‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

26.8.2012

חידושים וריגושים

מגוון מוצרים חדשים הושקו לאחרונה ברחבי הפרפומריה ולפני שהמידע הופך לבלתי רלוונטי בעליל (ע"ע קולקציה מוגבלת) ו/או אולד ניוז, הגיע הזמן לספר לכן על כמה מהם שקיבלתי להתנסות בשבועות האחרונים.

נתחיל עם קולקציה סופר דופר קייצית ומותאמת למזג האויר בחוץ - Hot Tropic של Pupa. אם זה לא שם מושלם לקולקציה קייצית, אני לא יודעת מה כן. בקולקציה תמצאו צלליות, גלוסים, עפרונות עיניים ולקים וכולם בגוונים שנלקחו כאילו היישר מג'ונגל טרופי - ירוקים, זהובים, וורודים פירותיים וכדומה.
מתוך הקולקציה ניסיתי גלוס, עיפרון עיניים ולק - ועל הגלוס והעיפרון תשמעו כאן היום. הלק ימתין בסבלנות לפינת לק לשבת הקרובה :-)
היוש! תכירו את גלוס Red Coral Reef מס' 01  מסדרת Waterfall Gloss המצטיינת בגימור אקסטרה מבריק ורטוב. אני יודעת שאני אומרת את זה הרבה, אבל בגוון מהמם כזה מזמן לא נתקלתי. אני סאקרית של גלוסים אבטיחיים מעט קורליים, תביאו לי מכל סוג שהוא ואני אקח עם שתי ידיים. הגוון הזה ספציפית מאד חלק, לא דביק או סמיך, פיגמנטי ומעניק גימור מאד רטוב לשפתיים. עבורי - זה לחלוטין תמצית הקיץ. רק את האפליקטור קצת פחות אהבתי (ולא צילמתי בגאונותי כי רבה) - הוא ספוגי ומאד רחב והרגיש לי מאד מגושם להניח איתו את הגלוס בצורה מדוייקת.
נמשיכה הלאה אל עבר העיפרון בגוון מס' 01 - גוון סגלגל בשילוב עם שימריות כסופה. העיפרון הוא מליין העפרונות האוטומטיים העמידים של המותג והוא לא נופל באיכותו משאר העפרונות בסדרה הקבועה. יש לו גוון מיוחד, סגלגל עם תת גוון אדמדם ושימר כסוף צפוף. על העין מתקבל גימור מאד שימרי ובולט. לדעתי לעיניים ירוקות הוא יחמיא במיוחד. קל למרוח אותו, הוא רך ופיגמנטי ומאד עמיד - לא זז לשום מקום עד שתסירו אותו בכוח. 
לאיפור שלי עם הגלוס והעיפרון לחצו כאן.
לסיכום  - ככה עושים קולקציה מוגבלת לקיץ. הגוונים והמוצרים מתכתבים יפה עם הקונספט הטרופי של הקולקציה ומתאימים לאיפור קייצי עם טוויסט יצירתי וצבעוני. את הקולקציה תמצאו בסטנדים של פופה בסופר-פארם, מחיר הגלוס 57 ש"ח והעיפרון 48 ש"ח. אם לא תמהרו לא יישארו!
זוכרות את צלליות קרם של מייבלין שהופיעו כאן בסקירה מפורטת בדיוק לפני חודשיים? מאז הן הספיקו לעשות עלייה לארץ לקול שירה וצלצלים. סופסוף הצלליות מסדרת 24hr Color Tattoo זמינות להסווטצ'ה בכל פארם במבחר של 9 גוונים. על 3 הצלליות שכבר הספקתי לרכוש בייבוא מחו"ל נוספה עכשיו הצללית האפורה בקולקציה בשם Immortal Charcoal מס' 55.  למרות שהגוון משתייך למשפחת השימריים בקולקציה, בפועל אני מוצאת שהוא הרבה יותר מאט משימרי ובטח שלא ניראי שימרי על העפעף. המרקם של הצללית פיגמנטי, קרמי ונעים, פחות דביק מהצללית הטאופית ולא מחוספס כמו הצללית הזהובה. העמידות מעולה, כמו שאר הצלליות שניסיתי מהקולקציה. לבד היא מחזיקה עליי מעמד קצת יותר מ-6 שעות, וכבסיס לצלליות אחרות היא עמידה לחלוטין עד ההסרה. 
את הצלליות, כאמור, ניתן להשיג עכשיו בכל הסטנדים של מייבלין. מחירן הרשמי 70 ש"ח, אבל אחרי כל מיני מבצעי הנחות לכבוד ההשקה וכו' שמעתי שבפועל המחיר מסתובב באזור ה-30 ומשהו ש"ח. שווה!
אחרונים חביבים הם ג'ייד שרוכבים על גל המטאל ושחררו גוונים נוספים לסדרת צלליות המונו בעלות הגימור המטאלי וכן סדרת לקים מטאליים. 
זוכרות את צללית ג'ייד המטאלית הזהובה שסקרתי כאן לפני קצת יותר מחודש? אז ג'ייד הוסיפו לסדרת Idyllic Metallic Eyeshadow גוונים נוספים וביניהם הצללית הזו בגוון Metal Pearl מס' 81. אין הרבה סיבוכים עם הצללית הזאת, כמו שבקושי אפשר לראות בסוואטצ' מדובר בצללית מאד בהירה בגוון שימרי פנינתי. זו צללית בסיס שימושית מאד וגוון כזה הוא חובה באוסף צלליות של כל אמא ובת. מצד שני, למי שכבר יש צללית אחת או שתיים בגוון שמנת בהירה באמת שאין לה צורך בעוד אחת. הייתי מביטה במקום לכיוון גוונים אחרים בסדרה, כמו הסגולה, הירוקה והברונזה. הן הצללית הזו והן הצללית הזהובה שכבר סקרתי מתהדרות במרקם רך, טשטוש קל ומהיר ופיגמנטיות בינונית. אני משערת ששאר הצלליות בסדרה דומות באיכותן. 
המטאלי הבא הוא לק בגוון Metallic Copper מס' 451. הייתן חושבות שלק שמתהדר בשם "Copper" יהיה לק בגוון נחושתי מטאלי? אז זהו, שלא. הגוון שלו בפועל הוא וורוד מטאלי בהיר, על גבול הפנינתיות. בכנות? זה לא כוס התה שלי. את הלק צריך להניח מאד מהר ובצורה מאד מדוייקת, כי יש לו פורמולה שכשהיא מתייבשת רואים בה כל פגם. הוא גם מדגיש קיוטיקלס לא לגמרי מושלמים והגימור שלו הוא לדעתי סבתאי. נכון שיש בו שימר מטאלי שמציל אותו מלהיות לק פנינתי לחלוטין, אבל בעיני הוא עדיין לק של דודות מהזן המבוגר.
אם אתן  מתעקשות על לק מטאלי, ישנם בסדרה שני לקים נוספים בגוון סגול וכחול מטאליים, אולי הם עדיפים. בכל מקרה, מבחינתי לג'ייד יש לקים בגוונים מוצלחים הרבה יותר (שאחד מהם פגשתן ממש לפני כמה ימים).
את הצללית והלק ניתן להשיג בכל הפארמים, מחירה של הצללית 48 ש"ח (אם כי ראיתי אותה במבצעים של 40 ש"ח) ומחירו של הלק לא אמור להיות גבוה מ-15 ש"ח. 

עד כאן מהדורת עדכונים של כל מיני סנוניות חדשות אשר הפציעו על מדפי הפארמים. מקווה שהצלחתי לעשות לכן חשק להתחדש במשהו קטן וצבעוני :-)

מה התחדשויות הקיץ שלכן בתחום האיפור? האם ניצלתן את הקולקציות המוגבלות אשר הושקו לרגל העונה? והאם הספקתן להתחדש בצללית קרם חדשה דנדשה של מייבלין? ספרו לי!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט נשלחו לצורך סקירה.

22 תגובות:

  1. אהבתי את העיפרון הסגול והגלוס של פופה אבל הם נראים לחלוטין אחרת בסווצ'ים ובצילום שבו את מאופרת. כנראה שזה עניין של תאורה
    אני רכשתי 3 קולור טאטו לפני חודש , את הטאופית, הסגולה והטורקיז. הן מדהימות

    השבמחק
  2. קניתי את העיפרון הזה והוא מהמם בסווץ' אבל אני לא ממש מצליחה לעשות איתו מראה שאני אוהבת...
    לא נורא, נמשיך לנסות :)
    הלק של פופה נראה מעלף!

    השבמחק
  3. יהיו סווצ'טים ללק של פופה? הוא נראה מיוחד אבל אני לא מחחבת את המברשת שלהם ושוקלת אם כדאי לקנות בכל זאת...

    השבמחק
  4. את צודקת שיש הבדל בין התאורה של התמונה עם האיפור לבין הסוואטצ'ים. אני אשתדל לצלם איתם תמונה יותר מייצגת כדי שתוכלו להתרשם :-)
    יש לי גם את הטאופית של מייבלין, אני מתה עליה!

    השבמחק
  5. אם את לא מסתדרת איתו לבד, אני ממליצה לך לנסות טכניקה שונה: תניחי עיפרון שחור ומעליו את העיפרון של פופרה ותטשטשי אותם ביחד. זה יוצר אפקט שימרי עם רמז של צבע מאד יפה :-)

    השבמחק
  6. אני מתכננת למרוח אותו ביום שישי הקרוב, ככה שהלק יופיע כבר בפינת לק לשבת הקרובה ואז נדע מה אני חושבת עליו :-)

    השבמחק
  7. אהבתי את הכל למעט לק סבתות בסוף. תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  8. תודה! מסכימה איתך, גם עבורי הלק הוא החולייה החלשה כאן....

    השבמחק
  9. תתחדשי! העיפרון 01 ממש מצא חן בעיני. גוון מיוחד.

    השבמחק
  10. הלק של פופה נראה מעניין וגם העיפרון שלהם ! יש להם אחלה עפרונות !
    גם הגלוס נראה שווה !!

    השבמחק
  11. ככלל אני חושבת שלפופה יש מוצרים איכותיים. מבין הקולקציה הזאת אהבתי הכי את הגלוס!

    השבמחק
  12. הלק של פופה בהחלט מרגש!
    יש לי כזה כתום והוא עמיד מאוד ונפלא. הגלוס סיקרן אותי, אלך לראות במה מדובר

    השבמחק
  13. הסדרה הזו של פופה מוצלחת מאוד- שני העפרונות שהם הוציאו בגוונים מהממים וגם הצלליות לא פרייאריות בכלל.
    ועכשיו אני רואה שהם שיחקו אותה גם עם השפתון! ייאי:)
    אני אוהבת את הצלליות של מיבליין ונהנית כל פעם לראות סווטצ'ים שלהם:)
    את הלק פחות אהבתי- קצת פנינתי מדי בשבילי

    השבמחק
  14. ללק של פופה יש צבע יפה, אבל יש לו גם כמה חסרונות. אסקור אותו בקרוב

    השבמחק
  15. איפ, הלק הזה הוא לא בשביל אף אחד.... אני באמת לא מבינה בשביל מה להשיק גוונים מיותרים כאלה...

    השבמחק
  16. אני בדר"כ מחבבת מאוד מוצרים של פופה.
    גלוסים הם פחות הקטע שלי, למרות שהגוון ללא ספק הוא ממש קייצי ומהמם!
    הגוון של העפרון מבחינתי הוא "לא מוגדר" או יותר נכון, אני תמיד מתאכזבת כשגוונים כאלה מתקבלים קצת סתמיים כשמסתכלים עליהם באיפור הכולל.
    ככה התאכזבתי גם מהעפרון של UD שקיבלתי בפלטה ה"מסוכנת"
    כשאני רואה איך הגוון הזה נראה בסווץ' אני תוהה אם לא הייתי צריכה לרכוש אותו ולא את האפור המאט שרכשתי שאני פשוט לא מצליחה לאהוב אותו באמת..
    איכשהו הוא מרגיש לי "מיותר", "לא עושה כלום"..
    ודווקא לזה יש מימד מעניין מאוד דווקא בגלל שהשימריות היא ממש ממש בקטנה.
    הצללית נראית נחמדת, באמת שימושית למי שאולי אין צללית בסיס שכזו.
    הלק מזעזע ברמות. ממש. אני חושבת שזה סוג של פספוס לשלוח משהו כ"כ לא "עדכני" (אם כבר, אז להשתמש במילה מיושנת..)
    ובטח שממש לא קשור לקיץ בשום צורה ואופן..

    השבמחק
  17. אני דווקא מחבבת את העיפרון. הוא נותן טוויסט מעניין לרוב האיפור שאני עושה איתו.
    הלק לעומת זאת - אני לא מחבבת...

    השבמחק
  18. הקולקציה של פופה באמת יפיפי. הגלוס נראה מעלף, למרות שבתקופה האחרונה אני נמנעת מהגלוסים לחלוטין. העיפרון הוא זה שסיקרן אותי הכי הרבה ואבדוק אותו מקרוב.
    אין, הצלליות האלו של מייבלין מדהימות וגורמות לי לרצות עוד ועוד גוונים. בינתיים הצלחתי לשים את ידיי על הירוקה מהמהדורה המוגבלת שיצאה עכשיו ואין מאושרת ממני :)
    הלק של ג'ייד נראה "רוסי" בעיני, אין לי הגדרה יותר טובה מזה :))

    השבמחק
  19. הוא בהחלט מיוחד. אני מצליחה לעשות איתו כל מיני דברים מעניינים :-)

    השבמחק
  20. הגלוס הוא משהו משהו! לגמרי התאהבתי בצבע. הוא גם פיגמנטי ויכול בקלות להיות תחליף שפתון.
    הצללית המוגבלת הירוקה מהממת! תתחדשי :-)

    השבמחק
  21. הגלוס מחזיק מעמד ? זאת השאלה החשובה , כי יש כאלה שכן ויש כאלה שלא .
    ולא אהבתי את הלק בכלל סורייייייייי.

    השבמחק
  22. הגלוס עמיד בתנאי שלא אוכלים או שותים הרבה, כמו כל גלוס אחר....
    ולגבי הלק - לא נורא, לא חייבים לאהוב :-)

    השבמחק