‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

10.5.2012

ציירי לך שפם, או אולי אייליינר

העולם מתחלק לשניים - מחנה הנשים שידבקו עד הקבר באייליינר נוזלי ומחנה הנשים שמוכנות להישבע באייליינר ג'ל, ובו בלבד.
אני השתייכתי ועדיין משתייכת למחנה השני. שתי ידיים שמאליות ולא יציבות הופכות את השילוב של מרקם קרמי עם מברשת להרבה יותר נוח עבורי. את צעדיי הראשונים בעולם האייליינר התחלתי דווקא עם מוצר נוזלי, אבל מיום שגיליתי את אייליינר ג'ל, לא הסתכלתי אחורה. 
אבל לאחרונה יצא לי לחזור לנוזל עם התנסות באייליינרים נוזליים שונים. היה קשה לחזור ולנסות להתרגל למרקם ושיטת ההנחה השונה, אבל גם על המכשלה הזאת התגברתי בסוף והיום הם אופציית איפור רלוונטית עבורי, אם כי עדיין פחות מועדפת.

נתחיל עם סדרת אייליינר טוש של קרליין בשם Ink Liner. בסדרה קיימים 4 גוונים: שחור, חום, כחול וסגול.
נקודת חסרון לגבי האריזה היא תצוגת הגוונים. כמו שבתמונה קשה להבחין בין הגוון הכחול לסגול, ובין השחור לחום - כך גם במציאות. פתרון פשוט לבעיה - להוסיף כיתוב על גבי האריזה עם שם הגוון.
האפליקטורים ארוכים ומחודדים ודי גמישים. הגמישות של האפליקטורים גרמה לכך שלקח לי הרבה מאד זמן להתרגל לשימוש באייליינרים האלה. אחרי כחודש של ניסויים איתם, סופסוף הצלחתי לצייר קו ישר ונקי ומאז זה סוג של הרגל נרכש. מרגע שמתרגלים אליהם, אפשר בזכות הקצה המחודד לצייר את הקווים הדקים והחדים ביותר. 
הגוונים עצמם פיגמנטיים מאד וניראים בבירור על גבי העפעף. הגוון הכחול והסגול אפילו יצרו הכתמה קלה על העור כשהנחתי אותם ללא בסיס צלליות. ככל שיש פריימר וצלליות מתחת, הם מכתימים פחות. את הכתמת הפיגמנט הזו רק מסיר איפור ביודרמה הצליח להסיר מיד, למסירי איפור אחרים לקח הרבה יותר זמן. הגוון השחור והחום לא מכתימים בכלל. כולם עמידים מאד ולא זזים לי מהעין שעות ארוכות, עד שאני מחליטה להסירם.
הפייבוריט? הגוון החום שהפך למועדף עליי בבקרים בהם אני ממהרת, או כשאני רוצה איפור טבעי אך עדיין עם סוג של הדגשה. את האייליינר השחור באיפור יום תוכלו לראות כאן ואת הכחול כאן
מחירם 100 ש"ח לפני הנחות וניתן להשיגם בכל הפארמים.
שורה תחתונה: מוצר טוב שסובל משתי בעיות. הראשונה היא האריזה שמקשה על בחירת הגוון הרצוי (למי שקונה יותר מאחד), והשניה היא הכתמת הפיגמנט שיוצרים הגוונים הצבעוניים. המלצה שלי? לכו על החום, או השחור. החום כאמור אהוב עלי במיוחד, פתרון מעולה לימים שפשוט אין לי כוח למשהו מודגש יותר.

הבא בתור הוא אייליינר טוש מליין האיפור של מותג לייף:
את ה-Easy Eye Liner אפשר למצוא רק בגוון שחור.
בשונה מהטושים של קרליין, לאייליינר הזה יש אפליקטור קצר, שמן יותר, קשיח והרבה פחות גמיש. איתו היה לי מינימום זמן הסתגלות ומיד הצלחתי לצייר איתו קו מדוייק וישר, בזכות האפליקטור. אני מרגישה שיותר קל לי לצייר איתו את הזווית החיצונית וגם אני יכולה לעשות איתו תיחום תחתון, מה שעם אלה של קרליין לא.
מצד שני - הקצה שלו פחות מחודד ודק ולכן קשה לצייר איתו קו דקיק ממש, הוא יתאים יותר לחובבות המראה הבולט והמודגש יותר.
מסוויטצ'ים ונהנים!
יש לו גוון שחור עמוק, מרשים ואטום והוא עמיד מאד, אך לא מכתים. איפור שעשיתי איתו ניתן לראות כאן.
ניתן להשיגו בכל סניפי סופר-פארם ומחירו 60 ש"ח.
שורה תחתונה: אייליינר שחור מוצלח, נוח וקל לשימוש, עמיד ופיגמנטי. לאוהבות אייליינרים נוזליים ו/או טושים כדאי לה לבדוק אותו. גם כאלה שרוצות להתנסות עם טושים לראשונה הייתי ממליצה להן להתחיל איתו, בזכות האפליקטור שיותר נוח לשליטה.

נסיים עם אייליינר נוזלי מהסוג ה"קלאסי":
ג'ייד השיקו לאחרונה סדרת אייליינרים Idyllic Long Lasting Eyeliner במבחר של גוונים עמוקים ויפים ממש. 
הפעם לא מדובר בטוש או עט, אלא באייליינר נוזלי "סטנדרטי" עם אפליקטור מברשת נשלף. לצערי, ואיך שלא ניסיתי, לא הצלחתי להתרגל לעבוד עם האפליקטור המובנה. עם סוג מברשות כאלה אני לא מצליחה לעבוד גם עם אייליינר ג'ל, קל וחומר כשמדובר במוצר נוזלי. 
איך פתרתי את הבעיה? באמצעות שימוש במברשת אייליינר זוויתית הרגילה שלי. את החומר הנחתי בצמוד לקו הריסים עם האפליקטור, ואח"כ עברתי עם מברשת ומשכתי קו אחיד וישר, כולל יצירת זווית חיצונית. אופציה נוספת היא לטבול את המברשת ישירות בחומר הנאסף בפתח הטיובה ולא להשתמש באפליקטור בכלל.
זוכרות שהתאכזבתי מהגוון של אייליינר ג'ל כחול של מייבלין? כי זה הכחול שחיפשתי! Royal Blue 13 הוא כחול עמוק עם גימור מעט מטאלי, צבע בולט ואטום ממש. המרקם שלו לא נוזלי ממש, אלא מעט סמיך ודביק יותר, לכן גם אפשר לעבוד איתו עם מברשת. בעוד שהטושים מתקבעים מיד בהנחה, לאייליינר הזה לקח כמה שניות יותר להתקבע.
בסדרה יש עוד גוונים צבעוניים כאלה כמו סגול שזיף כהה, אפור כהה, ירוק אמרלד כהה וגם השחור הסטנדרטי. ניתן למצוא אותו בכל הפארמים ומחירו 90 ש"ח. איפור שעשיתי עם האייליינר הזה ניתן לראות כאן.
שורה תחתונה: המוצר המנצח מבחינת גוון, רק חבל שהוא סובל מאפליקטור בעייתי. למי שמחפשת אייליינר בגוון עשיר ולא מפריעה לה ההתעסקות עם מברשת - כדאי לה מאד לבדוק את הסדרה החדשה הזו של ג'ייד.

לסיכום, מה היה לנו כאן?
מושלם לאיפור יום - טוש חום של קרליין
נוח לשימוש ויתאים למתחילות - טוש שחור של לייף
הגוון היפה והעשיר ביותר - סדרת האייליינרים של ג'ייד
כל אחת תוכל למצוא כאן אופציה שתתאים לה! רק צריך לעשות תיאום ציפיות, ולהיות מוכנות לתקופה של הסתגלות ותרגול.

האם אתן שייכות למחנה הג'ל, או למחנה הנוזלי? שתפו אותי!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

24 תגובות:

  1. מאוד יפה הגוון של ג'ייד, כמה חבל שהאריזה לא עושה חשק. הסימון של האיליינרים של קרליין הוא פשוט סיוט: צריך ממש להוריד את המכסה כדי להבין באיזה גוון מדובר וגם אז זה לא תמיד ברור.

    השבמחק
  2. פוסט מהנה ביותר :) בהחלט עשית לי חשק לנסות כמה מהם

    השבמחק
  3. אני מתאפרת ליד חלון, אז אני כמעט תמיד צריכה להחזיק את כל הארבעה כנגד האור כדי להבדיל ביניהם. מרגיז נורא.
    אגב לגבי הג'ייד, דווקא את האריזה שלו אני מחבבת, הרבה יותר מהאריזה המוזהבת הרגילה שלהם.

    השבמחק
  4. תודה דפנה! זאת תמיד המטרה כאן - לעשות לכן חשק לניסויים חדשים ;-)

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus10 במאי 2012 בשעה 18:52

    איילנרים של קרליין מעולים! לא הייתי צריכה בכלל ללמוד להשתמש בהם אלא ישר ציירתי קו דק או עבה לפי החשק. בהחלט אחד מהמוצרים הכי טובים של השנה לדעתי. האיילנר של לייף נשמע טוב. אולי אנסה בהזדמנות, במיוחד במבצע.
    אפליקטור של ג'ייד ישר מוריד לי חשק ממנו, למרות הגוון :(

    השבמחק
  6. אני שייכת לשני המחנות, בהתאם למה שמתחשק לי . אלו שני מוצרים שאני מאוד מעריכה ולדעתי מיפים במיוחד.
    אני לא בעד הצבעים של ג'ד. לדעתי זה לא מיפה את העניים ברמות על כמו השחור או האפור או החום. אבל אני בעד גיוון לפעמים מתחשק אז טוב שיש :)

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/shaping-delight.html

    השבמחק
  7. כנראה שאת מומחית אייליינר יותר גדולה ממני, כי עם הקרליין לקח לי המון זמן להתרגל. אני פחות מסכימה שהם מהמוצים הטובים שלהם, רק השחור והחום. בעיית ההכתמה בשניים האחרים קצת מורידה מההתלהבות שלי מהם...
    ממש חבל על המברשת הגרועה של ג'ייד כי הגוונים שלהם באמת נהדרים.

    השבמחק
  8. אני מאד אוהבת אייליינרים צבעוניים, אני חושבת שזה מוסיף המון לאיפור! אבל כל אחת וההעדפה האישית שלה :-)

    השבמחק
  9. thereisbeautyinallofus10 במאי 2012 בשעה 21:43

    התכוונתי לשחור ולחום. מסכימה לגבי ההכתמה של אחרים. מעצבן אותי גם שאי אפשר להבחין במהירות בהבדלי גוונים שלהם.

    השבמחק
  10. אני מכורה לאייליינרים!
    אני די מרוצה מהטושים של קרליין, מהשחור במיוחד.
    בסגול באמת מפריעה לי ההכתמה, אבל אף פעם לא ניסיתי אותו עם פריימר מתחת. (אמרתי לעצמי שאם בלי פריימר הוא מסרב לזוז בטח עם הפריימר זה יהפוך לאיפור קבוע!!)
    אנסה בפעם הבאה עם TFSI ואקווה שלא אסיים את הערב עם פס ורוד מעל העין :)

    ודווקא אהבתי את הגוון של הכחול של מייבלין. קצת דומה מדי לכחול-שחור שיש לי מסדרת המושחרים של לוריאל אבל לא נורא כי הוא תכף יגמר. :)

    השבמחק
  11. חסידת הג'ל והמברשות. ובמיוחד הפלואידליין של מאק.
    אני מודה באייליינרים התחלתי להשתמש קבוע לא מזמן משהו כמו שנה, אבל אני מאלה שרועדות להן היידים לכן הרבה יותר קל לי עם מברשת.
    את קרליין אני דווקא מאוד אוהבת למרות שאיתם אני עדיין צריכה להתאמץ שעין שמאל תצא שווה לימין. אני ממש מקווה שאולי קרליין יוציאו גרסת ג'ל כי אני מאוד אוהבת את השחור והחום

    השבמחק
  12. ההכתמה של הצבע לא נובעת בגלל עמידות, אלא כי הוא נספח אל תוך השכבות בעור. ברגע שיש לך חומר חוצץ בין האייליינר לעור, הוא לא נספג ולכן גם לא מכתים. אז אם יש פריימר וגם צלליות ורק אז אייליינר - זה יכול לעזור :-)

    השבמחק
  13. אני איתך - גם אצלי הידיים כנראה לא כ"כ יציבות ולכן יותר קל לי עם ג'ל ומברשת.
    הלוואי שמותג ישראלי כולשהו יוציא גרסת אייליינר ג'ל! ניראה לי שהגיע הזמן..

    השבמחק
  14. וחבל לגבי ההכתמה, כי בתור אייליינרים צבעוניים הם מצויינים למי שמחפשת גוונים בולטים...

    השבמחק
  15. אני אוהבת אייליינרים, ואין אצלי הבדלי מעמדות, נוזל או ג'ל.
    יש לי את הקרליין החום והוא באמת עובד טוב- מה שכן אני מרגישה שהוא מתחיל להתייבש לי, וזה קצת מבאס כי לרוב אייליינרים מחזיקים יותר משלושה חודשים.
    הג'ייד מסקרן, יש לי גוון דומה של מילאני והאמת- זה קצת מוגזם בשבילי.
    אני חושבת שאנסה בצבע אחר:)

    וXOXO גם לך:)

    השבמחק
  16. אצלי הקרליינים נמצאים כבר יותר מ-3 חודשים ולא מראים סימני יובש. כנראה השתמשת בשלך יותר ממני..
    ולגבי הכחול המוגזם- את יודעת מה אני אומרת: GO BIG OR GO HOME!
    D-:

    השבמחק
  17. האמת היא שאני מכורה לג'לליינר אחרי חוויות קשות עם אייליינר נוזלי כך ששקדתי על הסיקור בתשלומת לב. נראה לי שאתן לזה ניסיון חוזר עם הטוש. נשמע מבטיח :-)
    תודה על הסיקור.

    השבמחק
  18. גם אני כמוך, לקח לי זמן להתרגל לצורת הנחה שונה. אבל זה נחמד שיש גיוון, אני תמיד בעד לשחק עם מרקמים ולפתח מיומנות בצורות הנחה שונות :-)

    השבמחק
  19. אני מחובבות הג'ל. לוקח לי די הרבה זמו למרוח אותו אבל הקו יוצא מדויק ויפה.
    יש לי את הטוש הזה של לייף והאמת היא שלא ממש אהבתי אותו. הפיגמנט שלו לא אטום ואני מוצאת את עצמי עוברת על הקו שוב ושוב כדי לקבל צבע שחור אטום.
    הצבע של ג'ייד אכן יפה אבל המברשת הזאת נראית סיוט. יש לי אייליינר אחד כזה של מאק ואני בקושי משתמשת בו מרב שזאת התעסקות אינסופית...
    הכחול והסגול של קרליין- גוונים מעלפים עפ"י הסווטש שלך, אבל נראה שהם ממש נוזלים לצדדים...?

    השבמחק
  20. מוזר מה שאת אומרת לגבי הלייף, אני מרגישה שהוא אפילו יותר שחור מהקרליין! אולי הוא הספיק להתייבש לך? או שקנית במקרה אחד שהיה קצת מיובש מלכתחילה? מבאס :-/
    עם המברשת של ג'ייד הרמתי ידיים. אני פשוט משתמשת בו עם מברשת רגילה, המרקם של האייליינר עצמו דביק מספיק ככה שזה עובד..
    הסוואטצ'ים של הכחול והסגול ניראים ככה בגלל הספיגה שלהם בעור על היד, שהוא שונה מהעור על העפעף. על העפעף הם לא מתפזרים, אבל הנטייה שלהם להספג גורמת בסופו של דבר להכתמה שלא כ"כ מצאה חן בעיניי.

    השבמחק
  21. גם אני מחובבות הג'ל, אחרי נסיון ארוך (יחסית) עם הנוזליים. התחלתי מהסופט ט'אצ וניסיתי גם את של איל מקיאג'.
    לא אחזור לזה לעולם..
    אין ליידיים שמאליות אבל הג'ל נותן כל כך הרבה שליטה על העובי והדיוק..

    השבמחק
  22. מסכימה איתך, גם אני מרגישה שעם אייליינר ג'ל יש לי הרבה יותר שליטה, גם אחרי שהתרגלתי חזרה לעבוד עם מרקם נוזלי.

    השבמחק
  23. כמוני כמוך, ברגע שעברתי לג'ל ליינר לא הסתכלתי אחורה.
    אני רואה לאחרונה הרבה מאוד טושים בגוונים מטריפים וכייפיים ובכל זאת, קשה לי לעשות את הסוויץ' חזרה..
    אולי יום יבוא ;)

    הטושים של קרליין מזכירים לי את הפרולומינטור (? ככה קראו לו?) של מאק.
    הוא היה האייליינר הראשון שלי (הכוונה הראשון שעבד לי איתו חחח)
    הגוונים מהממים! ממש אהבתי!
    חברה תרמה לי את דיפדאון של מאק שגם הוא חום שכזה, ואני גם מאוד אוהבת אותו.
    הרבה פעמים שאני רוצה לשים ליינר והמראה מרוכך הוא מספק את הסחורה

    הגוון של ג'ייד ללא ספק מעלף!!! כמוני כמוך, הייתי מיד שולפת מברשת שאני אוהבת לעבוד איתה ומציירת איתה
    מה שכן, אני לא אוהבת את המוצרים האלה שלוקח להם זמן להתקבע, עוד יתרון של *נוזלי* לעומת *ג'ל*

    השבמחק
  24. אני שמחה ש"הוכרחתי" להתרגל חזרה לאייליינר נוזלי. זה מגוון את מראה האיפור הרגיל וזה תמיד כיף לשחק עם מרקמים ומוצרים שונים. וגם כמו שאמרתי - האייליינר החום התגלה כמציאה של ממש ואני מרבה להשתמש בו.

    השבמחק