‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.8.2012

אגדת הלבבות השבורים

היה הייתה נסיכה יפה ונחשקת, בעלת סטייל צבעוני וגורג'ס. הנסיכה טיילה ברחבי ממלכתה ורבים חיזרו לפתחה. בנות האיכרים הפשוטות עלו לרגל אל ארמונה כדי שתלמד אותם את סודות ההצלחה שלה. הנסיכה שלטה בממלכה שנים רבות והמחזרים לא הפסיקו להידפק על דלתה.
אבל או-אז פלשה אל הממלכה אויבת - מכשיפה מרושעת. היא חצתה אוקיינוסים ויבשות כדי להגיע לממלכתה של הנסיכה ומטרתה הזדונית הייתה להתחרות בנסיכה, להסתנן לכל מעוזי שליטתה ולערער את אמון בנות האיכרים בה. המכשיפה הייתה בת למשפחה עשירה אשר כבשה כבר מאות ממלכות לפני שהגיעה לממלכתה של הנסיכה.
בצר לה, הנסיכה התכנסה בארמונה וסירבה להקשיב לעצת חברי מועצת החכמים אשר ייעצו לה להלחם במכשיפה בכל אמצעי העומד ברשותה.
וכך, משנה לשנה, ארמונה של הנסיכה הפך למוזנח, הנסיכה עצמה הזדקנה ואיבדה מחינה, ואחרי פלישת המכשיפה ראו אויבים אחרים כי טוב והסתננו אף הם אל ממלכתה של הנסיכה ובה הם שגשגו והצליחו מעבר לכל הצלחה שהנסיכה אי פעם זכתה לה.
יום אחד התעוררה הנסיכה ושאלה: ראי ראי שעל הקיר, מי הנסיכה הכי נשכחת בעיר? הראי, במבוכה, השיב לה "את נסיכתי". הנסיכה החליטה לעשות מעשה ובחנה את הנכסים שיש ברשותה. האם תוכל למכור אותם לכל המרבה במחיר? או שמא הפתרון הוא דווקא למכור את מרכולתה בזול, וכך לפתות את בנות האיכרים בחזרה אל ארמונה?
וכך פצחה הנסיכה במתקפה אשר כללה הנחות של עד 110% על כל מרכולתה, שליחת מסרוני פיות עם שוברי מתנה לבנות האיכרים אשר פעם היו מעריצותיה ועשתה כל דבר על מנת להחזיר מעט מהעטרה אל יושנה.
הנסיכה לא חיה באושר ועושר, וטרם מצאה את הנסיך שלה, אבל תוכנית המתקפה של הנסיכה דווקא הצליחה לה והחזירה אותה לעניינים. 
אחת המתנות אשר חילקה הנסיכה לבנות האיכרים, היא ערכת יום אהבה מיוחדת. הערכה מכילה שפתון, מברשת שפתיים, גלוס ועיפרון עיניים/שפתיים. הנסיכה חילקה את הערכה במחיר מוזל של 300 ש"ח. 
הנסיכה הצליחה לקסום קסמים וליצור מוצרים מוצלחים. השפתון אדום ועשיר, מברשת השפתיים קטנה ומדוייקת, עיפרון העיניים עמיד אפילו בפני דמעותיהן של בנות האיכרים והגלוס גליטרי כ"כ עד כדי שיסנוור כל נסיך או בן איכרים אשר יביט על נתינותיה של הנסיכה.
אחת מבנות האיכרים אשר קיבלה מסרון פיות מהנסיכה, הלכה ורכשה לעצמה עיפרון מינרלי לשפתיים בגוון ניודי ומחמיא. בזכות מסרון הפיות, העיפרון עלה לבת האיכרים רק 2 שקלים!
ראו בנות האיכרים כי טוב, התמרחו והתאפרו עם מיטב מתנותיה של הנסיכה ולבם של כל הנסיכים ובני האיכרים פעם בתשוקה אליהן. כל העם התחבק והתנשק, ושלח גם אל הנסיכה XOXO. 
הסוף!

אז עד כאן פינת האגדות גרים בבלוג. בואו נדבר רגע ברצינות על רשת איל-מקיאג'.
מדובר אכן בנסיכה זקנה, אחת מחלוצות חנויות הקונספט לאיפור בארץ. הם פעילים כאן כבר למעלה מעשור, ומלבד החנויות ישנה כמובן גם האקדמיה לאיפור אשר הכשירה רבים מדור המאפרות והמאפרים הצעירים הפעילים היום בארץ. 
אבל משהו קרה בדרך, ואיל מקיאג' איבדו הרבה מהרלוונטיות וההצלחה שלהם. רשת מאק פרצה לחיינו בסערה וכבשה כל חלקה טובה והרגילה את הקונה הישראלית לחנויות מפוצצות בסחורה, נקיות, מסודרות והמאפרות מתוקתקות ומבינות עניין. לצערי, הרשת הישראלית לא הצליחה לעמוד בקצב ונפלה איפושהו מאחור. אחת הבעיות המרכזיות של הרשת היא השרות שמקבלים מהנציגות בחנויות, ובאמת שאין לי צורך להרחיב כאן כי אני חולקת את אותו ניסיון עם רבות אחרות.
אבל בואו נשים רגע את השם "איל מקיאג'" בצד ונתמקד במוצרים, שהרי הם אמורים להיות מרכז הביקורת שלנו על הרשת. כרגע יש ברשותי 6 מוצרים מבית איל מקיאג' ואני יכולה להגיד שמ-5 מתוכם אני נהנת וחושבת שהם מוצלחים ובאיכות טובה. הזכור במיוחד הוא שפתון Apricot הכתמתם והנהדר שרכשתי עם קופון יום ההולדת שלי. כמו כן, רכשתי שם לאחרונה את עיפרון השפתיים שראיתן למעלה, שוב עם קופון של הנחה משמעותית, ואני משתמשת בו בהנאה כמעט כל יום.
קיבלתי לסקירה את ערכת יום האהבה (אשר עדיין זמינה בחנויות) וגם מתוכה התרשמתי מהשפתון האדום בעל הפיגמנטיות המצויינת בגוון Sweatheart. עיפרון העיניים המינרלי הוא אמנם לא העיפרון השחור ביותר שאי פעם נתקלתי בו וגם קצת פחות רך מעפרונות שאני רגילה להשתמש בהם, אבל הוא שימושי בהחלט ואפילו עמיד על קווי המים. כמו כן - מברשת השפתיים עושה את מה שמברשת שפתיים צריכה לעשות. רק מהגלוס קצת פחות התלהבתי כיוון שהוא מכיל ריכוז נצנצנים מאד גבוה שמרגישים קצת כמו חול על השפתיים.
מחירי המוצרים ברשת גבוהים (לדוגמה עיפרון שפתיים עולה 90 ש"ח), אבל יש שם מבצעי הנחות תמידיים ולנרשמות למועדון הלקוחות מובטחים אסמסים לאורך השנה עם כל מיני קופוני הנחה שניתן לממש בחנות בלי תנאים, ממש לקחת מוצרים בחינם. שפתון יום ההולדת שלי לא עלה לי שקל (קופון יומולדת בשווי 100 ש"ח), לעומת עיפרון השפתיים שבו השקעתי סכום עתק של 2 שקלים (קופון הנחה של 74 ש"ח+כל מיני מבצעי הנחות שהיו). האסטרטגיה הזאת מצליחה להם, כי בסתם יום של חול לא הייתי חושבת להכנס לחנויות שלהם. עם קופון לעומת זאת, אני נכנסת גם נכנסת. אמנם אני לא קונה מעבר למה שאני מקבלת בכמעט חינם, אבל אני מניחה שיש לקוחות רבות שכן.
אז נכון שכמעט תמיד אני צריכה לעבור 7 מדורי גיהנום של שירות מבולבל ומרגיז עד שאני מגיעה לקופה, אבל כשאני מתחילה להשתמש במוצרים בבית ונהנת מהם זה מצליח קצת להשכיח את החוויה בחנות עצמה.
שורה תחתונה: כשהמוצר הוא טוב צריך להודות בכך, והנה אני מודה. אני חושבת שלרשת יש מוצרים שניתן וצריך להתגאות בהם והם שווים את הכסף של הרוכשת אותם. גם מבצעי ההנחות שלהם מוצלחים ומצליחים למשוך את הנשים לחנויות.
אבל לא הכל וורוד וקסום ולדעתי לרשת יש הרבה עבודה להשקיע לפני שהיא תוכל לחזור לימי הזוהר. החנויות זקוקות לריענון דחוף, הצוות צריך לדעת לשמור על הטסטסים מסודרים ונקיים ולקבל את פני כל לקוחה בסבר פנים יפות, גם כאלה שיוצאות עם שפתון בחינם. אם כבר מדברים על הצוות - גם הוא זקוק לעבור מתיחת פנים ורענון והרשת זקוקה בדחיפות לדם חדש בחנויות ומאחורי הקריאייטיב של בית הספר לאיפור. צריך להתקדם מעבר לאיפור בסגנון לבנוני וברונזר קוקה על כל הפנים - יש עולם שלם של איפור מודרני, קליל, יצירתי ורענן שם בחוץ ורשת איל מקיאג' חייבת למצוא אותו ולהתחבר אליו.
הלקוחה הישראלית כבר הוכיחה בעבר שהיא יודעת לפרגן ואני זוכרת ימים יפים בהם סניפי הרשת היו חדשים, נקיים ועמוסים. היום סניפי הרשתות המתחרות עמוסות יותר ולכן צריך לעשות חושבים, למצוא איפה טעינו ולהמשיך משם הלאה. 
המוצרים של הרשת טובים, לא מגיע להם את הבמה הטובה ביותר שאפשר לתת?

ותאכלס לגבי ערכת חג האהבה. תוכלו להרכיב ערכה של שפתון, עיפרון שפתיים/עיניים, מברשת שפתיים וגלוס מסוג "Glitzy" - בכל צבע שתבחרו בעלות של 300 ש"ח. רק כדי לסבר את האוזן - עלות כל המוצרים לפני הנחה היא 424 ש"ח. לדעתי זה נחמד שאפשר לבחור את הגוונים, זה מאפשר הרבה יותר מרחב תמרון.

בואו נפתח את הנושא הזה לדיון - איפה אתן ביחס לאיל מקיאג'? מה דעתכן על המוצרים שלהם, ועל הרשת בכללותה? ספרו לי!

גילוי נאות: את ערכת חג האהבה קיבלתי לסקירה

43 תגובות:

  1. נסיכה על אסיד :P
    מסכימה איתך לגבי כל מה שכתבת לגבי הרשת. בתקופת יום ההולדת שלי רכשתי שלושה פיגמנטים בפחות מ-100 ש"ח הודות למבצעים השונים.
    עברתי גיהנום והמתנה של למעלה מחצי שעה בתור, שגם בסיומה לא הצליחו לחייב אותי באשראי אלא רק במזומן, אבל בסופו של דבר יש לי שלושה מוצרים שאני מרוצה מהם.
    רק עבור מוצרים זולים כל כך אני מוכנה לספוג שירות כזה, אבל חבל שזה צריך להיות כך מלכתחילה. למה אי אפשר להעניק גם מחירים הוגנים וגם שירות טוב?
    במהלך ההמתנה הארוכה היו כמה נקודות שבירה שבהן כמעט הסתובבתי והלכתי.

    השבמחק
  2. גם לי היו כמה רגעי כמעט שבירה כשמימשתי את קופון יום ההולדת שלי וחבל שכך. אם הייתי נכנעת לא הייתי חוזרת הביתה עם השפתון הכתום שבתאכלס כיום אני נהנת ממנו מאד. השירות עושה הרבה פעמים עוול למוצרים וראוי שהם יהיו מודעים לכך ולפחות ינסו לשפר ולתקן.

    השבמחק
  3. מסכימה עם כך שהמוצרים שלהם בחלקם לא רעים. יש להם צלליות נהדרות והאודמים גם. מצד שני, השרות כ"כ ירוד וחצוף והסטנדים כ"כ מלוכלכים שאני לא נכנסת לשם


    בעבר הייתי קונה שם קבוע (ממש מזמן) אבל התחילו לעשות לי קטעים לא יפים (אין לי כח לפרט, כתבתי על זה מזמן בבלוג שלי) הגעתי למסקנה שרשת שמתנהגת כך ללקוחות שלה, אין לה זכות קיום


    מוצרים איכותיים אפשר למצוא במקומות אחרים. ואגב, כל מבצעי הכסאח גורמים לי לתהות, א. האם הרשת בקריסה ונאלצת לעשות כאלו מבצעים ? ב. בהנחה שגם במבצעי הכסאח הם מרוויחים, זה אומר שבשוטף המחירים שלהם גבוהים מידי.


    אין לי מושג מי אחראי על השרות ברשת, אבל נראה שהוא מתעקש לעשות כל טעות בספר

    השבמחק
  4. סיפר חמוד ומשעשע אלא שבמקרה הזה איל מקיאג' היא יותר המלכה הרעה שבסיפור אגדה, זו שרצתה יותר מידי על חשבון כולם ללא כל הבחנה עד שהיא גרמה לחורבן האישי שלה. לצערי כשהשירות כל כך גרוע וההתיחסות ללקוחות ולתלמידות ולעובדי החברה היא כה מחפירה לא באמת ניתן להפריד בין טיב המוצר לשירות ולתדמית הרעה שנוצרה. עצם העובדה שכל השמות הגדולים שבזכותה איל מקיאג' התפרסמה אינם שם יותר רק מוכיחה כי דבר לא השתנה בממלכת הרשע. איל מקיאג' מעולם לא הייתה נסיכה אם כי מכשפה בתחפושת ואילו הלקוחה והמאפרת היא סוג של שלגיה שרצתה להאמין כי המכשפה רוצה בטובתה עד שזו ניסתה להצליח על חשבונה.

    צר לי אבל את חרם הצרכנים שהתחלתי כבר לפני שנים אמשיך לקיים וכף רגלי לא תדרוך שם

    השבמחק
  5. אני מודה, לא נכנסתי לאיל מקיאז' כבר שנתיים. מהפחד. אני צריכה מישהי שתבוא להחזיק לי את היד שאני לא אוכל שם למישהי את הראש. הפעם האחרונה הייתה טראומטית מאוד.

    השבמחק
  6. אני דווקא רוצה להתייחס לרשת "מאדינה", זו הרשת שבזכותה התחלתי להתאפר, הייתי קונה שם כמעט את כל האיפור שלי, ובפרט את איפור הבסיס (מייק אפ, קונסילר, פודרה...) אבל עם השנים נחשפתי למותגים נוספים וגם התחלתי להרגיש שאני תמיד לבד בחנות. כמו כן אני שמה לב שמוצרי הרשת כמעט ולא מוזכרים בבלוגים/בפורום של תפוז. מישהי יכולה להאיר את עיניי למה? כי מההתרשמות האישית שלי זו רשת מקצועית ויש לה מה להציע.

    השבמחק
  7. לא מזמן התקשרו אלי מאיל מקיאג' והזמינו אותי ל"שיעור איפור" בחינם. כמובן ששיעור האיפור התבטא בזה שאחת המאפרות בחנות עשתה עלי איפור פנים שלם והמליצה לי על המוצרים בהם השתמשה. הבעיה שלי הייתה שהמאפרת עצמה לא נראתה כל כך טוב, המייקאפ שלה נראה כאילו מרחה אותו באמצעות שפכטל, והמראה הכללי שלה היה עייף. וכשהאיפור מלווה בהמלצות כמו "אני בעצמי משתמשת במוצר הזה", היה לי ברור שאתקשה לקנות משם משהו... מה גם שלא כל כך אהבתי את האיפור עלי.
    בסוף ה"שיעור" היא הסבירה שיש לי משהו כמו 70 אחוז הנחה כמעט על הכל, ובגלל שלא היה לי נעים, יצאתי משם עם צללית ב-30 ש"ח ותוחם שפתיים ב-20. אני חייבת להודות שהצללית טובה יחסית, אני משתמשת בה כאייליינר והיא מאוד עמידה (עם פריימר כמובן). לא יכולתי שלא לחשוב שאולי הרשת צריכה להשקיע בצוות יותר מיומן, ושנראה טוב יותר, כדי לשכנע נשים לרכוש את המוצרים.

    השבמחק
  8. שמעתי על איל מקיאג' כבר מזמן אך יצא לי להכנס רק חודש שעבר כשהייתה להם הגרלה דרך האינטרנט, וזכיתי ב75 ש"ח לקניות. אז בדקתי קצת בבלוגים פה, הגעתי מוכנה נפשית למוכרות מציקות ודוחפות מוצרים וידעתי לבקש בדיוק את העיפרון שמצא חן בעיני לפי הסווטצ'ים. ואז נכנסתי, היו כמה מוכרות וכולן היו ממש נחמדות, הראתי את הקופון וביקשתי את העיפרון. העבירו לי בלי בעיה והזכירו שיש להם איזה מבצע, אמרתי שאני לא מעוניינת עכשיו. כשנתנו לי את העיפרון ראיתי שזה אמנם חום אבל לא זה שביקשתי, ומיד החליפו לי אותו. לא יצא לי ממש לבדוק איכות בנתיים, אבל הפיגמנט שלו ממש יפה :)
    ואם לקצר את הכל, דעתי עליהם כרגע דווקא דיי חיובית. נכון שהמחירים מוגזמים, אבל באופן קבוע יש להם מבצעים (קנה ב500 שלם 200 או אם קונים 5 שפתונים מקבלים עליהם 70% הנחה) ככה שבסופו של דבר קשה לשלם שם מעל ומעבר לשווי המוצרים.

    השבמחק
  9. אולי כי יחסי הציבור של הרשת לא עושים עבודה מספיק טובה כמו חברות אחרות (לא שולחים מוצרים להתנסות וכו')? לראיה, כשיצא ליין המברשות והספוגיות החדש, הרבה בלוגריות כן התייחסו לזה - אחרי שקיבלו את המוצרים לסקירה...

    השבמחק
  10. מוצרים טובים אפשר למצוא בלא מעט חברות ולכן כל שאר פרמטרים שציינת - ריענון הכל כך דרוש, שירות לקוחות ותמחור (לפני מבצעים הזוים) הוא בגדר חובה. אני נכנסתי לסניף שלהם פעמיים וגם בפעמיים אלו הצליחו לי לא להעניק חווית שירות. פשוט הרגשה של חובבנות ואי רצון להתקדם קדימה...

    השבמחק
  11. :-) קודם כל כתב ממש יפה,מהנה לקריאה ומשעשע.
    לדבר על איל מקיאג' זה כבר לא כל כך משעשע....
    בהחלט נראה שהחבר'ה שם לא רוצים לשנות/להשתנות אלא להמשיך במגמת הירידה ועשיית הטעויות.
    יש לציין שכשהיה צריך לציין לשבח מוכרת שנתנה שירות טוב אז עשיתי זאת אבל כיום?
    אין את מי לציין לשבח, החברה חייבת לי 200 שקלים מחודש פברואר על איזה קורס שנרשמתי ולבסוף היה בחינם ועד היום אני רודפת אחריהם ואין זיכוי ולא תגובה...
    בקיצור, צפי פיצוץ תגובות לא מחמיאות על הרשת (בלשון המעטה)....לסיכום,
    אם הם רוצים לעלות על דרך המלך לדעתי הם צריכים לעשות שינוי אגרסיבי לכל מה שהיה פעם ובעיקר בנושא הניקיון.
    אין ספק שיש להם כמה מוצרים מעולים
    שבהחלט עושים עבודה יפה אבל גם יש להם מברשות (חלקן)על הפנים....
    אני כבר אליהם לא נכנסת האלטרנטיבות הקיימות בשוק הרבה יותר משתלמות, שוות ועם חווית שירות שכל כך חסרה להם.

    השבמחק
  12. איל מקיאג' לא עושים לי את זה לא מבחינת עיצוב החנויות ולא מבחינת השירות שאני שומעת עליו כל כך הרבה. אני חושבת שבפעם האחרונה הייתי שם לפני כעשור ואני לא מגזימה. יש כל כך הרבה אלטרנטיבות אחרות בשוק והם לדעתי נרדמו בשמירה. לגבי הקופונים וההנחות, מצד אחד זה נחמד, במיוחד כשאת מקבלת גם מוצר באיכות טובה. מצד שני יש כאן שוב את התופעה של התימחור המוגזם לצורך מתן הנחות גבוהות ואת זה אני בתור לקוחה ממש לא אוהבת.
    בתור מאפרת מתחילה, אם הייתי מגיעה לרשת הזאת ורואה מחירים אטרקטיביים (לא מבצעים, אלא תימחור סביר) יש סיכוי שאפילו הייתי קונה. לסיכום: שיתקדמו! שירות לקוחות זה הדבר החשוב ביותר ואחד שהם נכשלו בו כישלון מוחלט. ואני גם מסכימה לגבי מה שכתבת על הסגנון של האיפור.

    השבמחק
  13. מסכימה עם כל מה שרשמת, עוד דבר קטן שאותי מעצבן,
    ניתן לקנות את רוב המצרים שלהם ברשת בשקלים בודדים דיי בקלות,
    ככה שאני מבינה למה יש כל כך הרבה הנחות וחינמים

    השבמחק
  14. הרעיון של הערכה בהחלט חמוד, והמוצרים טובים מאוד.
    אני לא "זכיתי" לכל החוויות שאני קוראת עליהן, מכיוון שהרכישה האחרונה שלי מאיל מקיאג' הייתה אי שם ב2006 ולא זכורה לי כחוויה שלילית (כנראה בגלל שלא הבנתי כל כך באיפור וחיפשתי צללית לנשף הסיום של התיכון...)
    יש להם הרבה עבודה- ואני ממש מקווה שמישהו ירים את הכפפה וייקח אותם קדימה... הרי המוצרים טובים, אז לא חבל?
    הדיון שהתפתח פה מעניין מאוד ועליי לציין שעל אף שנאמרים דברים די קשים- הם נאמרים בצורה תרבותית ובונה.

    השבמחק
  15. קודם כל ממש נהניתי מהכתיבה שלך, פשוט מקסים! אבל אני נאלצת להסכים עם כרמית-- ממש לא הייתי בוחרת במטאפורת הנסיכה ומלבישה אותה על איל מקיאג'... הרשת הזו מלאה באנשים שמתעשרים על גבי הלקוחות - ובצורה הכי מכוערת שאפשר. זה ברור שעסק צריך להרוויח אבל התמחורים ההזויים שלהם והשירות הלוקה פשוט מסריחים מתאוות בצע. ועוד כשיודעים מאיפה הם קונים וכמה עולה להם זה בכלל מחרפן. ושירות הלקוחות? וכל ההתנהלות של הרשת בכלל- הכל שם רקוב. וזה ממש חבל, כי המוצרים שלהם ממש מעולים.
    עכשיו תשמעו סיפור:
    אני סיימתי קורס איפור שם השנה, ובטקס הסיום אמרו לי ולחברותיי לקורס שאין תעודות "כי המכונה מקולקלת". אמרו לנו שהתעודות יהיו מוכנות בשבוע שלאחר מכן, ושיתקשרו אלינו. נראה למישהי פה שהתקשרו אלינו? לא לא. כשאני וחברותיי התקשרנו שבוע אחרי שבוע ושאלנו מה עם התעודות, נענינו תמיד: התעודות בתל אביב, מחר לבנה (המזכירה שלהם בירושלים) נוסעת והיא תביא. נראה לכן שלבנה נסעה? אולי... נראה לכן שהיא חזרה עם תעודות? לא ולא.
    הסאגה הזו נמשכה חודשים על גבי חודשים, השקרים נמשכו ונמשכו, המכונה המשיכה להיות "מקולקלת", ולבנה המשיכה לנסוע לתל אביב ולחזור בידיים ריקות. עד שאני וחברתי החלטנו להרים את הכפפה ולא להניח לשירות הלקוחות שלהם. גייסנו בנות נוספות ויום אחרי יום התקשרנו, התלוננו, צעקנו- עד שסוף סוף יוליה משירות הלקוחות "פתאום" מצאה את התעודות שלי ושל חברתי והבטיחה שהיא שולחת לנו אוותן לירושלים עוד באותו היום עם הנהג שיוצא לעיר הקודש. הנהג כנראה הלך לאיבוד בדרך כי לקח לו שבוע להגיע. אה כן- וזה אחרי שאיימנו בתביעה- פתאום התעודות הגיעו לירושלים, ואפילו שתיים!
    עכשיו- רק אני ועוד אחת קיבלנו את התעודות מכל הקורס, וזה בגלל שעשינו רעש ובלגן. אני באמת לא מבינה למה זה היה צריך להגיע למצב כזה, מה הבעיה שלהם לתת תעודות, ולמה יתר הבנות בקורס טרם קיבלו? זה פשוט מסריח!!
    אני יכולה לכתוב פה עוד עמודים על הרשת הזו, אבל אני פשוט אפנה אותך, ישראלה, וגם את מי שהיה לה את כוח לקרוא עד פה לפוסט שכתבתי על איל מקיאג', שם נתתי גם כמה טיפים להתנהלות מול הרשת הזו. :
    http://masksoffmaskson.blogspot.com/2012/07/blog-post_20.html

    השבמחק
  16. אין לי שום חוויה איתם, כי אף פעם לא נכנסתי לחנות... כשגרתי בארץ זה היה ממש לא בטווח המחירים שלי ועכשיו אני גרה בארה"ב ואין פה אל מקיאג'... אז למה אני מגיבה בכל זאת? כי הרבה מהמוצרים שלהם לפי הסקירה הזאת: http://masksoffmaskson.blogspot.com/2012/04/blog-post.html הם ממ*א*ד
    מה שאומר שכשמזמינים מהאינטרנט המחיר הוא בערך שליש!


    מבשרת השפתיים עולה באתר 5$ למשל. לא התחשק לי לצוד את שאר המוצרים, אני לא יודעת אם כולם קיימים שם או רק חלק, אבל שווה לבדוק.

    השבמחק
  17. איה תודה על הקישור אבל אני רוצה לתקן: יש כמה מוצרים של איל מקיאג' שאפשר לקנות במאד מינרלס ואפשר לראות בפוסט שצרפת , אבל מברשות לא כלולות בקטגוריה הזו. למען האמת אין לי מושג מי מייצר את המברשות של איל מקיאג'.
    מה שכן- איל מקיאג' קונה רבים מהמוצרים שלה מחברה אמריקאית שנקראת
    Lady Bird
    חברה שמוכרת בסיטונאות וגם ליחידים בהזמנות מעל 200 דולר. מה שהם עושים זה להתאים לכל חברה אריזות ולוגו. המוצרים הם אותם מוצרים אצל מלא חברות ודוגמא לכך הן האייליינרים ג'ל והספריי המקבע שיש גם אצל איל מקיאג' וגם במאד מינרלס.

    השבמחק
  18. ראיתי מברשת באתר שלהם שנראת מאוד מאוד דומה.
    בכל מקרה, במברשות אני בדרך כלל בקראון ברשס שמוכרים מברשות לרוב הרשתות וגם מוכרים ליחידים.
    http://crownbrush.us/

    אני חושבת שהם מייצרים את המברשות של ספורה אבל באתר זה בערך עשירית מחיר.

    השבמחק
  19. אני יודעת שחלק מהמוצרים הם של מאד מינדראלס, סקרתי כאן את האייליינר קרם שלהם ועשיתי השוואה בין המחיר בחנות לזה באתר. גם אותו אגב רכשתי אצלהם רק כי היה לי 100% הנחה עם קופון כלשהו....
    בכל מקרה איפור בארץ תמיד יותר יקר מבחו"ל או באינטרנט, אני כבר כמעט לא קונה כאן כלום בלי מבצע של לפחות 60% הנחה....

    השבמחק
  20. תודה!
    את לא הראשונה שמספרת לי סיפור כזה על תעודות. אני לא מבינה הרבה בעניין תקפות תעודה של מאפרת, אבל יש לי התחושה שאולי אין להם את הרישיון לחלק אותן. אני לא יודעת בדיוק..
    זה בזיוני ולדעתי פשוט צריך להפסיק להרשם לביה"ס שלהם. מלבד העבודה שלדעתי שיטות האיפור שלהם מיושנות מאד, יש כ"כ הרבה אופציות אחרות בשוק, שלא חייבים להתעקש על איל-מקיאג'. פעם הם היו כמעט יחידים בתחומם, אבל לא עוד...

    השבמחק
  21. יצאת בזול! כנראה נטשת את הרשת בדיוק כשהדברים התחילו להידרדר....
    אני מסכימה איתך שנוצר פה דיון מעניין ושהבנות מוציאות מהבטן הרבה מרמור, אבל הן בהחלט עושות את זה בצורה מכובדת :-)

    השבמחק
  22. אם לא הייתי מקבלת את הקופונים שלהם לא הייתי גם אני נכנסת אליהם לעולם, כמוך. כשהייתי בת 17 עוד קניתי שם דבר או שניים, אבל זה הפסיק מהר מאד.. האמת שכבר אז לא אהבתי את היחס של המאפרות, עניין השירותיות אצלהם זו בעיה שנמשכת עוד מהימים הטובים שלהם. זה רק מוכיח שאידיאולוגיית השירות של הרשת רקובה מהיסוד.
    לדעתי התמחור ההתחלתי הגבוה וכל המבצעים של 110% אחוז הנחה מגחיכים את הרשת ואת המוצרים שלה. זה נראה פשוט מטופש ונותן תחושה של מכירת חיסול. אבל את השיטה הזו לא הם המציאו, צריך במקום להאשים את הסופר פארם, משביר, אפריל.....

    השבמחק
  23. נתחיל בפרגון על הדימיון העשיר בכתיבה. חמוד, מתוק, מבדר ומרענן.
    בנוגע לאייל מקיאג׳ אין לי הרבה מה להוסיף. הגדרת נכון מאוד את הבעיות המרכזיות שפגעו בתדמית שלה ובהמשך גם בכיס שלה. מקווה שאנשי השיווק יקחו לתשומת ליבם חלק מהדברים שעלו פה ויבדקו איך ניתן לשנות זאת. טיפ קטן לחברה: חשיבה מחוץ לקופסא יכולה פה רק להועיל! לא ללכת על בטוח כי זה שיהיה מצופה ממנה בשלב זה... בהצלחה.
    פוסט מקסים :-)

    השבמחק
  24. תודה!
    מלכתחילה כשכתבתי את הפוסט היה לי ברור שהתגובות כאן לא יהיו מחמיאות לרשת. אבל זו הייתה המטרה שלי, ליצור דיון ולתת לכל אחת במה להגיד את דעתה ולחלוק מהחוויות שלה איתן. לדעתי חשוב להוציא את הדברים אל האור, במקום העניין הזה של "לא קונים באיל מקיאג' כי ככה". חשוב לערוך דיון מסודר בנושא :-)
    בקשר לניקיון בסניפים - למען האמת בכל פעם שאני נכנסת לסניף שלהם יש לי התחושה שזה כאילו אין יד מנהלת לרשת ושלאף אחד לא אכפת.

    השבמחק
  25. לא רק שהם לא מתקדמים קדימה, הם נופלים אחורה!
    גם אני עברתי 7 מדורי גיהנום עד שיצאתי עם המוצרים שלי, זה לא היה כיף... זה מרגיש כאילו לא משנה מה תעשי, הן יעשו לך בעיות שם.

    השבמחק
  26. הבנות בסניף שלך הן ככל הנראה הנציגות הסימפטיות היחידות של הרשת....
    בכל סניף שנכנסתי אליו במהלך השנים זכיתי לשירות על הפנים

    השבמחק
  27. אני לא מאמינה שהם עדיין בקטע של להתקשר אל אנשים ולהזמין אותם לשיעור חינם, הם היו עושים את זה עוד כשהייתי בת 17...
    אצלי בסניף שתי הנציגות די מבוגרות וכמעט לא מאופרות וזה ניראה כאילו הן לא למדו איפור מקצועי יום אחד בימי חייהן. לא הייתי לוקחת מהן שיעורים גם אם היו משלמים לי.....

    השבמחק
  28. את מאדינה מילנו אני לא מכירה כי אני כמעט ולעולם לא קונה משם. לדעתי התמחור שלהם תמיד היה מוגזם וכדי להוסיף חטא על פשע, אין להם כמעט מבצעים וגם אלה שיש אינם משתלמים.
    אני מוכנה לנסות כמעט כל מוצר של כל מותג, בתנאי שאני לא מרגישה ששודדים אותי לאור היום....

    השבמחק
  29. למה שתיכנסי? אם לא הייתי מקבלת מהם מוצרים בחינם עם כל מיני קופונים פעם בכמה חודשים גם אני לא הייתי נכנסת.

    השבמחק
  30. לא טענתי שהנסיכה הייתה חמודה ויפה, יש גם נסיכות ביצ'יות ומעצבנות ;-)
    מבינה את הסיבות לחרם שלך והאמת שגם אני באותו מצב איתך. תמיד כשאני נכנסת לשם כדי לממש את אחד הקופונים שלי אני מקפידה לקנות רק משהו שאני אקבל לגמרי בחינם או שאצטרך להוסיף עבורו לא יותר מ-5 שקלים. לא מעוניינת לממן אותם כרגע.

    השבמחק
  31. מסכימה איתך, בשביל המוצרים שלהם לא צריך להכנס במיוחד. אפשר למצוא הרבה תחלופות בשוק. לכן הם חייבים לקחת את עצמם בידיים ולגרום לרשת להיות אטרקטיבית מספיק כדי שנחשיב אותה כאופציה.
    האמת, שלצערי אני לא חושבת שזה כבר יקרה. בגלל כל הטעויות שהם עושים מהספר, כמו שציינת, אני חושבת שהשיקום במקרה הזה הוא כמעט בלתי אפשרי...

    השבמחק
  32. בתור אחת שעבדה שם, אני יכולה להגיד קודם כל- שיש להם מוצרים פשוט מעולים. הצלליות שלהם (האבן והאבקה) באיכות גבוה מאד, לא נופלת משל מאק, ולעיתים אף עולה עליה. כנ"ל לגבי לא מעט מוצרים אחרים. הבעיה היא באמת בתדמית שנוצרה להם, תדמית של חברה לא רלוונטית, אולי אפילו קצת של "פרחות", משהו לא רלוונטי שכזה. זה קשור באופן ישיר לסוג הבנות שהם מעסיקים כמאפרות, למקצועיות שלהם וכו', ולחוסר התקתוק של הסניף. אפילו בפעמים שאני נכנסת בשביל לקבל את המתנה שאני מקבלת מהם ליומהולדת למשל, אני מוצאת את עצמי עומדת בסניף איזה חצי שעה כי הבנות מסתבכות עם התוכנת תשלום במחשב, או מחפשות שעה את המוצר וכו'. יש הרגשה של חוסר מקצועיות. זה נובע גם מהבנות שעובדות שם, שלדעתי רובן פשוט לא נהנות מהעבודה ולא מעריכות את המותג. לפחות בזמני, לפני יותר מארבע שנים, היתה אווירה מאד לא נעימה ואנרגיה לא טובה, וזה משפיע. קיצר, מוצרים טובים, לפעמים גם מאפרות טובות, תלוי על מי אתן נופלות. אני פגשתי שם גם בנות מאד מוצלחות ואיכותיות שעבדו שם, אבל בדר"כ זה לזמן מאד קצר, עד שהן מבינות שאי אפשר ככה וממשיכות הלאה. שלא נדבר על הסירוס המקצועי שהרשת עושה למאפרות, כשהיא לא מאפשרת להן לעבוד באופן עצמאי (לאפר לקוחות מחוץ לסניף). בקיצור, חברה עם מוצרים טובים מאד ביד (חלק יותר חלק פחות, אבל זה בכל חברה, גם במאק), שצריכה לעבור מתיחת פנים רצינית מבחינה תדמיתית. א

    השבמחק
  33. נהנתי מאוד מקריאת הפוסט!
    והסתקרנתי מאוד על איזו חברה את מדברת ;)
    מעולם לא נכנסתי ל א"מ. עם מה ששמעתי על השירות שלהם, פשוט לא עשה לי חשק.
    בעצם נכנסתי לעולם האיפור דרך חברה שקראה באדיקות בפורום איפור. עשינו יחד קורס במאדינה (אז התלבטנו בינם לבין מאק) ואז, כשהיא הביאה אותי גם לפורום איפור הבנתי עם מי יש לי עסק והעדפתי להמנע לגמרי.
    יש לי צללית אחת ועפרון אחד שקיבלתי משתי חברות שונות.
    העפרון מעצבן אותי מוות אבל טרם רכשתי לו תחליף .. גם זה יגיע.. והצללית נחמד פשוט לא בשימוש רחב
    אני חושבת שעם שינוי הצוות הקיים ושיטת המכירות הם יוכלו לחזור להיות מוערכים אבל אני פשוט לא רואה את זה קורה..
    אני שונאת את המבצעי חיסולים האלה (כמו בסופר פארם). מעדיפה מחיר רגיל וקבוע למוצר.

    השבמחק
  34. אני מסכימה איתך, אני למדתי שם ב2007 ורגע אחרי שהתחלתי את הלימודים היחס אליי השתנה,
    ואחרי שהם קיבלו ממני את הכסף הם כבר לא היו צריכים להיות נחמדים ושירותיים.
    בתקפת הלימודים קניתי שם איפור באלפי שקלים, האיפור שלהם מעולה (למרות שבאמת יקר מדי) והמרצים היו מדהימים,
    אבל היחס שלהם גרם לי לזה שלא נכנסתי אליהם מ 2007 ועד לפני שבועיים. לפני שבועיים קיבלתי מהם 100 ש"ח מתנת יום הולדת אז נכנסתי, קניתי צללית וסילאנט ואני מאוד מרוצה מהם.
    בחנות הרגשתי שהמוכרת מנסה לדחוף לי מוצרים בדרגה כל כך מוגזמת שהיא יותר מציקה מדיילות בסופר פארם, אבל אני מורגלת אז התעלמתי.
    בקיצור, במבצעים והנחות אני אכנס אליהם אולי, למרות שהם לא כל כך מחדשים והסחורה שלהם לא כל כך מתקדמת...
    במחיר מלא אין מצב שאני אקנה שם משהו או אסול את ההצקות של המוכרות...


    ואהבתי את הסיפור המקסים שלך :-)

    השבמחק
  35. אני כ"כ נרתעת מהסיפורים על השירות המזעזע שלא נכנסתי לשם עד היום. מצד אחד הקונספט שאפשר לממש שובר מתנה בכל סכום בלי התחייבות להשקיע סכום מעבר הוא נחמד ויפה. מצד שני, לדעתי זה קצת מראה על התנהלות נואשת.
    אני רק מקווה שבאיל מקיאג' מבינים כמה נזק הם גורמים לעצמם עם שירות גרוע, ומקווה שמישהו שם עושה מאמצים כדי לשפר את זה

    השבמחק
  36. זה תמיד מוזר לי שבנות אומרות שמעולם לא יצא להן להכנס לשם, זה נדמה לי כאילו לכולן הייתה איזושהי חוויה כזו או אחרת איתם. אבל למזלך ניצלת...

    השבמחק
  37. אני מוכנה לסבול את השירות שלהם רק כשאני יוצאת משם עם מוצר חינם. אין מצב שאני מוציאה שם כסף "אמיתי" ולא משנה כמה המוצר מצויין. לא מגיע להם שאני אהפוך להיות לקוחה קבועה, עם איך שהשירות שם נראה כרגע.

    השבמחק
  38. תודה!
    מזלך שהצלחת להמנע מכניסה אליהם כל השנים האלה. אני זוכרת את ימי הזוהר כשהסניפים היו מפוצצים, ולאט לאט זה הידרדר והידרדר. אני הפסקתי להכנס אליהם מיוזמתי כשכפו עליי שם מן סדנת איפור הזויה שבסופה יצאתי מהסניף עם פנים של ליצן. לא היה לי חשק לחזור על החוויה ו/או לקבל עצות על רכישת מוצרי איפור ממאפרות שאיפרו אותי בצורה כזאת

    השבמחק
  39. תודה רבה!
    מסכימה איתך שצריכה להיות פה מהפיכה של 180 מעלות ושינוי מהקצה אל הקצה, אחרת זה לא יילך...

    השבמחק
  40. אני יודעת על האייליינרים שלהם שזמינים באתר של מאד מינרלס, את כל שאר המוצרים שלהם אני לא אדע לאתר

    השבמחק
  41. אני חושבת שהרבה מהשירות הגרוע שמקבלים בסניפים נובע מהיחס של הרשת אל העובדות שלה. עובדת שלא מרוצה במקום העבודה שלה, זה לחלוטין יקרין החוצה על הלקוחות. את לא הראשונה שמספרת על תנאי עבודה מחפירים שם וחבל שכך. כל עבודה מכבדת עת בעליה, אבל מעביד שלא מכבד את עובדיו לא זכאי שהלקוחות יכבדו אותו ויקנו אצלו בחנות.

    השבמחק
  42. אחרי חווית לימודים במכללה שלהם (שזה כבר נושא לפוסט משל עצמו, אגב..) שהביאה להיכרות די מעמיקה עם המוצרים שלהם ועם סגנון האיפור שלהם, המסקנה הנחרצת שלי היא: כשאתן הולכות לקנות, תביאו איתכן ידע מוקדם בסיסי (לא ממש חסרות ביקורות ברשת), והרבה הרבה היגיון בריא.המוצרים שלהם באיכות מאוד משתנה ולא כל מוצר מתאים לכל אחת (בניגוד למה שהם מנסה לטעון). למשל, המייקאפ הנוזלי שלהם מאוד מסכתי וכבד בעיני, לעומת זאת הפודרה באבקה מעולה. הקוקה אומנם יכולה ליצור הצללות מאוד דרמטיות ויפות, אבל בהחלט צריך מיומנות בשימוש בה ולמכור אותה כמוצר מצליל לכל גווני העור נראה לי קצת הזוי. המוכרות לא תמיד ידעו להתאים לכן את המוצר הנכון מתוך המבחר ולכן כדאי לכן לסמוך בעיקר על עצמכן.
    ובתכלס: השפתונים טובים מאוד עם כי לחלקם יש ריח קצת מוזר, הצלליות הדחוסות טובות מאוד (למרות שיש נפילות פה ושם). בסה"כ אני מתרחקת בעיקר ממוצרי הבסיס שלהם (מייקאפים והקונסלרים למיניהם) וממברשות הפנים. מברשות העיניים והשפתיים חביבות אך לא משהו ששווה להוציא עליו הרבה כסף. מה שמביא לנקודה האחרונה: אם זה לא במבצע, זה לא נכנס לשקית. ממש אין סיבה לקנות משהו במחיר מלא כשבעוד שבוע- שבועיים יהיה אותו בחצי מחיר לפחות.
    זה הכל, סליחה על החפירה ומקווה שעזרתי למישהי/ו :)

    השבמחק
  43. את מוזמנת לבוא לחפור כאן בכל עת, בשביל זה יש את מחלקת התגובות בבלוג :-)
    מוצרי בסיס אני לעולם לא אקנה משם גם אם ישלמו לי, הם כולם נראים לי בפורמולות מאד מיושנות וכבדות. מהשפתונים לעומת זאת מאד התרשמתי לטובה וגם הצלליות שלהם טובות. אני חושבת שבשביל להזריק קצת צבע לאוסף ובמיוחד אם מחלקים את זה בכמעט חינם - זה סבבה

    השבמחק