‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.5.2012

קסמים וניסים? רק בסרטים

אני חושבת שהמרדף אחר ריסים ארוכים ומלאים הוא אחד האובססיות הקשות והוותיקות בעולם האיפור. מסקרה היא אחת מאבני היסוד של כל אוסף איפור וגם המתאפרות המחפפות ביותר, בד"כ תהיה להן לפחות מסקרה אחת באוסף והן גם יקפידו להשתמש בה. 
כמו שהגבות הן המסגרת של הפנים, כך הריסים הם המסגרת של העיניים. אין כמו ריסים מלאים ומודגשים כדי להחמיא לכל מראה איפור. 
אז מלבד שימוש במסקרה, יש עוד דרכים שונות ומשונות לנסות ולהשיג ריסים ארוכים ומלאים. לא כולנו נולדנו עם פגם גנטי שיצר אצלנו שתי שורות ריסים הצומחות זו על גבי זו כמו אליזבט טיילור. רובנו צריכות למלא או להאריך את הריסים שלנו באמצעים מלאכותיים ולקוות לטוב.

את ה-Brow & Lash Growth Accelerator של Ardell פגשתי לראשונה בבלוג של טל. היא דיווחה שהוא עזר לה מאד לעבות את הגבות שלה לקראת החתונה ולכן אצתי רצתי לרכוש אותו בתקווה שיעזור גם, אבל בעיבוי הריסים. בסה"כ מדובר במוצר זול (כ-7 דולר באי ביי) והביקורות שקראתי עליו היו חצויות לגמרי - חלק דיווחו על ניסים ונפלאות וחלק דיווחו שלא עיבוי/הארכה ולא נעליים. תופעת הלוואי היחידה שדווחה לגביו היא נשירת ריסים קלה, אבל עשיתי ביני וביני את החישוב שאם אני אראה נשירת ריסים אני מיד אפסיק להשתמש בו ובכל מקרה ריסים צומחים מחדש, כך שאין לי מה להפסיד.
מדובר בנוזל שקוף אשר מניחים על הגבות והריסים באמצעות מברשת מסקרה רגילה. מורחים פעם אחת ביום לפני השינה ומקווים לטוב.
אז מה הייתה התוצאה? לא ריסים ולא גרביים... הריסים לצערי לא הראו סימני צמיחה וגם לא הגבות (יש לי נקודה מעט קירחת בגבה הימנית שלי שהייתה נקודת המבחן). מה כן? גיליתי שמי שהולכת לישון עם סוג של מסקרה, תקום עם ריסים מסורקים ומסודרים יותר ולפיכך למראית עין ניראים ארוכים יותר. בפועל - הם לא.
שורה תחתונה: היה ניסיון נחמד ולא יקר, אבל לא תרם לי שום כלום לשיפור מצב הריסים הקצרים. מצד שני, זה מאד אינדיוודואלי וטל כאמור דיווחה על צמיחת גבות מרשימה. אני מניחה שעד שלא מנסים, לא יודעים..
הבאה בתור היא מסקרה שהיא סרום ומסקרה במוצר אחד. Grow Luscious Plumping של רבלון מבטיחה גם להיות מסקרה טובה וגם לעודד צמיחת ריסים למראה מלא יותר.
את המסקרה קיבלתי בקופסת גלוסיבוקס ינואר ושוב אמרתי לעצמי - מה יש לי להפסיד? מקסימום אם היא לא תועיל כלום מבחינת צמיחת ריסים, לפחות ארוויח מסקרה לא רעה. 
אז זהו, שלא. המסקרה הזאת היא באמת אחת הגרועות שיצא לי להתקל בהן לאחרונה. היא פשוט לא עושה שום כלום לריסים שלי. אני מניחה אותה וזה כאילו הדבר היחיד שעשיתי זה לצבוע את הריסים בשחור. לא מאריכה, לא מפרידה, לא מעבה ואפילו "מפילה" ריסים מעוגלים - זאת המסקרה היחידה שאי פעם עשתה לי את זה. המברשת עצמה די ארוכה וגדולה, אבל לא שמנה וקל להשתמש בה. מצד שני - כל שימוש בה מביא לתוצאות עגומות, כך שאין באמת טעם. לגבי הטענה של עידוד צמיחת ריסים? תקבלו קדחת.
שורה תחתונה: לדלג הלאה ויפה דקה אחת קודם. שימו לב - בסדרה הירוקה הזאת של רבלון יש מסקרה נוספת עם אותה אריזה בדיוק אבל עם פקק ירוק (במקום כסוף). עליה שמעתי ביקורות טובות יותר, כך שאם כבר תנסו, תקנו אותה.
ניתן להשיגה בכל הפארמים ומחירה 120 ש"ח לפני מבצעים.
מה עושה בחורה עצובה עם ריסים קצרים ששום סרום לא מועיל להם? פונה למסקרות מסוג פייבר. מסקרות פייבר הן מסקרות מזן קצת אחר מהמסקרות עם הפורמולה הרגילה והחלקה שהורגלנו בהן. למסקרות פייבר (אשר מקורן במזרח הרחוק) יש פורמולה עם חלקיקי פלסטיק קטנטנים אשר נדבקים לריסים ואמורים להוסיף להם נפח ובעיקר אורך. כמות הפייבר משתנה ממסקרה למסקרה וזה משפיע על התוצאות הסופיות. כשרק התחיל טירוף המסקרות האסיאתיות רכשתי את מסקרת FiberWig המפורסמת שהיא מסקרת כמעט 100% פייבר. היא אכן מאד מאד מאריכה את הריסים, אך לא עושה כלום מבחינת עיבוי והדגשה של צבע.
מסקרה Volume Glamour Max Definition של בורז'ואה היא מסקרה עם תכולת פייבר מסויימת אבל לא מלאה. יש לה מרקם עבה למדי מהסוג שאני במיוחד אוהבת - לא רטוב!
מה שקורה כאן בעצם הוא שנהנים מכל העולמות. היא גם מאריכה וגם מעבה מבלי להדביק וככל מסקרות פייבר - היא מאד עמידה. יש לה מברשת מסוג מברשות הפלסטיק עם המון המון זיזים קטנים אשר עושים יופי של עבודה בסירוק הריסים. בזכות הסירוק הזה בעצם נוצר מראה מעובה, אבל מסודר ולא גושי ולפיכך גם יום יומי יותר.
שתי נקודות חסרון יש לה - המברשת יוצאת מעט עמוסה מידי בחומר. למי שמיומנת בהנחת מסקרה זה פחות יפריע, אבל למתחילות או לבעלות ריסים דלילים רצוי לנגב מעט מהחומר שיצא על המברשת כדי שלא יווצרו לכן גושים. בכל מקרה, אני מוצאת שהיא לא מתאימה להנחה על הריסים התחתונים, השילוב של המברשת עם הפורמולה המעט עבה פשוט לא עובד לריסים העדינים שם.
נקודת חסרון שניה - היא מעט עקשנית בהסרה. המרקם הרגיל והפיגמנטי נשטף במקלחת/יורד עם מסיר איפור, אבל אז נותרים הפייברים, פירורים קטנים ועקשניים שקשה להסיר בבת אחת. הפתרון? הספיגו צמר גפן במסיר איפור הטוב ביותר שלכן והניחו אותו על העין ל-10 שניות לפחות. אחר כך במשיכה עדינה כלפי מטה תנקו את כל השאריות.
רגע, אבל המסקרה הזאת ניראת לכן מוכרת?
נכון! זאת בעצם מסקרה "אחות" בסדרת Volume Glamour Max, אשר את האחות הבכורה סקרתי כאן בעבר. כפי שניתן לראות, הדימיון מתחיל ונגמר בצורה של האריזה החיצונית. המברשות שונות לגמרי וכך גם התוצאה של שימוש במסקרה על הריסים.
לדעתי? מסקרת דפינישן הוורודה החדשה עולה על המסקרה "הרגילה" בסדרה. המראה המתקבל פשוט עבה, ארוך ומסודר יותר וגם קל יותר להשתמש במברשת שלה. 
שורה תחתונה: מתחשק לכן מסקרה למראה דרמטי ואתן לא חוששות מההסרה המעט בעייתית? תנסו את המסקרה החדשה של בורז'ואה ואולי תמצאו בה את מבוקשכן.
ניתן להשיגה בכל הפארמים ומחירה לפני מבצעים 109 ש"ח.

אז מה נותר לי לעשות במרדף אחר הריסים המושלמים? כנראה להמשיך להשתמש במסקרות אהובות שעושות את העבודה ומידי פעם להתפרע עם ריסים מלאכותיים. ניסים ונפלאות יש רק לנסיכות באגדות...

ואסיים עם הערת מערכת קטנה - אני נכנסת לתקופה חדשה וקצת עמוסה יותר עכשיו (עבודה חדשה!) ואני עדיין מנסה למצוא את האיזון בין שבוע מלחיץ ועסוק מאד ובין זמן לצילום ועריכת תמונות וכתיבת פוסטים. בשבוע האחרון עשיתי כל מאמץ לא לפגוע בתדירות הפרסום הרגילה (אני כותבת פוסט זה עם עין אחת עצומה והשניה פוזלת אל עבר המיטה...) ואני מקווה שאוכל להמשיך להיות נוכחת כאן בדיוק באותה המידה כמו פעם. התקופה הקרובה תהייה תקופת הסתגלות - אנא סבלנותכן והבנתכן, אני מבטיחה לא להזניח :-)

האם אתן משתמשות בסרומים/תרופות סבתא לעידוד צמיחת ריסים? או מסתפקות במסקרה המוכרת והטובה? ספרו לי!

גילוי נאות: מסקרה בורז'ואה נשלחה אלי לסקירה

34 תגובות:

  1. האמת הריסים שלי כמעט מושלמים. הם די עבים יחסית מעוגלים אממ לא קצרים מדי לא ארוכים מדי די באמצע. ככה שרוב המסקרות(בדגש על רוב ולא כולם) הולכות לי טוב אבל כן יצא לי להתקל במסקרות שפשוט בקושי ראו אותם עליי. לדעתי צריך פשוט לחפש מסקרה טובה ולא להתעסק עם כל הניסים ונפלאות שכלל כמובן לא יקרו. זה לדעתי עוזר אחד למליון .. לא יודעת לא מתחברת לזה

    אני עכשיו עם לאשה ארכיטקט הבלאק והיא מעולה ברמות ... אין כאילו אני מרוצה עד השמים.. היא מפרידה מעבה מאוד מאריכה מעגלת.. הכל

    לדעתי הריסים שלך בסדר גמור אני לא רואה מה לא בסדר איתם ..אבל בעיקר אני יכולה לאחל לך שתמצאי את המסקרה שפשוט תתן לך את הכל מהכל זה משהו שהרבה שנים חיפשתי ורק בשנתיים אחרונות מצאתי באמת. וכרגיל פוסט נהדר ואל תדאגי קחי ת'זמן אף אחד לא רודף אחרייך לתזמן פוסטים כל שבוע( למרות שהייתי מאושרת לזה) אבל כן קחי את הזמן שלך עבודה זה בהחלט דבר טובעני לפעמים אבל יש את ההנאות הקטנות לא לשכוח בהצלחה =)

    השבמחק
  2. וווא, הריסים שלך ניראים משגעים עם המסקרה הורודה . אני זוכרת שרציתי לקנות אותה באירוע של המשביר אז , בגלל האריזה הורודה .. אבל פרשתי כי יש לי יותר מידי מסקרות פתוחות .. אולי אנסה בעתיד :)

    השבמחק
  3. גילו לי בבצפר שלמרוח שום על הגבות מעודד גדילה, זה בטוחה יותר זול, יותר בטוח ויותר טבעי ;)
    "נשירת ריסים" זו תופעת ללואי שלא הייתי מקלה ראש איתה, נשמע מצמרר

    השבמחק
  4. ראשית כל אני מאחלת לך בהצלחה בעבודה החדשה, וגם אם תחסירי פה ושם פוסטים נסלח לך :) אני מעולם לא השתמשתי בתרופות או מוצרים לעידוד צמיחת ריסים, למזלי התברכתי בריסים מאוד ארוכים כך שביום יום לא תמיד אני מקפידה להשתמש במסקרות אך על מעגל הריסים אהובי היקר איני מוותרת. מאוד ממליצה לך לנסות את המסקרה של קלרינס הפייבוריטית שלי בחודשים האחרונים Instant Definition Mascara Volume&Precision Optimizer היא עושה הכל- מאריכה, מעבה, מפרידה ויש אפשרות להגיע איתה לריסים הקטנים ביותר בזווית הפנימית של העפעף. בשתי מילים - מסקרה מעולה ! אני משתמשת בגוון 03 כחול כהה מהמם. גם המסקרה של ג'יבנשי (מברשת קיפודית מוזרה) היא אחת הטובות שניסיתי אבר. בגזרת העממיות אני מאוד אוהבת את המסקרות הנהדרות של מייבלין, לפופה יש גם כן כמה מסקרות לא רעות כמו הדיווה'ז לאשז לדוגמא שבשימוש נכון נותנת תוצאות נהדרות (צריך להיזהר איתה כי היא מוציאה המון חומר ועלולה להדביק את הריסים אם לא משתמשים בה בעדינות ולשוות להם מראה עבה וכבד מדיי לטעמי בכל אופן) בעצם נראה לי שכבר הספקת לכתובה עליה..., גם המסקרות של ג'ייד לא רעות בכלל ולקרליין יש אחת חביבה ביותר. אחלה יום שיהיה :)

    השבמחק
  5. אה ושכחתי את לוריאל, גם הן נהדרות במיוחד המיליון לאשז והטלסקופיק.

    השבמחק
  6. mor-e-beauty.blogspot.com24 במאי 2012 בשעה 12:57

    היי, למזלי יש לי ריסים עבים וארוכים יחסית, והמסקרה שגיליתי שעובדת הכי טוב בשבילי היא Hypnôse Doll Lashes
    של לנקום, למרות שאני תמיד שמחה להתנסות במסקרות חדשות :)

    השבמחק
  7. בנוגע למוצר הראשון, מישהי כתבה שיש עליו אזהרה של סכנת עיוורון, אז פחדתי קצת, רק קצת (-: כי בכל זאת סיכוי לריסים זה באמת תשוקה עזה, אבל בנתיים וויתרתי.
    בנוגע למסקרה שקיבלנו בגלוסי, לא ידעתי שזה גם סרום, חידשת לי.
    גם האהובות עלי הם המסקרות מסוג פייבר, יש לך כזאת אחת אהובה ביותר?

    השבמחק
  8. סקירה יפה.
    אני מאוד מסכימה עם הביקורת שלך על המסקרה Grow Luscious Plumping של רבלון. שימוש אחד והייתי בשוק מכמה היא גרועה. לא חזרתי אליה יותר.
    לגבי סרום לצמיחת ריסים, misscheivoux בדקה לאורך זמן את הlilash, שעבד מצויין. כאן
    http://www.youtube.com/watch?v=4pn1lg8hmLw&feature=plcp
    בסרטון הזה שלה, אם כי מחירו גבוה. מאוד. משהו כמו 130 דולר בפעם האחרונה שראיתי... אבל אולי זה שווה את זה. יש לה ריסים מדהימים.
    שתי מסקרות שאני מאוד מאוד אוהבת היא האחת, שיש עליה ביקורות מעולות בכל רחבי הרשת היאlash blast volume blasting של covergirl, הכתומה, שמפרידה מעולה, מעבה ויוצרת מראה טיפל,ה יותר מטבעי.
    והשניה- they're real! mascara של benefit שמעבה, מאריכה, ומעגלת באופן מושלם עבורי.מתה עליה.

    השבמחק
  9. תשמרי על הריסים שלך טוב, יש לך מזל!
    הריסים שלי האמת בסדר גמור, רק קצת קצרים ודלילים, אבל זה שום דבר שמסקרה טובה לא יכולה לתקן ;-)
    תודה על ההבנה והתמיכה, אני מקווה שעם לוח הזמנים החדש אוכל להיות כאן באותה תדירות, אבל נעים לדעת שגם אם לא, לא תכעסו עלי :-)

    השבמחק
  10. נכון, היא באמת מוצלחת :-) אם יש הרבה מסקרות פתוחות באמת חבל, היא לא תברח לך לשום מקום. תמיד אפשר לקנות אותה בהמשך :-)

    השבמחק
  11. אני מוכנה למרוח סרומים מפוקפקים על העיניים, אבל שום לא יתקרב אליהן!!
    נשירת ריסים באמת לא נשמע משהו, אבל אמרתי לעצמי שברגע שאני רואה ריסים נופלים בקצב מוגבר אני אפסיק את השימוש ומקסימום הם יגדלו בחזרה. אבל זה בהחלט כל אחת צריכה להחליט עם עצמה עד כמה היא רוצה לקחת את הסיכון....

    השבמחק
  12. תודה רבה לידיה! מקווה להמשיך לעדכן בתדירות הרגילה :-)
    אני זוכרת היטב את הריסים שלך, את באמת בורכת, הם מדהימים!
    מסקרות של קלארינס אף פעם לא ניסיתי, אבל בהחלט רשמתי לי את ההמלצה שלך!

    השבמחק
  13. ללוריאל יש מסקרות לא רעות בכלל!

    השבמחק
  14. באמת למזלך, הלוואי עלי ;-)
    את היפנוז הרגילה של לנקום ניסיתי ולא אהבתי, אבל את היפנוז דול לא יצא לי לנסות.

    השבמחק
  15. אוי ווי, את האזהרה הזאת לא ראיתי!
    לגבי המסקרה של רבלון -כן יש להם סדרה של שתי מסקרות משולבות בסוג של סרום מעודד צמיחה.
    האמת שאת רוב מסקרות פייבר שניסיתי לא אהבתי, כולל פייברוויג האסיאתית. רובן ככולן התפוררו לי לתוך העיניים ויצרו אצלי רגישויות איומות. האמת שלדעתי המסקרה הזו של בורז'ואה היא המוצלחת ביותר עד כה!

    השבמחק
  16. תודה רבה!
    גם אני לא ציפיתי שהמסקרה של רבלון תהייה עד כדי כך גרועה. כבר ניסיתי מסקרות גרועות בימי חיי, והיא בהחלט אחת מהגרועות ביותר....
    לגבי ליילש - שמעתי שיש כאלה שהוא עושה אצלן ניסים ונפלאות, ולעומת זאת אחרות סובלות מתופעות לוואי לא נעימות. היו טיוברית האהובה עלי חטפה מזה כהויות פרמננטיות מתחת לעיניים וזה משהו שקצת מפחיד אותי. ריסים שנושרים זה גם לא נעים, אבל לפחות הם צומחים בחזרה וזה לא נזק לטווח הארוך..

    השבמחק
  17. מסכימה איתך שאין ניסים בטח לא עם מסקרות להארכת/שיפור הריסים/גבות...
    התופעה של נשירת הריסים מוכרת במוצרים האלו, זה עובר די מהר.
    והמון בהצלחה עם העבודה החדשה :)

    השבמחק
  18. בהצלחה עם העבודה החדשה :)

    יש בגדול מוצרים רפואיים שאמורים לעודד צמיחה של שיער, אבל מדובר בחומרים דיי חזקים כנראה שאמורים לקבל רק עם מרשם, וגם ההצלחה שלהם דיי מוגבלת. אז כנראה שבאמת אין ניסים.

    השבמחק
  19. פוסט משעשע. חייבת לציין שאת מצליחה לבדר אותי בכתיבה שלך :-)
    עד היום לא ממש התלהבתי מהמוצרים של בורוז'ווה. מה שניסיתי לא הפיל אותי. מסקרה שלהם לא היתה לי אז שווה לנסות באחד המבצעים קרובים.
    תודה ושבת שלום

    השבמחק
  20. thereisbeautyinallofus25 במאי 2012 בשעה 9:46

    ניסיתי בעבר את RAPIDLASH והוא עשה רק טוב לריסיי
    המסקרה של רבלון גרועה ברמות ומסקרה חדשה של בורז'ואה נראת מאוד דומה לבלאסט לאש אהובתי של קאבר, במיוחד במברשת.
    בהחלט אין ניסים בתחום הזה!

    השבמחק
  21. אצלי בסוף לא היה לא נשירה אבל גם לא צמיחה, ככה שמצד אחד לא הפסדתי אבל גם לא הרווחתי...
    ותודה רבה! :-)

    השבמחק
  22. תודה מותק!
    יש גם סרומים עם ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים שעליהם אני שומעת ביקורות טובות. מצד שני, גם יש להם תופעות לוואי חמורות יותר כך שאני מוותרת בינתיים...

    השבמחק
  23. תודה רבה, כיף לשמוע שאת ניהנת לקרוא כאן:-)
    אם ייצא לך לנסות מסקרה של בורז'ואה אשמח אם תחזרי לדווח מה דעתך!

    השבמחק
  24. אני רק מקווה שלמסקרה של רבלון אין דיופ מסתובב איפושהו, באמת אין צורך לשכפל אותה P-:

    השבמחק
  25. הי ישראלה! אני חייבת לציין שאני משתמשת בג'ל לגבות של ארדל ולי הוא ממש מילא את הגבות! אני מאוד מרוצה ממנו. ולגבי הריסים גם רואים שיפור, אמנם לא כמו בגבות, אבל גם נחמד.. כנראה שזה ממש אינדבידואלי

    השבמחק
  26. היי אלינור! :-)
    מצד אחד כיף שזה עובד לך, מצד שני באסה שזה לא עובד אצלי...

    השבמחק
  27. ממליצה לך לנסות לשים וזלין בלילה לפני שאת הולכת לישון. הכי חלק מהמרכיבים של הסרומים זה וזלין (-:
    אני כבר שבוע עם זה ואני מרגישה שינוי משמעותי...

    השבמחק
  28. מצער לשמוע על המוצר של ארדל.
    אני אמנם רחוקה מלהיות אליזבת טיילר אבל לפחות הריסים שלי די מודגשים באופן טבעי
    כך שאני לא צריכה לחפש יותר מידי קשה מסקרה שתתן לריסים שלי מראה מחמיא.

    אהבתי את האפקט של הפייבר אבל אני מודה, עם כזו הסרה סביר שלא יהיה לי סבלנות אפילו לנסות..

    מאחלת לך הצלחה בעבודה החדשה! גם אצלי העומס משפיע.. גם על העייפות וגם על מצב הרוח באופן כללי.
    גם כשיש לי זמן כשאני חוזרת הביתה (בימים האחרונים) אני מחפשת את הדבר שמצריך הכי פחות אינטיליגנציה וריכוז חחח
    לא להאמין אבל זה גורם לי שלא לקרוא פוסטים או לכתוב שכאלה רק לצפות בעונה החמישית של 24 (איחור מטורף אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא ;))

    השבמחק
  29. שמעתי פעם את הטיפ הזה אבל אף פעם לא ניסיתי! אולי הוא באמת ינוסה בקרוב...

    השבמחק
  30. האמת שהריסים שלי לא כאלה נוראיים, אני סתם משמיצה אותם P-: אבל בכ"ז היה נחמד אם היה שינוי כלשהו לטובה מבחינת אורך, או משהו...

    תודה! אני לגמרי איתך - כשעמוסים ועייפים קשה להתרכז אפילו בפוסטים. המקסימום שאפשר לעשות זה לשבת מול משהו שמתנגן מעצמו מול העיניים שלך ואת לא צריכה להשקיע בזה הרבה מאמץ במחשבה ובכתיבה..

    השבמחק
  31. שאלה - במשך כמה זמן ניסית את הג'ל של ארדל?
    המסקרה הורודה של בורז'ואה נראית עלייך טוב.....
    ושיהיה המון בהצלחה בעבודה החדשה, ותעשי מלא כסף שיהיה לך לבזבז על ההתמכרות הזאת :)

    השבמחק
  32. אני עדיין משתמשת בו לדעתי כבר חודשיים ועדיין שום כלום.....
    ותודה! זאת המטרה במעבר לעבודה חדשה - להרוויח עוד כסף שיהיה עם מה לבזבז D-:

    השבמחק
  33. רק המוצר פול לאשס ברישיון משרד הבריאות ובעל מחקר ובאמת מצמיח את הריסים והגבות, השתמשתי בחור שהיה לי בגבה צמח בתוך שבועיים.

    השבמחק