‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

9.4.2012

מה עושים בחול המועד - גרסת הביוטי

היום צפוי פוסט קצת שונה - פחות מלל ויותר תמונות. 
רשת המשביר לצרכן החליטו להרים לכבוד החג מתחם קונספט אשר מזכיר במהותו את ה"ביוטי סיטי" של הרשת המתחרה סופר פארם - מעין הפנינג יופי שבו אפשר למצוא סטנדים של כל מותגי האיפור, עמדות פינוק של מניקור ועיצוב שיער בפן ואווירת beauty fun כללית.
המתחם ממוקם בהאנגר 11 שבנמל ת"א באזור בו יש עוד הרבה אטרקציות ומתחמי שופינג אחרים.

ממעוף הציפור אפשר לראות שהמתחם לא ענק, אבל עדיין מרווח ומחולק לתתי מתחמים המוקדשים למותגים שונים. הכל מעוצב בצורה נקייה, מזמינה, הסטנדים של המותגים היוקרתיים מצויידים בדלפקים וכסאות שעליהם ניתן לשבת ולהתרווח ולהנות מהתאמת איפור אישית, המגוון של המוצרים גדול ובסה"כ זאת חוויה מאד נעימה להסתובב ולהתרשם.
כראוי לאירוע ביוטי השטיחים וורודים, התאורה מעומעמת ומחמיאה ואפילו יש עמדת צילום ענקית שסביבה יסתובבו צלמים שיצלמו למזכרת את המבקרות המאופרות.
מבחינת המותגים - נמצאים שם סטנדים של כל המותגים היוקרתיים מלבד שאנל ודיור. הדוכן שהכי אהבתי היה של לנקום שגם מנצלים את ההזדמנות להציג את קולקציית Rouge In Love החדשה (הכוללת שפתונים ולקים), וגם הם התת מתחם הגדול והמזמין ביותר עם דלפקים ארוכים ולבנים ועמדות שונות שעליהן הוצגו המוצרים השונים. 
וכמובן שגם המותגים העממיים לא נפקדים והם כולם שם - כולל בורז'ואה ורימל ומותגים בלעדיים למשביר לצרכן כמו אנדריאה וגולדן רוז.
גם בישום ניתן למצוא שם כמובן, ובין היתר אפשר להתנסות עם מכשיר הסנסוריום (גימיק חביב אשר מתאים לך בושם לפי תשובותייך לסקר קצר) ולהכיר בושם חדש של קנזו אשר מושק בימים אלה.
אבל לפני שאני ממשיכה אני אתייחס לשאלת המחירים. השיטה שפועלת שם הם מחירי "פיקס" ולא הנחות ה-40% או 1+1 שאנחנו רגילים אליהן. מצד שני, המחירים הקבועים שם הם מלכתחילה המחיר שאחרי הנחה. בהתחלה זה נשמע יקר, אבל אז שחושבים על זה מבינים שזה בעצם אותה עלות, רק מבלי הכותרת של "40%". אותו דבר כמובן גם בסטנדים של המותגים היוקרתיים - אין מבצעים של 25-30% שאנחנו רגילים אליהם, אלא מחיר קבוע אחרי הנחה. 
מלבד זאת, ישנם מבצעים נקודתיים פה ושם (לקים, בשמים, מארזי מתנה וכו') שאותם פשוט צריך לחפש.
בשורה התחתונה מבחינת עד כמה זה משתלם - לא הייתי אומרת שזה שווה יותר מביקור בסניף המשביר הקרוב למקום מגוריכן. המחירים הם אותם מחירים, רק בכותרת אחרת.
מותג חדש אשר נחשף באירוע הוא מותג בלעדי לרשת המשביר לצרכן בשם eeshee (או בלעז - "אישי"). הרעיון העומד מאחורי המותג הזה הוא ייחודי ומעניין - התאמה אישית וייצור במקום(!) של מוצרי טיפוח. מאחורי פיתוח המותג עומדים שני מדענים מומחים בדרמטולוגיה ומתמטיקה (מסתבר שחוץ מלדעת כמה עודף צריכים לתת לך במכולת, מתמטיקה יכולה להיות שימושית גם בעוד תחומים...). לא כ"כ הספקתי להכיר את החידוש הזה מקרוב, אך מי שמתעניינת תוכל למצוא אותם כמובן במתחם pretty woman או בשני סניפים בארץ בלבד - באר שבע ואשדוד (ושאפו על היחס לפריפריה).
אחרון חביב הוא מתחם הפינוקים. כל מי שרוכשת במתחם בסכום של 200 ש"ח ומעלה מקבלת אוטומטית זכות להנות ממניקור אקספרס או עיצוב שיער בפן לפי בחירתה. בסה"כ מדובר בבונוס נחמד שכל אישה תוכל להנות ממנו.

וכעת נגיע לשורה התחתונה - שווה להגיע או לא שווה להגיע? 
הדיעה שלי על המתחם היא דומה לדעתי על אירוע ביוטי-סיטי שנערך בקיץ. זה נחמד, זה חביב אבל זה לא משהו שהייתי מגיעה עבורו במיוחד. מצד שני, אני כן רואה שם יתרון בולט לעומת אירוע הביוטי-סיטי וזה המיקום. בעוד שהביוטי-סיטי ממוקם בגני התערוכה, אשר לשם באמת צריך להגיע במיוחד אך ורק עבור אותו אירוע (אלא אם כן יש לכן חשק להסתובב אח"כ בלונה-פארק השכן..), אירוע Pretty Woman ממוקם בלב נמל ת"א שהוא בעצמו מהווה אטרקציה תיירותית ואזור בילוי משפחתי שוקק. מלבד מתחם המשביר לצרכן יש עוד מגוון חנויות אחרות, המזח, דוכנים ומסעדות. כך שהמתחם הוא בעצם חלק מאזור שלם שאפשר לכלות בו את זמן חופשת חול המועד, ועבור מי שגם ככה נמצא בנמל זאת בהחלט עצירה שאפשר להנות ממנה. 
למשפחות עם ילדים זה פחות יהיה המקום המתאים לבלות בו, אבל להגיע עם חברה או עם אמא (או אפילו לנטוש את הבעל והילדים בבית קפה סמוך ולקפוץ לשם לבד..) יכול להיות חוויה מרגיעה ומהנה.
אני הייתי בשעות הבוקר המוקדמות באירוע טרום פתיחה, כך שאני  לא יכולה להעיד על רמת הצפיפיות כאשר האירוע נפתח לקהל הרחב, אבל הנמל בעצמו הוא אזור שוקק מאד ועל אחת כמה וכמה בזמן חופשת הפסח. כך שמי שלא אוהבת קהל רב של אנשים וקצת צפיפות ודוחק - זה כנראה לא הבילוי עבורה.
מילה טובה הייתי רוצה להוסיף על כך שהמתחם נוח ונגיש גם לאנשים בעלי מוגבלויות.

ועכשיו לפרטים היבשים: עלות כניסה 39 ש"ח. חברי מועדון 365 זוכים לכניסה חינם. כל הרוכש בסניפי המשביר ב-100 ש"ח זוכה אף הוא לכרטיס כניסה חינם. כרטיסים נוספים אפשר להשיג גם בדף הפייסבוק של המשביר לצרכן.
הכניסה חינם!!
המתחם יהיה פתוח היום, מחר וביום רביעי בין השעות 10:00-22:00 וביום חמישי עד השעה 14:00. 

לסיכום אני רוצה לאחל לכן המשך חג שמח ונעים ואני מקווה שכל מי שבחופש מנצל את הזמן לבלות בחוץ במזג האוויר האביבי והנפלא. 
בין אם תבקרו במתחם pretty woman ובין אם לא - הנמל התל-אביבי ממתין לכם בציפייה ובנוף משמח לבבות :-)

האם אתן מתכננות לבקר במתחם? האם ביקרתן ורכשתן? ספרו לי! 

גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע טרום פתיחה ע"י החברה

14 תגובות:

  1. אז החלטתי שאין צורך לנסוע לשם :)
    תודה על חוות הדעת והתמונות, ומקווה שנהנת שם

    השבמחק
  2. נראה חביב :) אני יותר אוהבת את התמונות שאתן מפרסמות , כיף לראות . של מי דוכני המניקור ? לאקה ?

    השבמחק
  3. כן, זאת עצירה נחמדה למי שגם ככה נמצא בנמל. כמו מחלקת קוסמטיקה של המשביר על סטראודים P-:
    את החברה שהייתה אמורה על דוכני הלק אני לא מכירה ומעולם לא שמעתי עליהם. לה-לאקה קראו להם אם אני לא טועה

    השבמחק
  4. שמחה שיכולתי לעזור לך להחליט :-) אם במקרה תהי באזור הנמל תקפצי לבקר, זה נחמד! ליסוע במיוחד גם אני לא הייתי נוסעת..

    השבמחק
  5. אחלה סקירה. החנות גם מוכיחה את מה שאני תמיד אומרת- שהמבצעים בחנויות הם עבודה בעיניים לשמה- מנפחים מחירים, ואז עושים עליהם "מבצע" כדי שזה יראה משתלם... המחירים במבצע הם המחירים האמיתיים של המוצרים... הייתי הולכת אם הייתי יודעת שמעבר למחירים האלה יש הנחות נוספות, אבל לא, אז לא.. תודה בכל אופן! היה כיף לקרוא ולהסתכל על התמונות :)

    השבמחק
  6. לא אירוע בשבילי אני חושבת, אף פעם לא אוהבת התקהלויות אבל אם זה כחלק מבילוי ועוד בחברה טובה אז למה לא ;)

    השבמחק
  7. אני נהנתי בעיקר מזה שלא היה פקקים שהגעתי
    וברחתי כאשר הנמל הפך להיות עמוס במיוחד.

    האמת זו דרך טובה לפתוח את הבוקר, היה נחמד לשוטט יחד!

    השבמחק
  8. אנחנו הגענו עוד בזמן טוב, כשיצאתי כבר התחיל להיות עמוס. היה באמת נחמד להסתובב ביחד וזה לדעתי הדרך היחידה לחוות את המתחם - עם חברה או עם אמא :-)

    השבמחק
  9. אנחנו עוד היינו שם כשהיה ריק אז הצלחתי להנות, אבל בצפיפות בוודאות לא הייתי נכנסת לשם - לא בשבילי!
    עם חברה זה נחמד וגם להתפנק אח"כ בפן או מניקור :-)

    השבמחק
  10. תודה! מסכימה איתך - העניין של "הנחה 40%/1+1" זה רק כדי לגרום לזה להשמע משתלם יותר. בתאכלס - אלה המחירים האמיתיים של המוצרים. לכן אני תמיד קונה אך ורק בהנחות מיוחדות מעבר לזה - כשיש 50-60% או הנחות נקודתיות על מוצר מסויים.

    השבמחק
  11. באופן אישי זה לא אירוע מסוג האירועים שעושים לי חשק [רק המחשבה על הצפיפות והדוחק עושים לי בחילה] ובעיקר לא בא לי לשלם בעבור כניסה ;)
    אבל הם קיבלו אצלי 10 נקודות בונוס על הנגישות לנכים!
    והתמונות כמובן עשו לי חשק מטורף ;) [אם זה רק היה מתחם שקט ורגוע ולא עמוס כמו כל האירועים בפסח]

    השבמחק
  12. אוי את מזכירה לי לעדכן בפוסט שדמי הכניסה בוטלו! עדכנתי בפייס אבל לא כאן.... זה כבר מקפיץ את האטרקטיביות של זה בעיניי, למרות שעדיין זה לא משהו שהייתי מגיעה עבורו במיוחד...

    השבמחק
  13. שמעתי שמדברים על האירוע הזה, אבל לא בער בעצמותי לברר. בכלל חשבתי שזה אירוע חד פעמי
    עכשיו אני מגלה שזה היה מספר ימים! אבל חלאס, כ"כ לא רואה את עצמי נדחפת יחד עם כל עם ישראל למתחם שכזה.. ועוד לנסוע עד תל אביב בשביל זה? מעדיפה כבר לנסוע לאינגלוט בראשון ;)
    שורה תחתונה - אני לא אוהבת אירועים המוניים כי הם המוניים :P
    אבל שמחה בשביל מי שנהנתה ורכשה.

    השבמחק
  14. האמת ששמעתי שלא היה שם כ"כ צפוף כי אנשים לא הגיעו במיוחד ובנמל יש בעיקר משפחות עם ילדים כך שלא היה להם טעם להנכס לאירוע כזה, כך שנראה לי מכל ארטקציות חוה"מ זאת בסופו של דבר הייתה המרווחת ביותרץץ

    השבמחק