‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

5.4.2012

לעולם בעקבות ההיילייטר - חלק א'

היה היה תכנון לפוסט היילייטרים. ניגשה הבלוגרית אל שולחן העבודה וגילתה שיש לה יותר היילייטרים ממקום לכתוב עליהם. מה תעשה הבלוגרית הנאווה? היכן תימצא הפיה אשר תנופף בשרביט הקסם שלה ותפטור את הבעיה? היכן יימצא הנסיך אשר יבוא ויסחוף את הבלוגרית אל חיים מלאי אושר והיילייטרים עד עצם היום הזה?
כנראה שהם לא נמצאים באזור החיוג שאני נמצאת בו, כיוון שאת הבעיה נדרשתי לפתור בעצמי והתשובה ההגיונית הייתה, כמובן, לחלק את הפוסט לשניים. 
אז כל מי שאוהבת היילייטרים כמוני - יש למה לחכות!
אפתח בפרולוג. אני לא באמת חושבת שלמתאפרת הממוצעת יש צורך ביותר מהיילייטר אחד או שניים. עכשיו תגידו - למי יש צורך ביותר ממסקרה אחת? מקונסילר אחד? ממייקאפ אחד? אז זהו, שהיילייטרים הם יצורים בעלי תכונה מיוחדת. הם מוצרי האיפור שבד"כ היפים ביותר מבחינה חיצונית, אך בשורה התחתונה ועל העור בד"כ מאד קשה להבחין בהבדל בין האחד למשנהו. היילייטר מטבעו אינו אמור להיות בולט יתר על המידה מבחינת מרקם או צבע אלא המטרה שלו להאיר ולמשוך את תשומת הלב לאזורים מסויימים בפנים ולהיות מוצר משלים למפסלים/ברונזרים.
אז אחרי שאמרתי את ההקדמה ההכרחית הזאת, ניתן להתחיל את הפוסט כמו שצריך. היילייטרים מגיעים במגוון מרקמים ובצורות שונות ואני השתדלתי להכניס לפוסט הזה אחד מכל סוג - פודרה, נוזל וקרם. מודה, יש לי חולשה להיילייטרים, למרות שבד"כ אני מצליחה לעצור בעצמי מלקנות כל אחד חדש שיוצא לשוק. זה בעיקר כיוון שיש לי היילייטר אחד באוסף שהוא מבחינתי אחד ממוצרי ה-Holy Grail שלי מזה 3 שנים כבר ואני תמיד תמיד חוזרת אליו, לא משנה כמה מוצרים מקבילים יש לי.
מסתקרנות לדעת מהו? 

הכירו את אחד החברים הטובים ביותר שלי: Shimmer Powder מבית Dior בגוון 002 Amber Diamond
הו, כמה שאני אוהבת אותו!
בסדרת ההיילייטרים הזו של דיור יש שניים - Amber Diamond ו-Rose Diamond. הרוז דיימונד (שאין לי) הוא בעל טונים וורודים בהירים, בניגוד לאמבר שכפי שניתן לראות מתהדר בגוון ענברי ברונזי עדין.
הפודרה מעוצבת בצורת הדפס המעויינים המפורסם של דיור. שימו לב - הפודרה הזאת נרכשה לפני 3 שנים, הרבה לפני שבכלל חלמתי לפתוח בלוג איפור, כך שכל התמונות כאן הן מהתקופה האחרונה. למה זה אמור להפתיע? מכמה סיבות: כי מוצרים מהסוג הזה בד"כ מתחרבשים למראה אחרי זמן קצר, כי אני משתמשת במוצר הזה על בסיס כמעט יום יומי כבר שלוש שנים וטרם הגעתי לפאן, וכי למרות השימוש התכוף ההטבעה הן של הדוגמה והן של לוגו דיור עדיין לא נעלמה. 
כעת נעזוב רגע את העיצוב בצד ונדבר תאכלס. ההיילייטר מורכב מ-5 פסים בגוונים וברוחב שונה - שמנת, טונים ענבריים/ברונזים משתנים ופס אפרסקי זהוב. 
אלה סוואטצ'ים של כל אחד מהפסים בנפרד. למי שלא מכירה - הפיגמנט כאן קליל ובהיר כי היילייטר הוא לא סומק ולא אמור להוסיף יותר מרמיזה של צבע לפנים. אפשר, עם מברשות קטנות, להשתמש בכל אחד מהפסים בנפרד לשימושים שונים. לדוגמה - פס השמנת הוא אחד השימושיים ביותר אצלי להארה של הפינות הפנימיות בעיניים ועל עצם הגבה. 
וכך זה נראה כאשר כל הפסים מעורבבים ביחד. הגוון שמתקבל הוא ענבר מוזהב ועדין עם נגיעות אפרסקיות. נשמע טעים? זה גם נראה טעים על הפנים.
המרקם של ההיילייטר עדין וגרוס מאד דק. הוא לא רך מידי, שזה דווקא יתרון כיוון שהיילייטרים רכים מידי נוטים להוציא יותר מידי חומר על המברשת ואז קשה לשלוט בתוצאות על הפנים. על העור מתקבלת שטיפה זוהרת עם רמז לצבע שמיידית מקפיצה כל סומק/ברונזר שהונח מתחת.
למה אני כ"כ אוהבת אותו? כי הוא לא מבריק, הוא זוהר. השילוב גוונים בו מדוייק ותמיד ניראה מחמיא, קל להשתמש בו והוא חסכוני מאד - לא צריך יותר מליטוף אחד עם המברשת כדי להוציא מספיק חומר לעבוד איתו על כל הפנים. 
כיוון שהוא גרוס כ"כ דק, אין חלקיקי פודרה שיושבים על העור ומדגישים קמטוטים וחוסר אחידות. עוד יתרון, למי שזה חשוב לה, הוא שעל העור הוא מצטלם מצויין. מי שמכירה היילייטרים יודעת שהם לפעמים יכולים להיראות נפלא לעין טבעית אך בתמונות מתקבלות זוועות מבריקות ומחזירות אור. לא עם אמבר דיאמונד - תיראו זוהרות בתמונה בדיוק כמו במציאות.
לפני שהפוסט הזה יהפוך לפוסט סגידה לדיור, אני אעצור כאן. אני תמיד מסתייגת מלתת למוצר כלשהו את התואר "מושלם" אבל מאד קשה לי לעשות את זה הפעם. אני כן אגיד שהוא לא מוצר חובה, יש המון היילייטרים טובים וזולים יותר בשוק (למאק יש אופציות נהדרות שעל אחת מהן נדבר בהמשך). אך מי שרוצה להתפנק במוצר שהוא גם יפה וגם אופה - האמבר דיאמנוד הוא בהחלט אופציה טובה שהיא תהנה ממנו לזמן ארוך.
ניתן להשיגו בכל דוכני דיור ומחירו בסטסטוספירת ה-260+ (אני רכשתי אותו כאמור לפני כמה שנים כך שאין לי מחיר עדכני מדוייק). בסטרוברי ניתן להשיגו ב-200 ש"ח. כן, אני יודעת, לא זול אבל מבחינתי שווה כל אגורה.

ניקח נשימה עמוקה ונמשיך אל המוצר הבא:
עוד היילייטר מוצלח, אך במרקם שונה לחלוטין. את ה-Skin Illuminator רכשתי בנסיעתי האחרונה לאנגליה אחרי שפינטזתי עליו תקופה ארוכה.
ההיילייטר הזה פותח ע"י No7 בשיתוף פעולה עם אחת היו-טיוב גורוס הנערצות עלי, ליסה אלדריג'. ליסה היא מייקאפ ארטיסט בכירה אשר מאפרת בהפקות אופנה במגזינים הנחשבים בעולם ובשבועות אופנה בינלאומיים. לא תיארתי לי שליסה תוציא תחת ידיה מוצר נחות, כך שהיה לי ברור שאני חייבת לנסות אותו.
את ההיילייטר קניתי למרות שידעתי שהוא סובל מאחת התופעות הפחות חביבות עלי במוצרי איפור - אפליקטורים בילט אין. כמו שאני לא אוהבת סבונים לפנים ו/או מייקאפים שמגיעים עם ספוגיות או מברשות מובנות לשימוש במוצר, כך אני לא אוהבת שעושים לי את זה בהיילייטרים. המברשת מתלכלכת מהר, אינה יעילה בטשטוש המוצר על העור ובשתי מילים - פשוט מיותרת. 
אבל אני שמחה לבשר שבזאת סיימתי עם התלונות ומכאן והלאה תשמעו רק שביעות רצון.
ההיילייטר מגיע בשני גוונים - Pink ו-Peach. אני בחרתי את הפיץ' כיוון שמסוואצ'ים שראיתי וגם שעשיתי בחנות הפינק ניראה יותר גליטרי ופחות מוצלח. 
עם הפיץ' עשיתי בחירה נבונה כיוון שהוא מהמם. גוון אפרסקי מוזהב שמחמיא מאד לגוון העור שלי. המרקם של ההיילייטר נוזלי אך לא דליל והוא נמרח ומיטשטש כמו חלום על העור. השימר בו עדין ונספג אל תוך העור ולא מותיר על גביו חתיכות נצנצים. הוא לא דביק ולא מכביד אלא מתקבע תוך מספר שניות מועטות.
כפי שניתן לראות - אחרי טשטוש הוא מותיר אחריו זוהר כמעט חסר צבע. מה שאני אוהבת בהיילייטר הזה היא הוורסטיליות שלו. אפשר להניח אותו מתחת למייקאפ, אפשר לערבב אותו עם המייקאפ, אפשר להניח מעל המייקאפ - תוכלו לעשות איתו ככל העולה על רוחכן ואיך שלא תשתמשו בו הוא ייתן תוצאה יפה. 
ליסה לא אכזבה ואני מאד מרוצה מהרכישה החדשה שעשיתי בזכותה!
הוא עלה לי 11 פאונד וניתן גם למצוא אותו באי-ביי, אך לצערי במחיר גבוה יותר.

אחרון חביב - היילייטר במרקם קרם:
אחד מסדרות הבסיס של מאק הם ה-Cream Color Base. בסדרה אפשר למצוא גוונים המתיישכים למשפחת הסמקים, הברונזרים וגם ההיילייטרים. אחד מהם הוא Pearl, שהוא אחד מגווני ההיילייטר הפופולריים מתוך ה-CCB. 
המרקם שלו פחות קרמי נמרח והוא מעט יותר דביק. מצד שני, קל מאד לעבוד איתו ולא דרוש ממנו הרבה חומר כדי להגיע לתוצאות הרצויות. הוא מיטשטש נפלא על העור, משתלב יפה עם מוצרי בסיס אחרים ויש לו גוון שמנת פנינתי נייטרלי שמשתלב מצויין עם כל איפור.
הפיגמנט הוא לא הצד החזק של ההיילייטר הזה, כדי להגיע לרמה כזאת של ריווי (המצאתי מילה?) צבע הייתי צריכה להסוויץ' אותו ללא רחם. הוא היילייטר נטו שנותן עבודה של הארה ולא מנסה לעשות מעבר. לכן הוא יהיה מצויין על כל גוון עור ובשילוב עם כמעט כל מוצר איפור בגוון אחר מעליו.
הקאץ'? הקרים קולור בייס אינם עמידים. חייבים לעבוד מעליהם עם מוצרים מקבעים, כך שתוכלו להניח אותו רק מתחת לפודרה או סמקים אחרים. אני מוצאת שגם מתחת למייקאפ הוא עושה עבודה מצויינת ויכול להעניק זוהר עדין וטבעי שלא נבלע לגמרי בכיסוי. 
ניתן למצוא אותו בכל סניפי מאק ומחירו 101 ש"ח.

עד כאן לחלק א' של סקירת ההילייטרים שלי! זכיתן להכיר כאן את אחד ממוצרי הדגל שאני נשבעת בהם, אך אני מבטיחה שגם בחלק ב' יהיו מוצרים שווים לא פחות ;-)

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכולכן חג שמח וזוהר מניקיון!

ומה אתכן - האם אתן אוהבות היילייטרים? או שאתן רואות בהם מוצרים יפים ולא מעבר? ספרו לי!

גילוי נאות: את מוצר מאק קיבלתי לסקירה

28 תגובות:

  1. חיכיתי לפוסט הזה מאז פוסט הרכישות שלך! רציתי לשאול לגבי המוצר של N7 אם את מניחה אותה מתחת למייק אפ, או מעליו- את משתמשת בפודרה? ואם כן- האם האפקט נשאר?
    אני מאוהבת במוצרי הארה רק שתמיד יש לי תחושה שאני נוטה "למחוק" את המייק אפ כשאני מניחה מעל, או שאני הורסת את אפקט ההארה כשאני שמה פודרה...

    השבמחק
  2. האפקט בהחלט נשאר גם אם אני מפדרת. אני כמובן משתמשת בפודרות קלילות ולא מעמיסה ככה שזה לא מפריע.
    שימי לב שהארה מוצלחת היא בד"כ הארה עדינה ככה שלא ממש צריכים לראות את ההילייטר יושב על האור. מספיק שהפנים שלך ניראות מוארות יותר באזורים שהנחת אותו. תנסי פעם לעשות צד אחד של הפנים עם וצד שני בלי ותראי אם את רואה את ההבדל גם עם מייקאפ/פודרה מעל. אני תמיד רואה!

    השבמחק
  3. אך אני יודעת שאני בכלל צריכה מוצר הארה לפנים ? אף פעם לא השתמשתי במוצרי הארה. לאיזה אזור בפנים הוא אמור למשוך ולמה בכלל? אני מבינה את נושא ההארה מתחת לענים ולזה יש לי מתקן וקנסילר אבל מעבר למה בדיוק זה טוב למתאפר הרגיל -( אני לא מאפרת ואין לי ממש הרבה לןם ללכת עם איפור כבד ,אלה אני שואלת על היום יום או ארוע כזה עם החבר'ה או המשפחה, לעבודה. לא יותר).
    אני מבינה שכתבת את הפוסט הזה למי שכבר יש ידע בנושא. אבל אשמח להרחבה :)

    השבמחק
  4. ההיילייטר השימרי של דיור אחד המוצלחים שיש. אני מאוד אוהבת את הורוד, מאוד מחמיא.
    זו גם תקופה נהדרת להשתמש בשימרים.
    ליסה מדהימה וטוב לשמוע שהמוצר מוצלח.
    מסכימה איתך שמוצרים שיש להם מברשת מובנית ממש לא נוחים.
    אני אישית לא מבינה למה לעשות את זה בכלל...

    השבמחק
  5. אני זוכרת שבזמנו כשקניתי אותו הייתה לי התלבטות אם לקחת את הוורוד או הענברי ובסוף אני שמחה שלא לקחתי את הוורוד. האמבר דיאמונד כ"כ משגע בקיץ מעל ברונזרים ועם טיפונת שיזוף שזה ממש פשע להשאיר אותו בחנות! D-:
    אני גם לא מבינה איך דווקא מוצר שפותח בשת"פ עם ליסה נתקע עם המברשת הזאת. זה כ"כ מיותר ולא נוח. אפילו שהמברשת דווקא רכה ונעימה, אבל פשוט לא שמישה! חבל..

    השבמחק
  6. האמת שהפוסט יצא קצת ארוך אז העדפתי לא להעמיס עם הסברים מפורטים מידי על אופן השימוש בהיילייטר, אבל אשמח להרחיב לך כאן :-)
    בעקרון מוצרי הארה הם מוצרים משלימים למוצרי הצללה. כלומר - אם מתחת לעצם הלחי נניח ברונזר או מפסל אחר, מעל עצם הלחי נשים את ההארה. זה בעצם אמור לתת הדגשה נוספת לאזורים מסויימים בפנים, וגם לעזור ליצור מראה מואר כללי של העור. ככלל שמים היילייטרים על האזורים ה"גבוהים" בפנים - עצמות הלחיים, גשר האף, הסנטר, מעל הגבות ובקשת השפתיים.
    מקווה שהצלחתי להסביר :-)

    השבמחק
  7. רגע של לשון - אני מאמינה שהמילה שחיפשת היא "רוויון" (ממש כמו היוגורט). אני מודה ומתוודה שאין לי מושג מה עושים עם היילייטר מלבד למקם אותו אי שם על עצם הגבה. זה מוצר רב שימושי, נכון? אז מורחים כמו ברונזר, רק שהוא מבהיר ומנצנץ במקום לשזף?

    השבמחק
  8. טוב, התעצלתי לגלול למטה. אני רואה שהסברת.

    השבמחק
  9. תיארתי לי שזה "ריוויון" אבל זה עשה לי קונוטציית של יוגורט - כמו שכתבת, אז המצאתי מילה!

    השבמחק
  10. ניראה לי שבחלק ב' אני אכלול גם הסבר קטן על השימוש בהם, אני רואה שיש ביקוש :-)

    השבמחק
  11. הדיור באמת נראה כמוצר מושלם.
    החל מהעיצוב המינימליסטי אך היוקרתי והצבעים שממש בא לי עליהם.
    את NO.7 הכנסתי לרשימה, ובקיץ שאהיה בפריז אני מתכוונת לשוב איתו יד ביד הביתה.
    אני אוהבת הייליטרים כ"כ,אבל זה מוצר שמחזיק באמת להמון זמן, לכן צריך לרסן את עצמי לגבי המאק:)

    השבמחק
  12. בדר"כ אני רואה הבדל אבל זה תמיד נראה לי כאילו בלי הפודרה זה יותר יפה. וברור שכל הקסם זה בכמות מדודה שתיתן נקודות אור קטנות (שונאת היילייטרים עם חתיכות גדולות של נצנצים). הפרל כבר הרבה זמן ברשימת הוויש ליסט שלי אך אני נרוא מתלבטת בינו לבין הלאסטר דרופ.. (האמת שהסיבה האמיתית שעד כה לא רכשתי אף אחד מהם היא שיש לי המון המון המון הייליטרים או איך שאומרים את זה ברבים)

    השבמחק
  13. דאמ יו!
    בתחילת הפוסט חשבתי לעצמי "נאאאא, היילייטרים זה לא אני. הפוסט הזה לא יתרום לי כלום כי אני גם ככה לא בקטע". ועכשיו ממש בא לי [כאילו שאני צריכה עוד דברים להוציא עליהם כסף ;) ]
    האמת שאני דיי מרגישה שחסר לי משהו שיאיר קצת את הפנים, בגלל שאני משתמשת במייקאפ עמיד הגימור שלו מאט ומרגיש לי לא מספיק טבעי, ומצד שני כל מוצר לחותי יותר מגיב רע לשמנוניות של הפנים שלי. אז יכול להיות שזה הפיתרון בשבילי.... תודה על הסקירה, אני מחכה לחלק ב' בקוצר רוח :)

    השבמחק
  14. מתה על היילטרים מכל הסוגים אבל לאחרונה מעדיפה את הקרמיים. הם פשוט נותנים זוהר מבלי להיראות על העור. ועכשיו נזכרתי שלפוסט שלי שכחתי לצלם אחד. אוי ואי :(

    השבמחק
  15. אני תמיד מרגישה שגם אם אני שמה ממש מעט וגם אם אני מכסה מעל עם מייקאפ/פודרה, עדיין רואים את האפקט. אני לפעמים מסתכלת במראה ואת ממש רואה נקודות של אור על הפנים. אני חובבת היילייטרים מושבעת!
    ובין הלאסטר דרופס והפרל - הייתי הולכת על הלאסטר. האפקט מהמם!

    השבמחק
  16. את חייבת לחזור עם הנאמבר7, הוא באמת אחד המוצרים הטובים. אם לא היהי לי את הדיור להלל ולשבח בפוסט הזה הוא היה תופס קצת יותר מקום על הבמה ;-)

    השבמחק
  17. איך אפשר בלי היילייטר?! אני חובבת היילייטרים מושבעת ומשתמשת בהם כמעט בכל איפור. הם חלק אינטגראלי מעיצוב הפנים עבורי, ביחד עם הצללות. בשבילך הייתי ממליצה על הנאמבר7 שהוא גם רב שימושי וגם אפשר להניח אותו מתחת למייקאפ או לערבב עם המייקאפ כדי להגיע למראה של זוהר עדין.

    השבמחק
  18. יש לך סיבה טובה להעדיף את הקרמים, מישהי הביאה לך מוצר קרמי מנצח ;-)
    נו מה הבעיה, תצלמי אותו בנפרד ותוסיפי, אף אחד לא ירגיש!

    השבמחק
  19. האמת שזה לא כ"כ חסר לי בגלל שממילא אני לא מתעסקת עם הצללות וכאלה [נו נו נו לעצמי, אני יודעת ;) ]
    האמת שהתלהבתי מאוד מהנאמבר 7, הוא עדין מאוד וזה שהוא נוזלי נראה לי יתרון בשבילי

    השבמחק
  20. אז הגיע הזמן להתחיל! יאללה, לכי עליו אפשר לקנות אותו באי-ביי :-)

    השבמחק
  21. המאק והדיור עשו לי חשק! ראיתי שהגיע למאק בקולקציה החדשה עוד הייליטר מהמם, לא זכור לי שמו ומאז אני חולמת עליו, אך אתבאס אם הוא יישאר ללא כל שימוש. ארצה לדעת איך מורחים אותו, ואם ניתן למרוח אותו ללא מייקאפ מתחת?
    עוד שאלה, צריך למרוח גם הייליטר, גם סומק וגם ברונזר? אני מעדיפה כמה שפחות איפור. מה עלי לעשות?

    השבמחק
  22. בקולקציה החדשה של מאק שאת מדברת עליה הגיעו 3 היילייטרים בגוונים שונים - אחד וורדרד, אחד כסוף ואחד זהוב. שלושתם מהממים!
    היילייטר באבקה תמיד מורחים רק מעל למייקאפ, בעוד שהיילייטר קרם ניתן להניח גם מתחת למייקאפ.
    לא חייבים להשתמש בכל ה-3 (סומק, ברונזר, היילייטר), אבל היילייטר בד"כ משתלב הכי טוב עם סומק ולא לבד. ברונזר לא הכרחי בשילוב עם ההיילייטר :-)

    השבמחק
  23. אבל בלי מייקאפ בכלל, אפשרי למרוח היילייטר או שזה יראה נוראי?
    והתכוונתי לזהב, הורס!

    השבמחק
  24. אם משתמשים בהיילייטר נוזלי מאד עדין שממש נספג בעור אז אני מניחה שאפשר. צריך לנסות ולראות :-)
    והזהב בהחלט מהמם!

    השבמחק
  25. אני לא חובבת גדולה של היילייטרים.
    יש לי רק אחד שכזה של מאק.. אני בסה"כ מחבבת אותו הוא גם "חם" יחסית ואני די אוהבת את האפקט שהוא נותן
    אני חושבת שקוראים לו הונור וקניתי אותו בגלל שהוא נכנס לפאן וזה התאים לי..

    הפיץ' של מס' 7 (:P) מטריף לגמרי!!!
    גם אני שונאת אפליקטורים כאלה, אבל אולי לחבר הזה אפשר לסלוח?

    פחות התחברתי להיילייטר של מאק..

    חג זוהר מניקיון? לא, לא נראה לי חחח
    את יודעת מה, אחרי החגיגה שאריק השאיר לי פה השבוע (מסכן הוא היה חולה..)
    אז באמת לפחות הסלון נשטף בצורה יסודית, חוץ מזה? החיים כרגיל.

    השבמחק
  26. כפי שאת רואה לי יש חולשה להיילייטרים ואני כמעט ולא מתאפרת בלעדיהם. לפחות אני יכולה להגיד שאני לא סתם קונה אלא גם משתמשת...
    אני סולחת למברשת הזאת בנאמבר 7 בגלל שהמוצר עצמו כ"כ מוצלח, אבל זה בהחלט פספוס של אריזה...

    אני מאחלת לאריק רק בריאות..

    השבמחק
  27. שאלה קצת טיפשית כנראה אבל איפה את שמה את ההיילייטר?

    השבמחק
  28. לא טיפשית בכלל :-)
    אני שמה על כל האזורים ה"גבוהים" בפנים - כלומר מעל עצמות הלחיים, מעל הגבות, מעל קשת השפתיים, בקצה הסנטר ובגשר האף. כמובן שמומלץ לא להניח על כל המקומות האלה בבת אחת, אלא כל פעם לבחור אזור אחד או מקסימום שניים.

    השבמחק