‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.7.2012

התרעננות לוקאלית ו...גם יום הולדת! *ההגרלה נסגרה*

היום פוסט אשר שכרו בצידו, ולכוונתי תרדו לקראת סופו.
כל מי שעינה בראשה שמה לב למהפך שעובר המותג הישראלי קרליין, שעליו דובר כאן כבר רבות בעבר ואין לי כוונה לטחון בנושא שוב. 
אני כן רוצה להאיר את הזרקור על ליין מוצרי הטיפוח אשר עבר מתיחת פנים תדמיתית וארוז מעתה והלאה במגוון אריזות חדשות, נקיות ולבנבנות/כסופות. מליין הטיפוח של קרליין רכשתי בעבר את מסיר האיפור הדו פאזי המצויין שלהם וכן קרם עיניים שממנו אני נהנת עד היום.

כשקיבלתי לסקירה את הסרום החדש BIOgenic Tri Active Serum הייתי מעט סקפטית. סרומים ואני זה לא מערכת יחסים של אהבה רבה. רובם גורמים לי לפצעונים ומלבד תמצית וויזיונר של לנקום לא הבחנתי בשום הבדל בניראות של העור שלי אחרי שימוש בהם, מלבד הבדל לרעה.
מצד שני, הסרום של קרליין מיועד דווקא לגיל צעיר וטוען לטיפול בסימנים ראשונים של קמטים, חיזוק גימשות העור והחלקתו, אז אמרתי ננסה.
רשימת המרכיבים של הסרום
לשמחתי לא היו לי ריאקציות שליליות לסרום וגיליתי מרקם דליל ולא מכביד, נספג במהירות, לא דביק ומשתלב יפה עם קרם הלחות הרגיל שלי. קמטים אין לי כ"כ כרגע (ומקווה שגם לא יהיו!), כך שאינני יכולה להעיד על כישורי הלחימה שלו נגדם. מצד שני, כן הבחנתי שהסרום מזרז החלמה של פצעונים שכבר הופיעו על העור ובבוקר אחרי מריחתו (אני משתמשת בו בלילה, אחרי ניקוי פנים ולפני קרם לחות) העור ניראה חלק ואחיד יותר.
גם את עיצוב המיכל אהבתי והוא עומד לו בגאון על שולחן האיפור שלי, בין אחים בינלאומיים אחרים. שאפו (שוב) לקרליין, בהחלט סרום חביב שגם נשים צעירות יכולות לאמץ לשגרת הטיפוח שלהן.
מלבד הסרום, קיבלתי להתנסות גם את מגבוני הסרת איפור באריזתם החדשה. מודה שלמרות חיבתי למגבונים כפתרון מהיר וקל להסרת איפור בנסיעות ובלילות חירום (קרי: כשעייפים מידי), את המגבונים של קרליין לא יצא לי לנסות בעבר ולא ידעתי אפילו על קיומם. 
האריזה החדשה לבנה ונקייה בלי הרבה קשקושים והמגבונים עצמם עושים את העבודה ומסירים איפור מבלי להותיר תחושת יובש. הם מרגישים לי יותר "רטובים" ולחים ממגבונים של לייף, לדוגמה, אולם עדיין אני חייבת לציין שהמגבונים האהובים עלי ביותר היו וישארו מגבונים של גרנייה. מצד שני, גם אלה של קרליין לא רעים בכלל.
את המגבונים ואת הסרום ניתן למצוא כעת בכל הפארמים. מחירו של הסרום 200 ש"ח לפני ההנחות הרגילות (כלומר כ-120ש"ח בפועל) ומחירם של המגבונים 35 ש"ח, שוב לפני הנחות. 

אבל כעת נגיע לשכרו של הפוסט, עליו רמזתי בראשיתו.
מי שעוקבת אחרי גם בפייסבוק וודאי שמה לב מתישהו בסוף חודש מאי שציינתי יום הולדת שנה לבלוג(!). מצד שני, ליום ההולדת לא היה זכר כאן בבלוג עצמו, באופן מוזר למדי (איזוהי בלוגרית שלא חוגגת יום הולדת לבלוג שלה?!). לא רק זה, בפייסבוק ציינתי שהבלוג חוגג שנה, בעוד שב-30.6 הבלוג בעצם חגג שנתיים של קיום. אז מה, למה ההטעיה הזאת? ולמה ההתעלמות מציון הדרך המאד משמעותי הזה (עבורי לפחות)? אז ראשית לעניין השנה מול שנתיים - נכון, הבלוג קיים, רשמית, שנתיים. אולם בשנת 2010 כתבתי אך ורק שני פוסטים די אומללים במהלך חודשים יוני ויולי ומאז זנחתי אותו. סיבותיי היו עימי, אבל בקיומו של הבלוג נזכרתי רק כעבור כמעט שנה. רק בסוף מאי 2011 התחלתי בפרסום פוסטים באופן רציף וגם פתחתי את עמוד הפייסבוק של הבלוג. אז אני לא יודעת איך תרצו לקרוא לזה - יום הולדת שנה, או יום הולדת שנתיים, איך שלא יהיה הייתה פה סוג של יום הולדת לחגוג!
אז למה באמת התעלמתי? לא מרוע לב כלפי בני יקירי הבלוג, פשוט לא היה לי זמן להתארגן על פוסט יום הולדת. יום ההולדת של הבלוג (שני התאריכים....) נפל על תקופה עסוקה במיוחד בחיי הלא קוסמטיים ובקושי אני מצליחה להחזיק את הראש מעל המים עם תדירות פרסום פוסטים קבועה.
אז לא, לא שכחתי את יום ההולדת של הבלוג היקר שלי שבשנה האחרונה באמת הפך, באופן די הזוי, להיות חלק מאד מרכזי בחיים שלי. ולא שכחתי אתכן הקוראות שבלעדיכן, אני בספק אם בכלל הייתי מגיעה לציון הדרך הזה. נכון, אני מנסה, מתאפרת, מתמרחת, מצלמת, כותבת, עורכת, מעדכנת ועושה את כל המאמצים כדי לשמור על המקום הזה נעים לקריאה, נעים לעין ונעים לשיחה. אבל את כל זה אני עושה באותה מידה עבורכן כמו שאני עושה זאת עבור עצמי. עבורי זה תחביב, אבל הקשר אתכן הוא באמת חשוב לי ומהווה תמריץ עיקרי להמשך הפעילות שלי כאן. את חלקכן פגשתי בחיים האמיתיים וזכיתי להכיר חברות חדשות ונהדרות ואת חלקכן אני מקווה שעוד אזכה לפגוש, אבל בכל מקרה אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד תודה לכל אחת ואחת מכן על השהות שלכן כאן, על הקריאה, על התגובות, על התמיכה ועל שאתן חולקות את אותה אהבה שלי לתחום האיפור והטיפוח. בלעדי התחביב המעט מטורף ובזבזני הזה שלנו, כל זה לא היה קיים!
כדי לחגוג את המאורע, אני מעלה כאן בשיתוף עם קרליין את הגרלת יום הולדת הראשונה. "ראשונה", תשאלו? כן, ראשונה - כי צפויות עוד!!
אבל ראשית, לעניינינו:
יש לי עבורכן שני מוצרים בגודל מלא מסדרת הטיפוח של קרליין - סרום Moist Reserve וקרם עיניים Triple Omega  אשר את שניהם תקבל זוכה אחת מאושרת. כל שעליכן לעשות כדי להשתתף בהגרלה זה:
1. להיות מנויות לבלוג באמצעות רישום דרך Google Friends (מצד שמאל למעלה - Join this Site/הצטרף לאתר זה).
2. לעשות לייק לפוסט זה
3. לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של קרליין
4. להגיב לי כאן איזה פוסטים תרצו לראות בעתיד בבלוג?

וזהו! ההגרלה תהיה פתוחה למשך 7 ימים לתושבות הארץ בלבד. בסיום השבוע אודיע על הזוכה והמוצרים יהיו בדרך אליה :-)

עד כאן פוסט משולב של סקירת טיפוח/יומולדת לבלוג/הגרלה. אני מאחלת הצלחה לכל המשתתפות!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט נשלחו מטעם החברה

118 תגובות:

  1. ראשית מזל טוב לבלוג. שנית הייתי שמחה לראות השוואות בין מוצרים דומים בביצועים זולים מול יקרים. מקווה לזכות ותודה!

    השבמחק
  2. תודה! רשמתי את בקשתך ואני מקווה שיופיעו פוסטים כאלה בעתיד :-)

    השבמחק
  3. מזל טוב לבלוג! אני הייתי רוצה לראות טוטריאל!

    השבמחק
  4. המון המון מזל טוב. מגיע לך את בלוגרית נהדרת מקסימה חביבה. משתפת אותנו בדברים כל כך נהדרים הסקירות שלך עושות לי את היום השבוע ובעיקר את החודש. אני מאחלת לך עוד שנים רבות בתור בלוגרית שתמשיכי להנעים לנו את הזמן באיכות שלך . אין עלייך :)

    הייתי רוצה להמשיך לראות את התהליך שאת עוברת עם שומרי משקל(והנקודות כן..) מאוד אוהבת לקרוא את זה .

    והייתי רוצה לראות אותך סוקרת יותר מותגים עממים והשוואות למותגים יוקרתיים. זה תמיד משהו שנורא עוזר לי (וגם לרבות אחרות) כי בסופו של דבר לרוב המוצרים( לא הכל אבל רוב..) יש תחליף עממי . כגון הצלליות של מייבילין (אמן יגיעו כבר..) ושפתונים מסויימים. וסמקים ומייק אפים(פלאוור של ברוז'ואה תגלית השנה שלי) בכללי זה הרעיון להתמקד על עממי ולהשוואות אותו ליוקרתי.

    בוא נאמר להנות משני העולמות ;) הייתי רוצה לראות את "השלל" כאילו לעשות סדר מייק אפים צלליות עפרונות פריימרים. פשוט לחלק קטגוריות ולעלות לנו הקוראות את המוצרים בכל קטגוריה שיש לך. זה נראה לי יכול להיות מעולה. כמובן לא בבת אחת ולאט לאט אבל עדיין זה תמיד מסקרן לראות מה יש לבלוגרית איפור בשלל..

    עצה שלי אם תקחי את זה ברצינות תעשי פוסט כזה כל חודש חודש וחצי אפילו זה יהיה זריקת רענון כזו. שתמיד ישאיר טעם לעוד.

    זהו עשיתי הכל עוקבת מזמן. עשיתי לייק לפוסט בארור. לייק לקרליין יש לי מזמן ועל הדרך שיתפתי למה לא . וכמובן שיהיה בהצלחה לכולן ואחזיק אצבעות לעצמי וגם לשאר המשתתפים :)

    השבמחק
  5. סחתיין על האיחור, העיקר שיש סיבה לחגיגה!
    ברכות ליומולדת יקירתי, מאחלת לך עוד המון רכישות מוצלחות ופוסטים מעשירים :)

    השבמחק
  6. המון מזל טוב! באמת מגיע לך המון פידבק על ההשקעה הרצינית שאת עושה, למרות שאת מגדירה את זה כתחביב שלך, הלוואי וכולם היו משקיעים כמוך בתחביבים)))).
    כמובן שהייתי רוצה לראות המשך של התהליך משומרי משקל והקודות ולשמוע על ההתקדמות.
    אני מאוד אוהבת את הפינה של זול או זול יותר. מה שכן הייתי רוצה פינה של דיופים יוקרתי - עממי\דרגסטור, ולא משנה אם אפשר להשיג רק אונליין))))
    משהו נוסף שהייתי רוצה לראות - טוטוריאלים. יש לך איפורים יומיים שאני ממש נדלקת עליהם, או לפחות פירוט של מוצרים לא יזיק.

    את רוב הדרוש להשתתפות בהגרלה עשיתי ממזמן. לייק לעמוד קרליין + שיתוף בוול שלי כמובן. ובהצלחה לכל המשתתפות!

    השבמחק
  7. המון מזל טוב!!
    גיליתי את עולם הבלוגים לפני מספר חודשים, כל פעם אני מוסיפה בלוג חדש שאני מגלה ואליך אני רשומה כבר מזמן :)
    אם כבר יש הזדמנות, אני אציין שאני מאוד אוהבת את הפוסטים שלך. הם אינפורמטיביים, ממש מרגישים מהכתוב את ההתנסות האישית שלך במוצרים ואני לומדת ממך המון. אני מאחלת לך שתמשיכי לכתוב בהנאה ובהצלחה :).
    הייתי שמחה לראות בבלוג טוטוריאלס והשוואות בין מוצרים.

    השבמחק
  8. ביקורות מוצרים הם ללא ספק פוסטים שהייתי רוצה לראות עוד מהם!
    יצא לי כבר לרכוש כמה מוצרים עקב ביקורות שלך, ולא התאכזבתי :)

    השבמחק
  9. מזל טוב יפה! הייתי מבקשת טוטוריאלז אבל אני משערת שזה לא כל כך אפשרי ולכן רק אבקש שתישארי כמו שאת :)

    השבמחק
  10. המון מזל טוב :)
    הייתי שמחה לראות עוד פוסטים של "עומד למבחן", זה חוסך לי ומפתה אותי גם יחד :D

    השבמחק
  11. תודה מהממת! אני מקווה שבעתיד יופיעו פה גם תותים :-)

    השבמחק
  12. תודה רבה יקירתי! רשמתי לי לעשות בעתיד פוסט "שלל". בינתיים אני מעדכנת מידי פעם בשלל של רכישות אחרונות, למרות שבאמת מזמן לא עשיתי אחד כזה למרות שהצטברו לי כמה וכמה רכישות. מקווה שבקרוב ;-)

    השבמחק
  13. LOL מוטב מאוחר מלעולם לא!! תודה מותק :-)

    השבמחק
  14. תודה רבה יקירתי! בינתיים התרכזתי בסדרה של "זול או זול יותר" בה אני משווה מוצרי ביניים למוצרים זולים ממש (ביוטיקייר וכו'). אני מקווה שאוכל להתחיל גם פינה של השוואות למוצרי היי-אנד, למרות שלהגיד לך את האמת - אני לא אוהבת לעשות את זה כ"כ. לפעמים נדמה לי לא פייר להשוות מוצר עממי למוצר יוקרתי, יש כ"כ הרבה פאקטורים שצריך לחשב..... אבל אני בהחלט אעשה השתדלות :-)

    השבמחק
  15. תודה רבה! שמחה לשמוע שאת נהנת כאן ואמשיך לעשות ככל יכולתי כדי שתמשיכי לקרוא בהנאה :-)

    השבמחק
  16. תודה רבה! בוודאי אמשיך עם סדרת הסקירות והביקורות :-)

    השבמחק
  17. תודה גורג'ס! אולי בעתיד אצליח לשלב תותים, מקווה שיסתדר :-)

    השבמחק
  18. תודה! לגבי עומד למבחן - אשתדל שיהיו יותר פוסטים ספציפים על מוצר אחד כמו שאני עושה עם מייקאפים :-)

    השבמחק
  19. מזל טוב!
    הייתי רוצה לראות פוסטים על מאכזבי החודש מול מומלצי החודש בקטגוריות שיער,איפור וטיפוח פנים.

    השבמחק
  20. מזל טוב מותק! בהחלט מרגש! הייתי שמחה להמשיך לראות סקירות וביקורות בעיקר על מוצרי איפור, ואם תוכלי לפנק אותנו בתותים, הקצפת עלינו :)

    השבמחק
  21. מזל טוב על יום הולדת השנה לבלוג! בהחלט מאורע מרגש.
    אני מאד אוהבת לקרוא את הביקורות והסקירות שלך ואשמח לראות עוד מהן, בייחוד אם יהיו בהן מוצרים ידידותיים לבע"ח.

    השבמחק
  22. יום הולדת שמח! כמה מספק זה בוודאי לחגוג שנה לבלוג. שלי עוד צעיר בימים, מקווה לחגוג גם לו בבו העת. :)

    השבמחק
  23. בבוא העת (אייפד מטופש)

    השבמחק
  24. היי ,
    רשומה על שם litaluri@gmail.com
    קודם כל מזל טוב לבלוג וגם- מזל טוב לי, יש לי יום רביעי יום הולדת ואשמח לזכות ולקבל את המוצרים במתנה:):)
    שנית, עוד פוסטים על טיפוח יהיו מעולים, וכל השאר תשאירי איך שהוא!!:)
    ליטל litalmar@wwalla.co.il

    השבמחק
  25. אהההה וגם אשמח לראות פוסט שמוקדש לדיופים:)

    השבמחק
  26. היי
    שמי דיאנה נירשמתי כעוקבת אחרי הבלוג עשיתי לייקים ורציתי לציין בפנייך שאני מאוד מאוד נהנת מהבלוג שלך בכללי,תמיד כייף לעקוב אחריו ולהתעדכן בכל מוצר שווה בשוק,הכתיבה קולחת ואני פשוט נהנת.
    כמעט אף פעם לא יצא לי להשתתף בתחריות אבל החלטתי לנסות כי כן הייתי רוצה לראות אצלך פוסט והמלצות למסכות לשיער.
    לפני כמה ימים עשיתי החלקה ברזלאית,והייתי רוצה לתת לשיער את מלוא תשומת הלב בזמן הקרוב,אשמח אם תמליצי על מסכות משקמות וטובות לשיער בשלל מחירים.
    שיהיה המשך יום מושלם
    דיאנה :)
    המייל שלי Diana.k606@gmail.com

    השבמחק
  27. מזל טוב על הבלוג ! בתור חובבת מוצרי איפור, וגם של קרליין, אני שמחה לקרוא כל המלצה !

    השבמחק
  28. מזל טוב! יש מעט מאוד בלוגים שאני עוקבת אחריהם ובאמת קוראת אותם.. את שלך אהבתי עוד מתחילת ההתמכרות, אז אני מאחלת לך המון השראה לכתוב עוד פוסטים מדהימים.
    ולגבי ההגרלה- הייתי שמחה לראות עוד פוסטים על מוצרים פחות מוכרים.. חברות שלאו דווקא נמכרות בפארמים.
    (:

    השבמחק
  29. איזה כיף! מזל טוב ליום הולדת! גם לאמא שלי יש יום הולדת וזו אחלה מתנה בשבילה:) הייתי שמחה לראות פוסטים על מוצרים המותאמים לקיץ ולבעלות עור שמנוני. תודה!

    השבמחק
  30. היי
    גם אני אוהדת את המוצרים של קרליין , ובמיוחד בשל העובדה שהם לא עורכים ניסויים בבעלי חיים ...
    1. אני מנוייה מ-ז-מ-ן :)
    2. עשיתי לייק לפוסט.
    3. קרליין קיבלו את הלייק שלי בפייסבוק ...
    4. אני אשמח מאוד לראות פוסטים על טיפולי פנים בשיטת עשה זאת בעצמך - ז"א בבית :) על מוצרים חדשים שיצאו לשוק בתחום הפילינג ומסיכות...
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה ואולי אולי גם לזכות ...
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  31. thereisbeautyinallofus2 ביולי 2012 בשעה 0:36

    מזל טוב! אני נהנת ממך בדיוק כפי שאת עכשיו - מגוונת, מעניינת לקריאה ועם בדיחות פה ושם :)

    השבמחק
  32. מזל טוב ליומההולדת וכל הכבוד על ההשקעה.
    אני אוהבת פוסטים של המוצרים הנוכחיים שאת שתמשת או מה בתיק האיפור שלך
    כדי להכיר מוצרים שקיימים בשוק ושווים. אם מתאים לך כמובן....
    תודה

    השבמחק
  33. המגבונים של גרנייה הם המועדפים עליי גם! אבל לאחרונה אני פחות ופחות מוצאת אותם בחנויות.
    המוצרים של קרליין בהחלט משתבחים עם הזמן וזה עושה טוב לשני הצדדים :)
    אשמח לקרוא פוסט בנושא התאמת צבעים - איזה אודם עם איזה סומק? איזה צלליות עם איזה אייליינר? יש כללים לזה?
    יום הולדת שמח לבלוג!

    השבמחק
  34. קודם כל מזל טוב! שנה, שנתיים, מה זה משנה? העיקר שתמשיכי לכתוב פוסטים יפים ומעניינים.
    אני מנויה אצלך כבר מזמן, לייק לקרליין עשיתי כבר מזמן, לייק לפוסט עשיתי עכשיו.
    הייתי רוצה לראות פוסטים בנושא ברונזרים ושימרים-אני לא יודעת אם עשית כבר, אם כן תפני אותי☺
    שיהיה בהצלחה!
    ניבה

    השבמחק
  35. תודה! אני מבטיחה פוסט מאכזבים בקרוב, אבל לשמחתי אני לא אוכל לכתוב אחד כזה כל חודש, כי לא כל חודש אני מצליחה להתקל במוצרים שמאכזבים אותי :-)

    השבמחק
  36. תודה יקירתי! אני רואה שהדרישה לתותים רבה! מקווה שאוכל לשלב אותם בעתיד :-)

    השבמחק
  37. תודה רבה! בעתיד הקרוב צפוי פוסט טיפוח עם הרבה מוצרים ידידותיים לבע"ח :-)

    השבמחק
  38. זה בהחלט כיף, אני בטוחה שגם את תזכי להנות מההרגשה :-)

    השבמחק
  39. תודה ליטל! אחשוב על פוסט דיופים שאוכל להעלות בקרוב :-)

    השבמחק
  40. תודה דיאנה! מקווה שבקרוב אוכל לסקור מס' מוצרי טיפוח לשיער שאולי יעניינו אותך :-)

    השבמחק
  41. תודה! אז אני אמשיך להמליץ :-)

    השבמחק
  42. מזל טוב ליוםהולדת לבלוג :)
    אני נהנת מאוד מהבלוג ומהכתיבה שלך באופן קבוע ושמחה כל פעם שיש פוסט חדש !
    אני אשמח לקרוא עוד פוסטים של לק לשבת, פוסטים כיפיים ונחמדים. אני גם אוהבת לקרוא את הסקירות המפורטות שלך (לדוגמא כמו האחרונה על המייקאפ של לנקום), שתמיד נותנות חוות דעת מקיפה על המוצר וטיפים.
    להגרלה אני לא אכנס כי למזלי(?) עוד אין לי צורך בסרומים (ואני מניחה שגם את הקרם עיניים אני יכולה לדחות קצת :P )
    אז מקווה להמשיך לקרוא את הפוסטים שלך ולהנות יחד !
    גלי

    השבמחק
  43. מזל טוב ! ויום הולדת שמח לבלוג , שרק ימשיך להצליח כמו עכשו!(:
    אשמח להשתתף בהגרלה , אני רשומה עליייך ממזמן , ועשיתי כול מה שביקשת . ;)
    הייתי שמחה לראות פוסטים על צלליות . D:

    השבמחק
  44. תודה רבה יקירתי! אולי בקרוב יהיו לי כמה פוסטים עם מוצרים כאלה ;-)

    השבמחק
  45. תודה! רשמתי לי :-)

    השבמחק
  46. תודה! מקווה להעלות פוסט טיפוח בקרוב :-)

    השבמחק
  47. תודה מותק, משתדלת שיהיה משעשע ;-) 3>

    השבמחק
  48. תודה רבה! את צודקת, גברת מכובדת אף פעם לא מגלה מה הגיל האמיתי שלה, וכך גם לגבי בלוגים ;-)
    ובהחלט יש מספר פוסטים בנושא של ברונזרים שאפשר למצוא תחת התגית "ברונזר". מלבדם צפוי לעלות אחד חדש בקרוב :-)

    השבמחק
  49. תודה רבה! אני שמחה שהפינה לק לשבת התקבלה באהבה על ידי הקוראות, אני גם חושבת שנחמד שיש כאן פינה קבועה קצרה וחמודה :-)

    השבמחק
  50. תודה! בינתיים אפשר למצוא את כל הפוסטים שכתבתי בנושא צלליות (והיו לא מעט כאלה!), תחת התגית "צלליות". אבל מבטיחה שיהיו עוד הרבה בעתיד :-)

    השבמחק
  51. אני עוד לא חגגתי לבלוג יומולדת והוא כבר בן שנתיים וחצי. אולי בשלוש אני אחגוג לו. הוא קטן, הוא גם ככה לא יזכור (איזו אמא רעה אני....)
    בכל אופן - לא משתתפת בהגרלה, אבל מזל טוב ליום ההולדת לבלוג!

    השבמחק
  52. רעיון מדליק שיכול לעזור לקלולס כמוני לקבל מושגים: להעלות תמונות של מפורסמות/שחקניות מאופרות באירועים שונים ולתת הערות "בונות" או בכלל להדגיש מה ניתן ללמוד מצורת האיפור וממה להמנע ולנתח את טכניקת האיפור, התאמתו לאאוטפיט וכו'.. (עולים לי עוד מלא רעיונות.. סומכת עלייך)
    תודה על ההגרלה הכייפית ובהצלחה!

    השבמחק
  53. מזל טוב !!
    אוהבת את הכתיבה וההשקעה שלך !!
    אין לי צורך במוצרים ולכן לא אשתתף בהגרלה.
    אבל המלצתי ונרשמתי ואשמח להמשיך לקרוא את הפוסטים שאת מעלה :)

    השבמחק
  54. סיקרנת אותי ממש!
    אני גם לא משתמשת בסרומים, אותן סיבות- אולי הגיע המוצר שיגרום לי לשנות את דעתי ומנהגיי? מעניין!
    אשמח להשתתף בהגרלה:)
    לייק בפייס- צ'ק
    עוקבת- בהחלט
    בעתיד? בא לי פוסט איפור סגול!!

    השבמחק
  55. 1. עשיתי
    2. עשיתי
    3. עשיתי כבר עצמאית בעבר ;)
    4. עוד פרק בסדרת זול או זול יותר? והפעם על ?! [תפתיעי אותנו! ;)]
    מזל טוב ובהצלחה!!!!

    השבמחק
  56. אני לא משתתפת בהגרלה, אבל רק רציתי להגיד מזל טוב! יש לך אחלה בלוג :)

    השבמחק
  57. מזל טוב!!!
    זהו ללא ספק אחד הבלוגים האהובים עלי בבלוגספירה הישראלית.
    ופוסט עתידי? אני חושבת שפוסט מוצרי שפתיים, כי בזה אני מתעסקת לאחרונה. נניח השוואות בין סדרות לחותיות שונות שיצאו לאחרונה לרבלון, קרליין, ג'ייד, פופה ומי לא בעצם.

    השבמחק
  58. להרגשתי הכללית, לנשים מתחת לגיל 30 (אולי צריך להגיד 35 במיוחד כשכבר עברתי את ה 30 ;)) אין שום צורך בסרום
    בטח שלא לקמטים!
    אבל טיפול בפצעים והחלמת העור זה בהחלט כן!
    לכן יפה שקרליין זיהו בעיה שיכולה להיות מטופלת גם בגילנו :)

    מזל טוב שנה ושנתיים יחד :)
    יפה שלמרות שהתחלת ושכחת את הבלוג החלטת לחזור אליו ובטח להגיע להשקעה שאת משקיעה בבלוג היום.

    בקרם עיניים של קרליין אני משתמשת ביום יום.
    רכשתי אותו בהמלצה של הבולשת ואני מאוד מרוצה ממנו!

    לא יודעת איזה פוסט "לבקש" להבא.
    אני בטוחה שאת מסתדרת יפה מאוד עם הרשימות שלך על כל הדברים שאת רוצה לכתוב עליהם :)
    משאירה את זה בידיך הנאמנות! :)

    השבמחק
  59. קודם כל והכי חשוב מזל טוב!!! (קולולולולו....), כמובן שלייקקתי, הצטרפתי והתחברתי. לטעמי פוסטים של "זול וזול יותר" נוספים יהיו נפלאים

    השבמחק
  60. מזל טוב!! שנה זה מצוין ושנתיים - מצויין כפליים :)
    כיף שהבלוג מלא בפוסטים שווים ומתעדכן כל הזמן. אשמח לראות בעתיד פוסטים על מוצרים מאכזבים דווקא. כאלו שקנית, התחרטת והבנת שהם לא שווים את הכסף.. כדי שגם אנחנו נחכים.
    אז רשומה לבלוג שלך מזמן ולייקקתי :) מקווה לזכות!

    השבמחק
  61. תודה רבה! הפוסט הבא אני מבטיחה - מוצרים מאכזבים!

    השבמחק
  62. תודה תודה! שמחה לשמוע שאת אוהבת את הפינה "זול או זול יותר" ומבטיחה לפרסם עוד :-)

    השבמחק
  63. אני גם לא בעד סרום אנטי אייג'ינג לצעירות ואני גם לא משתמשת. אבל נחמד שקרליין ידעו לייעד את המוצר לדאגות של "צעירות" ולהתאים אותו אליהן. הוא גם ככל הנראה עדין ולא פעיל מידי - עובדה שלא הוציא לי פצעים כמו שהרבה סרומים אחרים עשו לי..

    ותודה על הבעת התמיכה! שמחה לשמוע שאני עושה עבודה טובה לדעתך :-

    השבמחק
  64. תודה רבה נעמה! פוסט על שפתונים עם דגש על שפתוני לחות התפרסם ממש היום D-:

    השבמחק
  65. תודה רבה! :-)

    השבמחק
  66. תודה מותק! איפור סגול? הממממ.... ייבדק!

    השבמחק
  67. תודה רבה! שמחה לשמוע שאת נהנת כאן :-)

    השבמחק
  68. יקירתי עשיתי בעבר סדרת פוסטים דומה למה שאת מבקשת, קוראים לה "היפים והמפורסמים". מזמן לא העלתי פינה חדשה (ואשתדל בקרוב), אבל בינתיים את מוזמנת להסתכל בפוסטים הישנים בפינה ויש לא מעט! יש קישור מצד שמאל למעלה :-)

    השבמחק
  69. הו, אז אני אני לא צריכה להרגיש לגמרי לא טוב עם עצמי! כבר הרגשתי רע על הזנחת הבלוג D-:
    תודה מותק!

    השבמחק
  70. מזל טוב והמון דברים מעניינים וחדשים וטובים. בהצלחה ואשמח לזכות! סופשבוע נעים

    השבמחק
  71. לא שמתי לב-חדשה כאן /: אבל מעולה! כמו שראיתי, קריאה רבה לפניי...

    השבמחק
  72. תודה רבה! בהצלחה :-)

    השבמחק
  73. הצטרפתי באמצעות הטוויטר שלי למנוי הבלוג, עשיתי לייק לפוסט, לקרליין כבר עשיתי לייק בעבר, והייתי רוצה ללמוד מנסיונך על הסרומים השונים שהתנסת בהם בעבר... תודה מזל-טוב ובהצלחה לכולם :)

    השבמחק
  74. מזל טוב :)
    קרליין באמת עברו מהפך מדהים ומפתיעים לטובה.

    השבמחק
  75. אני ארצה לראות בעתיד פוסטים על גלוסיבוקס:)

    השבמחק
  76. מזל טוב! אני מכירה את ההתרגשות בחגיגת ציוני דרך לבלוג :)

    אהבתי את הכנות בסקירת המוצרים. והגילוי הנאות. אשמח לראות סקירות על מוצרי ניקוי טובים באמת לפנים, מוצרים לשמירה על עור הפנים, במיוחד עור מעורב ושמנוני, ומוצרים להעלמת כתמי פיגמנטציה.

    השבמחק
  77. היי, הכרתי את הבלוג רק לאחרונה, כך שיש לי עוד הרבה פוסטים להשלים. אשמח להמשיך לקרוא על חוויותייך עם מוצרי קוסמטיקה שונים. מזל טוב ובהצלחה! מקווה שנרשמתי כראוי ושלא פספסתי את ההגרלה...
    עדי

    השבמחק
  78. היי! אשמח לראות סקירה של חברת קריטה ולנקסטר !!

    תודה:))

    השבמחק
  79. היי, הייתי רוצה לראות דברים שאת לא ממליצה לקנות. בשבילי זה מאוד חשוב. יצא לי כבר לקנות משהו ולהתחרט בגדול אחר כך. אשמח לראות סקירה על קרמי עיניים (כל כך קשה למצוא את הטובים שבהם).
    שיהיה לך המון בהצלחה ומזל טוב!
    נטלי

    השבמחק
  80. מזל טוב מתוקה כל הכבוד על הפוסטים לאורך כל הדרך...
    אשמח לקרוא קצת על פריימרים לפנים ולעיניים או סמקים מומלצים

    השבמחק
  81. מזל טוב ליום הולדת שנה/תיים!
    אני מנויה אצלך מזמן וגם לקרליין עשיתי לייק כבר מזמן.
    הייתי רוצה להמשיך לראות את הסקירות המקיפות והמעניינות למוצרים השונים! המשיכי כך!

    בהצלחה!

    השבמחק
  82. נהנת מאוד מהפוסט אשמח לקבל מידע על איפור טבעי

    השבמחק
  83. הייייייי שלום :)))))
    אז אני כבר רשומה אלייך עוד לפני וגם בפייס את משעשעת אותי עם הסטאטוסים שלך D:
    בכל אופן אני חייבת להגיד שאני פשוט אוהבת מגבונים להסרת איפור הרבה יותר מכל המסירים המיימים .
    (אולי בגלל שאני עצלנית ) . בנוסף אני רוצה לאחל מזל טוב לבלוג החמוד עד 120! :)
    אני מניחה שהייתי שמחה לקרוא פוסטים על איפור מעושן בגוונים כחול וסגול (בנפרד)
    וגם , לא בטוחה אם כבר יש.
    המוצרים נראים מעולים ואשמח להשתתף בהגרלה , שיהיה לילה טוב ושבוע מוצלח! עדי תשובה

    השבמחק
  84. והפייסבוק שלי - https://www.facebook.com/adi.tshuva.3

    השבמחק
  85. היי- ראשית מזל טוב- לייק עשיתי ממזמן- בלי קשר לבלוג- כי אני אוהבת, האמת רציתי לראות סקירה על מוצרים לפיגמנטציה- לדעתי יש הרבה נשים שישמחו לדעת על מוצרים איכותיים ויעילים בשוק- תודה ריקי

    השבמחק
  86. היי
    לומדת מהפוסטים שלך המון,אשמח לראות פוסטים בנושא עיניים קטנות ושקועות וגם כבר לא צעירות.
    דינה

    השבמחק
  87. הייתי שמחה לפוסטים על תכשירים להסתרת אדמומיות ופצעים בפנים

    השבמחק
  88. תודה רבה יקירתי :-)

    השבמחק
  89. יש מספר סרומים שכתבתי עליהם, ניתן למצוא את הפוסטים תחת התגית "סרום" :-)

    השבמחק
  90. כיוון שאינני מנויה כרגע אני לא חושבת שיהיו פוסטים כאלה בעתיד הקרוב, אבל אין לדעת, אולי אני אשנה את דעתי ואעשה מנוי מתישהו :-)

    השבמחק
  91. תודה רבה! אשתדל לכתוב יותר על טיפוח. מס' פוסטים בנושא מתוכננים בקרוב :-)

    השבמחק
  92. ברוכה הבאה! מקווה שתהני כאן :-)

    השבמחק
  93. מבטיחה לעשות השתדלות, למרות שהיפלת עליי תיק, אלא מותגים יקרים! D-:

    השבמחק
  94. בדיוק היום פרסמתי פוסט של אכזבות ממוצרי איפור :-)

    השבמחק
  95. תודה רבה! בינתיים הספקתי כבר לכתוב על 4 פריימרים שונים, ניתן למצוא את הפוסטים תחת התגית "פריימרים" :-) מבטיחה להמשיך לעדכן!

    השבמחק
  96. תודה רבה! מבטיחה להמשיך :-)

    השבמחק
  97. תודה! בינתיים הספקתי לכתוב לא מעט על איפור טבעי. ניתן למצוא את הפוסטים תחת התגית "MINERAZ" :-)

    השבמחק
  98. תודה רבה עדי! שמחה לשמוע שאת נהנת גם מהבלוג וגם מעמוד הפייסבוק של הבלוג :-)

    השבמחק
  99. תודה רבה ריקי! אני לא כ"כ סובלת מפיגמנטציה כך שאני לא משתמשת במוצרים המיועדים לפתרון הבעיה. לצערי יהיה לי קשה לכתוב סקירות מעמיקות על מוצרים כאלה אם אין לי התנסות אישית איתם....

    השבמחק
  100. תודה, שמחה לשמוע שאת מוצאת את המידע כאן שימושי :-)

    השבמחק
  101. במילה אחת - מייקאפ! D-:
    מבטיחה להמשיך לסקור כאן מייקאפים/פריימרים/קונסילרים שעוזרים בפתרון הבעיה הזאת.

    השבמחק
  102. זוית היופי שלי8 ביולי 2012 בשעה 23:50

    מזל טוב שוב לבלוג. מאחלת לך עוד הרבה שנים של עשיה ואהבה לעניין. תמשיכי עם הפוסטים המעניינים וההפתעות השונות. כמו החשיפה שלך וכו׳ וכו׳.

    השבמחק
  103. תודה תודה יקירתי :-)

    השבמחק
  104. ישראלה היקרה, יום הולדת שמח! חייבת לומר שהבלוג שלך הוא אחד הבלוגים האהובים עלי. את כותבת בצורה מעניינת ומעוררת עניין. הכתיבה שלך תמיד כנה ועם טאץ' אישי- לא טריוויאלי בכלל בבלוגוספירה. אני חושבת שהשילוב בין סקירות, איפורים (אני מתעדכנת גם בפייס) והפוסטים של שומרי משקל שהווספו לאחרונה- התמהיל הזה בין מקצועי ואישי הוא מה שעושה את הבלוג מיוחד. ולכן, ולא אכפת לי כמה בנאלי שזה ישמע- המשיכי בדיוק כך!
    זהו, בסיומו של יום מתיש בו לא יצאתי מהבית לרגע אלא רק סידרתי מוזמנים בשולחנות (חתונה ביום רביעי, בע"ה :), נראה שסרום נגד הקמט הראשון זה בדיוק מה שאני צריכה, ואני מנצלת את 3 הדקות האחרונות ומנסה מזלי בהגרלה.
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  105. תודה רבה מותק! מילותייך מאד חיממו את ליבי ושימחו אותי, אני תמיד שמחה לשמוע שהקוראות נהנות כאן ומוצאות ערך מוסף בבלוג
    המון המון מזל טוב! ובהצלחה בהגרלה! בהחלט הצלחת להשתחל ברגע האחרון ;-)

    השבמחק
  106. הייתי שמחה אם היה פוסט טיפוח ביתי. לימים שבא לך לפנק את עצמך ;)

    השבמחק
  107. האמת שאני לא כ"כ טיפוס של "טיפוח בייתי". רוב הטיפוח שלי נעשה מהר וזריז במקלחת.... אבל נראה מה אפשר לארגן :-)

    השבמחק
  108. ועמדת בהבטחה, תודה! פוסט מעולה, שומר נפשו ירחק :)

    השבמחק
  109. הייתי שמחה אם היית נותנת מידע איך להתמודד עם אדמומיות וגרד בזמן יולי אוגוסט

    השבמחק
  110. האמת? משחת "פניסטיל" פותרת את רוב הבעיות האלה עבורי.

    השבמחק
  111. תודה רבה !!!!אבל אני אשמח לעוד המלצות בכיוון של תרופות צמחיות ...

    השבמחק
  112. אם אגלה משהו בעתיד אעדכן :-)

    השבמחק
  113. אשמח לראות כאן מידע השוואתי של מוצרים מחברות שונות.

    השבמחק
  114. רשמתי לעצמי :-)

    השבמחק