‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.5.2012

מסירי איפור - הטוב, הרע והלא נורא

הגיע הזמן לעדכון קצר וזריז על מסירי האיפור אשר נותנים אצלי עבודת הסרה בתקופה האחרונה. מאז הפוסט האחרון בנושא, הצליח לשרוד אצלי רק אחד מהמסירים שהופיעו בו - הדו פאזי המצויין של קרליין. אבל אליו הצטרפו כמה מתחרים על כתר המסיר הטוב ביותר והגיעה העת לסקור אותם. זה יהיה זריז, מבטיחה!

הטוב:

Vichy Purete Thermale One Step Cleanser - הוא מסיר איפור במרקם קרם המהווה חלב פנים, מי פנים ומסיר איפור במוצר אחד. למרות שבד"כ עם מוצרים שהם גם וגם וגם תמיד משהו מתפקשש בהם, זה לא המקרה במסיר האיפור הזה. יש לו מרקם חלבי דליל ולא שומני בכלל, הוא עושה עבודה מצויינת בהסרת איפור, כולל איפור עיניים מזן המסקרות והאייליינרים העמידים. לא מותיר תחושת שומניות, לא מותיר "עננים" בראיה, לא צורב ולא שורף. אחרי שימוש בו הפנים באמת מרגישות מטוהרות ונקיות יותר, כמו אחרי שימוש במי פנים רגילים. יופי של מוצר מכל בחינה שהיא. 
מחירו 159 ש"ח ל-300 מ"ל וניתן להשיגו בבתי מרקחת פרטיים בלבד. כרגע הוא קיים במבצע של 96 ש"ח באתר דראגסטור.
Bioderma Sebium H2O Micelle Solution Combination or Oily Skin - הוא כמובן מסיר האיפור המהולל של ביודרמה. איפה לא שמענו עליו וכמה לא טחנו לנו לגביו שהוא מסיר האיפור הטוב בעולם. מה יש לומר? צדקו. הוא אכן מעולה, מזן מסירי האיפור ששימוש בהם מרגיש כמו הסרת איפור עם מים. מסיר בקלות ובזריזות כל איפור, גם העמיד ביותר. כמו הווישי - גם הוא לא מותיר שומניות, לא פוגם בראייה ולא צורב בעיניים. זהו מסיר איפור מצויין לתיקונים של איפור, כיוון שהוא לא על בסיס שמן הוא לא יפרק לכן את האיפור הנותר. יש גם גרסה לעור רגיש (Sensibio H2O) והשמועה מספרת שכישורי ההסרה שלו זהים.
מחירו 130 ש"ח עבור 250 מ"ל וניתן להשיג אותו בסניפי סופר-פארם (חפשו במדף של מוצרי Avene, Nuxe וכו'). אני לעיתים מוצאת אותו במבצעי 40%, שאז מחירו משתלם יותר. ניתן להזמין גם מאי-ביי.
שורה תחתונה: שני מסירי איפור במרקמים שונים אך זהים לגמרי בביצועים. ההבדל הקטן היחיד שאני רואה ביניהם שכאשר מדובר באיפור מהזן העיקש במיוחד (מסקרות קשות במיוחד להסרה), למסיר של ווישי לוקח קצת יותר זמן להתמודד. 
האם שווה את המחיר הגבוה ששני המסירים אלה מתהדרים בו? לכל מי שמסיר איפור דו פאזי או אחר זול מספיק לה - אין צורך להשקיע. אבל למי שיש בעיות של רגישויות או למי שלא סובלת את תחושת השומניות שמסירים רגילים בד"כ מותירים, שווה לה להשקיע במסירים מסוג זה. מבחינת הסרה נטו - שניהם מסירים באופן זהה למסיר איפור קרליין שלי. רק במקרה אחד הבחנתי בביצועים טובים יותר של הביודרמה לעומת הקרליין, אשר הביאו אותי למסקנה שכשמדובר באיפור עיקש ועמיד במיוחד - הביודרמה מנצח כשזה מגיע להסרתו. 

הרע:
 Avene Micellar Lotion Cleanser and Makeup Remover - הוא מסיר איפור בעל עיקרון דומה למסיר של ביודרמה, מבוסס מים. הכל טוב ויפה והוא באמת מרגיש מימי, מרענן ונעים כמו הביודרמה, רק שהבדל אחד משמעותי יש ביניהם. המסיר הזה פשוט לא מסיר איפור. לוקח לו הרבה זמן לפרק איפור שכולל צלליות+מסקרה+אייליינר וכו'. את המסיר הזה קיבלתי בגלוסי מרץ ואחרי הניסיון עם הדוגמית, אני בהחלט לא ארוץ לרכוש אותו שנית.
מחירו המלא 130 ש"ח ל-200 מ"ל וניתן להשיגו בפארמים.
שורה תחתונה: גם המסיר היקר בחבורה וגם שלא בצדק. עדיף להתרחק.

הלא נורא:
מגבונים להסרת איפור של Life - הסרת איפור עם מגבונים היא לא האופציה המועדפת עלי. הם באים אצלי לידי שימוש בעיקר בלילות מאוחרים במיוחד כשאין לי כוח אפילו להספיג צמר גפן במסיר נוזלי. אבל בעיקר הם משמשים אותי בנסיעות, שאז אני לעולם לא אורזת איתי מסירי איפור נוזליים, להם יש נטייה להישפך וליצור בלאגן שלם.
המגבונים האלה של לייף עושים עבודה יחסית לא רעה בהסרת איפור, רק שאני מוצאת שהם לא מספיק "רטובים" ומרגישים לי קצת יבשושיים. ביחס ישיר, אני מרגישה שהם גם קצת מייבשים את העור, אם כי כבר ניסיתי גרועים מהם. 
מחירם 20 ש"ח ל-25 מגבונים, כאשר אני קניתי אותם במבצע של 9 ש"ח.
שורה תחתונה: פתרון חירום בלבד, אל תתרגלו להסיר את האיפור עם המגבונים האלה (או מגבונים בכלל).  

וזהו! הבטחתי שהיה קצר וקיימתי לשם שינוי ;-)

מהי שגרת הסרת האיפור שלכן לאחרונה? האם גיליתן מסירים חדשים ומעולים? או שאתן דבקות בישנים והמוכרים? ספרו לי!

גילוי נאות: מוצרי ווישי ובדיורמה התקבלו לסקירה

36 תגובות:

  1. אני קונה כבר שנים את ידידי הדו פאזי של קרליין ואין לי שום כוונה להחליף אותו :)

    השבמחק
  2. הדו פאזי של קרליין מעולה, והעובדה שהוא נמכר גם תחת המותג של לייף בזול היא בכלל בונוס.
    יש לי את הביודרמה לעור רגיש ואני משתמשת בה בעיקר בשביל להסיר שאריות של איפור מהפנים או במקום מי פנים בבוקר. דווקא בשביל להסיר איפור עיניים לא אהבתי אותה, עלי היא נתנה תוצאות פחות טובות מזה של קרליין.

    תודה על הסקירה :)

    השבמחק
  3. גם אני אוהבת אותו. היתרון היחיד שאני רואה למסירי ביודרמה/ווישי הוא בתחושה הנפלאה שלהם, כמו לשטוף את האיפור עם מים.

    השבמחק
  4. ניראה לי עלית פה על שימוש חדש בביודרמה כמי פנים, עוד לא יצא לי לשמוע על זה במקומות אחרים!
    מעניין מה שאת אומרת שהוא לא הסיר לך איפור עיניים. המסיר שיש לי מצויין ובד"כ רוב ההמלצות הן למסיר שלך דווקא שאמור להיות לא פחות מצויין

    השבמחק
  5. אויי מוזר האוון זה הדוגמית שקיבלת בגלוסי לא? גם אני קיבלתי אותה ולהבדיל לי הוא מעולה.... מסיר טוב ולא מצריך לשטוף אחרי ההסרה שזה יתרון משמעותי . בכל מקרה מצטערת לשמוע שלא עבד לך..=) ופוסט מעולה לא ידעתי שביודרמה נמכרים בפארמים

    השבמחק
  6. אני מכורה למסיר של לנקום. הדו פאזי לא משאיר תחושת שומניות בכלל ומוריד לי איפור כבד (איילינר עבה, מסקרה וצלליות) בהינף יד.
    לפנים אני מסתפקת בחלב+מי פנים, זה עושה את העבודה ומשאיר תחושה נעימה

    השבמחק
  7. האוון מצליח להסיר לי רק איפור ממש מינימלי - צללית אחת ומסקרה עדינה. יותר מזה הוא לא מסוגל....
    אכן, ביודרמה נמצאים בפארמים כבר מאז סוף הקיץ שעבר, אבל לאחרונה התפוצה שלהם מתרחבת

    השבמחק
  8. המסיר של לנקום הוא בהחלט אחד הטובים. מסירים דו פאזיים בכלליות עושים עבודה טובה בהסרה.

    השבמחק
  9. אני מכורה כבר המון זמן לביודרמה. וחיסלתי כבר כהמ בקבוקים. לגבי אוון קרץ לי המבצע של ה-40% וכמעט קניתי כי הביודרמה עומד להיגמר לי ואני כל כך שמחה שלא קניתי בעקבות הביקורת שלך. (: לגבי המגבונים פעם הוצעו לי בקופה במחיר ממש מצחיק וקניתי- בעיני הם נוראיים, לא רק שמייבשים אותי אלא גם גרמו לי למין תגובה אלרגית בידיים (קילופי עור- ואני לא רגישה בדר"כ לשום מוצר) הדבר היחיד שאהבתי זה המנגנון פתיחה של החבילה, דווקא הופתעתי לטובה מהמגבונים של ג'ייד ושל בסט שיחסית היו סבירים, על אף שאני לא נוטה להשתמש במגבונים לפעמים אין ברירה ואני שולפת אחד.

    השבמחק
  10. פוסט מצויין =]
    אני בדר"כ מסירה איפור עם דו פאזי ורוד\כחול של קרליין. הביצועים זהים אם כי הורוד פחות שומני. מכיוון שהוא נגמר עברתי למסיר של רבלון הלבן, שגם הוא מצויייין. (ובמבצע העצמאות במשביר בכלל מושלם)
    מוזר לי לשמוע שהמסיר של אוון לא עבד לך =[ לי הוא עבד כמעט מושלם והסרתי איתו איפור ניסיון עמיד ומושקע במיוחד שכלל הרבה מסקרה, הרבה איילינר ג'ל והרבה צלליות. שלא לדבר על מייקאפ דבאל וור.
    לגבי המגבונים, ביום שאני סחוטה אני משתמשת במגבונים של גרנייה, שהם תודה לאל לא מייבשים ולא שומניים.

    השבמחק
  11. אני חולהההה על מגבונים להסרת איפור. יורד תוך שנייה, לא צריך להתעסק עם צמר-גפן מגעילים או עם כל מיני מסירי איפור .
    אני מורידה עם מגבונים ולאחר מכן שוטפת את הפנים עם סבון פילינג גרגירים והתוצאה מושלמת. ממליצה בחום!

    השבמחק
  12. לא היה ולא יהיה בעולם כמו המסיר איפור דו פאזי של גרנייה!

    השבמחק
  13. כמוך, גם אני עם קרליין לאחרונה.
    בעבר זה היה הביודרמה (שהביאו לי מחו"ל) והוא באמת עונה על כל מה שצריך ממנו.
    נסיעה הבאה לאירופה- אני חוזרת עם סטוקים

    השבמחק
  14. thereisbeautyinallofus9 במאי 2012 בשעה 9:02

    הביודרמה נפלא אבל לא זול ופה הבעיה. לגבי וישי אני אפילו לא מכניסה לזיכרון קניות כי שונאת להוריד איפור עם מרקמים חלביים. כל השאר נשמעים לא משהו.
    בינתיים אני עם ביודרמה, רבלון ומסיימת בורז'ואה. תמיד מחכה לי גרנייה במגירה (שאותו את שונאת).

    השבמחק
  15. בשבילך בתור מישהי שרגילה לביודרמה, מהאוון היית מתאכזבת קשות.... מבחינת מגבונים - הטובים ביותר שאי פעם נתקלתי בהם הם המגבונים של גרנייה. מעולים!

    השבמחק
  16. תודה :-)
    לגבי המסיר של אוון - הוא כן מסיר את האיפור, אבל לקח לי איתו הרבה יותר זמן והייתי צריכה לחזור ולהספיג את הצמר גפן בחומר. אני רגילה לביצועי הסרה הרבה יותר מהירים ויעילים, ולכן מבחינתי הוא לא עושה את העבודה.
    המגבונים של גרנייה מעולים! לדעתי הם הכי טובים שניסיתי מכל החברות.

    השבמחק
  17. מגבונים הם פתרון נוח ומהיר, אבל אני מוצאת שהם לא טובים לי לטווח הארוך. הם מייבשים קצת את העור וזה לא בריא לו. אני מעדיפה לשמור אותם לרגעי חירום וביום יום הרגיל להסיר עם מסירי איפור.

    השבמחק
  18. את הביודרמה הזמנתי מאיביי ב-60 שקלים כולל משלוח. נראה לי סביר בהחלט. את המוצר של וישי אני לא מכירה [לא ידעתי אפילו שיש להם מסיר איפור] ופעם אחת השתמשתי במגובני איפור של לייף ופחות אהבתי . אני כן חובבת מגבונים להורדת איפור ואני בד"כ משתמשת בד"ר פישר [מה שבמבצעים ] או קרליין .
    בכל מקרה אני מסבנת את הפנים לפני השינה גם אחרי המגבונים ולעיניים אני משתמשת במסיר המדהים של PAYOT .

    השבמחק
  19. מבחינת כושר הסרה - קרליין וביודרמה זהים לדעתי. מכיוון שגם בחו"ל ביודרמה לא ממש זול, אני חושבת שאם אין צורך של ממש, אפשר להסתפק בזה של קרליין...

    השבמחק
  20. אני דווקא תמיד העדפתי להוריד איפור עם מרקמים חלביים, אבל קשה למצוא חלביים שעושים את העבודה טוב. לכן את הווישי אני מאד מחבבת.
    ואכן, הגרנייה הוא לא מהמוצרים האהובים עלי..

    השבמחק
  21. תתחדשי על הביודרמה!
    תנסי את המגבונים של גרנייה, הם לדעתי הכי טובים מכולם.
    גם אני תמיד מנקה את הפנים עם סבון, מסיר איפור זה רק הורדת השכבה הראשונה או שאריות, זה לא תחליף לניקוי.

    השבמחק
  22. סקירה יפה ישראלה :) יש לי את הסנסיביו לעור רגיש של ביודרמה והוא אחד ממסירי האיפור הטובים שהשתמשתי בהם, מאוד אוהבת אותו, כבר בקבוק שני שלי וכנראה לא האחרון. את המסיר של אוון גם היה לי ודווקא היה לי לא רע (כמובן שזה אישי...מה שטוב לאחת לא טוב בהכרח לאחרת:) , אבל אין ספק שצריך "להתאמץ" איתו קצת...יש להם מסיר אחר שאיני זוכרת את שמו כרגע והוא עושה עבודה טובה (תחליבי כזה, פעם אחרונה שהיה לי אותו בעלי הביא לי מחו"ל) יום נפלא שיהיה :)

    השבמחק
  23. תודה רבה לידיה!
    אני רואה שהצטרפת לכת מכורות הביודרמה, ואני בהחלט יכולה להבין למה ;-)
    לגבי האוון - כמו שאת אומרת, צריך להתאמץ איתו כדי להסיר ומבחינתי זה פשוט לא טוב. זה סתם לוקח זמן וגם מפתה מידי להתחיל לשפשף איתו את העיניים, שזה בכלל אסון....
    פשוט חבל להשקיע בו את הכסף (כי הוא גם לא זול) כשיש כ"כ הרבה אופציות יותר טובות ממנו בשוק.

    השבמחק
  24. בכייף יקירה :) בזמנו כשהשתמשתי באוון לא שפשפתי כמוך את העיניים, הייתי לוקחת שני פדים עגולים שטוחים של צמר גפן (מהסוג הטוב לא של ביוטיקייר:) מספיגה בחומר ומניחה על העיניים לשתי דקות או מעט יותר ורק לאחר מכן מסירה (לפעמים הייתי נדרשת לעשות זאת פעמיים במקרה של איפור כבד יותר)- אכן קצת "מאמץ" שלא מתאים לכל אחת :) אין ספק שיש אופציות טובות יותר בשוק

    השבמחק
  25. להקדיש שתי דקות להסרת איפור מבחינתי זה נצח D-:

    השבמחק
  26. זוית היופי שלי9 במאי 2012 בשעה 20:11

    פוסט קצר וקולע. הביודרמה...הוא מסיר איפור לפנים או לעיניים?
    לפני שנים הייתי משתמשת רק בקרליין לעינים והוא היה מעולה. מגבונים אני לא סובלת,משתמשת רק כהסרה ראשונית וגם זה רק אם ממש אין ברירה. הם גורמים לי אח״כ לאדמומיות בפנים.
    המסיר של אוון שאותו קיבלנו בגלוסי, עבד מעולה על הפנים אבל העיניים-שממה ושממון, לא עבד טוב.

    השבמחק
  27. הביודרמה מיועד גם לפנים וגם לעיניים.
    הקרליין עדיין מעולה, מחכה שתחזרי להשתמש בו ;-)
    המסיר של אוון אכן לא שווה כלום כשזה מגיע לאיפור עמיד ובשכבות כמו צלליות+אייליינר+מסקרה.

    השבמחק
  28. אני משתמשת במסיר הדו-פאזי של גרנייה לעיניים- טוב וזול.
    לפנים- אם זה תוך כדי מקלחת- שוטפת עם סבון פנים, אם זה רק להסיר איפור לפני השינה- מגבונים של מאק. פעם אחת השתמשתי במגבונים של לייף וזה היה מזעזע והבריח אותי ממגבונים לכמה שנים טובות.
    מסוקרנת לגבי הביודרמה. בסופר פארם הוא עולה 130 ש"ח ואמרו לי ש"אפשר לעשות 10% הנחה". באיביי הכי זול שמצאתי זה 83 ש"ח ל-250 מ"ל. בולשת- יש מצב ללינק מאיפה הזמנת ב-60?

    השבמחק
  29. את המסיר של גרנייה ניסיתי ובעוד שבהסרת איפור הוא באמת מצויין, הוא גרם לי ליובש נוראי והתקלפויות בעפעפיים, זוועה! נזרק לפח...
    את המגבונים של מאק אני לא סובלת! גם הם שורפים לי על העיניים.... אני רואה שאנחנו שני הפכים כשזה מגיע להסרת איפור D-:
    על הביודרמה אני רואה מידי פעם מבצעי 40%, לא תמיד. פעם אחרונה קיבלתי קופון דרך לייפסטייל.

    השבמחק
  30. אצלי אין בעיות או רגישיות ולכן אני דובקת בהסרת איפור העיניים במוצר אחד - מסיר עיניים דו פאזי של לייף.. מסדרת ה B משהו B3, או אולי B5 או משהו כזה.
    עושה את העבודה, וזול.
    את איפור הפנים אני מסירה עם ג'ל לניקוי פנים בדר"כ כרגע יש לי מסתבר 5 כאלה חחח לא ברור איך זה קרה!
    וחוץ מזה יש לי גם שמן של לאוקיטן שהוא חביב מאוד. די נוח לי לפני השינה להסיר איתו את האיפור ואז בעצם ברוב השבוע המסירים משמשים לניקוי הפנים ופחות להורדת איפור
    אבל זה משתנה כי אני בן אדם מאוד לא עיקבי..

    מסכימה, המסיר איפור של אבון פשוט מזעזע!!!
    איפור עיניים אין מה לדבר.
    אבל גם מייקאפ לוקח לו כ"כ הרבה זמן וכ"כ הרבה חומר שזאת טרחה נוראית!

    אני חושבת שמי שנוסעת הרבה הכי נוח לראות את מגבוני הסרת האיפור של מאק.
    יש לי תחושת אהבה-שנאה קשה מאוד עם הריח של המגבונים אבל אם רגע שוכחים מזה, הם פתרון נוח וזמין
    נכון, לא זול, אבל עדיף מאשר שישפך לנו בתיק חומר חצי שומני חצי סבוני...

    השבמחק
  31. מסירי איפור של לייף וקרליין זהים (אותו ייצור), כך שאנחנו בעצם אוהבות את אותו מסיר.
    טוב לשמוע שגם את לא אהבת את המסיר של אוון. קיבלתי תגובות מבנות שממש אהבו אותו ואני לא מצליחה להבין איך. אלא אם כן את מתאפרת ממש מינימאלי, או שמעולם לא ניסית מסיר איפור טוב באמת - לא רואה איך אפשר לראות בו מוצר מוצלח.
    אני לא אוהבת את המגבונים של מאק, לדעתי המגבונים הטובים ביותר הם של גרנייה.

    השבמחק
  32. כפי שכתבתי בעבר, המסיר של גרנייה עשה לי יובש נוראי והתקלפויות בעפעפיים, כך שמבחינתי הוא בהחלט לא המסיר הטוב בעולם.

    השבמחק
  33. לגמרי הפכים! (זה אומר שאני אשנא את הביודרמה? המממ...)
    אז- ביום רביעי יש (שוב) יום לייף-סטייל ויהיה מוצר שני ב-70% הנחה על מוצרי ביודרמה, אוון, ד"ר עור וכו'. יש עוד מוצרים מומלצים מהחברות האלו? בעיקרון אם קונים 2 מוצרים באותו המחיר זה יוצא בדיוק כמו המחיר באיביי...

    השבמחק
  34. קשה לי להאמין שלא תאהבי את הביודרמה, למרות שאין לדעת! ;-)
    אבל מבצע של השני ב-70% זה מעולה! לביודרמה יש גם קרם לחות שולט בשומניות והברקות שעכשיו נמצא בתהליכי ניסוי אצלי ובינתיים אני מרוצה ממנו.

    השבמחק
  35. צריך לזכור שאני ניסיתי להוריד איתו לא פחות מאת הקולורסטיי :) זה מבחן "אמיתי" להוריד כזה מייקאפ. אני חושבת ששפכתי חצי בקבוק על 3-4 פדים עגולים וכשסיימתי הרגשתי יותר ג'יפה משהתחלתי..

    השבמחק
  36. אני ניסיתי להסיר איתו שאריות של איפור עיניים והוא כשל לגמרי.

    השבמחק