‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.8.2012

עומד למבחן - Color Infaillible של L'oreal

חלפה שנה מאז הושקו כאן לראשונה הצלליות הבלתי מנוצחות של לוריאל, והגיעה השעה לבחון את יחסיי איתן. מי שהפכו לצלליות הדגל של המותג נוחתות על המדפים כל כמה חודשים בקולקציות חדשות, חלקן מוגבלות וחלקן תורמות עוד גוונים למבחר הקבוע.
האם יש הצדקה להייפ? נבדוק ונחליט

יש לי 4 מהצלליות האלה בנבחרת ובחרתי לדגום שתיים משני קצוות סקאלת הגוונים - כלומר שתיים כהות ושתיים בהירות. 
נתחיל עם השתיים הכהות - אחת חומה בשם Endless Chocolat והסגולה המכונה Purple Obsession.
ל-Endless Chocolat יש גוון חום חם עם שימר זהוב. שמה תואם את הגוון, יש לה באמת צבע שוקולדי עשיר, עמוק ופיגמנטי.
ל-Purple Obsession יש גוון כחול עם שימר כחלחל וגימור מטאלי. בהשוואה לצללית השוקולדית, היא קצת פחות עמוקה ועשירה, אבל בהחלט יש לה גוון מיוחד ותכשיטי. 
מה אהבתי? את הגוון העשיר והשימר שמעניק להן תת גוון ושמץ של דואו-כרומיות. אלה צלליות שאפשר לעבוד איתן בצורה מעניינת ולהגיע לתוצאות פחות שיגרתיות אם רק יודעים איך לעבוד איתן.
מה לא אהבתי? אני מוצאת שצריך להשקיע קצת יותר זמן בטשטוש שלהן. את כל הצלליות בסדרה הזאת עדיף להניח בצורה של טפיחות עם מברשת דחוסה, ולא להניח היישר לטשטושים. הגוון שלהן חזק ומתקבע על העפעף, וזה לא הופך אותן לצלליות אידיאליות לעבודות שהדגש בהן הוא על עבודות טשטוש מושלמות. 
שורה תחתונה: איכות הפיגמנט גבוהה, אך צריך לדעת איך לעבוד איתן ולאיזה צורך. לצורך עשיית ליירינג הן מעולות והצללית הסגולה במיוחד יכולה לתת תוצאות מעניינות עם הגימור המטאלי והשימר הכחול.
השתיים הבאות הן האחיות הבהירות בחבורה ומשלימות אחת את השני. Forever Pink הוורודה ו-Flashback Silver הלילכית. 
את Forever Pink כבר פגשתן בעבר בבלוג כשסקרתי אותה לבד בקיץ שעבר. בזמנו המלצתי עליה בחום, ואני לא חוזרת בי מההמלצה הזאת. צללית וורודה חמה, פיגמנטית עם שימר לא מכביד מידי וגם קלה יותר לטשטוש מאחיותיה הכהות.
Flashback Silver היא המצטרפת החדשה ביותר לאוסף שלי, אבל מהר מאד התברגה לראש רשימת הצלליות החביבות עליי. יש לה גוון סגול לילך כסוף וקר והיא פשוט מושלמת לשילובים שונים באיפור ערב, וגם לאיפור יום בשילוב עם אחותה הוורודה. 
מה אהבתי? הצלליות הבהירות מהסדרה מוכיחות את עצמן כהכי שימושיות עבורי. אני משתמשת בהן לבד, בשילוב עם צלליות אחרות וכצלליות היילייטר. בכל מצב הן מתפקדות נפלא והפיגמנט שלהן מעולה.
מה לא אהבתי? בכנות, אין לי מה לא לאהוב כאן. הדבר היחיד שאולי יכול להפריע הוא שגם אותן צריך להניח בטפיחות ולא במריחות, אחרת הן פשוט לא נדבקות טוב על העפעף. הגוונים הבהירים קלים יותר לטשטוש מהגוונים הכהים וניתן להשתמש בהם בשלל שילובים ויצירות.
שורה תחתונה: צלליות מנצחות עבורי. אני משתמשת בהן הרבה וכל פעם נהנת מהן מחדש. הוורסטיליות של הגוונים, נוחות השימוש ואיכות הצלליות עצמן כולם תורמים לחוויית השימוש ובהחלט יגרמו לי לקנות עוד מהן בעתיד.
אפשר להתרשם מהסוואטצ'ים שלצללית הסגולה יש את הגוון המעניין ביותר עם הטונים הכחולים והיפים שבה. אחריה האהובה עליי היא ככל הנראה הלילכית.
אז מה השורה התחתונה שלי לגבי כל סדרת הצלליות הזאת? לדעתי הצלליות הבהירות בסדרה הן השימושיות והידידותיות יותר למתאפרת. יש להן מרקם מעט קליל יותר והן רכות יותר למשחקי טשטוש. לעומת זאת, הצלליות הכהות בחבורה מתהדרות בגוונים עמוקים ויפים, ואפילו יחודיים, אבל קצת יותר קשה לעבוד איתן. אני מוצאת שבגלל המגבלה הזאת אני משתמשת הרבה פחות בסגולה ובחומה שיש לי, אלא מושיטה יד רק לצלליות הבהירות שקל לי איתן יותר. 
בכל מקרה, אני מוצאת שגם עם הבהירות וגם הכהות דרך ההנחה המועדפת היא באמצעות טפיחות של המברשת, במקום במריחה או בטשטוש. אמנם הצלליות ניראות דחוסות, אך בפועל הן בעצם אבקה בתפזורת שנדחסה היטב לתוך המיכל. כך שבפועל הן מתנהגות כמו צלליות אבקה רבות אחרות שיש לי ואופן השימוש בהן די דומה.
בניגוד לצלליות אבקה רגילות, הצלליות האלה דווקא עמידות למדי ואני מצליחה להוציא מהן 8 שעות ויותר גם ללא פריימר וגם בקיץ. מכובד ביותר!
ציון? 90
נימוק? אני מורידה 10 נקודות לצלליות הכהות על שהן מעט עקשניות וקשות יותר. מלבד זאת, באמת מגיע לסדרה הזאת ציון מושלם. לוריאל הצליחו להשיק סדרה מוצלחת ביותר ושוברת שיאי איכות קודמים של צלליות עממיות. לדעתי הן הצלליות הפיגמנטיות ביותר של מותג עממי כלשהו שנתקלתי בו. גם המחיר שלהן משחק תפקיד חשוב ומאז השקתן בארץ הן נמכרות ב"מחיר השקה" קבוע של 35 ש"ח. זה מחיר נפלא ומשתלם לכל הדעות לצללית יחידה, ובטח של מותג מיובא ובאיכות מצויינת. עובדה שלאט לאט אני אוספת מהן עוד ועוד ובקצב שלוריאל משחררים כל שני וחמישי עוד ועוד גוונים אני לא חושבת שאפסיק!

(את הצללית החומה תוכלו למצוא ב-20 ש"ח במסגרת מכירה קטנה בבלוג. הצללית הסגולה כבר נחטפה!)

מה דעתכן על הסדרה? והאם ניסיתן ממנה גם גוונים כהים וגם בהירים? שתפו אותי בחוויות!

26 תגובות:

  1. סדרה מאוד מוצלחת של לוריאל, מרבית הגוונים מאוד פיגמנטים ונוחים לשימוש
    יש לי כל מיני צבעים אבל דווקא אין לי את הסגלגלה הבהירה 15 שפה והיא ממש יפה.

    השבמחק
  2. מצטרפת למה שדנרה אמרה,גוונים ממש מוצלחים. האמת שלא ניסיתי אותן בלי פריימר, הממ... עכשיו יהיה לי עוד נסיון לערוך.. העפעף שלי מחכה לזה -מואהאהאהאה-

    השבמחק
  3. מאוד אוהבת את הסדרה ויש לי ממנה "רק" 8 גוונים. אם זה לא מצביע עד כמה אהבתי אותן והתרשמתי מצלליות עממיות אז אני לא יודעת מה כן!

    השבמחק
  4. צבעים ממש יפים!

    השבמחק
  5. ממליצה בחום להוסיף אותה לאוסף שלך, אני משתמשת בה המון ולדעתי לקראת החורף היא תהיה לי במיוחד שימושית עם כל מיני מעושנים שיחזור לי החשק אליהם :-)

    השבמחק
  6. מחכה לשמוע רשמים! קחי בחשבון שאי לי עפעפיים שומניים כ"כ, רוב הצלליות מצליחות להחזיק עליי מעמד גם בלי בסיס

    השבמחק
  7. וואו 8! לא זכרתי שקנית כ"כ הרבה! אני חושבת שמעטה והלאה אתמקד בגוונים הבהירים יותר בצלליות האלה כי לדעתי הם הכי מוצלחים

    השבמחק
  8. זו סדרה מדהימה, יש לי כרגע 6 צלליות ואני מחזיקה את עצמי לא לאמץ עוד כמה.
    אני מסכימה שהבהירות הרבה יותר מוצלחות מהכהות. את החומה יש לי ואני אוהבת אותה מאוד, מהסגולה אני דיי מאוכזבת וכמעט ולא משתמשת בה.

    השבמחק
  9. יש לך כמה גוונים מהן שגם אני שמתי עין עליהם.
    עם הסגולה אני חושבת שהסוד הוא לדעת לעבוד איתה. היא לא צללית לטשטושים בכלל, אלא לעבודות מורכבות יותר של ליירינג.

    השבמחק
  10. יש לי את הסגולה, והאמת שהיא קצת הורידה לי את החשק לקנות את הגוונים האחרים. עם העבודה איתה למדתי להסתדר אבל זה לא גוון שנוח לעבוד איתו ושנראה עליי כ"כ טוב. אני מניחה שהגוונים האחרים לא יעשו בעיות, אבל את הקניה הזו אני דוחה למועד מאוחר יותר. בסה"כ הסדרה דווקא מוצלחת, ויש בה לא מעט צבעים שהייתי מאמצת בשמחה.

    השבמחק
  11. אני רואה שהסגולה הצליחה לבאס ולאכזב הרבה בנות, וחבל. אני מניחה שבגלל הצבע הייחודי שלה קנו אותה הרבה, אבל באמת שהיא לא השגרירה המוצלחת ביותר מבחינת לצלליות האלה מבחינת נוחות השימוש. אני ממש ממליצה לנסות אחת מהבהירות, לא תתאכזבי :-)

    השבמחק
  12. אני מאוד אוהבת את הצלליות הללו ולראייה ספרתי, ומסתבר שיש לי 16 מהן :)
    מה שכן, הן לא ממש ניתנות לשימוש בקפל העין - בטשטוש הן מאבדות את רוב הברק שלהן וגם הגוון עצמו נראה שמתעמעם קצת...
    אבל כצללית על החלק של העפעף (שמניחים בטפיחות) הן מעולות!

    השבמחק
  13. וואו שירי - 16!!! האמת שאני לא חושבת שיש שם 16 גוונים שחייבים להיות שלי, אני בררנית בקטעים האלה ;-)
    מסכימה איתך לגמרי שאלה לא צלליות לטשטושים אלא רק להנחה על העפעף.

    השבמחק
  14. תודה על הטיפ לגבי הגוונים הבהירים.
    יש לי שלוש ואני משתמשת בהן לתת ברק על גלגל העין מעל צללית אחרת. מאד מוצלחות גם בעיניי.

    השבמחק
  15. יש לי את הורודה, אני משתמשת בה לבד על כל העפעף לאיפור זריז, זוהר אך עדין. הלילכית והחומה נראות מהממות, למרות שקשה לי לחשוב שלגוונים הכהים יהיה שימוש עקב עניין הטשטוש הלא פשוט (גם אני נתקלתי בזה). מניחה שאקנה עוד גוונים מהסדרה הזאת בהמשך.

    השבמחק
  16. תודה! שבוע מצויין גם לך :-)

    השבמחק
  17. הכהות יפות, אבל שימושיות עבורי רק כשאני עושה ליירינג או משתמשת בגוון כהה במיוחד על העפעף במקום בקפל, ואת זה אני עושה לעיתים די נדירות. בגלל זה בסופו של דבר החלטתי להיפרד מהן ולמכור אותן...

    השבמחק
  18. הגוונים הכהים - יש לי סגול וכחול - פשוט זוועה. יש לי את הורודה, שהיא קצת משעממת על העור הבהיר שלי אבל היא בסדר גמור יחסית לצללית, אך לעומתה הכהות לא מועילות לכלום. מעצבנות בהנחה, מעצבנות בטשטוש, פשוט מתחרטת שקניתי אותן. הצבעים היפים שלהן בתוך הקופסה לא עוברים לעיניים.

    השבמחק
  19. גם אני משתמשת בצלליות הבהירות כמוך, על העפעף אני חושבת שהן מאד יפות. לטשטושים פחות

    השבמחק
  20. הגוונים הכהים לא מיועדים לדעתי לטשטושים בכלל, אלא רק להנחה על העפעף ולא בקפל. בגלל שהשימוש בהן די מוגבל לא עשיתי בהן מספיק שימוש כמו שהייתי רוצה, למרות שהגוונים מוצלחים. זה קצת חבל.

    השבמחק
  21. מבחינת הגוונים מאוד אהבתי את החומה והסגולה, אבל אני נוטה להניחולטשטש (בכוונה בלי הפרדה). נכון שלפעמים אני כן מניחה בעדינות, מניחה את השניה ליד ומטשטשת ביניהם
    אבל רוב הבקרים שלי הרבה יותר "פזורים". משום מה טרם רכשתי את הצלליות האלה (אולי בגלל שהן רק חצי דחוסות? סוג של משהו שהייתי מגדירה אותו בביתי כ"מקולקל"?)
    לורודה לא ממש התחברתי אבל את הסגולה אני מאוד אוהבת בדיוק מהסיבות שכתבת. בהחלט אידיאלית כצללית יחידה.
    ואני גם תוהה מה יקרה אם תשימי בסיס קצת יותר כהה מתחתיה.. יכול לצאת מעניין אם יש בה איזשהו מימד נוסף..

    השבמחק
  22. אז ככה: ניסיתי ולא הלך. על הפנים של עמידות ודי הייתי בטוחה שכך זה יהיה כל עוד המרקם הוא אבקתי. יש מצב שהקולור טאטו יהיו עמידים, עדיין לא ניסיתי על העפעפ אבל על היד נרשמה התרשמות.

    השבמחק
  23. נו, לא נורא כנראה שלא נועדתן להיות ביחד.
    הקולור טאטו זה סיפור אחר לגמרי. קרם מול אבקה.

    השבמחק
  24. איך פספסתי את התגובה הזו? טוב, מוטב להשיב מאוחר מאשר לעולם לא :-)

    בהחלט יש להן מרקם שונה מצלליות רגילות, מן "באמצע" כזה שצריך ללמוד לעבוד איתו.
    הסגולה טובה לליירינג וכמו שאמרת מעל בסיסים אחרים, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאין לי כוח להתברבש איתה ומכרתי אותה... אותו הדבר לגבי החומה. צלליות שדורשות ממני יותר מידי עבודה עוברות מבחינתי לעולם שכולו טוב, אין לי סבלנות לזה. אבל את הבהירות אני מאד אוהבת!

    השבמחק