‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

29.8.2012

מדריך לשורדת האורבנית

מה עושה בחורה שהתעצלה לחפוף את הראש בלילה (התקלחתי הרבה אחרי חצות!) ומתעוררת באיחור בבוקר עם שיער שמנוני? ומה עושה שוכנת המשרדים המצוייה שמרגישה שעור הפנים שלה תיכף מתקלף מעל עצמו מרוב שהייה באויר מזגנים ופלורסנטים? והאם אפשר להסתפק בערכת הציוד הניידת שכולנו סוחבות איתנו בתיקים, או שמא כדאי לפתוח גם עמדת רענון במגירה המשרדית?
לכל השאלות האלה יש תשובות ואנחנו נדבר היום על המוצרים הקטנים אך הממזריים שיכולים לעזור לנו ולו במעט לשרוד את הג'ונגל האורבני של חיי בית-עבודה-בית (במקרה הרע עבודה-בית-עבודה...). 

סיפור אמיתי - היום התעוררתי עם שיער ג'יפה. אתמול היה יום החפיפה, אבל הגעתי נורא מאוחר הביתה וכל מה שרציתי לעשות היה להתקלח בזריזות ולהתעלף על המיטה. לחפוף+לרכך+לייבש - לא היה בלו"ז שלי. אז דילגתי על החפיפה ודחיתי אותה ביום אבל בבוקר לא רק שהתעוררתי באיחור, אלא התעוררתי עם שיער ליפה שמנוני ומגעיל. 
בדיוק בשביל מקרים כאלה יש את ההמצאה הגאונית המכונה: שמפו יבש. בארץ מדובר בייצור זר ומוזר שלא היה נפוץ כאן עד לפני כשנתיים, וגם היום נראה לי המודעות אליו נמוכה למדי. מדובר בעצם בספריי אבקה לבנה שמרססים על שורשי השיער, מעסים קצת על הקרקפת ולבסוף מברישים החוצה ביסודיות את השאריות. האבקה בעצם סופחת את השומנים שהקרקפת שלנו מפרישה ומעניקה לשיער מראה רענן ונקי יותר, וגם בניחוח נעים.
במקרי חירום אני משתמשת בשמפו יבש של Batiste שמידי פעם אני מוצאת בסופרפארם. יש מיכל גדול ומיכלים קטנים וקומפקטיים שנוח לקחת אותם לנסיעות. האמת היא, שכבר הרבה זמן אני לא פוגשת את המיכלים של Batiste בסניפי סופרפארם שאני פוקדת ויש לי חשד שההשקה שלהם בארץ הסתיימה בקול ענות חלושה והם הורדו מהמדפים. אם זה כך, אז זה מאד חבל. דווקא בממלכת הפן והמחליקים זה מוצר מאד שימושי ויעיל לכל מי שמרגישה שהפן שלה חייב להחזיק ברזל מעבר ליומיים. 
אני בכל אופן אחזור לייבא אותו בייבוא אישי מחו"ל. אני לא משתמשת בו בתדירות גבוהה, אבל זה בהחלט טוב שיש מיכל אחד כזה בבית למקרים כמו היום בבוקר.
מוצר נוסף שיושב אצלי בבית הם דפים לספיחת שומן בייבוא אישי מיפן. אלה הדפים "המקוריים" שקרויים דפי אורז והם דקיקים מאד אבל גמישים באופן מפתיע.
בנוסף הם גם גדולים למדי ומכסים שטח פנים גדול. בהמשך תראו את הדפים לספיחה שאני שומרת במשרד, אבל את אלה אני שומרת בבית ולוקחת אותם איתי בד"כ רק לאירועים מיוחדים. האיכות שלהם גבוהה מאד והם עדינים ולא מזיזים במילימטר את האיפור, אלא רק סופחים את השומן והלכלוך שהצטברו על העור. בבית אני לפעמים מעבירה אותם על הפנים כשאני מרגישה שהם שמנוניים מידי לפני הנחת איפור. 
את הדפים הספיציים האלה, כאמור, ייבאתי מיפן ושם הם עולים גרושים. אני מניחה שאפשר להשיג אותם גם במקומות כמו אי-ביי.
תכירו את מגירת ההפתעות שלי במשרד!
באחת המגירות אני שומרת חצי קופסת גלוסיבוקס שבה אני מאכסנת את כל מה שאני צריכה או אי פעם אצטרך כדי לשרוד יום עבודה.
בהמשך ישיר לדפי האורז, המוצרים החשובים ביותר עבורי במגירה הם מוצרי הרענון. 
הראשון הוא ספריי מים טרמליים של Avene שאני לא זזה מילימטר בלעדיו. יש לי אחד בתיק ואחד במשרד והוא מסוג הדברים שעד שלא מנסים לא יודעים מה מפסידים. לפעמים, אחרי יום ארוך במשרד, שהייה באויר מזגנים שנושב עליי בסרקולציה ובהייה ממושכת במחשב - כל מה שאני רוצה זה לשטוף את הפנים עם מים קרים. אבל כל מי שקצת מתאפרת יודעת שזה בלתי אפשרי בלי להחריב את כל האיפור. בשביל זה קיימים התרסיסים האלה - הם מרעננים, הם עדינים, הם קרירים והם הצלה גדולה. טריק נוסף? אפשר להשתמש בהם כדי לעדן תאונות פודרה כשקימחתן את עצמכן קצת יותר מידי. וויש קטן של התרסיס והלחות חוזרת לעור.
הבא בתור הם דפים סופחים Oil Control של לייף. הם אמורים לעשות את אותה עבודה כמו דפי האורז, רק בכמה שינויים. ראשית מבחינת גודל הם בדיוק חצי מדפי האורז והם קטנים למדי. שנית, הם מיוצרים מחומר פלסטיקי כלשהו והם עבים יותר מדפי האורז. אבל בתאכלס - הם עושים את אותה עבודה. כן צריך קצת להזהר איתם כדי שלא ימרחו מעלינו יותר מידי איפור, הכי טוב פשוט ללחוץ אותם על העור ולהספיג איתם נקודות שומניות בעיתייות. כשאני מרגישה מבריקה ושהמייקאפ שלי מרגיש שמנוני, אני סופחת עם הדפים האלה והפנים חוזרות למצב מאוזן ושפוי.
את הדפים אפשר להשיג בכל סניפי סופרפארם ובד"כ מחירם במבצעים הוא 13 ש"ח.
ניתן להשיג דפים דומים גם ברשת באתרים כמו אייהרב, שם הם קצת יותר זולים (כ-10 שקלים).
עוד שני מוצרים הכרחיים עבורי הם בשמים ניידים. כרגע יש לי מיניאטורה של Tresor של לנקום ובושם שמן מאסק של ללין. את הבשמים הקבועים שלי שאני שמה בבוקר אני מפסיקה להריח על עצמי מהר ומאד ולכן אני אוהבת לחדש את הריח שעלי לעיתים קרובות. זה גם שיטה מצויינת לרענן את סביבת העבודה שלך - פתאום באמצע היום להריח ניחוח בושם סביבך זה נחמד מאד.
מבישום וטיפוח עברנו למוצר הגיינה - ג'ל ניקוי לידיים Alco-Gel של ד"ר פישר בריח תפוח. אני מתנצלת על מצבו החבוט של הג'ל, הוא הסתובב איתי בהרבה תיקים עד שהגיע למקום המנוחה האחרון שלו במגירת המשרד שלי!
אני אמנם לא עובדת בעבודת כפיים, אבל אני כן עובדת במקצוע שדורש ממני להיפגש עם הרבה אנשים וללחוץ כל מיני ידיים. תקראו לי איסטניסית, אבל אני אוהבת לדעת שאחרי כל לחיצה כזאת אני יכולה לנקות את הידיים בנוחות המשרד שלי מבלי לברוח לשירותים.
אני באמת צריכה להסביר? כל בחורה צריכה מראה ולמגירת המשרד שלי סחבתי מראת וינטג' קטנה. בתיק יש לי מראה מתקפלת שחסינה מפני תאונות ושבירות, אבל למשרד לא ראיתי צורך באחת כזו והתפנקתי באחת יפה.
אחרונים חביבים הם מוצרי איפור נטו ואצלי זה תמיד רק גלוסים ושפתונים שדורשים חידוש. זה לא מבחר קבוע, אלא בעיקר כאלה שמסתובבים איתי בתיק ואני שולפת מידי פעם. כל שבוע אני עושה רה-אירגון ולוקחת איתי חזרה הביתה את כל מה שהצטבר בקופסא במשרד. היום לדוגמה יושבים אצלי גלוס של ביוטיקייר ושני שפתוני לחות האחד של ג'ייד והשני ליפ באטר של רבלון.

עם השפתונים מסתיים פירוט המוצרים הנחוצים שלי להישרדות במשרד ואפילו בבית. הם לא גדולים ולא פורצי דרך, אבל הם בהחלט עושים את העבודה הקטנה שלהם ביעילות וחשוב לי שיהיו זמינים לי במשרד ובבית.

מה הטריקים שלכן לשמירה על איפור ורעננות במהלך היום? שתפו אותי!

גילוי נאות: דפים סופחים של לייף נשלחו לצורך סקירה

29 תגובות:

  1. גם אני לא חפפתי ראש אתמול כי התקלחתי הרבה אחרי חצות (הממ..מעניין למה!) וגם אני השתמשתי היום בשמפו היבש, של אותה חברה, רק שהזמנתי מאיביי והוא לגמרי הציל אותי. אני תמיד מנסה לשווק אותו לבנות שלא שמעו מעולם על קיומו (ויש הרבה כאלה) והן תמיד נרתעות מהרעיון המוזר

    השבמחק
  2. אני מחזיקה תיק איפור מלא במשרד, מאז שחזרתי לעבודה אחרי החופשת לידה אני מתאפרת במשרד :(, בנוסף לאיפור אני מחזיקה הניירות סופחי שומן של לייף , מים טרמלים של לה רוש פוזה , ג'ל חיטוי של לאוקסיטן , מברשת , מגבונים של אוונט ושמפו יבש של חברת קלין . חיפשתי רבות את השמפו היבש בכל ירושלים עד שיצרתי קשר עם החברה שמייבאת אותט לישראל והבנתי שרק שלושה
    מקומות בירושלים מחזיקים אותו ושלושתם נידחים. :( זה מוצר ממש נחמד שממש מציל את היום אם לא מספיקים לחפוף. ממש אהבתי את הכותרת :)

    השבמחק
  3. אחלה מוצרים ובאמת פוסט לעניין :)
    לגבי השמפו היבש אני לא אהבתי את התחושה שלו על הקרקפת אבל זה עדיף מכלום במקרי חרום

    השבמחק
  4. התקלחת גם את אחרי חצות? איזו מקריות! :-D
    חבל שההשקה של באטיסט בארץ לא הייתה מוצלחת. זה אולי לא מוצר שנחטף מהמדפים, אבל אם היו מפתחים לזה מודעות כמו שצריך כולן היו שמחות להצטייד באחד כזה שיהיה בבית.

    השבמחק
  5. נראה לי שבמשרד יש לך יותר פנאי להתאפר כמו שצריך מאשר בבית עם תינוק, לא? ;-)
    שמפואים יבשים לא הצליחו להיקלט בארץ לצערי. בגלל זה מאד להשיג אותם. חבל, דווקא כאן שכולן מכורות לפן/מחליק זה מוצר שימושי מאד

    השבמחק
  6. תודה!
    אני לא אוהבת את התחושה שהוא משאיר לי על הידיים כל פעם שאני נוגעת בשיער - אבל כמו שאמרת, למקרי חירום זה לא נורא כ"כ :-)

    השבמחק
  7. חבל מאוד שהשמפו היבש נעלם ככה. אני ניסתי בעבר את הטריק עם הקורנפלור ובחיי שלא יצא מזה כלום. שיער שמנוני ודוחה נשאר כזה.

    השבמחק
  8. קורנפלור בשיער?! נשמע רע!

    השבמחק
  9. לפי מה שאני הבנתי השמפו היבש של בטיסט לא נמכר יותר בארץ מכיוון שהחברה עצמה נכנסה לקשיים והפסיקה לייצר
    אליסון ( אמריקס מיוטיוב) אמרה את זה באחד מהסרטונים שלה :)

    אהבתי את הפוסט ואוהבת את הבלוג שלך בכללי!

    השבמחק
  10. השמפו היבש של בטיסט מעולה! חבל שמחביאים אותו בכל מיני מקומות לא אטרקטיביים בפארמים, כי נראה לי שחוץ ממנו אין לנו ממש אלטרנטיבות זמינות. ראיתי אותו באסוס, אבל הם לא שולחים לארץ, באסה.
    את דפי הבלוט אני מתכננת לרכוש כבר די הרבה זמן ואין לי מושג למה לא עשיתי את זה עד עכשיו.
    בגדול אין לי בתיק מוצרים לטאץ' אפים במהלך היום ולא בשמים. אני לוקחת איתי רק את השפתון ששמתי באותו היום וזהו.

    השבמחק
  11. טריק מעולה עם שמפו יבש - במקום לרסס על השיער (דביק, מעצבן, קל לשים יותר מידי, לפעמים מקשה את השיער) לרסס טיפטיפה על המברשת ולהבריש את השיער. אני עושה את זה כמעט כל בוקר. שמפו יבש זה לדעתי מוצר השיער הכי שימושי בשבילי.


    השבמחק
  12. קניתי לראשונה את בטיסט מדיוטי פרי שם יש בשני גדלים ובכמה ריחות אאל"ט ומאז אני משתמשת בהם מדי פעם כשבאמת אין לי כוח לחפיפה. אצלי אין משרד להחזיק מוצרים קבועים אבל התיק שלי (כידוע לך) מפוצץ בכל מה שאפשר למקרה ש...

    השבמחק
  13. תודה!
    אני חושבת שזו הייתה שמועה אורבנית שבאטיסט הפסיקו לייצר. מאז הם הספיקו לייצר כל מיני מהדורות מוגבלות של ריחות חדשים ונעימים :-)

    השבמחק
  14. שמפו יבש לא היה הצלחה בארץ וחבל. היום מאד קשה להשיג אותם פה...
    חוץ מבלוט אני לא עושה כמעט אף טאץ' אפ מלבד שפתונים/גלוסים

    השבמחק
  15. האמת שאני לא מרגישה שהשמפו של באטיסט משאיר לי ג'יפה בשיער, אני מרססת, מעסה לתוך השורשים וכל שאריות האבקה מוברשות החוצה עם המברשת

    השבמחק
  16. התיק שלך הוא סניף סופרפארם נייד!! מעבר למה שיש לי בפאוץ' איפור קטן אני לא סוחבת איתי הרבה בתיק

    השבמחק
  17. אני ממש, אבל ממש לא אהבתי את השמפו היבש של בטיסט, יום אחרי החזרתי אותו. הוא היה לי דביק ומעיק, בעיני שום דבר לא מחליף חפיפה אמיתית
    אבל למים הטרמליים של אוון - אני מכורה:)

    השבמחק
  18. אני חושבת שאולי אם היית מנסה לשחק איתו קצת אולי כן היית מגלה שאת מסתדרת איתו. זה מסוג המוצרים שהשימוש בהם לא אינטואטיבי, צריך להתרגל. זה בהחלט לא מחליף חפיפה, אבל למקרי חירום זה טוב :-)

    השבמחק
  19. ממש אהבתי את הפוסט :)
    לא ניסיתי מעולם שמפו יבש, למרות שרציתי. יכול להיות שזה פשוט כי זה לא תפס לי את העין בזמן שהייתי בסופר פארם, ומי מחפש שמפו כשיש צלליות ושפתונים מסביב? :)
    אצלי בתיק יש באופן קבוע דפי בלוט של לייף (מעולים!), כמה ליפסטיקים, פודרה ומברשת, אלכוג'ל, קרם ידיים קטן ומיכל קטן של מים טרמליים של אוון. את הליפסטיקים אני בד"כ לא מחדשת, אלא אם אני צריכה ללכת לאנשהו, אבל נחמד שיש אותם בתיק.
    על השולחן ליד המחשב במשרד עומד לי אלכוג'ל גדול (חצי בקבוק של 500 מ"ל) וקרם ידיים עם משאבה :)

    השבמחק
  20. אין לי הרבה מה להרחיב חוץ מזה שזה פוסט מעולה :)
    מים טרמליים לא ניסיתי של אוון אבל יש לי של לה רוש פוזה, ובדיוק מו שאמרת - מעולים לרענון מבלי להרוס את האיפור.
    גם את הדפים הסופחים של לייף יש לי. כבר קניתי אותם איזה 4 פעמים. הם פשוט זולים ועושים את העבודה, למרות שאני לא תמיד זוכרת להשתמש בהם.
    עוד משהו קבוע שיש לי במשרד זה קרם ידיים. חובה חובה מבחינתי.
    ובמקום בושם אני מעדיפה להתרענן עם מי גוף בדר"כ במשך היום. הם הרבה יותר קלים מבושם. לא אוהבת לחדש בושם במשך היום.

    השבמחק
  21. בסוף מסתבר שהיה לי מה להגיד :)

    השבמחק
  22. תודה! :-)
    גם לי יש המון דברים בתיק ובמשרד שאני לא משתשמת בהם באופן קבוע ממש, אבל זה טוב שיש אותם בסביבה בדיוק לאותו רגע בו את צריכה אותם באופן נואש. לעולם לא יתפסו אותנו לא מוכנות!

    השבמחק
  23. אני שמחה שהיה לך מה להגיד!
    אצלי קרם הידיים נמצא בתיק ואני מוציאה אותו משם כשאני רוצה להשתמש בו במשרד. הגעתי למסקנה שבמקום שיהיו לי מיליון שפופרות שיושבות בכל חור אני מעדיפה לקחת איתי אחד לכל מקום וככה אני מסיימת אותם יותר מהר. אחרת מצטברים לי כמויות עד שזה מגיע למצב שהם מרגישים לי מקולקלים...
    ולגבי מה שאני סוחבת איתי בתיק - זה כבר נושא לפוסט אחר ;-)

    השבמחק
  24. פוסט מעולה ממש. את הבטיסט יש לי הרבה זמן ועוד לא השתמשתי בו אפילו פעם אחת. שמחה לשמוע שהוא עושה את העבודה. לגבי הדפים של לייף...לשמוע גם ממך וגם מקורין שהם עושים את העבודה, די הופתעתי. אני רגילה להתאכזב ממוצרים של לייף,מהפעמים הבודדות שכן העזתי בכלל לקנות משהו של לייף. בקיצור, כיף להציץ למגירות של אחרים,תודה ששיתפת

    השבמחק
  25. תודה רבה!
    אצל יש ויש. אני למשל מאד אוהבת את מסיר הלק שלהם, בטח בבקבוק המשאבה והדפים האלה סבבה לגמרי.
    תמיד כדאי לנסות, הם עולים גרושים..

    השבמחק
  26. באיחור אופנתי... :)

    כשראיתי את התמונה עם השמפו היבש של בטיסט חשבתי לעצמי, לא יכולת לכתוב על זה שבוע-שבועיים קודם?!
    בכלל לא ידעתי שהשמפו הזה הגיע לארץ.. אני דווקא ראיתי שיש לא מעט ממנו בסופר פארם בביג..
    מקווה שלא יפנו אותו מהמדפים..
    בגלל שלא ידעתי שיש אותו בארץ ובגלל שרציתי לנסות אותו רכשתי מוקטן (לדעתי ביותר מ 25 ש"ח...).
    ואז בעודי מחכה לו ראיתי את החוצפן הזה בסופר פארם ובמחיר כזה נוח!!
    המוצר הזה גאוני! הבעיה היחידי שיש לי איתו זה עניין ההברשה.. אם אני מברשיה את השיער כשהוא יבש התלתלים נפתחים ואז אני נראית כמו...
    [ אני אשאיר לך לדמיין לבד :P ]
    אולי אני צריכה מברשת מסוג אחר.. כזאת שתהיה יותר סלחנית או עם מרווחים גדולים יותר..
    בגדול זה פתרון נוח אם אני רוצה לחפוך יום כן - יום לא אחרי הצבע (בניסיון לאבד אותו כמה שיותר לאט..)
    השיער שלי לא שמנוני הוא דווקא יבש.. אז נדיר שאני קמה בבוקר או הולכת לישון ומרגישה שהוא שמנוני.
    אבל אני כן מרגישה שהשמפו הזה עושה משהו..

    מעניינים הדפים האלה. אני משתמשת באילו של לייף ומרוצה. אבל כן רואים מעט מייקאפ עליהן כשאני *מאוד* שמנונית.. אני לא מרגישה שהדפים שלהם קטנים. דף אחד מספיק לי לכל הפנים גם אם המצב קשה במיוחד...

    רעיון נחמד! בדיוק חשבתי לעצמי (במעבר הדירה כשאני בוחנת את כמות הדברים שיש לי בבית ומה עושים עם כל זה...) שבעצם אין לי שימוש לקופסאות הגלוסיבוקס...

    בעבודה אין לי כזו ערכה מרשימה בעיקר כי הכל בתיק גם ככה. על השולחן יש באלם וקרם ידיים.. אה, ולאור הקיץ והעובדה שיש לי לפעמים נסיעות בלתי צפויות גם ספריי הגנה מהשמש

    השבמחק
  27. אני חושבת שהשמפו הזה הוא סוג של "מוצר מדף" הכרחי אצל כל אחת. אצלי הוא יכול לשבת חודשים שלמים בלי שאני אגע בו, ואז פתאום באיזה יום אני חייבת חייבת אותו ומזל שהוא שם..
    קופסאות גלוסי מאד שימושיות לי! אני מאחסנת בהן המון ומארגנת איתן מגרות.

    השבמחק