‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.5.2012

רביצת חוף חכמה עם הגנה יעילה

אני לא יודעת מה אתכן, אבל עונת השיזוף מבחינתי החלה רשמית בחודש האחרון. מצאתי את עצמי פותחת את העונה עם חיוורון של חורף וזה נורא הפריע לי. כך זה תמיד - אני מתחילה את הקיץ עם היסטריה לשיזוף, כמה שיותר וכמה שיותר מהר. כעבור כמה זמן מתחיל להימאס לי מכל העניין ואני נוטשת כל מאמץ להשיג איזשהו סוג של גוון - בין אם אמיתי או מלאכותי (זה בד"כ קורה בתפר בין יולי לאוגוסט שאז נמאס לי מכל הקיץ בכללותו ואני רוצה רק קור וחורף).
אבל בינתיים אני בשלב שבו אני כבר לא מסוגלת לסבול חיוורון של חורף ורוצה להשיג לעצמי קצת צבע בכל אמצעי הנקרה בדרכי. מה לעשות שהשמש נקרית בדרכי הרבה לאחרונה? ובכן, יש הרבה מה לעשות ובעיקר להתמרח עם הגנה ראויה. שיזוף? לא מומלץ, אבל אם כבר כן - לפחות עם הגנה. כן, זה אומר שאת שמן התינוקות עדיף לשכוח בבית, ולקראת שעות הצלייה הבאות שלכם על שפת הים/בריכה תצטיידו במקום עם קרם הגנה בעל מקדם גבוה.
ומה לגבי שאר הזמן כשאתן לא עסוקות ברביצה בים? הכרחי לצאת תמיד עם קרם הגנה כלשהו לפחות על הפנים. נכון שלהתמרח כל יום בכל הגוף זה קצת מטלה וגם אני ב-90% מהזמן מדלגת, אבל על הפנים זו חובה כפולה ומכופלת. למה? כי אתן לא רוצות שהפנים שלכן ייראו כמו סוליית נעל בלוייה ומקומטת לפני גיל 30, זה למה. 

אם יש דרך שבאמצעותה אפשר להרגיש בטוחות, זה להתמרח בהגנה בגובה 50 SPF. 
סדרת Anthelios XL של מותג הדרמו קוסמטיקה La Roche-Posay מכילה מגוון של מוצרים המתהדרים ברמה מאד גבוהה של SPF. 
ה-Extreme Fluid הוא קרם הגנה לפנים המיועד לשימוש גם על עור רגיש. "אקסטרים פלואיד" זה באמת התיאור המדוייק ביותר עבורו - מרקמו נוזלי כשל חלב, חסר בושם ולא שומני. זה קרם הגנה קצת אחר מאלה שאנחנו רגילות אליהם ודרושה תקופת הסתגלות קצרה כדי ללמוד איך לעבוד איתו. לומדים שמעט זה הרבה וההטמעה שלו בעור צריכה להיעשות במהירות. בגלל שאין בו שומניות הוא פחות "מחליק" על העור, ולכן צריך לעבוד איתו מהר. מרגע שמעסים אותו אל תוך העור הוא נספג ומתקבע תוך כחצי דקה. לאחר מכן אפשר להמשיך עם שגרת האיפור/טיפוח הרגילה שלכן מעליו ולא תבחינו בהבדל. 
מדד ה-White Cast? בינוני. בגלל מקדם ההגנה הגבוה הוא מלבין את הפנים, אך זה עובר ככל שהוא נספג יותר בעור.
לצידו עומד (או שוכב) קרם הגנה המגיע בצורת סטיק, מעין באלם הגנה. הסטיק מיועד לשימוש על אזורים ספציפיים הדורשים תשומת לב מיוחדת וחידוש תכוף. לדוגמה - סביב העיניים והשפתיים, על נמשים ונקודות חן אצל הרגישים לכך, על צלקות, או באזורים מועדים לפורענות של כתמי שמש - כמו גב כפות הידיים. 
מדד ה-White Cast? נמוך. הסטיק נמרח שקוף על העור. ניסיתי למרוח אותו באזור העיניים והוא לא פוגם בעמידות המייקאפ מעליו או מתחתיו.
עבור מי מוצרים אלה מומלצים? עבור כל מי שמחפשת מוצרים עם מקדם הגנה גבוה במיוחד, עבור מי שלא מסוגלת לסבול מרקם שמנוני של קרם הגנה, עבור מי שיש לו בעיות עור הדורשת חידוש תכוף של ההגנה על אזורים ספציפיים ועבור מי שמוכן לשלם את המחיר היקר.
את מוצרי לה רוש פוזיי ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ומחירו של קרם ההגנה לפנים 140 ש"ח ל-50 מ"ל ושל הסטיק 119 ש"ח.
אופציה נוספת למי שמחפשת הגנה במקדם גבוה, הוא תחליב אנטי אייג'ינג של לייף
גם כאן מדובר על מקדם הגנה 50 SPF, אלא שהפעם מדובר בקרם במרקם הסטנדרטי המוכר לנו.
כמו שסקרה הבולשת לפני - הצליח להם בלייף. התכשיר מרגיש יופי על העור, נמרח במהירות, נספג מהר ולא מותיר אחריו תחושת שמנוניות. מייקאפים ופריימרים מתנהגים מעליו כאילו הוא לא נמצא וזה לא מרגישים כאילו יושבות לנו שכבות גיאולוגיות על עור הפנים. 
מדד ה-White Cast? בינוני. כמו עם האקסטרים פלואיד, גם כאן במריחה ראשונה התחליב מלבין את העור, אך זה נעלם ביחד עם הספיגה. מה שכן, בניגוד לאקסטרים פלואיד הקרם הזה קצת עקצץ על הפנים בשניות הראשונות אחרי המריחה, אבל זה עבר מהר מאד.
את הקרם אפשר למצוא בכל סניפי הסופר פארם ומחירו 58 ש"ח עבור 60 מ"ל.
אז אחרי שבנינו חומת מגן על הפנים, צריך לדאוג גם לגוף, לא?
מותג דרמו-קוסמטיקה נוסף, אבל הפעם מתוצרת הארץ, הוא Doctor Or. המותג מציע קרם הגנה לגוף בעל מקדם הגנה 30 SPF באריזת ספריי. 
הקרם נמרח בקלות על העור וקל לפזר אותו באמצעות הספריי. אין לו ריח של קרם הגנה, אלא ריח מבושם קלות של קרם גוף. לא מרגיש שמנוני מידי ונספג יחסית מהר. זאת לא באמת מטלה קשה להשתמש בו, מרגיש ממש כמו למרוח קרם לחות רגיל על הגוף.
ניתן להשיגו בכל הפארמים ומחירו 80 ש"ח עבור 125 מ"ל.
קרם הגנה נוסף, אך מסוג קצת גימיקי יותר, הוא קרם הגנה מועשר בגליטר(!) של לייף, עם מקדם הגנה 15 SPF. חשקה נפשכן לצאת לעולם זוהרים כמו ערפד דמדומים בשמש? זה הקרם עבורכם. לדעתי זו התשובה לכל מכורות השמן תינוקות, שמתמרחות בו לא רק בזכות תכונתו לזרז שיזוף, אלא גם בזכות המראה המבריק שהוא מעניק לעור. אני התמרחתי עם הקרם הזה ליום סידורים רגיל ולא הרגשתי זוהרת יתר על המידה כך שהוא לא מסנוור ממש.
קרם נחמד, מרקם נעים, גימיק חמוד. ניתן למצוא אותו בסופר פארם תמורת 40 ש"ח עבור 150 מ"ל.
אז אחרי שסיימנו להתמרח בעצמנו, בל נשכח את ילדינו. מניסיוני האישי - ילדים לא אוהבים שמורחים עליהם קרמים, ובטח שלא קרם הגנה. הריח, המרקם והתחושה הכללית של "שוב אמא מציקה" לא תורמת לחוויה. 
אפשר להקל קצת על החיים באמצעות שני מוצרים שונים.
הראשון הוא קרם הגנה בצורת תרסיס ירוק בעל מקדם הגנה 30 SPF. אבל לא רק ירוק - בריח מלון! האחיינים שלי משוגעים על ריח מלון (יש להם גם שמפו בריח הזה) ולמרבה הפלא הסכימו בגיל ובדיצה להתמרח עם הקרם הזה. ריח מתקתק וצבע של שרק - קניתם אותם!
מחירו  70 ש"ח עבור 230 מ"ל בסופר פארם.
סוג אחר של קרם הגנה לילדים הוא תרסיס של לה רוש פוזיי בעל מקדם הגנה 50 SPF. הטריק כאן הוא קרם חסר ריח לחלוטין בעל מרקם מימי וחסר שמנוניות שהילדים בקושי ירגישו בו. גם הפעם האחיינים הסכימו להתמרח איתו, אם כי בפחות התלהבות מהקרם הירוק והריחני של לייף. 
ניתן כאמור להשיגו רק בבתי המרקחת הפרטיים ומחירו 149 ש"ח ל-125 מ"ל.
יצויין ששני התרסיסים מיועדים לילדים - אך אין מניעה שגם מבוגרים ישתמשו בהם. בא לכם להוריק ולהריח כמו מלון טרי? לכו על תרסיס לייף. מתחשק לכם להשתמש במוצר מעט בוגר יותר? לה רוש פוזיי כנראה יענה על הדרישה.
לסיכום, בואו נרענן קצת את נהלי הבטיחות לשהייה בשמש:
1. הגנה לא מגיעה רק בצורה של קרמים, תחליבים ותרסיסים - אלא חשוב חשוב להצטייד גם במשקפי שמש ובכובע. השמש קופחת, אל תתנו לה לקפוח עליכם!
2. שתיית מים מרובה מומלצת בכל מצב, אבל במיוחד בעת שהייה ארוכה בשמש. החום והזיעה גורמים להתאדות נוזלים מהגוף ושתיית מים תמנע התייבשות.
3. משתכשכים בים/בריכה? אל תשכחו שעם מגע במים ובמיוחד כשיוצאים ומתנגבים ומתייבשים קצת בשמש ואז שוב חוזרים למים - אלה תהליכים שפוגמים בעמידות מקדם ההגנה. הקפידו לחדש את קרם ההגנה אחרי כל יציאה מהמים. 
4. מסיבות כימיות שונות ומשונות - מקדם הגנה מאבד מהאפקטיביות שלו בחשיפה מיידית לשמש! כלומר - יש להתמרח עם כל הקרמים הנ"ל כחצי שעה לפחות לפני היציאה לשמש. ולא - לא להגיע לים, לפרוס את המגבת, להתפשט ורק אז למרוח אחד לשני את הגב עם קרם. תעשו את זה בבית לפני היציאה!
5. ילדתן? מזל טוב! אבל שימו לב לנתון מדאיג: בשנתו הראשונה של הרך הנולד עור התינוק פגיע ברמות מטורפות לנזקי שמש. כדי לא לגרום לו לנזק לטווח הארוך מירחו את הבייבי בהקפדה ייתרה. 
6. לסיכום - אל תחשבו שאם יצאתם להשתזף, לא התמרחתם ונשרפתם העור ישכח ויסלח והכל ייעלם אחרי שוך ההתקלפויות האחרונות. זה לא המצב. העור "זוכר" נזקי שמש וזה יבוא להתנקם בכם בשנים הקרובות. נמשים, כתמי שמש וקמטים - לא חבל? שלא לדבר על נזקים חמורים בהרבה כמו מחלות שונות ומשונות.  

אז אחרי כל האזהרות האלה, אני רוצה לאחל לכולם קיץ בטוח, זהיר, מהנה ונעים! שימו לב שהפעם הפוסט מנוסח באופן שפונה גם לקהל הקוראים הגברי - שפתונים ואייליינרים זה אולי לא תחום העניין שלהם, אבל גם הם לא חסינים מפני נזקי השמש! אף אחד לא יפגע בתדמית המאצ'ו שלו אם יקפיד להתמרח בקרמים בחשכת הבית לפני היציאה ;-)

מהם הרגלי ההגנה שלכם? מקפידים להתמרח, או מזניחים? משתזפים או נמנעים? ספרו לי!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

41 תגובות:

  1. פוסט רלוונטי במיוחד! השנה כבר הספקתי להצטייד בקרם אנטי אייג׳ינק של ד״ר פישר, מקדם הגנה 50 ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו. אני משתדלת גם למרוח את הילדים בבקרים כדי שתהיה להם איזו הגנה מינימלית כשהם חשופים לשמש בהפסקות. כמו שכתבת הם לא ממש מתלהבים מהסיפור. אולי עניין הריח יתפוס אותם אז שווה לנסות :-)
    תודה

    השבמחק
  2. אני מודה שלפנים עדיין אין לי פתרון ראוי אבל באזור הגוף אני משתמשת בתרסיס ישן של לוריאל שדומה לזה של ד"ר עור ונדמה לי שהוא עושה את העבודה בסדר גמור. האימאג' האחרון על שפת הבריכה פשוט הורס!

    השבמחק
  3. בשביל הפנים ממליצה לך לנסות את הקרם של לייף, או את סדרת סקין גארד שגם היא לא רעה.
    מה שאני אוהבת בתרסיסים ושכחתי לציין בפוסט - האריזה לא מאפשרת חדירה של חמצן שמזרז את תפוגתו של המוצר ובמוצרי הגנה מהשמש זה חשוב במיוחד.
    ותודה! אני מקווה שזה יעשה לאנשים חשק לשתות הרבה מים ולחבוש כובעים ;-)

    השבמחק
  4. אפשר שאלה פחות קשורה... מאיפה התיק שבתמונה? הוא מהמם!!

    השבמחק
  5. קדם הגנה SPF 50 הוא בהחלט חובה אצלי. אני לא מסוגלת לפתח שום צבע שאינו אדום על גופי ופני :)
    חבל שכובעים לא הפכו לאביזר חובה. מתקשה למצוא כובע שבו לא אראה כמו תיירת שוודית

    השבמחק
  6. אני מסכימה שצריך להצטייד במקדמי הגנה, פשוט אין ברירה. אני נשרפת ממש בקלות. זה ממש מבאס.
    אני לא משתמשת במקדם כל כך גבוה של 50, מסתפקת בפחות.
    הסטיק ממש מדליק וגם נוח לשימוש.

    השבמחק
  7. אני דווקא מצליחה להשתזף ודי מהר, אבל גם אם אני משתזפת על הגוף - על הפנים אני תמיד שומרת בקפידה יתרה.
    כובעים הם כ"כ הכרחיים כאן, אבל לפעמים זה באמת ניראה כמו הדודה מרומניה... P-:

    השבמחק
  8. זה באמת קטע של "אין ברירה", הייתי שמחה מאד לוותר על השכבה הנוספת הזאת על העור אבל חייבים....
    הסטיק מגניב לגמרי, לדעתי זה פתרון מעולה לאנשים שצריכים לשמור על נקודות מסויימות במיוחד, טוב לדעת שיש דבר כזה זמין.

    השבמחק
  9. thereisbeautyinallofus21 במאי 2012 בשעה 18:39

    צילומים מגניבים :)
    אני בינתיים משתמשת במקדם SPF30 וזה טוב לי. לגוף בהתחלה של שיזוף אני מקפידה, אחרי שתופסת צבע זורמת ;)

    השבמחק
  10. גם אני בד"כ מסתפקת במקדמי הגנה 30. מצד שני, אם הקרם של לייף כ"כ מוצלח וגם לא יקר בגרסת ה-50 אז אני אומרת למה לא, נתמגן עוד קצת P-:

    השבמחק
  11. הספריי של ד"ר עור מצוין, אהבתי אותו ממש. ואז הגוף שלי החליט להציק לי ופיתח אלרגיה :/
    הרעיון של קרם הגנה עם גליטרים ממש משעשע

    השבמחק
  12. אויש אני זוכרת שפיתחת אליו אלרגיה, באסה :-/
    הקרם גליטר הוא רעיון חמוד, אני חושבת שהוא יקרוץ לקהל צעיר יותר מאיתנו P-:

    השבמחק
  13. יופי של פוסט! בעיקר יופי של בריכה וכובע. רק אני חסרה בתמונה לדעתי [בתוך הבריכה] .... :-D

    השבמחק
  14. הגנה מקרינת השמש היא ללא ספק אחד ההרגלים החשובים שחייבים לאמץ ולהתמיד בהם, במיודח בארצנו.
    למזלי העור שלי לא כל כך תופס צבע, לכן מזמן ויתרתי על הרעיון וטוב לי עם זה. מעבר לזה, המודעות שלי לנושא התגברה עם השנים, כאשר לאט לאט התחילו להופיע כתמי פיגמנטציה קלים על אזור הפנים ועל הכתפיים. אכן העור זוכר את הכל וחייבים להגן עליו. אני תמיד נחרדת לראות נשים שצולעות את עצמן בשמש או במכונת השיזוף, לא מספיק שאנחנו מזדקנות אז עוד להאיץ את זה?!
    מאוד אהבתי את מוצרי לה רוש פוסיי, במיוחד את קרם ההגנה לפנים. השתמשתי בו על בסיס קבוע בטיול והוא לגמרי הוכיח את עצמו.
    הקרם של לייף בריח מלון נשמע מעולה, עוד לא ראיתי קרמי הגנה מבושמים. אני שונאת להשתמש במקדם הגנה לגוף, כי רובם שומניים ובקיץ זה מרגיש זוועה ונותן תחושה "מזיעה" שכזאת. לרוב אני מכריחה את עצמי להשתמש בקרם ואולי אחד כזה שמבושם וגם קליל יכול להיות פתרון טוב עבורי.
    התמונות מהממות!

    השבמחק
  15. תודה מותק! שתינו חסרות בתמונה על מזרון מים מתנפח, כוס קוקטייל קר ביד ו-Pool boy חתיך ברקע D-:

    השבמחק
  16. כיף לך שהספקת כבר לתפוס צבע... לא יזיק לי קצת
    אבל אני לא רואה את זה קורה עד אוגוסט- ואז אהיה כבר הכי לבנה בחוף.
    חשוב להשמר מהשמש (יש עכשיו סרטון נוראי על מה היא עושה לעור) ובמקביל להנות מהים כל עוד התיכוניסטיים לומדים...

    השבמחק
  17. קודם כל - איזה כיף שחזרת!!!!!! היית חסרה כאן :-)
    אני מודה שאני חוטאת בשיזוף מכוון מידי פעם, אבל השלב הזה עובר לי מהר מאד ואני חוזרת למצב המוגן הרגיל שלי. בכל מקרה גם עם הגנה אני תופסת צבע בקיץ, כך שאין סיבה לא להתמרח.
    גם אני מאד אהבתי את המרקם המיימי של הקרם לפנים - זה לא מרגיש כמו קרם עם SPF50!

    השבמחק
  18. אני הקדמתי תרופה למכה ועוד לפני שבאמת התחיל הקיץ התחלתי אותו עם שיזוף. מקווה לשמור עליו כזה למשך החודשים הקרובים בלי לחזור על החוויה של השתזפות פעילה ממש..... ובכל מקרה - תמיד מוגנת!

    השבמחק
  19. אני לא יודעת, קיבלתי אותו במתנה :-)

    השבמחק
  20. תודה, אני גם חושבת שהנושא חשוב שניה לפני שהקיץ ממש מתחיל.
    ילדים שונאים להתמרח בקרמים, תנסי לפתות אותם עם קרם מלון. בהצלחה :-)

    השבמחק
  21. פעם היית עושה גם פוסטים לא ממומנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. וגם אם הם ממומנים, אז מה ? הסקירה על המוצרים מאוד מקצועית, כל הכבוד, הפוסט מושך עדכני ומעניין, נהניתי מאוד לקרוא !!

      מחק
  22. אני משתדלת לגוון תמיד בין הפוסטים ובכל מקרה הסקירות שלי על המוצרים תמיד אובייקטיביות. אני לא מכריחה אף אחד לקרוא כאן.

    השבמחק
  23. הקנאה עושה קמטים...

    השבמחק
  24. תמשיכי לכתוב-אוהבת את הבלוג שלך!!

    השבמחק
  25. פוסט מצוין ישראלה, מנוסח היטב ובנושא כל כך חשוב ! גם אהבתי מאוד את הצילומים השווים :) אני כבר שנים לא משתזפת למעט הפעמים שהמשפחה נוסעת לנופש כמו לפני שבוע לדוגמא (היינו בערבה ובאילת) ובילינו זמן לא מבוטל בבריכה במלון, בטיולים רגליים וכו' הקפדתי לרסס את עצמי,את בעלי ואת הילד שלנו בתרסיס של ד"ר פישר עם מקדם הגנה 30 במרקם מפתיע וקליל שיש לו צבע כחול שנעלם עם המריחה, בפנים השתמשנו בקרם הגנה של אוון עם SPF 50 ולילד מרחנו מקדם הגנה מינרלי spf 50 אף הוא של אוון (משאיר וויט קאסט, לוקח לו זמן להיספג והוא עמיד כל כך שצריך ממש לנקות אותו היטב מהפנים לאחר החשיפה) לצערי אני חוויתי במשך השנים (עקב שיזוף יתר בילדותי ובנעוריי) את אחד מנזקי השמש המציקים ביותר- פיגמנטציה, אך למזלי השכלתי להתחיל לטפל בזמן והיום כמעט ואין לי פיגמנטציה. אני מקפידה להסתובב עם כובעים לאורך השנה, מתה על כובעים ולא איכפת לי שלעיתים חושבים שאני תיירת :) ולא, אני ממש לא דומה לדודה מרומניה ;) יש לי אוסף מכובד של כובעים ואני נהנית מאוד מהשימוש בהם. ליום יום אני משתמשת בקרם לחות עם הגנה של וישי ולפעמים בקרם לחות וקרם הגנה מעליו, מחליפה כל פעם (יש לי כמה :)

    השבמחק
  26. פוסט נהדר (תודה לך עליו!) וצילומים יפהפיים! אני סוף סוף יכולה להגיב כאן..אני מקווה.
    אני חייבת לקנות קרם הגנה דחוף. על הפנים אני מפחדת לשים כי אני נוטה לפצעונים עם מקדמי הגנה. אני מניחה שעם השנים דברים השתנו אבל אני לא ניסיתי. אז אני מסתפקת בינתיים במייק אפ עם קצת מקדם הגנה (מה שאני לא אוהבת) ופריימר מתחת.

    השבמחק
  27. תוכלי לגלות לי מהיכן התיק שבתמונה?

    השבמחק
  28. תודה רבה שרון! כ"כ כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  29. נשמע שאת לוקחת את נושא ההגנה ברצינות וטוב שכך. כמו שאת אומרת - אם לא מקפידים העור זוכר ואח"כ יש תוצאות נעימות שלא תמיד אפשר לטפל בהן. מזל שתפסת את עצמך בזמן והצלחת להיפטר מהפיגמנטציה!
    לגבי כובע - אני חושבת שזה מאד שיקי, אבל עדיין קשה לי עם תפיסת הסביבה והמבטים שזה גורר... :-/

    השבמחק
  30. תודה מותק! ותמיד כיף לראות אותך מגיבה פה :-)
    את חייבת להתארגן על הגנה לפחות בפנים! גם אני מתחצ'קנת בד"כ מקרמים כאלה אבל הפעם לא לייף ולא לה רוש פוזיי עשו לי את זה. ד"ר פישר לעומת זאת לא יתקרב שוב אל הפנים שלי..

    השבמחק
  31. אני לא יודעת, קיבלתי אותו במתנה...

    השבמחק
  32. אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות מהמרמור חבל שבמקום לפרגן למישהי עם דעה את ישר חושבת שמשלמים לה על זה.

    השבמחק
  33. ל ממש לא אכפת מתפיסת הסביבה בנושא הספציפי הזה, אני עושה מה שטוב לי וחוץ מזה עד היום קיבלתי רק פידבקים טובים מהסביבה כך שזה אפילו נעים ומחמיא :) אכן, שיקי :)

    השבמחק
  34. אני תמיד מקפידה על SPF גבוה על הפנים, באופן אירוני, ניסיתי כמה פעמים את הBB של גרנייר והוא היחיד שמונע ממני את ה SPF הגבוה שלי
    אבל זה בסדר, לא אצא איתו מהבית אם אני חושבת שאהיה מחוץ למשרד במהלך היום..
    על הגוף אני בדר"כ שוכחת בימי עבודה אבל מקפידה אם אני יודעת שאני יוצאת מהבית בסופשבוע בשעות שמשיות..

    לאחרונה אני מגלה שהרבה מוצרים עם SPF גבוה לא ממש עובדים טוב עם מייקאפ מעל.
    לצערי הייתי צריכה לזנוח (דווקא בקיץ!) את הלאוקיטן שהיה כ"כ אהוב עלי וכרגע אני עם SPF30 באופן יומיומי והפעם של דר' פישר.
    בגדול אני די מרוצה, אבל תמיד תוהה אם יש אפשרות ליותר טוב ;) אולי הלה רוש?
    קשה לי עם לייף, אבל אבדוק אותו רק בשביל לא לעצבן את עצמי ;)

    מאוד מסקרן אותי הספריי השקוף של דר' עור. ירכש במהרה!
    הלה רוש קצת יותר יקר, יצטרך לחכות למה שאחשוב על הדר' עור :)

    תודה רבה על הסקירה! נהנתי :)

    השבמחק
  35. תודה רבה אתי! ובאמת אנצל את ההזדמנות כדי להבהיר את הנקודה - הפוסטים לא ממומנים בכסף, אני רק מקבלת את המוצר לסקור ואני תמיד מפרסמת את דעותי בצורה אובייקטיבית.
    אני שמחה לשמוע שאת ניהנת לקרוא כאן :-)

    השבמחק
  36. כל הכבוד על ההתמדה עם מוצרי הגנה, אין ספק שזה צעד חשוב לאמץ לשגרת הטיפוח הישראלית.
    מה שאת אומרת לגבי SPF גבוה ומייקאפ נכון חלקית. אני מוצאת שהבעיה היא בד"כ בספיגה. כלומר אם ממתינים עד שהמוצר נספג לגמרי נפתרת הבעיה, אבל אז יש בעיה אחרת - למי יש זמן להמתין...
    לכן לדעתי צריך להסתכל על זה לפי זמני ספיגה. אני יכולה להגיד לך שהלה-רוש נספג מאדדד מהר בעור, בגלל שאין בו שומן בכלל. בגלל זה גם צריך לעבוד איתו מהר.

    ואני תמיד שמחה לשמוע שאת נהינת מהפוסטים :-)

    השבמחק
  37. אני תמיד ממתינה ה-מ-ו-ן זמן בין קרם פנים עם SPF למייקאפ. לרוב קודם אני שמה את קרם הפנים עם מקדם ההגנה ואז אני מתלבשת מתארגנת וכאלה. זה קצת מייאש אבל אין ברירה.. :/

    השבמחק
  38. אז אולי באמת כדאי שתנסי את הלה-רוש.
    אגב, את מוצרי ההגנה של ד"ר פישר אני לא סובלת. לדעתי הם הגרועים שיש!

    השבמחק
  39. אהבתי את הצילומים המושקעים! ממש שווים!
    אני השנה מוצאת את עצמי משתמשת לפעמים גם ביומיום במקדם הגנה, אבל עדיין לא תמיד. אני ספונה במשרד כל היום אז אני מרגישה שמסנן הקרינה שיש בקרם הלחות שלי ובמייקאפ מספיקים לי.
    כן תמיד - כשאני הולכת לים, וגם מחדשת מדי פעם.

    השבמחק
  40. תודה מותק!
    אני כל יום מצטיידת בקרם הגנה על הפנים, גם אם יש לי במייקאפ/קרם לחות. אני אף פעם לא יודעת לאן יוביל אותי היום, לפעמים אני גם צריכה לצאת במהלך יום העבודה, אז עדיף להיות מוכנים מראש....

    השבמחק