‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.4.2012

גאווה ישראלית מאופרת

ברוכות הבאות לפוסט יום העצמאות החגיגי שלי! 
נדבר הפעם אך ורק על מוצרים של מותגים ישראלים, אשר למרות שרובם לא מיוצרים פיזית בארץ, הם בכ"ז שייכים לחברות בבעלות ישראלית והפצה מקומית. 
כאן לא תמצאו היום אפילו גרם של ציניות, תלונה, או ביקורת - אני מזהירה מראש! כל מטרת הפוסט היא לייצג את המותגים הישראלים שיש לנו בשוק מהצד היפה שלהם ולהוכיח שבהחלט יש להם מה להציע. 

אז מה דעתכן שנפתח עם רעיון למתנה? כשחברות שלי המתגוררות בחו"ל מגיעות לביקור השנתי שלהן בישראל, אני תמיד דואגת לארגן להן חבילת מתנה המורכבת ממוצרי טיפוח ישראלים. אין הרבה מה לקנות כאן כשי למישהי שמגיעה מארה"ב - ארץ אפשרויות השופינג הבלתי מוגבלות. אבל מה שאין שם אלה מותגים ישראלים. לכן, חבילת פינוק ממתינה לכל חברה שלי שנוחתת בארץ הקודש והיא בד"כ מכילה מוצרי טיפוח ישראלים (ללין, סבון וכו'). 
אבל מה עם חבילת פינוק המכילה איפור? זה רעיון! ואולי שהחבילה תהיה תפורה להרכבת לוק מושלם למזג האויר הישראלי? הרי חברות שלי תמיד מגיעות לכאן רק בקיץ (לחדש את השיזוף), אז מה יכול להיות נחמד יותר מלארגן להן איפור ארץ ישראלי שיתאים לתקופת החופשה שלהן?

ערכת ישראליות נהדרת אפשר להרכיב עם מוצרי לייף - מותג הבית של רשת סופר-פארם. אייליינר עמיד ונוח לנסיעות צריך? בטח שצריך. שפתון עמיד יהיה מושלם לאיפור ים/בריכה. ברונזר הוא מוצר שמסביר את עצמו, על כל ברונזר שמיוצר בעולם צריך להיות רשום "לשימוש בישראל". מגבונים לספיחת שומן יעזרו לתיירת לשלוט בהברקות שאין מנוס מהן בקיץ הישראלי. לסיום, וכדי לא להסתבך עם טעם שונה בצבעי לקים, נצרף שני מוצרי בסיס לציפורניים - מחזק ומייבש. 
אורזים יפה בנרתיק שקוף קטן שיהיה קל לסחוב בתיק, וזהו! הערכה מוכנה ותהיה לכן הזכות לתרום לתיק האיפור של חברה קצת מוצרים עם אבק ציונות דבוק בהם. מניסיון - זה כיף להעניק מתנה כזאת והחברות ישמחו לקבל!

אבל מה איתנו, הישראליות שרוצות להתאפר בצבעי הדגל? איך נתקשט לכבוד יום העצמאות ה-64 למדינת ישראל? אל חשש, גם אנחנו יכולות להרכיב איפור על טהרת המותגים הישראלים בקלות ובהצלחה עם מוצרים מצויינים.
נתחיל עם מניקור בצבעי הדגל. הלק הכחול הזה הוא מס' 384 מסדרת הלקים החדשה של קרליין לקראת האביב/קיץ. הראיתם צבע כחול דגל ישראל מושלם מזה? עם פורמולה חלקה ואטומה, תוכלו עם שתי שכבות דקות להגיע למניקור עצמאות פטריוטי במיוחד.
נמשיך עם מוצר מפתיע במיוחד. צללית קרם(!) של סופטאץ'!(!). ולא סתם צללית קרם - צללית קרם עמידה! מתי בפעם האחרונה ניגשתן לסטנד סופטאץ'? אם אתן מתקשות להיזכר כמוני, כדאי שתשימו לב לסדרת הצלליות החדשה הזאת שהם השיקו אך לא מזמן. הן פיגמנטיות, הן נוחות לעבודה והכי חשוב - הן עמידות. ללא פריימר הן לא זזו לי מהעפעף במשך 8-10 שעות(!!). הניחו וטשטשו אותן עם מברשת למקסימום ניצול הפיגמנט הנפלא שלהן. שני הגוונים שאתן רואות כאן הם Electric eyes 602 הכחולה ו-Cosmic eyes 606 הכסופה. שתיהן מעושרות במיוחד בגליטר - מומלץ לאיפור ערב חגיגי!
מחפשות צללית כחולה כהה לטשטש באזור הקפל ולסגור איתה את הפינה של איפור מעושן כחול? אולי תתנו צ'אנס לצללית מס' 320 של לייף בגוון כחול לילה. גוון פיגמנטי עם גימור מעט מטאלי כסוף, רכה, נוחה לטשטוש - אין עוד מה לבקש מצללית. 
אין איפור עיניים ראוי בלי מסקרה, והפעם יש לי להציע לכן מסקרה מפתיעה - מניראלית. שמעתן מינראלי ונפלו לכן הציפיות לרצפה? אז תרימו אותן משם, כי המסקרה הזאת מבית מינראז ("ניחוח טבע") דופקת ביצועים שלא היו מביישים מסקרה מסחרית רגילה. מפרידה, מאריכה ומדגישה עם פיגמנט מרשים (מה שאתן רואות כאן זו מסקרה חומה). צופות עמידות אפסית? לא ולא, עמידה באופן מושלם ולעומת זאת ההסרה שלה הכי פשוטה בעולם - קצת מים חמים והכל הכל נשטף כלא היה. אתן רגישות למסקרות מסחריות המכילות כימיקלים ומרעין בישין אחרים? זו כנראה המסקרה עבורכן.
אף איפור לא מושלם ללא סומק וגם כאן תפגשו סומק מינראלי של מינראז. הגוון Tender Love הוא וורוד קר בהיר מאד שיתאים לבהירות עור ולכהות עור יהיה נהדר כהיילייטר. הגוון מושלם לשילוב עם איפור בגווני כחול ואני לא יודעת מה אתכן, אבל לי הוא מאד מזכיר את סומק דיור Rosy Glow מקולקציית אביב 2012.
נסיים עם גלוס, ונשמור על השפתיים בגוון רגוע אחרי הצבעוניות הכחולה בעיניים. זוכרות את גלוס Pink Sand של מינראז שכתבתי עליו בפוסט גלוסים? הרי לכן סוואטצ' שפתיים שלו ותודו שהוא נעים לעין.
לא סתם אני מתעכבת כאן במיוחד על מותג מינראז, המוצרים השייכים למותג זה הם היחידים בפוסט שגם שייכים למותג ישראלי וגם מיוצרים בישראל. אפשר להגיד ממש מתוך אדמת הארץ ומיטב המינראלים שיש לה להציע. לא תתנו להם לייק על ציונות ועבודה עיברית?
את כל מוצרי מינראז ניתן להשיג דרך אתר Beauty-Shop החדש (לשעבר צ'יקה).

אבל רגע, אין לכן כוח להשקיע באיפור צלליות מורכב, ועדיין אתן מעוניינות בקצת צבעוניות מהירה וציונית בעיניים?
אין בעיה, עפרונות עיניים יעמדו לשירותכן! באופן אישי - אני דווקא מעדיפה איפור כחול בצורה של אייליינר, בין אם משורטט או מטושטש ועפרונות צבעוניים הם אחת הדרכים המהירות לעשות זאת. ההצעות הישראליות שיש לי עבורכן? כחול מס' 13 של ג'ייד, תכלת מס' 12 של ביוטיקייר ולבן מס' 23 של סופטאץ'. צללית בסיס בגוון שמנת ומעל עיפרון בגוון כחלחל מטושטש מקווי המים - ואתן מסודרות למנגל בפארק. רק עשו לי טובה, הימנעו מהלוק של עפרון כחול מונח רק על קו המים התחתון. אם כבר הלכתן על הצבע, פרגנו לעצמכן את כל העין..
רוצות סוואטצ'ים? בבקשה!
אני מאחלת לכולכן חג עצמאות שמח, כייפי ומלא במאכלים חרוכים וטעימים! זיכרו, יש לנו ארץ נהדרת ואיפור בה לרוב, תנו צ'אנס לפעמים גם למותגים הישראלים שמחכים לכן שם בחוץ :-)
את איפור יום העצמאות הכחול לבן שלי תוכלו לראות מחר בתמונה שאעלה לעמוד הפייסבוק של הבלוג!

רוצות לקרוא עוד על מותגים ישראלים שסקרתי כאן במשך הזמן? כנסו לקישורים הבאים:

וכדי להשאיר אתכן עם טעם מתוק וחגיגי בפה - אירגנתי עבורכן, באדיבות אתר ביוטי-שופ, הגרלה ארץ ישראלית של ערכת איפור מינראלי המכילה חלק מהמוצרים האהובים עלי מהסדרה ושסקרתי כאן - צללית, גלוס ומסקרה.
כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בהגרלה:
1. להיות קוראות רשומות לבלוג (מצד שמאל למעלה "הצטרף לאתר זה")
2. להגיב לי כאן למטה ולספר לי מהו איפור ישראלי בעיניכן?
3. לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של ביוטי-שופ + לעשות לייק לפוסט זה
ההגרלה תהייה פתוחה למשך שבוע ימים, בהצלחה לכולן! **ההגרלה הסתיימה!!!**

גילוי נאות: ערכת לייף, צלליות קרם של סופטאץ', לק קרליין ומוצרי מינראז התקבלו לסקירה

75 תגובות:

  1. איזה פוסט מקסים! מאוד נהניתי.
    ואפילו הפתעה בסוף..
    אני כבר עוקבת, וגם עשיתי לייקים (את ביוטי שופ לא הכרתי אז כבר טוב).
    בעיני איפור ישראלי גרוע הוא מייק אפ כהה בשני טונים מצבע העור, עודף ברונזר, אייליינר שחור, תוחם שפתיים כהה ושפתון ורוד פוקסיה. והיפה הוא עפרון תוחם שחור מתחת לעיניים, צללית חומה בהירה, מסקרה שחורה, שפתון ורוד טבעי וכל זאת על שיזוף קייצי ונמשים.
    מוצרי איפור ישראליים בעיני הם ג'ייד, קרליין ופנינה רוזנבלום הוותיקה והטובה, והמוצרים הראשונים בהם התאפרתי הם מחברות אלו.
    חג עצמאות שמח!
    תודה!
    ניבה.

    השבמחק
  2. מהממת שכמוך, יצא לך פוסט מעולה! איפור ישראלי בעיניי הוא לא קיים, נדיר למצוא בחורות שלא מפחדות מאיפור בארץ
    חג שמח!

    השבמחק
  3. עד כמה שאני אוהבת לשמוע ביקורות על מוצרים ועל הטוב והרע שבמוצרים אני חושבת שזה נחמד שיום בשנה אנחנו בעד מוצרים שבארצנו הקטנה למרות כל התלונות על חוסר הבאת מותגי איפור לארץ והאכזבות מאלו שכבר פה :)
    איפור ישראלי בעיני זה איפור שמותאם לאקלים פה אם זה במייק אפ טוב שיחזיק למרות כל ההזעה מהחום ומהמנגלים ,ברונזר שידגיש את השיזוף המדהים שאפשר לקבל פה על חופי ים כינרת ואודם בהיר, שמח ומיוחד ממש כמו הישראלים איפור ישראלי זה איפור עם אופי מאחוריו שמתאים את עצמו לכל אחת מאיתנו להרגיש בנוח עם עצמה איפור שמתחדש אבל תמיד יהיה בו טעם מהעבר ולדעתי אחד המותגים שמבטאים את כל מה שאמרתי הם קרליין שפשוט חידשו את עצמם והתאימו את עצמם לרצון הישראליות ולאקלים הישראלי במוצרי לחות לשפתיים לקים מרגשים וכמובן המיתוג החדש הלבן והמרענן שהישראלים כל כך צריכים!
    אוהבת לקרוא את הבלוג שלך כל פעם מחדש כמובן שנעשה לייק לפוסט ובפייסבוק וההרשמה אצלך כבר נעשתה לפני :)
    אימייל להתקשרות: maayan_sh_13@walla.com

    השבמחק
  4. חג שמח :) איזה יופי של פוסט.
    באמת הפעם האחרונה שהיה לי מוצר של סופט טאץ זה היה איפה שהוא בשנות ה80. היה לי אודם אדום שלהם שבקושי הלכתי איתו, אבל הוא היה מעולה ונשאר איכותי שנים. כבר אז לא התחברתי למותג.
    משהו באבקתיות של המוצרים שלהם בפרסומות אז ,לא התחבר לי... הכל נראה אבקתי מידי. המוצרים שלהם נראו לי אינדיאנים כאלה ולא התחברתי לדימוי שהם מכרו אז וגם החיבור עם סמדר קליצנסקי לא עבד לי טוב אז ולא משך אותי.
    לא ידעתי שזה מוצר ישראלי. אולי אם הייתי יודעת הייתי מקדישה יותר תשומת לב. אף פעם לא שמתי לב לזה.עכשיו אני יודעת :)

    יעלי
    הבלוג של הספרניתי: http://yaelin10.blogspot.com

    השבמחק
  5. יצא פוסט מעולה!
    איפור ישראלי מתפרש אצלי הן בתור מותגים ישראליים שלאחרונה משתפרים וגם לצערי איפור מאוד גס ALA סטייל "דיילת מכירות איפור וטיפוח". מעט מאוד אני רואה דיילות שמאופרות נפלא (ובדרך כלל הן שייכות למותגים יותר יוקרתיים)

    השבמחק
  6. פוסט מקסים! :-)

    לפני כמה ימים רכשתי בפעם הראשונה לק של קרליין ועד כה אני אוהבת. הגוון שעלייך- משגע.
    את מוצרי מינראז אני גם כן מאד אוהבת, מוצרים מאד איכותיים שמעניקים מראה בריא טבעי ויפייפה.

    נהנתי לקרוא, שיהיה חג שמח!

    השבמחק
  7. 1. כמובן שעוקבת (-:
    2. אהבתי את רעיון הפוסט, האמת, אני מאילו שלא תמיד מתחברות למותג ישראלי אבל מוצרים שלמינרלז הרבה זמן רציתי לנסות!
    3. עשיתי

    עצמאות שמח!

    השבמחק
  8. עוקבת מזמן. לייקקתי. שיתפתי(בפייסבוק)

    טוב מה איפור ישראלי בעיניי? אני חושבת שזה כמו אצלך בעיקר שימוש במוצרים שמיוצרים בארץ. חברות ישראליות. קיצור תוצרת הארץ

    דווקא אני מאלה שכן משתמשות בחברות ישראליות לרוב כי הם די מספקים לי את הסחורה הנדרשת לי. חוץ ממייק אפים ששם אני מעדיפה איכות גבוה.

    נ.ב עשיתי לייק לדף של ביוטי שופ. חג עצמאות שמח ושנזכה להגיע לעוד אין ספור ימים שכאלה. בהצלחה לכולן =)

    השבמחק
  9. מקסים מקסים מקסים! :)
    כחול לבן במלוא מובן המילה . הלק של קרליין נראה פשוט מהמם עלייך , ביג לייק!
    נראה שיש לנו הרבה סיבות לגאווה ישראלית ולמותגים מקומיים , כן ירבו .
    (ותמיד ידעתי שאת ציירת מוכשרת ;) )

    עצמאות שמח!

    השבמחק
  10. פוסט מקסים ומושקע :)
    ניסית את הברונזר של לייף? אני מתלבטת אם לקנות אחד והוא נראה לי מיוחד ויפה
    אשמח להשתתף בהגרלה,
    האיפור הוא ישראלי בעיני משתנה לפי תקופות, למשל עכשיו אני רואה כמויות של נשים (ונערות וגם ילדות) שהולכות עם פס של אייליינר, דבר שהיה פחות נפוץ (בהרבה) לפני שנתיים. אני חושבת שהאיפור הישראלי משתנה לפי טרנדים בסופו של דבר. מה שנשאר קבוע הוא שב"כ העפעף נשאר נקי, או בצבע אחיד וטבעי. לא רואה הרבה בנות שמאופרות עם צלליות צבעוניות, אולי כי זו יותר מידי עבודה.
    כל שאר התנאים להגרלה מילאתי (עוקבת כבר מזמן (: ).
    חג שמח !

    השבמחק
  11. תודה מותק! את הברונזר ניסיתי אתמול לראשונה ורשמים עליו יגיעו בהמשך :-)
    מסכימה איתך שאין הרבה שימוש בשילובי צלליות צבעוניות וחבל - יש לנו ארץ עם מז"א מושלם לאיפור צבעוני משגע!

    השבמחק
  12. תודה תודה! היה כיף לכתוב את הפוסט, קצת גאווה ישראלית לא הזיקה לאף אחת ;-)
    ואכן, כישורי הציור שלי לא מוגבלים רק לאיור של פיגורות אופנה וסטייל מובילות D-:

    השבמחק
  13. כל הכבוד לך שאת משתמשת באיפור מקומי! אני חושבת שבמיוחד עכשיו כשהמותגים עושים מאמץ מיוחד להשתוות לאלה המגיעים מחו"ל, אפשר למצוא מוצרים ממש טובים שהם גם ישראלים :-)

    השבמחק
  14. תודה! אני חושבת שייקח זמן עד שמותגים ישראלים יצליחו להשוות את מעמדם בעיני הציבור לאלה המגיעים מחו"ל, אבל מבחינת איכות נטו אני באמת חושבת שאין לנו במה להתבייש. והמוצרים של מינראז לחלוטין מצליחים להפתיע אותי כל פעם מחדש!

    השבמחק
  15. תודה רבה! שמחה שנהנת מהפוסט :-)
    לק זו דרך נהדרת להתחיל עם מותגים ישראלים, יש מבחר גדול של גוונים להנות ממנו!
    מוצרי מינראז הצליחו להפתיע אותי. הגעתי לנסות אותם עם אפס ציפיות אבל הם דופקים ביצועים מרשימים ממש!

    השבמחק
  16. תודה מותק! :-)
    עניין איפור הדיילות הישראליות אכן דורש שיפור דחוף...

    השבמחק
  17. לסופטאץ' כמותג יש עוד הרבה מקום לשיפור, אבל יש שם כמה יהלומים נסתרים כמו הצלליות האלה שהפתיעו אותי מאד! לפעמים צריך פשוט לדעת לשלוף מכל מותג את הטוב ביותר ולקוות ששאר המוצרים ישתוו לאותה רמה

    השבמחק
  18. הרגשתי שיום העצמאות זה ה-יום המושלם לכתוב פוסט על מותגים ישראלים בלי ביקורת ובלי ציניות - כי אם לא עכשיו אימתי? שמחה שהתחברת :-)
    מסכימה איתך שהאיפור פה חייב להיות מתאים לתנאי האקלים כאן ואני חושבת שרוב הישראליות כן מנסות לעשות את ההתאמה הזאת, גם אם זה אומר להתאפר באופן מאד מינימאלי.

    השבמחק
  19. תודה, אני שמחה שיצא מוצלח, את יודעת שאני נהנת לכתוב פוסטים מהסוג הזה :-)
    מסכימה איתך שרוב הנשים בארץ או שלא מתאפרות או שמתאפרות עדין מאד, לפעמים אני מרגישה כמו ברווזה חריגה ובולטת במיוחד עם כל הצלליות והאייליינרים שלי ;-)

    השבמחק
  20. תודה רבה! שמחה לשמוע שנהנת :-)
    ציינת פה כמה זוועות איפור נפוצות במיוחד, אבל גם את הדברים היפים וזה מקסים. נמשים ישראלים בקיץ זה הכי בר רפאלי ;-)

    השבמחק
  21. פוסט מקסים,
    איפור ישראלי בעיני הוא מינימלי, עם מזג האויר הקיצי המזיע עדיף כמה שפחות

    השבמחק
  22. את ממש חברה חמודה שמרכיבה כאלה מתנות :)
    ראיתי לראשונה את סדרת הלקים החדשה של קרליין אצל הבולשת, ואחרי זה אצל מרינה
    ועכשיו כשראיתי סווץ של הלק הזה הוא (והתכלת שמרינה הציגה בפוסט האחרון שלה) - חייבים להגיע לידי!
    שניהם פשוט מושלמים בעיני!

    אני מנסה להבין את הצלליות האלה של סופטאץ. איך הולכת האפליקציה? מסובבים ויוצא חומר על הכמו מברשת בקצה?
    אני יודעת שאמרת בלי ביקורת, ובכל זאת, כמות החומר שיוצאת סבירה? (הכוונה לא יותר מידי כפי שהרבה פעמים קורה עם מוצרים כאלה..)
    אגב, התאפרתי ליום העצמאות בלבן וכחול וגיליתי שלמרות שחשבתי שאין לי צללית כחולה ראויה דווקא יש לי אבל אין לי לבנה ראויה! חחח
    פינשתי עם פס איילינר שבחרתי לעשות דווקא עם פיינטפוט כחול מעושן של מאק ו- ואללה!

    הצללית של לייף מהממת! מזכירה לי קצת את הצללית הכחולה מהחמישיה המעושנת של עפרה, לא?
    (עפרה נחשבת ישראלית בעיניך? ;))

    המסקרה בהחלט נראית מעניינת!!

    אני לא ממש אוהבת סומק באבקה אבל יש לי 2 דוגמיות של מינרלז שאני מאוד אוהבת. אחד מהם - רוזלין נראה לי קצת מזכיר את הסומק הזה, לא?

    מינרז בהחלט נשמעתי לי חברה שאני חייבת לנסות, אבל איכשהו אף פעם לא יוצא
    אולי כי בדר"כ אני מחפשת משהו מאוד מאוד ספציפי.

    אוי איזה יופי של הגרלה! לא הייתי מוכנה לזה :P
    קשה לי לומר מהו איפור ישראלי, בתור מי שאוהבת כחול מסיבות אחרות או נגיד ככה לא קשורות לדגל אני מתהדרת בצבע הזה הרבה מאוד
    ותמיד אומרת שאני "מייצגת את הדני הכחול" (אם זה שרשרת של דני ואם זה לבוש כחול)
    אבל אני מניחה שצבעי הדגל הם ללא ספק דרך מצוינת לציין ציונות :)
    כמו שבחרתי לציין באיפור שלי אתמול.

    השבמחק
  23. קוראת ורשומה, והלייקים בוצעו :)
    איפור ישראלי בעיניי הוא איפור שלא נמס גם במזג האוויר של ים המלח, עמיד כמו סברס!

    השבמחק
  24. נועה כהן קדוש26 באפריל 2012 בשעה 19:18

    התאהבתי בצללית של לייף ^-^
    1. עוקבת
    2. אמממ להשתמש בדברים של חברות ישראליות?
    3. עשיתי ועשיתי (הפייסבוק ביוטי מג'יק)

    השבמחק
  25. כמו שכתבתי לך בפייס, פוסט יפה חמוד והעלית לי חיוך על הפנים (אני ממנסה מאז לכתוב פה ללא הצלחה).
    אהבתי את היוזמה של קניית מוצרים ישראלים לחברות- קבלי לייק ענק.
    אני חושבת שאין אחת שאין לה מוצר אחד לפחות שהוא ישראלי. "אפילו" לי יש.
    מה שהכי ישראלי בעיניי זה האדמה אינדיאנית של סופט טאץ'! בשנים עברו לא הייתה בחורה אחת, לדעתי, שלא הייתה באמתחתא אדמה אינדיאנית. מה שעוד ישראלי לדעתי היא העובדה שכצרכניות חכמות ואיכותיות אנחנו נושאות עינינו לחו"ל. כי אין מה לעשות אנחנו מושפעות מהכל, גם מהפרסום וגם מהאהבה לאיכות. אי לכך אני חושבת שלחברות הישראליות יש לאן לשאוף כי רואים שברגע שיש התקדמות והבטחה, הצרכניות מגיבות בהתאם.
    אהבתי מאוד את הפוסט הפטריוטי,המצחיק והישיר, תמשיכי כך!

    השבמחק
  26. שלום לכולן,
    איפור ישראלי בעיניי זה עפרון שחור בעיניים, מאז ומתמיד אני זוכרת שמלא בנות היו שמות עפרון שחור בעיניים,
    במיוחד בתקופה שרק התחלתי ככה להתאפר וזה הדבר הבסיסי שבחורות היו שמות ומתלהבות מזה (:
    עם הזמן התחילו להתשמש גם בכחול,ירוק ואפילו לבן.
    היום מה שאני שמה לב אצל רוב הישראליות זה ה"גבות המודגשות" והעבות ,
    זה נהיה ממש טרנד אופנתי שסחף הרבה בנות בישראל , מה שגם יש הרבה שלדעתי זה לא מתאים להן אבל
    זה כבר עניין של בחירה ועם אישי.
    אהבתי מאוד את התמונות שבפוסט שלך עם דגל ישראל וצבעים יפים של כחול ולבן,
    עצמאות זה בהחלט דבר מאוד חשוב בכדי שנוכל להיות עם חופשי ומאושר.
    אהבתי את הצללית קרם היא נראית לי זוהרת ויפה וכמובן גם שאר המוצרים שימושיים מאוד.
    הערכה נראית עשירה במוצרים טובים ואני בטוחה שהבנו שמחו לקבל אותם (:
    אני אוהבת לקרוא את הבלוג שלך ולשמוע על המלצות של דברים חדשים, אני קונה ומתנסה וזה טוב
    כי הדיילות בפארמים השונים לא ממש מכוונות כמו שצריך (מניסיון) .
    אז אני אשמח להמשיך לעקוב אחרי הבלוגים שלך וזה מעולה שאת כותבת , כל הכבוד!

    מעריכה את זה מאוד ותודה . עדי תשובה ♥

    1. אני קוראת רשומה לבלוג והצטרפתי לאתר.

    3. עשיתי לייק לעמוד הפייסבוק של ביוטי-שופ + עשיתי לייק לפוסט הזה

    השבמחק
  27. תודה ליאת! יש משהו בדברייך, בישראל קשה לתחזק איפור כבד בחודשים החמים...

    השבמחק
  28. האפליקציה של סופטאץ' היא כמו שאמרת - מסובבים וזה מתקתק ויוצא. לשם שינוי, המנגון עובד דווקא טוב ולא יוצא חצי קילו חומר בכל סיבוב אלא כמות סבירה לגמרי.
    שמחה שהצלחתי להפתיע אותך עם ההגרלה ;-)

    השבמחק
  29. אהבתי את ההגדרה - איפור עמיד כמו סברס! D-:

    השבמחק
  30. הצללית של לייף אכן יפה ומפתיעה!

    השבמחק
  31. שמחה שהצלחתי לשמח אותך היום, זאת הייתה המטרה ;-)
    רק שתדעי לך שהגרסה הבהירה של אדמה אינדיאנית של סופטאץ' הייתה השימר האהוב עליי במשך שנים על גבי שנים עד שיום אחד הוא נפל והתרסק ומיכל החימר נשבר והכל התפזר על הרצפה. מאז לא חידשתי אותו, אבל עכשיו שאת מזכירה לי.....

    השבמחק
  32. תודה רבה עדי, מאד שמחתי לשמוע שניהנת מהפוסט, מהתמונות ומהבלוג בכלל!
    מסכימה איתך שהמון בנות ישראליות אוהבות עפרון שחור - זה אחד הלוקים הנפוצים!

    השבמחק
  33. נשמע מעניין.. אם הכחול שלהם היה מעט יותר כהה הייתי קופצת עליו! הוא בדיוק מה שיש לי חשק אליו כרגע! :) למרות שאפור כהה גם כן יגרום לתופעה דומה של קפצוצים משמחה

    השבמחק
  34. שווה לבדוק בפעם הבאה שתפגשי דוכן שלהם, אולי תמצאי גוון לטעמך :-)

    השבמחק
  35. בגדול אין לי דרישות יתר, רוב הזמן מספיק לי ה UDPP ואם אני רוצה גיוון יש לי 2 פיינטפוטים שבדיוק אותם הייתי שמחה להחליף. הכחול המעושן סביר, האפור-כהה מעצבן קצת. אם הייתי מוצאת לו תחליף היה נהדר!!

    השבמחק
  36. איזה פוסט מגניב!
    ממש אהבתי את התמונות בסוף:)
    הלק מקסים עלייך! אהבתי מאוד את הגוון.
    הברונזר של לייף נחמד- יש לי והוא מעט מנצנץ מדי

    שיהיה לך (באיחור כנראה..) יום עצמאות מעולה!

    השבמחק
  37. תודה!
    אהבתי גם אני את הכחול של קרליין, זה כחול ג'ינס (או דגל!) נקי.
    מקווה שגם לך היה יום עצמאות כייפי :-)

    השבמחק
  38. 1.עוקבת וקוראת ונהנת מכל רגע!
    2.מהו איפור ישראלי?נראה לי עפרון שחור,ואיליינר-נראה שככה רוב הנערות בישראל מתאפרות.
    ואם השאלה הייתה על חברות איפור ישראליות בשבילי זה ג'ייד וקרליין-אוהבת אותם מאוד..
    3.עשיתי לייק לעמוד הפייסבוק של ביוטי שופ+לפוסט הזה

    חג עצמאות שמח ובהצלחה לכולן..

    השבמחק
  39. בעיניי איפור ישראלי במגמת עלייה מרשימה- אני חייבת לציין לשבח את ההתמדה בשיפור, קבלת הביקורות ויישום המסקנות שרווח בתעשיית הקוסמטיקה הישראלית לאחרונה. שאפו.

    השבמחק
  40. מסכימה איתך לחלוטין, יש תחושה שקשובים לרצון הקהל ומנסים להציע מוצרים בהתאם. כן יירבו!

    השבמחק
  41. הרבה מהתשובות כאן הן שאיפור ישראלי זה עפרון שחור ואייליינר - זה מוכיח שכך באמת ניראה איפור ישראלי!
    אני חושבת שקרליין וג'ייד מנסים כל הזמן להשתפר ולהשתדרג ומגיע להם שאפו על כך.
    שמחה לשמוע שאת ניהנת מהבלוג :-)

    השבמחק
  42. שלום:)
    חחחחח אין לי שום רעיון לאיפור ישראלי,עשיתי לייק לעמוד ולביוטי שופ,המייל שלי -sweet.snow.shop@gmail.com
    אני חושבת שאני כבר מנויה:)

    השבמחק
  43. אף פעם לא מאוחר לנסות איפור ישראלי :-)

    השבמחק
  44. פוסט מקסים ישראלה! את יכולה לפרט איך בדיוק יצרת את מראה העיניים. ראיתי את התמונה של כל הפנים בפייסבוק ומאד אהבתי את האיפור. למען האמת במשך שנים מאד נרתעתי מאיפור כחול, אבל דווקא בשנה האחרונה אנחנו הולכים ומתקרבים :) איפור ישראלי בעיניי הוא איפור טבעי שמדגיש את תווי הפנים. אני מוצאת שרוב הבנות בארץ לא אוהבות 'להיראות' מאופרות.

    השבמחק
  45. עשיתי ה-כ-ל פעם ראשונה שאני מנסה הגרלה:-)..מעניין אותי למסות מוצרים חדשים ישראלים בלי כימיקלים:-)
    פוסט מקסים כן ירבו.

    השבמחק
  46. תודה מותק! את מראה העיינים בתמונה יצרתי עם הצללית הכסופה של סופטאץ' כבסיס, מעליה צללית כחולה של מינראז (שבכלל אמורה להיות אייליינר אבל אני לא משתמשת בה לזה) ואז העפרון של ג'ייד מטשוטש בקו המים התחתון ומעליו צללית כחולה של קרליין לקיבוע (מהליין החדש -מאט) ולסיום אייליינר נוזלי טוש כחול של קרליין ומסקרה של מינראז :-)

    השבמחק
  47. תודה רבה! ובהצלחה :-)

    השבמחק
  48. אין ספק שלמותגים הישראליים יש מגוון של מוצרים איכותיים במחירים סבירים. אני חושבת שמבין כולם קרליין הם המובילים נכון להיום, בזכות השינוי שהם עשו. לי באופן אישי חשבה לא רק איכות המוצר אלא גם צורת ההצגה שלו, האריזה וכו', אחרת אני מוותרת כי אני מחפשת את חווית השימוש ומוצרים שנראים אטרקטיביים גם מבחנת האריזות והעיצוב. לכן, כמו שאמרת, אף פעם לא התקרבתי לסטנד של סופט טאץ' לדוגמא כי הוא נראה מיושן על רקע של הסטנדים האחרים. את אותו הדבר אני יכולה להגיד גם על מוצרי האיפור המינרליים, כמה טובים שלא יהיו האריזות נראות זוועה ולא מושקעות בעיני. אם כבר משקיעים 100 ש"ח במסקרה (שבסכום הזה ניתן כבר לרכוש מסקרה יוקרתית) הייתי מצפה לאריזה מושקעת יותר. כנ"ל לגבי שאר מוצרי האיפור המינרליים.

    התמונות שלך מהממות!

    השבמחק
  49. מסכימה איתך שהאריזות דורשות שיפור, של כמעט כל המותגים הישראלים. בינתיים היחידים שעשו משהו בעניין הזה הם קרליין, שגם אם מתווכחים אם לבן זה יפה או לא, עדיין שדרגו משמעותית את הניראות של המוצרים שלהם.
    אגב, גם לליין המינראלי יצא עכשיו ליין אריזות חדש וממותג תחת השם FARAN, שווה לבדוק, אולי זה ימצא חן בעינייך יותר וזה יפתה אותך לנסות, כי המוצרים באמת טובים :-)
    תודה מותק! משתדלת :-)

    השבמחק
  50. איפור שלמרות הכל לא ינצנץ בקיץ

    השבמחק
  51. איפור ישראלי בעיני זה איפור נקי ומינימלי, עשיר בלחות ומינרלים, שמדגיש ומחזק את היופי הטבעי. השמש ומזג אוויר היחודי בארץ עושים את שאר העבודה.:)

    השבמחק
  52. איפור ישראלי בעייני זה ליפגלוס ואיילנר

    השבמחק
  53. איפור ישראלי זה איפור שמסוגל להתאים את עצמו לשינוי בצבע העור בקיץ, עקב השיזוף שאנחנו מקבלות בין אם נרצה ובין אם לא... :)

    השבמחק
  54. מסכימה, עדיף לצמצם בהברקות בקיץ...

    השבמחק
  55. אין כמו איפור נקי לקיץ הישראלי :-)

    השבמחק
  56. אלה באמת שני מוצרים שנמכרים המון כאן!

    השבמחק
  57. בזאת אין ספק, בארץ צריך להיות ערוכים לשינויים בגוון העור מעונה לעונה...

    השבמחק
  58. אורית פרץ ארי29 באפריל 2012 בשעה 22:07

    דבר ראשון אני מאד נהנית מהבלוג שלך וקוראת סמויה כבר כמה זמן. זו הזדמנות מצויינת לצאת אל האור. איזה ישראלי לא אוהב הגרלות???? איפור ישראלי בעיניי זה בדיוק כמו הישראלי אין אפשרות להגדיר אותו באמת הסקאלה כל כך רחבה מנשות התוחם המזעזע והעיינים המודגשות לעייפה ועד להיפסטרית עם האודם הקוראלי והאייליינר המינמלי. בישראל הכל הולך. רק בישראל

    השבמחק
  59. ברוכה הבאה לתגובות של הבלוג! תמיד כיף לשמוע מהקוראות שלי :-)
    התוחם שפתיים הכהה מידי הוא מגיפה ישראלית שהשרישה לנו פנינה רוזנבלום והתופעה מסרבת להיעלם!

    השבמחק
  60. מאוד אוהבת את הבלוג שלךךך!! קוראת אותו כבר דיי הרבה זמן ונהנת מכל פוסט שאת כותבת! את האמת לא יוצא לי להשתמש כמעט באיפור של חברות ישראליות...אולי באמת צריך לתת צ'אנס לחלק ממוצרי האיפור..:) אני הכי אוהבת בקיץ איפור נקי עם מסקה שחורה צללית עדינה ושפתון אדמדם והכי חשוב לא להבריק יותר מידי ולמצוא מוצרים שעמידים לחום הישראלי...

    השבמחק
  61. תודה ענת, תמיד כיף לשמוע מהקוראות הקבועות שלי :-) כדאי לנסות מידי פעם מוצרים ישראלים, אני מבטיחה שהאיכות רק הולכת ומשתפרת!

    השבמחק
  62. פוסט מקסים! מאוד אוהבת את הבלוג :)
    1. DONE
    2. האיפור הכי ישראלי בעיניי זה איילנר שחור :) ולצערי גם שימוש מוגזם בסומק! :P
    3. DONE+DONE!

    השבמחק
  63. תודה, שמחה לשמוע שאת נהנת מהבלוג :-) בהצלחה בהגרלה!

    השבמחק
  64. ערב מקסים. ואפטר עצמאות נהדר ושיבוא בקרוב חג השבועות. בכל אופן איפור ישראלי בשבילי- זה עפרון שחור שהתחלתי להשתמש בו בגיל 14 בערך ועברו עליי כמה וכמה שנים מאז... אחריו ברשימה זה ליפלגלוס. מתאים למזג האויר החם והלח פה בארצנו הקטנטונת. צריך איפור קליל ונעים ולהראות מטופחת.

    השבמחק
  65. איפור ישראלי בעיניי....ליפגלוס.
    אוהבת את הבלוג שלך מאוד.

    השבמחק
  66. לדעתי איפור ישראלי זה דבר שמשתנה לפי תקופות.. בחודשים האחרונים כשאני הולכת ברחוב ומסתכלת על הבחורות, אני רואה שכמעט לרובן יש איזה פס אייליינר שחור מעל העין.. זה הפך להיות טרנד ישראלי בחודשים האחרונים.. וזה בעיני איפור ישראלי כרגע (:
    אני כמובן מנויה בבלוג, ועשיתי לייק לפוסט הזה בפייסבוק:)

    אני מאוד אוהבת ונהנת מהבלוג שלך.. וממש כל הכבוד!! על כל הפוסטים המושקעים האלה.. ועל כל ההגרלות.. (:

    תודה רבה! (:

    השבמחק
  67. 1. עשיתי
    2. מהו איפור ישראלי בעיניכן? א. כל מוצר איפור שמכיל SPF גבוה ככול האפשר כנגד השמש הישראלית החזקה ב. אודם אדום במיוחד, ולא משנה גוון העור של המשתמשת בו, והאם הוא מתאים לה או לא...
    3. עשיתי LIKE לשניהם
    תודה ובהצלחה!

    השבמחק
  68. ערב טוב , שמחה להשתתף בהגרלה , כמובן שאני עוקבת אחר הבלוג , אוהבת ונהנת מהכתבות , איפור ישראלי בעיניי הוא איפור יומיומי , כמו שאני מתאפרת תמיד בבוקר לפני העבודה ,אייליינר חובה , שפתון או גלוס- לא יוצאת מהבית בלי זה , ולמרות שבקיץ חם ודביק, אי אפשר לוותר על איפור העיניים. בהצלחה לכל מי שתיזכה !!

    השבמחק
  69. כמו שאת אומרת - חשוב לשמור על מראה מטופח גם במזג האויר הפחות סלחני שיש כאן. אפשר להיראות טוב גם בלי להשתמש בהמון מוצרים מכבידים! עיפרון שחור וגלוס זו אופציה נהדרת :-)

    השבמחק
  70. תודה אורית! ובהצלחה :-)

    השבמחק
  71. מסכימה איתך שאייליינר נהייה ה-דבר לאחרונה - כולן לומדות לעשות אייליינר מושקע ומדוייק ואני מברכת על כך!
    שמחה מאד לשמוע שאת נהנת כאן :-)

    השבמחק
  72. חשוב מאד להקפיד על הגנה מהשמש, בוודאי שבקיץ הישראלי! אודם אדום זו הצהרה אופנתית, יש כאלה שמצליחות איתו ויש כאלה שפחות..

    השבמחק
  73. אני איתך - גם כשמאד חם לי אני עדיין מתאפרת ולא מוותרת, גם כי אני נהנת מהתהליך וגם כי אני מרגישה "ערומה" בלי זה! ההתמכרות קשה ;-)

    השבמחק