‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

24.8.2012

לק לשבת - Pool Party

יום שישי שמח! היום הוא משמח במיוחד, כי יש לי עבורכן לק נפלא שהוא גם במקרה דיופ כמעט מושלם ללק של צ'יינה גלייז שפגשתן כאן בעבר:

תכירו את Pool Party של ג'ייד. גוון תכלת טורקיזי נקי וקרמי, נכון מהממוש?
מלבד העובדה שהגוון הזה הוא אחד הגוונים האהובים עליי לקיץ, הוא גם דיופ כמעט מדוייק של Aquadelic של צ'יינה גלייז שסקרתי כאן בתחילת הקיץ. ההבדל ביניהם הוא שהלק של ג'ייד מעט כחול יותר, בעוד לצ'יינה יש תת גוון ירקרק טיפה יותר בולט. מי שלא מחפשת דקויות ומספיק לה גוון טורקיזי כחלחל בהיר, זה לגמרי לק בכיוון שלה. 
יש לו פורמולה קרמית וחלקה, מעט סמיכה לדעתי אבל מעניקה אחרי שתי שכבות גימור מאד חלק וגלוסי.
אני לא יודעת מה אתכן, אבל הלק הזה לחלוטין עשה לי חשק לשחזר את התמונה הזאת - שמש, בריכה קרירה, קרטיב ומשקה צונן. Pool Party במלוא מובן המילה!

שיהיה סופ"ש של כיף ושל רביצה במסיבות בריכה :-)

עשיתי לכן יותר חשק ללק או יותר לבריכה? ספרו לי! 

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

25 תגובות:

  1. לק כיפי, גוונים מהסוג הזה תמיד מחמיאים לבהירות העור
    אני זוכרת היטב את התמונה הזו, לחלוטין עושה חשק :P

    השבמחק
  2. ואווו איזה לק מהמםםם!!
    מחר אני רצה לקנות אותו חח מהמם!!

    השבמחק
  3. אני גם זוכרת את התמונה הזו! עושה כיף הצבע הזה ולא משעמם. מהות הקיץ!

    השבמחק
  4. לק מושלם לקיץ!

    השבמחק
  5. גוון קייצי ומרענן! תתחדשי

    השבמחק
  6. יפה לך :)
    האמת שהחשק ללק הוא תמידי אז אין הבדל, אבל ממש עשית לי חשק לבריכה..

    השבמחק
  7. תמיד תהיתי מה את עושה עם כל הלקים לשבת שלך... :P

    השבמחק
  8. לא הבנתי, מה זאת אומרת מה אני עושה איתם? מורחת על הציפורניים...

    השבמחק
  9. תודה! נראה לי שבקיץ גם החשק לבריכה אמור להיות תמידי ;-)

    השבמחק
  10. אמרת יפה. לק בצבע כזה הוא באמת מהות הקיץ

    השבמחק
  11. מסכימה איתך שזה גוון יפה לבהירות, איכשהו זה מוציא את החלביות של העור. לשם שינוי חוסר שיזוף מועיל כאן :-P

    השבמחק
  12. ברור יא מצחיקה :) אבל בטח יש לך כל כך הרבה, הכוונה איך את מאחסנת את כולם? את באמת משתמשת בכל הלקים שלך? אצלי בכל פעם שיש לק חדש הוא גורם לי לזנוח את כל קודמיו, בסוף הם מתייבשים והולכים לפח..

    השבמחק
  13. אה LOL
    אני שומרת את הלקים בקופסאות במגירה. בהתחשב בעובדה שאני מחליפה לק בין פעמיים ל-3 בשבוע, אני משתמשת ברובם די הרבה :-)

    השבמחק
  14. איזה גוון קיצי! אני בשישי הזה הרגשתי שהגיע הזמן לסתיו והתאפרתי באיפור שחור כהה עם שפתון גם כן חורפי מאוד. על הציפורניים דווקא לא היה לי שום דבר.
    כשיצאתי מהבית (=מהמזגן) הבנתי שהמראה לא ממש "מתאים" בלשון המעטה.. חחח
    או לפחות היה קשה להנות ממנו בשמש..
    אהבתי מאוד את הלק הזה, בהחלט פתרון למי שלא מוח לה לרכוש את צ'ינה גלייז.

    השבמחק
  15. אמא'לה, איפור חורפי רחוק ממני עכשיו כרחוק הגשם הראשון.....
    גם אני אהבתי במיוחד שהוא דיופ מאד דומה ללק של צ'יינה. הופך את כל העסק להרבה יותר זמין :-)

    השבמחק
  16. בחדר השינה שלי כשאני קמה בבוקר רצים פינגיווינים על הקירות.. לכן לא היה קשה לי לדמיין שאיפור חורפי יהיה בול מה שאני צריכה עכשיו...
    כשאני כבר פותחת את החלון ובודקת מה קורה בחוץ זה מאוחר מידי....

    השבמחק
  17. אני ישנה עם חלונות פתוחים לאויר העולם, אין מצב שאני קמה בבוקר ולא יודעת מה מצב מזג האויר בחוץ :-P

    השבמחק
  18. תודה! גם לדעתי זה גוון מאד מרענן ו"קריר" :-)

    השבמחק
  19. !הלכתי לקנות אותו היום. כל כך עשית לי חשק ללכת לבריכה שאמרתי לעצמי אני חייבת לקנות את הלק הזה היום
    :) ואגב יש לך חוש תיאור וצילום נהדר
    ואני רק מקווה שהוא מתאים לגוון עור שלי כמו שהוא מתאים לך :P

    השבמחק
  20. איזה יופי, תתחדשי!
    אני בטוחה שהוא יחמיא גם לך :-)

    השבמחק
  21. איזה מספר הלק התכלת ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כתבתי את השם שלו - Pool Party, אני לא זוכרת מה היה המספר.... אבל גם השם מופיע על הבקבוק

      מחק