‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.4.2012

מייקאפ פודרה - כל מה שרציתן לדעת

היום נעסוק באחד ממרקמי המייקאפ הבעיתיים יותר והשנויים במחלוקת - מייקאפ פודרה. זה לא בדיוק פודרה וזה לא בדיוק מייקאפ, אלא יציר כלאיים המשלב את יתרונות הקיבוע של פודרה ביחד עם כושר הכיסוי של מייקאפ. פנים רבות לו למייקאפ פודרה ואביא כאן היום 3 דוגמאות שונות מבחינת מרקם, כיסוי, עמידות וגימור. אולי חשבתן שמייקאפ פודרה הוא מוצר חד פרצופי למדי, אבל תגלו שלא כך הוא הדבר ובדיוק כמו במייקאפים נוזליים, כך גם עם מייקאפ פודרה יש מגוון לבחור ממנו.

נתחיל עם מספר הבהרות והמלצות:
1. למי מתאים מייקאפ פודרה? התשובה לכך היא חד משמעית רק לבעלות עור שמן או מעורב/שמן. הטריגר שהופך את הפודרה למייקאפ, הן ההפרשות השומניות הטבעיות של העור שמעליהן הפודרה נספגת ונמסה. לכן, לשם השימוש במייקאפ פודרה אנחנו זקוקות לעור שמנוני.
2. כיצד מניחים מייקאפ פודרה? ההמלצה הגורפת שלי היא באמצעות מברשות דחוסות, מעוגלות ורחבות - כלומר מברשות מסוג קבוקי או דומות לה. הנחה באמצעות ספוגית תיצור גימור כבד ומקומח ומברשות דלילות לא יצליחו לאחד את הפודרה עם העור.לכן זכרו - מברשת דחוסה ומעוגלת תעשה את העובדה על הצד הטוב ביותר, והמלצה למברשת ספציפית שאני משתמשת בה תגיע בהמשך.
3. האם ניתן לשפר את הגימור? למי שיש עור גבולי שהוא לא לגמרי שומני, תמצא שלמייקאפ פודרה ייקח זמן להתקבע על העור ולפעמים עדיין ייראה מקומח. כדי למנוע את זה וכדי לזרז את תהליך הקיבוע - רססו מעט מים טרמליים או תרסיס מקבע איפור על הפנים. זה יוסיף את הלחות החסרה והמייקאפ יתיישב ויתקבע מהר יותר ובגימור טבעי יותר.
אחרי ההקדמה הקצרה אך ההכרחית הזו, ניגש להכיר את המוצרים השונים:
על ה-Studio Fix של מאק אני לא מתכוונת להתעכב הפעם כיוון שסקרתי אותו כבר בעבר (כאן). למי שטרם הספיקה ומתעניינת, אני ממליצה לקרוא את הסקירה המפורטת שלי עליו, בעוד שפה אני רק אציין את הנקודות הבולטות בקצרה למטרת ההשוואה. 
המייקאפ מגיע במרקם פודרה דחוסה כאשר הכיסוי שלו הוא קל עד בינוני בגימור מאט מוחלט. ניתן לבנייה עד גבול מסויים, מסווה אדמומיות ופצעונים "קלים". העמידות גבוהה למדי - עד 8 שעות ללא הברקות, גם בקיץ. לא מומלץ לחדש אותה על הפנים במשך היום, אלא עדיף לפדר מעל עם פודרה רגילה קלילה באזורים מבריקים. פלוס נוסף - ניתן להשתמש בו גם כפודרה מעל מייקאפ נוזלי לשיפור כיסוי.
יתרונות בולטים: מבחר גוונים רחב לפי סקאלת מאק, ובעבור המחיר מקבלים מוצר שאפשר לעשות בו שימוש כפול כמייקאפ או פודרה.
חסרונות בולטים: אם לא נזהרים איתו ומעמיסים יותר מידי הוא לא מצליח להתקבע על העור ונותר גימור אולטרה פודרתי. לס איז מור!
שורה תחתונה: בסה"כ כמייקאפ פודרה זה אחד המוצרים המובילים בשוק, ולא בכדי. עושה את עבודתו נאמנה. 
מחיר: 169 ש"ח ל-15 גרם בכל סניפי מאק
נעבור למייקאם חדש אשר הושק אך לא מזמן: Magic Touch של קרליין
המייקאפ מגיע באריזה לבנה ונקייה עם מבנה זהה לסטודיו פיקס של מאק עם תא נפרד לאחסון ספוגית ומראה. 
המרקם שלו מפתיע! למגע עם האצבע המייקאפ מרגיש "רטוב" מעט ומזכיר מרקם של מייקאפ קרם או אפילו ג'ל. בהנחה על העור המייקאפ עובר טרנספורמציה ומרגיש פודרתי יותר כמו שהייתם מצפים ממנו והכיסוי הוא בינוני עד גבוה בגימור מאט קטיפתי. מכסה ביעילות אדמומיות ומאחד את גוון העור. פחות סלחני כלפי בעיות "מרקם" - פצעונים, חטטים או כל סימן אחר שבולט על משטח העור.
העמידות שלו סבירה, עד כ-6 שעות ואח"כ תבחינו בהברקות. בדומה לסטודיו פיקס, גם כאן לא מומלץ לחדש את המייקאפ עצמו אלא להשתמש בפודרה קלילה מעליו.
יתרונות בולטים: המייקאפ מכיל SPF 27 (חשוב מאד!), המרקם המפתיע והנעים, כיסוי גבוה.
חסרונות בולטים: קשה לבנות אותו מעל בעיות עור כמו פצעונים. בעיה בעייתית נוספת היא סקאלת הגוונים.
אני גוון 301 שהוא הבהיר ביותר ועדיין הוא כהה לי בשני טונים לפחות. בסדרת המייקאפים הזאת קיימים רק 4 גוונים ואני חושבת שמאד מאד קשה לקלוע למכנה משותף רחב בצורה כזאת. אמנם הגוונים ניראים יותר כהים בקופסא מאשר בהנחה על הפנים, אך הם עדיין כהים ולא מגוונים.
מחיר: 169 ש"ח ל-10 גרם לפני המבצעים הקבועים בפארמים.
לא אסיים את הסקירה שלי אודותיו בלי לתת את הבמה לכמה מקוראותי היקרות! הן זכו בו במסגרת הפעילות שהתנהלה כאן בבלוג והתבקשו להעביר אלי את חוות דעתן עליו. במילים שלהן, לא נגעתי:
שירלי  שקיבלה את גוון 302 כותבת -השתמשתי בו מספר פעמים ואני מאד מרוצה. היום אפילו החמיאו לי עליו כשחברה שלי אמרה לי "איך יפה לך בלי איפור" (וזה כשאני עם מייקאפ+פודרה+סומק+היילייטר+מסקרה+צללית לתיחום תחתון, כן?). כמה הערות:
1. הנחה עם מברשת קבוקי נותנת תוצאה טבעית יותר לעומת שימוש בספוגית המצורפת שנותנת מראה קצת משפוכטל...
2. חבל שסקאלת הגוונים כ"כ מצומצמת. אני לא בחורה בהירה (NC30 במאק) ועדיין, גוון 2 מתוך 4 מעט כהה לי.
3. לעמידות במשך יום שלך חובה לפדר, אני התחלתי לנצנץ לאחר כ-6 שעות.
ליטל מ. שקיבלה את גוון 303 כותבת - פעם ראשונה שאני משתמשת במייקאפ מוצק ומאד הופתעתי. בגלל שהוא משלב גם פודרה אז ההנחה מאד מהירה וזה מעולה בעיקר לימים שאין כוח להשקיע או שפשוט אין זמן בכלל. ניסיתי להניח עם הספוגית שזה משהו שבד"כ אני לא בעד, אבל זה היה לא רע. הספוגית ממש אחלה, לא יודעת לכמה שימושים היא תספיק והיה נחמד אם היו מצרפים אפילו עוד אחת למארז או אם היה ניתן להשיג בנפרד. אחלה מייקאפ גם לקחת בתיק, אריזה פרקטית הכוללת גם מראה. ניסיתי להניח גם בידיים וגם כאן התוצאה טובה, אבל קצת יותר קשה לעבוד על העור ולטשטש, בגלל שהוא פודרה הוא מתקבע מהר אז צריך לעבוד מהר. עמידות מעולה, ניסיתי גם ליום שלם ואפילו למכון הכושר. אחרי כמה שעות הוא מעט הבריק אבל מבחינתי לא דורש פידור כמו אחרים. לגבי כיסוי - קודם כל אין יותר מידי גוונים לבחירה וחבל. המייקאפ כהה עליי במעט אבל בגלל שהנחתי בשכבה דקה זה התיישב בול עם גוון העור שלי. הכיסוי לדעתי בינוני, לא ניסיתי להניח אותו ביותר משכבה אחת. סה"כ אני מאד מרוצה, מייקאפ יום יומי מצויין מבחינתי, המינוס היחיד מבחינתי זה שאין יותר גוונים לבחירה, אחרת סביר שהייתי רוכשת שוב.
ליטל ר. שקיבלה את גוון 304 כותבת - אני חייבת לומר שהוא מאד הפתיע אותי. האריזה מאד יפה ונוחה, אהבתי את הגימיק של הספוגית המצורפת (אך לא ניסיתי אותה מכיוון שהשתמשתי במברשת להנחת המייקאפ), המרקם נעים והכיסוי היה טוב. המראה שנותן המייקאפ הוא מאד טבעי, דבר שחשוב מאד במייקאפ (לפחות בשבילי). העמידות הייתה טובה מאד, הגוון התאים לי באופן מושלם והמגע במייקאפ היה מאד נעים. מייקאפ מעולה שלגמרי הפתיע אותי, אהבתי אותו מאד ואני ממליצה עליו בחום! 
שורה תחתונה:  כפי שניתן לראות הדעות עליו די זהות. מוצר טוב שעושה את העבודה אבל לוקה בבעיה חמורה של גוונים (המייקאפ נוסה על ידי 4 בנות שונות ולאף אחת הגוון לא הצליח להתאים בדיוק!). 
אחרונים חביבים הם שני מייקאפים מינראליים של Mineraz (או "ניחוח טבע"). המייקאפ מגיע בקופסיות דומות לקופסיות של צלליות באבקה והוא מכיל 100% רכיבים מינרלים, ללא חומרי שימור, כימיקלים, בישום או טלק.
המרקם הוא, כפי שניתן לצפות, פודרה בתפזורת והכיסוי הוא קליל. מכסה אדמומיות ומאזן את גוון העור אך מתקשה עם פגמים חמורים יותר. 
משמאל: Nude, Sea Sand
הקסם האמיתי הוא בגימור ולדעתי המייקאפים האלה מתהדרים בגימור היפה והסלחני מבין המייקאפים שהופיעו כאן. זה המייקאפ פודרה שהייתי משווה ל-BB קרם בזכות הכיסוי הקליל והגימור החי והזוהר. לא התבלבלתי, למרות שמדובר במייקאפ פודרה, הכיסוי שלו מאד שונה מהמייקאפים האחרים והוא לא מאט כמוהם, אלא נספג אל העור ומאפשר לו לזהור בטבעיות מבלי להיראות שמנוני ומבריק. למרות שזה לא הצליח לתפוס בתמונה, בגוון sea sand יש מיקרו שימר זהוב עדין שעל העור בלתי נראה, אך כנראה תורם למראה הזוהר. אפשר לראות תמונה שלי איתו כאן.
העמידות שלו בינונית ודומה לקרליין - עד כ-6 שעות ניראה מושלם, אך בניגוד אליו ולסטודיו פיקס ניתן לחדש אותם בקלות וזה לא יוצר מראה מטוייח ועוגתי. בדומה לסטודיו פיקס - ניתן להשתמש בו בעדינות גם כפודרה. 
יתרונות בולטים: הגימור הנפלא שמשכיח את העבודה שמדובר בפודרה. אם BB קרם הוא מייקאפ לעור במצב טוב, כך גם המייקאפ הזה שמדגיש ומעצים את היופי הטבעי של עור בריא, בד בבד עם שליטה על שומניות והברקות. 
חסרונות בולטים: כיסוי נמוך ונוחות השימוש. לא לכולם זה מפריע, אבל אני אוהבת את הפודרות שלי במצב צבירה דחוס, פודרות בתפזורת עושה לי בלאגן בעיניים. בעיה נוספת היא שגם כאן אין הרבה גוונים לבחור מהם (אם כי שניים יותר מאשר קרליין...). מצד שני, אני מצאתי התאמה מושלמת עם שני גוונים שונים כך שאולי בזכות הכיסוי הנמוך הגוון פחות בולט.
מחיר: 169 ש"ח  באתר ביוטי-שופ.
שורה תחתונה: המוצר יוצא הדופן - הן מבחינת רכיבים (100% טבעיים) והן מבחינת גימור. כל מי שמפחדת מגימורי המאט של מייקאפים פודרה ולא מחפשת כיסוי גבוה - זה הדבר עבורה!

לפני סיום - סוואטצ'ים של כולם ביחד:

הדרך הייתה ארוכה ומפותלת, אבל הגענו לסוף!
אבל אני לא אסיים בלי שאכלול כאן המלצה למברשת שהתגלתה כפשוט מעולה למייקאפים במרקם פודרה: מס' 332 של ביוטיקייר (או לחילופין תאומתה מפרו ביוטי) שכבר דיברתי עליה כאן בעבר.
יש בה בדיוק את כל מה שצריך למברשת מייקאפ פודרה טובה - קוטר רחב שמאפשר כיסוי אזורים נרחבים, צורה מעט מעוגלת, דחוסה בדיוק במידה הנכונה והיא מתחברת נהדר עם כל אחד מהמייקאפים שהזכרתי כאן.

אני מקווה שמי שנתקלת לראשונה במייקאפים במרקם פודרה הצליחה להחכים מהמידע בסקירה זו, ומי שכבר מכירה את המרקמים האלה אך מתקשה להסתדר איתם הצליחה למצוא כאן טיפים שיקלו על השימוש :-)


מה דעתכן על מייקאפ פודרה? מרקם מוצלח או שעדיף לדלג? האם יש לכן ניסיון איתו? ספרו לי!

גילוי נאות: מוצרי קרליין ומינראז התקבלו לסקירה

26 תגובות:

  1. התמחור של כולן איכשהו זהה...
    אני ניסיתי את סטודיו פיקס למשך חצי יום ודיי אהבתי (כשאיפרו אותי איתו)
    את קרליין אהבתי אפילו יותר המרקם שלו נעים נעים כזה, אבל לא קניתי. הוא פשוט כהה לי מידי (ואני לא מתכוונת להשתזף יתר על המידה) וצהוב לי מידי. ואני מדברת פה על הגוון הראשון.
    ברגע שיוציאו עוד גוונים אני אהיה הראשונה שתקנה אותו.
    בגדול, זה קיצור דרך נחמד והיא מחזיקה לי הכי טוב באזור הטי השמן שלי ולא ממש על הלחיים, אז זה עוד נקודה בעייתית...

    השבמחק
  2. פעם כשהייתי צעירה ולא מודעת ליותר מדי דברים רכשתי מייקאפ פודרה. עם העור היבש שלי, כן? מאז צמד המילים הזה עושה לי צמרמורת :)

    השבמחק
  3. לא מתחברת לגימור של מייקאפ פודרה. לדעתי המייקאפ מינרלי יוצא דופן מכולם (יש לי גם אותו) כי יש לו באמת כיסוי מאוד נמוך. בפיקס אני משתמשת כפודרה מעל מייקאפ נוזלי והוא נחמד לפעמים.

    השבמחק
  4. אני מעדיפה מייקאפ נוזלי
    לא משנה איך שמתי מייקאפ מוצק זה לא נראה טוב
    ויש לי עור מעורב
    עם מייקאפ רגיל (colorstay או photoready של רבלון) + פודרה (שקופה colorstay) בבוקר הוא מחזיק לי נהדר 10-12 שעות בלי הברקות
    מתוכן אני לפחות חצי שעה בחוץ בשמש
    כמובן שבקיץ בלחוץ בחוץ שום דבר לא ממש ימנע זיעה
    אני לא אוהבת את המראה המפודר ומעדיפה כמה שיותר טיבעי

    השבמחק
  5. .ואו,מבחינת צבע הפודרה המינרלית ממש קלעה בול לצבע הטבעי שלך.
    אני מעדיפה אותם שניים, כי אני שמה מייק אפ עליו אני מתאפרת ובסוף אני שמה פודרה ואני לא מוצאת סיבה לשלב ביניהם ולא להביא בפודרה את הטאץ הסופי

    השבמחק
  6. מעולם לא ניסיתי מייקאפודרה,
    אני מניחה שזה קשור לעובדה שהעור שלי לא שמן במיוחד.
    אני חושבת שאם אנסה זה כנראה יהיה המאק או המינראלז, אבל הבעיתיות של סקאלת הצבעים של קרליין תמנע ממני לקנות אותו.

    השבמחק
  7. ניסיתי פעם את הסטודיו פיקס והותאם לי גוון C3 מה זה אומר בסקאלת מאק?לא קניתי אותו אבל אולי ארכוש...
    בימים שאין לי כוח יש לי את המייקאפ פודרה של גארלן הפארור,הוא כבר עומד להיגמר הצבע בול עליי אבל הוא לא ממש עמיד,אם אני אשים אותו ליום עבודה שלם שאני אחזור ואסיר אותו כמעט ולא ישאר כלום,אין לי מושג למה

    השבמחק
  8. פוסט מעולה :)
    המייקאפ המינרלי עניין אותי, הגימור שלו יפה ואני חושבת שהוא הכי מתאים לעור שלי מבין אלו שהראת

    השבמחק
  9. יש לי את ה-studio fix של מאק. הוא נחמד, אבל אני משתמשת בו רק כשאני רוצה כיסוי קליל כשאני יוצאת לסידורים לשעה-שעתיים, לא מתאים לי ליום מלא. הייתי אולי מנסה את המייקאפ-פודרה של מינראז, הוא נשמע מעניין :)
    מה שכן - כנראה שאני לא אקנה יותר מייקאפ פודרה אחרי שהנוכחי יסתיים (וזה יקח המוווווווווון זמן). גיליתי שאני מחסידות הנוזלי בלבד :)

    השבמחק
  10. גם לי יש העדפה למייקאפים נוזליים ופודרות לא יהיו הבחירה המועדפת עלי בד"כ, אבל טוב לדעת שהן שם. אני בעיקר אוהבת להשתמש בהן בערבי קיץ, הן סופחות את כל הלחויות והגימור ניראה סלחני יותר מאשר בשמש הקופחת..

    השבמחק
  11. תודה גלי!
    המינראלי הפתיע אותי, לדעתי הוא בעל הגימור המוצלח ביותר מכל ה-3 כאן.

    השבמחק
  12. זה אומר שכנראה יש לך תת גוון צהוב/זהוב זית.
    אולי תנסי לפדר מעל הגרלן במשך היום כדי שזה לא ייעלם לך מהפנים? עם פודרה מאד קלילה כמובן.

    השבמחק
  13. אם אין לך עור שמן אין באמת מה לנסות כי בסופו של יום הגימור של מייקאפים נוזליים תמיד יפה יותר. מייקאפ פודרה ייראה הכי טוב על עור שומני שסופג את הפודרה ואם אין לך את זה - זה סתם ייראה פודרתי..

    השבמחק
  14. נכון, הן שתיהן מאד מדהימות לי. אחת מהן יותר צהובה מהשניה אבל הן גם גרוסות כ"כ דק שהן נבלעות בעור.
    מייקאפ פודרה יכול להיות פתרון למי שמחפשת עוד טאץ' אחרון של כיסוי. למטרה הזאת גם הסטודיו פיקס של מאק היא טובה.

    השבמחק
  15. למייקאפים נוזליים יש בד"כ את הגימורים היפים ביותר, אבל גם מייקאפ פודרה יכול להיראות טוב וטבעי, תלוי איזה סוג עור יש למשתמשת. ככל שהוא יבש יותר - כך זה ייראה פחות טוב ויותר מפודר.

    השבמחק
  16. מסכימה, למינראלי יש את הגימור המוצלח כאן. אני בוחרת במייקאפים פודרה בעיקר בימי הקיץ החמים ובעיקר בלילות שאז בד"כ יש יותר לחות והעור שלי נוטה להברקות.

    השבמחק
  17. הו לא! את והעור שלך צריכים להתרחק להתרחק להתרחק! הטעויות שעשינו כשהיינו צעירות וטיפשות D-:

    השבמחק
  18. התמחור ההתחלתי זהה, אבל אל תשכחי שהמחיר של קרליין הוא לא המחיר ה"מקורי" שלו, הרי תמיד יש את הנחות ה-40% ואז הוא בעצם עולה כ-100 ש"ח..
    חבל על הסקאלת גוונים המצומצמת של קרליין, הרבה קונות יתקשו למצוא שם התאמה לגוון העור שלהן..

    השבמחק
  19. אני משתמשת כבר כמה שנים במייק-פ פודרה, כי העור שלי מאוד שומני... (עד כדי כך שכל שעתיים בערך אני סופגת
    אותו עם ניירות לספיגת שומן), בשנים האחרונות אני לקוחה קבועה של מייקאפ פודרה מס' 2 של ג'ייד
    אני מאוד אוהבת אותו, נראה לי שהוא דומה לזה של קרליין מהפוסט... הוא קליל וקטיפתי עם גימור מצוין ומצליח
    בדר"כ לכסות לי את כל הפצעונים.. (ניסיתי בעבר את סטודיו פיקס של מאק וממש לא אהבתי הוא היה כבד לי מדי)
    אני מניחה אותו עם הספוגית הורודה החדשה של מדינה מילאנו, שהיא פשוט מעולה! ומה שאהבתי בה בעיקר זה שהיא מגיעה
    מכוצצת וכדי לפתוח אותה חייבים לשתוף אותה במים (עם השטיפה היא גדלה פי 3 מגודלה באריזה) ואז במריחת המייקאפ
    יש שילוב של לחות הספוגית, וההנחה קלה יותר
    מומלץ!

    השבמחק
  20. תודה על ההמלצה, אוליי אבדוק אותה מתישהו בקרוב :-)

    השבמחק
  21. אתחיל מהסוף - אני מאוהבת במברשת הזו! תודה שוב על ההמלצה!!

    מעולם לא התנסתי במייקאפ פודרה, לא נראה לי שאני "בנויה לו" בטח שלא כמו מינרז שמגיעה באבקה (עם פודרה אני לא באמת מסתדרת בתפזורת אז מייקאפ?!). יש לי חברה שמשתמשת בסטודיו פיקס של מאק. דבר ראשון ל אאוהבת את החיבור הזה למאק שהוא קבוע (עם מוצר שצריך לחדש יחסית לעיתים קרובות - הכוונה בהשוואה נגיד לצללית שלעולם לא תגמר..) ודבר שני, בשבילי אופן ההנחה וכל זה, לא יודעת, משהו מזה איכשהו לא נראה לי.
    מעבר לזה, עמידות של 6 שעות? בשביל מה זה טוב? בחצי היום אני אתחיל להבריק?
    כנראה שאני סופר מפונקת ויש לי דרישות על :)
    אבל בהחלט החכמתי! :)

    השבמחק
  22. שמחה שאת נהנת מהמברשת ושמחתי להמליץ!
    אין ספק שמייקאפ פודרה זה לא בשביל כל אחת (בכל מרקם) ויש בו בעיות וחסרונות. אבל יש כאלה שהפלוסים גוברים אצלה על המינוסים, כך שעבורן זה טוב. אני גם משתמשת בהם פה ושם וניהנת לגוון את שגרת הבסיס שלי. לפעמים בא לי לשחק עם גימורים ומרקמים שונים - כל עוד זה נראה טוב, לא כ"כ אכפת לי מאיזה מוצר אני מוציאה את זה :-)

    השבמחק
  23. אני רוצה להמליץ לכולן על מייק אפ מינרלי- שמתאים גם לעור יבש (כמו שלי) ..כבר כמה שנים השתמשתי במייק אפ מינרלי של לוריאל TRUE MATCH MINERALS בגוון גולדן אייבורי.
    הוא פשוט מדהים, מכסה בצורה די טובה אדמומיות ופיגמנטציה. משום מה לפני תקופה הפסיקו לייצר אותו בארץ-והזמנתי כמה פעמים מאי ביי עד ששמה גם כבר לא מצאתי-כניראה הפסיקו לייצר אותו. חיפשתי וחיפשתי תחלופות ונחתתי על המייק אפ המינרלישל מאק-הוא נקרא mineralize foundation.
    הוא נראה כמו פודרה בתפזורת בדומה לשאר המייק אפים המינרליים אבל ניתן לראות שהחלקים לחותיים משהו, לא כמו פודרה רגילה. נחמד מאוד , וגם הצבעים לדעתי מדהימים ואפשר להתאים לכל אחת. הכיסוי שלו קל בינוני ולא יתאים למי שרוצה כיסוי מלא.

    השבמחק
  24. המייקאפ המינראלי של מאק בהחלט חביב אבל בינתיים אני מעדיפה את הסטודיו פיקס, הוא עושה את העבודה שלו נאנמנה בלי הבלאגן של פודרה בתפזורת.

    השבמחק
  25. היי, אני מחפשת מייק אפ אבקתי לחלוטין בלי שילוב של קרם בתוכו. האם אחד מהמייקאפים הללו עונה על ההגדרה?

    השבמחק