‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.4.2012

ציפורניים אביביות

אביב הגיע, פסח בא ויחד איתו המעבר הסופי מציפורניים אפלות וכהות של החורף, למניקור/פדיקור זוהר, בהיר וקופצני. 
אני לא יודעת מה אתכן, אבל כבר מזה שבועיים שאני לא יכולה לראות את עצמי עם לק כהה בציפורניים. אני רוצה בהיר, אני רוצה צבעוני ואני רוצה את זה עכשיו! כשהשמש בחוץ זורחת יום אחרי יום, ניראה לי מוזר ותלוש לצאת מהבית עם לק כהה ולכן בימים אלה מלתחת הלקים שלי עוברת מהפך וכל הלקים הכהים מאופסנים עמוק במגירה, עד לחורף הבא. 

נתחיל עם הלק שפתח אצלי את עונת האביב - מס' 357 של קרליין. בעלות הזכרון הטוב יראו בו דימיון ללק אחר שהראתי כאן בקיץ 2011 - מס' 356 הוורוד ניאוני. לא סתם יש להם מספרים עוקבים, הם באמת מאד דומים אך עדיין יש הבדל ביניהם. בעוד ה-356 (קרליין, אנא, שמות ללקים!) הוא וורוד ניאוני טהור, ה-357 שבתמונה הוא וורוד ניאוני עם תת גוון קורלי כתמתם. 
אף תמונה שצילמתי לא הצליחה להוציא את הניאוניות שבו - אך תאמינו לי, הוא אכן כזה!
עוד חבר ניאוני הוא מס' 375 והפעם מדובר בכתום בוהק. אין יותר קיץ מזה! בעוד שאת הוורוד ניאון לבשתי בשמחה על הציפורניים בידיים, אל הכתום הזה התחברתי יותר בתור פדיקור. זו לגמרי העדפה אישית שלי שאת הכתומים שלי אני אוהבת יותר מעושנים וקטיפתיים ופחות זוהרים (ע"ע מס' 39 של לאקה). אבל על בהונות הרגליים הצבע הזה מדליק ומשמח וכיף לפתוח איתו את עונת הסנדלים.
לגבי המרקם, שניהם בעלי מרקם דומה ואופייני ללקים ניאונים, סמיך ומעט פלסטיקי. שכבה ראשונה סטריקית ולא אחידה אבל נותנים לה כדקה להתייבש ולהתייצב על הציפורן ואז ממשיכים לשכבה שניה והכל מסתדר. מי שרגילה לעבוד עם מעט חומר בכל שכבה תצטרך לדעתי גם שכבה שלישית. אלה לא לקים שאפשר לשים ברגע ולשכוח מהם, צריך להשקיע מעט יותר זמן ותשומת לב במריחה. 
לגבי עמידות - בשונה מהלקים מקולקציית החורף של קרליין, הפעם הגוונים החדשים עמידים הרבה יותר והצלחתי להגיע איתם ל-3 ימים בלי צ'יפים. 

אז בטח שמתן לב שהבקבוקים של קרליין ניראים שונה מהרגיל.
מימין: מס' 356 בבקבוק הישן ליד מס' 357 בעיצוב החדש (אפשר לראות כאן את הבדלי הגוון ביניהם והטונים הקורליים ב-357).
הליין שלהם עבר מהפכת עיצוב וכעת הם מתהדרים בבקבובקים דמויי שאנל/דיור רבועים. 
גם המברשת השתנתה, התרחבה והשמינה (צעד לגיטימי רק למברשות לקים...). לי מעולם לא הייתה העדפה למברשות דקות או עבות כך שעבורי זה לא כ"כ משנה. אבל אני מתארת לעצמי שמי שמעדיפה מברשות דקות וצרות יותר אולי תתקשה להתרגל למברשת החדשה.
אז הבקבוקים החדשים יפים וסקסיים, אבל שני חסרונות כן מצאתי בהם. הראשון שאין הברגה של פקק פנימי עגול. הפקק הגדול והמרובע פחות נוח לאחיזה ולתמרון בעת המריחה. השני הוא שכנראה בגלל מחסור בהברגה פנימית, אחרי מס' שימושים מנגנון ההברגה של הפקק קצת נשחק והוא נסגר "עקום" על הבקבוק, כלומר שובר את הקווים המרובעים (אפשר לראות למה אני מתכוונת בתמונות סוואטצ'ים). כן, זה קצת קטנוני, אבל למי שדברים כאלה מפריעים בעין (לי) זה נחשב לחסרון.
אבל בסה"כ העיצוב החדש יפה ומושך את העין עשרות מונים מהבקבוקים הישנים, הצבעים משמחים ולקראת האביב יצאה קולקציה חדשה בגוונים מפתים - יש סיבה לפקוח עיניים בפארמים! 
מחיר הלקים של קרליין 35 ש"ח, אך מעולם לא ראיתי אותם נמכרים ביותר מ-15 ש"ח תחת אצטלה של מבצעים שונים.

נמשיך עם שני לקים אביביים נוספים:
אי אפשר אביב בלי פסטל ופסטל לילך הוא אחד הנפוצים והפופולריים. הגוון הזה הוא מס' 272 של לייף ולמרות שבתוצאה הסופית הוא ניראה נפלא על הציפורניים (לא מחוק מידי ולא טיפקסי מידי), הדרך הייתה מלאה בחתחתים ונדרשתי ל-3 שכבות נדיבות כדי להגיע לגימור מושלם. זה לא הלק לבעלות מעט סבלנות או למי שמחפשת לקים סמי אטומים לשטיפה של צבע על הציפורן או מעל פרנץ' - פחות מ-3 שכבות יוצר גימור לא אחיד וסטריקי בעליל. העמידות הייתה ממוצעת והגעתי ל-3 ימים בלי צ'יפים.
הלקים של לייף מתומחרים ב-22 ש"ח, אך כמובן שאני קניתי אותו במבצע ב-10 שקלים.
אחרון חביב הוא Mermaid's Tears של OPI. הלק הזה יצא במסגרת קולציית שודדי הקרביים Pirates of the Caribbean on Stranger Tides לאביב/קיץ 2011. צבע טורקיזי "טהור" מעט מאובק בפורמולה קרמית משובחת וחלקה ובוודאי שהגוון המוצלח מכל הקולקציה. אחד הגוונים הטורקיזיים/ירוקים/כחולים היפים שנתקלתי בהם והוא פשוט מושלם לאביב. לקים של OPI תמיד הכי עמידים עליי ואיתו הצלחתי לסחוב כמעט שבוע בלי צ'יפים. 
את הלקים של OPI ניתן להשיג במכונים פרטיים ברחבי הארץ (מתומחרים בין 55-65 ש"ח) אבל כמובן שעדיף להזמין מאי-ביי. 

נסיים עם מוצר טיפוח לציפורניים ומוצר משלים - באפר וטופ מייבש:
הבאפר הזה של Seacret הגיע בקופסת גלוסי הראשונה של חודש ינואר. הוא מצוייד ב-3 צדדים: האחד לשיוף עדין, השני לבאפינג והחלקת הציפורן והשלישי להברקה. קצת מוזר להתלהב מבאפר, אבל הוא בהחלט אחד המוצלחים שנתקלתי בהם ושימוש תלת שלבי בו מותיר ציפורניים חלקות ומבריקות. 
ניתן להשיג אותו כחלק מערכה שעולה 144 ש"ח באתר החברה. מרגיז שלא ניתן לקנות אותו בנפרד, המוצר מוצלח בפני עצמו וחבל לקשור אותו לערכה יקרה כ"כ שלא לכולן יש צורך בה.
אל המייבש Speed Dry של Laka ניגשתי בחשש קל. מי שרגילה לביצועי הייבוש הפנומנליים של סשה ויט קשה לה לחזור אחורה למייבשים איטיים יותר. אבל בסה"כ, אם נשים רגע את סשה ויט בצד, המייבש של לאקה עושה עבודה יפה. הוא לא מהיר במיוחד אבל זה בעיקר תלוי בסוג הלק וכמות השכבות מתחתיו. ככל שהלק סמיך יותר או מונח ביותר שכבות - כך זמן הייבוש מתארך. על לק במרקם דליל עד בינוני ועל שתי שכבות זמן הייבוש הוא בערך 20 דקות, פלוס מינוס. בניגוד לסשה ויט שמותיר גימור מעט פלסטיקי ומבריק מאד, המייבש של לאקה דליל יותר ומעט פחות מבריק אך הברק נשמר לזמן ארוך יותר מסשה ויט. 
את מייבש לאקה ניתן למצוא בדוכנים בקניונים והוא עולה 30 ש"ח. 

עד כאן מהדורת לקים חגיגית לפסח! אני מקווה שנתתי לכן כמה רעיונות כאן ללקים צבעוניים ובהירים לקראת האביב והקיץ :-)

האם גם אתן עברתן רשמית לגווני אביב? איזה מהלקים כאן מצא חן בעיניכן במיוחד? ספרו לי!

גילוי נאות: מוצרי קרליין ולאקה התקבלו לסקירה

25 תגובות:

  1. בהחלט זה הזמן לצבע בציפורניים.
    את הבאפר עוד לא ניסיתי, אבל אם זה מה שאת כותבת עליו אז אשלוף אותו מהקופסה בהקדם ואנסה.
    אני משתמשת בשלוש פצירות שונות בדרך כלל ולא במשהו משולב כזה.

    השבמחק
  2. אני נורא ניהנת מהתקופה הזאת! זמן המעבר הזה שהצבעים האלה עדיין מרגישים טריים וחדשים זה תמיד כיף :-)
    האמת הופתעתי מהבאפר. גם אני כמוך הייתי משתמשת בכמה כלים שונים אבל הוא חוסך לי את זה. רק חבל שהוא חלק מערכה.

    השבמחק
  3. אוהבת את כל הגוונים פה.
    הבאפר טוב, אני משתמשת בו המון על אף שבהתחלה הוא נראה לי לא משהו.
    גם אני עכשיו בקטע של הצבעוניים יותר!

    השבמחק
  4. הלק הכתום נראה ממש קיצי וכיפי!
    יש לי באפר של לאקה שאני משתמשת בו כיום, באמת הגיע הזמן שהשתמש ואנסה גם את זה...
    המייבש שלהם לעומת זאת סביר מינוס, אין מה לעשוות לאסי לדוגמא.

    השבמחק
  5. אני די זלזלתי בהתחלה בבפאר, לא ציפיתי לביצועים שירשימו אותי אבל שמחתי להתבדות!
    איך אפשר לא להיות בקטע של צבעוניים עכשיו, זאת ה-עונה :-)

    השבמחק
  6. הלק הכתום ממש צורח קיץ, ובמיוחד אני אוהבת אותו בפדיקור כי זה מושך את העיניים לסנדלים שאני מאווררת מהארון ;-)
    המייבש לא משהו שמשתווה למייבשים המהוללים, אבל עושה את העבודה. רק לוקח לו יותר זמן..

    השבמחק
  7. אני ממש אוהבת את העיצוב החדש של קרליין, נראה מאוד יוקרתי. עדיין לא יצא לי לנסות בעצמי, שמעתי בעיקר תלונות על הפקק המרובע :/
    אהבתי מאוד את שני הגוונים שלהם, מהגוונים של לייף קצת פחות התלהבתי.

    לגבי המייבש של לקה... 20 דק' בשביל ייבוש נשמע לי קצת הרבה

    השבמחק
  8. יש לי את ה357 בבקבוק הישן, בהחלט אחד הקורליים היפים ביותר שנתקלתי בהם. הטופ של לקה אמנם הרבה פחות מוצלח משה וויט אבל גיליתי שחלק מהלקים "אוהיבם" אותו יותר כי לסשה וויט יש נטייה לגרום לחלק מהלקים "להתכווץ" מעט (מקווה שהבהרתי אתכוונתי). אני מתקשה לצאת מהאפלוליות החורפית, אבל השבוע בשביל "הסיפתח" התמרחתי בלק ורוד פוקביה בוהק, בשביל לזעזע את המערכות שלי שתקועות עדיין בחורף(:

    השבמחק
  9. אין ספק שהעיצוב החדש הוא שיפור של עשרות מונים על פני הישן. אני חושבת שכל הבעיות עם הפקק המרובע ייפתרו עם יעשו סגירה פנימית. מי יודע, אולי הם שומעים את הביקורת ועובדים על שיפורים ;-)
    קחי בחשבון שכשאני אומרת 20 דקות ייבוש "מלא" הכוונה שהייבוש עצמו לוקח בערך 10 דקות ואז יש להוסיף על זה עוד כמה דקות להתייצבות סופית של הלק (תלוי בלק, יש כאלה שלא צריכים גם את זה). אבל אין ספק בכלל שקיימים בשוק מייבשים הרבה יותר טובים ממנו..

    השבמחק
  10. אני יודעת בדיוק למה את מתכוונת בהתכווצות של הלק עם סשה ויט, אבל אני רק מבחינה בזה ככל שהוא "מתיישן" ומסמיך. כשהוא במצב חדש אני לא רואה את התופעה הזאת. זה אכן מאד מעצבן...
    גם אני פתחתי את העונה עם ה-357 שהיה ממש בולט וניאוני עבורי אחרי כל האפלוליים של החורף - צריך לקפוץ למים הקרים בבת אחת ואז מתרגלים :-)

    השבמחק
  11. אני מתה על ציפורניים צבעוניות עכשיו. כבר לא זוכרת לקים כהים! לדעתי עד ספטמבר/אוקטובר ככה זה ישאר.
    הבאפר מעולה. אני מנסה לא להגזים איתו ככה שפעם בחודש משתמשת בו תמיד.

    השבמחק
  12. אהבתי את הקורלי הזה של קרליין ואת הטורקיז של OPI כמובן.
    הגוון הזה ספציפית של קרליין טוב יותר במריחה ובעמידות מגוונים אחרים שניסיתי מהליין החדש (הראשון שניסיתי היה מעין בורדו והוא היה רע. התקלף לי תוך יום וממש אכזב אותי שלקח לי זמן לנסות את האחרים, והם הגיבו יותר טוב. מוזר...)
    בכל אופן - את המברשת הרחבה אני לא אוהבת. יש לי ציפורניים ממש ממש קטנות ואני ממש נאבקת בה כדי למרוח, אבל הגוונים הקייציים יפים, ובמיוחד הקורלי הראשון. אני חושבת שאותו הכי אהבתי...

    השבמחק
  13. הלקים של קרליין די לא אחידים מבחינת עמידות. כל הלקים מקולקציית החורף שלהם התקלפו לי תוך יום, מקסימום יומיים, זה היה מאד מאכזב כי הגוונים היו מהממים. אולי ללקים ניאוניים יש עמידות משופרת כי הפורמולה שונה? אין לדעת..
    לציפורניים בידיים גם אני מאד אהבתי את הקורלי - כ"כ קיצי ומשמח!

    השבמחק
  14. גם אני כבר לא חושבת שאחזור לכהים, מקסימום אדום/סגול אבל לא מעבר וגם לא הכהים ממש..
    פעם בחודש?! אני משתמשת בו פעם בשבוע!

    השבמחק
  15. אהבתי מאוד את הלק הראשון של קרליין!
    אני לגמרי הולכת לרכוש אותו בזמן הקרוב.וחוץ מזה הציפורניים שלך מדהימות.

    השבמחק
  16. עשית בחירה מוצלחת, הוא מהמם!
    ותודה על המחמאה :-)

    השבמחק
  17. לא עברתי עדיין רשמית ללקים של קיץ, אולי כי אני מנסה להחזיק כאן את החורף עוד טיפ טיפה...
    אהבתי את בחירת הלקים. גם אצלי כתום על הבהונות זה "ה"גוון (כך היה שנה שעברה)
    אני מנסה להביא לידי שימוש בגוון לבנדרי (כמו שאת הגדרת פטל) - ואכן הוזמן היום לק שעונה להגדרה זו (כנראה..) ימים יגידו אם אשתמש בו באופן קבוע..
    גם אצלי יש חידוש במייבש, מהפושה האהוב שלי עברתי ל air dry של CND שאליו לא הצלחתי ממש להתחבר מסיבות שלא ברורות לי ואז כשהרגשתי ש"זמנו הגיע" החלטתי לגוון והזמנתי את mavadry של חברת מבלה. מה אגיד ומה אומר? מרחתי אותו לראשונה היום ובסה"כ סבבה. כמובן שצריך להמתין כמה ימים ולראות מה המצב..
    כמובן שהוא יסוקר אחרי שאבחן אותו עם מספר לקים עם מספר מרקמים.

    כרגע עלי DV8 של צ'ינה גלייז. מחר תערוכת כלבים בשמש והייתי שמחה לפחות בציפורניים לזהור ולהיות הולוגרפית כי די ברור לי שכישורי הריצה שלי עם אריק בזירה עשויים להיות "שנויים במחלוקת" ופחות זוהרים.. (למרות שאני מקווה שעם כל האימונים המרובים שלנו נראה טוב כמו באימונים.. עם אריק קל באימונים וקשה מאוד בקרב..)

    השבמחק
  18. יש לי את הבאפר הזה, חברה שלי קנתה לי אותו ב 20 ש"ח בדוכן בקניון לפני שנתיים. אין לי מושג למה הם כל כך יקרים פתאום.

    השבמחק
  19. אולי עדיין אפשר למצוא אותם בדוכנים, אני מקווה שכן!

    השבמחק
  20. אצלי המייבש היחיד שמוביל כבר שנים הוא סשה ויט, אבל אני מגוונת מידי פעם. מבחינת מהירות ייבוש - אין שווה לו!

    השבמחק
  21. אהבתי מאוד את הסשה ויט אבל הוא היה מכווץ לי לקים, מהירות הייבוש שלו היתה ללא ספק מוערכת אבל בעיני הפושה מצליח לייבש באותה מהירות.
    לגבי ה MAVADRY לא יודעת אם בגלל הקושי של יום האתמול, איכות המייבש או מצב הציפורניים הלק כבר לא שרד עלי.. (נמרח שישי בערב התחרבש שבת בצהרים אחרי התערוכה..)

    השבמחק
  22. אני מרגישה שהסשה ויט מכווץ לי לקים רק כשהוא מתקרב לקראת סיום ומסמיך.
    אני תמיד מעדיפה לייחס את העמידות ללק עצמו כי אני כמעט תמיד משתמשת באותו מייבש, אך העמידות משתנה מלק ללק, לכן אני יודעת שזה לא המייבש אשם..

    השבמחק
  23. אני לא זוכרת שהיו לי *כאלו* בעיות עמידות עם הלק הזה.. אולי אסיר אותו ואשים אותו שוב עם מייבש אחר ונראה איך הוא יחזיק ;) מצד שני, תערוכה זאת תערוכה.. וזה דורש "קצת יותר" מהציפורניים. מצד שלישי - עד כמה?!?!

    השבמחק
  24. יכולתי להשבע שהגבתי פה ! :-O
    בכל מקרה אני אכתוב שוב - אני מתה על הציפורניים היפות שלך :) . אהבתי את כל הבחירות [אפילו את זו החיוורת של לייף שדווקא מחמיאה לך] . ה-OPI הורס! והגוונים של קרליין מהממים עלייך , הכתום בפרט. יש לי כתום אחד אהוב שלהם , קצת יותר בכיוון של מנגו משגע.
    פוסט מצוין , כיף לראות שהאפורים שונו קצת לגוונים אביביים בכל מקום .

    השבמחק
  25. אני סתם מוחקת את התגובות שלך באופן סדרתי כדי שתגיבי לי שוב ושוב ;-)
    כיף להחליף צבעים, נמאס לי לגמרי מכל הכהים של החורף! את הגוון של לייף אני גם מאד אוהבת אבל רק מצער שדרושות 3 שכבות כדי להגיע לתוצאה מושלמת....

    השבמחק