‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

2.4.2012

נחיתה רכה, המראה קשה

אך לפני חודשיים הושק כאן בקול תרועה ומצהלה שירות קופסאות היופי גלוסיבוקס. הקונספט הוזכר כאן כבר רבות בעבר, כך שאין צורך שאכנס עכשיו לפרטים של מי, מה, למה, כמה ואיך. את קופסת גלוסיבוקס הראשונה של חודש ינואר הצגתי לכן כאן בלייב ובסוף הפוסט, אחרי שוך ההתרגשות וקולות דפי העטיפה המרשרשים, התפניתי לבחון את נקודות החוזקה והחולשה של השירות החדש וסיכמתי בשורה תחתונה למי הקופסאות יתאימו ולמי פחות. 
חודשיים לאחר מכן, הגענו אל הקופסא השלישית במספר והגיע הזמן לבחון את המסקנות שהגעתי אליהן באותו פוסט השקה ולראות האם השתנתה דעתי מאז אותו פוסט ראשון.

הקופסא היא אותה קופסא, אחרי קופסת פברואר בצבע פוקסיה, חזרנו לשגרה עם קופסאות בגוון וורוד בייבי. בפנים הכל ארוז באותו אופן - הסרט, הנייר המרשרש ורק דבר אחד היה חסר לי: הריח העז אשר התנדפף מהקופסא בעת הפתיחה. הסיבה לכך היא שבקופסא של החודש לא נכלל בושם כלשהו, כך שהיא נותרה ניטרלית מבחינת ריחות.
כעת ניגש לבחון מה קיבלתי בתוך הקופסא שלי:
סה"כ 7 מוצרים, כאשר רק אחד מהם בגודל מלא (עיפרון של עפרה). מהבחינה הזו, קופסת מרץ זהה לקופסת ההשקה בינואר אשר גם בה היו 7 מוצרים (ההבטחה היא לפחות 5 מוצרים). 
שניגש למבט מקרוב? בוודאי
מה שקיבלנו בקופסת מרץ היו שני מוצרים של לאוקסיטן, לק מוקטן OPI, דוגמית לקרם לחות של Murad, מסיר איפור Avene, עיפרון עפרה ופלסטרים לכפות הרגליים של Compeed. כולם מוצרים שאינם מחברות הנחשבות "עממיות" וזאת בניגוד לקופסת פברואר בה נכללו מוצרים של לייף ולוריאל. 
ההיגיון העומד מאחורי קופסת מרץ? לפי גלוסיבוקס נבחרו מעט מוצרי איפור וניתן דגש על מוצרי טיפוח מחדשים ומזינים לקראת חילופי העונות.
כפי שציינתי רק העיפרון הגיע בגודל מלא, כל השאר דוגמיות בגדלים משתנים. אפשר לראות את הגודל היחסי שלהם בהוושאה לכף ידי הענוגה בקלואז' הקטן שבמקרה הכינותי מראש:
האין הם חמודים? 
אבל כיוון שלא רק הגודל קובע, ניגש לבחון את מהות המוצרים שקיבלנו ואפרט לגביהם אחד לאחד (יסודיות זה כאן).
 צמד מוצרי L'Occitane - קרם גוף וורבנה 30 מ"ל וקרם ידיי חמאת שיאה המפורסם 10 מ"ל. אישית - מוצרי לאוקסיטן תמיד יתקבלו אצלי בברכה ומניסיון, הגדלים האלה יספיקו למס' שימושים לא מועט, בתנאי כמובן שלא עושים אמבטיית קרמים. בשבילי אלה מוצרים מצויינים לנסיעות ולנשיאה בתיק. 
קרם לחות מועשר של Murad בגודל 7.5 מ"ל. זהו מותג אשר משווק בארץ בלעדית באפריל וטרם יצא לי להתנסות במוצרים שלו. הדוגמית בהחלט נוטה לצד הקטן, אבל אם אתמרח בחסכנות אוכל לנצל ממנה לפחות 4-5 שימושים.
מסיר איפור טרמלי Avene בגודל 25 מ"ל. זהו מוצר מצויין לנשיאה בתיק או לנסיעות ומניסיון של שנים עם גדלים כאלה - לוקח הרבה זמן לסיים אותם ואפילו לנסיעה של חודש ימים הגודל הזה יספיק לכן (אם לא יותר). 
הגענו לדוגמיות ה"לא קשורות". שני פלסטרים לקרסוליים משופשפות ו/או להגנה מפני שפשופים מנעליים מבית היוצר Compeed. מבחינתי זה מקביל לדיאורדורנט גרנייה שקיבלנו בקופסת ינואר - לא מרגש, לא מעניין אבל שימושי.
את פינת החמידות בחרו גלוסיבוקס לסגור עם לק OPI מוקטן בגוון Big Apple Red. מי שמכירה את קונספט הלקים המוקטנים יודעת שהם חמודים מאד ושימושיים למי שרוצה להתנסות במספר רב של גוונים מבלי להשקיע ברכישת הגודל המלא. הצבע האדום הוא לא הדבר האביבי ביותר שנתקלתי בו, אבל מילא. אני מניחה שאדום הוא צבע קונצנזוס בלק וגלוסי העדיפו ללכת על בטוח. 
אחרון חביב בגזרת המוצרים הוא עיפרון Ofra והוא גם היחיד שהגיע בקופסא שלי בגודל מלא. אני קיבלתי את הגוון הירוק חאקי, אך אני יודעת שבקופסאות אחרות קיבלו עפרונות כחולים או חומים. 
החידוש בקופסת מרץ הוא קופונים לרכישה שצורפו בהתאם למוצרים בקופסא. בלאוקסיטן אם נקנה ב-150 ש"ח נקבל גלוס מתנה בשווי 79 ש"ח.
באפריל נקבל 50 ש"ח הנחה לרכישת מוצרי Murad.
אחרון חביב נקבל 10 ש"ח הנחה על רכישת פלסטרים של קומפיד. 
לדעתי רעיון הקופונים מבורך ומקביל לשיטת גלוסיבוקס בחו"ל. הקופונים האלה הם צ'ופר קטן למי שבוחרת לרכוש מוצרי איפור וטיפוח בעקבות הכרה איתם דרך הגלוסי וזה אף פעם לא מזיק לקבל הנחות ומתנות. בשורה התחתונה, המטרה של גלוסי היא לגרום לנו להתנסות עם מוצרים שחדשים לנו ולעזור לנו להחליט האם אנחנו רוצות לקנות אותם או לא. אם החלטנו לקנות, זה נחמד מאד בעיני שנקבל על זה צ'ופר מטעם גלוסי בדמות קופון להנחה או מתנה.
לסיכום, נביט בכרטיס המתאר את תכולת הקופסא ושווי המוצרים:
בסה"כ מתוך כל ה-7, כאמור רק עפרון עפרה הגיע בגודל מלא ושוויו 58 ש"ח.
וכאן אני מגיעה לאחת הבעיות עם גלוסיבוקס. אבל לפני שאני צוללת לניתוח היתרונות והחסרונות בגלוסי כפי שאני רואה אותם כעת, אני רוצה לסכם את הקופסא הנוכחית.
האם אני מרוצה ממנה? כן. 
בסה"כ זאת קופסא טובה. יש כאן דוגמיות של מוצרים "ממעמד גבוה" שכולם שימושיים לי ומתאימים לי. למרות תלונות שראיתי פה ושם, הגדלים הם אכן Travel Size סטנדרטיים, כאשר היוצא דופן הוא קרם הלחות של מיוראד שהוא באמת קטן. לעומת קופסת פברואר, אזי קופסת מרץ מכילה יותר מוצרים, אם כי הם קטנים יותר. 

כעת בואו נכנס לנקודות השונות שמורידות או מעלות מהשירות:
***תמורת שווי - לדעתי, אחת מהבעיות המרכזיות של גלוסי היא תמהיל המוצרים והשוואת השווי הכולל של הקופסאות השונות. גלוסיבוקס חייבים להקפיד על כך שהקופסאות יהיו שוות פחות או יותר מבחינה נומינלית. זה לא חייב להיות על השקל, אבל לא ייתכן שחלק ממנויות מרץ יקבלו קופסא עם שילוב של מסיכת קוויאר בגודל מלא+עפרון עפרה בגודל מלא+פילינג דרמלוג'יקה בגודל כמעט מלא. השווי הכספי של קופסא כזו גבוה בהרבה מהערך של הקופסא שלי (רק עיפרון עפרה=58 ש"ח).
***שיטת החלוקה והמשלוח - את הגלוסי שלי קיבלתי באמצעות דואר שליחים בשניה האחרונה של חודש מרץ. עד שהקופסא הגיעה לידי כבר הספקתי לראות את תכולתה במיליון מקומות שונים. גלוסי חייבים להקפיד לעמוד ביעדי זמנים של חלוקת הקופסאות. אמנם הרבה תלוי בדואר, אבל זה גם תלוי במועד יציאת הקופסאות משערי הגלוסי-אופיס. 
***מעבר מדואר רשום לדואר שליחים - לדעתי זה היה מהלך מוטעה. אי אפשר לבצע מעבר חד צדדי בשיטת המשלוח עוד לפני שהשירות פועל יומיים וחצי. כמות התלונות והתקלות שהמעבר הזה גרר הייתה פשוט בלתי אפשרית ויצרה, ועדיין יוצרת, מצבים לא נעימים מול שירות הלקוחות של גלוסי. 
***הקפצת המחיר - כאשר השירות הושק המחיר עמד על 60 ש"ח כולל משלוח. עוד טרם קופסת פברואר הספיקה להגיע ליעדה, המחיר לנרשמות חדשות קפץ ל-75 ש"ח. כל סטודנט בחודש ראשון ללימודי מנהל עסקים יודע שלפני שיזם יכול לשבת בנוחות בכסא המנכ"ל ולהיות רגוע, המותג שלו חייב להתרומם ולהתייצב בלי סכנת התרסקות. שינוי דרסטי בתמחור יומיים אחרי השקת השירות? לא בדיוק צעד ממולץ.
***תיאום ציפיות - אי אפשר לעשות לקופסת פברואר הייפ של קופסת חג האהבה המושלמת, ואז לשלוח בה בושם לגברים. צר לי, אבל גלוסי הוא קטע נשי. פינוק נשי נטו אשר נשים נרשמות אליו ונשים צורכות אותו. לשלוח בגלוסי בושם לגברים, שרובם רואים בגלוסי פינוק מיותר ויקר, זה לא לעניין וסתם יצר תסכול מיותר אצל המנויות.

אז אחרי שבחנתי את הבעיות העיקריות של גלוסי, כעת אני רוצה לפנות ליתרונות שבשירות, כי עם כל האמור לעיל אני עדיין חושבת שיש לו יתרונות
***תמהיל המוצרים - בתמונה הכוללת אני חושבת שהוקפסאות מוצלחות. אם נתעלם לרגע מתמהיל המוצרים המשתנה מקופסא לקופסא, אפשר ללמוד שגלוסי עובדים בשת"פ עם מותגים מובילים ואפילו יוקרתיים - עפרה, לאוקסיטן, לוריאל, גרלן, קאריטה וכו'. גלוסי רק צריכים ללמוד לחלק את המוצרים שהם מקבלים בצורה שוויונית יותר וכך לדעתי יתקבלו הרבה פחות תלונות ממנויות שחושבות שהדשא בקופסא של השכנה וורוד יותר.
***אלמנט הפינוק - כן, זה כיף. אני עדיין מחזיקה בדיעה שזה ממש נחמד לקבל מידי חודש קופסא עם כל מיני פיצ'פקעס לנסות ולהכיר. אני לא חושבת שיש מקום לצפות מגלוסי למלא את כל משאלות האיפור והטיפוח של המנויות, ממש לא. בשביל זה יש סופר פארם ליד הבית - אם רוצים משהו ספציפי פשוט הולכים וקונים ולא סומכים על גלוסי שישלחו. 
***אלמנט ההתנסות - אין מה לעשות, אבל חלק מהעניין של גלוסי זה ההתנסות ובשביל להתנסות צריך לקבל מוצרים שלא היינו חושבות לקנות לעצמנו. האם תמיד זה מתאים? לא. האם תמיד נהייה מרוצות? לא. אבל המנויות חייבות לקחת את זה בחשבון טרם ההרשמה - שמקבלים מוצרים על עיוור שאולי יתאימו ואולי לא. זאת לדעתי לחלוטין אחריות הנרשמות לוודא עם עצמן האם הן מוכנות למערכת יחסים חד צדדית שכזאת, או שהן מעדיפות להמשיך ולבחור לעצמן את האיפור והטיפוח.

ושוב הגענו לשורה התחתונה - למי זה מתאים? לשמחתי, למרות ההתלהבות מקופסת ינואר, אני יכולה להגיד בלי היסוס שהשורה התחתונה שלי היום זהה. 
שירות גלוסיבוקס יתאים למי שאוהבת להתנסות, למי שלא מחפשת להעשיר את אוסף האיפור והטיפוח שלה דרך גלוסי (מדובר בדוגמיות למען השם!), למי שלא מקובעת על מוצרים מסויימים ולמי שיש את הכסף להשקיע. 
לעומת זאת, גלוסי לא יתאים למי שלא אוהבת הפתעות, למי שרוצה לקבל רק מוצרים מסוג מסויים (יוקרתי+), למי שלא צורכת איפור וטיפוח של מותגים ישראלים ולמי שיש כבר ניסיון רב עם עולם הקוסמטיקה ולא צריכה את גלוסי שיכיר לה מותגים ומוצרים חדשים. 

אז מה ההמשך מבחינתי? לצערי אני לא יכולה להגיד שאני נרשמת לשירות. המחיר, כפי שהוא עומד כרגע, פשוט יקר לי מידי. בתור מישהי שקונה איפור וטיפוח על בסיס קבוע יש לי תקציב שאני לא יכולה לחרוג ממנו (אחרת אפרד לשלום מהויזה...) ולשלם 75 ש"ח באופן קבוע מידי חודש נוגס לי מהתקציב באופן משמעותי. עבורי - הקופסאות לא שוות את המחיר הזה כרגע. אם כשהמחיר היה 60 ש"ח חשבתי שהוא יקר מידי, על אחת כמה וכמה היום... 
לדעתי חבל שגלוסי לא מאפשרים למנויות לבחור את אופן המשלוח, ואת זה אמרתי עוד מהיום הראשון. מי שרוצה ויכולה להרשות לעצמה - מוזמנת לשלם את התוספת לדואר שליחים. אבל זאת לא הוצאה שחייבים לכפות על כולן, בטח אם דואר שליחים לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך.

לסיכום - אני חושבת שלגלוסי עוד נכונו כמה חודשים של התייצבות באוויר. הדרך לא חלקה ונעשו טעויות, אבל עוד לא מאוחר לתקן ולהשתפר. מדובר כאן בשירות ניסיוני וחדש לשוק הישראלי אשר מערער את כל מה שידענו והתרגלנו אליו בעולם הקוסמטיקה (דוגמיות? מי שמע על דוגמיות בישראל..?). 
מבחינתי, המכשול העיקרי כרגע הוא המחיר. אם המחיר היה נמוך יותר לא הייתי מהססת ונרשמת במיידי  - אני אוהבת הפתעות, אני אוהבת מוצרים קטנים ואני מאד אוהבת להתנסות בדברים חדשים. לא שינתי את דעתי שהשירות הזה תפור בשבילי, רק נותר לי לקוות שיתפרו עבורי גם מחיר שיתאים לי.... 
זאת השורה התחתונה האישית שלי. כל אחת צריכה לעשות את החושבים שלה עם עצמה בטרם היא מחליטה להירשם לשירות - האם זה מתאים לה או לא? חבל להירשם בצורה נמהרת ואח"כ להתאכזב ולהצטער. 
אני מקווה שהצלחתי לתת לכן כאן את כל הכלים על מנת להחליט האם גלוסיבוקס זה בשבילכן או לא.

וכעת תורכן - האם נרשמתן לגלוסי? מה דעתכן  על הקופסאות? התגובות הן המקום לשפוך ולשתף!

גילוי נאות: הקופסא התקבלה לצורך סקירה.

51 תגובות:

  1. כשגלוסי היתה נחלת הבנות מחו"ל אני נורא התלהבתי ממנה ורציתי גם לעצמי. כשהשירות הגיע לארץ מיהרתי להירשם רק כדי לגלות שאת כרטיס האשראי שלי הם לא מקבלים, פייפאל הם לא מקבלים ותשובה מקצועית לא אראה משירות הלקוחות. החלטתי לראות מה יקבלו בקופסאות לפני שאני אתחיל להתבאס. וטוב עשיתי. המחיר, השירות, התמורה- לא בשבילי.
    אך לאן נעלמה השיין בוקס? הפייסבוק שלהם קיים אבל אין פעילות, כאילו נעלמו!

    השבמחק
  2. סקירה מדוייקת ונכונה.
    לא יודעת למה אבל נראה לי שעוד כמה חודשים ההיפ סביב הנושא ירד וקשה לי להאמין שהקופסאות הללו ימשיכו בלי קשר לכל מה שקרה

    השבמחק
  3. הסקירה שלך טובה מאוד, אני דווקא מאד אוהבת הפתעות והתנסויות חדשות, אבל עלות המשלוח באמת מוגזמת ולא מצדיקה את השירות. אני לא נרשמתי כי חיכיתי לתגובות של אלה שכן נרשמו, אבל למרות שהקופסאות נראות מאד מפתות, אני קיבלתי את הרושם שהן לא מצדיקות את המחיר, ולכן אין בכוונתי להירשם... תודה לך על העזרה בקבלת ההחלטה!

    השבמחק
  4. אהבתי את הפוסט! אני יכולה לחוות דעה אישית בקצרה? =)

    אני נרשמתי לחודשים פברואר ומרץ. משני הקופסאות לא הייתי מרוצה. ולא בגלל שזה לא "יוקרתי" אלא ששום מוצר אפילו לא אחד לא היה לצרכים שלי. לא ריחות לא צבעים. כלום. האמת לדעתי זה מתאים לאנשים שלא אכפת להם לקבל מוצרים שישבו ללא שימוש.

    בכל מקרה לי אישית וגם לעוד רבות אחרות השירות לא טוב. שלא לדבר על השליחות זה זוועה לדעתי. לא נעים לי לשלם וגם לסבול בוא נאמר ככה. אני לא צריכה לרדוף אחרי החבילה שלי. וזה מה שקרה החודש. וכשקיבלתי בהחלט ביטלתי. לדעתי אם הם היו משאירים בדואר רשום הרבה אנשים היו נשארים. אבל כל אחד והשיקולים שלו =)

    השבמחק
  5. מאוד מסכימה עם כל מה שכתבת . בעיקר עם נושא חוסר השיוויון בקופסאות. אני שוקלת באמת בעיקבות כך לבטל את המנוי. לא יתכן שיהיו כאלה הבדלים בין קופסאות. אני מאוד ממליצה למי שרוצה להרשם לגלוסי להבין טוב טוב במה מדובר ובעיקר כי כי מדובר ב8-6 סוגי קופסאות ולא בטוח מה מקבלים. חבל שאני לא הייתי חכמה וישר נרשמתי לשירות במקום קצת לראות מה אחרים אומרים....

    השבמחק
  6. היי,
    קיבלתי בדיוק את אותם המוצרים כמו שאת קיבלת,
    ניסיתי את רוב המוצרים (חוץ מהפלסטרים)..
    העפרון עיניים חום - עשה לי מראה מוזר ומיד מחקתי אותו.
    הקרם פנים הקטנטן היה נחמד טיפה שומני , לא הספיק להרבה זמן
    המסיר איפור גם נחמד לא שונה ממה שניסיתי עד היום כך שלא חידש לי הרבה.
    הלק בגודל שהוא בא זה מושלם - לא צריך יותר מזה. הצבע נחמד מאוד עשיתי איתו פראנץ'
    וזה היה ממש מתוק רק שהוא מתקלף די מהר-לא ממש עמיד (למרות ששמתי מחזק ומעל לק שקוף )
    המוצרים של לאקוסטין ידועים כמוצרים מעולים , אני אישית לא התחברתי לאף אחד מהריחות
    מאחר ואני אוהבת ריחות קצת יותר עדינים אבל אני בהחלט משתמשת בהם והם טובים.
    *בשוברים שקיבלנו אני לא אעשה שימוש, זה חסר ערך בעיניי אבל נחמד מאוד שהם חשבו עלינו ושמו.
    האם זה מצדיק את המחיר? לדעתי כן, עבור 60 שקלים ולא יותר.
    מבחינתי אני נהנת מעצם האלמנט וההפתעה , גם הקופסאות מדליקות ושימושיות.
    די התבאסתי לראות שאחרות קיבלו מוצרים כמו פרימייר, אבקת פילינג ועוד דברים שגם בקופסאות הקודמות
    לא יצא לי לקבל והכי אמיתי שנורא כן הייתי רוצה לנסות את המוצרים האלה דווקא בגלל שלא יצא לי להתנסות
    והייתי רוצה להיות "יותר בעניינים" מה שנקרא..
    בגדול- אני אוהבת מאוד את הרעיון , הייתי מאוד שמחה אם כולן היו מקבלות את אותו הדבר,
    אם היה אפשרות בחירה לדואר רשום (זה הרבה יותר נוח לי) ,
    ודבר אחרון, אם המוצרים היו טיפה מוגדלים ולא כאלה פיציים . זה יכל להיות הרבה יותר משמח.

    אהבתי לקרוא את הבלוג שלך , מצפה לפוסט הבא ומקווה שנהיה מרוצות מחבילת אפריל (:
    אני בכל אופן מאוד מצפה ומתרגשת לקראת החבילה.. !

    שיהיה לכולן המשך יום נעים , עדי ♥

    השבמחק
  7. אחרי שראיתי מה בנות קיבלו בקופסת מרץ, אני מאוד שמחה שביטלתי את המנוי מיד אחרי הזוועה של קופסת פברואר. כמובן, שזו דעתי האישית בלבד ובדיוק כמו שאמרת, זה לא מתאים לכל אחת. לי זה לא התאים, כי רב הדברים שקיבלתי [או שהייתי מקבלת במרץ] הם מוצרים שיש ברשותי בגודל מלא או כאלה שלא מעניין אותי שיהיו לי. לגבי הקרם של MURAD, זה נשמע קצת צורם כשכתבת שאם תמרחי אותו בחסכנות אז ישאר לך ליותר זמן...למה בכלל להגיע למצב של למרוח משהו בחסכנות? אם הייתי מנויה של גלוסי והייתי משלמת 75 שקלים בחודש, לא הייתי רוצה לחסוך על מוצר כדי שישאר יותר זמן. אם זה המצב, אז עדיף לחסוך את ה - 75 ש"ח, ללכת לפארם ולבקש דוגמית ואם זה מתאים אז לקנות בכסף שחסכנו. בראיה שלי עדיף לחסוך את הכסף ולא את המוצר שמגיע בגודל של דוגמית אבל שוב, זו רק הדעה שלי.
    בגדול, הקופסה של מרץ עדיפה על זו של פברואר, זה בטוח. אני מאמינה שאם הם לא היו מתאפסים על עצמם במרץ, אני בטוחה שהם היו מפסידים עוד יותר לקוחות.

    השבמחק
  8. הו! סופסוף מישהי שקיבלה חבילה זהה לשלי! (פרט לצבע של העיפרון - אני קיבלתי חום)
    גם אני סה"כ מרוצה מהחבילה, אבל אני מודה - התאכזבתי לגלות שהיו חבילות שוות יותר...
    בניגוד אלייך הפעם קיבלתי את החבילה מוקדם יחסית וללא בעיות (בניגוד לחודש שעבר, שקיבלתי בין האחרונות וזה היה מבאס והרס את מוטיב ההפתעה..)
    אני לגמריי מסכימה עם השורה התחתונה שלך, גלוסי זה פינוק, צ'ופר, ולא צריך לצפות ממנו ליותר מזה....

    השבמחק
  9. די סיכמת את מה שאני מרגישה כלפיהם וחושבת עליהם

    השבמחק
  10. נרשמתי כבר מהקופסא הראשונה (על כן אני משלמת "רק" 60 ש"ח), ואני חייבת לציין שקופסת מרץ אכזבה אתי קשות ביחס לשתי הקודמות! הכל נראה לי פיצי מדי, ומה שלא פיצי - סתם מאכזב (עיפרון כחול?). קיבלתי את הפריימר של MURAD ובמקום מסיר האיפור יצא לי קרם פנים מזערי של CARITA. נראה לי שהמדבקות אמורות להיות עוד מוצר בגודל מלא.
    וכמובן שגם לי היה חסר הניחוח של הבושם, זה היה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשפתחתי את הקופסא (בסוף החודש)...

    השבמחק
  11. הי :-) קודם כל אחלה סקירה... קיבלנו קופסא זהה (חוץ מהעפרון שלי שהוא חום ולא ירוק)..
    האמת שאני לא כ"כ התלהבתי ואני חושבת שאבטל את המנוי. מבחינתי דווקא הקופסא של חודש שעבר היתה יותר שווה (הפריימר של גרלן, השפתון המלא...). אבל ברור לי שזה עניין של טעם. דווקא יש דברים נחמדים אבל בסופו של דבר זה לא מצליח להלהיב אותי יותר מדי ואני לא יודעת אם זה שווה את הכסף....

    השבמחק
  12. מסכימה עם כל מילה שכתבת חוץ מהשורה האחרונה. אני מעדיפה את קופסאת פברואר בהרבה. המותגים היו אמנם פחות יוקרתיים אבל הגדלים הרבה יותר מכובדים ושימושיים.

    השבמחק
  13. תודה על הסקירה !
    באמת שגלוסי איכזבו, אני אישית לא עשיתי מנוי אז זו לא בעייה אצלי אבל ההתנהלות שלהם גרועה מאוד, גם בקשר לשירות לקוחות וגם החוסר שוויון בערך של הקופסאות. אם הייתי מנויה זה היה מאוד מאכזב לראות שהקופסה שיש אצלי שווה הרבה פחות משקיבלה מישהי אחרת.

    השבמחק
  14. רוקמת חלומות2 באפריל 2012 בשעה 20:42

    נרשמתי לגלוסיבוקס מהחודש הראשון, אהבתי יותר את קופסת פברואר מזאת של מרץ,
    גם מבחינת ההגעה של הגלוסיבוקס, שבחודש פברואר הגיעה יחסית ללא בעיות,
    לעומת הקופסה של מרץ שלקח הרבה זמן ודי הרבה טלפונים עד שקיבלתי,
    יש לציין שבפעמים שהתקשרתי לשרות הלקוחות של גלוסיבוקס הם היו מאוד רציניים וטיפלו בבעיות.
    בגלל שאני מגיעה מתחום הקוסמטיקה אני יודעת שיש בעיה לקבל מוצרים מוקטנים
    ולכן אני אמשיך עוד חודש עם השרות ששמחתי מאוד שהגיע לארץ, לדעתי הקונספט של השרות מצוין.

    השבמחק
  15. אני מסכימה עם השורה התחתונה שלך - אם מתחברים לשירות ולרעיון הכללי אז יש רצון להמשיך את המנוי, גם אם לפעמים יש קופסא מוצלחת פחות. לכן גם אני הייתי עושה מנוי, אילו זה היה במחיר הגיוני מבחינתי.

    השבמחק
  16. אני חושבת שאכזבה זה עניין מאד אישי. אמנם לא קיבלתי את הקופסא "השווה" של החודש אבל זה גם לא גרם לי מפח נפש כמו לאחרות. גלוסי צריכים לשפר את חלוקת המוצרים בין הקופסאות אבל גם המנויות צריכות להיות מוכנות לכך שתמיד יש סיכוי שלא תקבלי את מה שאת רוצה יותר. זה חלק מהרעיון..

    השבמחק
  17. תודה! אני שמחה שלא קיבלתי את העיפרון החום, ירוק דווקא בא לי בטוב עכשיו ;-)
    גם מבחינתי הקופסאות לא מספיק מלהיבות כרגע כדי להשקיע בהן 75 ש"ח. זה יקר מעל ומעבר עבורי. גם המחיר למנויות וותיקות עדין גבוה לי, אבל זה לגמרי עניין של של שיקול אישי ועד כמה את רוצה לפנק את עצמך.

    השבמחק
  18. לי גם היה חסר בושם, אבל זה בגלל שאני סאקרית של בשמים ;-)
    האמת שמבחינת תמהיל אני דווקא מעדיפה את הקופסא של החודש. יותר מוצרים והם יותר מעניינים אותי מאלה שבקופסא של פברואר. לא מפריע לי שהם קטנים, להפך, אני אוהבת דברים קטנים :-)

    השבמחק
  19. עשיתי השתדלות ;-)

    השבמחק
  20. אני חושבת שאכזבה זה חלק ממהות השירות כאן. השאלה אם את טיפוס שיכול להתגבר על התחושה הזאת או שזה יקלקל לך מההנאה. לי קצת נחמץ שלא קיבלתי את הדברים השווים יותר, אבל אני חייבת להודות שזה לא הטריד אותי יותר מידי ושכחתי מזה די מהר. אני מניחה שההנאה מהשרות תלויה מאד באישיות של המנויה... אני לגמרי יכולה להבין את מי שזה כן מאד מפריע לה.

    השבמחק
  21. הקרם של מיורד הוא בהחלט קטן מידי, בטח כשזה מגיע במקום קרם קוויאר בגודל מלא או פילינג די גדול שקיבלו בקופסאות אחרות. מצד שני, אני ידועה בתור מישהי שמורחת יותר מידי מהכל, כך שההערה למרוח בקמצנות הייתה יותר note to self... אבל מה שכן היה חשוב לי להבהיר שלמרות מה שמנויות רבות חושבות זה יספיק להרבה יותר משימוש אחד (אחת התלונות הנפוצות).
    בשורה תחתונה - אני מסכימה איתך. נכון לעכשיו זה לא מצדיק את המחיר מבחינתי.

    השבמחק
  22. האמת שלא קבעתי בשורה התחתונה שהקופסא הזאת עדיפה. אני חושבת שזה עניין של העדפה אישית. מבחינתי בקופסה הזאת יש אמנם מוצרים קטנים, אבל יש יותר מוצרים -שזה יותר נחמד :-)

    השבמחק
  23. אני חושבת שהתגובה שלך מדגימה היטב את חווית השימוש מהקופסא - ניסית את המוצרים וגיבשת דיעה לגביהם, וגם אם לא אהבת את חלקם זה בסדר לגמרי, זה חלק מהמטרה של הקופסא - כדי להכיר לך דברים חדשים ולעזור לך להחליט אם את רוצה לקנות את הגודל המלא או לא.
    אני חושבת שהרעיון הוא שקופסאות עם יותר מוצרים (החודש היו 7!), המוצרים יהיו קטנים יותר, לעומת זאת קופסאות עם פחות מוצרים - הם יהיו גדולים יותר (כמו פברואר(.
    שמחה לשמוע שאת ניהנת מהבלוג :-)

    השבמחק
  24. אני מאד מקווה שבקופסאות הבאות גלוסי יחלקו את המוצרים באופן קצת יותר שווה כי איך שזה עכשיו סתם גורם לעגמת נפש ליותר מידי מנויות..

    השבמחק
  25. ברור שאת יכולה לחוות דיעה אישית- בשביל זה יש תגובות!
    אני מסכימה איתך שלמי שיש טעם ספציפי או צורך במוצרים ספציפים - זה לא בשבילה. גלוסי זה פינוק מעבר לדברים הרגילים שמשתמשים וקונים ולמי שלא מתחברת לזה אין טעם לנסות.
    העניין של המשלוח הוא חבל אחד גדול לדעתי. ממש פספוס

    השבמחק
  26. תודה, אני שמחה שיכולתי לעזור לך להחליט :-)
    אני כמוך - מתחברת לרעיון אבל לא במחיר הנוכחי.

    השבמחק
  27. תודה! השתדלתי מאד להראות את שני צדדי המטבע.
    אני דווקא חושבת שפחות הייפ יעזור לגלוסי. ככה הרגשות כלפי הקופסאות יהיו פחות קיצוניים ואולי תהיה יותר שביעות רצון.

    השבמחק
  28. זה ידוע שהדשא בחו"ל תמיד ניראה וורוד ומפתה יותר ;-)
    לגבי שייןבוקס - אין לי מושג! כנראה ראו מה קורה עם גלוסי וירדו מהרעיון בינתיים... P-:

    השבמחק
  29. סה"כ התכולה שלה לא רעה בכלל.
    אבל שראיתי אותה- לא הצטערתי שביטלתי עוד בפברואר
    אני ביטלתי בגלל שלא אהבתי לרדוף אחרי החבילה שלי (גם בינואר וגם בפברואר) אבל סה"כ המוצרים בסדר
    מה שכן- לא אחזור לשירות כל עוד המחיר הוא 75 ש"ח.
    הלק ממש ממש חמוד, אני אוהבת את המינים של OPI:)

    תהני מהקטנטנים:P

    השבמחק
  30. אני זוכרת את התלעות שעברת עם הקופסאות שלך וחבל... :-(
    איך שזה עומד כרגע ולמרות שהייתי שבעת רצון עם הקופסא - 75 זה הרבה יותר מידי יקר לדעתי.

    השבמחק
  31. התגובה שלי נכתבה ביחס לתגובתה של FalafelFashion :)

    השבמחק
  32. אני אישית ביטלתי את המנוי פשוט כי אין לי 60 כל חודש בשביל זה,אני מעדיפה להשקיע את זה על דברים שאני באמת רוצה ולא על הפתעות.אני אישית חושבת שגלוסיבוקס צריכים לאזן את המוצרים בכל קופסא ואת השווי,אני למשל קיבלתי מסיכה בגודל מלא ופילינג בגודל יחסית מכובד ויש בנות שקיבלו דוגמית פיצית של קרם פנים,וזה לא פייר אם הם שמים משהו יקר מאוד בגודל מלא למישהי הם צריכים לשים את שאר הדברים שיהיו יותר זולים בתמחור.זו הטענה היחידה שיש לי אליהם,וגם בגלל זה ביטלתי את המנוי,כי עד עכשיו(קניתי רק את של פברואר)היה לי מזל בקופסאות ובקופסה הקודמת קיבלתי בושם ופריימר של גרלן לעומת צללית של לייף ובושם של גברים ובקופסה הזאת גם יצא לי טוב אבל אין להסתמך על המזל אם יהיה לי גם קופסה הבאה מוצרים טובים.בסך הכל השירות נחמד:)

    השבמחק
  33. בדיוק! אני הגבתי ממש כמוך, התבאסתי לשבריר שנייה, אבל אני עדיין מרוצה ממה שכן קיבלתי, ושמחה שדווקא כל המוצרים החודש שימושיים עבורי. שזה כבר הצלחה בעיניי..

    השבמחק
  34. אני הייתי מנוייה על ה"פינוק " וישירות לאחר קבלת הקופסא של מרץ ביטלתי .
    למה ? מאוד פשוט- לגבי הקרמים-לכו לכל קניון שיש בו רשת שמחזיקה את חלק מהמוצרי פינוק(כגון סופרפארם) -בקשו טסטר -ותקבלו חופשי את מה שקיבלנו בקופסת מרץ.
    כאחת שהיתה מנוייה לגלוסי בוקס אנגליה אני יכולה להגיד שאין מה להשוות!!! הם באמת מפנקים ומפתיעים
    אני לא יודעת עד כמה החברה מודעת לפשלות האילו-אני כן יכולה להגיד שרוב החברות שלי גם ביטלו את המנוי עם אכזבה גדולה מאוד. אף אחד לא טרח אפילו לנסות לקבל מהם משוב למה.....
    חבל....רעיון מדהים שפוספס.

    חג שמח-הדס

    השבמחק
  35. זה נכון שהיו יותר מוצרים בגודל מלא אבל הם כולם היו עממיים יותר ולכן גם זולים יותר. אם כבר מישהי רוצה את הקופסא בשביל להפתח ולהכיר מוצרים חדשים אז נראה לי שעדיף לנסות דווקא את היקרים/יוקרתיים יותר. אם נסתכל על עלות-תועלת אז כן, את צודקת :)

    השבמחק
  36. האמת שזה לא כ"כ פשוט להשיג טסטרים בארץ כמו שאת מתארת, וזה לא שלא ניסיתי.....
    איזה כיף לך שהיית מנויה באנגליה! הקופסאות שלהם שוות
    שיהיה חג שמח גם לך :-)

    השבמחק
  37. השורה התחתונה של שתינו זהה - זה הכל עניין של שיקול עלות מול תועלת. למי שיש את הכסף הפנוי ואוהבת את הקונספט - אני בטוחה שתהנה מהקופסאות הבאות.

    השבמחק
  38. אנחנו כנראה בנות מזן נדיר שקל לרצות אותן D-:

    השבמחק
  39. אהה עכשיו הכל מובן D-:

    השבמחק
  40. אני מסכימה איתך פחות או יותר עם הכול. מעצבן אותי לגלות שגם החודש היו הבדלים כאלה מבחינת שווי הקופסא :/ גם בחודש שעבר וגם החודש מסתבר שאני מאלה שקיבלו את הקופסאות הפחות שוות [בחודש שעבר בכלל...קיבלתי את הסוג הכי גרוע]
    סיכמת את הכול בכותרת- נחיתה רכה, ההמראה משובשת. חבל שהם הורסים לעצמם ובגלל דברים שטותיים כאלה

    השבמחק
  41. היי קיבלנו את אותה קופסא בדיוק...
    את האמת שאני מאוד מאוכזבת- לי המורד הספיק ל שלושה שימושים ונגמר שלושה ימים אחרי קבלת הקופסא- משמע מריחה אחת ביום כאשר אני בדרך כלל מורחת קרם לחות פעמיים ביום- אין לי דעה אם המוצר השפיע או לא השפיע כמו שצריך מהניסיון המאוד דל לא אהבתי את המרקם ולא ראיתי תוצאות. ועבורי פה קבור הכלב- הגימיק הזה קסם לי כי ציפיתי שאקבל מוצרים שאוכל להתנסות בהם כמו שצריך מוצרים שהם טראוול סייז מספיקים לפחות לחודש ואז אפשר לגבש דעה יציבה אם אני אוהבת וארכוש את המוצר או לא. ניסיון של דוגמית כמו המורד וכן כמו הקרם ידיים של לוקאטיין לא הספיקו עבורי כדי לראות תוצאות.
    הקרם גוף והמי פנים נחמדים מאוד- לא הבחירה הראשונה שלי אבל בהחלט אקח אותם לטיול כמו שציינת.
    הלק פצפון אך מדהים בעיניי- גוון אדום מושלם.
    הפלסטרים היו בדיחה בעיניי-למרות שאני אוהבת את החברה מאוד וקונה המון ממוצריהם, אני חושבת שישנם מוצרים שלא קשורים ושלא נרשמתי לגלוסי כדי לקבל פלסטרים שזה על אותו רמה של תחבושות היגייניות וטלק- חבל.
    ולבסוף העפרון- אני ממש נחרדתי מהצבע המגעיל ומהמרקם הלא אחיד- מה את חושבת עליו?

    השבמחק
  42. אני רק מקווה שהם לא ימשיכו להרוס לעצמם אלא ילמדו וישתפרו. אני מוכנה לקבל טעויות כאלה בתחילת דרכו של השירות בתנאי שאלה לא יהיו טעויות מתמשכות...

    השבמחק
  43. האמת שאני השתמשתי במיורד ובקרם ידיים כבר כמה פעמיים והם לא מתקרבים לסיום. אני מניחה שזה תלוי בכמויות שאת רגילה להתמרח בהן ומה שאצלי יחזיק מעמד הרבה זמן יחזיק פחות אצל מישהי אחרת. כל הגדלים שקיבלנו לא הפריעו לי מלבד המיורד שניראה לי קטן, למרות ששוב - בינתיים הוא לא מראה סימני סיום.. אבל בכל מקרה צריך לקחת בחשבון שטראוול סייז זה לא תמיד גודל שיספיק לחודש-חודשיים! לפעמים אלה מוצרים קטנים הרבה יותר שיספיקו רק לנסיעה של יום-יומיים...
    כמו שכתבתי בפוסט - הפלסטרים הם המקבילים עבורי לדיאורדורנט גרנייה שקיבלנו בקופסת ינואר. מגוחך ולא מלהיב אבל בכ"ז שימושי, אז מילא..
    לגבי העיפרון - לא ניסיתי אותו עדיין!

    השבמחק
  44. כלה בקלות איפור מקצועי4 באפריל 2012 בשעה 14:51

    זה הפוסט הכי ענייני שקראתי על גלוסיבוקס, אפילו הסתפקתי באמצע קריאה אם לא באת לקרוא במחשבות שלי באמצע הלילה, מסכימה עם כל מילה .

    השבמחק
  45. תודה! כמו בכל דבר גם בגלוסיבוקס יש יתרונות וחסרונות והשתדלתי להתייחס כאן לכל הצדדים

    השבמחק
  46. אני גם מקווה מאוד שמישהו שם יתפוס את עצמו ויבין שיש דברים שחייבים לשפר במיידי.
    לצערי אני סקפטית :/ כבר ראיתי איך דברים כאלה מתנהלים מבפנים כשעבדתי בבית מלון, העברנו להנהלה כל מיני תלונות והצעות ייעול לדברים קטנים ומציקים שאפשר לשנות וקיבלנו התעלמות וחוסר אכפתיות

    השבמחק
  47. מסכימה עם כל מה שכתבת, מלבד זה שבשבילי ה 59.9 ש"ח האלה הם די בכיף. בנתיים לפחות הם שווים את ההשקעה הזו.
    אני גם די מרוצה מהמוצרים שלי. בעצם קיבלנו בדיוק את אותה קופסה (מלבד זה שהעפרון שלי הוא כחול).
    אני חושבת שכל המוצרים כאן די פרקטיים. ובסה"כ אני כן מרוצה מהמכלול גם בהשוואה לקופסאות האחרות שהתקבלו.
    אולי זה חוסר הכרות שלי עם המותגים והתמחור שלהם :) כי לא הכרתי לא את מורד, לא את החברה הישראלית (זו עם האיקרה :P) ולא יודעת איפה מדורגים דרמלוג'יקה בהשוואה למוצר שהתקבל אצל מי שלא היה לו את זה.
    הלק של OPI נפל עלי מהשמיים הוא בדיוק מה שרציתי! :)

    השבמחק
  48. את משלמת 60, אבל אם אני ארשם עכשיו אני אשלם 75 (אני לא מתכוונת לעשות איסוף עצמי) וזה יקר מבחינתי בשביל משהו שאולי אוהב ואולי לא.
    אני מסכימה איתך שזאת קופסא שימושית, בטח למי שאוהבת לנסות דברים חדשים.
    דווקא את OPI אהבת, חשבתי את לא אוהבת אדומים "סטנדרטיים"!

    השבמחק
  49. אני חושבת שיש כאן הבדל בגישה, כי אצל גלוסי משוב מהלקוחות זה קריטי, בטח בעידן הפייסבוק. לדעתי יהיה להם דחוף יותר לשנות ולשפר וכפי שניתן לראות יש אצלהם קשב (אם כי הפתרונות שלהם לא תמיד כאלה גאוניים..).

    השבמחק
  50. מסכימה איתך ש 75 זה יותר מידי. זה נכון.
    אני די הרפתקאנית ואוהבת מאוד לנסות דברים חדשים ומעניינים אז בשבילי זה תפור :P
    ולגבי הלק האדום, את יודעת, אדום כזה בחיים לא הייתי רוכשת בעצמי כי - בשביל מה??
    אבל בדיוק לאחרונה התחשק לי לק אדום קלאסי והנה הואנ פל לידי מבלי שאצטרך להתאמץ ממש קטע.

    השבמחק
  51. אוי נו, אז הלק באמת נפל לך בזמן טוב. ותודה לאלוהי הגלוסי D-:

    השבמחק