‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

3.8.2012

לק לשבת - Aquamarine

בשבוע שעבר לא פורסמה פינת לק לשבת כיוון שהתחשק לי למרוח לק שכבר כתבתי עליו כאן בעבר, כך שלא היה טעם לכתוב לכן עליו שוב.
לעומת זאת, השבוע אני מורחת לק "חדש" (עבור הבלוג אבל לא עבורי):

ראשית כל - תסלחו לי על המריחה המעט עקומה. מרחתי את הלק הזה עם עין אחת, בעוד העין השניה משגיחה על 4 אחיינים שהגיעו לבלות מחנה קיץ בבית הביוטי והכיף. מידי כמה דקות אחיינית שלי בת ה-4 נעמדת על ידי ודורשת שאבשם אותה באחד מהבשמים שעל השידה, בעוד אני צריכה להשגיח ששום צנצנת או בקבוק יקר ערך לא ימצא את מקומו מרוסק על הרצפה.
אז כן, אני דודה במשרה מלאה כרגע, אבל איכשהו הצלחתי למצוא את הזמן והסבלנות כדי למרוח את היפה הזה - מס' 390 של קרליין, או בשמו החדש: Aquamarine
האין הוא יפה ומרענן? יש לו גוון ירוק מעט טורקיזי והוא בהחלט מהווה ריענון לסדרת הלקים החורפיים שהופיעו בפינה הזו לאחרונה.
גם הפורמולה שלו משובחת והיא שילוב מוצלח בין דליל לסמיך, אטימות נפלאה וגימור חלק. בפעמים הקודמות שמרחתי אותו הוא הוכיח עמידות די טובה - 3 ימים בלי צ'יפים.
אם יש גוון ירוק להתחדש איתו הקיץ, זה בהחלט הגוון הזה. את הירוק מנטה תשאירו להולכות אחרי עדר הטרנד...

אני רצתי להכין שוקו בספל עם קש, ביוש!

שיהיה לכולנו סופ"ש של אהבה :-) (ט"ו באב וזה...)

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

18 תגובות:

  1. איזה קטע! קניתי אותו לא מזמן ואני מאוהבת בו קשות :)

    השבמחק
  2. אני חושבת שזה הלק שהיה עליי ביום שהייתי אצלך לבדיקה, נראה לי שכבר אז התאהבת בו ;-)

    השבמחק
  3. בהחלט יפה ומרענן! אני מתה על טורקיז :)

    השבמחק
  4. אני אוהבת טורקיזים מהסוג הזה שהם יותר "נקיים" וקצת פחות מהשטחים. לחלוטין ריענן לי את הסופ"ש :-)

    השבמחק
  5. לק יפה וצבע מיוחד אני מאוד אוהבת את הבחירה שלך בלקים תמשיכי להפתיע

    השבמחק
  6. אהבתי את הצבע, וגם אהבתי מאוד לראות שאת אנושית וגם את יכולה לצאת מהקווים בלק. שיהיה סופ"ש מקסים אמא אווזה :)

    השבמחק
  7. אפשר גם שוקו עם קש?....
    צבע מהמם... אני מאוד אוהבת גוונים כאלו=]

    השבמחק
  8. את בטח דודה מזה מגניבה. ואני גם רוצה שוקו עם קש!

    וספציפית לגבי הלק... נו, טורקיזים לא עושים לי את זה. מה חדש?

    השבמחק
  9. צבע מגניב בהחלט אכן נראה מושלם לקיץ.

    השבמחק
  10. אהבתי! אכן גוון מאוד מיוחד ומחמיא.
    ניסו "להלביש" עלי יום אחיינים אבל מהר מאוד התנערתי מהעניין. לשמור שעה אני אולי מסוגלת, יותר מזה? לא כדאי.. אני בטוח אשרוד הם? לא!

    השבמחק
  11. אני מודה לך בשם הגוון :-)
    ואצלי לא רק שהאחיינים היו ליותר מיום - הם היו כמעט שבוע! אני רגילה לשמור עליהם לטווח ארוך, כך שזה לא משהו יוצא דופן. היום הם חזרו הביתה, והיה טוב וטוב שהיה!

    השבמחק
  12. את מוזמנת לארגן לעצמך כוס וקש ושוקו ;-)
    נו שויין, את הצעד הראשון בעולם הירוקים כבר עשית, אני מרוצה!

    השבמחק
  13. אני רואה שיש כאן התנפלות על שוקו עם קש! אכין לכולם אם תתנהגו יפה ;-)
    גם אני מאד מתחברת לגוונים כאלה, במיוחד בין ירוקים אחרים. יש בו משהו מאד מרגיע ונקי

    השבמחק
  14. הו, אני בהחלט אנושית ויוצאת מהקווים. רק שבד"כ יש לי סבלנות לנקות את מה שיוצא, הפעם לא היה לא זמן ולא סבלנות, אז כבר השארתי את זה איך שזה...

    השבמחק
  15. מעורר הערכה!!!
    אני לא ידועה בסבלנות באופן כללי, וכלפי ילדים - בכלל לא.

    השבמחק
  16. גם אני לא הייתי אומרת שאני הדודה הסבלנית בעולם. אבל הילדים רגילים למשמעת ברזל מהבית ;-)

    השבמחק