‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.6.2011

עומד למבחן - סרום Genifique של Lancome

מה? סרום (בתמצית) ל"הצערת" העור.
מי? Lancome
כמה? 50 מ"ל בכ-500 ש"ח (עכשיו במבצע קופונים של לייפסטייל 329 ש"ח). 
איך? אז ככה. כפי שבטח תוכלו לראות מהתמונה שצירפתי, אני כותבת ביקורת על מוצר שיש לי את גרסת הדוגמית שלו. בעקרון, אני לא בעד לחוות ביקורת על דוגמיות וזאת ממספר סיבות; האריזה בד"כ שונה ופחות נוחה מהאריזה של הגודל המלא, השימוש במוצר עצמו מוגבל רק לפעם אחת או למספר פעמים מועט מאד ואני לא מרגישה שזה פייר לחוות דיעה מבוססת על ביצועים שנבחנו רק פעם או פעמיים. 
על אף כל האמור לעיל, אני בכ"ז אכתוב ביקורת על הסרום של לנקום. הרושם שהשימוש בו הותיר בי משמעותי ואני יכולה לבצע הבחנה מדוייקת בין מצב העור טרם השימוש בו ואחרי השימוש. 
הסרום הזה, על כל מעלותיו ועל כל המחקר רב השנים אשר הושקע בו הוא בעל יכולת מופלאה להעיר אצלי את המפלצת המכוערת והמרגיזה - מפלצת הפצעונים. אחרי שנים של מאבק עיקש במכה הזאת, סופסוף הצלחתי בשנתיים האחרונות להגיע למצב של איזון וסוג של הסכם פשרה - העור נותר חלק וחסר פגמים 95% מהזמן, ובתמורה אני נאלצת להתמודד רק עם אחד או שניים שצצים להם פעם בחודש בלבד. גם אלה שמופיעים בעקבות שינויים הורמונליים, לא מאיימים מידי וניתנים לכיסוי כמעט מוחלט ומחלימים מהר. אל המצב הזה הגעתי אחרי שנים ארוכות בהן ניסיתי הכל למגר את התופעה, עד שהגעתי לשילוב המנצח של ניקוי וטיפוח העור עם מוצרים שלא מעודדים ו/או מחמירים את המצב. כיוון שאני נצמדת לאותה שיטה מזה שנתיים כבר, אני יכולה לזהות באופן מיידי מתי שימוש במוצר חדש גורם לחזרתם של הפצעונים ומערער את האיזון השביר שהגעתי אליו.
וכך היה עם הסרום. השימוש הראשון בו גרר אחריו התקפה של 3 פצעונים שיצאו בבת אחת, יום אחרי השימוש בסרום. כבר אז, חשדתי שהאשם בכך הוא הסרום, אבל החלטתי לתת לו הזדמנות נוספת. נתתי לעור להחלים לגמרי וגם ווידאתי שהופעת הפצעונים לא נגרמה מאיזשהו מוצר חדש אחר או משינוי בהרגלי תזונה. כעבור כחודש וחצי החלטתי לתת לסרום צ'אנס נוסף ושוב, בוקר אחרי התעוררתי עם חברים חדשים על הפנים. שוב נתתי לעור להחלים ולחזור למצב הרגיל שלו, ושוב אחרי כחודשיים ניסיתי להשתמש בסרום שוב. אתם יכולים כבר לנחש מה הייתה התוצאה.... 
תשאלו למה התעקשתי לתת לו 3 צ'אנסים? אז זהו, שהסרום הזה, חוץ מהנטייה המצערת שתיארתי - הוא סרום נעים מאד לשימוש. הפורמולה חלבית ונוזלית לגמרי ונדרשת ממנה רק כטיפה וחצי לכיסוי של כל הפנים. הסרום נספג באופן מיידי ולא מותיר שום דביקות/שמנוניות על העור. הפנים עצמן מרגישות חלקות ונעימות כמשי. כמו כן, פריימר ומייק אפ יושב עליו מצויין, בשל הספיגה הטוטאלית שלו. גם אם מניחים אותו מתחת לקרם לחות, עדיין לא מרגישים כאילו כיסינו את הפנים ביותר מידי שכבות והוא מתאחד עם העור לחלוטין. 
בחברה טוענים שהסרום אמור להחזיר את העור שלנו "אחורה בזמן" לימיו היפים יותר - ואין לי אלא להסכים איתם. הסרום לגמרי החזיר אותי אחורה בזמן לשנות התיכון האומללות אך הלא יפות, במהלכן נאבקתי בעור בעייתי וסבלתי מזה רבות. בכנות אפשר לומר שאני לא קהל היעד של המוצר הזה, והוא מיועד ומשווק לנשים בגילאים בוגרים יותר כסרום אנטי-הזדקנות. לכן אני גם לא יכולה להעיד לגבי יכולותיו בטשטוש קמטים או פיגמנטציה כיוון שעוד אין לי כאלה...
אני כן יכולה להעיד לעומת זאת, שמי שסובלת כמוני מעור עם נטייה לפגמים- כדאי לה להתרחק ממנו, גם מי שנפרדה כמוני מהמאבק היום יומי בהם. לעומת זאת - מי שמעולם לא סבלה מכך ואין לה נטייה כזו, בהחלט יכולה לנסות אותו, כי ביצועיו האחרים בהחלט ראויים לשבח. 
ציון? 50
נימוק? מבחינתי הוא מקבל ציון נכשל כיוון שאף מוצר, לא משנה עד כמה הוא מוצלח מבחינות אחרות, לא מצדיק גירוי של העור והופעת פצעונים. לא יעזור לי עור נעים למגע וחלק, אם בד בבד אני אצטרך להלחם על כיסוי וטשטוש הפגמים האחרים שהסרום גורם להם. התוצאה הזאת לגמרי מחטיאה את המטרה. עם זאת, אני בכ"ז מעניקה לו 50 נקודות ולא אפס, כיוון שישנו ציבור שלם של נשים אשר אינן סובלות מעור בעייתי כשלי והן עשויות להנות מאד מהשימוש בו. לכן היה לי חשוב לכתוב את הביקורת הזאת, למרות שמדובר בדוגמית. השורה התחתונה היא שסוג העור מאד חשוב כשמגיעים להעביר ביקורת על המוצר הזה. נשים שיש להן עור בעייתי - אל תיפלו לנסיונות השכנוע של הדיילות והייתי ממליצה לכן להתרחק מהסרום הזה כמה שיותר מהר. כל השאר - השימוש בו לשיקולכן....

5 תגובות:

  1. תוכלי להרחיב בפוסט נפרד יותר על אופן הטיפול בעור עם נטייה לפצעונים? אשמח לשמוע עצות!

    השבמחק
  2. בוודאי! הנושא נמצא בתכנון. יש לי כ"כ הרבה מה להגיד על זה שאני לא יודעת אם לחלק את זה למס' פוסטים נפרדים או לעשות אחד ארוך...

    השבמחק
  3. היי
    מה הכוונה החזיר אותך לתיכון
    ממש נראית בגיל של התיכון ?
    האם הוא באמת מחזיר אחורה בזמןo:

    אם מישהי בגילאי שנות ה-20 רוצה לחזור לימים יותר צעירים שהיו לה יפים
    האם זה יעזור?

    מכיר מישהי כזאת שרוצה

    השבמחק
  4. היא רוצה כמה שנים אחורה
    אפילו שהיא בעצמה צעירה
    היא הלכה לרופא ולא הסכימו לה כלום
    אבל היא רוצה אחורה
    המוצר הזה יתאים לה ולא יעשה לה נזק או ההפך מצעירות?

    השבמחק
  5. שום דבר לא יחזיר אותנו אחורה, חוץ ממכונת זמן :-)

    השבמחק