‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.8.2011

היפים והמפורסמים

שוב פותחים שבוע ושוב אנחנו עם הפינה הקבועה של איפור מפורסמים. בהמשך להצעות הקוראים בפייסבוק של הבלוג, השבוע אני אסקור שתי זמרות כאשר לכל אחת מהן סגנון ייחודי משלה, ושתיהן פרובוקטיביות בדרכים שונות (את שתיהן הציעה הקוראת קרין!). 
הראשונה בתור היא ריהאנה - הנערה היפה מברבדוס שהתגלתה על ידי ג'יי-זי ומאז היא סיפור הצלחה מסחרר ומתמשך. במשך השנים ריהאנה הפכה מבת השכן המתוקה ששרה על מטריות וגשם לפרפורמרית שכל הופעה שלה בציבור היא מופע סקסיות מתפרצת הכולל תחלופה מסחררת של תלבושות חשופות יותר ויותר, סגנונות וצבעי שיער ובדרך גם שערוריית אלימות מצד בן הזוג, הזמר כריס בראון. 
מבחינת איפור ריהאנה ססגונית כמו התלבושות והשיער שלה - האיפור הרבה פעמים צבעוני ובולט ולא מנסה להיבלע במראה הכללי.
מקור


אז מה יש לנו כאן? אייליינר כחול מודגש, שפתון וורוד פוקסיה, עיניים מעושנות סגולות, שפתון בורדו עמוק, ריסים מלאכותיים ארוכים - הכל היא ניסתה וניראה מצויין עליה. העור מאד נקי ומלוטש, לפעמים מאט ולפעמים עם הברקות. אני אוהבת את הוורסטיליות הזאת, שלא כל איפור דומה למשנהו והיא מנסה סגנונות וצבעים שונים. אני חושבת שבזכות גוון העור הכהה, איפור צבעוני מקבל מימדיות שונה לגמרי ומה שעובד עליה לאו דווקא היה עובד על מישהי בעלת גוון עור בהיר יותר. זה מה שנקרא להשתמש בכל הנתונים הטבעיים על הצד הטוב ביותר!
מצד שני, לפעמים יש לה גם נפילות, ואני בעיקר מדברת על לוקים מהסוג הזה:
מקור

שוב שפתון ניוד מוכיח את עצמו כמוצר מסוכן שיכול להפיל לוק שלם. כולן מנסות אותו ומעטות לדעתי מצליחות ללבוש אותו כמו שצריך. שפתוני ניוד מחוקים כ"כ כמו אלה שריהאנה לובשת בתמונות פשוט לא עובדים על כל אחת. את הלקח יכולות כולנו ללמוד - עדיף להתרחק משפתוני ניוד טוטאליים ולהעדיף במקום ניודים עם גוונים מעט "חמים" יותר שלא ימחקו לנו לגמרי את כל אזור השפתיים. 
דרך מוצלחת לעשות את זה היא כך:
השפתון הוא אמנם ממשפחת הניודים (עליה. לדעתי על מישהי בהירה יותר השפתון לא יהיה ניודי) - אבל מעט וורדרד ומוסיף טיפונת צבע וצורה לשפתיים. לא משהו היסטרי, אבל גם לא משהו שמוחק אותה לגמרי. 
בכלל במהלך תקופת השיער האדום האחרונה שלה, האיפור של ריהאנה השתנה בהתאם והפך להרבה יותר סולידי מבד"כ. היא (או המאפר שלה...) הבינו שאי אפשר להעמיס על לוק אחד יותר מידי, ולשיער האדום יש די נוכחות משל עצמו. לכן בתמונות מהתקופה האחרונה יש קצת פחות צבעוניות ויותר גווני ניוד/חום/אדמה נייטרלים. 
אישית - אני מעדיפה איפור בעל נוכחות מאשר צבע שיער זועק, לכן אני שמחה שהיא חזרה לשורשים החומים שלה לאחרונה וביחד עם זה אני מקווה גם לראות אותה חוזרת לאיפור הצבעוני והשמח שהורגלנו אליו! 

הזמרת השנייה היא הסנסציה של השנים האחרונות, ואני כמובן מדברת על ליידי גאגא. מה לא נכתב ונאמר עליה, איפה היא לא הופיעה (אפילו בישראל!) ומה היא לא עשתה כדי לזכות בתשומת לב (כולל שני שפתוני ויוה גלאם על שמה, שניהם לא מהאהובים עלי..). אני רוצה לגלות מראש, שאין לי חיבה גדולה כ"כ לליידי. אישית אני חושבת שהיא כותבת, מלחינה ומבצעת מוכשרת, אבל מבחינת אימג' היא מתאמצת חזק מידי ומנסה יותר מידי עד כדי גרוטסקה, שלא לדבר על הניסיון הפתטי שלה לחקות את מדונה האלמותית בכל קנה מידה. מה שהתחיל כניסוי באימג' צעיר ומעניין (בתקופת Lets Dance ו-Poker Face) יצא לחלוטין משליטה והפך למפלצת תשומת לב שתעשה, תלבש ותגיד הכל כדי לתחזק את האימג' ה"יוצא דופן" שלה. 
אז עכשיו אחרי שהצגתי את דעתי עליה, נתמקד בנושא שנתכנסו עבורו היום - האיפור. קחו בחשבון שאין כאן כמעט שום לוק "לביש", אלא הכל לוקים יצירתיים ויוצאי דופן.
לאחרונה ליידי גאגא הופיעה עם לוקים שהתמקדו בגזרת האייליינר אשר שורטט בצורות שונות ומשונות:

שימו לב שבשתי התמונות האייליינר לא מושלם ולא סימטרי לחלוטין (בייחוד בתמונה האחרונה). לליידי גאגא יש שטח עפעף מאד גדול שמאפשר "מרחב משחקים" גדול לשלל לוקים הכוללים שרטוטי ליינר שונים ומשחקי צלליות. 
כמו כן, בל נשכח כמובן את עיניי הפנדה המפורסמות:
אלוהים יודע מה עבר לה בראש כשהיא חשבה על הלוק הזה...
לפגישה עם מלכת אנגליה היא הגיעה עם האיפור הסולידי, ההגיוני והמכובד הבא:
מקור
בזמנה הפנוי כשהיא אינה מתאמצת להיראות כמו מיצג איפור אומנותי מהלך, הלוק הכמעט קבוע שלה הוא שפתון אדום עם תיחום - כששוב יש כאן השלכה לסגנון מדונה מובהק (כמו שאפשר לראות גם באיפור עם ציור נקודת חן על הלחי):
אם זה לא מדונה שנות ה-90 המוקדמות, אני לא יודעת מה כן!
הבלחות נדירות של איפור "נורמלי" ולביש ניתן לראות לפעמים בטקסים לחלוקת פרסים, כמו הלוק הזה:
מקור
אז נכון שמדובר באיפור מאד כבד, אבל בכל זאת, מדובר בלוק יחסית סביר - עיניים מעושנות ומודגשות, שפתון בוהק, סומק וורוד - לא משהו שאי אפשר לראות על הרבה כוכבניות אחרות. אז נכון שאצלה הכל קצת יותר מודגש וקצת יותר מופרע, אבל הנה ההוכחה שכשהיא רוצה - היא יכולה להיראות כמו בת אנוש.. 

 עד כאן הפינה היצירתית והצבעונית שלנו להיום. את מי אתן מעדיפות, ריהאנה או ליידי גאגא? ומה דעתכן על האימג' היוצא דופן של שתיהן? שתפו אותי :-)
שיהיה שבוע מצויין לכולנו! 


כל התמונות, אלא אם צויין אחרת, מפה

16 תגובות:

  1. ריהאנה בחירה נפלאה!
    אני מתה על הסגנון המשתנה שלה, על הגיוון והנועזות, לא רק באיפור, גם בשיער ובלוק בכלל. מהממת!
    ליידי גאגא לא עושה לי את זה בכלל. המוזרות שלה תמיד נראית לי מאולצת.

    השבמחק
  2. אני איתך - ריהאנה ססגונית וכייפית בעוד שגאגא מתאמצת מידי. שתנוח!

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הלוק הראשון של ריהנה, השפתון מטריף והשילוב עם האיילינר הכחול ממש יפה ומקורי. לא ממש אהבתי אותה עם שפתונים חיוורים למיניהם, לדעתי יותר יפה לה צבעים "חיים" יותר בשפתיים. השיער האדום לגמרי גונב את ההצגה מהפנים שלה וגם מהאיפור, אני מודה שעד עכשיו אפילו לא שמתי לב לאיפור היפה שלה.
    ליידי גאגא - השתיקה יפה לה...

    השבמחק
  4. גם אני הכי אוהבת את הלוק הראשון של ריהאנה! אנחנו באותו טעם :-)
    שמחה לראות שבינתיים יש כאן הסכמה עם דעותיי לגבי ליידי גאגא... אני מחכה לקוראים שיגידו לי שאני לא מבינה שום דבר ביצירתיות וביטוי עצמי ולא מזהה את הגדולה שבה P-:

    השבמחק
  5. אהבתי את ריהאנה בתמונה אחרונה. לדעתי השיער ואיפור מושלמים!
    ליידי גאגא - תמיד מנסה להיות מיוחדת ושונה אבל הכי יפה לה זה דווקא איפור "טבעי" ומודגש כפי שהיה בקליפ BAD ROMANCE (אם את זוכרת קטע משם שבו נראה כאילו אין לה שום דבר בכלל עם הפנים)
    משום מה היא גם תמיד נראת לי עצובה

    השבמחק
  6. אני יודעת למה את מתכוונת באיפור הטבעי של ליידי גאגא בווידאו. גם אני חושבת כמוך. הייתה עוד תמונה שלה עם איפור "נורמלי" שלא כללתי בסוף בפוסט כי האיכות לא הייתה משהו - אבל היא נראתה שם טוב.. אני מניחה שמה שהיא עושה זה לא למטרה להיראות "טוב" אלא להיראות "יצירתית"..

    השבמחק
  7. פוסט מצויין! מאוד אוהבת את פינה הזו. (:
    אני מעדיפה בהרבה את ריהאנה על פני הליידי הביזארית. אהבתי מאוד את הלוק השני והלוק האחרון של ריהאנה. שפתונים ניודים אכן מסוכנים, לכן אין לי אפילו שפתון ניוד אחד בבית. זה תמיד נראה לי חיוור מדי ואני מספיק חיוורת בעצמי!
    אגב, לפינה הבאה אני חשבתי על טיילור מומסן, בעיקר בגלל הטוויסט שעברה - מילדה מתוקה לרוקיסטית כבדה עם "עיני פנדה". תמיד האיפור הכבד שלה מושך את תשומת ליבי (לאו דוקא לטובה..).

    השבמחק
  8. ריהאנה מהממת!
    אהבתי את התמונה הראשונה שלה והאחרונה.
    לגבי ליידי גאגא זה משתנה אצלי.
    יש פעמים שמרגיש שזה מאוד טבעי לה "ההתחפשות" הזאת, וכל כולה משדרת שזו היא, ויש פעמים שזה מרגיש מאולץ, כמו שכבר כתבו כאן. כאילו שזה מה שמצופה ממנה, אז היא חייבת.
    בפעמים שזה מרגיש לי מאוד טבעי וחלק ממנה, אני אוהבת את התעוזה שלה, כי באותה מידה שזה מרגיש שזה אמיתי לה, ככה אמיתית מרגישה לי התעוזה שלה.
    בפעמים שאני מרגשיה שזה בגלל "שהיא חייבת", אני בדר"כ לא אוהבת...

    השבמחק
  9. אני גם אוהבת לכתוב את הפינה הזאת - זה כיף להוציא את הביקורתית המרושעת שבי לפעמים :-)
    גם אני חשבתי על טיילור כנושא לפינה עתידית, אנחנו באותו ראש :-) ההצעה בהחלט נרשמה וסיקור יגיע בקרוב

    השבמחק
  10. מסכימה לגבי גאגא. כמו שכתבתי גם בפוסט - בתקופה ההתחלתית היא הייתה סוג של מעניינת ומרעננת בשטח, אבל עכשיו זה כבר יותר מידי ולדעתי יצא משליטה. היא הופכת את עצמה למוצג אומנותי מהלך שלדעתי מוריד מהאנושיות שבה - ואני חושבת שבכל אמן חייבת להיות מידה של אנושיות שהמעריצים יוכלו להרגיש - אחרת המעריצים שלה יתחילו לחשוב עליה כחפץ ולא כבן אדם.

    השבמחק
  11. לא מתחברת לשתיהן...
    ריאנה עוד מילה שלא בשיער אדום.
    ואכן שפתון ניוד הוא דבר בעעיתי עדיף mlbb
    על ךיידי גאגא אין לי מילים. בעיני היא דוחה.

    השבמחק
  12. עם ניודים נפלו כל אחת מהכוכבות שניסתה את הלוק שכתבתי עליהן בפינה - ללא יוצא מן הכלל! כולן מנסות את הטרנד וכמעט כולן נכשלות...

    השבמחק
  13. ריהנה מקסימה בעיניי. הלוק הראשון עם האיילנר הכחול והשפתון בורוד פוקסייה מהמם לדעתי ברמות. גם הלוק השישי מקסים בעיניי אם כי הייתי ממתנת קצת את הסומק והברונזר. שפתיים ניודיות בהחלט לא מחמיאות לה וביננו גם לא מחמיאות לאף אחת אחרת, ניוד לחלוטין מחוויר לדעתי. ליידי גאגא כדברייך עושה הכל כדי לזכות בתשומת לב עד כדי גרוטסקיות, מגוחכת לחלוטין בעיניי. היא נראית לי קצת אבודה....(מקווה שתציל את עצמה יום אחד או שמישהו יציל אותה...;-) ) הלוקים שלה בהחלט מתאימים לקרנבל בברזיל או לפורים...נראה לי שכבר רשמתי פעם שאני אוהבת את הכתיבה שלך אז הינה שוב- מתה על הכתיבה שלך !:-) לא יודעת למה אני לא מצליחה להירשם לבלוג...תני לי טיפ...

    השבמחק
  14. תודה על המחמאות! :-)
    אפשר להירשם דרך גוגל (מצד שמאל למעלה לוחצים על הצטרף לאתר זה) ובשביל זה צריך לפתוח חשבון גוגל או אם יש לך כבר חשבון כזה להכניס את הפרטים שלו.
    אופציה אחרת היא לקבל את הפוסטים ישירות למייל מיד כשהם מפורסמים ובשביל זה צריך להרשם עם כתובת המייל שלך (מצד שמאל למעלה בין רשומות פופלריות לתגיות).
    וכמובן אפשר לעקוב בשתי הדרכים :-)

    השבמחק
  15. ריאנה יפייפיהההההההההה!!! (:

    השבמחק