‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.5.2012

מי זה דופק בדלת?

ערב אמצע השבוע שגרתי בביתה של הבלוגרית. אחרי יומיים עמוסים ובעיקר מעצבנים, התפנתה כותבת שורות אלה להכין לעצמה ארוחת ערב מזינה ודלת קלוריות - בלינצ'ס במילוי שמנת וניל ואפרסקים מקורמלים. 

כפי שאתן רואות, היה זה תחילתו של ערב מבטיח. 
לפתע, דפיקה נמרצת בדלת! מי זה יכול להיות בשעת ערב מאוחרת זו, אשר מעז להפריע לבלוגרית להנות מארוחת הערב הבריאותית שלה?
מי זה אם לא שליח גלוסיבוקס בכבודו ובעצמו, נושא על כפיו את קופסת גלוסיבוקס לחודש אפריל (ביום הראשון של חודש מאי, אבל מי סופר). 
אז מה טמנה בחובה הקופסא של החודש שעבר?
הפעם הגיעו אלי 3 מוצרים טיפוח, מוצר בישום, שני מוצרי איפור וקופון הנחה - סה"כ 6 מוצרים. 
רגע, 6 אמרתי? אז זהו, שטכנית לא. ואסביר למה:
מחיר מלא: 30 ש"ח ל-700 מ"ל, 20 ש"ח ל-400 מ"ל
 נתחיל דווקא עם המוצר המאכזב בחבורה וזה הצמד של שמפו ומרכך שיער Dove בגודל מוקטן. כבר ציינתי בעבר שבכל קופסא מגיע לפחות מוצר טיפוח אחד מהזן ה"מבאס" - בינואר היה זה דיאורדורנט גרנייה ובמרץ היו אלה פלסטרים של קומפיד (שהתגלו כמצילי נפשות, just saying). החודש זה שמפו ומרכך שגלוסי החליטו לראות בזה 2 מצרים נפרדים (תראו בהמשך בגלויה), ואני רואה בהם יחידה אחת ולא מרגשת במיוחד.
אז אחרי שסקרנו את הפאן הזה בקופסא של חודש אפריל אפשר לומר שהיו 5 מוצרים בקופסא זו, ונמשיך הלאה.
מחיר מלא: 60 ש"ח ל-250 מ"ל
מוצר הטיפוח הבא הוא קרם גוף Aromatic Body Butter בגודל מוקטן (50 מ"ל) של 417-, עוד מותג טיפוח הנשען על נפלאות ים המלח. אני קיבלתי אותו בריח Ocean ומהסנפה ראשונית הוא התגלה כבעל ריח מאד נקי ונעים, מזן הניחוחות שיתחבבו על מעריצות מותג Clean. אני לא בדיוק יודעת איפה גלוסיבוקס מצאו את המוצר הזה במחיר כזה, אני מוצאת אותו באתר החברה במחיר של 145 ש"ח. 
מחיר מלא: 40 ש"ח ל-8 מ"ל
הבא בתור הוא מוצר הבישום שנכלל בקופסא שלי - Perfume Oil של ללין בגודל מלא בריח מאסק. את ליין הבשמים הזה של ללין בצורת שמן אני מכירה מהעבר ולמרות שניחוח מאסק הוא לא מהניחוחות האהובים עלי, זה מוצר שנחמד לזרוק לתיק ולהשתמש בו בעיתות מצוקה כשזקוקים לרענון הבושם.
מחיר מלא: 84 ש"ח ל-4 גרם
סיימנו עם מוצרי הטיפוח/בישום ועברנו למוצרי האיפור. נתחיל עם שימר מינראלי של חברת gaya בגוון SH6. זאת הפעם השניה שמוצר גאיה נכלל בקופסאות גלוסיבוקס, בקופסת פברואר חולק ברונזר של המותג. המוצר הוא בגודל מלא ובגוון ברונזה שאני מתקשה לראות אותו מתפקד כשימר, אלא יותר כצללית. 
מחיר מלא: 90 ש"ח
מוצר אחרון חביב הוא שפתון מייבלין (בגודל מלא כמובן) מסדרת Color Sensational בגרסת ה-Pearls. מייבלין השיקו לפני מס' חודשים נגזרת שפתונים חדשה בגימור פרוסטי/פנינתי. הגוון שאני קיבלתי הוא מס' 852 Coral Pearl אשר כשמו כן הוא - קורלי פרוסטי עדין. אני חייבת לציין שהסדרה הזאת של מייבלין היא סדרה מעט בעייתית מבחינת האטרקטיביות של הגוונים - חלקם מחרידים למדי ולא מחמיאים. בהשוואה לגוונים שחולקו בקופסאות אחרות, שמחתי לגלות שאני "ניצלתי" וקיבלתי שפתון מהסדרה הזאת בגוון לביש ומחמיא. 
אחרון חביב הוא הקופון שחולק:
מבצע 1+1 באמריקן לייזר על הסרת שיער (נשמע מאיים) שעבורי לא רלוונטי והושלך מיידית לפח. 
לסיכום, נעיין בכרטיס שצירפו גלוסיבוקס המפרט את המוצרים בקופסא ומחירם:
בינתיים זו הקופסא שהכילה הכי פחות מוצרים, מאלה שקיבלתי עד כה. 
שורה תחתונה - מה אהבתי ומה לא אהבתי?
נתחיל עם מה שלא אהבתי: מוצרי דאב די מבאסים, אין מנוס מכך. אכזבה נוספת היא שמוצר הבישום בקופסא שלי הוא השמן של ללין ולא דוגמית של בושם איינג'ל שחלק מהמנויות קיבלו החודש. אני רוצה לנסות את הבושם הזה כבר תקופה ארוכה, לפני שאני מתחייבת לרכוש את הגודל המלא במחיר מופקע של 800 ש"ח ולקבל דוגמית ממנו בגלוסי היה משמח אותי מאד. עוד דבר מאכזב הוא הקופון המיותר שצורף לקופסא שלי. בקופסא של מרץ צורפו קופונים שווים יותר.
מה כן אהבתי? בסה"כ אני מרוצה מהקופסא שקיבלתי החודש ובעיקר מרוצה שלא קיבלתי את הקופסא בתמהיל החליפי שלה שהכיל מסיר איפור של רבלון, פילינג של לנקסטר ולק בצבע משעמם של OPI. כמו כן אני מרוצה שקיבלתי את השפתון בגוון נורמלי, ולא את אחד הגוונים האחרים שחולקו. 
מבחינת שווי נומינאלי - קיבלתי בקופסא 3 מוצרים בגודל מלא (שפתון, שימר מינראלי ובושם) שערכם הכספי הכולל עולה בהרבה על עלות הקופסא (214 ש"ח שעולים המוצרים לעומת 75 ש"ח שעולה הקופסא), כך שזאת גם נקודה שמשמחת אותי.
אז זהו הסיכום של קופסת אפריל, אבל מה לגבי Followup לביקורת שמתחתי כאן בפרוטרוט בחודש שעבר? מה השתנה והאם נעשו צעדים לשיפור? אז לגבי שתי נקודות כן נעשה ניסיון לשפר.
הראשונה היא בעיית שווי המוצרים בקופסא לעומת עלותה. אם בחודש שעבר קיבלתי רק מוצר אחד בגודל מלא שמחירו היה נמוך מעלות הקופסא עצמה, אזי החודש קיבלתי 3 מוצרים בגודל מלא שמכסים את ההשקעה הכספית בקופסא. מצד אחד - זה ראוי לציון. מצד שני, לא הייתי ממהרת להצהיר שזה שיפור גורף שגם ימשיך איתנו הלאה. עובדה שחלק מהמנויות קיבלו החודש קופסא המכילה רק מוצר אחד בגודל מלא (השפתון). 
נקודה שנייה היא עניין המשלוח. זמן קצר אחרי פרסום הפוסט שלי אודות קופסת מרץ (ולא שאני טוענת שיש קשר בין הדברים..), יצאו גלוסיבוקס בהכרזה על הוספת אופציה של איסוף עצמי של הקופסאות ממשרדי החברה. במידה והמנויה תבחר לעשות זאת, המנוי שלה יוזל משמעותית ומחירו יעמוד על 55 ש"ח לקופסא, במקום 75 ש"ח. לדעתי זהו צעד מבורך, אבל הבעיה הטמונה בו היא שיהיה משתלם רק למתגוררות בת"א. גלוסיבוקס טוענים שבהמשך יתווספו נקודות איסוף במוקדים שונים בארץ, אני אומרת עוד חזון למועד. הלוואי והיו מקשיבים לי ולכל המנויות האחרות המייחלות לכך ומחזירים את האופציה של דואר רשום במחיר של 60 ש"ח. לדעתי זה יפתור הרבה תלונות, מענות וטענות. 

זה התחיל עם בלינצ'ס והסתיים עם גלוסי, אין ספק שהיה לי ערב מעניין אתמול...

ומה הכילה הגלוסי שלכן החודש? מרוצות? מאוכזבות? ספרו לי!

גילוי נאות: הקופסא נשלחה מהחברה לצורך סקירה

35 תגובות:

  1. הבלינצ'ס נראים נורא נורא טעימים :)
    לגבי הגלוסיבוקס - המוצרים שקיבלת הם דווקא ממש בסדר :) השמפו אמנם מבאס אבל בסה"כ החבילה נחמדה, ואפילו השפתון לא בגוון נוראי.

    השבמחק
  2. אני גם חושבת שהתמהיל שקיבלתי היה מוצלח. האמת שהגרסה השניה של החבילה לא הייתה מלהיבה כ"כ...

    השבמחק
  3. גם בלינצ'ס וגם שליח של גלוסי באישון לילה. את ברת מזל, ברת מזל.

    השבמחק
  4. ואם היה גם בלינצ'ס, גם שליח, גם גלוסי וגם איינג'ל, חיי היו מושלמים

    השבמחק
  5. אם אני אשמע עוד פעם אחת את המילה תמהיל אני אכה אותך :-P
    שום דבר לצערי לא קרץ בקופסא הזו , לא נורא , אולי זו של מאי תהיה מוצלחת יותר .

    השבמחק
  6. תראי..התמהיל שאני קיבלתי לדעתי מוצלח יותר מתמהיל הקופסאות האחרות שחולקו הפעם D-:
    אבל ברצינות - היה מושלם אם הייתי מקבלת איינג'ל. מצידי, שהיו שולחים איינג'ל ונייר טואלט, לא אכפת לי!

    השבמחק
  7. אני הייתי מרוצה מהקופסא שלי. הכי היה חשוב לי שיהיה שיוויון בין הקופסאות והחודש היה. אני מקווה שזה הסטנדרט ולא יד המקרה.
    בן זוגי דוקא אמר לי שכדאי אני אפסיק את המנוי. "אם את רוצה משהו תקני מה את צריכה דוגמיות?" והאמת היא שאני ממש לא טיפוס של דוגמיות ,אז אני שוקלת את דבריו. ויכול להיות באמת שאני אפסיק את המנוי ואקנה לי מוצר שלם כל חודש בכסף הזה- זה רעיון שלו- בסופו של דבר לגברים יש רעיונות טובים לפעמים. כרגע אני מהרהרת בענין....יש לי זמן עד סוף מאי להרהר :)


    יעלי
    הבלוג שלי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    השבמחק
  8. גמרת אותי עם הבלינצ'ס. את לא מבינה איזה קרייבינג מטורף יצרת עכשיו...
    לגבי גלוסי- בסה"כ הקופסא נחמדה ואני מניחה שאפשר למצוא שימוש למוצרים האלו אבל בעיני אין פה אף מוצר מרגש שגרם לי להגיד "וואו, איזה כיף, איך בא לי לנסות את זה".
    אני דווקא הייתי שמחה להתנסות במסיר האיפור של רבלון ובמוצר של לנקסטר.
    את הקופסא המובטחת שלי טרם קיבלתי...

    השבמחק
  9. הקופסא שלי הייתה כמעט זהה לשלך, עם הבדל קטן: במקום הבושם של ללין קיבלתי בקבוקון מוקטן של הבושם של רוברטו קוואלי. בסה"כ אהבתי את הקופסא, ואת הבושם במיוחד - עד כדי כך שרכשתי אותו אחרי כמה ימים!

    השבמחק
  10. אני דווקא הייתי מעדיפה את הקופסה בתמהיל החליפי שלה :)
    ודי כבר להעלות תמונות של אוכל בפייסבוק!!!

    השבמחק
  11. יש לכתוב את התגובה כאן

    השבמחק
  12. לגבי השמפו והמרכך, מבינה את אכזבתך. למי שמחפשת בקבוקים קטנים לנסיעות, לפני כמה שנים קניתי (בכמה שקלים) בקבוקים מוקטנים של קרליין באחד הפארמים והם משמשים אותי מאז ועד היום. אני גם ככה משתמשת בשמפו ומרכך 10 של קרליין ונאמנה להם כבר שנים; בכל פעם שניסיתי לגוון רק התאכזבתי. לטעמי השמפו נוח, נעים, מרקם עדין ומקציף במידה הנכונה, הריח טוב (בן זוגי אוהב אותו מאוד וגם קיבלתי עליו מחמאות) והמחיר זול: תמיד לפני ראש השנה ופסח יש מבצעים בשופרסל ובקבוק (700 מ"ל) עולה 10 ש"ח, אז אני קונה סטוק לכמה חודשים (אם במקרה נגמר יש מדי פעם מבצעים אחרים; למשל השבוע ראיתי בסופרפארם ב-12 ש"ח לבקבוק). מכיוון שמדובר במוצר כחול לבן, עבורי זה שמפו אידאלי מכל הבחינות ואני לא מוצאת טעם לשלם הרבה על מוצרים מיובאים. מחיר של 30 ש"ח ל-700 מ"ל לבקבוק נשמע לי מופרז לחלוטין (מדובר ב-DOVE, זו חברה עממית). אני יכולה רק להעריך שזה המחיר המלא הרשמי שאפשר כנראה למצוא בסופרפארם אבל לרוב בטח יש מבצעים ואני מהמרת (לא בדקתי) שלא קונים אותו ביותר מ-20 (שלדעתי גם זה יקר, אבל כל אחת והשיקולים שלה, כמובן).

    השבמחק
  13. תראי, השיקול של האם עדיף להשקיע את הכסף בקופסת דוגמיות, או לבחור לבד מוצר אחד לקנות במחיר הזה, זה שיקול שכל אחת צריכה באמת לעשות. מי שיש לה תקציב קבוע מראש לבזבוזים על מוצרי איפור/טיפוח מידי חודש לדעתי תעדיף לבחור לה את הרכישות לבד

    השבמחק
  14. אני סחבתי את הקרייבינג שלי לבלינצ'ס 4 ימים עד שנשברתי. תאמיני לי, זה לא עובר עד שלא עושים לגבי זה משהו....
    וואו טרם קיבלת? ואני חשבתי שאני היחידה שקיבלה באיחור מטורף...

    השבמחק
  15. הבושם של קוואלי מעולה, הלוואי והייתי מקבלת אותו! אני רואה שיש לנו כאן לפחות לקוחה אחת שהגשימה את החזון של גלוסי - להכיר מוצר חדש, להתאהב בו ואז ללכת לרכוש אותו בגודל המלא. תתחדשי!

    השבמחק
  16. את רואה, ההעדפה של הרכב הקופסאות היא כ"כ אישית, זה מין מצב NO WIN כזה....
    התקף הבלינצ'סים הזה נולד בעקבות אלפי תמונות בלינצ'ס שאנשים החליטו להעלות לפייס במוצ"ש השבוע, אם נכנעתי בעצמי אז גם שכל האחרים יסבלו עכשיו! D-:

    השבמחק
  17. האמת שבדיוק השבוע יצא לי לנסות את השמפו של קרליין לראשונה ולא כ"כ אהבתי אותו. אבל כל אחת וההעדפה שלה :-)

    השבמחק
  18. אני התאכזבתי מהגלוסי שלי....קיבלתי סתם שטויות....את הפילינג הפיצי של לנקסטר ושלא נדבר על המוצרים של דאב!

    השבמחק
  19. אני גם הייתי מתאכזבת מהחבילה שאת קיבלת, מעדיפה את ההרכב שאני קיבלתי.....

    השבמחק
  20. הרגת אותי עם הבלינצ,ס שלך! אני מריירת פה:)
    הגלוסי של החודש סבירה מבחינתי- כן אהבתי את המוצרים, אבל השפתון נראה עליי מחריד אבל מנגד קיבלתי את האנג'ל.
    נראה מה יהיה חודש הבא!

    השבמחק
  21. מבחינתי קופסת אפריל הייתה הקופסא שקיבלתי והיא הכילה את מוצרי דאב כמו אצלך שמבחינתי היו קצת מאכזבים,
    קיבלתי את הבושם של ללין ושפתון של מייבלין בגוון golden pearl שמבחינתי דורש בסתגלות כי אני לא משתמשת בגוונים כאלה בהירים,
    קיבלתי גם את הקרם של -417 שבהחלט הייתי מרוצה ממנו ואת קפסולות האנטי איי'גינג של SATO שדווקא הייתי מרוצה מהן,
    קופון ההנחה הגיע גם אליי ונותר ללא שימוש, בסה"כ 6 מוצרים+קופון,אפשר לומר שאני דיי מרוצה מהקופסא ואמשיך לחודש הבא

    השבמחק
  22. למה שרק אני אסבול כאן לבד מהקלוריות והשומנים של הבלינצ'ס, לפחות תסבלו גם אתם מהפיתוי ;-)
    אני גם רוצה איינג'ל!!!!

    השבמחק
  23. אני שמחה לשמוע שאת מרוצה מקופסא! לדעתי השירות הזה כייפי ואם את מרוצה מהתכולה אז על אחת כמה וכמה :-)

    השבמחק
  24. קרה לי נס עם קופסת אפריל. אחת למיליון שנה בערך אני מוצאת איזה בושם חדש שאני אוהבת, ואיכשהו גלוסי הצליחו לקלוע בול לטעם שלי ולשלוח לי דוגמית לבושם של רוברטו קוואלי [היקום כנראה ממש רצה שיהיה לי אותו ושלח לי מבצע ממש טוב במשביר לצרכן שבועיים אחרי. תענוג]
    באופן כללי אני ממש מרוצה מהקופסא שקיבלתי. אם אי פעם תיפול עלי דוגמית של אנג'ל אני מבטיחה להעביר אותה אלייך ברגע שאני אסיים לחבוש את מסיכת האב"כ שלי [מצטערת, אבל זה הבושם השנוא עלי ביקום כולו]

    השבמחק
  25. החבילה שלך דומה לשלי כמעט לחלוטין, מלבד הצללית שהיא בגוון אחר. לגבי הטענה שהיא צללית ולא שימר, על קופסת האריזה שלי אכן כתוב צללית מינרלית, למרות שבאנגלית כתוב שימר.
    ישנן בנות שקיבלו את הגרסה השחורה, זה בוודאי לא יכול להיות שימר :)
    מוזמנת לבקר אצלי בבלוג ולראות את הקופסה
    http://pinkupp.blogspot.com

    השבמחק
  26. אצלי היה רשום רק שימר, אבל אין לדעת, אולי הם התכוונו לצללית שימר, גם יכול להיות...

    השבמחק
  27. טוב לשמוע! בדיוק בשביל מקרים כאלה יש את גלוסי, שפעם בכמה קופסאות תגלי מוצר שממש תאהבי ולא תסתפקי בדוגמית אלא תרכשי את הגודל המלא. המנוי השתלם לך בסופו של דבר :-)

    השבמחק
  28. למה הקופון 1+1 של אמריקן לייזר נשמע לך מאיים? לי זה נשמע די משתלם

    השבמחק
  29. כי זה קצת גורם לזה להשמע כמו מבצע על חלב במכולת, לא בדיוק ההרגשה שאני מחפשת מהליך סמי-רפואי.... אבל מבחינת שווי המבצע נטו אני מניחה שזה משתלם מאד למי שמעוניינת בזה.

    השבמחק
  30. שירות לקוחות גלוסיבוקס:

    גלוסיבוקס גאה במיוחד בקופסת חודש אפריל על כל גווניה, אנחנו מודים לך על הפוסט המפרגן אך יש נקודה שרצינו להעלות ונשמח ליצור דיון סביבה. ניתוח קר של עלות גלוסיבוקס בדרך כלל מביא לתוצאות מובהקות שהחבילה משתלמת, אז לא זה העניין - גלוסיבוקס הוא פינוק יקר ואיכותי לנשים שרוצות לחוות מוצרים חדשים בנוחות ביתן. מנויות גלוסיבוקס סומכות את ידיהן על צוות הפיתוח העיסקי ויועצות היופי של גלוסיבוקס שיחדשו וירעננו להם את הפרפומריה כל חודש. חווית גלוסיבוקס היא פשוט חוויה כיפית, זה כיף לקבל קופסא הביתה ולנסות כמה מוצרים חדשים. כמעט בכל קופסאות גלוסיבוקס יש מוצרי טואליטיקה, גלוסיבוקס בוחרת מוצרים חדשים ואנחנו מאוד שמחים בשבילכן ובשביל דאב שהכנסנו את השמפו והמרכך החדשים על מנת שתוכלו לנסות אותם ולהחליט אם הם מתאימים לכן או לא.

    ועכשיו נדבר על מאי, כבר חשפנו שקופסת חודש מאי היא הקופסא הלבנה GlossyBox May by CLINIQUE אנחנו כמובן שלא נחשוף את תוכן הקופסא אך השם מדבר בעד עצמו. הקופסא הזו היא תקדים עולמי ואנחנו מאוד גאים בשיתוף הפעולה שהצלחנו ליצור.

    בנוסף החלטנו להוסיף לכל המנויות שלנו כרטיס כניסה חינם לביוטי סיטי של סופרפארם שיתקיים ב 20 ביוני

    לסיכום, אנחנו שמחים שנהינתם מקופסת אפריל והולכים להפציץ במאי

    השבמחק
  31. תודה על תגובתכם. אני חושבת שערך הקופסא הוא לגמרי בעיניי המתבוננת. עבורי, הקופסא של חודש אפריל הייתה "שווה" הן מבחינה כספית והן מבחינת ההרגשה האישית שלי לגבי המוצרים, למרות מוצרי דאב שהלהיבו אותי פחות. אבל אני מניחה שבכל קופסא יהיו המוצרים שפחות יתלהבו מהם, אני מבינה גם מהצד שלכם שאי אפשר לקלוע תמיד ב-100% לרצונות של כולם.
    מחכים לראות מה יש בקופסת מאי, נשמע טוב :-)

    השבמחק
  32. רוקמת חלומות6 במאי 2012 בשעה 20:36

    גם החודש לא התלהבתי מהגלוסיבוקס שלי,
    חשוב לי מאוד שיהיה בושם בקופסא ובשתי הקופסאות האחרונות לא קיבלתי בושם,
    בגלל שאני חושבת שהמיזם חדש וצריך לתת לו הזדמנות אני לא מבטלת, ומחכה להפתעות :-)
    נקודה חיובית החודש היתה שיפור משמעותי בנושא של הגעת החבילה.

    השבמחק
  33. אני כמוך - התוספת של הבושם מאד חשובה לי. אמנם קיבלתי החודש סוג של בושם (השמן של ללין), אבל אם הייתי מקבלת את הדוגמית של איינג'ל זה היה "עושה" את הקופסא מבחינתי.
    אני חושבת שבחודש הבא צפויה הפתעה ;-)

    השבמחק
  34. מקורמלים היא המילה האהובה עלי לאחרונה.
    גיליתי אותה ממש לאחרונה בנסיעת עבודה ממש מעייפת מלאת פקקים וחום, חום נוראי.
    עצרתי בצומת רעננה-כפר סבא ב buy the way היתה שם בפנים גלידריה מצוינת שהציעה משהו טעם של שקדים מקורמלים.
    בחיי שלא שמעתי את המילה עד לאותו רגע והרגשתי התאהבות גדולה בו ברגע!
    אגב, הגלידה היתה גם טעימה ;)

    מסכימה לגמרי שהשמפו והמרכך לא אטרקטיביים באופן כללי.
    אבל לנסיעות הגודל אידיאלי!
    מה שכן, בלתי אפשרי לפתוח בנוחיות את הבקבוק של המרכך.. שזה ממש פספוס בעיני..
    מה שכן, השתמשתי במרכך (ממש במקרה כי נגמרה המסיכה שלי..) והוא דווקא טוב!
    רק לא מסוג הדברים שהייתי רוצה לקבל בגלוסי כי זה נגיש וזול..
    מסוג הדברים שהסיכוי שנכניס לסל הקניות ונמשיך בדרכנו גדול, וכל הרעיון של הגלוסי זה בדיוק הדברים שלא היינו מכניסים לסל..

    לא קיבלתי את החמאת גוף הזו למרות שיש מצב שהייתי מחבבת אותה.

    בקופסה שלי באופן מאוד מוזר לא היה בושם למרות שהרבה בנות כתבו על בשמים שונים שהיו אצלן.. נו מילא..
    היתכן שקיבלתי לק מוקטן? כי אני לא מצליחה להזכר מה המוצר החמישי שקיבלתי..
    אני חושבת שבמקום חמאת הגוף קיבלתי את מסיר האיפור של רבלון

    על הצללית של גאיה שמעתי דברים מזעזעים מליהי, לא עושה לי חשק.
    גם אותה לא קיבלתי בחבילה שלי, אלוהים יודע מה כן קיבלתי חחח

    השפתון מזעזע בעיני מבלי שפתחתי את אריזת הפלסטיק שמקיפה אותו.. היה נראה לי מיותר להחריד..
    ובאמת סידרה מאוד סבתאית ולא ברור למה היו צריכים לדחוף אותה לבנות שמנסות להיות "מעודכנות"..

    כנראה שלגלוסי יש קשרים.. אחרת כיצד ידעו (רק לי) לא לתת את הקופון הזה? ;)

    המבאס שלך נשמע יותר מבאס אצלי שלא קיבלתי לא בושם כזה ולא בושם אחר.. וגם לא קיבלתי קופון..
    הנה סגרת לי את הפינה של מה שקיבלתי, קיבלתי בדיוק את הלק השעמם של OPI ואת מסיר האיפור של רבלון, טוב ככל שיהיה אי אפשר להשוות אותו למוצרים אחרים שהתקבלו כאן..
    אה, את יודעת מה, עכשיו נזכרתי היה גם לחות של לנקסטר, מה אני אעשה עם לחות עם עור מעורב-שמן בקיץ? אני תוהה..

    הבלינצ'ס היה ללא ספק נקודת האור של הפוסט ;)
    עשית לי חשק, אבל אני אשב לי עם תפו"א וגבינה לבנה (לא, אני לא מבואסת, דווקא חולה על השילוב הזה בטח בערב לפני הדיאטנית ;))

    השבמחק
  35. יש לך מזל שגילית את המושג מקורמל רק עכשיו P-:
    הגרסה שאת קיבלת היא הגרסה ששמחתי שלא קיבלתי גם...
    את השימר של גאיה עדיין לא ניסיתי, אבל השפתון של מייבלין דווקא התחבב עליי. למרות שאני באמת לא רואה אותך מתחברת אליו...
    הבלינצ'ס היו ההיילייט של כל הערב ההוא! עם כל הכבוד לגלוסי ;-)

    השבמחק