‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.4.2012

שינויים בהרגלי הניקוי והטיפוח

אחרי ששבוע שעבר עסקנו רק באיפור ובאקססוריז לאיפור, היום ניגע קצת בטיפוח. יש לי כמה מוצרים להציג לכן הפעם שנכנסו לשימוש שוטף לאחרונה והגיע הזמן לספר לכן את דעתי עליהם.
נתחיל עם כוכב הפוסט, ג'ל ניקוי חדש דנדש של ניוטרוג'ינה:

ככה הוא ניראה ביום ההשקה כשהתוודעתי לסדרת האשכוליות לראשונה. על הניסיון שלי עם הפילינג בסדרה כבר כתבתי ולמרות שכבר לא חורף, אני עדיין מאד ניהנת ממנו ומעבודת השיוף העדינה שהוא עושה.
וככה ניראה התרחיץ ג'ל אחרי כמה חודשים של שימוש יום יומי:
כפי שאתן יכולות לראות - אני לא סתם מסבנת אתכן כאן עם הסקירה, אלא אני באמת מסבנת איתו את הפנים. אני משתמשת בו כל יום ובימים שאני לא עושה פילינג אז גם בבוקר וגם בערב כשאני מסירה את האיפור. סדרת Visibly Clear של Neutrogena מיועדת לעור צעיר ולטיפול בבעיות עור כמו פצעונים, נקבוביות חסומות וראשים שחורים. 
בניגוד להגדרת המוצר, אני לא חושבת שהסדרה הזאת מתאימה רק לצעירות, אלא לכל מי שמחפשת תרחיץ טוב שעושה את העבודה בעדינות אך ביעילות. בונוס נוסף הוא ריח האשכולית הפרשי שנודף ממנו. לתרחיץ יש מרקם ג'ל מוצק למדי ומספיקה לחיצה אחת על המשאבה בכל שימוש לניקוי כל הפנים.
שורה תחתונה: בתור מישהי שמאד נזהרת עם מוצרי הניקוי שאני מקרבת לפנים, שמחתי להיות מופתעת לטובה ממנו. הוא מנקה ביעילות גם איפור כבד, נעים לשימוש ומותיר אחריו פנים לחות ולא צחיחות ומיובשות. העור שלי שמר על מצב נקי מפצעונים לא צפויים במשך כל הזמן שהשתמשתי בו. מה שכן, את השחורים על האף הוא לא הצליח להעלים ו/או למנוע לצערי...
ניתן להשיג את כל מוצרי הסדרה בפארמים תמורת 90 ש"ח. בד"כ יש עליהם מבצעי 40%. 

נמשיך עם שני מוצרים שנהנתי מהם קצת פחות:
הראשון הוא דוגמית של תכשיר ניקוי פנים של גרלן מסדרת Secret De Purete, Crystal Lotus Flower. מדובר במוצר ניקוי מהסוג שעל בסיס שמן. למרות שהוא מתואר כ-Cleansing Radiance Gel, בפועל המרקם שלו הוא שמנוני (ולא ג'לי) שמורחים על פנים יבשות, מעסים את תוך העור ואז שוטפים עם מים. במגע עם המים הוא הופך לקרם לבנבן שמנקה שאריות איפור ואמור להותיר פנים נקיות וזוהרות. אז פנים נקיות הוא אולי מותיר, אבל לא זוהרות. בכל הפעמים שניסיתי להשתמש בו, בוקר אח"כ התעוררתי עם פצעונים על הפנים. זה רק הוכיח לי, שוב, שמוצרי ניקוי על בסיס שמן לא מסכימים איתי ועדיף לי להתרחק מהם, גם אם מוטבע עליהם לוגו של מותג יוקרתי ואיכותי. 
השני הוא קרם  לחות Hydro Dynamic Ultimate Moisture של Murad. את הדוגמית הזאת קיבלתי בקופסת גלוסיבוקס האחרונה וכיוון שלא התנסתי בעבר באף מוצר של המותג הזה הייתי סקרנית לגביו. מה שגיליתי היה קרם עשיר ובאמת מאד לחותי שלצערי לא מתאים לעור שלי כרגע. החורף חלף עבר לו וכל אזורי היובש על הפנים שלי נעלמו. אני כבר לא צריכה עזרה ראשונה נוספת של לחות והקרם הזה היה פשוט כבד מידי עבורי. הוא לא הצליח להיספג מספיק טוב וגם, שוב, אחרי כל שימוש התעוררתי עם פצעון חדש. לא בבית ספרנו! הקרם הועבר אחר כבוד לאמא שלי עם העור היבש תמידית והיא מדווחת שהיא מאד מרוצה ממנו. לפחות ניתנה לי כאן הזדמנות לפזר על אמא קצת מאבק הדוגמיות של גלוסי...
מה שני המוצרים האלה מוכיחים לנו? את חשיבותן של דוגמיות כמובן. אם לא הייתי מנסה, לא הייתי יודעת שהם לא בשבילי. לא צריך לראות בזה אכזבה גדולה, אלא פשוט להכיר בעובדה שלא כל מוצר מתאים לכל אחת. בגלל זה תמיד חשוב, במיוחד במוצרי טיפוח, לנסות אותם קודם במוקטן לפני שהולכים על הגודל המלא.
וכדי להותיר לכן טעם מתוק בפה מחוויית הדוגמיות, יש לנו את קרם הלחות הזה של Clarins. גם אותו קיבלתי בגלוסיבוקס (ינואר) והוא הזכיר לי את אהבתי לסדרה ה"צעירה" הזאת שלהם. ה-Daily Energizer Cream הוא קרם לחות קליל ונעים אשר אמור לגרום לעור להיראות "עירני" וזוהר. את הקרם הזה היה לי בעבר והדוגמית שלו הזכירה לי עד כמה נהנתי ממנו. הוא קליל, נעים, נספג בזריזות ומעולה לבעלות עור רגיל/מעורב ואפילו שמן. לקיץ הוא נפלא בזכות המרקם הקליל והספיגה המהירה ויש לו גם גרסת ג'ל שהיא נעימה אפילו יותר בימים חמים. אני מאד ניהנת ממנו בתקופה אחרונה, בייחוד כיוון שמזג האויר התחיל להתחמם.
המחיר המלא שלו 189 ש"ח בפארמים ואני בד"כ רואה אותו במחיר מבצע של 150 ש"ח. בסטרוברי תמצאו אותו במחיר מעולה של 108 ש"ח. 

נסיים עם מוצר שלקח לי זמן לגבש את דעתי עליו:
ג'ייד השיקו מסכת לחות חדשה מסדרת Hydra Sublime. אז המוצר אמנם מוגדר כ"מסיכה", אבל אני מוצאת שהוא יכול להיות דו-שימושי. או מסכה, או כקרם לחות קליל ועדין. המסיכה הזאת היא מסוג המסכות הנספגות, כלומר מעסים אותה אל תוך העור ולא שוטפים אותה עם מים. 
יש לה מרקם מעניין שהזכיר לי מאד את הפילינג משי שלהם, שכזכור אני מאד אוהבת ומשתמשת בו שנים. קרם הבסיס הוא בעל גוון אפרסקי עדין ובתוכו חלקיקים אדמדמים אשר במגע עם העור נמסים אל תוכו. המסכה מכילה תמציות צמחים שונות, חמאת שיאה ושמנים טבעיים ומדיפה ניחוח פרחוני/צמחוני שאישית אני מאד אוהבת (שוב, מאד דומה לפילינג). 
שורה תחתונה: בתור מסכה יש לעסות אותה לתוך העור אחרי ניקוי ומעל להניח את קרם הלחות הרגיל. בצורה כזאת מרגישים את שכבת הלחות הנוספת שהיא מעניקה. אני עושה את זה פעם בשבוע בלילה אחרי פילינג ומתעוררת בבוקר עם עור רך מאד שאין לו את סימני היובש הרגילים שפילינג לפעמים מותיר בו. 
בתור קרם לחות היא תתאים רק לבעלות עור מעורב/שמן והיא נחמדה לימים חמים כשכל דבר אחר מרגיש מכביד. כרגע, אני מאד אוהבת לשים אותה מתחת ל-BB קרם, בניגוד לקרם לחות רגיל היא לא מונעת ממנו להתקבע על העור ומעניקה בסיס מוצלח וחלק למרוח את ה-BB מעליו. 
ניתן להשיג את ה-Beauty Mask בכל הפארמים תמורת 150 ש"ח לפני מבצעים.

עד כאן עדכון מוצרי הניקוי והלחות שעברו על שולחני בתקופה האחרונה. מתוך החבורה כאן מצאתי ג'ל ניקוי מוצלח במיוחד, נזכרתי בקרם לחות שהגיע הזמן לחדש ממנו מלאי והיכרתי מסכה חדשה עם מרקם מעניין.
אני מקווה שלא שיעממתי אתכן למוות ושהצלחתן למצוא כאן מוצר או שניים שעוררו את סקרנותכן ;-)

מהי שגרת הניקוי והטיפוח שלכן לאחרונה? האם גם אתן מצאתן מוצרים חדשים ומוצלחים? ומה הניסיון שלכן עם דוגמיות שקיבלתן בגלוסיבוקס - אהבתן או לא אהבתן? ספרו לי!

גילוי נאות: את מוצרי ניוטרוג'ינה וג'ייד קיבלתי לסקירה

29 תגובות:

  1. שום דבר לא מפתה אותי כאן YEY!
    בדיוק היום חזרתי לשגרה שהייתה לי לפני זמן מה. כמעט הכל של הולילנד. מקווה שגם העור ירוויח.

    השבמחק
  2. אני לא יודעת אם להיעלב או לשמוח D-:

    השבמחק
  3. גם אני מאוד אהבתי את הקרם של קלרינס מהגלוסי בוקס. קצת מאכזב אותי שהגרסה המלאה מגיעה בצנצנת, זה כלכך לא הגייני, אריזת שפופרת זה הכי הגיוני לקרמים לדעתי..

    את הקרם של מיורד דווקא אהבתי מאוד מאוד אבל במחירים שלהם הוא ישאר בתור דוגמית שזכורה לטובה...

    השבמחק
  4. מסכימה ששפורפרות זה מאד נוח, למרות שאני מוצאת את עצמי משתמשת ביותר חומר מאשר כשאני מוציאה מצנצנת.
    הקרם של מיורד היה טו מאץ' בשבילי, אבל אמא מאד נהנת ממנו במקומי :-)

    השבמחק
  5. כל סדרת האשכוליות קורצת לי מאוד! אבל אני לפני מפגש פסגה עם הקוסמטיקאית שלי להתאים לי משהו שאולי יעבוד...

    השבמחק
  6. זו סדרה מוצלחת, גם מהפילינג אני מאד מרוצה. אבל לדעתי יותר טוב לנסות קודם המלצות שנתפרו לך אישית מקוסמטיקאית, כמו שאת אומרת

    השבמחק
  7. אז אתחיל מהמוצר האהוב עליי עד מאוד: Visibly Clear.
    אני מאוהבת בהם! החל מהריח ועד למרקם והרעננות שהעור שלי מקבל אחרי השימוש בהם! תענוג!
    בקלרינס אני קיבלתי את קרם הניקוי לאמבט, אבל עוד לא ניסיתי אותו בגלל שאני כרגע לא מוכנה להחליף את הVisibly Clear
    שאר המוצרים בהחלט נראים מבטיחים, והעמקת רבות בסקירה שלהם
    אולי שייגמר לי האשכולית:)

    השבמחק
  8. שלח מוקדם מידי ;)
    אחרי שימוש של שנים במוצרים של ניוטרוג'ינה אני חושבת שהם כבר לא עושים לי טוב לפנים ולכן, למרות שהג'ל ניקוי קורץ לי אני אדחה את הניסוי.
    לגבי הקרם של מיורד זה מצחיק אבל כתבתי במשוב ב-ד-י-ו-ק את מה שכתבת כאן. אם היה עכשיו יבש באויר בטח הייתי נהנית ממנו אבל גם לי, הוא הרגיש כבד על העור.

    השבמחק
  9. נכון מוצלחים האשכוליות האלה? שיחקו אותה בניוטרוג'ינה. למצרים מהליין הרגיל שלהם אני הרבה פחות מתחברת, בהתחלה ממש פחדתי לנסות את אלה. אני שמחה שהם הוכיחו את עצמם בסוף :-)
    את הקרם ניקוי של קלארינס אני לא מכירה, ניסיתי רק את הקרמים האלה מהטיפוח שלהם.

    השבמחק
  10. תודה! תמיד כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  11. אני חייבת לציין שאל המוצרים בליין הרגיל של ניוטרוג'ינה אני הרבה פחות מתחברת. את סדרת האשכוליות די פחדתי לנסות בהתחלה, אבל לשמחתי הם הוכיחו את עצמם בסוף כמוצלחים. במקרה שלך יכול להיות שהעור שלך "התרגל" מידי להרכב המרכיבים של ניוטרוג'ינה, לפעמים זה טוב לשנות קצת ולרענן את הרגלי הטיפוח שלנו.
    הקרם של מיוראד היה יכול להתאים לי בעיצומו של החורף. מצד שני, לאמא שלי יש עור יבש תמיד והיא מאד שמחה לקבל אותו, ככה שאני מניחה שלפחות גלוסי הצליחו לקלוע לצורך שלה...

    השבמחק
  12. מסכימה בנוגע לקלרינס, מוצר מוצלח.
    בנוגע לניוטרוג'ינה, אני יודעת שהיתה התלהבות כללית מהסדרה הזו, אבל הריח הזה קטסטרופה, הוא הרג אותי, מאוד חזק ודומיננטי. לא הצלחתי להשתמש יותר מדי בשלושת המוצרים האלו ובחיי שממש ניסיתי.

    השבמחק
  13. אני אתחיל מהסוף , הג'ל של קלרינס ממש נחמד , הריח האפרסקי שלו הורס והוא מנקה די סבבה , עם זאת לא נפלתי ממנו יותר מדי .
    המסכה של ג'ייד נשמעת מעניינת , אני מחבבת את מוצרי הטיפוח שלהם , יש להם כמה יציאות לא רעות .
    את הניוטרג'ינה קניתי בהמלצתך ובאמת נהניתי מהמוצרים אבל אני חושבת שכרגע הם עושים לעור שלי ממש לא טוב , אני לקראת הסיום שלהם כך שפחות איכפת לי אבל לא חושבת שאקנה שוב . מצטרפת להערה של דנרה על הריח , קצת פחות אטרקטיבי :-P

    השבמחק
  14. אז את גם קיבלת את הג'ל ניקוי? אני שמחה שקיבלתי את הקרם במקום, אמנם זה לא חדש לי, אבל אני מאד אוהבת אותו ושמחתי להזכר בקיומו.
    עם הניוטרוג'ינה בינתיים, טפו טפו, עדיין טוב לי. לא מתלוננת! על הריח נצטרך לא להסכים, אני מאד אוהבת ניחוח מטליות לחות P-:

    השבמחק
  15. אני אוהבת את כל הסדרה הזאת של קלארינס (האנרג'ייזינג). באמת הגיע הזמן לחדש ממנה מלאי :-)
    לגבי הניוטרוג'ינה - אני כן מסכימה שהריח חזק (בג'ל אפילו יותר מבפילינג) וגם די סינטטי, אבל בשבילי הוא נעים. האמת? אחרי שימוש קבוע כ"כ התרגלתי אליו שאני כבר בקושי מריחה אותו עכשיו.

    השבמחק
  16. אמנם קורה לפעמים שלחיצה על השפופרת מוציאה מעט יותר מדי חומר, אבל מקסימום אני ממשיכה עם הקרם לצוואר, לא יכול להזיק :)
    יש לי קרם לילה בצנצנת ולמרות שאני שוטפת את הידיים כמו פאקינג מנתח לפני כל שימוש, אחרי כל כמה שימושים אני מתחילה לראות "דברים" צפים שם. התחלתי לאסוף עם מקל אוזניים אבל זה כבר מסרבל לי את כל העסק :)

    השבמחק
  17. אולי יש דרך להשיג את הספטולות האלה שלפעמים מצרפים לקרמים יוקרתייים באופן נפרד. אולי בביוטיקייר וכדומה? שווה לנסות

    השבמחק
  18. המסיכה של ג'ייד טובה גם לדעתי בתור לחות קלילה ומרעננת למי שלא צריכה יותר מדי לחות, יש משהו נחמד בקרירות שלה עכשיו בימים החמים יותר.
    את הסדרה הזאת של ניוטרוג'ינה עוד לא יצא לי לנסות, לא יודעת, הריח של האשכוליות לא היה נשמע לי מפתה מאוד וגם בדיוק התחלתי סדרה של אסתי לאודר שרציתי לבדוק, אבל יצא לי להתנסות במוצרים אחרים שלהם לפנים מסדרות קודמות והיו כאלה שמאוד אהבתי.

    השבמחק
  19. מסכימה איתך, אני שמה אותה עכשיו בתור קרם לחות ביום במקום הקרם הרגיל והכבד של החורף והיא מרעננת וקלילה וגם קל לשים מעליה מוצרים כמו מקדם הגנה ו-BB.
    הריח של סדרת האשכוליות הוא בהחלט לא לכל אחד. אני רק יכולה להגיד שאם את רוצה בכ"ז לנסות אז תתחילי אולי עם הפילינג - הניחוח בו הכי פחות דומיננטי מבשאר המוצרים בסדרה.

    השבמחק
  20. מתוך סקרנות רכשתי את הג'ל לניקוי גרגירים שכתבת בפוסט הקודם.
    אחרי הסקירה המאוד חיובית שראיתי עליו בפוסטים השונים - הסתקרנתי.
    ונפלתי עליו במבצע שווה (עם עוד כמה מוצרים) אז בכלל הסתדר לי.
    לומר את האמת, כמה שהוא נעים ומריח טוב אני לא מרגישה שהוא עושה משהו שהג'ל ניקוי של רבלון לא עושה..
    כך שלא נראה לי שארכוש אותו בשנית.
    גם לא כ"כ עושה לי חשק לבחון את המוצר הזה, אבל אין לדעת, אולי ברגע של רחרוח בפארם יתחשק לי בכל זאת :)

    מסכימה איתך לגמרי, חבל שדוגמיות לא נפוצות יותר כי בסופו של דבר, בעיני הם מה שיגרמו לרכישה חכמה
    ובסופו של דבר לדעתי יכולות להביא לעליה ברכישות למוצר במקום רכישות ספורדיות של נשים שמוכנות להשקיע כשהן לא בטוחות במה..
    לגבי הקרם של מורד, גם אני קיבלתי אותו. דווקא לא עשה לי פצעונים. והוא מצליח להספג עלי בסבבה.
    אבל הבעיה היא שאני משתמשת בו רק כשאני יוצאת מהבית בערב אחרת אני שמה קרם עם SPF..
    אני חושבת שיש כאן פספוס של הגלוסי לצרף לכבוד האביב מוצר חורפי..

    סליחה, אבל התגובה הראשונה שלי לקרם של ג'ייד היא "בלעכס!" חחח

    לאחרונה דווקא מתקבעת אצלי שגרת הטיפוח היומית.
    הקרם שלי של לאוקיטן טוב לי ונעים לי ונראה שהוא כאן להשאר.
    מבחינת ניקוי הפנים, זה בדר"כ תלוי במה מצאתי באיזה מבצע
    וכרגע באופן מאוד מוזר יש לי משהו כמו 4-5 מוצרים לניקוי פנים.
    אחד אפילו יזכה לפוסט בקרוב (רוצה להתנסות בו עוד טיפ טיפה לפני :))

    השבמחק
  21. את לא מבחינה בהבדל בין ניקוי של פילינג וניקוי רגיל? אני מייד מרגישה בהבדל על העור ולכן עושה פילינג רק פעם-פעמיים בשבוע.
    דווקא את הטיפוח של ג'ייד אני אוהבת ומשתמשת בפילינג שלהם שנים, עוד בתקופה שעל האיפור שלהם לא הייתי מעיפה מבט שני.
    אני מאד נזהרת לא "לשגע" את העור שלי ומשתמשת רק במוצר ניקוי אחד עד שהוא נגמר. גם עם לחויות אני משתדלת לא להתפרע, עובדה שכשאני מנסה דברים אחרים זה לפעמים יוצר תגובות לא נעימות. עדיף לדבוק במוכר והבטוח..

    השבמחק
  22. לא, לא מרגישה שהפילינג עושה משהו כזה מיוחד, אני לא משתמשת בו כל יום כי יש לי מוצרים אחרים שאני משתמשת בהם, בגלל שיש לי כרגע "יותר מידי" כל פעם זה עם משהו אחר. ואני לא חושבת שהוא מנקה יותר טוב מהג'ל של רבלון. יש לי פילינג גרגירים (לא עדין) של סבון שאני די אוהבת, בעיני הוא יותר חזק ולכן אני לא משתמשת בו יותר מפעם בשבוע. אני מאוד אוהבת ג'ל לניקוי פנים של אהבה. אבל בעיני מבחינת ניקוי כולם עושים בערך אותו הדבר.

    אין לי עור כזה רגיש. הוא כן רגיש לפצעונים, אבל אילו לא מופיעים (לפי מה שאני ראיתי) מתכשירי טיפוח. יותר משינויים הורמונליים ותקופות לחוצות. בקיצור, משהו פנימי ולא חיצוני.

    השבמחק
  23. אתמול עשיתי ניקוי פנים יסודי כולל מסיכה ואחריו החלטתי לשים את הקרם לחות של מורד (שכמו שאמרתי בפעמיים הקודמות שמתי מתחת למייקאפ) קמתי הבוקר "זוהרת" - לא בצורה חיובית. הפנים שלי מבריקות נורא וכשאני מעבירה עליהן את היד גם המגע מרגיש שומני וגם כשאני מסתכלת על היד זה מרגיש בדיוק ככה...
    לא יודעת איך לעזאזל היא הסתדרה עם המייקאפ מעל - כנראה שזה הסוד של קולורסטיי ;) אבל היא יוצאת מדלת הבית היום!!

    השבמחק
  24. נו ידעתי שזה יהיה כבד מידי במז"א הזה לכל מי שאין לה עור יבש באמת. אולי זה מוצר מוצלח, אבל אין לי דרך לדעת כרגע

    השבמחק
  25. ללא ספק עוד פספוס של גלוסי.. גם השילוב של מזג האויר וגם הפרופיל האישי (מתחילה להרגיש שאני חוזרת על עצמי יותר מידי בעניין הזה.. לתשומת ליבם?) אבל מילא, אמא שמחה :) קיבלה גם את מסיכת הלחות של לנקסטר. עוד מוצר מיותר שהגיע לידי..

    השבמחק
  26. גם אמא שלי ניהנת לקבל את השאריות שלי P-:

    השבמחק
  27. אני מאוד אוהבת את סדרת האשכולית הורודה של ניוטרוג'ינה וכמוך משתמשת בסבון הזה וגם בקרם הניקוי על בסיס יומי. אני חושבת שהם אחראים כרגע למצב המעולה של העור שלי.
    את הקרם של מיורד גם אני לא אהבתי, אמנם לא היו לי "הפתעות" אחרי השימוש בו, אבל לא מצאתי בו שום דבר מיוחד.
    סדרת ה-Daily Energizer של קלרינס מעולה, ניסיתי מי פנים וג'ל ניקוי ממנה ומאוד נהניתי מהם.

    השבמחק
  28. שמחה לשמוע שאנחנו בהסכמה לגבי הכל ;-) אבל לפחות המיורד לא הוציא לך פצעונים.... אצלי כל מוצר שכבד מידי לעור שלי ישר גורר אחריו תגובות לא נעימות :-/

    השבמחק