‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.6.2011

משבר במשביר

המשביר לצרכן יצא במבצע של 50% הנחה על חברות איפור וטיפוח יוקרתיות, וכמובן שלא הצלחתי להתאפק...
אבל הפעם יצאתי למשימה במטרה שלא ליפול שוב בפח של האבקות המנצנצות והצבעים המפתים, אלא לפחות לנסות לבחור מוצרים יוצאי דופן שלא נמצאים בעדיפות עליונה אצלי וש-50% הנחה זו הזדמנות נהדרת לתת להם גם צ'אנס.



על אף כל האמור לעיל, כמובן שאי אפשר לצאת בלי מסקרה... אז חזרתי הפעם למסקרה שפעם הייתה אהובה, אבל קרנה קצת ירדה בעיניי לאחרונה - Lancome Hypnose Drama. עם ההתמכרות שלי למסקרות העילאיות של DIOR קשה להתחרות, אבל בכ"ז המחיר היה 90 ש"ח בלבד במקום 180 - ועם מחיר לא מתווכחים! לקחתי אחת בשחור ואחת בחום ובזאת נראה לי סגרתי את פינת המסקרות, לפחות עד המבצע הבא...
בהמשך להחלטה שלי לבחור מוצרים שאין לי מבחר גדול מהם - החלטתי לקחת גם ליפסטיק Lancome L'absolu Rouge בצבע-351, אף הוא ב-90 ש"ח. רובכן בוודאי לא מבינות איך מכורת איפור כמוני יכולה להרשות לעצמה להגיד שאין לה הרבה ליפסטיקים באוסף - אבל זאת לגמרי האמת. יש לי העדפה מוחלטת לשילוב של תוחם שפתיים מטושטש ומעליו גלוס. אבל כאמור, לכבוד המבצע בחרתי ליפסטיק בצבע לילך בהיר ומקסים.
הרכישה הבאה הינה מוצר יוקרה עילית, ותיכף אסביר למה. מדובר בפיירמר Mister Mat של Givenchy. הבחירה בו נולדה מתוך בהייה מתחלחלת במספר תמונות עדכניות בהן אני מופיעה. הפנים שלי נראות בהן פרסומת מהלכת גרועה לשימר. הכל מבריק מבריק מבריק - ולא במקומות הנכונים. ההארה נחתה עליי שהקיץ אכן הגיע ואין ברירה, צריך להתחיל לחפש (שוב) פתרונות למזג האוויר האכזרי של הקיץ הישראלי. לכן הלכתי על הפריימר הזה שמבטיח מראה סופר מאט, ואני כולי תקווה שהוא גם מקיים. למה אמרתי מוצר יוקרה עילית? כיוון שמחירו ללא מבצע הינו 200 ש"ח עבור...חכו לזה...25 מ"ל!! המוצר כ"כ קטן שאפילו שאלתי את המוכרת אם היא בטוחה שזה הגודל המקורי שלו ושהיא לא נתנה לי בטעות טסטר או דוגמית... אבל זה אכן הגודל ויש לי את ההרגשה שהוא יספיק לי בדיוק ל-2 שימושים... Givenchy בכלליות מוכרים את האריזות הקטנות ביותר במחירים הגבוהים ביותר. אמנם שאר חברות היוקרה גם לא זולות - אבל מקבלים הרבה יותר מוצר עבור המחיר.



משם עברתי לדוכן YSL ויצאתי משם עם עפרון עיניים סגול (מס' 4)  אשר עלותו אחרי הנחה 77 ש"ח וכן מוצר טיפוח לשפתיים - Re-Plumping Concentrate Lip & Contour Shaper ב-120 ש"ח. זה מוצר שניסתי בעבר טסטר שלו והתרשמתי מביצועיו, אז החלטתי ללכת על זה ולקחת גם את הגודל המלא, למרות ששוב - אלמלא המבצע כנראה הוא לא היה נכנס לסל הקניות שלי.
כאן מסתיימות הקניות שלי של מוצרים במבצע - סה"כ 6 מוצרים במחירים מעולים.
אח"כ הוספתי עוד שני תוחמי שפתיים - האחד של Clinique בצבע 07 Plummy, השני של Chanel מס' 09. למה לקנות בלי מבצע אתן שואלות? סתם כי התחשק :-)



לסיכום - אין דבר נפלא יותר ממבצע מטורף של 50% על חברות יוקרתיות. רק חבל שחברות כמו Dior, Estee Lauder ו-Clinique לא השתתפו אף הן, ועוד יותר חבל שבסניף בו קניתי לא היה דוכן של Elizabeth Arden שכן השתתף ..
חרטה אחרונה - שלא ניצלתי את ההזדמנות לקחת גם פודרה כלשהי של Guerlain אשר מצטיינים בפודרות באשר הן. בין אם זו סדרת ה-Meteorites המהממת, ובין אם אלה פודרות רגילות לקיבוע. אולי במבצע הבא...
אשמח אם תשתפו אותי ברכישותיכן!

מימין: עפרון עיניים YSL, תוחם שפתיים Clinique, תוחם שפתיים Chanel, ליפסטיק Lancome




3 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    מחכה להתרשמותך מהפריימר, בהחלט לא זול בכלל יחסית לכמות. אני מניחה שכמו בהרבה פריימרים צריך לשים ממש מעט, אז אולי יספיק לך לשלשה שימושים ;-))
    הפודרה מטאוריטיס של גרלן אכן נפלאה, אני משתמשת בה כבר שנים.

    השבמחק
  2. תתחדשי בהחלט! אז רגע- הפריימר הוא 200 אחרי הנחה?!

    השבמחק
  3. Danra - תודה! אדווח התרשמויות בהקדם.
    מרינה - לא, 200 ש"ח לפני הנחה, 100 אחרי. זאת הסיבה היחידה שקניתי אותו... ב-100 ש"ח זה עוד סביר. אין לי ספק שגם אם הוא יהיה מצוין, אני אעדיף למצוא תחלופה הגיונית יותר במקום כמו מאק.

    השבמחק