‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.5.2012

המהפך הירוק במאק

כשקיבלתי הזמנה להשתתף בסדנת איפור אחת על אחת עם מאפרת מאק בכירה נטע סקלי, התרגשתי מאד. נטע היא סוג של אורים ותומים במונחים של מאפרי מאק, מישהי שאת עבודותיה ראיתי עד עכשיו רק מרחוק, אז קפצתי על ההזדמנות להיות מאופרת על ידיה בעצמי.
כשחשבתי על הכיוון שאני רוצה לקחת ב"מהפך" עלתה לי לראש ההפקה הזאת שנתקלתי בה בגיליון מרץ של ווג אנגליה:
צילום: מריו טסטינו, ווג אנגליה, גיליון מרץ
הקונספט של ההפקה היה Lady Luxe, כלומר - טקסטורות עשירות, לוקים עמוסים והאיפור במראה מעט מוגזם, עשיר בהברקות. האיפור כאילו נלקח היישר מטרנד המטאלי המבריק שהציגו במאק לקראת הקיץ, ואפילו איפור העיניים מטושטש וניראה רטוב, כאילו נפגם מזיעה. ההפקה הזאת שידרה לי לוק של נערת תפנוקים עשירה ומעט פרעחית ממקום כמו מיאמי ביץ'.
כמו שאפשר לראות, כל התמונות בהפקה צולמו כלפי מעלה, כלומר הדוגמנית כאילו שואפת בכל תמונה להגיע גבוה יותר, כאשר זווית הצילום היא מעט נמוכה ממנה. כך גם האיפור, מפוסל מאד כלפי מעלה עם עצמות לחיים מודגשות מאד באמצעות סומק, הצללה והיילייטר מבריק ורטוב.
היה לי ברור שזה הכיוון שאני רוצה ללכת עליו בבסיס ואז נותר להחליט רק לגבי איפור עיניים.
לובה, אשר הגיעה לפני לפגישה עם נטע, בחרה במראה פסטלי בגווני וורוד/סגול. ראיתי כי טוב והחלטתי ללכת על ההיפך הגמור. סגרנו על עיניים בירוק רעל עז, בדיוק ההיפך מכל סוג של איפור שהייתי עושה לעצמי בבית. כי אם כבר מהפך, אז עד הסוף, לא?
צילום: לובה שרגא
ניגשה הגברת נטע למלאכה והתחילה כמובן עם הבסיס. ראשית מרחנו פריימר מסדת Prep+Prime בשם Fortified Skin Enhancer בגוון הוורוד (Adjust) אשר נועד לאחד את גוון העור ולהכינו במצב אופטימלי להנחת מייקאפ.
כדי להתחיל לבנות את המראה המבריק שבחרנו, לפני הנחת המייקאפ נטע טשטשה על הנקודות הגבוהות בפנים היילייטר נוזלי Luster Drops בגוון Pink Rebel.
למייקאפ בחרה נטע ב-Studio Sculpt בגוון NW20 אשר העניק כיסוי בינוני. מעל ההיילייטר אשר הונח כבסיס התקבל גימור קטיפתי ומבריק בעת ובעונה אחת.
כדי לכסות פגמים נבחר הקונסילר המינרלי של מאק (NW20) אשר לצערי לא הצליח להרשים אותי בכיסוי שאריות פצעונים שהיו לי על הפנים. למטרות כאלה קונסילר Pro longwear עולה עליו בהרבה לדעתי.
צילום: לובה שרגא
כבסיס לסמקים הונח CCB בגוון Hush. מעליו טושטשה קומבינציה של שני סמקים: Margin ו- Fresh Honey. להצללות השתמשה נטע ב-MSF Natural בגוון Medium.
כדי להעצים את אפקט ההברקה (עור מבריק ורטוב, כבר אמרתי?), מעל כל הסמקים וההצללות הונח היילייטר נוסף שהתגלה כמהמם ממש מקולקציית Extra Dimension. הגוון הוא Superb והוא פשוט אחד ההיילייטרים היפים שנתקלתי בהם - נמס אל תוך העור ומותיר גימור מבריק וחלק שקשה לתאר עד כמה הוא יפה. כמה חבל שהוא היה במהדורה מוגבלת!
פודרה לקיבוע הייתה מליין הפרו - Invisible Pro Set Powder.
צילום: לובה שרגא
אחרי שסיימנו עם הבסיס, ובאמת התקבל עור במראה רטוב, מבריק ומעט מטאלי, הגיע הזמן לעבור לאיפור העיניים.
זוכרות שאמרנו איפור ירוק רעל? אז תחגרו חגורות, זאת הולכת להיות נסיעה פרועה!
בתור בסיס הונחה צללית פרו לונגוור בגוון נייטרלי One To Watch. כדי לבנות את הצבע, השתמשה נטע ראשית בעיפרון בגוון Landscape Green מליין הפרו. עכשיו, אחרי שסיימנו עם הבסיס, הגיע הזמן לשחק עם צלליות!
רק 3 צלליות שיחקו באיפור הזה תפקיד - Feeling Fresh הירוקה עמוקה מקולקציית Hey, Sailor שעכשיו בחנויות, פיגמנט Old Gold וצללית Sour Lemon. את פילינג פרש הירוקה הניחה נטע על הזווית החיצונית ובטשטוש מתחת לקו המים. כדי להוסיף למראה מימד מעט שימרי ומעניין יותר, הפיגמנט אולד גולד הונח ממרכז העפעף כלפי הזווית הפנימית. אבל הטוויסט האמיתי הגיע עם צללית Sour Lemon הליימית והחומצית אשר נטע השתמשה בה לטשטש את כל הגבולות החיצוניים.
את אותו עיפרון הנחנו על קו המים, מרחנו מסקרה Haute and Naughty, הדגשנו קצת את הגבות עם צללית Mystery וסיימנו עם גלוס Fulfilled פלאשגלאס.
רוצות תמונות סופיות? בבקשה!
צילום: נטע סקלי
צבעוני? מאד! יוצא דופן? בהחלט! רוצות גם פייסצ'ארט? יש ויש!
צילום: לובה שרגא
צילום: נטע סקלי
אז לסיכום, מה היה לנו כאן ומה למדנו?
1. כדי להשיג את המראה המבריק והרטוב על העור, כדאי לעבוד עם מוצרי היילייטר נוזליים בתור בסיס ואפילו מתחת למייקאפ, כדי שהעור ממש יקרון ויזהר מבפנים.
2. כדי להעמיק גוון של צלליות ולהוציא מאיפור צבעוני את מיטב הפיגמנט, עיבדו עם בסיס של עפרונות צבעוניים בגוון מקבלים לגוון הצללית הדומיננטית באיפור.
3. ההבדל בין איפור צבעוני טווסי בלתי לביש בעליל ובין איפור צבעוני קביל ליציאה בלילה, הוא לפעמים דק מאד. כשיצאתי מסניף מאק רמת אביב עם היצירה הירוקה הייתי מאד מודעת למראה שלי והרגשתי שזה בהחלט טו-מאץ' עבור איפור יום יומי. לעומת זאת, כשהגעתי הביתה בשעות הערב, הוספתי תיחום פנימי של עיפרון שחור ופתאום הכל ניראה אחרת לגמרי, ואפילו כגרסה מעט צבעונית ונועזת יותר של איפור ירוק שהייתי מתאפרת לבד ליציאה בלילה.
4. מכאן אנחנו למדים את הטיפ הבא: כדי "לשבור" איפור מאד צבעוני, תמיד תבחרו בתיחום פנימי שחור.
5. זה נכון שהיום כבר אין חוקים ואפשר לשלב הכל עם הכל, אבל כשזה מגיע לאיפור צבעוני ברמות כאלה באמת הכי כדאי לשלב אותו עם שפתיים נייטרליות. בהתחלה נטע הניחה גלוס שהיה קצת יותר צבעוני מה-fulfilled, אבל אפילו הוא פתאום יצר מראה עמוס וכבד מידי. לפעמים לס איז בהחלט מור.

כמו שאתן יכולות לראות - היה כיף ולמדתי המון! נהנתי לבחור באיפור שבחיים לא הייתי עושה לעצמי והכי נהנתי לבלות במחיצתה של נטע המקסימה שהסבירה, פירטה ונימקה בסבלנות ובחן, וניכר היה שהיא נהנת מהתהליך כאילו זאת הפעם הראשונה שהיא מאפרת.
למי שרוצה להנות מחוויה שלימה, אני ממליצה לה לסור לדף הפייסבוק של הבלוג ולדפדף באלבום תמונות המלא שאעלה מסדנת המהפך. תמצאו שם תמונות פנים מלאות לפני (בלי איפור בכלל!), במהלך ואחרי התהליך.

מה דעתכן על האיפור שעשתה לי נטע? האם אהבתן או שזה לא בשבילכן? ספרו לי!

30 comments:

  1. מהמם! פשוט אין מילים כמה שאיפור שבחיים לא היית מעזה לעשות בבית יצא פשוט הורס. סימן שתמיד צריך להעז ולנסות ;)

    למרות שאני סולדת מצבעים צבעוניים חוץ מחומים/נייטרלים. אבל ממש אהבתי את המראה הסופי לא יודעת זה מחמיא לך ובעיקר לצורת עיניים שלך

    שמחה שהצלחת לעלות את הפוסט הזה הוא העלה בי חיוך =)

    השבמחק
  2. תודה רבה! אני שמחה לשמוע שניהנת מהפוסט. פחדתי שהקוראות נורא ייבהלו מהצבעוניות, אבל כיף לראות שבסופו של דבר אתן נהנות להיחשף ולהכיר דברים חדשים :-)

    השבמחק
  3. האיפור לגמרי נועז ומהמם עליך בעיני, אהבתי את השילוב והמעברים בין הצלליות, ואין ספק שזו חוויה להיות מאופרת ע"י נטע סקלי :) תודה על פוסט מפורט וטיפים טובים !

    השבמחק
  4. נועז זו לגמרי המילה ;-) ונטע מקסימה, נהנתי איתה כ"כ!
    שמחה לשמוע שניהנת מהפוסט :-)

    השבמחק
  5. רוקמת חלומות29 במאי 2012 בשעה 19:26

    אהבתי מאוד את האיפור,
    הגוונים של איפור העיניים מדהימים !
    הם משתלבים מצוין ביחד,
    ותמיד כיף להיות מאופרת ע"י מאפרת מקצועית :-)

    השבמחק
  6. הלכנו על גוונים נוזעים ובולטים ממש, גם לדעתי יצא מעניין ויוצא דופן :-)
    ובשבילי, בתור מישהי שמתאפרת המון לבד ומשקיעה בזה זמן ומאמץ - להיות מאופרת על ידי בעל מקצוע מידי פעם זה מותרות של ממש! D-:

    השבמחק
  7. האיפור הזה מטורף, ביג טיים.
    אני לא רואה את עצמי איתו,
    אבל זה כל הקטע של מהפך לא?
    ממש אהבתי אותו עלייך ואת שילובי הצבעים!
    עשית לי חשק לשחק עם צלליות לפני המקלחת:)

    השבמחק
  8. בחיי שעם תיחום פנימי שחור האיפור הזה פתאום ניראה הגיוני. זה רק מראה שלפעמים זה הכל משחק של הבדלים דקים...

    השבמחק
  9. איזו עבודה משובחת! יצא פשוט משגע על פנייך היפייפיות. :-)

    השבמחק
  10. תודה רבה מותק, המחמאות לגמרי מגיעות לנטע המאפרת :-)

    השבמחק
  11. יצא ממש יפה ונטע היא לגמרי אחת המוכשרות אם לא ה-
    גם אותי היא איפרה עוד בתחילת דרכה כמאפרת בחנות ברמת אביב. ״בגללה״ אני מכורה למאק :)))

    השבמחק
  12. מה שלקחתי מהאיפור שלך מבחינת קומבינציית הצבעים היא התאהבות מוזרה בצללית ליים/ אסיד. אני חושבת שבמינונים נכונים ובשילוב המתאים היא יכולה להקפיץ את כל מראה האיפור. בתמונת העיניים השנייה ממש רואים את המומחיות ואת הכשרון של נטע.

    השבמחק
  13. זוית היופי שלי30 במאי 2012 בשעה 12:44

    ווואאאאוו!! זה כזה יפה!! הפיגמנט הצהוב נראה אחד כזה שצריך תמיד שיהיה.בכלל שלושת הצלליות יכולות להקפיץ כל מראה איפור. השילובים מהממים ובהחלט הייתי הולכת עם איפור כזה לאירוע. ואת מעלפת אין בכלל מה להגיד. וקרלי קלוס (הדוגמנית מהתמונות) יכולה ללבוש הכל על הגוף ועל הפנים, היא כזו ורסטיליל, אחת המועדפות עליי בתחום. את אמיצה וכל הכבוד לך שהלכת על המראה הזה וששיתפת אותנו!! ביג לייק.

    השבמחק
  14. הולם אותך מאוד , ביג לייק! כמי שמכירה אותך קצת , לראות אותך באיפור ירוק צהוב זה שינוי מרענן :) ובכלל , הכל על השולחן שם היה נראה יאמי לגמרי . שאפו לצלמת ולמצטלמת [וכמובן למאפרת] . <3

    השבמחק
  15. thereisbeautyinallofus30 במאי 2012 בשעה 19:23

    מאוד אהבתי, במיוחד את איפור עיניים! אבל את יודעת מה עובר לי בראש כשאני מסתכלת על כל מה שנטע שמה לך על הפנים - כיצד בקיץ שלנו זה הולך לנזול LOL אבל כאיפור ערב בהחלט הסקין מהמם :P

    השבמחק
  16. איפור מהמם וטטה אלופה!

    השבמחק
  17. תקשיבי, את חייבת לאמץ במיידי את הירוק!!! יפה לך שאין דברים כאלו ונטע פשוט מוכשרת בטירוף!

    השבמחק
  18. האיפור מטריף ברמות!!! ממש אהבתי את השילוב.
    אני לא חושבת שיש דבר כזה באמת "איפור ערב" ו"איפור יום", אני חושבת שזה הרבה state of mind או בעצם מי שאת, מי שאת רגילה להיות. אם היית רגילה להתאפר בגוונים האלה ובשילובים האלה ביום יום שלך, זה לא באמת היה חריג. ואני לא חושבת שדווקא התוספת של השחור הופך את זה לאיפור לילה כמו שבלילה נוח לשים איפור יותר כבד ולהגיד לעצמנו שגם ככה פחות רואים את האיפור בלילה אז יאללה אפשר להפגיז ;)
    בכל מקרה, הייתי שמחה לראות אותך עם איפורים בסגנון הזה. :)
    וכמובן ממתינה לעוד תמונות!!! :)

    השבמחק
  19. הייתה לי הרגשה שתאהבי ;-)
    מסכימה איתך שהרגשה לגבי איפור אם הוא מוגזם או לא זה מאד תלוי בסגנון אישי. אני מדברת בתור מישהי שאיפור צבעוני מסוג זה באמת נחשב ליותר מידי עבורי ליום, אבל כן יהיה לי נוח איתו בלילה. והקטע של החושך - זה בהחלט פאקטור P-:
    והתמונות הנוספות כבר עלו לאלבום בפייסבוק!

    השבמחק
  20. ירוק הוא גוון שאני אוהבת באיפור, אבל מתקשה לאמץ לעצמי לעיתים קרובות. מצד שני, לאחרונה אני עושה השתדלות, אז אולי עוד יש תקווה ;-)

    השבמחק
  21. אין ספק, היא אחת המעולות!

    השבמחק
  22. כל האיפור פנים הוא בעצם חיקוי לאיך שאנחנו ניראות בקיץ בטבעי עם הזיעה וההברקות P-:

    השבמחק
  23. כן הא, זה לא מראה שרגילים לראות עלי! למרות שאני לא מפחדת מצבע, אבל זה כבר באמת משהו מיוחד בשבילי. אני שמחה שבחרתי במשהו יוצא דופן, תמיד כיף להשתעשע עם צבעים וללמוד דברים חדשים :-)

    השבמחק
  24. שמחה לשמוע שאהבת! האמת שלפני שפרסמתי את הפוסט קצת פחדתי שאנשים יירתעו מהאיפור הנועז, אבל אני מאד שמחה לראות שהוא מצא חן בעיני כולן, כי נטע באמת עשתה עבודה מיוחדת!
    ושאפו על זיהוי הדוגמנית D-:

    השבמחק
  25. בואי נאמר שעוד רחוק היום בו אני אאמץ צלליות אסיד לאוסף שלי, אבל מצד שני לאחרונה התחלתי לשחק עם הרעיון של טשטוש צללית בהירה צבעונית בגבולות החיצוניים וזה בהחלט יוצר מעברי צבע מעניינים ממש. תמיד כיף ללמוד משהו חדש!

    השבמחק
  26. נטע היא לגמרי אחת המוכשרות והמנוסות, אני יכולה להבין איך מפגש איתה הצליח לדרדר אותך לתהום ההתמכרות D-: אני חושבת שכ"כ קל להתחבר אליה בגלל שהיא מתלהבת מהנושא כאילו זה היום הראשון שלה במקצוע. זה מדבק!

    השבמחק
  27. נראה לי ממש כיף לשבת עם מאפרת ולתת לה לעשות מה שהיא רוצה ולראות לאיזה כיוון היא תיקח את זה. גם אם זה משהו שלא הייתי עושה בחיים זה עדיין כיף, כי זה נותן השראה ופותח קצת את הראש.
    האיפור עצמו מהמם, אהבתי את שילוב הצבעים ולדעתי הוא הולם אותך מאוד. לא איפור יומיומי, אבל לערב לדעתי זה לגמרי לביש

    השבמחק
  28. מתה על צלליות לימוניות וירוק אסיד. הן מקפיצות כמעט כל שילוב של צלליות.
    איפור העיניים כאן יצא מהמם!

    השבמחק
  29. נכון, זה מה שרציתי - לתת לאצבעות (או למברשות) של נטע לעשות את העבודה בלי להציב תנאים וגבולות. רק את המסגרת הכללית קבענו, והשאר ביד הגורל. היה כיף במיוחד לצאת עם לוק שבחיים לא הייתי עושה בעצמי!

    השבמחק
  30. לי קשה להתרגל לצלליות אסיד, אבל התוצאה כאן בהחלט הייתה מעניינת!

    השבמחק