‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.8.2011

סדרת הגלוסים של ביוטיקייר

סופסוף אני מקדישה פוסט למוצרי האיפור האהובים עליי (אחרי מסקרה! היא תמיד באה ראשונה..), ואני מדברת כמובן על גלוסים. יש כאלה שמכורות לצלליות, יש כאלה עם אוסף שפתונים ענק ויש כאלה, כמוני, שפשוט אוהבות גלוסים.
מוצרי האיפור הראשונים שלי היו גלוסים ואני משתמשת בהם באופן כ"כ קבוע ותדיר שאני מחסלת אותם בקצב שיא. יש לי העדפה אישית למראה של שפתיים תחומות וגלוס (תיחום בצבע טבעי כמובן, או מתאים לגוון הגלוס, אני לא שואפת להיראות כמו פנינה רוזנבלום...).
אני חושבת שבגילי (25) השפתיים נמצאות במצב אופטימלי לגלוס - אין קמטים לא על השפתיים ולא בצידי השפתיים והמראה המבריק/רטוב מחמיא לי (אני אישית חושבת שהוא פחות מחמיא לנשים מבוגרות יותר). גם כשזה מגיע לחידוש - אני תמיד אחדש גלוס ולא שפתון כי יש לי בערך מיליון מהם זרוקים קבוע בתיק, וגם כי אני לא צריכה ראי כדי להניח אותם..
ומילה לגבי המרקם - גלוסים מגיעים במגוון מרקמים שונים. יש חלקים, קרמיים, סמיכים, דלילים ודביקים. כעקרון - ככל שהגלוס סמיך ו/או דביק יותר כך הוא יותר עמיד ובד"כ גם הפיגמנט יותר חזק. יש כאלה שגלוסים סמיכים ודביקים מפריעים להן מאד - אבל אותי זה ממש לא מטריד. גלוסים דלילים בד"כ דוהים הרבה יותר מהר ומרגישים לי מימיים מידי על השפתיים. 
וכעת לסקירה:
מלמטה: מס' 2, מס' 3, מס' 4, מס' 5, מס' 6, מס' 7, מס' 10, מס' 11, מס' 12

היום אני אסקור כאן את סדרת הגלוסים של ביוטי-קייר שאליהם יש לי חיבה מיוחדת. בשביל המחיר (7 ש"ח) הם נותנים תמורה מצויינת ומגיעים במגוון מצומצם אך עם זאת וורסטילי של גוונים. מבחינת מרקם - הייתי שמחה אם הביוטי היו מוסיפים עוד גלוסים קרמיים ללא שימר, במקום המטאליים/שימריים שיש להם מאלה מספיק. סה"כ הביוטי מציעים 12 גלוסים, כשלי יש 9 מהם. שלושת הגלוסים הנותרים הם בגוונים לא רלוונטיים מבחינתי (שקוף, שקוף עם חתיכות נצנצים זהובים ואדום). 
משמאל: מס' 2, מס' 3, מס' 4, מס' 5, מס' 6, מס' 7, מס' 10, מס' 11, מס' 12


משמאל: מס' 2, מס' 3, מס' 4, מס' 5, מס' 6, מס' 7, מס' 10, מס' 11, מס' 12
כעקרון מתוך ה-12 רק 5 הם בגימור קרמי ללא שימר, ולי יש באוסף רק 3 מהם (השניים האחרים הם הגלוס האדום והשקוף). השאר הם בגימור שימרי עם נטייה למעט מטאליות ב-2 מהגוונים. 
מלמטה: מס' 5, מס' 11, מס' 12

מימין: מס' 5, מס' 11, מס' 12
מימין: מס' 5, מס' 11, מס' 12
אלה 3 הגוונים הקרמיים בסדרה, כשביניהם אני מתכבדת להציג לכם את הגלוס האהוב עליי בכל הזמנים - גלוס מס' 5 בגוון אבטיח. כן כן, מכל המותגים והגוונים - הגלוס האהוב עליי בכל הזמנים הוא גלוס ביוטיקייר...! הגוון שלו פשוט מושלם לדעתי כשהתיאור המדוייק ביותר הוא באמת אבטיח. מדובר בגלוס קרמי שמעניק לשפתיים גוון כ"כ פרשי ונעים לעין והוא מתאים כמעט לכל מראה איפור. את הגוון הזה רכשתי בקיץ שעבר ועכשיו אני לקראת סיומו בפעם השניה - כפי שניתן לראות גם בתמונות האריזה שלו היא משופשפת ו"דפוקה" כי אני פשוט לוקחת אותו איתי לכל מקום וכל הזמן. 
שני הגלוסים האחרים הם בגוונים נייטרלים של אפרסק/בז' (מס' 11) וורוד בייבי (מס' 12) - גם הם מצויינים לדעתי ואני משתמשת בהם המון כמעמיקי צבע מעל שפתונים ממשפחת הגוונים האלה. המרקם שלהם גם כן קרמי (למרות שמס' 5 הוא מעט יותר דליל משניהם ומעניק מראה יותר "רטוב") והפיגמנט שלהם מופיע על השפתיים גם ללא שפתון בסיס.
מלמטה: מס' 2, מס' 3, מס' 4, מס' 6, מס' 7, מס' 10
משמאל: מס' 2, מס' 3, מס' 4, מס' 6, מס' 7, מס' 10
משמאל: מס' 2, מס' 3, מס' 4, מס' 6, מס' 7, מס' 10
הגוונים האחרים בסדרה הם ממשפחת השימריים, כששניים מתוכם הם אפילו על גבול המטאליים. המאכזב ביותר מתוכם הוא מס' 2 ששום דבר מהצבע שרואים באריזה לא מתקבל בהנחה - הוא כמעט שקוף לגמרי עם חלקיקים שימריים קטנים שנותנים לו גוון בז' מלוכלך והוא מרגיש מאד מיימי על השפתיים, בקיצור - לוותר. אחריו מגיעים שני גוונים על גבול המטאלי - מס' 3 הסגלגל ומס' 4 הברונזה. בסוואטצ' המטאליות שלהם פחות ניראת אבל על השפתיים זה בא לידי ביטוי. לשני הגוונים האלה יש פיגמנט יחסית חזק והם בד"כ גוברים על שפתונים ששמים מתחת. גלוס מס' 6 הוא וורוד שימרי סטנדרטי וגלוס מס' 7 הוא לדעתי המיוחד בחבורה - גוון לילך קריר עם טונים כחולים. אחריו מס' 10 הוא גוון מאד דומה למס' 6 אבל עם פיגמנט עמוק יותר ואטום יותר ממנו. 
המרקם של כולם הוא קרמי כאשר מס' 6 לדעתי הוא מעט דביק יותר מהשאר ומס' 2 הוא המיימי ביותר. הם לא כבדים מידי לדעתי והסמיכות שלהם תלויה ברמת הפיגמנט - מס' 3 ו-4 הם הסמיכים והאטומים ביותר. 


חוץ מהסדרה הקבועה של הגלוסים, יש לביוטיקייר סדרה נוספת של גלוסים בפטנט "עט" המגיעים עם מכחול מובנה שצריך לסובב את הבסיס על מנת שהגלוס ייצא. מתוך הסדרה הזאת יש לי רק 3 גוונים (בסה"כ יש 5) כשאני לא חושבת שאני ארכוש את הגוונים הנותרים בסדרה הזו או אחדש את אלה שיש לי לכשיסתיימו. הסיבה לכך היא שהפטנט שלהם לא עובד כ"כ טוב, צריך לסובב הרבה את הבסיס עד שיוצאת כמות טובה של חומר והגלוס עצמו הוא שימרי מידי, אפילו בשבילי.
מימין: מס' 3, מס' 5, מס' 4
הגוונים גם הם דומים לאלה שאפשר למצוא בסדרה הרגילה, כך שבכלל אני לא מוצאת סיבה לקנות אותם בגרסת העט. מתוכם אני חושבת שגוון מס' 4 אין לו מקבילה בסדרה הרגילה, אבל מס' 5 מאד דומה למס' 10 ומס' 3 הוא גוון 6  עם מעט יותר טונים שזיפיים. גם המרקם שלהם פחות מוצלח לדעתי מהסדרה השנייה - הם מרגישים לי יותר כבדים והרבה יותר דביקים. 
מי שאוהבת גלוסים עמוסים מאד בשימר ולא מפריע לה דביקות - מוזמנת לנסות את סדרת העטים. אני חושבת שאני אדבוק בינתיים בסדרה הרגילה. 

לסיכום - אני מאד אוהבת את סדרת הגלוסים של ביוטיקייר (כשהיוצאים מהכלל הם הגלוס עט). למרות שאין הרבה מבחר גוונים, אלה שנמצאים הם כולם מאד שימושיים לדעתי ויתאימו למגוון רחב של סגנונות איפור וגווני עור. הגלוסים נעימים, לא דביקים מידי, עמידים באופן ממוצע לגמרי (אין גלוס עמיד באמת, ואם כן הם בד"כ דביקים בטירוף) ומעניקים גימור נעים לשפתיים. אני לא מוצאת שהם מייבשים או זולגים, גם אם לא משתמשים בתוחם שפתיים. לגלוסים אין טעם כלשהו אבל כן יש להם ניחוח מתקתק שאישית אני לא כ"כ אוהבת, אבל אחרי הנחה לא מריחים את זה בכלל, כך שזה לא באמת מפריע.
הייתי שמחה לראות את הביוטיקייר מוסיפים עוד גוונים לסדרה ומרחיבים אותה ובמיוחד מוסיפים גוונים במרקם הקרמי ללא שימר שהוא לדעתי מוצלח מאד. 
גם המחיר משחק תפקיד בהמלצה שלי - כי בתאכלס כשכל גלוס עולה רק 7 שקלים למה לא לקנות את כל הסדרה ולהנות מכל הגוונים? עם זאת, מי שרוצה לקנות רק גלוס אחד - הייתי ממליצה בחום רב על מס' 5 האבטיחי. תנסו אותו בבית - מבטיחה שתתאהבו!

גלוס מס' 5

גלוס מס' 5

עד כאן סקירת הגלוסים שלי. האם אתן משתמשות בגלוסים של הביוטיקייר? ואם כן מהו הגוון האהוב עליכן? ספרו לי על גלוסים ממולצים נוספים, לא בהכרח של הביוטי :-)

14 תגובות:

  1. טוב אני אפילו לא הייתי מסתכלת עליהם אבל מספר 5 נראה הורס!
    בפעם הבאה שאהיה שם אבדקו אותו בטוח.
    יש להם ריח או טעם? הם דביקים?

    השבמחק
  2. אין ספק שהם ססגוניים! לצערי שימרים ומבריקים למניהם לא מראים עלי טוב (הגיל כנראה עושה את שלו :-))
    לא יצא לי להשתמש כלל במוצרי ביוטיקר אך בהחלט רוצה לבדוק.
    הגלוס שהכי אהוב עלי כרגע הוא REVLON COLOR BURST.

    השבמחק
  3. מרינה - אופס מרוב שכתבתי את הפוסט הזה במהירות שכחתי לגמרי מעניין הטעם (שאין) והריח (מתקתק אבל אני לא מרגישה אותו אחרי ההנחה). אעדכן גם בפוסט, תודה שהזכרת..
    ואת חייבת לבדוק את 5, אני כ"כ כ"כ אוהבת אותו!
    לגבי דביקות - חלקם יותר מהאחרים אבל יש כאלה מימיים יותר (כתבתי בפוסט איזה בדיוק, מס' 2 הלא מוצלח במיוחד). לדעתי הם לא דביקים מידי, לא מרגישה שזה מפריע לי. אבל האמת שאני קצת משוחדת - מרוב שאני מורגלת גלוס אני כבר כמעט לא מרגישה אותם על השפתיים...

    הספרנית - אם את לא רוצה שימרים אז אני ממליצה לנסות את שלושת הגוונים הקרמיים של הביוטי (מס' 5 11 ו-12) שבהם אין שימר בכלל. על אלה של רבלון שמעתי, אנסה אותם בהזדמנות :-)

    הספרנית -

    השבמחק
  4. האמת, לא חובבת גלוסים. קשה לי עם המרקם והתחושה. רני מעדיפה שפתון גם אם mlbb
    יש לי אחד כזה - סירופ של מאק.
    מגניב שיש לביוטיקר סהכ מבחר די חביב של גלוסים ובטח שווים את המחיר המצחיק!

    השבמחק
  5. לי יש אחד ויחיד, מס' 9 שדווקא אותו חסר לך

    השבמחק
  6. מיטל - אני מכירה עוד כאלה שלא אוהבות גלוס, את לא לבד ;-) אין ספק שזה מעניק תחושה אחרת על השפתיים משפתון.

    לוליטה - מס' 9 הוא הגוון האדום אם אני לא טועה, שאני גם לא הולכת לקנות.. אדום זה לא הגוון שלי כשזה מגיע לשפתונים/גלוסים, אני לא חושבת שזה מחמיא לי..

    השבמחק
  7. גלוסים דביקים לי בד"כ או שהשיער שלי נדבק אליהם (גם כשהם פחות דביקים) ואז זה סתם מעצבן..
    אבל מס' 5 הורס! :) אולי אני אבדוק אותו בהזדמנות..

    השבמחק
  8. 1. יש הרבה מה ללמוד מפנינה רוזבלום אז, תני לה את הכבוד המגיע לה.

    2. גלוסים פשוטים הולמים רק צעירות וטוב עשית שאת מנפנפת במעט שנותייך, אין כמו הנעורים שהכל מתוח, רענן וחלק, אך לחברות שמכבדות עצמן דוגמת: לוריאל, רבלון וכל שכן חברות יוקרה דוגמת דיור, אסתי לאודר, לנקום ועוד יש גלוסים עשירים ומדהימים שיהלמו גם שפתותיהן של אלה שעברו את העשור השלישי רביעי ואף חמישי שלהן.

    אין ספק שביוטי קייר נותנים תמורה טובה במחיר מצחיק.

    אהבתי את הסווצ'ים שלך!

    השבמחק
  9. הצבעים יפים, אבל אני לא מתחברת לגלוסים עם שימר.
    ובאופן כללי, בכל מה שנוגע לגלוסים, זה אחד ממוצרי האיפור שאני תמיד הכי מתלהבת ממנו וגם קונה אבל הכי פחות משתמשת בו. לא אוהבת את ההתעסקות והצורך בלחדש אותו כל הזמן וכמובן שכמעט ובלתי אפשרי מבחינתי ללכת עם גלוס ושיער פזור.
    אני אוהבת לקנות בביוטיקר, אבל האיפור שלהם לא עושה לי את זה, לא מבחינת האיכות אלא בקטע של אספנות.

    השבמחק
  10. ממליצה על מס' 5 מאד מאד, גם למי שלא מתה על גלוסים. הגוון שלו פשוט יפה מכדי לפספס!

    השבמחק
  11. כבודה של פנינה במקומו מונח, אבל לא כשזה מגיע לאיפור שפתיים...
    לא מסכימה שגלוס "פשוט" בהכרח לא מתאים לנשים מבוגרות - בגלל שהוא מחברה פשוטה. אני, באופן עקרוני, לא מתה על המראה ה"גלוסי" על נשים מבוגרות יותר וחושבת שזה לא מאד מחמיא ומעדיפה עליהן במקום שפתונים במרקם שימר (מבוגרות אני מתכוונת 50 פלוס). אבל תמיד יש את היוצאים מהכלל שנראים טוב בזה. דווקא הגלוסים מהסדרה הקרמית של ביוטי יתאימו גם למי שלא בהכרח בשנות ה-20 לחייה.

    שמחה שאהבת את הסוואטצ'ים - השקעה רבה עומדת מאחורי הצילום שלהם (בעיקר בעיות תאורה...) :-)

    השבמחק
  12. שיער שנדבק זה בעיה רצינית. אחת הסיבות שכמעט לעולם לא תתפסי אותי נוהגת עם חלונות פתוחים! כל גבר שנוסע איתי ברכב ושאני מסבירה לו את הסיבה לאיסור פתיחת חלונות נופל מצחוק!

    השבמחק
  13. well...
    קודם כל מפרגנת לך על הזמן ההשקעה וכו' מכיוון שאני יודעת שאת חווה בעיות תאורה (אני יודעת שאותי זה מעסיק נונסטופ).
    וטוב שיש לנו אותך שאת מעלה את האיפור של ביוטיקייר לסדר היום כי אם את לא היית עושה זאת, אני בטח לא הייתי עושה זאת ;)
    לא מתחברת כלל וכלל לאיפור שלהם. אפרופו פסיכולוגיה בנושא העיצוב.. העיצוב של הגלוסים שלהם בכלל לא עושה לי את זה שלא נדבר על הפסיכולוגיה האחרת.

    השבמחק
  14. הפוסט הזה נכתב מזמן עוד בימי הקיץ העליזים שהיה אפשר לצלם עם אור מצויין כמעט בכל שעות היממה....
    חבל שאת פוסלת את הביוטיקייר, את מכירה אותי שאני גם מאד אוהבת מותגים, אבל צריך לתת צ'אנס. הגלוסים האלה באמת מעולים, יותר טובים מגלוסים של חברות יותר יקרות שיש לי...

    השבמחק