‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

31.5.2011

קרם לחות


אז כאמור, כל בחורה יודעת שלא יוצאים מהבית בלי קרם לחות. יש סוגים רבים ומגוונים - לעור שמן, לעור רגיל, לעור יבש, עם הגנה מהשמש, בלי הגנה מהשמש ועוד ועוד. מהיקרים ביותר ועד הפשוטים והזולים ביותר.
קרם הלחות שאני משתמשת בו על בסיס יומי - הוא דווקא מגזרת הפשוטים והזולים ביותר וכנראה בשל כך - גם מוכר פחות....
הקרם שלי הוא - Pond's dry skin cream - קרם לחות לעור יבש של חברת פונדס הוותיקה, אותו ניתן למצוא בפרפומריות הפרטיות המעטות שעוד נותרו בארצנו וכן במשביר לצרכן. עלותו כ-20 ש"ח.
למה דווקא בו?
ניסיתי המון מוצרים שונים של חברות שונות, ואף פעם לא נפלתי על קרם לחות שהפיל אותי מהכסא ביעילותו. כולם עשו אותה עבודה פחות או יותר - אני עדיין לא דורשת מקרם הלחות שלי להחליק קמטים או להבהיר כתמי פיגמנטציה. כל מה שאני דורשת מקרם הלחות שלי הוא שבאמת יספק לחות לעור, לא יגרום לי לפצעונים וישמש בסיס טוב למייק-אפ.
הגעתי למסקנה שאני מעדיפה להוציא את הסכומים הגדולים על מוצרי קוסמטיקה אחרים, במקום על קרם לחות.
לכן אימצתי לי את קרם הלחות שאמא שלי נאמנה לו מזה המון שנים - ולאמא גם בגיל 65 יש עדיין עור פנים נפלא. אין המלצה טובה יותר לדעתי, לכן התחלתי להשתמש בו גם אני.
אין לי תלונות לגביו - הוא מותיר את העור שלי נעים ורך. אולם - ראו הוזהרן! מדובר בקרם לחות מהסוג הכבד יותר - מי שלא אוהבת מרקם כבד או בעלת עור שמן - עדיף להתרחק ולנסות אופציות אחרות.
לחברת פונדס יש מוצרים רבים אחרים - אשר לצערי אינם מיובאים לארץ. מסיבה מוזרה כלשהי, קרם הפנים היחיד אשר כן מיובא לכאן באופן קבוע הוא אך ורק מסוג לעור יבש וחבל שכך. מדובר בסה"כ במוצר בסיסי, וותיק, לא יומרני ומשתלם.
יבואני פונדס - הגיע העת להרים את הכפפה ולהתחיל לייבא את שאר המוצרים של החברה!! או לפחות להביא גם קרם לחות לעור רגיל/שמן....

על אף האמור לעיל, בכ"ז אני מתפתה מידי פעם לרכוש קרם פנים מהסוג היקר כשיש מבצע טוב בסופר פארם - ועל כך, בהמשך...



7 תגובות:

  1. אני משתמשת בפונדס Cold Cream Cleanser להסרת האיפור כולל איפור העיניים מזה 40 שנה!! מאז שקבלתי אותו לראשונה. כל החברים שלי יודעים שזה מה שצריך להביא לי מאמריקה או מקנדה. אין כמוהו, מסיר גם את המסקרה הכבדה ביותר ולא גורם לצריבה ולאדמומית בעיניים. הבעיה שלהבדיל מ-Pond's dry skin cream עליו מדובר בכתבה למעלה לא ניתן להשיגו בארץ. האם מישהו יכול להרים את הכפפה ולומר לי כיצד ניתן לדאוג לכך שיונילבר שהיא המפיץ בחו"ל תדאג להביאו לכאן??? המייל שלי לצורך התשובה: gideon38@netvision.net.il
    אגב, את ה- Pond's dry skin cream ניתן להשיג גם בניו פארם. אני רואה אותו שם ולא מבינה למה השני לא נמצא גם הוא על המדף...

    השבמחק
  2. המוצרים של פונדס מעולים, גם אני מכירה אותם מחו"ל. ממש חבל שלא מביאים את כל המבחר לישראל, אלא רק קרם מסוג אחד! מרגיז

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שלום
      את יודעת מאיפה אפשר להשיג את הקרם מחול ?
      איזה מדינה מייצרים
      הבנתי שנגמר במלאי בארץ כי החברה סגרה

      מחק
  3. יש לי כמה קופסאות אם את רוצה מהסוג הכחול לעור ייבש

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אבל אני כבר פחות משתמשת בו :-)

      מחק
    2. היי אשמח לרכוש את הקרם פונדס במידה ונותר אורנה 0503211200

      מחק
    3. היי, אשמח לקנות את הקרם. רינה 0502675825, תודה.

      מחק