‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.4.2012

מסיבות קטנות

אתמול חגגתי יום הולדת!

כל שנה אני מתרגשת מחדש מהעובדה שנולדתי בעיצומה של העונה האהובה עלי בשנה - האביב. בין אם יום ההולדת שלי נופל לפני, במהלך או אחרי פסח תמיד יש תחושת התחדשות באויר, השמש תמיד זורחת ביום ההולדת שלי והפרחים כולם פורחים.
את החגיגות פתחתי יום לפני, עם 3 חברות יפות ואהובות במסעדת אורנה ואלה ברחוב שינקין המחודש.
זה אחד המקומות האהובים עלי לאכול בהם בת"א -  האוכל תמיד טרי, לא מתיימר ומיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר. ארוחת בוקר כמו שארוחת בוקר צריכה להיות.
 המשכנו אח"כ לשוטט ברחובות ת"א ומצאתי באחת החנויות את כלי הזכוכית הזה. כיוון שאני תמיד מחפשת כלים דקורטיביים קטנים לאחסן בהם איפור, הוא נחטף מיד וכבר הספיק למצוא חברים חדשים לגור בו.
את היום סיימתי בביקור בדירה חדשה של חברה טובה ויפה, ושם גם פגשתי את הפרצופה הזאת. מי שלא מזהה מיד מי הגברת, כנראה לא עוקבת אחרי הבלוגים הנכונים. הדירה לאט לאט מקבלת צורה ואופי בעזרת תשומת הלב שמקדיש לה לב אוהב וזוג ידיים עסוקות בקניית רהיטים קסומים און-ליין. הביקור בה עשה לי נעים בזכות ניחוח הטריות המורגש באויר, המורכב מכל התקוות הנרגשות של עכברוני הכפר היפים והצעירים שעברו סופסוף לעיר הגדולה.
לא חזרתי הביתה בידיים ריקות וידידותיי, שמכירות את אובססיית איסוף בקבוקי הבושם הריקים שלי, דאגו לי למלאי חדש שבינתיים עושה לי שמח בעיניים על השידה בחדר, עד שיבואו אחרים להחליפם ויגיע גם תורם להתאחסן בקופסת האוסף (יום אחד כולם יהיו בתצוגה!).
את יום יום ההולדת שלי פתחתי בהחלפת מניקור, והתהדרתי בלק וורוד גליטרי לכבוד המאורע. 
בתור פינוק יום הולדת, את ארוחת הצהריים שלי אכלתי "אל פרסקו" בגינה. למרות שאני גרה בתנאים שמאפשרים לי לעשות את זה באופן יום יומי, זה לא קורה בפועל. לאכול צהריים על שולחן המטבח תוך כדי קריאת העיתונים היומיים זה בנוהל, במקום לצאת החוצה ולהנות ממזג האויר האביבי. הבטחתי לעצמי לעשות זאת שוב בקרוב!
לאורך כל היום כולו הוצפתי באיחולי יום הולדת מחברי בפייסבוק. ריגש אותי כל פעם מחדש לפתוח את עמוד הבית ולגלות שעוד ועוד חברים וקוראות פינו שנייה מזמנם כדי לכתוב לי על הקיר, לפרסם תמונות ואפילו לשלוח מתנות יום הולדת ווירטואליות! 
גם עוגות ווירטואליות קיבלתי מכל הצבעים והמינים, כולל עוגת מאק שניראת מפתה מכדי לנגוס בה!
אחרי כל העוגות הווירטואליות שהציפו את הקיר שלי במשך היום, היה זה אך טבעי שאסיים אותו עם עוגת יום הולדת אמיתית. שמתי את הדיאטה לכמה דקות בצד וליקקתי בהנאה כפיות גדושות בשוקולד, קרם וקצפת.

וכך הסתיים לו פרק א' בחגיגות יום ההולדת ה-26 שלי. בשל לוחות זמנים מתנגשים אני "נאלצת" למשוך את חגיגות יום ההולדת על גבי מס' ימים עם חברים שונים. זאת הולכת להיות מעמסה רצינית לאכול כל פעם מחדש קינוח יום הולדת, להיפגש עם חברים אהובים ולקבל מתנות, אני באמת לא יודעת איך אצליח לשרוד ;-)

תודה לכל מי שאיחל, כתב, הקדיש וחילק לי מתנות, הייתם הדובדבן שעל הקצפת! 

26 תגובות:

  1. מהממת! שמחה שהיה לך יום הולדת כייפי ומאחלת לך עוד הרבה ימים שמחים כאלה (ואליי כמובן את תמיד מוזמנת)

    השבמחק
  2. איזה יום מקסים היה לך :) המון המון מזל טוב.

    השבמחק
  3. איזה יום כייפי, שילוב של אוכל טוב, חברות והמון חיוכים הוא תמיד מוצלח !
    ואיזה יופי ! הברכה שלי מככבת בפוסט
    :-)

    השבמחק
  4. היה רגוע וכיף ומלא ברגעים של שמחה! וברור שהיא מככבת, אני מתה על פו הדוב! :-)

    השבמחק
  5. היו לי יומיים מקסימים :-) ותודה רבה!

    השבמחק
  6. מחכה כבר להזדמנות הבאה שאצא לטייל עם מונה הקטנה!

    השבמחק
  7. ושוב מזזזזזללללללל טטטטווווובבבב! :)
    אורנה ואלה היה משובח והחברה עוד יותר . שיהיו לך עוד המון ימי הולדת כיפיים כאלו ואף יותר . ותמיד תזכרי ששאנל ורוד זה קלאסי :-P

    השבמחק
  8. תודה גורג'ס!!
    היה מעולה, יום מושלם לפתוח איתו את חגיגות היום הולדת :-)

    השבמחק
  9. יום הולדת שמח שוב :)
    העוגות עשו לי חשק נוראי למתוק חח

    השבמחק
  10. מזל טוב!!! איזו עוגה מדהימה

    השבמחק
  11. תודה גלי! יש משהו מסתורי בתמונות של עוגות - הן מייד עושות לך חשק לאכול אחת! D-:

    השבמחק
  12. תודה! וגם טעימה :-)

    השבמחק
  13. כן .. מזל שלי שאחרי פרוסה אני מרגישה שמתוק לי מידי :)

    השבמחק
  14. יש לך מזל!! אצלי ממתוק למתוק אני רוצה עוד מתוק D-:

    השבמחק
  15. עשית לי עכשיו חשק בלתי נשלט לשוקולד. וכמובן שאין לי בבית - כדי שאני לא אוכל לאכול ברגעי קרייב שכאלה.
    מזל טוב! אני הייתי מוכנה לאכול באורנה ואלה כל יום מימות השנה.

    השבמחק
  16. רק אני מתעניינת מה יש לך על ציפורניים?! וברור שבא לי לטרוף לך את העוגה!

    השבמחק
  17. תודה! גם אני כמוך - שוקולדים לא נכנסים אלי הביתה, אבל עוגות אני מכינה במו ידי לצערי..
    אני כ"כ אוהבת את אורנה ואלה, לפעמים היא נידמת לי כמסעדה השפויה היחידה שנותרה בת"א

    השבמחק
  18. לא רק את :-) DANCE BABY של צ'יינה ומעל גליטר פושטי

    השבמחק
  19. מזל טוב! הרבה אושר ועושר ועוגות טעימות!
    ניבה.

    השבמחק
  20. תודה רבה ניבה!

    השבמחק
  21. סורי על האיחור אבל המון מזל טוב שתמשיכי להביא לנו סקירות מעניינות ושהיה לך אושר ועושר בחיים

    השבמחק
  22. תודה רבה רחלי! :)

    השבמחק
  23. איזה כיף של יום הולדת! שנה שעברה ארגנתי את כל החברים שלי ליום הולדת, השנה ויתרתי ולא היתה לי סבלנות אז פגשתי כל פעם כמה חברים בודדים..
    ממש בעיה העובדה שרוב החברים שלי לא קשורים אחד לשני לכן לא ימצאו אחד את השני במידה והיו רוצים לארגן לי אירוע. ומעט אחרי יום ההולדת שלי, כשהגעתי ליום הולדת של חברה, חברה טובה שלה גילתה שבשנה לפני היא פספסה אותי כי לא הכירה אותי ולכן לא הוזמנתי למסיבת הפתעה (שמסתבר היתה מוצלחת מאוד) קצת עשה לי לא נעים בבטן, אבל מילא.
    פעם כשגרתי בדירה מיניאטורית עם חצר הייתי רוב הזמן בחוץ. היתה לי מיטה מאולתרת כזו שכיף לשבת עליה וללמוד בחוץ. ארשום לעצמי לדירה הבאה לפחות מרפסת!! (כזו שלא פונה לשמש כמובן ;))
    סיקרנת אותי לגבי הלק! הוא נראה ממש חמוד!
    ואגב, יש בקבוק (לא אטרקטיבי אני יודעתת..) שממתין לך אצלי :)

    השבמחק
  24. כן, היה כיף השנה. גם עשיתי כמוך הפעם - נפגשתי עם כמה קבוצות של חברים בנפרד בגלל בעיה בתיאום לוחות זמנים לאירוע אחד. זה דווקא נחמד למשוך ככה את היומולדת על פני כמה ימים ;-)
    הלק הוא וורוד קרמי (שבקרוב אכתוב עליו!) ומעליו גליטר רגיל, אבל ביחד יצא שילוב מוצלח. רק ההסרה הייתה קצת סיוטית, כרגיל עם גליטר...
    ומחכה לקבל את הבקבוק! D-:

    השבמחק
  25. אז יאללה, אפשר להפגש לקפה ומאפה או שוקו וטוסט :)
    אני די ספונטנית :P

    השבמחק
  26. אם העניין הקבוצתי לא יתאפשר בקרוב אפשר לארגן משהו חלופי :-)

    השבמחק