‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.5.2012

פינה חדשה - לק לשבת

היום אני חונכת פינה חדשה בבלוג - פינת לק לשבת! מידי יום שישי/שבת אני אפרסם כאן פוסט המכיל את לק השבת שמתחשק לי לשים לסופ"ש. בד"כ מידי יום חמישי אני מנקה ומסדרת את הציפורניים שלי, ואז ביום שישי אחה"צ אני מורחת לק לכבוד שבת. זה כיף לפתוח את הסופ"ש עם ציפורניים יפות, נקיות וצבעוניות! 
כיוון שתחום הלקים קצת מוזנח בבלוג (אני לא מספיקה להגיע אליהם!), וגם תחום הפינות קצת נשכח כאן לאחרונה, הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה וללטף בעדינות שתי ציפורים בבת אחת.
הפינה תהייה קצרה וקולעת ותכיל רק לק אחד בכל פעם. אני מקווה שתהנו ושתיקחו מכאן השראה ללק השבת הבא שלכן!

נחנוך את הפינה עם אחד הלקים היפים שנתקלתי בהם לאחרונה: 375B Rose Boudoir מסדרת הלקים החדשה Vernis in Love של Lancome
סדרת In Love החדשה של לנקום מחולקת לשתיים - סדרת השפתונים וסדרת הלקים. מבחר הגוונים מאד גדול גם של שפתונים וגם של לקים, וסדרת הלקים לבד מכילה 21 גוונים שונים.
לק זה מהסדרה מתהדר בגוון פוקסיה סגול עמוק משגע. באור יום הוא ניראה בהיר יותר, בעוד שבלילה הוא ניראה כמעט אדום לגמרי. 
הפורמולה היא אחת הפורמולות הטובות שנתקלתי בהן אי פעם - מאד מאד חלקה, אטומה, לא סמיכה מידי ולא דלילה מידי אלא בדיוק במרקם הנכון, המריחה כ"כ קלה פשוטה ומהירה שקשה להאמין. אני חושבת שרק מהתמונה אפשר להתרשם עד כמה הפורמולה משובחת.
החסרון היחיד? מחירו הגבוה של הלק העומד על 80 ש"ח. כן נכון, מדובר בלנקום שהוא מותג יוקרה, אבל סדרת In Love אמורה להיות תת סדרה בעלת רוח צעירה יותר והייתי מצפה שאולי המחירים יהיו גם נגישים לצעירים.
ניתן למצוא את כל גווני הסדרה בפארמים. אחרי מבצעי ההנחות הרגילים של 20%-25% מחירו יגיע ל-60-65 ש"ח, קצת פחות כואב בכיס אבל עדיין..

עד כאן שידורנו להיום! 
אני מקווה שנהנתן מהפינה ושהקונספט שלה מוצא חן בעיניכן. כתמיד, אשמח לשמוע מכן מה דעתכן :-)
ולגבי הלק - אהבתן? מצדיק את המחיר? ספרו לי!

גילוי נאות: את הלק קיבלתי לצורך סקירה

27 תגובות:

  1. פינה מדליקה :) אהבתי. תתחדשי. ברור שאני אבקר לראות איזה לק בחרת :) גם אני עושה לק כל יום שישי.
    הלק שבחרת בצבע משגע. לדעתי זה אחד הצבעים הכי פוטגנים שיש.אם אני רואה חולצה בצבע הזה, אני ישר קונה. בלי יותר מידי משא ומתן עם עצמי.

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html

    השבמחק
  2. יופי של רעיון! ניכר שעבדת על טיפוח הציפורניים בחמישי הזה כי הן נראות מסודרות ומטופחות והלק מחמיא להן מאוד!
    שבת שלום ושבוע טוב :-)

    השבמחק
  3. אני בעד פינות קצרות, ועוד יותר בעד לקים.
    הצבע שלו מקסים ואני מאוד אוהבת אותו
    סה"כ די יקר, אולם מנגד בארץ המחירים של OPI צ'יינה ואסי לא רחוקים בהרבה... (אחרי הנחה)

    השבמחק
  4. thereisbeautyinallofus19 במאי 2012 בשעה 11:27

    באמת שאחד הלקים הכי יפים שיש! אני אהבתי בו הכל - גוון, פורמולה ומברשת. רק המחיר מעט כואב. נחכה למבצעים שווים!

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד! דובדבן מושלם. רעיון נפלא לפינה יקירתי.

    השבמחק
  6. הלק עצמו מקסים, אחד הגוונים היותר מיוחדים שראיתי בזמן האחרון.
    הבעיה היא שהמחיר שלו ממש כואב בכיס :/

    השבמחק
  7. הלק מהמם, אבל לא הייתי קונה אותו. יש מספיק דיופים לגוון הזה במחירים סבירים.

    אני שמה לק בשבת (כשאני שמה. יש שבתות שבהן אני שוכחת לאכול, אז על לק אין מה לדבר), ככה הוא חדש ורענן לתחילת השבוע :)

    השבמחק
  8. הצבע הזה מהמם! אמא שלי גנבה לי אותו ולא מוכנה להחזיר...המריחה שלו לא פחות ממושלמת, אני מתה על הסידרה הזו.

    השבמחק
  9. שמחה שביקרת ושמחה שאהבת את הלק :-) הגוון שלו באמת מאד פוטוגני!

    השבמחק
  10. כן הא, אחרי כל החפירות כאן צריך להתרענן עם משהו קצת קצר יותר ;-)
    זה נכון, אחרי ההנחה מחירו זהה למחירם של OPI וכו', שעובדה שיש להם קהל כלשהו בארץ...

    השבמחק
  11. אני חושבת שחלק מההתלהבות היא מהפורמולה הכ"כ משובחת שהיא מאפשרת להוציא מקסימום מהצבע. פשוט מהמם!

    השבמחק
  12. תודה מותק :-)

    השבמחק
  13. כן, המחיר הוא קצת בעייתי.... אולי שווה לשים עליו עין (או על כל לק אחר מהסדרה המשובחת הזאת) במבצע 50% הבא..

    השבמחק
  14. כן, חבל על המחיר, אני מניחה שאם היה נגיש הרבה יותר היו קופצות עליו. בכל זאת לא הייתי פוסלת את הסדרה והייתי שמה עליה עין במבצעי ההנחות הגדולים הבאים (50%+), כי הפורמולה שלהם באמת משובחת ולא נתקלתי בכמוה

    השבמחק
  15. אמא שלך יודעת מה טוב!

    השבמחק
  16. הצבע מצליח להיות גם סקסי וגם פרשי, נהדר :)

    השבמחק
  17. כן, יש משהו בצבע הזה שהוא מאד "טעים" :-)

    השבמחק
  18. איך לא ראיתי את הפוסט הזה ? הלק הזה נראה הורס עלייך ברמות קשות! גוון פוקסיה מדהים :)

    השבמחק
  19. מהמם ! והידיים שלך כל כך יפות :)

    השבמחק
  20. הגנבתי אותו שניונת לפני שבת ;-) אני חושבת שהגוון הזה הוא באמת אחד הגוונים היותר מחמיאים שיצא לי למרוח

    השבמחק
  21. תודה רבה לידיה מותק! :-)

    השבמחק
  22. מסכימה איתך לחלוטין!

    השבמחק
  23. תקשיבי אני ממש אהבתי את הגוון הזה. מהמם!!

    השבמחק
  24. אוי ואבוי לי, איך פספסתי את התגובה הזאת שלך קודם?! מחדל.
    אז אני שמחה לשמוע שאהבת את הפינה D-:
    על לקים של לנקום גם אני מעולם לא הסתכלתי לכיוון קודם, אבל הסדרה החדשה הזאת שלהם ממש מוצלחת

    השבמחק
  25. איך פספסתי את התגובה הזו שלך?!
    אז בדיעבד אני אומרת תודה רבה, אני שמחה שהפינה תפסה כ"כ הרבה פופולריות והפכה לאחת האהובות והקבועות כאן בבלוג :-)

    השבמחק