‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

17.8.2012

לק לשבת - Summer Neons

השבוע אין לק לשבת, כך שהפינה הפעם היא בעצם רמאות ואני בכלל אראה לכן לקים שלבשתי במהלך השבועיים האחרונים. הציפורניים שלי במצב קצת עצוב לאחרונה, רכות, שבירות ומתפצלות אז החלטתי לתת להן בסוף השבוע מנוחה. אני אפנק אותן במניקור רציני ואמרח רק מחזק שקוף ולא מעבר, בתקווה שיתאוששו עד לשבוע הבא.
אבל בכל זאת לא רציתי לנטוש את הפינה, וזו הזדמנות מצויינת לעדכן אתכן בלקים שלבשתי לאו דווקא בסופי שבוע, וגם עוד כמה הגיגים על מוצרי ציפורניים שחלפו על שולחני לאחרונה וטרם הספקתי לסקור אותם.
אבל נתחיל עם הלקים:

הקיץ הזה הוצפנו בניאון בכל פינה, וגם אל הפינה של הבלוג הם הגיעו. China Glaze יצאו בקולקציית ניאונים מאד רחבה בשם Summer Neons ותמצאו שם גרסאות ניאון לכל צבע שאפשר להעלות על הדעת.
את Shocking Pink צילמתי מה שהרגיש כמו מאות תמונות מאלפי זוויות ועדיין לא הצלחתי לתפוס את הצבע האמיתי שלו. משום מה, המצלמה שלי כנראה לא רוצה לקלוט גווני ניאון וורודים כמו שצריך ובכל תמוונה הוא יצא וורוד בייבי עדין ולא מזיק. אז אל תטעו - מדובר בוורוד ניאון טהור, ממש מסוג הגוונים הזוהרים בחושך. 
נזקקתי לשתי שכבות ממנו וסיימתי עם שכבת טופ מבריקה. הגימור הטבעי שלו הוא מאט.
הלק הבא הוא In the Lime Light והוא ירוק ליים עם תת גוון מעט צהבהב. איכשהו, הוא דווקא יותר רגוע על הידיים מהוורוד ואיתו בחרתי להישאר עם הגימור הטבעי שלו - מאט. לדעתי זה דווקא נחמד לניאונים גימור מאט, זה הופך אותם לקצת פחות זועקים מאשר גימור מבריק. 
איתו הייתי צריכה 3 שכבות כדי להגיע לאטימות ואחידות מלאה. 
וזה מוביל אותי לנקודה הבאה - הפורמולה. לקים ניאונים ככלל לא ידועים כלקים בעלי פורמולה מוצלחת. אני תמיד מרגישה שזה כמו למרוח טיפקס על הידיים, הם מאד סטריקיים ומתייבשים מהר בין שכבה לשכבה. טיפ קטן - מריחת שכבת בסיס של לק לבן לפעמים יכולה לעזור מאד עם לקים ניאונים ומאפשרת להסתפק בלא יותר משתי שכבות.
נקודה שנייה היא העמידות. שני הלקים לא הצליחו להחזיק עליי מעמד אפילו לא ל-24 שעות. אני בד"כ מורחת לקים בערב וכבר בצהריים שלמחרת היו לי צ'יפים לא קטנים בכלל. 
שורה תחתונה: לקים ניאונים הם לא לכל אחת ובמקרה של הלקים האלה הם דורשים סבלנות והשקעה במריחה שלהם. אם אתן לא חוששות מלקים שדורשים 3 שכבות ולא מפריעה לכן בעיית העמידות, לכו ותצטיידו לכן בגוון  ניאוני מסנוור עיניים ומשמח ידיים. את הלקים ניתן להשיג במכונים השונים בארץ ב-55 ש"ח, או כמובן באי-ביי עבור הרבה פחות.
הבאים בתור הם צמד החמד הזה של לייף - בסיס מחזק וטופ מייבש. 
ניסיתי את שניהם ובאמת שרציתי לתת להם צ'אנס, אבל לצערי אין לי דברים טובים להגיד עליהם. הבסיס לא נוראי, אבל בשילוב עם לקים שונים יוצר לפעמים בועות בלק. עם לקים של צ'יינה גלייז לדוגמה הוא לא מסתדר בכלל, וגם עם לקים נוספים של מותגים אחרים.
הטופ המייבש פשוט לא מייבש. לא הצלחתי להבחין בשום הבדל בין ייבוש של לק איתו או בלעדיו. אני מורחת מייבש בשביל שיזרז את תהליך הייבוש, ועם המייבש של לייף זה לא קרה.
כיוון שהלקים של לייף יוצאים מאותו פס הייצור של הלקים של ג'ייד, זה גורם לי לחשוב שגם הבסיס מחזק והטופים המייבשים של ג'ייד יתנהגו באותה צורה...
שורה תחתונה: לוותר. 
אחרון חביב הוא מוצר שהרבה היללו ושיבחו אותו מאז שהושק ולפעמים אני מרגישה שאני היחידה שמחזיקה בדיעה שונה לגביו. 
מדובר כמובן במגבונים מסירי לק של ביוטיקייר במגוון ניחוחות וללא אציטון. כולן משבחות וטוענות שהוא מסיר להן לקים בזריזות וביעילות ורק אני לא מצליחה להבין על מה המהומה. מעטים הלקים שהמגבונים האלה הצליחו להסיר ממני, וגם את אלה שכן הייתי צריכה להשתמש בכ-50 מגבונים עבור כל יד.
המגבונים עצמם מאד מאד דקים ושימוש בהם מותיר תחושה שמנונית על הידיים. נכון שיש להם ריח נעים, אבל לדעתי הם פשוט לא עושים את העבודה. צריך להשקיע הרבה יותר זמן ומאמץ איתם, מאשר עם כל מסיר לק אחר שאי פעם ניסיתי.
הדבר היחיד שמצאתי שהם שימושיים עבורו - ניקוי המקלדת של המחשב! 
שורה תחתונה: אני כנראה אסרב להכנע להייפ ואמליץ גם הפעם לוותר.... מצד שני - הם עולים רק 3 שקלים כך שלא יקרה כלום אם תקנו ותנסו לבד. 

עד כאן פינת לק לשבת להפעם. את הסופ"ש אני אבלה לי עם ציפורניים "נקיות", אבל אתן מוזמנות לספר לי איזה לקים מקשטים את הציפורניים שלכן! ומה דעתכן על הלקים הניאונים? שתפו אותי!

שיהיה לכולם יופי של שבת!

גילוי נאות: מוצרי צ'יינה גלייז ולייף התקבלו לצורך סקירה.

18 תגובות:

  1. בדיוק מרחתיאת לק השבת שלי, ועמדתי לפתוח במסורת בה אני מציצה לראות את לק השבת שלך :) אבל גם הציפורניים זקוקות למנוחה. אני אישית לא אוהבת ניאונים, לא ניסיתי אותם והם לא מעניינים אותי. אבל נהניתי לקרוא את הכנות המושחזת שלך בנוגע למוצר שקיבלת לסקירה. את מהווה השראה.

    השבמחק
  2. הורוד נראה חמוד, אבל נראה כמו הרבה טרחה עבור משהו שלא יחזיק.
    את המייבש של ג'ייד ניסיתי. קניתי אותו באחד המבצעים שהיו ב-15 ש"ח והוא לא מועיל בשום צורה, ככה שההנחה שלך לגביו נכונה. הוא נתרם למדע.

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הלקים, שניהם מקסימים והצבע שלהם מושלם.
    גם את המגבונים אני מחבבת- בגלל שהם מונחים ליד המחשב, ואני לא צריכה לקום לאמבטיה בשביל להביא אותם=]

    השבמחק
  4. הוא מסנוור!! אבל כן, גם מדליק :-)

    השבמחק
  5. כיף לשמוע שאני חלק ממסורת יום שישי שלך :-)
    בסוף לא התאפקתי ומרחתי בעצמי לק בסיס לילכי כדי שיהיה איזשהו כיסוי על הציפורניים. הן באמת לא במצב להיט ולא התחשק לי לבהות בהן ככה כל הסופ"ש.....
    ותודה על האמון בסקירות שלי! אני משתדלת :-)

    השבמחק
  6. תיארתי לי שאם המייבש של לייף מתנהג ככה אז גם הג'ייד לא יהיה שונה בהרבה..... בינתיים המייבש ה"ישראלי" היעיל היחיד שנתקלתי בו הוא של לאקה, וגם הוא לא משתווה למשהו כמו סשה ויט

    השבמחק
  7. אני יודעת שאת מחבבת את המגבונים ואני לא מצליחה להבין איך!!! אני לא מצליחה להסיר איתם כלום!

    השבמחק
  8. סקירה יפה ומקיפה. הלקים מאוד יפים עלייך ובתמונות הניאוניות לא משתקפת. אני אישית לא התחברתי לניאונים אבל על אחרות אני אוהבת לפעמים לראות אותם. אוהבת מאוד את זה שאת משקיעה במריחה, זה ניכר בתמונות. לפעמים אני נכנסת לבלוגים ורואה מריחה מזעזעת זה מוריד לי את החשק לקרוא את הסקירה (האמת, שזה קורה בעיקר בבלוגים החו"ליים, הישראליות משקיעות לדעתי יותר במריחה מדוייקת, לא כולן...את מאלו שבאמת משקיעות בזה וזה יפה...אלא אם כן יש פה פוטושופ....לא נראה לי...:/) מה זה מסכימה איתך לגבי המגבונים של ביוטיקייר, צריך לבזבז די הרבה מגבונים בכדי שההסרה תהייה יסודית, בזבוז משווע אך בהתחשב במחיר הזעום זה לא נורא כל כך. מה שכן אהבתי בהם זה שהם לא מייבשים בכלל, והשומניות שבהם אפילו מזינה מעט וגם עניין הריחות חביב. כל הכבוד על הכנות בסקירות, יפה לך :-) שבוע טוב וכייפי והלוואי שגם פחות חם :-).

    השבמחק
  9. אני מעדיפה ניאונים חלקים למראה וכמה שיותר מבריקים ללא שימר כלשהו.
    בעניין המגבונים אני חולקת ומאוד אוהבת אותם, במיוחד לנסיעות
    באסה על הבסיס+מייבש אבל אין מה לעשות, לפעמים יש מוצרים לא מוצלחים שנתקלים...

    השבמחק
  10. תודה על המחמאות לידיה! תמיד כיף כשאת באה לבקר כאן :-)
    אני לא עורכת את התמונות שלי עם פוטושופ, רק משתדלת לעשות סוואטצ'ים ומריחת לקים בצורה מסודרת ונקייה :-) אני מודה שעבור תמונות לבלוג אני מקפידה קצת יותר, אבל גם בלק היום יומי אני די מדוייקת. ענין של הרגל :-)

    השבמחק
  11. דווקא אהבתי את הגימור המאט של הניאונים האלה, למרות שחשבתי שלא אוהב. זה קצת מעניין יותר.

    השבמחק
  12. התחברתי ומסכימה מאוד עם השורה התחתונה שלך בנוגע ללק ניאון. את המגבונים של ביוטיקייר לקחתי איתי לחופשה המשפחתית כי לא תופסים מקום במזוודה וחששתי שאציטון ימצא איכשהו דרכו לבגדים....
    תודה על הסיקור בכל מקרה :-)

    השבמחק
  13. אני יכולה להבין איפה המגבונים של ביויקייר יהיו שימושיים. אבל למען האמת, כשנסעתי לחו"ל קניתי מגבונים בדיוטי שהיו נורא מסריחים, אבל לפחות יעילים.... אני פשוט בקושי מצליחה להסיר עם אלה של ביוטיקייר כלו..... מי שמצליחה - הרוויחה כי אז זה באמת דבר נחמד שיהיה

    השבמחק
  14. את הניאונים אני דווקא מחבבת יותר בחורף, שלפעמים כולם נראים כל כך אפורים ומתגעגים לקיץ, אני דווקא מאוד מאוד מאושרת בחורף.
    לגבי המגבונים של ביוטיקר- הם הסירו אצלי אפילו את הלקים הגליטריים של רבלון ואורלי (כמובן שאלה היו על בסיס), ושכבות של לק חלבי שהעמסתי בשביל לראות משהו, ולקים אדומים ושחורים גם. נכון שבהסרת הגליטרים נאלצתי להשתמש במגבון על כל 2 ציפורניים, אבל הם בהחלט עובדים =)

    השבמחק
  15. אני צריכה מצב רוח ניאוני בשביל לק ניאוני. לא יודעת להסביר את זה ממש..
    אולי כי זה "שמח מידי"? לא ברור..
    בכל מקרה, הייתי שמחה לשלב בין שני הלקים האלה איכשהו.
    רק שאני עצלנית נורא, אז השילוב היחיד ש*אני* הייתי עושה הוא אצבע מורדת.
    אבל רק לחשוב על אלכסון יפה כזה על הציפורן עם שניהם.. אחחח יכול היה להיות תענוג.

    כמוני, כמוך (וכמו ורד "מה בבקבוק") - לא עובדים עלי המגבונים האלה..
    ניקוי המקלדת? רעיון טוב!

    השבמחק
  16. אני לא מאמינה שהמגבונים הסירו לך גליטר!!!
    ואני מכירה את הקטע הזה של לשים לק הפוך לעונות השנה. בקיץ הזה אני שמה הרבה לקים חורפיים אם שמתן לב :-P

    השבמחק
  17. אני מכירה את מה שאת אומרת, גם אני צריכה להיות במצב רוח מסויים ללק ניאון.
    אויש, אין לי כוח לשילובים. אפילו האצבע המורדת החלטתי שזה לא בשבילי...
    תשמעי, הייתי חייבת למצוא משהו לעשות עם המגבונים האלה, וכעת המקלדת שלי נקייה ומצוחצחת יותר מאי פעם! :-D

    השבמחק