‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.2.2012

חורף 2012 - סיכום ביניים

ברוכות הבאות לחגיגת החורף שלי! היום מצפה לכן פוסט קצת אחר. מי שקראה מגזין אמריקאי אחד בימיה מכירה את קונספט ה-Do's & Don'ts, שזה בתרגום חופשי לאיטלקית עשה ואל תעשה. אז היום הפורמט מיובא גם לבלוג שלי (רוצה להישמע גם כמו מגזין אמריקאי חלול!) ואתן תתרווחו, קחו הכל בהומור ואל תשכחו שאלה בסה"כ המלצות ולא תורה מסיני. אולי גם תצליחו ללמוד בדרך דבר או שניים ;-)

DO - תאהבו חורף! גשם זה נעים, קור זה נעים (בתנאי שיושבים בחדר מחומם כמובן), סוודרים זה נעים כפליים ו-0% לחות זה שוס אמיתי. מה יש לא לאהוב בחורף? הכנרת מתמלאת, הרכב מתנקה חינם אין כסף, הגינה פורחת, הסוודרים מתאווררים מהנפטלין, מרקים הם בנוהל - אני יכולה להמשיך כך עד אין סוף למה חורף זה כיף אמיתי.
אז אם עדיין לא הבנתן, אני אוהבת חורף. לרגל העונה הגשומה והאפרורית שהייתה לנו כאן מזה תקופה ארוכה, דגדג לי באצבעות לכתוב פוסט סיכום אמצע חורף 2012 - כל המוצרים, הטרנדים והטריקים שעשו לי את זה מאז החל גנרל חורף את הפשיטה על חופי ישראל. 
נעלתן מגפיים? לבשתן סוודר? פתחתן מטריה? נצלול לתוך השלולית!
פלטה גרלן - 346 ש"ח
DO - תתפרעו עם איפור עיניים מעושן, כהה ודרמטי. בקיץ תמיד מרגישים מטופש עם איפור עיניים כבד ובומבאסטי, אז לכל מי שזה היה חסר, החורף זה הזמן ללכת על זה.
אופציה מצויינת למראה מעושן אפור קלאסי היא פלטת Les Noirs 09 של גרלן (מתוך קולקציית חורף 2012). היא מכילה בדיוק את כל הגוונים הדרושים - אפור בהיר, אפור כהה, אפור מושחר וצללית שימר בהירה וורדרדה. כל הצלליות פיגמנטיות ונמרחות בקלות אך טיפה פחות מתמסרות לטשטוש. אבל זה שום דבר שמברשת טשטושים טובה לא יכולה לפתור ואני מצדיעה לגרלן על האיזון המושלם בין צלליות שימר, סאטין ומאט. כל היופי הזה מגיע באריזה מתמגנטת ומוזהבת, אם כי אוהבת לצבור טביעות אצבעות. ניגוב עם טישו מידי פעם מחזיר אותה לזוהרה.
DON'T - אל תתעקשו על איפור מעושן בגוון אחד בלבד. אם נשתמש בפלטה הזאת כדוגמה - שילוב של כל הצלליות  ייצור מראה הרבה יותר מעניין ומודרני משימוש רק בשני גוונים של אפור. משחקי צבע, אור וצל הם מה שמקפיצים איפור מאיפור סטנדרטי ומשעמם, לאיפור מעניין ומהוקצע יותר. התחמשו במברשת טשטושים טובה וגשו לעבודה!
DO - תגידו כן למסקרה. כל מי שהתלוננה על מסקרות נוזלות ולא עמידות בימי הקיץ החמים והמיוזעים, מוזמנת לתת להן עכשיו צ'אנס נוסף. גם המסקרות שאינן עמידות במים, הסיכויים שלא יזוזו מהריסים שלכן גבוהים עכשיו הרבה יותר. כמובן שזה תלוי גם ברמת שומניות אישית של כל אחת בעיניים (כן כן, גם הריסים שלנו יכולים להיות שומניים. ריסים שמנים!), אבל לפחות הגורמים המתרימים של זיעה הניגרת מהמצח לא יתרמו כאן לחוסר העמידות. 
בהמשך ישיר לסעיף הקודם - מסקרה לאיפור מעושן זה מאסט ואני תמיד אומרת שכל המרבה בדרמתיות הרי זה משובח. לריסים עבים ומודגשים יש את דיור אקסטז, YSL פו סילס, ברוז'ואה גלאמור מקס ופופה דיווה'ס לאשס. מי שמעדיפה ריסים מופרדים וארוכים תוכל לבחור בין מייבלין קולוסאל קאט אייז, אינגמה של קרליין, זום לאש של מאק, דיור אייקוניק ומסקרה מינראלית של מינראז. לא חסר מבחר!
DON'T - אל תשכחו מיטריה! אחרי שעמלתן וטרחתן על איפור מעושן מושקע ותועפות מסקרה, הדבר האחרון שאנחנו רוצות זה שהגשם יבוא וישטוף מעליכן את הכל נכון? 
שפתון מאק 89 ש"ח, תוחם קליניק 90 ש"ח
 DO - תנו צ'אנס לשפתונים כהים ודרמטיים. כשקיבלתי את שפתון Rebel של מאק אי שם בסוף הקיץ, הסתכלתי עליו בעין עקומה ולא תיארתי לי מצב שבו אני יוצאת עם צבע כזה על השפתיים מהבית. כך הוא נשכח ונזנח בתחתית אוסף השפתונים שלי, עד שיום סגרירי אחד נזכרתי בו וחשבתי לעצמי "המממממ........". מה-"הממממ" הזה גיליתי את אחד השפתונים הסגולים הכהים היפים שנתקלתי בהם. שילוב של סגול/פוקסיה/Berry שמזכיר לי יין משובח. גימור Satin על השפתיים, פיגמנטיות מטורפת, דרמטי עם זאת לביש - יש, יש ויש. 
למראה המושלם? שלבו עם תיחום בגוון סגול כהה (אני השתמשתי ב-Quickliner של קליניק בגוון 07 Plummy), טשטשו כלפי פנים השפתיים עם מברשת שפתיים והניחו מעל את השפתון. כך יתקבל מראה מדוייק, עומק ועמידות משופרת. 
DON'T - אל תעמיסו מרקמים. רואות את הגימור הקרמי המהמם של השפתון? אין שום צורך להוסיף מעליו עוד גלוס. החורף הוא שעתם היפה של מרקמים בגימור סאטין, מאט וקרם, את המבריקים והרטובים תשאירו לקיץ. על שפתונים כהים במיוחד הוספה של גלוס בד"כ יוצרת מראה זול ו"נוזל". תנו לשפתיים שלכן לדבר ולתת את מלוא הבמה לשפתון שבחרתן לשים עליהן. 
גלוס - 50 ש"ח
DO - אם אתן לא יכולות להפרד מגלוסים, לכו על גלוסים עשירים בצבע ובמרקם. כבד לכן שפתון? השפתיים יבשות ושפתון מדגיש בהן כל קילוף? בכל זאת בא לכן להתהדר בשפתי חורף בגוון עשיר ומשגע? האופציה של גלוסים עשירים בצבע היא הפתרון בשבילכן. זכרו מה שאמרתי קודם - אל תעמיסו! גלוס עשיר בפיגמנט מקומו לבד על השפתיים ללא תוספות מתחתיו.
אופציה נהדרת וחדשה היא סדרת Color Gloss של קרליין. זוכרות שאמרתי שהגלוסים של קרליין מגיעים בגוונים מיושנים, דביקים וסמיכים? לא עוד. הגלוסים החדשים קרמיים, אינם דביקים, מרגישים נוח על השפתיים ומגיעים במגוון צבעים משגע. בחרתי עבורכן 5 גוונים חורפיים ועשירים במיוחד במדרג יורד מהכבד אל הקל. מס' 301 האדום הקלאסי (תראו את הפיגמנט!), מס' 302 הניודי/חום (מסתבר שחום זה גוון אופנתי לשפתיים - אז הנה, צבע חום ואופנתי!), מס' 307 שהוא גוון Berry משגע בכל קנה, גוון 309 שהוא גרסה קלילה יותר של 307 ומס' 313 שהוא עוד גוון סגול קר יפהפה רבע שקוף שיהיה מושלם לכל החוששות מצבע בולט.
מבטיחה להרחיב עוד על הסדרה הזאת בקרוב, אבל בינתיים נתתי הצצה לגלוסים שהולכים לככב אצלי לפחות עד סוף החורף!
DON'T - אל תגזימו. גלוסים עשירים בצבע צריך להזהר בהנחתם ולא להפריז עם החומר שאנחנו מפזרות על השפתיים. התחילו מהשפה התחתונה (שהיא בד"כ מלאה יותר) ועם השאריות על המברשת המשיכו לשפה העליונה והדקה יותר. ניראה לכן עמוס/מבריק מידי? קחו טישו ותעשו בלוטינג מהיר להנמיך קצת את הווליום מהאפקט. 
לק קרליין - 35 ש"ח לפני הנחות, לק לאקה - 30 ש"ח, לק ג'ייד 50 ש"ח לפני הנחות
 DO - השקיעו במניקור חורפי. בהמשך ישיר למגמת איפור עיניים ושפתיים, גם הציפורניים מתחננות בחורף ללקים כהים וסגריריים. אופציה חדשה נהדרת היא לק מס' 442 Smoky Plum של ג'ייד (מסדרת Smoky Metal).  גוון טאופי סגול/חום שניראה טוב בכל תאורה. פורמולה חלקה ונוחה לעבודה, דורשת שתי שכבות לכיסוי ואטימות מלאה. אבל, ציפורניים סגריריות לא חייב להשתמע מכך גוונים משעממים. לנועזות שבינינו יש את לק מס' 373 של קרליין בגוון כחול מטאלי. זה לאק שהוא פשוט מושלם לימים סגריריים וחשוכים שאז הצבע שלו ניראה בכל הדרו. בימים של שמש, הוא סתם ייראה כמו עוד לק כהה עם רמז לכחלחלות. יש לו פורמולה חלקה ואטימות משכבה ראשונה, אבל רק העמידות לוקה בחסר (בדומה ללק אחר שיצא באותה קולקציה).
אופציות מתבקשות נוספות הן מס' 379 של קרליין (חום אפרפר בבקבוק חדש וסקסי) ומס' 143 של לאקה (אדום סוכרייה עמוק). אלה גוונים שעושים לי יאמי יאמי!
DON'T - אל תזינחו את הצבעים הבהירים והפחות שגרתיים. וורוד ניאון זאת אולי לא הבחירה הטבעית לתקופה זו של השנה, אבל למה שלא תנסו לק כתום בטטה (מס' 39 של לאקה)? בטטה+מרק בטטה+חורף = לק כתום בטטה. זאת משוואה מתבקשת, לא? 
ניקוי ניוטרוג'ינה 90 ש"ח 
DO - המשיכו בשגרת הניקוי שלכן. נכון ששכחנו איך זה מרגיש להזיע (תנו לי להזכיר לכן - דביק ולא נעים!), אבל זה עדיין לא אומר שהעור שלנו לא צובר לכלוכים ומרעין בישין אחרים. אז אחרי שהבנו שניקוי יומי זה בנוהל, אזכיר לכן שגם פילינג אסור לשכוח. העור שלכן מרגיש מחוספס וניראה דלוח? זה כנראה בגלל שהזנחתן את ריטואל הקרצוף שלכן.
מרגישות שהעור שלכן לא מסוגל להכיל פילינג גס מידי עכשיו? תכירו את פילינג אשכוליות של ניוטרוג'ינה מסדרת Visibly Clear. חלקיקי הפילינג בו גרוסים כ"כ דק שכל מה שתרגישו זה תחושת עיסוי נעימה על העור. אני התמקמתי על שגרה נוחה של פילינג פעמיים בשבוע, אבל בפילינג של ג'ייד המחוספס יותר אני משתמשת רק פעם, ובפעם השניה מחליפה אותו בפילינג אשכוליות. העור שלי מרגיש נקי, רך, נעים וחלק יותר אבל בלי תופעות לוואי של יובש או קילופים. 
חוץ מזה, לפילינג יש ריח אשכוליות. איפה תמצאו פירות חורפיים יותר מפירות הדר? מקלחת בניחוח אשכוליות זאת כבר עוד סיבה לסחוט עוד 10 דקות של מים חמים מהדוד...
רוצים לזכות במוצרים אחרים מסדרת האשכוליות (תחליב ניקוי ותרחיץ ג'ל)? - קיפצו אל הבלוג של לובה והרשמו להגרלה.
DON'T - אם יש לכן עור יבש ממש, אל תתעקשו על פילינג. העדיפו מוצרי ניקוי עדינים יותר המכילים רכיבי לחות ושלא יפשיטו את העור שלכן מעוד שכבות שחסרות לו גם ככה.
 DO - שימו צעיף! חושבות שהקלקתן על משהו בטעות והגעתן לבלוג אופנה? לא לא, אתן עדיין כאן, בבלוג איפור וטיפוח של שפחתכן הנאמנה. אז מה הקשר צעיפים עכשיו? קודם כל, צעיפים זה כיף. בכל החורפים האחרונים שבמהלכם בקושי שלפתי את המעיל חורף שלי מהארון, גם הצעיפים נזנחו. החורף הזה לעומת זאת, קר עד מאד ובקור הזה אוסף הצעיפים שלי פורח.
יודעות מה גיליתי? שצעיפים ממסגרים את הפנים ויכולים לתת את הטאץ' הסופי לאיפור שעל הפנים. רוצות דוגמאות? בבקשה. צעיף לבן נותן קונטראסט וניראה טוב במיוחד בשילוב עם איפור צבעוני בגוונים קרים של כחול וירוק, או עם שפתון אדום אדום. צעיף כתום מעניק חמימות לפנים שהחווירו והלבינו מחוסר שיזוף, וצעיף שחור דווקא מדגיש לובן ומשתלב נפלא עם איפור מעושן דרמטי. צעיף כחול יכול להקפיץ איפור מינימאלי ולתת זריקה של צבע וצעיף חום בשילוב עם איפור חום יוצר מראה וינטג'י נעים לעין. והצעיף הסקוטי? הוא חמוד, צמרירי, מחמם ועושה שמח בצבעוניות הקלאסית שלו בשילוב עם כל איפור!
DON'T - אל תמהרו! אל תכרכו את הצעיף סביב צווארכן בנון שאלנטיות ובדרך תמרחו איתו ועליו את כל השפתון האדום שמרחתן בקפידה על השפתיים דקה קודם.... מצד שני, גם אל תתבאסו אם זה קורה, הכל יורד בכביסה, מניסיון...
DO - לסיום סיומת, תביטו סביבכן! אני יודעת שאפור, גשום וסגרירי בחוץ, אבל גם לחורף יש צבעים משלו! צאו החוצה והסתכלו סביבכן - יש פרחים שאמיצים מספיק לפרוח גם בקור ובגשם, יש עצי פרי שזאת שעת ההבשלה היפה שלהם והדשא ניראה ירוק יותר בכל מקום ולא רק אצל השכן. בימים שהשמש זורחת אפשר לעצור לרגע את משך היום העסוק שלכן, למצוא ספסל בשמש ולהנות מכמה דקות של חמימות עדינה עם עקיצה קטנה של קור. 
פיקחו עיניים - השראה וצבעים יש בכל מקום, זה רק התפקיד שלנו למצוא אותם.

הגענו לסוף! אני מאד מקווה שנהנתן מהפוסט הקצת שונה הזה ואני מקווה כפליים שהצלחתי להכניס לכן קצת צבעוניות משמחת לשגרת החורף האפורה שלכן. ספרו לי מה הדבר האהוב עליכן בחורף?

אני משאירה אתכן עם שיר חורפי שעושה נעים וחמים.


גילוי נאות: מוצרי מאק, קרליין, גרלן, לאקה וניוטרוג'ינה התקבלו לסקירה

40 comments:

  1. פוסט נפלא! לרגע התחלתי לחבב את החורף בגללך!

    השבמחק
  2. תודה מותק! שמחה שהצלחתי לגרום לך להסתכל על החורף גם מהצד החיובי :-)

    השבמחק
  3. מעולה את :)
    לק של ג'ייד=דיופ לפרדוקסל של שאנל ממה שנראה לי!

    השבמחק
  4. משתדלת :-)
    ג'ייד דיופ של שאנל - את אמרת! D-:

    השבמחק
  5. פוסט נפלא וכייפי!

    השבמחק
  6. תודה רבה! כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  7. או קצת קולטורה! ;) אהבתי את ה-Do וגם את ה-Don't . אני עם מרינה , לפחות בתמונה הג'ייד נראה כמו דיופ של פרדוקסל אבל אני אצמד עדיין ל-Barry M שלי שהוא דיופ זהה ממש למקור. התמונות עם הלימון מעולות - אני באה אלייך , תכיני לימונדה .
    אני כ"כ מתחברת השנה לחורף [מה שלא קרה מעולם קודם] שאפילו הכתום בטטה עושה לי את זה!
    יופי של פוסט בובה , שמחה שחיכיתי בסבלנות רבה ;)

    השבמחק
  8. איזה פוסט מגניב! אני מסכימה לגמרי לגבי איפור עיניים מעושן, בקיץ זה הופך לגמרי לאיפור ערב ובחורף, יש תחושה שאפשר לעשן את העין קצת יותר גם ביום. גם ככה הכל אפור...[כפי שאת שמה לב, אני לא מחובבות החורף]. אני רוצה לנסות את הגוון "כתום-בטטה", נשמע כמו הגוון הכי הגיוני לימות החורף הקרירים.

    השבמחק
  9. תודה תודה, את רואה טוב שלא הרסתי לך את ההפתעה ;-)
    ומה אני אגיד, החיים נותנים לי לימונים (ותפוזים סיניים.....ואשכוליות בוסר ננסיות...) ואני מכינה לימונדה!

    השבמחק
  10. אמרתי או לא אמרתי שכתום בטטה זה צבע לק מתבקש? P-:
    ביום יום אני לחלוטין מתפרעת עם עיניים הרבה הרבה יותר דרמטיות מבקיץ. בקיץ אני בקושי מועילה בטובי לשים מסקרה..

    השבמחק
  11. מעולה השפתון של מאק!
    יש לנו עץ לימודים בחצר, כל חורף הוא מניב לנו לימונים מצויינים, זה ממש שווה

    השבמחק
  12. גם אני לגמרי התאהבתי בשפתון הזה.
    עץ לימונים זה שוס, הם בד"כ הקלים ביותר לצמיחה מבין עצי פירות הדר ומניבים פירות יפים. עם תפוזים, אשכוליות וכו' לפעמים יש בעיות קליטה ועוד כל מיני צרות

    השבמחק
  13. גם אני מתה על החורף, וכל הצבעים הנפלאים שהוא מביא איתו. במיוחד בלקים. פוסט מעולה, כן ירבו!

    השבמחק
  14. תודה רבה, שמחתי לשמוע שנהנת ושהוספתי לך צבעוניות לחורף :-)

    השבמחק
  15. תודה רבה! :-)

    השבמחק
  16. rebel נראה על השפתיים של מהמםםם

    השבמחק
  17. הוא מהמם תודה :-)

    השבמחק
  18. הפלטות האלו של גרלן נפלאות פשוט.
    מהמסקרות שהצגת לטעמי לוקחת לגמרי ה- YSL האגדית, אני הרוסה עליה.
    מסכימה על הרבל של מאק, צבע מנצח.
    איך לדעתך מברשת השפתיים הזו של בובי בראון לעומת מברשות אחרות?
    קרליין עושים לי בחילה כל פעם מחדש, הגלוסים נראים לי צ'יפ לגמרי כמו שאר המוצרים שלהם.
    אהבתי את שילוב הצעיפים בפוסט. צעיף זה משהו מאסט אצלי בחורף, יש לי לגמרי יותר מדי צעיפים...

    השבמחק
  19. דווקא בגלל שאני אוהבת איפור יחסית צבעוני פלטה כזו (כמו של גרלן) בעייתית.. אני מעדיפה שילובים קצת פחות "רגלים" וקצת יותר מעניינים. הייתי משלבת אפור או חום עם ירוק. בשביל בכל זאת לזרוק איזשהו גוון מעניין ופחות חד מימדי.

    ריסים שמנים! הרגת אותי מצחוק!!

    אהבתי איך שהמורד נראה עליך. אני קצת פחות אוהבת אותו עלי. קשה לי להסביר ממש למה. שפתונים בגוון שלו תמיד מרגישים לי מוזר. אני גם מעדיפה שפתונים מעניינים בחורף במיוחד אם לוק העיניים יחסית כהה. so chaud של מאק גם חדש אצלי וגם נחרש. וחוץ ממנו אני מנסה בכוח לסיים את Rose Maiden גם כן של מאק.

    תענוג של פוסט :) באמת!
    בנגזרת הלקים לאחרונה אין לי חשק בכלל למרות שאני הולכת לשים עכשיו לק מאוד קייצי (רק בשביל לסקור אותו כי ממש היום גיליתי ששכחתי אותו..). דווקא בחורף, לפחות הנוכחי אין לי חשק ללק. וגם הלקים לא מראים עלי עמידות, כנראה מכל המרחויות הקרמים האלה..

    אני באמת מחפשת לי מוצר פילינג טוב.. אולי עוד ארכוש לי אחד כזה.. בנתיים אני משתמשת בפילינג שהוא חביב ולא יותר וגם בו אני משתמשת בערך פעם פעמיים בשבוע.

    גם אני בחורף הקפוא הזה גיליתי מחדש את הצעיפים שלי. בשני החורפים האחרונים הרגשתי דבילית שאני בכלל מוציאה אותם מהאזור החורפי בארון...

    פוסט מקסים, צבעוני, ערוך נהדר! כל הכבוד! :)

    השבמחק
  20. איזה תמונות מהממות! מאוד אהבתי את הפוסט!
    אני גם ממש אוהבת את חורף, בקיץ אני מרגישה שאין לי אויר.
    איפור מעושן לגמרי מתבקש עכשיו, אבל איכשהו לא עשיתי אחד כזה כבר די הרבה זמן. לא בסדר :). הפלטה של גרלן יפיפיה ונראית מאוד פרקטית. בטוח כיף לרחת אחת כזאת לנסיעה.
    כמעט ולא תתפסי אותי בלי מסקרה (כי אחרת לא רואים לי את הריסים). כרגע אני קצת מתבאסת כי יש לי 2 מסקרות פתוחות של רימל שאני מנסה לסיים והן לא נותנות את האפקט הדרמטי שאני אוהבת. בא לי על היפנוז של לנקום או על אחת המסקרות הדרמטיות של מיבלין.
    ה-REBEL מעלף! נראה "טעים" כזה. מה שכן אני יכולה להבין למה לא התחברת אליו בקיץ, הוא נראה לי חורפי.
    ראיתי את הגלוסים של קרליין, הצבעים ממש יפים!
    אני הכי אוהבת לקים חורפיים בגוונים כהים ומושחרים. מאלו שהצגת הכי אהבתי את הכחול של קרליין ואת הסגול של לאקה.
    צעיפים זאת האובססיה החדשה שלי :)

    השבמחק
  21. איזה פוסט מוששקע וכיפי!
    הסוואצים של הגלוסים נראים מעולה פה...עד עכשיו לא שמתי לב עליהם כי חשבתי שאין להם הרבה גוון ואני רואה שיש להם, כמו שאני אוהבת!
    הצעיפים מקסימים, אגב...

    השבמחק
  22. על הפלטה הזאת באמת לא רשום השם "מיטל", אבל לא נורא, יש פלטות אחרות שכן ;-)
    כל החורף שעבר לא טרחתי אפילו להוציא את הצעיפים מהארון, לא היה בהם צורך היה חורף כ"כ חם! עכשיו תענוג, מתעטפת בהם על בסיס קבוע!
    אולי בגלל החורף אין לך חשק ללק, או שאולי עוד לא קרץ לך הצבע שעשה לך את זה החורף...
    תודה על המחמאות לפוסט, לקח לי בערך שנתיים לצלם, לערוך ולכתוב הכל כך שזה בהחלט מוערך :-)

    השבמחק
  23. תודה תודה! איזה כיף לי לשמוע שאהבתן את הפוסט :-)
    יש לך רק את הרימל פתוחות כרגע? מה עם כל שאר המסקרות שלך, הסתיימו? אם אני זוכרת נכון יש לך גם היפנוז אחת לא?
    ה-REBEL באמת מעלף אבל באמת רק בחורף. לא רואה את עצמי שמה אותו בקיץ, יש לו גוון חורפי באופן מוצהר!
    רק עכשיו גילית צעיפים? אני מטפחת אוסף בן שנים אורוכת ;-)

    השבמחק
  24. מאד אוהבת את הפלטה הזאת, משתמש בה המון (בהמשך ישיר לפוסט שלך על אפורים - בזכותה התרגלתי לאיפור אפור על בסיס קבוע!)
    ה-YSL היא אכן אחת הטובות, אם כי לא מושלמת לדעתי. באמת הגיע הזמן לכתוב עליה פוסט מפורט יותר...
    המברשת של בובי בראון די סטנדרטית. היא לא גמישה או מדוייקת במיוחד אבל אפשר להסתדר איתה. יש לי מברשת ישנה נושנה של רבלון (עם מנגנון סגירה נשלף) שהיא הרבה יותר גמישה ודקה ממנה, מעדיפה אותה האמת.
    שמחה לשמוע שאהבת את הצעיפים, מבחינתי פוסט חורף ללא צעיפים זה לא פוסט! בחורף האחרון בקושי יוצאת מהבית בלי צעיף

    השבמחק
  25. תודה!!
    הגלוסים החדשים (בניגוד לגלוסים הישנים שלהם) מאד עשירים בפיגמנט, לגמרי שווה בדיקה!
    הצעיפים שלי מסמיקים מכל המחמאות שהם מקבלים בתגובות כאן ;-)

    השבמחק
  26. כרגע יש לי רק את רימל והשאר כבר נגמרו לי מזמן (אני שומרת אותן כרגע רק להשוואות של המברשת).
    האמת, אף פעם לא ממש השקעתי בצעיפים ועד לאחרונה היו לי בקושי 3 בסיסיים כאלה. השנה האוסף ממש גדל ואני ממש אוהבת אותם! מתכננת פשיטה מסיבית בסין :)

    השבמחק
  27. איזה פוסט כיפי :)
    הגלוסים של קרליין נראים מקסימים :) האמת שהכל נראה נפלא :)
    האמת שאני לא מחסידות הגלוסים ומעדיפה ליפסטיקים, ואם להיות ספציפית אני חייבת לציין שהפורמולה של מאק באה לי הכי טוב :)
    ומסקרות - אי אפשר בלי :) מתה על הדרמתיות יותר :)
    אני מאוד אוהבת את כל גווני החורף :) מצד שני אני לא שוללת לק ורוד קייצי (כמו זה שאני עומדת למרוח עוד מעט :)).

    השבמחק
  28. תודה! כיף לשמוע שניהנת :-)
    אני בדיוק ההיפך ממך - אוהבת מאד גלוסים, אבל בחורף נותנת צ'אנס גם לשפתונים שבאוסף, אין זמן טוב יותר מחורף למרקמים עשירים וצבעים בולטים :-)

    השבמחק
  29. והנה אני הייתי כאן בטוחה שאת מוצפת לך במסקרות P-:
    אני זוכרת שהצטערת שלא קנית צעיפים בסין, עכשיו תהיה לך ההזדמנות לעשות שידור חוזר!

    השבמחק
  30. פוסט מקסים!
    ה REBEL מהמם עלייך (וכמוב שונה לחלוטין מאשר עליי). תמיד אמרתי שהוא יראה מהמם על בהירות עור...

    ואני מתה על צעיפים. יש לי מלא! משדרג כל הופעה...

    השבמחק
  31. תודה בובה!
    כשהחלטתי לתת לשפתון הזה צ'אנס נזכרתי בפוסט שלך עליו ושאמרת שהוא יהיה מהמם לבהירות! נתת לי השראה :-)

    השבמחק
  32. מה קרליין כבר עשו לך שהם מצליחים לעורר בך בחילות כל פעם? אולי את בהריון? אולי הם האבא?

    השבמחק
  33. שתדעי לך שאני לחלוטין מתכוונת לרכוש לי את הלק הזה.

    השבמחק
  34. יש לי פראמין במגירה, לכל מקרה.

    השבמחק
  35. מותר בהריון אבל?

    השבמחק
  36. ובצדק, יש לי אותו עלי היום ואני מאד מחבבת אותו (באופן די מפתיע). לקראת סוף השבוע יהיה איתו גם פוסט..

    השבמחק
  37. שילוב קטלני! (לא יודעת אם גם תרתי משמע)

    השבמחק
  38. לדעתי האיפור הכי חם שהולך להיות החורף זה אף אדום ומגורה,
    והיופי הוא שאפילו לא צריך איפור מיוחד בשביל זה...
    פשוט צריך שאני אעבור בסביבה

    על החתום
    מגה אלרגיה

    השבמחק
  39. מאחלת לך החלמה מהירה

    השבמחק