‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.4.2012

פותחים עונה

מי שעוקבת אחרי בפייסבוק, או קראה כאן את פוסט יום ההולדת שלי, יודעת שגם אני הצטרפתי לטרפת האינסטגראם (חפשו אותי שם: israelmakeupblog). לא עוד רק בעלי אייפונים יכולים להנות מהחיים דרך עדשת המצלמה המלטשת והמלטפת. מעכשיו גם נמוכי העם כמוני המשתמשים במכשירי אנדרואיד, הורידו את האפליקציה בהמוניהם והחלו לראות את העולם דרך פילטר Nashville.
אז תשאלו מה הקשר לפוסט, לבלוג ולעולם בכלל? הקשר הוא שהצטרפותי לאינסטגראם גורמת לי לדגדוג מתמיד לפרסם פוסטים שהם כדוגמת "פוסט לובה" - לספר לכן הקוראות, באמצעות תמונות ועזרים גרפיים שונים, על השיטוטים שלי בעולם אירועי האיפור והטיפוח. כמובן שסקירה מדוקדקת על המוצרים עצמם תופיע כאן בהמשך, כרגיל, אבל בינתיים נולד לו פורמט מסוג אחר ומיידי יותר. כל זה כתירוץ אחד גדול, בעצם, להצגת תמונות האינסטגראם המלבבות שלי.
כדי לפתוח את עונת הפוסטים החדשים, יש לי לספר לכן על אירוע פתיחת עונת הקיץ שהוזמנתי אליו.

פתיחת עונת הרחצה בחופי הארץ נערכה בשבוע שעבר (23.4) וכל סוכות המצילים לאורכו של מישור החוף הישראלי חזרו לפעול לקול מצהלות המתרחצים והמשתזפים.
כדי לחגוג את המאורע החליטו ב-La Roche-Posay להזמין אותי ובלוגריות נוספות (שהמוכרת והיפה ביניהן היא כמובן אלכס המהממת) לאירוע השקת ליין המוצרים להגנה מהשמש. 
הגענו לחוף דבוש בהרצליה ומייד ציוו עלינו להתמרח ולהתבצר מאחורי הגנה של SPF50. אני בחרתי בתרסיס ספריי לגוף, גם ובעיקר בזכות האיור של ילדון המצוייד בגלגל מתנפח בצורת ברווזון. אני סאקרית לברווזונים, מה אפשר להגיד.
אחרי שהייה קצרה בשמש, התפנינו להנות מהצל ומהנוף הנשקף מחלונותיה של מסעדת טרסה הממוקמת על חוף הים. המסעדה אולי תהייה מוכרת לחלקכן בשמה הקודם - "גזוזטרה". מסתבר שמאז הפעם האחרונה שביקרתי שם היא החליפה בעלים ועברה שינוי שם ואפילו שינוי קל בעיצוב. 
מה שלא השתנה ושאני זוכרת מביקורי הקודמים במקום, הוא הנוף הנפלא הנשקף מכל פינה במסעדה, לא משנה היכן תבחרו לשבת. הזמן המומלץ להגיע לשם הוא ללא ספק בשעת שקיעה, סביבה רומנטית מזו לא תמצאו בקלות.
בנוחות המסעדה התאפשר לנו לבחון מקרוב את המוצרים בסדרת Anthelios, כולם מצויידים במקדם הגנה בגובה 50SPF. 
מלבד הספריי שראינו קודם, הסדרה מכילה גם תחליב פנים המיועד לעור רגיש וגם סטיק המיועד לחידוש ההגנה במשך היום על אזורים רגישים במיוחד, בעיקר שומות ונמשים. נשמע מעניין? בטוח, אבל את דעתי האישית עליהם אחלוק בהמשך אחרי שאתנסה איתם למשך תקופה.
השמש הייתה כ"כ חזקה בפינה בה ישבנו שהייתי חייבת לשבת עם משקפי שמש לכל אורך הזמן, מה שגרם לי להרגיש קצת כמו כוכבת קולנוע.
בתור מישהי שביקרה מספר פעמים בגלגול הקודם של מסעדת טרסה, שמחתי לגלות שהאוכל שם השתפר פלאים. אם קודם הסיבה העיקרית להגיע לשם הייתה הנוף והאווירה, היום גם נוסף לזה מימד של אוכל טעים וחף מקונספט יומרני, ממנו סבל התפריט הקודם.
היה כיף והיה טעים והיכרתי מוצרים חדשים, אבל לכל אחר צהריים יש ערב ובעת שקיעה נפרדנו לשלום מהחוף בהרצליה וחזרנו הביתה.

כך הסתיים לו פוסט אינסטגראם השני שלי בבלוג ואני מקווה שאתן נהנות מהפורמט החדש הזה. כדי שאדע אם להמשיך עם הסגנון הזה אני צריכה לשמוע מכן - האם תרצו לראות פוסטים נוספים כאלה בעתיד? האם מעניין אתכן לקרוא על אירוע השקה בזמן אמיתי, או שאתן מעדיפות להמתין לסקירה המפורטת אודות המוצרים? בבקשה שתפו אותי! דעתכן חשובה לי מאד :-)

18 תגובות:

  1. נהנינו, נהנינו ורוצים עוד! התמונה של המסעדה בצל פשוט מהממת

    השבמחק
  2. הייתה לי הרגשה שתאהבי את הפוסט ;-)

    השבמחק
  3. מאוד נייס!

    השבמחק
  4. שמחה לשמוע :-)

    השבמחק
  5. תמונות מהממות!
    ללה רוש פוזה יש מוצרים מצויינים.
    לא ניסיתי את מוצרי ההגנה מהשמש, אבל מוצרים אחרים כן, ואני מחשיבה את המותג לאיכותי מאוד

    השבמחק
  6. יופי של תמונות ! אני מאוד אוהבת את המוצרים של La Roche-Posay הם נפלאים, ניסיתי לא מעט מוצרים שלהם, את אלה שצילמת עדיין לא ואמתין בסבלנות לסקירה שלך בעתיד :) חייבת להחמיא לך על האיפורים האחרונים שלך שהעלית בפייס, מקסים :)

    השבמחק
  7. אינסטגרם היא הפלטפורמה האולטימטיבית להצגת תמונות צרובות-שמש. הכל נראה ככה כמו בקליפ של לאנה דל-ריי :)
    האוכל נראה עדיין לא מתוחכם במיוחד - קצת אייטיזי כזה (המגש הענק הזכיר לי פלטת מטוגנים.. אבוי) - אבל נחמד. מצד שני, מסעדות ליד הים בדרך כלל מחפפות עם האוכל בגלל האווירה שכאילו-מפצה.

    השבמחק
  8. יופי של תמונות, מגרות משו.
    לשאלתך, אני בעד גם וגם (סורי על העבודה הכפולה(-:

    השבמחק
  9. תודה מותק! דווקא אין לי ניסיון קודם עם המוצרים שלהם, אצלי ההתרשמות היא דף חלק :-)

    השבמחק
  10. תודה! אני רואה שלמותג הזה יש הרבה מעריצים, אני מקווה שגם אני אהיה אחת מהם :-)
    שמחה לשמוע שאת אוהבת את האיפור שלי לאחרונה, העונות המתחלפות עושות לי חשק להתנסות ;-)

    השבמחק
  11. החיים דרך אינסטגראם ניראים תמידית כמו קליפ היפסטרים אחד ארוך ;-)
    האוכל במסעדה הוא, כמו שאמרתי, לא מתיימר להיות משהו פורץ דרך אבל הוא טעים והאמת שעבורי זה מספיק. התפריט בגלגולו הקודם סבל מנטייה למנות "קונספט" שנשמעו טוב אבל טעמו רע..

    השבמחק
  12. כשהמטלה מהנה כמו לצלם תמונות באינסטגראם, אני מקבלת את עודף העבודה באהבה ;-)

    השבמחק
  13. התמונות יפות מאוד לדעתי, זו דרך מקסימה לכתוב פוסט קצת שונה מבד"כ :)

    השבמחק
  14. תודה! אני גם חושבת שזה שינוי מרענן :-)

    השבמחק
  15. כלה בקלות איפור מקצועי1 במאי 2012 בשעה 18:52

    ווואו! תמונות עוצרות נשימה...

    השבמחק
  16. תודה רבה!

    השבמחק
  17. נמוכי העם הם משתמשי האייפון, אני מבקשת!!!!! עזבי, אני דורשת!!!!!

    גם אני אוהבת ברווזונים! יש לי אפילו וילון במקלחת עם ברווזונים! איך שראיתי אותו ידעתי שהוא יהיה שלי!
    יש לי בתיק ציוד הבריכה שלי (סנפירים, משקפת וכאלה) 2 ברווזונים צהובים שהולכים איתי ("כי אי אפשר לדעת מתי נצטרך אותם..")

    אני גם מעדיפה תרסיסים של הגנה ולא ממרחים מעצבנים.
    לאחרונה אני מאוד אוהבת את זה של דר' פישר.
    הנוכחי שקוף או לבנבן?

    הנוף מהמסעדה ללא ספק מעלף!

    אהבתי מאוד את הפורמט! יש זמן לסקירה עמוקה! אפשר לקבל אותה בתזמון מאוחר יותר

    השבמחק
  18. אני לגמרי איתך, לדעתי גאלקסי שולט!!
    ברווזונים זה ציוד הכרחי לכל מקום, מה לא ברור כאן? P-:
    את האולטרסול של ד"ר פישר אני ממש לא אוהבת. אני מרגישה שהם מפגרים מאד אחרי השאר מבחינת מרקם/ריח וכו'. אם משווים למותג מקומי - אני מעדיפה את סקין גארד של קרליין בהרבה.
    את מתכוונת אם הלה רוש פוזיי לבן או שקוף? הוא לבן אבל נספג צ'יק צ'ק. יש למוצרים האלה מרקם מאד נוזלי ומיימי, לא שומני בכלל.
    תודה על הפידבק לגבי הפורמט! בינתיים הספקתי לפרסם פוסט נוסף בסגנון והצלחתי לדחוף שם גם סקירה, כך ששתי ציפורים במכה ;-)

    השבמחק