‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.7.2011

היפים והמפורסמים

ריח של מהפכים עומד באוויר (מי מאיתנו קורא את הדברים מתוך אוהל מחאה בתל-אביב..?), ולכן השבוע במסגרת הפינה נסקור זמרת מפורסמת מאד שעברה מהפך כפול - מבלונדינית לשחורה לבלונדינית שוב (ממש לאחרונה), ואני כמובן מדברת על קייטי פרי!
נכיר רגע את קייטי מימיה כבלונדינית צעירה ולא מפורסמת:
ניראת שונה, נכון? גם השיער הבהיר, גם הפנים החפות כמעט לגמרי מאיפור - הכל נראה שונה ולא כמו קייטי שכולנו מכירים.
שבוע שעבר סקרנו את המראה המתחלף של אוון רייצ'ל ווד והמסקנה שלי הייתה שככל שיש עליה פחות מייק-אפ ככה היא ניראת יותר טוב ויש לה יופי מהסוג שכל תוספת מקלקלת אותו. קייטי לעומת זאת, היא לדעתי דוגמה הפוכה - יש לה נתונים טובים למגוון רחב של סגנונות איפור וככל שהאיפור שלה כבד יותר כך היא ניראת יותר טוב ו"מלוטשת".
כאן קייטי כבר עם השיער השחור המזוהה איתה כ"כ ואיפור אופייני - דגש ענקי על העיניים הגדולות והכחולות שלה. 



קייטי, כמו מפורסמות רבות אחרות, צמודה לריסים מלאכותיים שלוקחים כל איפור עיניים דרגה אחת גבוה יותר, למרות שכאן ניתן לראות שהיא ניראת בציבור גם בלעדיהם (אבל לא בלי מסקרה טובה..).

אבל לא כל מה שנוצץ זהב. קייטי חשפה במספר ראיונות שהמשיכה שלה למייק-אפ "כבד" נבעה מכך שמאז גיל ההתבגרות סבלה מאקנה, עור בעייתי ופגמים שגרמו לה לחוסר ביטחון עצמי במראה שלה במשך שנים. קייטי סיפרה שעד היום היא מתמודדת עם פצעונים ושמנוניות והוחתמה אפילו לפני כמה זמן להיות הפנים של Pro-Active, חברת טיפוח המייעדת את מוצריה לטיפול בעור אקנתי. מאד נדיר לתפוס את קייטי בציבור ללא שכבת מייק-אפ וקונסילר, אפילו אם היא מוותרת על איפור עיניים וכל השאר. מי שמכירות את התופעה מקרוב יודעות עד כמה אפשר להרגיש חשופה ו"מכוערת" כשיוצאים מהבית בלי לכסות ולטשטש את כל הפגמים על הפנים.
אז נכון שהמייק-אפ של קייטי לפעמים נראה מעט משפוכטל וכבד מידי עבורה, אבל אני חושבת שפשוט אין להתווכח עם רגשות של חוסר בטחון עצמי שהשתרשו במשך שנים, גם אם את היום כוכבת עולמית המופיעה על גבי שערי מגזינים ומהווה מודל לחיקוי למיליוני נערות ונשים. יש משהו שהופך אותה לדמות נגישה יותר כשאני רואה אתה עם מייק-אפ שמנסה להסתיר פצעון סורר שהופיע על הפנים, בדיוק כמו שלפעמים אני צריכה להתמודד עם כל מיני פגמים דומים מחריבי מצב רוח.. אז כן, תמיד יהיו את הכוכבות בעלות עור החרסינה שכולנו נשאף להיראות כמוהן, אבל טוב שיש גם קייטי בסביבה שאפשר להזדהות איתה ולראות קצת מעצמנו בה. אני אוהבת שקייטי לוקחת את מראה האיפור הכבד עד הסוף - היא יודעת שעם בסיס מלא ומעט כבד, אין טעם לנסות איפור טבעי ו"לא קיים" - אלא אם כבר אז כבר! האיי-ליינר המודגש, העיניים החתוליות, השפתיים המודגשות כמעט תמיד בצבעים בהירים ושמחים. קייטי שמה את הפנים שלה במרכז האימג' שלה (טוב, אולי ביחד עם עוד כמה חלקים בגוף...) ולא מתביישת בזה!
וכעת לסוגיית השיער. אז כבר אמרנו שבנטורל קייטי היא בלונדינית, אבל מזה שנים צובעת לשחור. אישית - אני חושבת ששחור מאד מתאים לה ומדגיש אפילו יותר את תווי הפנים שלה. לאחרונה היא עוברת מהפך הפוך משחור לבלונדיני, וכמו שכל שחורדינית יודעת - עד שמגיעים לבלונד צריך לעבור כמה מצבי ביניים בדרך.... הצבע הג'ינג'י שבתמונה היה לטענתה גוון אמצע שהתקבל כשרק התחילה את החמצון בחזרה לבלונד. אבל לאחרונה קייטי נראתה בטלוויזיה עם הגוון הסופי אליו שאפה להגיע - בלונדינית למופת:
מה דעתכם? לדעתי היא ניראת שונה לגמרי ואני חושבת שאני מעדיפה אותה כשחורה.. יש כל כך הרבה זמרות פופ בלונדיניות שבאמת אין צורך להוסיף עוד אחת לאוסף.. חלק מהמיוחדות של קייטי וההצלחה שלה נבעה מהאימג' הייחודי לה כשכל הקליפים שלה מהוקצעים מבחינת הפקה/צבעים/איפור/תלבושות ובהופעותיה בהתאם היא עוטה על עצמה תלבושות קינקיות ומיוחדות (ע"ע חזיית הקאפ-קייקס..). אבל מניחה שלכל אישה מגיע לעשות התנסויות עם הלוק שלה, גם לכוכבת בסדר גודל של קייטי פרי אז כנראה נצטרך להתרגל למראה הבלונדיני החדש, עד שיימאס לה והיא תחזור לשחור.

ולמי שמתחשק לחקות בבית את איפור ה- 80s שקייטי הופיעה בו בקליפ לסינגל האחרון שלה, מוזמנת לצפות בסרטון הבא:



וכעת למראה איפור שנתקלתי בו לאחרונה ושנתן לי השראה לאיפור עצמי:
רייצ'ל מק'אדמס כפי שהופיעה לשטיח האדום בפסטיבל קאן האחרון.
הפנים שלה הן דוגמה מצויינת לאיפור מודגש אבל טבעי ו"עדין" - כל הגוונים נייטרלים, אין כמעט שימר ונקודת הפוקוס העיקרית הן השפתיים, שלמרות היותן צבועות בשפתון Berry די בולט - זה לגמרי משתלב והרמוני עם המראה של שאר הפנים. אז אמנם אין לי עיניים כחולות וגדולות וגם לא עור מושלם כמו לרייצ'ל - אבל זה לגמרי עשה לי חשק ונותן דוגמה מצויינת לאיך אפשר לשלב שפתון בצבע חזק ובולט מבלי שזה ייראה "טו מאץ'".

שתפו אותי בדעתכן אודות המייק-אובר של קייטי והאיפור של רייצ'ל! שיהיה שבוע נפלא לכולנו :-) 




4 תגובות:

  1. שמת לב שבתמונות אחרונות יש לה עור מאוד נקי? לדעתי פרואקטיב (או דברים אחרים כמו ראוקוטן) מאוד עזרו.
    אני אוהבת את הסגנון הבומבסטי שלה ובהחלט חושבת שעם שיער שחור היא הרבה יותר מיוחדת.
    רייצ'ל מהממת אבל לא מחדשת פה כלום. זה תמיד יפה להדגיש נתונים טובים ואי אפשר לטעות פה...

    השבמחק
  2. חייבת להודות שגם אני, כמו מרינה, מעדיפה את קייטי פרי בגרסת השיער הכהה...

    השבמחק
  3. מעדיפה אותה בגרסת השיער הכהה בגדול אבל יש בה רוך עם הבלונד. אבל ממש לא אוהבת את האיפורים שלה.
    היא מטוייחת יותר מידי, ועזבי את הסקין, העיניים תמיד נראות פעורות וגדולות כמו של בובה טיפשה והשפתיים מודגשות בורודים מאטים.
    היא מזכירה לי בובת מין תמיד.

    זוהר :)

    השבמחק
  4. מרינה ולבנת - שחור all the way!! עם הבלונד היא סתמית...
    זוהר - אין ספק שיש אצלה המון הדגשה של מיניות, גם כשזה מגיע ללבוש. האמת שבהתחלה לא סבלתי אותה, אבל למדתי להתרגל. זה האימג' שלה וזה עובד לסגנון מוסיקה שהיא יוצרת, אז אני מניחה שזאת כנראה הבחירה הנכונה עבורה.. היא מין cartoon כזה - הכל תמיד מודגש מודגש מודגש

    השבמחק