‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

16.10.2011

בא לי גם - מהדורה מס' 4

מאז הפעם האחרונה שהתפרסמה כאן רשומת "בא לי גם" הספקתי לרכוש 3 מוצרים מתוך הרשימה שהופיעה כאן. שניים מתוכם כבר פגשתן, מתוך קולקציית מאק מי אובר, ועוד אחד טרם עשה את הופעת הבכורה שלו בבלוג ואני מותירה לכן לנחש איזה מבין הנותרים בסוף קניתי - מוצרים מקולקציית חורף של YSL? ליפ פיינטס של Sleek? חכו ותראו ;-)
אבל לא משחקי ניחושים הוא הנושא של הפוסט היום, אלא אני רוצה שוב לחלוק איתכן את החשקים האיפוריים שתוקפים אותי בתקופה האחרונה. 
מכיוון שאני עוקבת אחרי המון בלוגים של איפור, מגזינים, אתרי קניות, יו-טיוב גורוס וכו' וכו', ובמיוחד מאז שנהייתי בלוגרית בעצמי ורמת המעקב שלי עלתה פי כמה - אני נחשפת להמון מוצרי איפור וטיפוח חדשים, קולקציות, השקות חדשות ועוד ועוד. אז בתור מישהי שרואה הכל מהכל וגם הולכת לבדוק את מה שאני יכולה מקרוב בדוכנים בפארמים, נוצר אצלי סוג של מנגנון סינון טבעי - יש לי כבר הרבה דברים בבית כך שאי אפשר ממש לחדש לי וגם עודף אינפורמציה לפעמים יוצר סוג של רוויה - אם משהו באמת תפס לי את העין וגרם לי לחשוק בו כנראה שיש בו משהו מיוחד או שזה משהו שבאמת חסר לי.
אז שנתחיל סופסוף עם מהדורת "בא לי גם" העדכנית?

נתחיל עם היילייטר מבית אסתי לאודר - Modern Mercury Illuminating Powder Gelee. 
מה זאת בדיוק אמור להיות? מדובר בסוג של היילייטר במרקם יחודי וחדשני - שילוב של פודרה דחוסה, קרם וג'לי (מה ששמעתם). יש לזה גוון פנינתי ברונזאי כשהשימר בו הוא לא כחתיכות נצנצים, אפילו לא גרוסות דק דק (כמו בהיילייטרים דיימונד של דיור) ולא קרמי, אלא הוא חלק מהמרקם הייחודי של הסומק/שימר הזה. אפשר להניח אותו ביד יותר כבדה כסומק (לבהירות בלבד) או כהיילייטר שלא יהיה מבריק, אלא בגימור שימר פנינתי. 
מהסוואטצ' הראשון שראיתי התאהבתי בהיילייטר הזה. קודם כל יש לו גוון שנראה לי מאד מחמיא לכל סוג עור - לא משהו חום מידי או וורוד מידי, אלא בדיוק באמצע. היופי שבו איננו בפיגמנט אלא במרקם שאפשר להבחין בייחודיות שלו אפילו בסוואטצ'ים באינטרנט ובגימור המשגע שלו - לא בדיוק פודרה ולא בדיוק קרם אלא משהו באמצע ונראה לי שיהיה גם תענוג גדול להניח אותו. 
אפשר להתרשם מקלוזאפים וסוואטצ'ים כאן.
המודרן מרקיורי שוחרר כחלק מקולקציית סתיו/חורף של אסתי לאודר במהדורה מוגבלת. בחו"ל הוא כבר מזמן Sold Out אבל לארץ הוא לא הספיק להגיע אפילו. כרגיל אנחנו מפגרים בכמה חודשים טובים מאחורי תאריכי שחרור קולקציות בחו"ל ואלינו הוא כנראה יגיע רק בחודשים הקרובים. אני מחכה ומצפה לו בקוצר רוח!

נמשיך עם צלליות:
כל מי שמבין משהו באופנה שמע על המעצב טום פורד. לאחרונה יצא בית האופנה שלו בקולקציית איפור מאד יוקרתית ויקרה, אשר בין היתר מציעה שפתונים, צלליות, סמקים, ליפגלוסים, לקים, סרומים, מייקאפים ומברשות. קודם כל האימג'ים שמלווים את הקולקצייה הזאת פשוט מדהימים בעיניי. כל מוצר מוצג בצילומי תקריב ערוכים לעילא על רקע של יד נשית חלבית עם מניקור מושלם ולפעמים גם צצה יד גברית ושזופה בתמונות. האריזות של המוצרים עצמם מאד "גבריות" - צורתם מרובעת בשילוב צבעים של זהב וחום ולדעתי הן מאד משדרות יוקרה מעוצבת.
המחיר בהתאם -יקר מאד מאד. בכל הביקורות שקראתי צויין שאלה מהמוצרים היקרים ביותר שניתן למצוא בשוק האיפור והטיפוח, אפילו ביחס למותגי איפור יוקרתיים אחרים (שאנל, גרלן וכדומה). על הייחודיות של הליין הזה והשם המוטבע על האריזה כנראה צריך לשלם ביוקר...
מצד שני, לפי כל האינדיקטורים  - מדובר בקולקציה מרהיבה ומהודקת. סקאלת גוונים עשירים שיפתו כל אחת בכל גוון עור ובכל סגנון איפור, מהבהיר והניודי עד הכהה והדרמטי. יש משהו בקולקציה הזאת שמשדר לי סטייל ואלגנטיות אקסלוסיבית ועל זמנית, שאפילו מותגי איפור יוקרתיים מוכרים אחרים לא משתווים לה. אולי זה ההתלהבות ממותג איפור יוקרתי חדש שנכנס לשוק, אבל אולי זה באמת משום שיש כאן מוצרים מוצלחים ומנצחים.
כל גווני השפתונים שראיתי עד כה ניראו לי מהממים ביופיים ובעלי מרקם מושלם. ואז ראיתי את הצלליות מקרוב ולחלוטין התאהבתי.
הצלליות מגיעות בסטים של ארבעה כאשר יש ביניהן צלליות מאט, צלליות שימר וצלליות מבריקות במיוחד. המרקם והפיגמנט שלהן נראה משגע והגוונים אמנם סולידיים למדי, אבל לבישים ופופולריים מאד בקרב 99% מהמתאפרות (חומים/סגולים/אפורים - מי לא תיקח?).
את הקולקציה לא ניתן להשיג בארץ וגם לא באתרי קניות ברשת, חוץ מאי-ביי. בשל המחיר היקר של המוצרים זה לגמרי נמצא מחוץ לתקציב שלי כרגע, אבל תהיו בטוחים שבנסיעה הבאה שלי לחו"ל אני חוזרת אם משהו שכתוב עליו טום פורד!
הבחירה האחרונה שלי במהדורת "בא לי גם" הזאת היא קצת בלתי צפויה. ככל הנראה כבר הספקתן להבחין שבניגוד להרבה בלוגריות איפור וטיפוח אחרות, פריקית לקים אני לא. בדרך כלל אני עם עיצוב ציפורניים קבוע על הידיים בזכות שיטת הג'ל ובתקופות שלא - קולקציית הלקים שלי די בסיסית ואפילו אני מוכנה להודות - משעממת. לקים זה מסוג הדברים שלא ממש "עושים" לי את זה. אם אני אתקל בגוון לק יפה בחנות אני אולי אקנה אותו, אבל אני כמעט ולא עוקבת אחרי קולקציות חדשות של מותגי הלקים המובילים ואין לי וויש-ליסט של גווני לקים במהדורות מוגבלות שאני רוצה להניח עליהם את הידיים. 
אולי אחת הסיבות לכך היא שאני שונאת להתעסק עם הציפורניים שלי וכל הנושא של טיפוח הציפורניים, הנחת לק והסרתו, זה אחד מהריטואליים המעצבנים והשנואים עליי ביותר..
לכן די הופתעתי מזה שכשראיתי את הלקים בקולקציית אביב/קיץ 2012 של שאנל מיד התחברתי אליהם והתחשק לי לקנות את כולם ומיד!
מדובר ב-3 לקים שקרויים על שם חודשי האביב: אפריל, מאי ויוני. April הוא הכהה בחבורה, גוון קראנברי עשיר, אחריו May הוא וורוד בייבי בהיר ואחרון (והיפה שבחבורה) הוא June - מישמש פסטלי בהיר ופשוט מהמם. זה לא אפרסק ולא כתום - אלא לגמרי גוון משמש פרשי שעושה לי טוב בעיניים, והוא ניראה מדהים על הציפורניים! 
בכלל כל הקולקציה הזאת גורמת לי לחשוב על סורבה פירות מהסוג האיכותי שקונים בגלידריות בוטיק - פרשיים, מפוצצים בטעם פרי ועשירים בצבע ואם זאת לא קונוטציה מוצלחת ללקים שמיועדים לאביב/קיץ אני לא יודעת מה כן!
עד שיגיעו הלקים האלה למחוזותינו עוד יעבור הרבה מאד זמן ואפילו בחו"ל הם עדיין לא הושקו רשמית ויגיעו לדוכני שאנל רק בינואר. אלינו בטח יגיעו רק בסביבות שלהי אוגוסט.... אבל עד אז אפשר יהיה למצוא אותם ברשת ובמחירים משתלמים יותר מאלה שניתן יהיה להשיג כאן.

עד כאן "בא לי גם" להפעם, בסימן יוקרתיות!
מצד אחד הייתי רוצה להגיד שאני מקווה שכל מה שהתחשק לי מכאן יופיע גם בבלוג בעתיד, מצד שני אני קצת מרחמת על חשבון הבנק שלי.... אבל בכל זאת לא הייתי מרימה ידיים וכמו שקניתי חלק מהמוצרים מהמדורה הקודמת, אולי גם הפעם יהיו הפתעות!

ספרו לי מה מתחשק לכן לאחרונה? והאם זה משהו ממה שהצגתי כאן היום? שתפו אותי :-)



12 תגובות:

  1. תשמעי, אני לא יכולה לסבול פה לבד, אני חייבת לפתות גם אחרות ;-)

    השבמחק
  2. לא יפה לעשות לי כאלה חשקים על הבוקר...

    השבמחק
  3. למזלנו לפחות ההיילייטר הזה יגיע לארץ בקרוב! בניגוד לטום פורד שלא יגיע בכלל והלקים של שאנל שיגיעו רק עוד שנה...

    השבמחק
  4. גם אני נדלקתי על ההיילייטר... אסתי לאודר מייצרים בשביל טום פורד? טוב לדעת!

    השבמחק
  5. בוודאי, השליח גם יביא קפה ומאפה ;-)

    השבמחק
  6. האם זה בסדר לרצות פשוט את הכל? ארוז יפה עם שליח עד הבית?

    השבמחק
  7. אני מפנטזת דווקא על JUNE למרות שגם אני נולדתי באפריל! אבל כולם יפים, אין ספק שהם לגמרי עושים לי את זה.
    על ההיילייטר של אסתי אני כבר חולמת חודשים - שיגיע כבר!
    מזל שהליין של טום פורד לא נמכר בארץ אחרת הייתי בבעיה רצינית... ;-)

    השבמחק
  8. אני מחכה לפגוש את השפתונים במציאות :-)
    מועדים לשמחה!

    השבמחק
  9. הלק APRIL הולך להיות שלי ולו רק בגלל שנולדתי באפריל. מהממים ולליסה יש מזל שהיא כבר ניסתה אותם כבר עכשיו.
    איפור של טופ פורד מהמם אבל מאוד יקר לטעמי. בהתחשב שאסתי לאודר מייצרים בשבילו את קו האיפור אני בספק האם המחיר מצדיק את האיכות.
    היילטר של אסתי לאודר נראה מעולה!

    השבמחק
  10. את השפתונים של טום פורד "פגשתי" כבר לפני כשנה במגזין ווג, על עמוד שלם, נפרשו תמונות הגוונים ומשנת השפתונים. תלשתי ושמרתי. 32$ ליחידה ונראה לי ש.......לא רק בגלל השם. גוונים מושלמים ועשירים. עדיין איני יכולה לרכוש לפי תמונה, אז לתירוץ לנסיעה כבר יש לי סיבה ראשונה LOL
    חג שמח!

    השבמחק
  11. השימר מהמם! הוא בוויש ליסט שלי. ויצאו גם צלליות באותו מרקם. מעניין איך הן...
    אם את נתקלת בשימר או בצלליות במדפים חלה עלייך חובת דיווח להמונים :)

    השבמחק
  12. אל דאגה, אני במעקב אחרי הסטנדים של אסתי לאודר כבר הרבה זמן - ברגע שזה מגיע אני על זה! ומודיעה לכולן כמובן ;-)

    השבמחק