‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.5.2012

אולי נולדתי עם זה, אולי זה מייבלין

מי שבקיאה מעט בתולדות הפירסום של מותגי איפור שונים, תזהה מיד את כותרת הפוסט כתרגום חופשי של אחד הסלוגנים המוכרים בתעשיית הביוטי: "Maybe she's born with it, maybe it's Maybelline". בתקופה האחרונה בהחלט לא נולדתי עם זה, אלא זייפתי את זה עם כמה מוצרי מייבלין שונים שהצטרפו אצלי לאוסף.

נתחיל עם סומק קרם Maybelline Dream Touch Blush. לפני כחודש כל הסדרה הייתה זמינה לרכישה במחיר אטרקטיבי של 30 ש"ח במקום 90 ש"ח בסופר פארם. בתור חובבת סמקים קרמיים מושבעת, המחיר היה מפתה מכדי שאמנע מרכישה.
סדרת הסמקים הזאת עברה כמה גלגולים, כאשר היא התחילה כסמקים במרקם מוס סמיך. את הסמקים במהדורה הקודמת ניסיתי ואהבתי. מה רבה הייתה אכזבתי לשמוע שמייבלין שינו את מרקם הסמקים לקרם סטנדרטי ומהסוואטצ'ים בפארמים התרשמתי שהפורמולה החדשה קלילה ופחות פיגמנטית ולכן וויתרתי על רכישתם, עד עכשיו. אבל כשהמחיר נכון, אני הופכת לשרלילת התנסות והחלטתי לתת להם צ'אנס.
בחרתי את גוון מס' 06 - וורוד שמזכיר לי גלידת תות. המרקם שלו קרמי מהסוג המוצק יותר, בניגוד לפורמולות נוזליות, דביקות או סיליקוניות.
מבחינת פיגמנט - הגוון שבחרתי מתהדר בפיגמנט מצויין. חלק מהסמקים האחרים בסדרה היו ניראים לי בהירים יותר ואני העדפתי לקחת את הגוון העמוק יותר בחבורה, כדי שיהיה עם מה לעבוד. הסומק מכיל מיקרו שימר שמעניק לו גימור חי על העור. הפורמולה נוחה מאד להנחה וטשטוש והייתי אומרת אפילו נוחה מידי. למה? מיד אסביר.
כפי שניתן להתרשם - הוא מעניק הסמקה בגוון וורוד "חם" ובגימור זוהר, כמעט רטוב.
אז מה הבעיה שלי איתו? אני מרגישה שקל מידי לטשטש אותו ושיש לו נטייה "להבלע" במברשות. הוא לא דביק מספיק להיצמד לעור ואם עובדים באופן גס מידי עם מברשת טשטושים יש לו נטייה להיעלם. מודה ומתוודה - אני מזן המתאפרות עם יד כבדה על המברשת. למרות שאני עושה השתדלות, בתאכלס אני לא עדינה ולא מרפרפת, כך שכמעט כל מוצר שעולה על הפנים שלי זוכה לטשטוש נמרץ וכוחני. בשביל הסומק הזה השיטה שלי כנראה הייתה יותר מידי.
לכן גם בפארמים סדרת הסמקים הזאת לא הרשימה אותי - כשטשטתי אותם עם האצבע על היד הם נעלמו וזה גרם לי לחשוב שהם לא פיגמנטים.
איך פתרתי את הבעיה? ראשית אני מניחה את הסומק עם מברשת מייקאפ שטוחה ו"מורחת" אותו על הלחיים. רק אח"כ אני נכנסת עם מברשת סומק דחוסה כלשהי ומטשטשת בקטנה, רק את מה שדורש טשטוש.
מה לגבי גימור? שמעתי בנות רבות נרתעות מהסמקים בסדרה בטענה שהם "מפוצצים בשימר". אז נכון, חלק מהגוונים (כמו שלי) מכילים מיקרו שימר שבסוואצ'ים ניראה מאיים למדי. לעומת זאת, על הפנים הגימור שלו נפלא. בגלל שהוא כ"כ קל לטשטוש, כך גם השימר מתרכך ונותר גימור מואר וחי, ממש של לחיים סמוקות מבריאות. את האפקט המואר אפשר למתן עם פידור עדין מעליו, או בקיבוע עם סומק מאט פודרתי בגוון דומה.
עמידות - ממוצעת. עד 8 שעות הוא יחזיק מעמד באופן מושלם מעל מייקאפ, יותר מזה תלוי בתכונות העור שלכן. בעלות עור שמן ימצאו שהוא ייעלם להן מהר יותר.
שורה תחתונה: מוצר שלא פיתחתי לגביו ציפיות, אך כשרק למדתי איך לעבוד איתו כמו שצריך כל הבעיות נפתרו. למי שאוהבת את הסמקים שלה בעלי נוכחות, הייתי מתרחקת מהגוונים הבהירים בסדרה. מי שמחפשת סומק קרם קל לטשטוש  ובעל גימור זוהר - תמצא בסדרה הזאת את מבוקשה. מה שקצת חבל הוא שהגוונים בסדרה מאד משעממים. אפשר לבחור רק בין וורודים ובין אפרסקיים ברמות בהירות משתנות ולכן גם לא קניתי עוד מהסדרה למרות המבצע.

נמשיכה הלאה לעיפרון עיניים קטן וצנוע:
את העיפרון הזה רכשתי גם כן במבצע, והפעם מדובר במחיר רצפה אמיתי - 10 ש"ח. ניראה לי שהמחיר המקורי שלו הוא בסביבות ה-40 או 50 ש"ח אבל אני מאד שמחה שרכשתי אותו בהרבה פחות.
העיפרון מסדרת Expression Kajal בגוון 40 Silver Grey. זה עיפרון מהזן ה"ישן" - לא אוטומטי אלא מתחדד. 
כפי שניתן לראות - הגוון שלו הוא אפור כסוף בהיר למדי. 
לצערי מהעיפרון הזה אני מתלהבת פחות מעמיתו הסומק. הוא לא רך מספיק לטעמי, הגוון שלו לא מספיק עמוק ובולט ומעל צלליות מעט כהות יותר נבלע לחלוטין. גם על קווי המים הוא לא מצליח להראות נוכחות בכלל, שלא לדבר על עמידות.
איזה שימוש אני עושה בו? כשאני לא מתאפרת עם צלליות בכלל ו/או מניחה רק צללית בסיס בהירה ומעליה אני תוחמת את העין עם העיפרון הזה כדי להעניק להן קצת מסגרת. גם בתור תיחום מתחת לקו הריסים אני אוהבת אותו, שם הוא דווקא עושה עבודה טובה בתיחום שלא יהיה נוקשה וכבד מידי והוא גם עמיד.
שורה תחתונה: אם אין עליו מבצע של 10 ש"ח אפשר להמשיך הלאה. בשביל 10 שקלים הוא תוספת חביבה לאוסף העפרונות שלי, אבל מי שמחפשת עיפרון בעל איכויות בולטות מוטב כי תחפש במחוזות אחרים.

אחרון חביב - מוצר שכבר הכרתן כאן בעבר, אך מופיע הפעם בגוון שונה:
את האייליינר ג'ל "החדש" Eye Studio Lasting Drama (השקה חדשה אצלנו, חדשות ישנות מאד בכל שאר העולם) כבר הספקתן לפגוש פה בגרסתו השחורה שאותה היללתי ושיבחתי, ובצדק. גם היום אני חושבת שהוא חלופה מעולה וזולה לפלואיד ליין בלאקטראק של מאק. 
כעת נותר לבחון את הביצועים של האייליינרים הצבעוניים בסדרה ואצלי נמצא בניסוי הגוון הכחול. האריזה היא אותה אריזה, אותה כמות, אותה מברשת מצורפת ואותו מחיר (90 ש"ח לפני הנחות) כמו הגרסה בשחור.
הגוון לעומת זאת, אפעס, קצת פחות הלהיב אותי, למרות שרציתי להתלהב. 
מה הבעיה? ראשית, אם בצנצנת הוא ניראה מעין כחול לילה מפתה, במציאות זה יותר קרוב לכחול כהה ממש על גבול המושחר. 
בעיה שניה היא שבגוון כחול האייליינר לא אטום ובולט כמו הגרסה השחורה. כמו שאפשר לראות בסוואטצ' (שהונח באמצעות מברשת), יש אזורים שהצבע אטום פחות וניראה מעט מחוק. אני מוצאת שאני צריכה להשתמש עם יותר חומר ולפעמים לחזור, למרוח ולהדגיש נקודת מסויימות על מנת להגיע לגימור אטום ומשביע רצון. עם האייליינר השחור בסדרה אין לי אף פעם בעיות כאלה.
העמידות - כאן לא השתנה כלום והעמידות עדיין מצויינת לעילא ולעילא. עד ההסרה הוא לא יזוז לכן לשום מקום.
שורה תחתונה: יתאים למי שלא מחפשת אייליינר בצבע כחול מובהק, אלא גרסה יותר מרוככת ולבישה לחוששות מצבע בולט מידי. חובבות האייליינרים הבולטים והצבעוניים - דלגו הלאה. את האמונים שלי אני בינתיים שומרת לאייליינר השחור בסדרה.

אז בינתיים אלה מוצרי מייבלין החדשים שהצטרפו אצלי לאוסף. בסה"כ אני אוהבת את המותג ואוהבת שהם מצטרפים לטרנדים של מרקמים מודרניים ופופולריים (סומק קרם, אייליינר ג'ל). לפעמים מצליח להם, לפעמים פחות אבל אני מניחה שאת זה אפשר להגיד על כל מותג שהוא.

מה דעתכן על מייבלין? מתחברות למותג או פחות? האם התנסיתן במוצרים שהצגתי כאן? שתפו אותי!

גילוי נאות: אייליינר ג'ל התקבל במסגרת אירוע יח"צ אך לא למטרות סקירה.

23 תגובות:

  1. טוב,
    אז קודם כל המוצרים האלה של מייבילין, נועדו בעיקר לשימוש עם האצבעות ולא עם המברשת
    וזה למען האמת אחד הדברים שאני אוהבת במוצרים שלהם

    לגבי הסומק
    המוס (שהיה בעבר) היה ממש מעולה, עדיין נשאר לי ממנו כי בפעם הקודמת שקניתי היה לי כל כך קשה למצוא אותו שקניתי שניים
    הסמקים החדשים, במרקם קרם, הם דיי טובים, אם שמים אותם עם האצבעות ולא עם מברשת - הם לא נועדו למברשת
    לא משנה איזה צבע לקחת (לי יש 3 את מספרים 4, 5, 7) זה יתן מראה טיבעי ויפה
    צריך לשים כמות שנראית לעין בהתחלה, אחרי חצי דקה בערך הגוון נספג בעור/מייקאפ ונראה יותר טיבעי

    מה שאני אוהבת במוצרים של מייבילין, בנוסף לזה שחלק ניכר מהמוצרים שלהם נועד לשימוש באצבעות ולא מברשות
    זה שיש להם מגוון לא רע (רוב הזמן) והמחירים שפויים
    אני מתבאסת להוציא הרבה כסף על מוצר שנגמר לי אחרי 3-6 חודשים כשאני יודעת שיש מוצרים אחרים שעושים את אותה העבודה פחות או יותר בפחות כסף.

    אגב, גם בסדרה הקודמת של הסמקים (במרקם מוס) לא היו כל כך הרבה גוונים משהו כמו 6-7 גוונים בדיוק כמו בקרם
    ואני יודעת שבחו"ל כבר יצאה סדרה חדשה של סמקים וגם של צליליות שעוד לא הגיעה לארץ

    השבמחק
  2. הנחה של סומק קרם היא לגמרי עניין של העדפה אישית ואני לא אוהבת להניח את האיפור שלי עם האצבעות. בכל מקרה, סומק קרם אמור להיות מתאים גם להנחה עם מברשת ולא רק עם האצבעות. ועובדה שאם עובדים נכון עם הסומק הזה עם מברשת הבעיה נפתרת.
    אני מקווה שסדרת הצלליות והסמקים החדשים של מייבלין יגיעו לכאן בקרוב!

    השבמחק
  3. thereisbeautyinallofus6 במאי 2012 בשעה 21:26

    יש לי סומק הן ממהדורה ישנה והן מהחדשים והאמת אני אוהבת את שניהם. מסכימה איתך שברגע שמטשטשים הם נהפכים ליותר שקופים. העיפרון לא נשמע כמו מציאה בכלל. טוב שהוא עלה רק 10 ש"ח. יש לי כבר 2 איילנרים מסדרה (כחול וחום) ואני אוהבת את שניהם. בהחלט אופציה מעולה לפלודליין

    השבמחק
  4. מעולם לא הנחתי סומק קרמי עם האצבעות. ממש לא אוהבת את זה. יש מברשות שעושות עבודה כל כך טובה עם סמקים קרמיים בפרט.

    השבמחק
  5. מסכימה איתך, ולסמקים קרמיים מברשות סינטטיות במיוחד עושות טוב. עם האצבעות זה גם נורא מלכלך ולדעתי לא הגייני, בשביל מה צריך את זה

    השבמחק
  6. אני מעדיפה את הסמקים במהדורה הישנה, חבל ששינו את המרקם. החדשים לא רעים בכלל ובכל זאת..
    האייליינרים ג'ל הם שיחוק, והשחור הוא אחד תחליף מצויין למאק. הכחול לעומתו קצת איכזב בפיגמנטיות ובאטימות, אבל לא נורא, זה יתאים למי שמחפשת משהו לא צבעוני מידי.

    השבמחק
  7. יש לכן המלצות לסמקים 'רגילים' באבקה דחוסה? אני פשוט לא מסתדרת עם סמקים קרמיים. יש לי סומק של רבלון ואני לא מרוצה מהעמידות שלו ויש לי גם את הסומק המקסים של סמאשבוקס מסדרת O, אבל הוא קצת עדין מדי לפעמים.

    השבמחק
  8. ממליצה לך לגשת לסניף של מאק - יש להם מבחר סמקים גדול והם כולם פיגמנטיים ועמידים

    השבמחק
  9. תודה, יש לי מייק אפ שלהם, אולי הגיע הזמן לנסות גם את הסומק..

    השבמחק
  10. מאחלת לך היכרות נעימה איתם :-)

    השבמחק
  11. מתבאסת שלא קניתי גם סומק כזה כשהיה את המבצע, הוא נראה מעולה. תודה על ההסברים!

    השבמחק
  12. Eye Studio Lasting Drama
    מדהיםםםם וגם השחור... וואלה לא ידעתי בכלל שזה שלהם.

    השבמחק
  13. אני מתה מתה מתה על הליינר ג'ל שלהם! ואני יותר שמחה שהבאתי איתי את הגוון הפחמי מארה"ב. באמת ליינרים מוצלחים. דווקא עליי הכחול נראה כחול ולא מושחר . רואים את ההבדלים בינו לבין השחור די בקלות , ציפיתי שזה יהיה יותר כחול נייבי כהה וזה דווקא באופן מפתיע לא ככה.

    הסומק נראה מהמם , הגוון בתמונה מאוד יפה אבל כמו שאמרת יש בו שימר ואני לא מתה על שימר כ"כ בסמקים . דגמתי אחד בפארם וכל היד שלי התכסתה נצנצים .

    לגבי העיפרון , נסי את הסדרה החדשה שלהם , קיבלתי לאחרונה עיפרון והוא מעולה !

    השבמחק
  14. בהחלט שלהם ובהחלט מוצר מוצלח!

    השבמחק
  15. לא יודעת, עם האייליינר ג'ל הזה בכחול ציפיתי ליותר. לא שהוא רע, רק לא מעולה כמו השחור.
    טוב עשית שלא קנית בסוף סומק אם את לא אוהבת סמקים שימריים, כי יש לו בהחלט גימור כזה.
    אני יודעת שלמייבלין יש כמה סדרות שונות של עפרונות, אבל העיפרון מהסדרה שקניתי בהחלט לא משהו בכלל...

    השבמחק
  16. רציתי לנצל את המבצע על הסמקים של מייבלין אבל בסוף לא הצלחתי למצוא גוון שממש התחברתי אליו.
    עכשיו אני שמחה שלא קניתי גם את האייליינר ג'ל הכחול, כי זה בהחלט היה בתכנון ;) יש לי כרגע את השחור והחום ואני מרוצה מהם, וגם זוממת בסתר על הטורקיז שלא הגיע לארץ

    השבמחק
  17. בשמחה :-) תעקבי אחרי המבצעים עליו בפארם, אולי המחיר הזה יחזור!

    השבמחק
  18. כן, הגוונים של הסדרה הזאת לא ממש מלהיבים וחבל. גם אני קניתי רק אחד פשוט כי לא היה גוון אחר שמשך לי את העין מהסדרה, הכל סיים סיים למדי.
    האייליינר ג'ל לא נוראי, פשוט לא עומק הצבע שציפיתי....

    השבמחק
  19. לא עקבתי אחרי הסלוגנים של מייבלין כי עד לאחרונה היו מוקצים אצלי.
    עכשיו כשהם לא, אני מבטיחה להתבונן מידי פעם על הסטנדים שלהם..

    לא אוהבת סמקים קרמיים בכלל.. ומכל הסיפור של המריחה של הסומק הזה הייתי מוותרת עליו לגמרי.
    אני אומרת, המוצרים צריכים להתאים את עצמם אלי, לא אני צריכה לחפור את העולם בניסיון להתאים את עצמי אליהם ;)

    לאחרונה ויתרתי על כל העפרונות שלי, נשאר איזה אחד טורקיזי שקיבלתי מחברה ואני פשוט לא מסוגלת להפרד ממנו.
    לעפרון הזה מצד אחד היה פוטנציאל עם הצבע הכה מיוחד, מצד שני, באמת צפוי שיבלע ברוב האיפורים.. חבל..

    באסה עם הג'ל ליינר, דווקא הגוון שלו נראה מבטיח.. עם זה שיש ייחוד במטאליות של הגוון הזה, אם הוא לא אטום וצריך לחזור אני חוזרת לנקודה הקודמת שלי -
    הוא צריך להתאים את עצמו אלי ולא להיפך..

    השבמחק
  20. לגבי סמקים קרמיים אנחנו הפכים מוחלטים - עליי זה המרקם המועדף גם להנחה וגם במראה. אני לא חושבת שזה נכון מה שאת אומרת שהמוצר צריך להתאים את עצמו אלייך. אני חושבת שעם כל מוצר צריך למצוא את דרך ההנחה האידיאלית עבורו. כמו שלא כל מייקאפ דומה במרקמו למשנהו וכל אחד מתנהג אחרת, כך גם עם מוצרים אחרים, וביניהם סומק קרם.
    לגבי האייליינר - זה כבר סיפור אחר. חוסר השביעות רצון שלי הוא מהגוון עצמו, שזה עוד לפני שמדברים על ביצועים בפועל.
    איך וויתרת על עפרונות? אני מתה על עפרונות! אם כי לא על העיפרון הספציפי שסקרתי כאן..

    השבמחק
  21. בגדול אני חושבת שמוצרים שהם דומים בפונקציה שלהם ובהגדרה שלהם לא צריך דוקטורט בשביל להשתמש בהם.. הכוונה שלי, סומק קרמי הוא סומק קרמי, ואם השתמשת באחד "השתמשת בכולם". ברור שלכל אחד יש מרקם קצת אחר ועדיין..
    גם את הקולורסטיי שאני משתמשת בו המון זמן אני מניחה בצורות שונות עם מברשות שונות ולאחרונה בכלל עם האצבעות. וזה עדיין לא משנה את "מה שהוא" עם הסטודיו פיקס פלואיד והדאבל וור הייתי מצפה להתנהגות דומה.
    מקווה שיצאתי ברורה :)
    לגבי עפרונות, אחרי ניתוח העיניים גיליתי שאני רגישה לרובם.. :(

    השבמחק
  22. אני לא חושבת שלהיות עדינים בטשטוש סומק נחשב לדוקטורט בשימוש במוצר...
    ולא ידעתי שניתוחי עיניים גורמים לרגישויות! באסה

    השבמחק
  23. כנראה שאנחנו מגדירות דוקטורט אחרת ;)
    בעניין העיניים, בגדול צריך לזכור ש"עבר משהו" על העין, שפתחו אותה, תיקנו והחזירו ואני לא יודעת אם ההחלמה היא מלאה או לא כי הרי ידוע שיש יובש בעיניים אחרי ניתוח שלא חוזר לעצמו לכפי שהיה.. מצד שני, אם בהתחלה היה לי יובש נוראי, היום זה ממש במקרים נדירים שאני משערת שהרבה אנשים ירגישו בהם יובש (רק שאני לא הייתי רגישה למקרים כאלה לפני הניתוח)
    all-in-all הניתוח הוא פלא! ואם מה שהייתי צריכה זה להעביר הלאה כמה עפרונות - בקטנה!
    מה שמעניין שאין לי בעיה לשים פלואידליין בקו הדמעות. אני מוצאת את זה מאוד משעשע :)

    השבמחק