‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.5.2012

מפליגה ללוד עם הלקה, הליפסטיק ושאר דאווין

בשבוע שעבר הוזמנתי להתארח ב-HQ של מותג האיפור Ofra. להגיע למשרדים הראשיים של Ofra ישראל זה לא דבר של מה בכך בהיותי תושבת מישור החוף צפונית לת"א, בעוד משרדי Ofra Cosmetics שוכנים בעיר לוד.

אבל אני לא בחורה שנרתעת בקלות ממרחקים (או מלוקיישנים מפוקפקים כמו לוד...) ועל כן הצטיידתי בצידה לדרך (כרגע בריפיט שיריה של פלורנס + the machine) ויצאתי לכיוון מרכז הארץ.
 לוד היא אולי עיר עם רפיוטיישן מרתיע, אבל כשנכנסים למשרדי Ofra שוכחים מהכל והעיניים מטיילות בין הסטנדים העמוסים באיפור, וביניהם גם סטנד לקים של OPI.
את מוצרי Ofra לא ניתן למצוא בפארמים, אלא רק דרך משווקים פרטיים או באתרי קניות (פירוט בהמשך), כך שמרכז  Ofra בלוד הוא בעצם המקום היחידי שאפשר להגיע אליו וממש להתרשם מהמוצרים מיד ראשונה.
ניתן למצוא שם מוצרי דגל כגון פריימר העיניים המצויין שלהם, צלליות קרם, אייליינר ג'ל, צלליות אבן וגלוסים שבתמונה ועוד ועוד.
האירוע לשמו התכנסנו היה השקת מראה קיץ עפ"י Ofra, המורכב מ-3 מוצרים: משזף קרם, סומק שייש וצלליות אבקה דואו/תלת כרומיות.
השולחנות היו ערוכים לקבלנו עמוסים בכל טוב איפור ומברשות. כפי שהסברתי למעלה, את מוצרי Ofra אי אפשר למצוא בחנויות, כך שהיה כיף סופסוף לראותם מקרוב, להסוויץ' את כל המגוון ולהתרשם. 
הקיץ על פי Ofra הוא שזוף יותר, סמוק יותר ועם איפור עיניים שניראה מסובך ורב שלבי, אך בעצם מורכב מצלליות דואו-כרומיות. צלליות מסוג זה מאפשרות להגיע בקלות למראה של שילוב בין 2-3 צלליות, אך בפועל משתמשים בצללית אחת בלבד.
על המשזף הקרמי והצללית ארחיב בפוסטים עתידיים (בקרוב! מבטיחה!), בעוד שהיום נתמקד בסומק:
הסומק הוא מזן סמקי Marble (שייש) אשר מורכב ממס' גוונים שבהנחה מתאחדים לכדי גוון אחד. אין סומק שדומה לאחיהו ולכל אחד יש את הרכב המארבלינג הייחודי לו.
לדוגמה, אצל לובה אפשר לראות שהסומק מכיל הרבה יותר שטחים וורודים, בעוד שאצל טל אפשר לראות יותר שטחים בייז'ים וסגולים.
אצלי ההרכב הוא יחסית מעורבב באופן מאוזן - קצת מכל גוון והגוונים מחולקים על פני הסומק באופן שווה.
באופן אישי - סמקים מסוג זה הם האהובים עליי. אני סאקרית למוצרי איפור בעלי מראה גרפי, ודוגמת המרבלינג שעל הסומק לגמרי עושה לי את זה. 
מספרו הוא Marble #3 והוא מוגדר על ידי Ofra כסומק/ברונזר. קשה לי לראות איך הוא יתפקד בתור ברונזר ואני גם לא ממליצה לנסות לגרום לו לעבוד ככזה. בתור סומק לעומת זאת, הוא עושה יופי של עבודה.
מערבוב כל הגוונים עם מברשת מתקבל גוון וורוד קר על גבול הפוקסיה. למרות שהוא כן מכיל מעט מיקרו שימר, אני מוצאת שהגימור שלו על העור לא מבריק או שימרי.
הסומק פיגמנטי מאד מאד ויש להניח אותו ביד עדינה ובחסכנות. ככלל, עם סמקים פיגמנטיים מסוג זה אני תמיד ממליצה לעבוד עם מברשות דלילות יותר (כמו דואו-פייביר) ולוותר על מברשות סומק צפופות מאד שיאספו יותר מידי חומר ואח"כ יתקשו לפזרו על הלחיים בצורה הגיונית.
טיפ נוסף - הנחתן בטעות יותר מידי סומק וגם אחרי טשטוש נתקעתן עם לחיים ליצניות? קחו את המברשת שהשתמשתן בה להניח/לטשטש את המייקאפ וטשטשו באמצעותה את אזור הלחיים עד לקבלת מראה מרוכך יותר. 
הסומק מגיע עם מראה מובנית בתחתיתו, כולל תא לאחסון מברשת (לא מגיעה בצירוף) או פאף.
מחירו הלא זול של הסומק הוא 184 ש"ח לקהל הרחב. באתר ביוטי-שופ ניתן להשיגו תמורת 169 ש"ח ובאתר פרושופ ניתן להשיג את אחד הגוונים האחרים בסדרה ומחירו 158 ש"ח. בפרושופ ניתן להצטרף גם למועדון הלקוחות המקצועי ואז תחול הנחת מאפר הרגילה של Ofra ומחירו של הסומק יהיה 103 ש"ח. 
סיימנו לבקר אצל Ofra ובעת שקיעה נפרדנו מלוד. 
מימין: לובה, מרינה ואני ;-) צילום: מרינה
עם פנים שלא עושות חשבון ולבושות בוינטאג' בסטייל כמו שכתוב בעיתון, הפלגנו הלאה על הכפכפים לאן שייקחו אותנו האורות. Come on baby, המטוס מחכה, או במקרה שלנו - מיניבוס אגד.

מה הניסיון שלכן עם מוצרי Ofra? ומה דעתכן על הסומק שהצגתי כאן? שתפו אותי!

גילוי נאות: את מוצרי Ofra קיבלתי לסקירה במסגרת אירוע יח"צ

33 תגובות:

  1. אווו הסומק הזה מעלף! ראיתי אותו בפוסט אצל טל ופשוט נמסתי זה אחד הצבעים היפים שיצא לי לראות בייחוד שהוא קר ולא מבריק מדי וכ'ד. לצערי אני מאוד רוצה לרכוש אבל לא יכולה כי יש לי בעיה הלחיים שלי ורודות כמעט כל הזמן וכל סומק שאני מניחה נראה כמו ליצן פשוט על הפנים שלי שום סומק לא בא טוב. מכיוון שיש לי כבר טבעי. קיצור בעיה אבל לא נורא. ובהחלט הצלליות זה משהו שכדאי לשקול לנסות אהבתי את הגימור והתוצאה הסופית.

    פוסט נהדר מקסים מרענן אהבתי =)

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקסים!! כתוב כ״כ יפה :-)
    אהבתי את הוורוד-וורוד הזה של הסומק!
    תתחדשי.

    השבמחק
  3. תודה רבה! שמחה שניהנת :-)

    השבמחק
  4. אני גם מאד אוהבת גוונים כאלה בסמקים. וורודים קרים ככלל הם הגוונים האהובים עליי.
    גם כשאת שמה מייקאפ כבסיס זה אל מכסה לך אדמומיות? ומה עם פריימר? גם לי יש קצת אדמומיות בלחיים, אבל מייקאפ מכסה את זה ואז אין בעיה עם סמקים

    השבמחק
  5. הו, לוד. אני מכירה מישהו שנרדם פעם במחסן רכבות בעיר (סיפור אמיתי ועגום).
    הסומק נראה כמו "בחן את עצמך - האם אתה עיוור צבעים?". הייתי שמחה לתלות אותו על הקיר או להפוך אותו לקאבר-פוטו בפייסבוק, אבל נראה לי שעל הלחיים שלי הוא לא יעבוד. כמו שאמרת - בובתי מדי, ואני כנראה נערת בובי בראון בנשמתי :)
    מדהים כמה הוא נראה טוב יותר בקופסה מאשר בפלטות הענק הפלסטיקיות של החנות. הן משוות לכל המוצרים מראה די זול לדעתי.

    השבמחק
  6. להירדם במחסן רכבות בלוד נשמע כמו הדקות הראשונות של סרט אימה מפחיד במיוחד.
    סמקים עם מראה חיצוני מעניין ולא אחיד תמיד אהובים עליי במיוחד. אגב בובי בראון - דווקא בובי היא חסידה מאד גדולה של סמקים וורודים קרים בובתיים, יש לה מגוון מאד רחב ויפה שלהם. בקיצור - כל הדרכים מובילות אותך לסומק וורוד קר בובתי, אין לך לאן לברוח!
    לגבי פלטות - אני שונאת פלטות בגלל הסיבה הזאת. לא מבינה למה בנות שהן לא מאפרות מדפטות את כל האיפור שלהן. כל היופי הוא באריזה החיצונית!

    השבמחק
  7. לא המייק אפ מכסה מעט אבל עדיין הורדרדות מבצבת לה ... וניסיתי יש לי פריימר ירוק של פופה והוא לא עוזר בכלל לזה...מה לעשות זה החיים =) לא לדבר על ברונזר שזה בכלל בלתי אפשרי

    השבמחק
  8. וואו עכשיו שאני רואה את הסומק שקיבלת אני רואה כמה הם באמת שונים אחד מהשני... שלי ממש לא מאוזן ביחס לשלך :-P בכל מקרה, נראה לי שאני שמחה שאין לי יותר מדי מהפוקסיה, כי כבר ככה הסומק הזה נועז...
    ואי ולהיות בלוד היה מאד נוסטלגי... כשלמדתי נהיגה עשיתי את השיעורים והטסט שם, אכן עיר.. מיוחדת :-)
    תודה על הפוסט הנהדר :-)

    השבמחק
  9. נראה שהיה לכם יום מקסים ביותר :)

    אני הכרתי את עפרה רק לאחרונה. עד כה יש לי שני מוצרים שלהם: מגיק קונסילר ועיפרון עיניים חום.

    אהבתי מאוד את הסומק החדש שלך :) תתחדשי .אני אחת שסומק מאוד חשוב לה כי אין לי כמעט בכלל סומק טבעי על הפנים ובלי סומק אני נראת חיוורת.
    יש לי פודרה מבריקה של איל מקיאג שאני משתמשת בה רק לסומק, היא אבקתית ,ולא דחוסה אבל הצבע דומה.
    על פניו הייתי בטוחה שצבע כלכך בהיר יראה לי מוזר על הפנים כסומק טבעי. אבל להפתעתי זה ישב בול- ומאז אני משתמשת בה בסומק. ניזכרתי בה כי היא דומה בגוון המאוד ורדרד לסומק שבתמונה.

    בעופרה הכי בולט לי שהם אוהבים לערבב גוונים. בהתחלה התלהבתי מהרעיון שלא הכרתי אותו קודם. (הפדרה מוזאיקה, הברנזרים/סמקים הפסים וכדומה.
    אבל עלי לא ראיתי בו באמת תועלת איפורית גדולה ולכן גם לא רכשתי. לא את הפודרה שלהם ולא של גרלן ורכשתי פודרה שקופה (של סמאשבוקס)



    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_11.html

    השבמחק
  10. ממש אהבתי =] עשית לי חשק לנסות שוב סומק שיש, יש לעפרה סומק שיש שהוא יותר אפרסקי או קורלי ופחות וורוד?
    הלק נראה לי של צ'יינה Peachy Keen?

    השבמחק
  11. אני כבר רואה כמה כואב בכיס יהיה לבקר בסניף שלהם בלוד...
    גם הצללית וגם הסומק ממש עושים לי את זה, כבר הרבה זמן שלא התלהבתי ככה ממוצר איפור [נחמד לדעת שלא איבדתי את היכולת להתלהב]

    השבמחק
  12. דווקא הפוקסיה זה החלק האהוב עליי בסומק D-: ניסיתי לעשות כמוך סוואטצ'ים של הגוונים השונים לחוד אבל לא הצלחתי לבודד אותם.
    הנסיעה הזאת הייתה הביקור הראשון שלי בלוד! מרגש הא ;-)
    ושמחה שניהנת מהפוסט :-)

    השבמחק
  13. זה נכון שעפרה אוהבים לייצר את הסמקים ברונזרים שלהם במראה משולב. אני דווקא מאד מתחברת לזה, המראה החיצוני יותר יפה ומעניין לדעתי מסמקים רגילים :-)

    השבמחק
  14. יש להם מגוון של סמקים, גם מסדרת השיש הזאת וגם מסדרות אחרות. אני בטוחה שגם יש להם גרסה קורלית כלשהי. ממליצה לך להכנס לפרושופ או ביוטישופ ולראות את המבחר שיש שם.
    לגבי הלק - לא, אבל תגלי איזה לק זה בקרוב מאד ;-)

    השבמחק
  15. למי שלא מאפרת המחירים שלהם אכן מאד גבוהים. לפחות יש דרך לקנות אותם און-ליין בהנחה כלשהי, חצי נחמה...
    הסומק מהמם, אבל הצללית מהממת ממש. אני מקווה לכתוב עליה פוסט בקרוב, אבל אם את מתלבטת לגבי קנייה עכשוית, אני הייתי הולכת על הצללית.

    השבמחק
  16. thereisbeautyinallofus14 במאי 2012 בשעה 21:57

    אני מאוהבת בצללית וגם הסומק לא רע בכלל. את הברונזר אני אנסה בקרוב לאירוע מתוכנן. מסווטצ' שעשיתי הוא די מנצנץ. לא בטוחה עד כמה זה מתאים לשימוש יום יומי (אם בכלל).
    תמונה של שלושתנו - מעולה! (טופחת לעצמי על השכם) ;)

    השבמחק
  17. גם לדעתי הצללית היא המוצר המנצח מבין השלושה, אחריה הסומק ובסוף הברונזר שעבורי לא מי יודע מה שימושי, אבל מילא.
    ובהחלט צריך לעשות מהתמונה הזאת מנהג חדש שיחזור על עצמו באירועים הקרובים!

    השבמחק
  18. הצלחת לגרום לי לשיר את הכותרת שלך :)
    אהבתי את הצללית והסומק. את הברונזר עוד לא ניסיתי אבל מהיכרות מוקדמת עם עצמי (משהו כמו 37 שנים, בקטנה...) נראה לי שאוהב גם אותו. והיה נחמד להפגש שוב...

    השבמחק
  19. עפרה, לוד = הקישור לשיר היה מתבקש לא? D-;
    אני מאד מאד אהבתי את הצללית, לדעתי היא מהממת!
    תמיד כיף להיפגש! מקווה שיהיו עוד הזדמנויות בקרוב :-)

    השבמחק
  20. אני כנראה הייתי נתקעת על הסטנדים של OPI והיה קשה להזיז אותי משם.
    אהבתי את הסומק, לפי הסווטצ' הוא ממש מתאים לגוון עור שלך!

    אפשר לשאול מהו הלק המהדר את ציפורנייך?

    השבמחק
  21. מגוון הגוונים ש OPI לא היה מרגש במיוחד, בעיקר וורודים/סגולים/אדומים. אני מאמינה שהיית ממשיכה מהר מאד הלאה ;-)
    ולגבי הלק - תגלי בקרוב ;-)

    השבמחק
  22. עפרה היא חברה שתמיד יש לי רגשות מעורבים כלפיה.
    אין ספק שיש לה מבחר מוצרים מאוד מפתים.
    הסומק נראה מדהים! והצלליות 3D נשמעות בכלל חבל על הזמן, יש לי הרגשה שארצה את כל מגוון הצבעים!!!
    אבל זה לא יעזור, עבורי לפחות הם לא נגישים וזה די מעצבן..
    אהבתי מאוד את התמונה המשולשת בסיום :)

    השבמחק
  23. הם לא נגישים אולי פיזית, אבל אפשר למצוא את רוב המוצרים שלהם און-ליין, ורובנו הרי מתורגלות בקניות און ליין...

    השבמחק
  24. את צודקת שאנחנו רגילות כבר לרכישה און-ליין. אם האתר שלהם היה יותר מפורט ויותר נוח לעבודה אני בטוחה שהייתי נעזרת בו. כרגע האופציות שלי מועטות, ואין את כל המוצרים, והמוצרים שיש לא זולים, כך שעם זה שאפשר לקרוא ברשת על בנות שניסו את המוצרים, בסה"כ אין הרבה ביקורות למוצרים שלהם..

    השבמחק
  25. מסכימה שהבעיה איתם שאין הרבה סוואטצ'ים ברשת אשר לפיהם בד"כ עושים קניות און ליין. מצד שני יש ימי מכירה כמו סטוק די שהיה בזמנו גם און ליין בפרושופ והמחירים היו כ"כ מגוחכים שהיה אפשר לקנות על עיוור בלי הרבה נקיפות מצפון. צריך לחכות להזדמנות שתגיע..

    השבמחק
  26. את צודקת, אבל שיווקית (בעיני, כמי שבכלל למדה פסיכולוגיה ;)) זה נראה לי לא נכון..
    אז נכון, רכשתי פלטת מעושנים שלהם ואני סופר מרוצה (זאת עם הפגם שעלתה גרושים) וכן רכשתי שני ג'ל ליינרים שלהם שאני מאוד אוהבת. אבל בסופו של דבר, הם לא יהיו חברה שאני רוכשת ממנה הרבה, רק ברמה של "פה ושם" בניגוד לאם היו יותר נגישים, או אז, יתכן והייתי חוזרת ורוכשת מהם מוצרים שיש להם תחלופה יותר גבוהה.. או שיש צורך בכמה כאלה (כמו סמקים/צלליות).

    השבמחק
  27. נכון, הם פחות נגישים, אבל זאת בחירה שלהם. הם פונים יותר לקהל של מאפרות (שגם זוכות אצלם לאחוזי הנחה נכבדים), מארגנים השתלמויות וכו', כך שאת כלקוחה הפרטית לא בדיוק קהל היעד שלהם.
    מצד שני, יש להם מוצרים די טובים, כך שמי שרוצה יש דרך להשיג אותם.
    לא כל דבר אפשר לקנות בסטנד בסופר פארם..

    השבמחק
  28. ברור שלא הכל אפשר לרכוש בסופר פארם ולא הכל אני רוכשת שם (להיפך, אני בקושי רוכשת בסופר פארם), אבל עדיין כשאני מזמינה משהו מהרשת, לרוב לפחות לחברה יש אתר מספיק מפורט בשביל שאתרשם מהמוצרים. יש לי שלל סווצ'ים ברשת של כל המוצרים כך שאין בעיה.
    בעיני הפניה למאפרות בלבד היא סנובית ומטומטמת.. אני לא מאפרת ואני חושבת שאני קונה מספיק איפור בשביל להצדיק נגישות יתרה (כולל אתר.........) אני ממש לא חושבת שאני היחידה. תחשבי רגע על הסטטיסטיקות של פורום איפור, של הקבוצה בפייסבוק, כמה מתוך כמות הנשים האלה היא מאפרת? כמה? וכמה הן נשים שאוהבות איפור ומוכנות להוציא עליו הרבה (!) כסף..

    השבמחק
  29. אבל למה את מניחה שבחירת קהל יעד על ידי מותג מסויים היא סנובית ומטומטמת? זכותו של כל מותג לפנות לקהל היעד שהוא חושב יביא לו את מירב הרווחים. אם השיטה הזאת עובדת לעפרה כל השנים, שיהיה להם לבריאות. אם לי כצרכנית זה לא מתאים, אני לא אקנה, אבל אני לא מתכוונת לכעוס על המותג בשל כך..
    להשוואה - גם איפור מינראלי ישראלי לא זמין בחנויות וגם אין הרבה סוואטצ'ים שלו ברשת, ועדיין יש ביקוש ורוכשים אותו באתרים השונים.
    גם המוצרים של עפרה זמינים לרכישה על ידי גורמים פרטיים ומי שמעוניין בכך, מוזמן לרכוש. מי שלא - לא מכריחים אף אחד.

    השבמחק
  30. מוצרים מינרליים, לדעתי, עדיין נמצאים בתחילת דרכם כאן בארץ, גם אם הם לא נמצאים כאן מאתמול. זה מוצר שפונה לאוכלוסייה מאוד מסוימת. נקרא לזה "משוגעים לדבר" (מקווה שזה לא מינוח פוגע באף אחת :P אני "משוגעת להרבה דברים" חחח).
    אני חושבת שזה סנובי כי אני לא חושבת שאני "לקוחה סוג ב'" והם לא זמינים עבורי.
    כמו שאמרתי - נתחיל מאתר ראוי, עם פירוט מלא של המוצרים וסווצ'ים (שלא ימכרו מהאתר, אין לי בעיה). ואז נדבר.
    כרגע האתר שלהם ביזיוני, לרכוש אותם אפשר רק דרך שני אתרים און ליין או דרך מאפרות/מוכרים מורשים שלאו דווקא נגישים לי והם לא מסוג המקומות שאגיע אליהם כי "בא לי לרכוש פינוק איפורי" או אפילו מוצר מסוים

    השבמחק
  31. הסומק הורס! וגם הצללית מהממת . לברונזרים מהסוג הזה אני פחות מתחברת . לא כוס התה שלי . כנראה שהפסדתי את כל הכיף הא ? ;)
    לא נורא , נקסט טיים.

    השבמחק
  32. אנחנו בהסכמה - הסומק והצללית מעלפות, הברונזר פחות...
    כן, איזה כיף היה, מי שישמע P-:

    השבמחק