‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

14.8.2011

היפים והמפורסמים

שבוע שעבר ביקשתי את חברות הפייסבוק שלי להציע לי מועמדות לפינת "היפים והמפורסמים" של היום, אחרי שסקרתי כאן 3 זמרות האחת אחרי השנייה (קייטי פרי, ג'ניפר לופז וכריסטינה אגילרה) שלכולן חיבה לאיפור כבד ומודגש, הייתי זקוקה לקצת השראה לכוכבת הפינה הבאה. אז ראשית, אני רוצה להודות לכל מי שנתנה הצעות לפינה - כל ההצעות נרשמו ואני אגיע אל כולן בהמשך הדרך (טיזרים לפינות הבאות - קים קרדשיאן, דיטה וון טיז, ריאהנה...). לפינה של השבוע בחרתי את הצעתה של הקוראת וויקטוריה - השחקנית דרו ברימור.
דרו היא סוג של "טיפוס" במרקם ההוליוודי. היא נמצאת בשטח כבר שנים ארוכות והתחילה את הקריירה כשחקנית ילדה, כשאחד התפקידים המפורסמים ביותר שלה הוא כמובן בסרט ET. מאז דרו התבגרה ושיחקה בעוד המון סרטים, כולל סרט הטלוויזיה המופתי מלפני מספר שנים - Grey Gardens. 
אני אפתח דווקא בשני מראות איפור מהסרט הזה שהיה באמת עבודת אומנות מבחינת עיצוב, איפור וסטיילינג. אני לא ארחיב הרבה אודות הסרט, אלא רק אציין שהוא מבוסס על סיפור אמיתי ועל סרט דקומנטרי אודות הגיבורות הראשיות משנות ה-70 ומתנהל על פני תקופה שתחילתה בשנות ה-30 וסופה בשנות ה-70. הדמות שדרו מגלמת היא נערה מיוחסת (ממשפחת בובואה האגדית שנצר לה הייתה ג'קי קנדי) שחייה מתחילים בעושר וזוהר ומסתיימים בעוני, עליבות וסוג של טירוף. לכל אורך הסרט, ההתפתחות של הדמות מבוטאת הרבה גם באופן האיפור והלבוש שלה. 

הדמות של דרו מתחילה כנערה היפה, כשהאיפור הוא בהתאם לאותה תקופה (שנות ה-30) - העור והעיניים נקיות ומוקד תשומת הלב הוא השפתון.
מקור
 בהמשך, הופכת הדמות לאשה מעט מטורפת וההזדקנות של הדמות נעשתה הן באמצעים טכנולוגיים והן באמצעות איפור. לפניה של דרו נוספו כתמי גיל, קמטים (בתמונה למטה היא עוד בשלב היותר "צעיר") ונעלם כל זכר לאיפור הפרשי והצעיר של הנערה שהיא הייתה. 
מקור
דרו בעצמה באותה תקופה שהסרט יצא, הופיעה הרבה פעמים להקרנות ולאירועים באיפור ושיער בהשראת הסיקסטיז:

מקור


מקור
בשתי התמונות דרו מופיעה עם שפתון וורוד "מחוק" במרקם מאט, אולם הסכנה בשפתונים כאלה היא יצירת המראה הבא:


אני לא חושבת שאי פעם ראיתי כוכבת קולנוע עם שיניים צהובות כ"כ... יכול להיות שבכל מצב דרו זקוקה לטיפול הלבנה, אבל יש שפתונים שתורמים ליציאת המראה הזה עוד יותר, והגוון הוורוד הזה הוא אחד מהם. 
כשהיא לא מחייכת האיפור נראה כך:

 זה רק אני או שמשהו מוזר קורה עם העין הימנית שלה..? יכול להיות חוסר סימטריות טבעית (שיש לרבות מאיתנו) שהוגדש באמצעות איפור לא זהיר מספיק.

האיפור של דרו מבוסס על עור מאד נקי, כמעט ולא תתפסו אותה עם שיזוף שלא לדבר על שיזוף מלאכותי וללא שימוש בהרבה ברונזר או אפילו סומק. במסגרת הסגנון הזה, דרו מרשה לעצמה להתפרע לפעמים עם שפתונים בולטים וצבעוניים ויש לה חיבה לסגולים/אדומים עמוקים במיוחד:



אני חושבת שבהתחשב בנסיבות, דרו לובשת את השפתונים הבולטים האלה טוב במרבית המקרים, למרות שזה לא המראה שאני הכי אוהבת עליה. המוקד בדרך כלל יהיה תמיד השפתיים, כשהעיניים נותרות נייטרליות יחסית. אני חושבת שכשהיא נותנת מעט מבנה לפנים ומעניקה מעט חום באמצעות הסומק ו/או ברונזר הנכון, המראה משתפר פלאים. אחת הבעיות בלבישת שפתונים מאד בולטים ו/או מאד בהירים היא שזה לפעמים מחוויר את יתר הפנים ומושך את כל תשומת הלב רק לשפתיים. הסוד הוא לדעת להוסיף את המידה הנכונה של סומק וברונזר בגוונים הנכונים על מנת לתת מבנה ולמשוך את הצבע מהשפתיים לאזורים אחרים בפנים. 

אבל טעויות קורות לכולן, וגם לדרו:
הוסף כיתוב
הכל נייטרלי מידי - גם עיניים, גם פנים, גם שפתיים. לדעתי חייבים מוקד צבע כלשהו, בטח באירועי שטיח אדום..

הסומק הכתום דומיננטי מידי בשילוב עם השפתון ומונח באופן כבד ולא מדוייק (למרות שאני חייבת לציין שהמרקם שלו על העור נראה מעולה..).

וכעת לאיפור שהכי אהבתי על דרו:
מקור

מקור

מקור
כפי שניתן לראות, אני הכי אוהבת את דרו במראה הטבעי ושפתונים עדינים יותר שלדעתי מעניקים לה מראה צעיר יותר ופחות חמור ו"אדג'י". 

וכעת לפינת הביזאר:
מקור
זה צללית...? זה עיפרון...? זה אייליינר...? לדרו הפתרונים...

אני מקווה שניהנתן מהפינה השבוע, בהשראת הקוראות הנאמנות שלי :-) ספרו לי איזה סגנון איפור אתן הכי אוהבות על דרו?  

7 תגובות:

  1. האודם האדום הרך מתאים לה, בסגנון סינדי של מאק, את הניודים פחות אהבתי עליה. אגב, הרבה אחרי שפרסמת את הפוסט בפייסבוק חשבתי שיהיה נחמד שתעשי פוסט על אווה לנגוריה, חובבת המעושנים.

    השבמחק
  2. איזה כייף לקרוא בלוג שמוקדש לאחת השחקניות האהובות עלי(גם באיפור):}.. טוב אז קודם כל תודה על התחשבות ועל הפוסט היפה והמעניין שעשית לנו:}(לי)..
    אז ככה:
    בקשר לסגולים בשפתיים -יו כמה שאת צודקת זה אכן נראה רע, הלוק הנטראלי גם.. באמת הייתה צריכה למקד משהו.. או שפתיים או עיניים או אפילו יותר סומק משהו.. באמת גם רע, רע, רע..
    לוק שאהבת- אני גם אוהבת עליה לוק "הויטאג'י " אולי בנאלי להחריד- אבל שפתיים וורודות+ אייליינר שחור +שיער בלונדיני(גם את החום אהבתי עליה)+איזה טוויסט בשיער והיא- מלכת השטיח האודם!
    ביזארי- בחרת ביזאר רק בעיניים... הילדה הזו יודעת להיות ביזארית לא פחות מגאגה.. החל מבחירות שמלות מוזרות ועד לשיער בלונד עם קצוות שחור/כחול.. תודה שוב פעם על הפינוק אני כולי אושר!

    השבמחק
  3. לובה - בתמונה האחרונה עם האדום (לפני תמונת הביזאר) לדעתי היא ניראת הכי טוב.
    נרשמה הצעתך לכלול את אווה לונגוריה בפינה - תמיד אפשר להציע, גם כשאני לא מבקשת בפייסבוק :-)

    וויקטוריה - שמחה שנהנת :-) בחרתי לכתוב רק על האיפור שלה ולא על יציאות ביזאריות אחרות של אופנה ושיער, כי בתאכלס זה נושא הבלוג וגם אחרת הפוסט היה ארוך מידי..

    השבמחק
  4. היא כל כך יפה, כל כך שונה בנוף ההוליוודי
    אני חושבת שהיא מקסימה!
    והפינה נהדרת, חזרתי אחורה לראות את הקודמות:)
    שבוע טוב

    השבמחק
  5. יש לה פנים מאוד מיוחדות שיכולות לסחוב איפור, השאלה איזה. ניוד וורוד לגמרי לא מתאימים לה...יותר גוונים אדומים וסגולים בהחלט.

    השבמחק
  6. בת אל - שמחה שאת נהנת מהפינה :-)

    מרינה - לגמרי, יש שפתונים ויש שפתונים...

    השבמחק
  7. בתמונה האחרונה אי.טי קורא לה לחזור הביתה לדעתי.

    השבמחק