‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.7.2011

מה במקלחת?

עם כל אהבתי הרבה למוצרי איפור וטיפוח יוקרתיים ומותגיים, ישנו תחום אחד שבו אני דווקא חוסכת ולא מוצאת לנכון לקנות את הכי יקר ו/או את הכי ממותג - והוא תחום המוצרים למקלחת. שמפו/מרכך/תחליב רחצה/פילינג גוף וכד' כולם מוצרים שאני תמיד קונה במבצע זה או אחר וכמעט לעולם איני נאמנה למותג מסויים. כמו כן, אני כמעט לעולם איני קונה אותם ברשתות הפארם, אלא בדרך כלל רק במסגרת הקניות הכלליות ברשתות הסופרמרקטים למיניהן.

המוצרים היחידים שאני כן נאמנה להם ולא מחליפה במותגים אחרים - הם שמפו ומרכך.
מזה שנים אני משתמשת בשמפו ומרכך מסוג Elvive של לוריאל. פעם הם היו משווקים בבקבוקים קטנים הרבה יותר ובמחיר מופקע, אבל מזה כשנתיים כבר האריזות הוגדלו משמעותית וכיום עבור אותו מחיר מקבלים כמות כמעט כפולה וזהה לזו המכילים מרבית מותגי השמפו האחרים, מה שעבורי מהווה ברכה כבעלת שיער די ארוך עם תדירות חפיפה של פעם ביומיים. מחירם בד"כ נע בין 20-24 שקלים עבור 750 מ"ל, אולם הרבה פעמים הם נכללים במסגרת מבצעים שונים (1+1, או השני בחצי מחיר וכו') ואז אני פשוט קונה מהם סטוק ומאחסנת בארון לשימוש עתידי. למותג Elvive יש סדרות מגוונות של שמפואים ומרככים יעודיים לסוגי שיער שונים ולטיפול בבעיות שונות, אבל במהלך השנים פשוט הגעתי למסקנה שהכל אותו הדבר.. כפי שניתן לראות - אני לא נצמדת לסדרה מסויימת או מקפידה על שימוש באותו סוג שמפו ואותו סוג מרכך. עם זאת - אני כן משתדלת להימנע מכל סוג שמפו/מרכך שמיועד לשיער מתולתל - זה הסוג היחיד שהרגשתי שיש לו השפעה כלשהי (לא טובה) על השיער שלי אשר מטבעו הוא חלק/גלי.
את Elvive אני אוהבת כבר כ"כ הרבה שנים כי הם פשוט מוצר אמין שעושה את העבודה ולא גורם לי לתופעות לוואי כמו קשקשת, נשירה, שמנוניות, חוסר ברק וכו'. השיער שלי רך, מבריק ומריח טוב אחרי השימוש בו וזה כל מה שאני מבקשת משמפו ומרכך. 
למרות שכאמור אני משתמשת במותג הזה כבר שנים, אני כן נתקלת לפעמים בתופעה שהשיער שלי "מתרגל" אליו ואז אני צריכה להחליף לשמפו/מרכך אחר לתקופה קצרה. שיער "מתורגל" מבחינתי זה שיער שאחרי חפיפה כבר לא רך, קשה לעיצוב וחסר ברק. אין לי מושג ממה נובעת התופעה הזאת אבל מרשמים ששמעתי מחברות מסתבר שהרבה נתקלות בה. בדרך כלל זה עובר אחרי תקופה קצרה כשמחליפים סוג תכשיר, וכשחוזרים לתכשיר הישן הכל חוזר למוטב. 
אז בתקופה האחרונה החלפתי שמפו ושוב לקחתי אחד שהיה במבצע:
שמפו ומרכך Gliss מבית שווארצקופף. הזוג הזה נרכש ביחד עם עוד 3 זוגות במבצע 1+1 (ב-23.99 ש"ח לזוג) באחת מרשתות השיווק לפני כחודשיים ומאז אני מחסלת את המלאי שקניתי לפני שאעבור חזרה לElvive (כפי שאפשר לראות שניהם כבר כמעט מחוסלים...). חווית השימוש בהם לא הפילה אותי מהכסא ואין סיכוי שאני אנטוש את Elvive עבורם. השיער רך אולם לא מבריק והם לא משאירים כמעט שום ניחוח, כשאולי יש מי שמעדיף זאת, אבל אני דווקא אוהבת ריח שמפו של שיער נקי. כמו כן, הם מכילים כמות קטנה משמעותית - רק 400 מ"ל ואם הם לא היו נמכרים במבצע מלכתחילה לא הייתי מתקרבת אליהם.
מוצר שיער נוסף שתמיד נמצא אצלי בסטנד-ביי הוא מסיכה לשיער. עם כל הכנות אני לא יכולה להגיד שאני מאד מקפידה על שימוש במסיכה באופן קבוע, השיער שלי די לא בעייתי וכשהוא מגיע למצב שדורש טיפול שורש זה כנראה בגין עודף אורך ואז הפתרון הוא פשוט ללכת להסתפר.. אבל אני כן אוהבת להשתמש במסיכות מידי כמה זמן כשאני מרגישה שנתוני מזג אויר או ייבוש תכוף מידי באמצעות חום על השיער הפכו אותו לקצת יבש וחסר חיים מהרגיל. המסיכה שיש לי כרגע היא של חברת Style והגיעה כחלק מסט "נסיעות" של שמפו/מרכך/מסיכה בגודל מוקטן (החבילה כולה עלתה כ-25 ש"ח). השמפו והמרכך איומים לחלוטין והושלכו אחר כבוד לפח מייד אחרי השימוש הראשון בהם, אולם המסיכה לא רעה בכלל והשיער שלי בהחלט מרגיש יותר רך אחרי השימוש בה. 
כעת אני עוברת לגזרת המוצרים לגוף והראשון ברשימה הוא כמובן תחליב רחצה. אני חושבת שמכל המוצרים שיופיעו כאן - הוא הפחות מושקע מכולם, ומעולם לא הייתה לי העדפה לאף מותג מסויים כשזה מגיע לסבון שמתרחצים איתו ושוטפים אותו מהגוף אחרי פחות מדקה.. אני קונה אך ורק בקבוקים גדולים שמוצעים במחיר מפתה (כרגע זה תחליב Family שנרכש בפחות מ-10 ש"ח). מעולם לא הייתה לי העדפה לניחוח מסויים ומבחינתי זה יכול להיות סבון בריח בננה/יוגורט/דבש/פסיפלורה/טרופי - מה שבא ברוך הבא! גם ככה אני משתמשת בקרם גוף ריחני וגם בבושם, כך ששום דבר מהריח של הסבון שאני מתרחצת איתו לא נשאר עליי ליותר מ-5 דקות אחרי שאני יוצאת מהמקלחת. 
פילינג גוף הוא מוצר הכרחתי לדעתי ואני משתמשת בו בתדירות של פעם בשבוע לפחות ומשפשפת איתו במרץ מרפקים+ברכיים+קרסוליים. כמות האנשים שמחמיאים לי על המרפקים החלקים וה"נקיים" שלי הייתה גורמת לכם לפקפק בהרגלי ההגיינה של חלק גדול מהציבור.. מצד ימין בתמונה נמצא פילינג גוף של לוריאל מסוג ExfoTonic אשר מיועד לטיפול באזורים עם צלוליט על העור והעלמתו. ניסיתי - וכמובן לא עבד (וכן, כאן המקום שבו אני מודה שיש לי צלוליט....).  הוא נקנה לפני, חכו לזה, 6 שנים (!!!) במבצע בסופר פארם ומאז לא חודש (מכיל 200 מ"ל). הפילינג הזה כ"כ מרוכז שדרושה ממנו הטיפה הקטנה ביותר והוא עושה את העבודה מצויין. מי שלא אוהבת פילינג מהסוג הגס מאד - זה לא המוצר עבורה, אבל לצורך מירוק חלקי גוף עקשניים ומחוספסים הוא פשוט מצויין. בכל הכנות - אני אפילו לא יודעת אם הוא עדיין נמכר ברשתות הפארם כי לא היה לי צורך לבדוק עד עכשיו, אבל בקרוב אני אצטרך לגלות כיוון שהוא קרוב מאד לסיום. בסטרוברי הוא לא קיים. 
במשך כל השנים שיש לי את הפילינג הזה לפעמים גיוונתי עם פילינג של חברות אחרות שקניתי כי היו במבצע שווה במיוחד. כרגע יש לי שניים כאלה: פילינג תפוחים וג'ינג'ר בריח אלוהי אבל דליל מאד של  Grace Cole Co England, אשר נקנה במחיר מצחיק של 13.99 ש"ח עבור 240 מ"ל בסופר-פארם וכן פילינג וניל מוקטן של ללין שעלותו 14.99 ש"ח (טרם השתמשתי בו).

המוצרים האחרונים שאני משתמשת בהם במקלחת הם כלים מסוג ספוג רחצה, אבן לרגליים וסכין גילוח. את "כדורי" ספוג הרחצה אני קונה בביוטי-קייר בגרושים והם מחזיקים לי מעמד לתקופה ארוכה. בד"כ אני זורקת אותם אפילו עוד לפני שהם מתחילים להתפרק, פשוט מטעמי היגיינה. עם האבן לרגליים אני משתמשת כמעט רק בקיץ כשלבישת סנדלים ונעליים גורמת להצטברות של מעט עור יבש על העקבים בכפות הרגליים. אני משתמשת בקרם רגליים באופן קבוע, כך שכמעט אף פעם אין לי עור יבש על כפות הרגליים והם נותרות רכות וחלקות למדי. הסרת שיער אני עושה באמצעות סכין - כעקרון שיער הגוף שלי בהיר מאד  ועדין כך שזו השיטה הנוחה, המתאימה והכי פחות כואבת עבורי. אין לי בעיה של גירודים או אדמומיות על העור כתוצאה משימוש בסכין ואני אפילו לא משתמשת בו בשיתוף עם תכשיר גילוח כלשהו - אלא פשוט מורחת סבון רחצה רגיל על הרגליים על מנת "להחליק" אותן ומעבירה את הסכין. כרגע אני מסיימת חבילת סכינים של Schick שקניתי כי (כמובן..) היו במבצע, אבל בד"כ אני מעדיפה את ג'ילט. עם סכינים בעלי תער/ראש מתחלף אני לא מתעסקת, כמות שיער הגוף שיש לי לא מצדיקה השקעה כ"כ גדולה.. 
וכאן אני מגיעה לאחרוני המוצרים - מברשת ומשחת שיניים. מברשות שיניים אני מחליפה בתדירות של מידי כמה חודשים (אני כנראה מצחצחת באלימות רבה מידי כי הן מאבדות צורה ממש מהר!) ותמיד סובלת במשך הימים הראשונים מדימומים וכאבים עד שהמברשת "מתרככת" ומקבלת את הצורה שמתאימה לשיניים שלי. כרגע אני משתמשת במברשת של קולגייט. משחת השיניים שאני משתמשת בה כבר שנים היא קולגייט מהסוג האדום הקלאסי והרגיל. מידי פעם אני מגוונת באחד הליינים האחרים שלהם - כפי שניתן לראות כרגע אני מנסה את המשחה החדשה (MaxWhite) שאמורה להלבין את השיניים תוך שבוע ימים (לא קורה). אני חושבת שקולגייט האדומה שומרת על השיניים שלי הכי לבנות לטווח הארוך ואני מאד אוהבת ורגילה לטעם שלה. 

 עד כאן המוצרים אשר אני משתמשת  ברובם באופן יום יומי (ובעונות החמות אפילו פעמיים ביום ולפעמים יותר..). כפי שאמרתי - אין לי מותגים נדירים או יוקרתיים במיוחד והכל מוצרים שנרכשו במבצעים כאלה ואחרים ואני מרוצה מהשימוש בהם. 

באיזה מוצרים אתם משתשמשים במקלחת? האם אתם מעדיפים מוצרים יוקרתיים יותר? והאם למישהו ידוע אם הפילינג של לוריאל עדיין זמין לרכישה ברשתות הפארם....? ספרו לי :-)

4 תגובות:

  1. אני גם לא מהמאוד משקיעות אם כי אוהבת מדי פעם להתפנק בלאוקיסטן וב-LUSH...
    משחת שיניים זאת באמת לא מלבינה וסתם גימיק.

    השבמחק
  2. שמפו ומרכך אני מכורה ל"פאנטן", גם בגלל הריח וגם בגלל השיער שלי שמה לעשות, עם מוצרי תוצרת הארץ(עם כל הכבוד) כמו "הוואי" לא מסתדר. "לוריאל" לא ניסיתי, ו-GLISS, היתה לי פעם מסכה - לא משהו. עם מסכות אני עצלנית, אבל יש בצבע שיער שאני קונה מן אמפולה, שעושה לי מצויין את השיער, רך ונעים. יש לי גם תרסיס שמגן משהייה בשמש של "קרסטס" והוא די נעים.
    סבון גוף רק "נקה 7", היחיד שלא עושה גירוי בעור. פילינג - לא לעור הרגיש שלי, משחת שיניים קולגייט האדומה.
    קניתי קרם גוף (סורבה "לבנדר תפוח")מ"סבון" עם הבטחה שהריח נשאר המון זמן על הגוף, לא ולא. אולי בפעם הבאה אקנה את ה BODY BUTTER . לנסות מוצרים יוקרתיים? מדי פעם, זה נחמד, אבל לדעתי הפשוטים מהסופרים לא נופלים באכות.

    השבמחק
  3. מרינה - LUSH זה באמת פינוק :-)

    מיכל - פאנטן ואני לא הולכים ביחד, המוצרים שלהם עושים לי נשירה מטורפת! אם את רוצה קרם גוף שמשאיר ריח להרבה זמן נסי את ה"קצפת" של ללין (כתבתי עליהם כאן בעבר) - יש להם ריח דומיננטי שנשאר להמון זמן.

    השבמחק
  4. שלום
    האם אתם מעוניינים לשווק מברשות שיניים האתר שלנו WWW.ZEPHYFRESH.COM מחפשים משווק ראשי לכל ישראל להתקשר ל ISAACSNIR@HOTMAIL.COM
    אנא כיתבו לנו מה יכולת השיווק שלכם
    בברכה איציק שניר

    השבמחק