‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

21.8.2011

היפים והמפורסמים

בהמשך לפינה מהשבוע שעבר, גם הפעם אני ממשיכה עם הצעות הקוראים, והפעם הצעתה של אלכס לסקור את השחקנית לייטון מיסטר. לייטון מוכרת לנו מהסדרה "אחת שיודעת" (או-"גוסיפ גירל"), שם היא מגלמת את בלייר וולדורף, מלכת הקרח התככנית חסרת המעצורים עם הסטייל הקלאסי והקריר. 
לייטון היא לדעתי אחת השחקניות הצעירות היפות בהוליווד כיום, יש לה מראה של בובת חרסינה מושלמת, עם השיער הכהה והעשיר, העיניים העמוקות והשפתיים המשורטטות. 
אני אתחיל דווקא עם המראה המוצלח ביותר שלה, שהוא לא במפתיע מאד טבעי. רק העיניים מודגשות עם ליינר שחור וצללית כהה. השפתון ניודי אבל בעל נוכחות ומתכתב באופן מושלם עם הסומק בלחיים. 
מקור
שימו לב איך איפור כמעט זהה לזה שבתמונה הראשונה, יכול להיראות כ"כ שונה. השפתון והסומק גם כאן הם מאותה משפחה (ניוד), והעיניים שוב הן הפוקוס, אבל הפעם האיפור הרבה יותר מעושן ו"מבולגן". הקו בתחתית העיניים הוא צללית מטושטשת במקום הליינר המדוייק שבתמונה למעלה והצללית היא יותר ממשפחת האפור מטאלית. 
התוצאה הסופית? לדעתי מוצלחת פחות מהגרסה ה"נקייה" יותר שראינו למעלה. 
מקור
ללייטון הייתה גם תקופה בלונדינית (קצרה). כאן אפשר לראות אותה עם סומק מעט נוכח יותר בגוון אפרסקי כתמתם שנראה מצויין עם הגוון הבהיר יותר בשיער. 

הפנים של לייטון ניראות טוב עם מייקאפ בגימור שיין, יש לה את סוג העור והגיל הנכון להיראות בזה מצויין. מעולם לא ראיתי תמונה שלה עם שיזוף או שימוש בולט בברונזר, מה שמוסיף למראה ה"בובת חרסינה" שלה. למרות חיבתה למראה המעושן והכהה, היא מופיעה לרוב עם איפור עיניים מינימליסטי - מעט אייליינר שחור ומסקרה. לא נתקלתי בתמונה שלה עם ריסים מלאכותיים מלאים, בניגוד לכוכבות רבות אחרות, אבל לדעתי היא כן לובשת מידי פעם "חצי" ריסים (רק בקצה החיצוני של העין).
מקור
אם עד עכשיו ראינו את לייטון רק עם שפתונים ניודים/ורודים, מה דעתכן על השפתון הסגול הזה? אין ספק שזאת בחירה מאד אמיצה, אני לא מכירה הרבה בנות שלא מצטלמות על השטיח האדום שהיו הולכות על הצבע הזה, שלא לדבר על כאלה שכן.. אישית אני לא מתה עליו, אבל אני לגמרי מעריכה אותה על התעוזה ועל האיפוק שהיא הפגינה בשאר האזורים של הפנים (עיניים/לחיים). 

וכאן המקום להשוות אותה לחברתה לסט בסדרה, ואני כמובן מדברת על בלייק לייבלי - הבחורה שגנבה את ליאו מבר... בלייק, איך להגיד, היא לא בדיוק כוס התה שלי. שחקנית בינונית ומטה שעיקר פרסומה נובע מחלקי גוף מסויימים שהיא נהנת לחשוף בכל הזדמנות. האיפור שלה, לרוב, מאד משעמם וחוזר על עצמו:

תקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי בשתי התמונות השונות היא לובשת את אותה צללית זהובה/אפרסקית, וזה לוק שחוזר על עצמו בהרבה תמונות אחרות שעברתי עליהן כשחיפשתי תמונות לפוסט הזה.

בשתי התמונות האלה היא עם שפתון יותר בולט, כשלדעתי הגוון האדום מחמיא לה יותר מהגוון החום. הפנים נקיות יחסית בכל התמונות, לא תתפסו אותה בד"כ עם הצללות מודגשות מידי או סומק בולט.
מקור 
ודווקא כשהיא כן החליטה על מראה הלחיים הסמוקות, זה היה כשצבעה את השיער לסוג של ג'ינג'י, ובהחלט יש כאן מעט התנגשות בגוונים.

בסה"כ אני חושבת שהן לייטון והן בלייק הולכות בד"כ "על בטוח" - האיפור הוא פחות או יותר על אותה סקאלת גוונים וסגנונות כשמידי פעם יש יציאות נועזות בגוון שפתון או שיער. מבין השתיים הייתי אומר שלייטון משחקת יותר עם המראה שלה ומנסה סגנונות קצת אחרים מידי פעם, בעוד שבלייק הרבה פעמים ניראת לי כמו אותו פרצוף מודבק על גוף בשמלות שונות.. 
וכפי שאתן בטח יכולות לנחש, בלייר וולדורף היא גם לגמרי הדמות האהובה עליי בסדרה!

והפעם סרטון שלא קשור לנושאי איפור. לייטון היא גם זמרת, ובסרט האחרון שלה עם גווינת' פלטרו (שלא הוקרן בארץ) היא הפגינה את הכישורים המוסיקליים שלה:

אז מי משתיהן אהובה עליכן יותר, לייטון (בלייר) או בלייק (סרינה)? ספרו לי! ושיהיה שבוע מצויין ורגוע לכולנו :-)

13 תגובות:

  1. ברור שבלייר! היא אצילית וקלאסית (לרוב) ועוד שבלייק היא לגמרי הוצ'ית

    השבמחק
  2. רק אני ממש לא אהבתי את האיפור של לייטון? לדעתי היא חייבת להקפיד על תיחום תחתון בעיניים, בלי זה השקיות שלה ממש בולטות... תראו איך הן כמעט ולא מורגשות בתמונה הראשונה לעומת שאר התמונות...
    ולגבי בלייק לייבלי - עדיף שאני אשתוק :/

    השבמחק
  3. יש!!! לייטון מהממת, באמת אחת היפות! אבל מה, הייתי מפטרת את המאפר שלה.
    אני חושבת שהכי יפה לה איפור טבעי עם תיחום עדין בעיניים, לכן אני ממש אוהבת את המראה הראשון ואת המראה הבלונדיני שלה. אני חושבת שהכי מכערת אותה צללית כהה "מעושנת" בעפעף התחתון (כמו במראה השני).
    את בלייק לייבלי אני לא אוהבת, במיוחד את הדיבור שלה. היא יפה, אבל יש בה משהו שמעצבן אותי.
    בלייר היא הדמות האהובה שלי בסדרה!

    השבמחק
  4. מסכימה - אני כ"כ אוהבת את הדמות שלה בסדרה! מההתחלה הייתי תומכת B על פני S ;-)

    השבמחק
  5. LOL הגבות שלה לא תמיד סגורות על עצמן - לפעמים מסודרות יותר, לפעמים פחות...

    השבמחק
  6. לדעתי היא מאוד יפה אבל חייבת קצת לסדר גבות!

    השבמחק
  7. הוצ'ית! מעולה, לגמרי מתאר אותה...

    השבמחק
  8. לייטון ממש חמודה. לא מכירה את הסידרה = לא ראיתי אותה אף פעם..
    האיפורים דלה עדינים ויפים.
    אהבתי את השפתון הסגול! אני בהחלט הייתי יוצאת עם כז מהבית :)

    השבמחק
  9. blair rocks!!! גם בסדרה האיפור והלבוש שלה מהממים

    השבמחק
  10. אני חושבת שזאת פשוט צורת העיניים שלה, גם כשיש לה תיחום תחתון עדיין רואים את זה. לדעתי זה רק הופך אותה לאנושית יותר :-)

    השבמחק
  11. אני ממש אוהבת את שתי הדמויות בסדרה, אבל בלייר טיפה (ממש טיפה) יותר :)
    עם זאת, אני חייבת להסכים שבלייק פחות מוצלחת מבחינת מראות האיפור מלייטון. והגוון הסמוק עם השיער הג'ינג'י באמת נראה פחות מוצלח ממה שיכול היה להיות.

    השבמחק
  12. אני חושבת שלמרות ששתיהן די "קבועות" בסגנון איפור שלהן, לייטון יותר מתוחכמת מבלייק ולכן זה יוצא לה מוצלח יותר.

    השבמחק
  13. אין ספק שבתמונה הראשונה היא ניראת הכי טוב! לבלייק יש דיבור ממש מעצבן, היא בולעת מילים. בלייר וולדורף מלכה :-)

    השבמחק