‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

30.3.2012

קסם ה-BB / ניוד שיק / הגרלה! *ההגרלה נסגרה*

היום ניגע קצת בכל העולמות - קצת סקירה על מוצר חדש, קצת הצעות שימוש והגשה וקצת הגרלה קטנה וחביבה לקראת החג!
לשם שינוי אני רוצה לזרז את העניינים ולא לטרחן לכן עוד ועוד עד קץ כל הקיצים, כך שניגש ישר לעבודה:

האביב בפתח, ענני החורף נעלמו אל עבר האופק ואנחנו מתחילות להתנער מכל זכר לאיפור חורפי מעושן, כהה ומודגש. כשהשמש בחוץ זורחת והפריחה מלבלבת, אין מנוס מלפזול אל עבר איפור קליל ותואם לאווירה. לכן היום נעסוק באחד הטרנדים שלעד יהיו לו מאמצות - הניוד.
כל ניוד טוב מתחיל עם בסיס מוצלח. BB קרם הוא מסוג המוצרים האלה שהם מייקאפ ללא מייקאפ. רוצות עור זוהר מבריאות וחף מפגמים? לכו ועשו לעצמכן פוטושופ. לעומת זאת, הראציונאליות יותר מבינינו, יפנו אל ה-BB קרם כדי שיעניק להן עור אחיד יותר, כיסוי קל וגימור חי ומואר. 
שחקן חדש וראשון מסוגו אשר נכנס לשוק הישראלי הוא ה-BB קרם של Garnier. 
זה לא מייקאפ, זה קרם קסמים אשר מתחזה למייקאפ. לא אני אמרתי - גרנייה אמרו: Miracle Skin Perfector. מה אין בו? כל טוב הארץ (ויטמין C, לחויות, קפאין פיגמנטים מינרליים ועוד ועוד) וגם SPF 15 זרקו פנימה על חשבון הבית.
אריזת שפורפרת נוחה ולא מתיימרת כאשר המוצר עצמו מגיע בשני גוונים - לייט ומדיום. נשמע קצת מוגבל ומגביל? אולי, אך לא בהכרח ותיכף נסביר.
קרם הפלאים הזה טוען להשפיע בשלל דרכים שונות על בריאות העור שלנו. את הדוקטורט שלי ברפואה דרמטולוגית טרם סיימתי, כך שאינני יכולה להעיד על ההשפעות שלו על העור שאינן ניראות לעין. אני כן, לעומת זאת, יכולה להעיד על המראה שלו על העור וההתנהגות שלו עליו, ועל זאת אפרט לכן כאן בחפץ לב. 
המרקם נראה בתחילה סמיך אך מיד בנגיעה הראשונה ובמריחה על הפנים מרגישים שהוא בעצם רך מאד ונמס אל תוך העור כמו חמאה רכה. למרות שהגוונים ניראים חד מימדיים וכהים למדי, הם בעצם יכולים להתאים לשלל גווני עור בגלל שרוב המוצר נספג אל תוך העור ונותרת שכבת כיסוי דקה ועדינה. עם זאת, הגוונים בעלי תת גוון צהוב ועם נטייה קלה שבקלות לכתום. שלגיות של ממש אולי לא יצליחו למצוא כאן את מבוקשן מבחינת גוון.
הכיסוי, שאלת הכיסוי. אז בואו נבהיר פה מראש - BB הוא לא מוצר אשר ידוע בתכונות הכיסוי שלו. הרמה המקסימלית היא נמוכה+. את ה-BB של גרנייה הצלחתי לבנות בשיטת השכבות עד רמת כיסוי בינונית מינוס, אך גם זה לא על פגמים משמעותיים.
הקסם האמיתי הוא בגימור. הפנים ניראות כאילו שום דבר לא יושב עליהן והעור ניראה אחיד וזוהר. על מנת שלא יזהר יותר מידי, אני מפדרת אותו בעדינות, צעד שתורם גם לקיבועו על גבי העור. עלי הוא שורד במשך יום שלם בלי בעיות ובלי דהיות, כמו ילד טוב. את פרצופי הזוהר מעונג ה-BB תוכלו לראות כאן  וכאן.
כעקרון, BB הוא בעצם מעין תחליף לקרם לחות, אך בכ"ז אפשר להניח אותו מעל קרם לחות אחר. אני מוצאת שמעל קרם לחות הוא לא מצליח להתקבע וממשיכים לחוש שהעור מעט דביק. לעומת זאת, למי שיכולה להרשות לעצמה עדיף אלף אלפי מונים להניח אותו במקום קרם לחות. כך הלחויות שבו נספגות כראוי בעור והוא מתקבע בלי בעיות.
שורה תחתונה - למי ה-BB לא מתאים? למי שמחפשת כיסוי גבוה, למי שיש עור שמן, למי שמזיעה הרבה (כל עם ישראל במהלך חודשי יולי-אוגוסט), למי שמחפשת גימור מאט.
למי ה-BB כן יתאים? לבעלות עור רגיל עד יבש, למי שמחפשת לאחד את גוון העור ולהעניק כיסוי נמוך לפגמים קלים, למי שאוהבת מוצרים עם גימור חי ולח ולמי שלא חשובה לה עמידות 100%.
את ה-BB של גרנייה ניתן למצוא בכל הפארמים ומחירו עומד על 170 ש"ח, אך כרגע נמכר במחיר השקה של 80 ש"ח.
נעבור בדילוגים אל שלב הניוד הבא והמתבקש - שפתיים. 
שפתיים ניודיות נהיו אצלי לאחרונה כמעט בנוהל היום יומי. הכי מהר, הכי פשוט והכי פחות התעסקות. איך אני מגיעה למראה הזה?
 אחד ממוצרי ה-Must Have שיש לי על שידת האיפור ושאני קונה מחדש פעם אחר פעם כבר שנים, הוא עיפרון תוחם שפתיים מס' 26 של ביוטיקייר. את העיפרון הזה גיליתי לפני כמה שנים ומאז אני לא נפרדת ממנו. הגוון שלו הוא כמעט 100% גוון השפתיים הטבעי שלי ולכן הוא התוחם המושלם. לכל מתאפרת חובה שיהיה תוחם שפתיים שתואם את גוון השפתיים שלה בשלמות (או עד כמה שקרוב לכך) ורק מוסיף להן מעט עומק וגוון. 
לשמחתי הרבה, כאמור, הגוון המושלם שלי נמצא בביוטיקייר ועולה 9.90 ש"ח ומתפאר בפורמולה רכה ונימוכה ואפילו עמידה באופן יחסי למוצרים זהים יקרים יותר. שימו לב - אל תתקרבו לעפרונות הדורשים חידוד, רק העפרונות מהסוג האוטומטי. 
אל התוחם אני מצרפת שפתון ניודי כלשהו, כאשר לאחרונה הבחירה נופלת על שפתון מס' 195 Nude Sheer של ג'ייד. השפתון יצא במסגרת קולקציית האביב של המותג ומאז שהוא התקבל אצלי הוא נמצא בשימוש תכוף.
יש לו פשוט את הגוון הניודי הנכון - לא מחוק מידי ולא צהוב מידי, אלא בייז' חם. המרקם שלו רך ומעט סמיך אך הוא יושב בנוחות על השפתיים, לא מייבש ועמיד באופן יחסי (שורד אכילה ושתיה קלה, לא מעבר). 
כפי שניתן לראות בסוואטצ'ים, התוחם והשפתון ניראים כאילו הופרדו בלידתם (התוחם רק מעט כהה יותר). שילוב מוצלח כבר אמרתי?
זה המראה המתקבל שאני מתהדרת בו הרבה בתקופה האחרונה. כחלק מאיפור מלא אפשר לראות אותי איתו כאן  וכאן.
את השפתון החביב הזה תוכלו לאתר בכל דוכן ג'ייד ומחירו 100 ש"ח לפני מבצעי 40% או 1+1. 

וכעת לחלק שאני בטוחה כולכן חיכיתן לו וסבלתן את ההגיגים הקודמים שלי רק כדי לצאת ידי חובה.
כחלק משיתוף פעולה עם גרנייה וג'ייד, החלטתי להעניק לכן מתנה קטנה לכבוד חג הפסח - ערכת ניוד משלכן! הזוכה המאושרת תקבל גם את קרם BB (בגוון לפי בחירתה), וגם שפתון מסדרת Idyllic Sensual Lipstick של ג'ייד בגוון 462 Nude Attitude אשר דומה שתי טיפות מים לשפתון שהראיתי כאן.

רוצות להתנסות במראה הניוד? מתעניינות ב-BB קרם? בא לכן שפתון חדש לקראת החג? עקבו אחר ההוראות הבאות והחבילה הקטנה הזאת יכולה להיות שלכן:
1. נירשמים כקוראות של הבלוג מצד שמאל למעלה ("הצטרף לאתר זה")
2. נירשמים לקבלת דיווחים במייל מצד שמאל למעלה (Follow By Email)
3. לוחצים לייק בעמוד הפייסבוק של גרנייה
4. מגיבים לפוסט ומספרים לי איזה מוצר איפור חדש קניתן לכבוד החג + פרטי התקשרות (אי-מייל)+ איזה גוון BB אתן רוצות.
5. *בונוס* משתפים בפייסבוק
6. *בונוס* מצטרפים כקוראות גם דרך Networked Blogs
ההגרלה נמשכת שבוע ימים בלבד ותסגר ביום שישי הבא, ה-6.4.12 בשעה 10 בבוקר.

עד כאן מבזק החדשות, I'm over and out, בהצלחה לכל המשתתפות בהגרלה!

ואתן ספרו לי - מתחברות למראה הניוד? התנסיתן עם BB כלשהו?

גילוי נאות: את מוצרי גרנייה וג'ייד קיבלתי לסקירה

97 תגובות:

  1. היי, מוצר האיפור האחרון שרכשתי היה אי ליינר... אני לא יכולה לחיות בלי כהיום. דרך אגב ואולי לא קשור אבל אני מתה על הבלוג שלך והוא נתן לי השראה להתחיל בלוג יופי משלי, הוא לא במצב טוב כמו שלך אבל חייבים להתחיל מאיזשהו מקום.
    ליאת בלזר courtney2@walla.co.il ואם אזכה אשמח לקבל את הגוון הכי בהיר של BB .
    תודה מראש

    השבמחק
  2. איזה כיף(:
    האמת שלא קניתי כלום לכבוד החג, קצת חוסר תקציב. קצת רוצה מסקרה חדשה אבל מתאפקת(:
    אם יצא לי אקנה עפרון עיניים של בורז'ואה.

    (אימייל: tzlili.ab @ gmail.com
    גוון לייט)

    חג שמח!

    השבמחק
  3. פוסט נהדר . עוקבת מזמן רשומה מזמן לעידכונים. הצטרפתי גם כקוראת דרך Networked Blogs . שיתפתי בפייסבוק לייקקתי. מזמן לייקקתי לג'ייד וגרנייר בפייסבוק.

    טוב המוצר שקניתי לכבוד החג זה בושם טרזור מידנייט רוז של לנקום(ניסיתי דוגמית ופשוט התאהבתי אז רכשתי)

    גוון שארצה לקבל בBB הוא לייט מכיוון שאני בהירה. זהו בהצלחה לכולן וחג שמח ותודה ישראלה שאת תמיד מביאה לנו פוסטים נהדרים.=)

    השבמחק
  4. שלום לכולן (:

    נרשמתי כקוראת של הבלוג, נרשמתי לקבלת דיווחים למייל, לחצתי לייק לגרנייה ולג'ייד בפייסבוק,

    המוצר החדש שקניתי לכבוד החג הוא גלוסיבוקס חודש אפריל ואני מחכה ומצפה לקבל אותו , בשבילי כבר יש שם מוצרי איפור וטיפוח אז אולי הפעם יהיה שם מוצר שאני יאהב ואתחבר אליו, אני מאוד אוהבת את אלמנט ההפתעה וגם את הקופסאות השימושיות שהם מכינים.

    הגוון BB שאני רוצה - אני חושבת את הגוון המדיום כי אני בצבע מוקה.

    פרטי התקשרות - האימייל שלי - adidoska0@walla.co.il

    השיתוף בפייסבוק- https://www.facebook.com/profile.php?id=1578623859

    הצטרפתי גם כקוראת דרך Networked Blogs

    אני מתחברת למראה הניוד הוא נראה נקי ומרענן , לא יצא לי להתנסות עם BB כלשהו.
    יש לי וידוי , לעולם לא ניסיתי לשים מייק-אפ.. אף פעם לא היה לי .
    ולכן מוצר הניוד נראה מעולה . אני מאוד אוהבת להתאפר אבל לא ממש בקיאה בתחום מעבר לצלליות,מסקרות וכו'
    ואני שמחה שאתן בבלוגים חושפות אותי לעוד מוצרים שלא ידעתי עליהם ממש.
    ראיתי את התוצאה של שימוש המוצר איך שזה נראה בתמונות שלך וזה נראה מהמם!
    אני אשמח להתנסות במוצר ואולי להתאהב במוצר שלא ארצה לעזוב.. זה יהיה נחמד לנסות משהו חדש
    שעוד לא ניסיתי . במיוחד שאני רואה שהרבה בנות ששמות את המוצר ולי עדיין לא יצא .
    ככה שזה מאוד מאוד מסקרן אותי ואני כבר ממש רוצה לראות איך זה יהיה עליי.
    החברות "גרנייה" ו"ג'ייד" הן חברות מעולות,איכותיות ויוקרתיות כך שזה עוד יותר עושה חשק.
    כמו כן, גם השפתון ניוד והתוחם נראים מושלמים . מראה נקי , מתוחכם ולא מאומץ מידי בהחלט עושים את העבודה.
    אני אשמח מאוד מאוד מאוד אם תבחרי בי ושיהיה לכולן חג שמח ומהנה מלא באווירה קסומה , ממני - עדי ♥

    השבמחק
  5. המוצר שקניתי לכבוד החג היא המסקרה של מייבילין הצהובה המנומרת , כי רציתי לפנק את עצמי . D:
    איימל : vika1610@walla.com
    היייתי רוצה בקרם BB את הגוון היותר בהיר .
    1. נירשמים כקוראות של הבלוג מצד שמאל למעלה ("הצטרף לאתר זה") - נרשמתי
    2. נירשמים לקבלת דיווחים במייל מצד שמאל למעלה (Follow By Email) - נרשתי
    3. לוחצים לייק בעמודי הפייסבוק של גרנייה וג'ייד - עשיתי להם לייק ממזמן
    4. מגיבים לפוסט ומספרים לי איזה מוצר איפור חדש קניתן לכבוד החג + פרטי התקשרות (אי-מייל)+ איזה גוון BB אתן רוצות.- הגבתי
    5. *בונוס* משתפים בפייסבוק - שיתפתי
    6. *בונוס* מצטרפים כקוראות גם דרך Networked Blogs - לא מצאתי איפו זה , אפשר הסבר ? (:

    השבמחק
  6. נרשמתי כקוראת של הבלוג גם בשיטה הרגילה וגם ב Networked Blogs וגם עשיתי לייקים בפייסבוק
    המוצר שקניתי לכבוד החג הוא מסקרה וסומק של מאק , פינוק קטן בשבילי שישמש אותי גם הרבה אחרי החג, אהה וגם צללית מהחדשות של לוריאל בגוון זהבהב שתתאים לי בדיוק לבגדים שאני לובשת ;)
    הגוון שאני מעוניינת בו הוא הבהיר מכיוון שאני ממש בהירה
    marvashr@walla.com

    השבמחק
  7. הגרלות זה כיף!
    פרטי התקשרות: noa@null.co.il
    לכבוד החג, שגם יוצא סמוך ליום ההולדת שלי הזמנתי חבילה של מוצרי ניקס ולקים של קלין קולור מאיביי. יש לי קרם BB אחד בבית, של SKIN79, והוא נחמד מאוד.
    אם אזכה הייתי רוצה את הגרסה הכי בהירה שיש

    השבמחק
  8. עשיתי לייק לעמודים בפייסבוק ואני קוראת רשומה בשני הסעיפים הראשונים ( בשני חשבונות שונים חשוב לציין )
    האמת שבגלל שאני קונה לעצמי את האיפור (אומנם בת 16 אבל יודעת טוב מאוד מה אני רוצה) אני חושבת ששני המוצרים שהתחדשתי בהם בתחילת החודש היו האיילינר ג'ל של מייבילין ואותו שפתון מהמם כמו שלך מג'ייד - שהשימוש שלי בשניהם הוא יומי. לא הייתי זקוקה לאיפור וגם כבר מפסיקים לקנות לי, אז ביקשתי שיפתיעו אותי עם בושם- וקיבלתי בדיוק את הבושם שרציתי Rebel fleur של ריהאנה. בטח אני גם אפנק את עצמי בפודרה חדשה, כנראה של רימל לונדון שהגיעו לארץ לא מזמן (:
    האימייל שלי הוא - adiattias_@walla.com ואני רוצה BB בגוון לייט.

    המראה הניוד זה ה-מראה בשבילי- חוץ מזה שהוא באמת מחמיא לי לעור (אני חושבת שלבנות שהן יחסית כהות בנתונים שלהן- שיער שחור ארוך ועיניים כהות זה ממש מחמיא, אני מרגישה עם זה כמו פוקהונטס! ) , אני אוהבת להרגיש שאני מתאפרת יפה ובהתאם לגילי, לא כבד מדי, כי יהיו לי כל החיים בשביל לעשות את זה... הניוד בעצם מדגיש נתונים טבעיים חזקים אצל כל אחת ומטשטש את השאר (:
    שיהיה חג שמח ובהצלחה לכולן!

    השבמחק
  9. הי, עשיתי הכל (חלק כבר מזמן..) וגם שיתפתי בפייסבוק וגם בנטוורק בלוגס. לא קניתי מוצר איפור במיוחד לחג אבל קניתי עפרונות עיניים וצלליות פיגמנט באיל מקיאג'.
    אשמח לנסות את ה-BB (לשם יש קונוטנציות) בגוון הבהיר ואת השפתון הניודי.
    יש לי שפתון ניוד לגמרי של רבלון שקניתי בשנה שעברה ומרוב שהוא מאט ובצבע ניודי מדי, אני תמיד מוסיפה לו גלוס ניודי של אסתי לאודר כדי להחיות אותו קצת כי אני לבנה מטבעי. אבל השפתון שלך מהמם!
    סופ"ש נעים!
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com
    off-na.blogspot.com

    השבמחק
  10. אני קניתי אודם בגוון ורדרד.
    ובתכנון לקנות פודרה של רימל+מסקרה של מיבליין.
    האיימל שלי racheli22228@walla.com/
    אני רוצה את גוון מדיום בbb קרם.
    עוד לא התנסתי ב bb קרם ואשמח מאוד לנסות

    השבמחק
  11. היי! עשיתי את כל הפעולות... :)
    לגבי מוצר חדש לחג, אז ככה: היום עשיתי רכישה קטנה בחנות החדשה של בובי בראון ברמת אביב, אבל לא בשבילי אלא בשביל אמא שלי, ששלחה אותי עם רשימות... אני אמנם לא קניתי שם עדיין כלום, אבל אהבתי מאוד את החנות. לעצמי לעומת זאת קניתי אתמול לק חדש של essie בצבע Lapiz of Luxury. בסופר פארם מתחת לעבודה שלי עוד לא הוציאו את הסטנד של הלקים, אבל בכל זאת הכרחנו את מנהלת החנות להוציא את הלקים מתוך המחסן, והם יצאו עם עגלה ענקית שהתנפלנו עליה כמו ילדות שמחפשות סוכריות... :-)

    הצבע של ה- BB cream שאשמח לקבל הוא Perfector Light. השתמשתי בו והוא נחמד, אם כי, כמו שציינת, לא מכסה ממש אבל משמש כבסיס טוב.
    האימייל שלי: teliyahu@gmail.com

    שיהיה בהצלחה וחג שמח!
    טל

    השבמחק
  12. היי :) קצת מוזר לי בהתחשב שאני בדרך כלל קוראת את הבלוג ולא הייתי (עד עכשיו) רשומה לכתוב אבל המוצר החדש שלי לפסח הוא משהו שחברה מאוד טובה שלי שהייתה עד לא מזמן בחו"ל קנתה לי וזה את סדרת השפתונים של מאק של איריס אפפל יחד עם *כל* הטנדרטונס (המדהימים יש לומר).
    אני מאוד מתחברת למראה הנוד אני חושבת שדווקא ביום יום זה הכי מקסים ללכת עם מראה כזה ואז בלילות או באירועים מיוחדים להפציץ עם שפתון מיוחד ולהראות מדהים!
    הגוון BB שאני רוצה -הלייט :)
    פרטי התקשרות - maayan_sh_13@walla.com
    נ.ב- בתור מישהי שבדרך כלל קוראת בלוגים שלא נכתבים ע"י ישראלים אני גאה להגיד שלאחרונה מצאתי כמה וכמה בלוגים מדהימים פה בארצנו הקטנה והכי כיף לי שבעולם לקרוא את בלוג שלך ושל עוד כמה בלוגריות פה :)

    השבמחק
  13. הי,
    אני כבר מזמן עוקבת אחרייך בכל הדרכים (1,2,6) עשיתי לייקים בעמודים של גרנייה וג'ייד, ושיתפתי בפייסבוק.
    אמא שלי קנתה השבוע את ה- BB קרם הזה וגנבתי לה דוגמית ממנו, נראה לי אחלה דבר ואני מתכננת לקנות אותו בקרוב (אלא אם אני אזכה אצלך :-)).
    אני מאד אוהבת את המראה הםניודי עם אייליינר בעיניים, זה המראה היום-יומי שלי ואני מעדיפה את הדמי מייק אפ למינהם ולא מייק אפ כבד ביום יום.
    המוצר החדש שקניתי לכבוד החג הוא איילינר ג'ל המעולה של עפרה, אני אוהבת את הג'לים שלא זזים כל היום!
    הגוון של ה- BB שניסיתי והתאים לי הוא המדיום.
    המייל שלי - yaffa.shely@gmail.com

    השבמחק
  14. עוד לא קניתי לי מוצר איפור לחג :( וממש בא לי ואין לי תקציב לזה כרגע
    הייתי רצה גוון לייט
    haya84@gmail.com
    שבת שלום

    השבמחק
  15. אז מה שקניתי לי לכבוד החג זה אייליינר ג'ל מהמם של בובי בראון בגוון VIOLET INK -גוון סגול מטאלי מהמם, וצללית של בובי בגוון VELVET PLUM. ממליצה בחום\!
    אם אזכה, אשמח לקבל את הBB בגוון הבהיר מבין השניים..
    תודה רבה!
    אלינור
    elinori123@gmail.com

    השבמחק
  16. היייי לך !! (:
    מוצר חדש שקניתי לקראת החג הוא אודדם אדום מהמםם של ג'ייד באותה סדרה של האודם שאת נותנת בהגרלהה !!
    אני מאוד אשמח לזכות כי אני ממש אוהבת את הסדרה הזאת של האודמים של ג'ייד ואני מאוד אשמח להתנסותת בקרם ה BB של גרנייר
    אני עוקבת שלך כבר די הרבה זמן...וממש אוהבת את כל פוסט ופוסט !!
    אני ממש אוהבת את מראה הניוד אני זה המראה היומיומי שליי אילניר שחור ושפתיים עם איזה גלוס שקוף או אודם שהוא בגוון ניוד...
    הגוון שלי בקרם ה BB הוא המדיום.

    האימיל שלי : miri342@gmail.com
    מריםם♥

    השבמחק
  17. עדיין לא קניתי שום מוצר לכבוד החג.. אני מתלבטת מה להזמין מספורה.
    אין לי שפתון/ גלוס בצבע ניוד ככה שיהיה מעניין לנסות את המראה הזה. זה בהחלט יהיה משהו חדש בשבילי.
    לגבי ה- BB - לא יצא לי להתנסות עם זה. אני אשמח לקבל את הגוון הבהיר.
    בהצלחה לכולן וחג שמח!

    השבמחק
  18. הי
    אחרי שראיתי את התמונות שלך שבוע שעבר גם אני קניתי אותו בצבע medium לפעמים נראה לי קצת כהה אבל אני מפדרת אותו עם פודרה בהירה. לחג פינקתי את עצמי ברימלים של מייבלין - היה 1+1 בסופרפארם. אני עוכבת אחרי הבלוג שלך בעדיקות אז מוזר קצת רק עכשיו להירשם. המייל שלי laura.malki@mail.huji.ac.il. במידה ואזכה אשמח לקבל את ה-BB הבהיר.

    השבמחק
  19. מאז נכנסתי לעולם האיפור (רק בשנה האחרונה), אני עוקבת קבועה אחרי הבלוג שלך, אני מאד אוהבת איך שאת כותבת, ומאד נהנית לקרוא- אני לומדת ממך ועל כך אני מאד מודה לך!! אני מאד מעריכה את האפשרות שאת נותנת כאן לזכות בפרסים, אבל אני רוצה להגיד לך שאני לא מעוניינת להשתתף בהגרלה- מהסיבה הפשוטה שאני לא מעוניינת לעשות "לייק" על הדף של גרנייה. החברה עושקת אותנו ללא בושה, ומתמחרת מוצר שנימכר בחו"ל בסביבות ה-48 שקלים ב-169.99 שקלים, ועוד עובדת עלינו עם "מבצע משתלם" כביכול ומוכרת את המוצר ב-30 שקלים יותר ממה שניתן למצוא און-ליין. (אני אגב מצאתי אותו ב-feelunique ב-8.5 פאונד- כולל משלוח לארץ).
    אני מקווה שלמען ההגינות תפרסמי את הפוסט הזה, ותעזרי לקוראות שלך, שכן מעוניינות במוצר, לחסוך לא מעט כסף.

    השבמחק
  20. אז המוצרים שהתחדשתי בהם לכבוד החג (כן כן, חג זה תירוץ מעולה) הם שני סמקים של לורה מרסיה, סומק קרמי של פיויזן ביוטי, קרם הפלאים של אליזבת ארדן, אודם וליפסטיין של YSL.
    הפתעת אותי עם התוחם של ביוטיקייר, מזמן קניתי את המתחדד והוא פשוט נורא, נזרק אחרי שני שימושים, אבל אני שוקלת לנסות את המסתובב, סומכת עליך שהוא יותר טוב מהרגילים (: האודם מקסים עליך.!
    אשמח להשתתף בהגרלה, ועשיתי את כל מה שצריך. אשמח לקבל את הגוון הבהיר של הקרם. linnroytman@gmail.com

    השבמחק
  21. אני מאוד אוהבת מראה ניטראלי, אז כן, אני מתחברת למראה הניוד :)
    מצד שני אני מעמיסה מסקרה, אז זה כבר לא נראה כזה ניוד :)
    לא ניסיתי BB cream, אבל חשבתי לנסות את זה של מישה. אולי את גרנייה אם יהיה מבצע ממש שווה :)

    השבמחק
  22. thereisbeautyinallofus31 במרץ 2012 בשעה 12:44

    שלושתם נראים נפלא עלייך. לי יש עיפרון שפתיים של פופה שבול תואם את הגוון של השפתיים. זה טוב גם לשימוש מתחת לשפתונים כהים/צבעוניים. הביבי נראה מעולה!

    השבמחק
  23. אני לגמרי בעוצר קניות...אבל הדבר הכי אחרון שקניתי שפתון מושלם של גרלן (יומיומי אבל מתאים לקיץ באופן מושלם)

    הייתי רוצה את הגוון הבהיר
    alexandra_pl@walla.co.il

    השבמחק
  24. נרשמתי כקוראת של הבלוג, לדיווחים במייל, עשיתי לייקים בפייסבוק.
    לכבוד החג תכננתי לקנות ולנסות את הBB cream של גרנייה, והנה את מגרילה אותו יחד עם שפתון מקסים :)
    הגוון שארצה הוא light
    Email: shaharshula@walla.com f
    תודה, פוסט נהדר !

    השבמחק
  25. שלום:)
    נרשמי לבלוג,נרשמתי לדיווחים באימייל,לחצתי לייק לחברות גרנייה וג'ייד בפייסבוק,שיתפתי את ההגרלה בפייסבוק והצטרפתי דרך networked blog.המוצר הכי אחרון שקניתי היה גלוסיבוקס מרץ,אני מתכננת עוד רכישות אבל כרגע אני בהפסקה חח.
    אשמח לקבל את הגוון מדיום,המייל שלי-sweet.snow.shop@gmail.com

    השבמחק
  26. פוסט נפלא! אני מאד מתחברת למראה הניודי ומסקרן אותי מאד לנסות את ה-BB של גרנייה. המוצר היחיד הדומה שניסיתי עד היום הוא הקרם עם הצבע של אנה לוטן מסדרת הליקוויד גולד אבל לא הרגשתי שהוא נותן כלשהו. הגוון שאמור להתאים לי הוא הלייט ללא ספק. לכבוד החג התחדשתי בלפיסטיינים של YSL.
    אשמח מאד להשתתף בהגרלה, ועשיתי את כל מה שנרדש :)
    שיהיה חג שמח!
    Bijoula

    השבמחק
  27. אופס, שלחתי לפני שסיימתי לכתוב את התגובה.
    mayab_ilna2@walla.com
    לא קניתי שום מוצר איפור לכבוד החג לצערי :(

    השבמחק
  28. שלומות!
    אז... נרשמתי לבלוג, וכמובן שפירגנתי בלייק לג'ייד ולגרנייה, הצטרפתי גם כקוראת דרך Networked Blogs, ושיתפתי בפייס!
    המוצר החדש שרכשתי לכבוד החג הוא לא מהארץ אבל שמעתי עליו רבות ונפלאות - פריימר פושיין של אורבן דיקאיי
    הוא פשוט מהמם, והכי מגניב שצריך פחות מטיפה לכיסוי מכובד של כל העין!!

    פרטי ההתקשרות שלי - adigarussi73@gmail.com
    הגוון שאני רוצה הוא - לייט
    תודה רבההה :)

    השבמחק
  29. שלום לכולן,
    נרשמתי ועשיתי לייק , דווקא היוםן לכבוד החג קניתי את הבושם החדש של דיזל loverdose יש לו ריח פשוט מעולה,
    פרטי ההתקשרות שלי pennylevi21@gmail.com ואני חושבת שאני צריכה את הגוון הכהה,
    חג שמח...

    השבמחק
  30. איזה כיף לקרוא על כל מיני מוצרי איפור חדשים שיוצאים לשוק . אני כבעלת עור בהיר,שרואים כמעט כל וריד שעובר לו איפה שהוא באיזור הפנים זקוקה נואשות למייקאפ טוב...כרגע מתאפרת עם הדמי מייק אפ של סבוקלם בשילוב עם פודרה של מייבילין ,אבל אשמח למצוא מייק אפ חדש (אולי יותר מוצלח ) מי יודע ...
    לאחרונה התחדשתי בצללית מהממת של ג'ייד ,במראה ורוד עתיק עם ניצנוץ קל ...כ"כ יפה ועדין...
    עוקבת ,גם במייל גם בפייס,משתפת עם חברותיי,בגרנייר חברת פייס מזמן ,
    המייל שלי : mikey.e.26@gmail.com
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
  31. איזה יופי שכתבת את זה. רציתי לנסות את הביבי הזה אבל עכשיו אני מבינה שהוא כנראה לא בשבילי - גם עור שמן וגם תמיד מחפשת מראה מאט....שמחה מאוד שקראתי כאן לפני שקניתי :-)

    והשפתון הוא בדיוק מהגוונים שאני אוהבת, נראה מהמם עלייך!

    השבמחק
  32. רשומה כבר כמעט להכל ...(: הפוסט מצויין והייתי מתה לנסות את ה-BB ..מעוניינת בגוון מדיום.
    קניתי 2 ליפסטיקים של בורזוואה , מאוד מרוצה במיוחד מגוון 43 וגם כמה צלליות של גייד וגם מאוד מרוצה וגם פריימר לצללית של too paces והוא מעולה ו..זהו.
    שיתפתי גם בפייס....אחלה בלוג!!

    השבמחק
  33. ראיתי את הפרסומת התחלתי להענין והבנתי גם בעזרת בפוסט שלך שאני לא צריכה קרם לחות שהוא גם מייק אפ ובטח לא כאשר רמת הכיסוי שלו נמוכה.
    נרשמתי לבלוג:)הוא נראה לי נחמד .

    השבמחק
  34. תאורטית אני מתחברת למראה הניוד, אבל בפועל טרם מצאתי שפתון ניודי שיחמיא לי ולא ימחק לי את השפתיים. אולי אם אזכה השפתון של ג'ייד יסגור לי סופסוף את הפינה הזאת?? בתחום העור אני מאוד אוהבת מראה כמה שיותר נקי בקיץ הישראלי המיוזע.
    שאלה לגבי תוחם שפתיים (עוד מוצר שטרם קניתי, נרתעת מזה נורא)- למה עדיף מסתובב ולא מתחדד? או שזה ספציפית בהקשר לעיפרון של ביוטי קייר? כי בעיניים למשל אני משתמשת רק במתחדדים.
    לכבוד החג התחדשתי בלקים צבעוניים- צ'יינה, OPI וקולור קלאב. מחכה (בחוסר סבלנות! :) למשלוח מאיביי...
    בשבילי ה-BB הבהיר
    חג שמח!!
    sandy.fialkov בג'ימייל

    השבמחק
  35. איזו הגרלה נחמדה! קודם כל תודה וחג שמח :)
    העתקתי את כל השלבים כדי לוודא שעשיתי הכל -

    1. נרשמתי!
    2. רשומה כבר כמובן
    3. לחצתי לייק:)
    4. אוי, האמת שלא כל כך קניתי מוצר איפור חדש לכבוד החג, כי אני כל הזמן עסוקה במבחנים ובלימודים, אבל אני מקווה שבחופשת פסח הקצרה שתהיה לי אספיק לקנות משהו קטן לעצמי.. אני הגוון הבהיר לדעתי, והמייל - adi99bl@gmail.com
    5. שיתפתי בפייסבוק
    6. וגם - Networked Blogs

    ממש אהבתי את הצבע של השפתון, מצד אחד הוא ניוד, מצד שני הוא לא מוחק שפתיים כמו שלהרבה ניודים יש נטייה לעשות - אז הוא נראה לי אולטימטיבי! :)

    השבמחק
  36. קודם כל הגרלה מעולה!
    כל הכבוד לך שאת כל הזמן עושה הגרלות ונותנת הזדמנות לאנשים להתנסות במוצרים (:
    המוצר שקניתי לכבוד החג היא מסקרה של לנקום HYPMOSE Doll Eyes מסקרה מעולה!
    המייל שלי הוא lital55reuveni@gmail.com
    והגוון שהייתי רוצה לנסות הוא מדיום-מקווה שלא יהיה בהיר מידי,לפי הסוואטצ' הוא בדיוק בגוון העור שלי.
    שיהיה לכולם בהצלחה וחג שמח!

    השבמחק
  37. היי,
    איזו הגרלה מגניבה
    עשיתי מה שצריך, נרשמתי
    הגוון שאני מעדיפה זה light
    קניתי לעצמי מסטרוברי שמפו להגברת הנפח של joico/ בינתיים אני מרוצה. גם קניתי מברשות איננלינר של שיסיידו.
    מייל - ksushik at gmail

    השבמחק
  38. היי, עשיתי כל מה שביקשת :) תאמת שהגעתי לבלוג שלך במקרה כי חיפשתי קרם שיכסה אדמומיות קלה בעור והנה מצאתי :)
    שמחתי לקרוא את מה שכתבת כי אנימבינה שזה בדיוק מה שאני מחפשת, אז בתקווה אני אזכה בהגרלה.
    ולגבי מראה הניוד, אני מאד מחוברת, זה מראה טבעי ויפה ומתאים לי מאוד כי אני אוהבת איפור עדין
    שירי- shirigrin@gmail.com

    השבמחק
  39. שכחתי לגמרי להוסיף שעשיתי את מה שביקשת עם הבונוס :)

    השבמחק
  40. 1+2+3 עשיתי כבר בעבר
    4. קניתי מייקאפ פודרה וגלוס חדשים לחג כדי להיראות במיובי בסדר ;)
    miriamyoskovich@walla.co.il
    אשמח לגוון לייט
    5+6 גם עשיתי
    תודה וחג שמח! :)

    השבמחק
  41. חג שמח. מתחברת מאוד. זה מראה עדין לטעמי ממש. אשמח להשתתף בהגרלה.תודה

    השבמחק
  42. את ה BB קניתי כי לא עמדתי בסקרנות! בבוקר שהתכוונתי לנסות אותו, הייתי עם הכאב ראש (נו, זה של שבוע שעבר שנמשך כל שבוע שעבר..) אז מרחתי קרם פנים (קליל לגמרי, זה עם ה SPF) ואז קלטתי שבכלל התכוונתי לשים את ה BB אמרתי לעצמי - לא נורא! נשים מעל את ה BB יהיה בסדר.
    אז מה יש לי לומר על המראה שהתקבל?
    On the bright side (בדאבל משמעות..) נראיתי בדיוק כמו הערפדים בדמדומים כשהם מפנים את עורם לשמש..
    on he down side (בלי דאבל משמעות) אהם, אמא!!!
    מעבר לזה, הכיסוי היה באמת מאוד קליל, כשניסיתי קצת לבנות אותו זה נראה עוד יותר גרוע ולא רק זה, העור שלי במצב מזעזע לאחרונה ורק בימים האחרונים הוא זוכה לחזור לעצמו (תודות לשני מוצרים מוצלחים מאוד של אהבה).
    אנסה את ה BB כשהעור יהיה במצב שלמות.. לא לפני..
    כך שנראה לי שאוותר להפעם על ההגרלה :P

    לגבי העפרון והשפתון. כשאני עם שפתון ניודי או MLBB כולשהו, אני מעדיפה לא לשים עפרון. למה? כי עפרון קצת מייבש ואני פחות אוהבת את התחושה הזו. כשאני עם שפתון אדום, ברור שעדיף וכדאי מאוד שיהיה תוחם.
    מצאתי את הניודי המושלם שלי במספר 03 של רימל (מהסידרה של קייט מוס). שלמות עלי!

    השבמחק
  43. שלום....
    sallyaja.90@gmail.com
    אני עוקבת,לחצתי לייק בפייסבוק גם שתפתי ועשיתי מה שצריך ....
    השיתוף בפייסבוק : https://www.facebook.com/profile.php?id=100001046015701&ref=tn_tnmn
    המוצר החדש שקניתי :סדרת אייג' קונטרול White של ד"ר פיישר ,כי אני סובלת מכתמים בעור הפנים....
    אני שמחה לומר שאני רואה תוצאות מצוינות. כבר אחרי השבוע הראשון .
    הגוון שאני רוצה הוא מדיום
    בהצלחה לכולן ......

    השבמחק
  44. היי..המוצר שהתחדשתי בו הוא אייליינר ג'ל של מייבילין. קראתי הרבה המלצות עליו והגיע הזמן גם לנסות משהו חדש (ולא להשאר עם האיילינר הנצחי של סופטאצ'). נתקלתי ב BB מס' פעמים בפארמים, בעקבות הפוסט ופרסומים בפייסבוק ניגשתי לבדוק אותו וגם כי אני מחפשת איזה דמי מייקאפ טוב בכל זאת לא לקחתי עדיין את ההימור עליו אם הוא ישב טוב.
    עשיתי את כל השלבים (קוראת ותיקה של הבלוג ורשומה לקבלת מיילים) + נרשמתי כקוראת דרך Networked Blogs
    וגם שיתפתי בפייס. אשמח מאוד לזכות בגוון הלייט הבהיר. המייל שלי: oshrat_8@walla.com

    השבמחק
  45. סעיפים 1+2+3+5 נעשו בכיף וחלקם ממזמן)))
    לגבי קניות אביביות.. קניתי 2 שפותינים של מאק, שלושה שפתונים של ביוטיקייר ועכשיו בהשוואות גיליתי שארבעתם על הסקאלה של אדום-קורל על כל גווניו, והחמישי בצבע פוקסיה ורוד מעלף. הכי אביב מבחינתי)))
    וכמובן שפתון ניוד יהיה מעולה, כי אפשר להתפרע אם איפור עיניים אביבי ושפתיים ניודיות יהיו מושלמות בתמונה השלמה!
    אני רוצה את הBB הבהיר כי לא נראה שאפסיק להיות שלגיה במהלך הקיץ.
    המייל: n.dallas88@walla.com
    אני לא מצליחה לתת את הקישור לשיתוף בפייס, אבל עשיתי https://www.facebook.com/nastya.dallas
    ובכל אופן שיהיה חג מצויין וטעים ביותר))))

    השבמחק
  46. הי,
    איזו הגרלה כיפית :)
    נרשמתי ונרשמתי לשני העדכונים (למרות שאני בטוחה שהייתי רשומה כבר פעם) וגם לפייס של גרנייה..
    חייבת להודות שטרם קניתי מוצר לחג, אבל כן התחדשתי בגלוסיבוקס לא מזמן (נחשב?) ויצא לי להשתמש בלק ובעפרון של ofra.. אבלל! זה ממש לא אומר שאני לא אחרף את נפשי מחר בקפיצה לסופרפארם לראות מה חדש..
    בהדזמנות זו, שיהיה חג שמח :)
    המייל שלי sharonad01@htomail.com והגוון המועדף הוא הכהה (תרופה למכה - לצערי אני משתזפת מהר מדי למרות המסננים).
    תודה :)
    sharona

    השבמחק
  47. תודה רבה על כל המחמאות! שמחתי לשמוע שעשיתי לך חשק לכתוב על איפור, אני נהנת מזה מאד! בהצלחה בהגרלה :-)

    השבמחק
  48. גם לא לקנות כלום זה בסדר, לא חייבים דווקא בגלל שיש חג. הסופר-פארם לא בורח לשום מקום, הוא יהיה שם גם כשיהיה לך תקציב חופשי יותר :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  49. תודה רבה על כל המחמאות ותתחדשי על הבושם!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  50. אני מסכימה איתך ש-BB יכול להיות התחלה מצויינת למישהי שלא התנסתה עם מייקאפ. הוא יותר קל להנחה וטשטוש ולא צריך להתעסק עם כיסוי גבוה מידי ומרקמים "מסובכים".
    בהצלחה בהגרלה (הבחירה היא ראנדומלית..) וחג שמח :-)

    השבמחק
  51. בדיוק היום שמתי את המסקרה הזאת והתרשמתי מהביצועים שלה (קצת שכחתי ממנה לאחרונה...) תתחדשי!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  52. הצלליות האלה של לוריאל פשוט מעולות, אני בטוחה שתהני ממנה ומהרכישות האחרות!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  53. אני זוכרת טוב מאד את חבילת ההפתעות שהזמנת לעצמך ליום הולדת - שווה ביותר!
    בהצלחה בהגרלה ויום הולדת (וחג) שמח :-)

    השבמחק
  54. מסכימה איתך לחלוטין שבגילך איפור עדין וטבעי הכי מחמיא והולם! יש עוד מספיק שנים אח"כ כשמתבגרים להשתגע עם איפור כהה וצבעוני :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  55. שפתוני ניוד לפעמים יכולים למחוק את השפתיים ולתת מראה "מת" לכן כמו שאת עושה - כדאי להוסיף מעל גלוס. אהבתי בשפתון של ג'ייד שיש בו מספיק טונים "חמים" כדי שלא ימחוק אותי לגמרי..
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  56. תתחדשי על הרכישה ועל הרכישות העתידיות שאת מתכננת ;-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  57. קודם כל תמסרי לאמא שתתחדש על הרכישות השוות בבובי בראון (בלי לדעת מה קנתה אני כבר יודעת שזה שווה!)
    ותתחדשי את על הלק - הוא מהמם! גוון כחול מושלם לפתוח איתו את האביב :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  58. וואו רכישות שוות ביותר! בייחוד לאור העובדה שהקולקציה הזאת לא הגיעה בכלל לארץ :-(
    תודה רבה על המחמאות, כיף לשמוע שאת ניהנת לקרוא כאן. אני יודעת שהרבה בלוגים חו"ליים הם "ברמה אחרת", כך שאני משתדלת לעשות כאן תמיד השתדלות להשתפר ולחדש :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  59. תתחדשי על האייליינר, הם באמת מעולים! ותמסרי לאמא להתחדש על ה-BB ;-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  60. לא חייבים לקנות עכשיו! הס"פ לא יברח לשום מקום וכל האיפור יחכה לך שם כשיתפנה לך תקציב :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  61. הוווו רכישה שווה ביותר! קטפת לך מוצר מהמם מהחנות החדשה והמהממת ;-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  62. שמח לשמוע שאת נהנת לקרוא כאן :-) תתחדשי על השפתון, אני בטוחה שתראי איתו מאד חגיגית בחג!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  63. בספורה האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אם אני הייתי צריכה להתלבט לא הייתי יוצאת מזה D-:
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  64. אני חושבת שבקיץ את קצת תשתזפי ואז אולי הגוון הכהה ייראה לך יותר מתאים. תתחדשי על המסקרות!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  65. תודה רבה על כל המחמאות, תמיד כיף לשמוע שקוראים ונהנים :-)
    לגבי תנאי ההשתפות - אני יכולה להבין מאיפה התסכול שלך. באופן חד פעמי (לכבוד החג (-; ) אני אוותר לך על הלייק ואכניס אותך להגרלה בכ"ז :-) חג שמח!

    השבמחק
  66. ברוווור שחג זה תירוץ מעולה. בעצם כל תירוץ לקניית איפור הוא מעולה - לא משנה מהו D-:
    תתחדשי על כל הרכישות! אם אני מזהה נכון כמה מהדברים שלך נשלחים לך בחסות תותים, לא?
    לגבי התוחם - הרגילים גרועים! לא להתקרב אליהם, רק לאוטומטים, אין מה להשוות.
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  67. אני לא חושבת שלהעמיס מסקרה סותר מראה ניוד, דווקא ההיפך. בניוד אני אוהבת שיש לפחות קצת הדגשה בפינה אחת בפנים, אחרת זה ניראה מחוק מידי....
    שיהיה חג שמח!

    השבמחק
  68. תודה תודה! לצערי הרב מאד נאלצתי לנטוש את ה-BB לאחרונה כשהעור שלי הדרדר למצב פחות ממושלם :-(

    השבמחק
  69. שפתון של גרלן הוא חתיכת קניה שווה ביותר, תתחדשי!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  70. תודה, שמחה שנהנת לקרוא :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  71. תתחדשי על הגלוסיבוקס, אני מקווה שהיית מרוצה :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  72. הו שלום לך! תודה תודה, שמחה לשמוע שנהנת מהפוסט :-)
    על אנה לוטן אני שומעת בלי סוף ואני לא יודעת למה מעולם לא ניסיתי אף מוצר, ניראה לי שהגיע הזמן! תתחדשי על הליפסטיינים, הנה עוד מוצר שאני שומעת עליו אין סוף לאחרונה... אני בינתיים הצלחתי רק לנסות אחד בחנות בלי לקנות D-:
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  73. אל תדאגי, האיפור יחכה לך בסופר פארם גם אחרי החג ;-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  74. תתחדשי על הפריימר -הוא מעולה שבמעולים וישמש אותך בנאמנות לתקופה ארוכה. רכישה משתלמת!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  75. תתחדשי על הבושם!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  76. תתחדשי על הצלליות!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  77. שמחה שיכולתי לעזור לך להחליט אם לקנות או לא - בשביל זה אני פה. לפי התיאור שלך ה-BB באמת לא יתאים לך. גם לא גימור מאט (על אף סוג עור) וגם לדעתי לא יסתדר טוב עם עור שמן. חסכתי לך 80 ש"ח :-)
    שיהיה חג שמח!

    השבמחק
  78. אחלה קניות, בהחלט קנית מבחר מגוון! תתחדשי על הכל!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  79. אני שמחה שיכולתי לעזור לך להגיע להחלטה אם זה מתאים לך או לא. בשביל זה אני כאן :-)
    תודה על ההרשמה! חג שמח :-)

    השבמחק
  80. שפתונים ניודים טובים קשה למצוא. רובם מוחקים לגמרי את השפתיים וניראים איתם קצת כמו גוויה...
    לגבי התוחם - ההעדפה שהתכוונתי אליה היא רק ספציפית לתוחם של ביוטיקייר. פשוט העפרונות הרגילים שלהם לא טובים, רק האוטומטיים...
    תתחדשי על הרכישות, נשמע לי שסגרת את הפינה של לקים צבעוניים לאביב :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  81. קודם כל הכי חשוב שתצליחי במבחנים ובלימודים, אח"כ תוכלי לפנק את עצמך על המאמץ עם איפור :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  82. תודה, אני ניהנת לחלק לקוראות שלי הפתעות, זה נורא כיף :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  83. תתחדשי על הרכישות, נשמעות שוות ביותר!
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  84. שמחה שהגעת לכאן, אני מקווה שתמשיכי לקרוא ולהנות :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  85. תתחדשי על הקניות! אני בטוחה שתיראי נהדר בשולחן החג :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  86. בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  87. היה לי ברור מהרגע הראשון שה-BB זה לא בשבילך, בטח לא עם האהבה שלך לקולורסטיי כי הוא כל מה שיכול להיות ההיפך ממנו!
    לגבי שפתיים - אני חושבת שזה מאד תלוי בעיפרון. יש כאלה שמייבשים ויש כאלה שלא (הביוטיקייר לדוג' לא). אני דווקא מוצאת שיש יותר שפתונים מייבשים מעפרונת..

    השבמחק
  88. תתחדשי על הרכישה לחג! מעניין לשמוע שאת רואה תוצאות מהסדרה, תמיד תהיתי אם זה באמת עובד.
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  89. תתחדשי על האייליינר, הוא ממש מעולה ונותן תמורה מלאה למחיר.
    בהצלחה בהגרלה (את ידועה כמישהי עם הצלחה בהגרלות! D-:) וחג שמח!

    השבמחק
  90. בטח שגלוסיבוקס נחשב! הכל נחשב כאן D-: בהצלחה עם פילוס הדרך בסופר פארם מחר...
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח :-)

    השבמחק
  91. וואו התפרעת על השפתונים לקראת החג, אני לגמרי בעד! נשמע שהתתחשק לך על צבע מסויים וקורליים הם לגמרי גוונים אביבים/קיציים :-)
    בהצלחה בהגרלה וחג שמח!

    השבמחק
  92. לאחרונה השתמשתי בבורזוא.ה (גם אם לא גירסת הסרום.) ואהבתי את התוצאה. לכן לא הפריע לי לנסות את ה bb. העניין כאן היה הברק הזרחני שקיבלתי אבל יתכן מאוד שזה השילוב עם הקרם פנים שמכיל spf. ועוד גבוה..

    השבמחק
  93. בהשוואה ל-BB הבורז'ואה הוא מייקאפ מאט P-:
    אבל אני ממליצה, וגם כתבתי בפוסט, להניח אותו בלי קרם לחות מתחת. הוא מטבעו אמור להיות תחליף לקרם לחות כך שיותר מידי לחויות פוגמות גם בכושר ההתקבעות שלו על העור וגם בגימור.

    השבמחק
  94. כןןן, ואני עדיין לא מרגישה שמספיק לי, אז אני כבר זוממת על עוד כמה נשאר רק להחליט איזה גוונים בדיוק ולתפוס מבצעים אם יש)))
    תודה! חג שמח!

    השבמחק
  95. Its like you learn my thoughts! You seem
    to grasp so much about this, like you wrote the book in it or
    something. I believe that you just could do with a
    few percent to drive the message home a bit, however instead of that, that is excellent blog.
    An excellent read. I will definitely be back.
    Look into my website ; SamsQuickLoans

    השבמחק
  96. Link exchange is nothing else however it is only placing the other person's website link on your page at appropriate place and other person will also do similar for you.
    Also visit my web page aesamedayloans

    השבמחק