‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

19.8.2012

123 - מושלם?

זה לא סוד שאני חובבת מייקאפים של בורז'ואה. את סדרת הלת'י מיקס ניסיתי לראשונה לפני שנה בדיוק וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. סקרתי כאן הן את הלת'י מיקס המקורי, והן את גרסת הסרום שלו ועל שניהם הכרזתי כמייקאפים המושלמים עבורי. הגימור שלהם על העור שלי הוא פשוט ללא פגם, וזו עובדה שהוכחה שוב ושוב ממחמאות שאני מקבלת כשאני איתם. גם במציאות וגם בתמונות - הם ניראים עליי כמו עור שני וכשאני רוצה להיראות במיטבי תהיו בטוחות שאני אשתמש באחד מהשניים.
לכן כשיצא המייקאפ Perfect 123 של Bourjois תהיתי בין ובין עצמי אם הוא יצליח להתעלות על אחיו הגדול ההלת'י מיקס? האם יכול להיות יותר מושלם ממושלם?

לאחרונה יצא לי לנסות את ה-Full Package שיש לבורז'ואה להציע כשזה מגיע לאיפור בסיס. גם מייקאפ 123 וגם פודרה מסדרת הלת'י מיקס האהובה עליי כ"כ. הייתה לי הזדמנות לבדוק האם המייקאפ החדש מקיים את כל ההבטחות, והאם הפודרה משתווה בביצועים למייקאפים מסדרת האם.
על המייקאפ הזה זממתי לראשונה כשהושק לחו"ל. לפי התיאורים שלו, הוא מבטיח לעשות את כל מה שהלת'י מיקס כשלו בו - כיסוי גבוה יותר, עמידות משופרת וגימור פחות "חי" (ויש שיגידו מבריק). ה-123 בשמו של המייקאפ מתייחס לשלושת המרכיבים אשר מסייעים ביצירת גימור מושלם: 1 - פיגמנט צהוב נגד כהויות; 2 - פיגמנט סגול כנגד עייפות וגוון פנים אפור; 3- פיגמנט ירוק לכיסוי אדמומיות.
ביחד עם עמידות מובטחת של עד 16 שעות, המייקאפ מבטיח גימור מושלם שלא זז לשום מקום.
קיבלתי להתנסות את גוון מס' 53 והעברתי אותו את המבחן הקשה ביותר שמייקאפ יכול לעבור: הקיץ הישראלי.
גיליתי שהמרקם שלו מאד שונה מההלת'י מיקס (על שני הסוגים), וה-123 מרגיש פחות לחותי ו"שמנוני". צריך לעבוד איתו בזריזות על העור כדי להגיע לטשטוש והאחדה מושלמת. מהבחינה הזאת המרקם שלו הזכיר לי מאד את מייקאפ טיינט איידול אולטרה מאט של לנקום
יש לו כיסוי בינוני וניתן לבניה עד כדי בינוני +. הוא מכסה ביעילות רבה אדמומיות וחוסר אחידות. עם פגמים קצת יותר משמעותיים כמו פצעונים תצטרכו להוסיף מעליו קונסילר. 
הגימור שלו הוא מאט לא "מת", כלומר יש בו בדיוק את המידה הנכונה של מעט ברק כדי שלא ייראה מפודר ולא טבעי. מהבחינה הזאת הוא מאד שונה מסדרת ההלת'י מיקס שניראת כמו עור שני, כלומר צריך לקבע אותה עם פודרה כדי שלא תיראה מבריקה מידי. 
העמידות שלו היא אכן מצויינת כמובטח. הייתי אפילו מרחיקת לכת ואומרת שהוא באמת עומד בהבטחת ה-16 שעות ולא זז לשום מקום. אם תשהו בסביבה ממוזגת ספק אם אפילו תצטרכו לחזור ולפדר אותו במהלך היום. אם תצאו לסאונה המהבילה שהיא הרחוב הישראלי, הוא אמנם לא יזוז לכן מהפנים אבל כן תתחילו להבריק כעבור כמה שעות.
בעוד שהגוון שלי בהלת'י מיקס הוא 52, ב-123 ניסיתי את גוון 53 ויש הבדל של שמיים וארץ. קודם כל, הקפיצה מ-52 ל-53 היא ענקית כמו שניתן לראות בסוואטצ'ים המשווים. יש הבדל של לפחות שני טונים ביניהם. בנוסף, בקיץ הזה לא רק שאני לא שזופה, אלא שאני ברגרסיית שיזוף עמוקה ומיום ליום נהיית לבנה יותר, עד כדי כך שאפילו 52 נהייה קצת כהה לי מידי! חשמלית ושמה תשוקה לקרם הגנה.
וכעת לרגע ההשוואה המתבקשת - הלת'י מיקס או 123? בשבילי זה קצת כמו שתשאלו אותי "איזה מהאחיינים שלך את אוהבת יותר?". אז כמובן שבפומבי אני אכחיש מכל וכל העדפה ואכריז שאני אוהבת את כולם במידה שווה, אבל בחדרי חדרים ובסוד אני אספר לכם מי הפייבוריט האמיתי שלי. 
אז גם כאן אני אגלה לכן בסוד שבעוד שאני חושבת ש-123 הוא מייקאפ מצויין ועושה את העבודה, אני עדיין שומרת חיבה מיוחדת לסדרת ההלת'י מיקס. הסיבה העיקרית לכך היא הגימור, שהוא אולי פרקטי יותר אבל גורם לי להתגעגע לחיות המיוחדת של האחים הגדולים שלו. אני בחורה שאוהבת את הגימור שלה קצת "טבעי" ופחות עשוי, ולמרות ש-123 נטמע מצויין בעור, עדיין חסר לי בו הפוש הקטן שיגרום לי להראות כאילו אני בלי מייקאפ בכלל. 
שורה תחתונה: חבר של כבוד בנבחרת המייקאפים של בורז'ואה, שלדעתי מוכיחים את עצמם כיצרני המייקאפים העממיים המוצלחים בסביבה. לכל מי שסדרת הלת'י מיקס לא הספיקה לה מבחינת כיסוי וגימור, בהחלט יש לה סיבה לבדוק את המייקאפ הזה. גם ההתאמה היפה שלו למזג האויר מוסיפה לו הרבה נקודות זכות. עמידות מצויינת בלי מרקם כבד ובעייתי זה לא דבר של מה בכך. 
תוכלו להתרשם באיפור שלי איתו  כאן ו-כאן.
ניתן להשיגו ב-8 גוונים בכל הפארמים ומחירו 99 ש"ח.
הבאה בתור היא פודרה חדשה בשם Healthy Balance שהיא אחות קטנה למייקאפים בסדרת הלת'י מיקס.
דבר ראשון שאני חייבת לציין לגבי הפודרה הזאת הוא הריח. הו, היא מריחה כמו טיול בשבילי גן עדן, כמו פארק בוטני של פרחי בר טרופיים, כמו פרפרים, תינוקות, שניצלים, קאפקייקס ודבש - וכל דבר טעים אחר שאתן יכולות להעלות על הדעת.
אבל לא, ברצינות - יש לה ריח אלוהי. אם במייקאפ 123 Perfect היה חסר לי הריח המעולה של מייקאפ הלת'י מיקס, הגיעה הפודרה הזאת ופיצתה אותי בענק. 
קיבלתי להתנסות את גוון מס' 52 והפעם הייתה התאמה מלאה. הפודרה מאד מאד בהירה ואם תצליחו בכלל לראות משהו בסוואטצ' תסכימו איתי שהיא על גבול השקופה. על הפנים היא מתקבלת שקופה לחלוטין לדעתי.
המרקם שלה חלק ודק מאד, מסוג הפודרות שזה מרגיש כמו משי להעביר עליה את האצבע. היא מאד עדינה, לא מקמחת ולא מכבידה ומעניקה כיסוי מאט קליל. היא השתלבה לי נהדר מעל לכל מייקאפ. 
בורז'ואה מבטיחים עמידות של עד 10 שעות, אבל לצערי זה לא קורא בפועל. כעבור 5 שעות אני צריכה לבצע תיקון הברקות ואולי רק במזג אויר של קיץ פריזאי היא תהייה עמידה יותר.
כן אהבתי את האריזה השטוחה, קומפקטית וצבעונית.
שורה תחתונה: מהרגע שהרחתי את הפודרה לא באמת היה סיכוי שלא אוהב אותה. אבל אם נסתכל רגע מבחינת יתרונות אני אוהבת את הגימור שלה על העור ואני חושבת שיש לה מרקם איכותי שנותן תמורה למחיר. פחות כיף שאין עמידות ארוכת טווח.
ניתן למצוא אותה ב-3 גוונים בכל הפארמים ומחירה 69 ש"ח.

שניה, אל תברחו, לא סיימתי!
נראה לכן שארשה לכן להתפנות מכאן בלי הזדמנות לזכות במייקאפ חדיש חדש של בורז'ואה? 
שימו לב - הפעם אני מפנקת את הקוראות המעט יותר שזופות שלי. יש לי את גוון מס' 56 של מייקאפ 123 Perfect לחלק לכן ודבר ראשון שתצטרכו לעשות זה לבדוק האם הגוון מתאים לכן. פתחתי את המייקאפ והוצאתי ממנו רק טיפה כדי לעשות סוואטצ' שתוכלו להתרשם ממנו:
גוון מס' 56 הוא לא עד כדי כך כהה כמו שהייתן חושבות, הוא פשוט שייך לסקאלת הגוונים הוורודים, לעומת מס' 53 ששייך לגוונים הצהובים.
האם המייקאפ מתאים לכן? מצויין! כל שתצטרכו לעשות כדי להשתתף בהגרלה:
1. להיות מנויות לבלוג ("הצטרף לאתר זה")
2. לשתף את הפוסט בפייסבוק/ללחוץ לייק
3. להגיב לי כאן ולספר לי האם גוון הפרס יתאים לכן
וזהו! אתן בהגרלה! ההגרלה תיסגר עוד שבוע בדיוק ב-27.8.12

לכל מי שנותרו לבנבנות כמוני ולא תוכלנה להשתתף בהגרלה הזו - אל דאגה, צפויה עוד אחת אחרת שווה במיוחד בקרוב :-)

מה דעתכן על המייקאפים של בורז'ואה? האם אתן אוהבות אותם כמוני? שתפו אותי!

גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה

62 תגובות:

  1. פוסט מעולה כרגיל ! :)
    גם אני יותר אהבתי את התחושה של ההלט'י מיקס על העור מאשר של 123 (את שניהם ניסיתי, לא רכשתי). אני חושבת ש123 מתאים באמת לאלו שמחפשות לטשטש כל מיני דברים בעור, הרי זו המטרה שלו ;)
    הפודרה נשמעת אלוהית, אולי אני אחליף את השחורה של בורז'ואה בזו. את בטוחה שהמחיר הוא 69 ? השניה עולה 144..
    ההגרלה היא לא בשבילי.. אני 52 עכשיו בשיא הקיץ :P אז בהצלחה למי שתשתתף ושבוע טוב לכולן

    השבמחק
  2. תודה!
    מחירה המלא של הפודרה הוא 115 ש"ח, כך שפרסמתי מלכתחילה את המחיר שלה אחרי 40% הנחה שהיא גם ככה קבועה :-)

    השבמחק
  3. נחמד לדעת שלבורז'ואה יש עכשיו חלוקה לתתי גוונים צהובים וורודים. גם אני אהבתי את ההלת'י מיקס, אבל בסופו של דבר נאלצתי להגיע למסקנה הכואבת שהוא פשוט כהה לי מדי וזה לא היה פער שאפשר היה לגשר עליו.
    רציתי לקנות גם את המייקאפ הזה אבל משהו מנע ממני. אולי ביקורות על גוון כהה מדי? לא זוכרת כבר. הפודרה לעומת זאת נראית מאוד מסקרנת. אחלה סקירה!

    השבמחק
  4. אשמח מאוד למיקאפ המעלף הזה. גוון שיכול להתאים לי. תודה רבה ויום מקסים לך כתמיד

    השבמחק
  5. האמת שהגוון לא יתאים לי, אבל אני שוקלת לנסות לתת אותו כמתנה לחברה או להשתמש בו להחלפות כדי להשיג את הגוון הנכון או מוצר מעניין אחר :)

    השבמחק
  6. איזה יופי של מיקאפ. יכול מאוד להתאים לי. יום מקסים לך

    השבמחק
  7. המייקאפ יתאים לי מאוד אחרי הצבע שתפסתי הקיץ :) אני מונייה ועשיתי לייק, בהצלחה לכולן !

    השבמחק
  8. איך מצטרפים למינוי לבלוג?

    השבמחק
  9. מצד שמאל למעלה יש "הצטרף לאתר זה"

    השבמחק
  10. נהניתי כמו תמיד. אני מאוד אוהבת את הסגנון כתיבה שלך(הלוואי עליי..) ואיך שאת שמה הכל על השולחן ולא מנסה להסתיר או מנסה לצדד את הצד שנתן לך להתנסות במוצרים וזה דבר חשוב מאוד. אני לא אשתתף בהגרלה הפעם כי לצערי אני לבנה מדי אבל אאחל הצלחה רבה לכל המשתתפות .
    לגבי הפודרה האמת אני בסוג של צומת דרכים ולא ממש מחפשת אבל יודעת שבקרוב הפודרה הנוכחית כבר מראה סימני שחיקה(רואים את הפאן!!) ואכן אצטרך למצוא פודרה חדשה והפעם קצת יותר טובה מהנוכחית. שמעתי רבות טובות על הפודרה של בורז'ואה באריזה השחורה ויש מצב שאלך על זה. וזהו סליחה על החפירה :).

    השבמחק
  11. הבנתי :) עדיין יותר זול מהשניה .. כנראה פחות חומר

    השבמחק
  12. גוון הפרס יתאים לי בהחלט :)

    השבמחק
  13. גוון המיקאפ לא יתאים לי לצערי אבל בהצלחה לשאר הבנות ופוסט נפלא ! :)

    השבמחק
  14. בהחלט יתאים לי ! עשיתי כול מה שצריך ! :)

    השבמחק
  15. בהחלט יתאים (:

    השבמחק
  16. אזהרת השתפכות: מאז שיחתנו וההמלצה שנתת לי על ההלט׳י מיקס רציתי לנסות אותו. בסופו של דבר לפני כשבוע קניתי אותו בשור טבצ׳ניק, ואני חייבת להודות לך מכל הלב. באמת ששינית את חיי. הצבע מושלם עליי, מושלם! מעולם לא היה מייקאפ שהיה כל כך קרוב לצבעי האמיתי, הוא נעים, קליל, לא מסיכתי אבל מצליח להתגבר על החצ׳קונים שלי. בקיצור- אני מאוהבת והכל בזכותך. אז תודה!

    השבמחק
  17. 123 בהחלט עושה את עבודתו נאמנה, והוא שחקן חיזוק משמעותי לנבחרת המוצלחת של בורז'ואה.
    אבל אני עם ההלטי מיקס שלי, לנצח!
    הפודרה ממש כייפית! בגללך הסנפתי אותה והסנפתי... ממש התמכרות!


    הגרלה מעולה, בהצלחה לכל המשתתפות- אתן תהנו מהמוצר!

    השבמחק
  18. מממ נהיה לי חשק עז למוצר רק בגלל ההמלצה על הריח :)
    הגוון יתאים לי מאוד, שיהיה לכולנו ב ה צ ל ח ה!!

    השבמחק
  19. ניסיתי בנתיים רק את ההלת'י מיקס והוא נהדר, אחד האהובים עליי בימים שבהם אני לא שוחה תו"כ הליכה.
    המייקאפ הזה נראה מעניין. עוד מאז שקראתי עליו לראשונה הוא סיקרן אותי, ועם כל ביקורת שעולה אני צריכה לרסן את עצמי יותר שלא לקנות אותו, כי אני לא באמת צריכה הרבה מייקאפים... *נסיון שכנוע עצמי*

    השבמחק
  20. יופי של בלוג יש לך... שתצליחי תמיד, אמן.
    אני מאוד אוהבת את המייקפאים של בורז׳ואה, בד״כ זה הגוון שאני משתמשת והכי מתאים לי. ואשמח להשתתף בהגרלה ולזכות בפרס המדהים הזה של החברה המדהימה הזאת :-)
    תודה רבה לך
    ובהצלחה לכולן

    השבמחק
  21. אה! גם שיתפתי בפייסבוק :-)

    השבמחק
  22. תודה!
    יש להם חלוקה, מצד שני מס' 56 הוא הבהיר ביותר מהוורודים כך שאני לא יודעת עד כמה זה יהיה כ"כ שימושי.
    אם אפילו גוון 51 כהה לך מידי בהלת'י מיקס אז אני מניחה שאין באמת טעם שתנסי גם את המייקאפ הזה.

    השבמחק
  23. תודה, שיהיה גם לך יופי של יום :-)

    השבמחק
  24. בהצלחה לך ו/או לחברה שתזכה בו ;-)

    השבמחק
  25. אני מבינה שהשתזפת! איזה כיף :-)

    השבמחק
  26. את מוזמנת תמיד לבוא "לחפור" כאן, הרי אני חופרת בעצמי, ברור שמותר גם למגיבות ;-)
    תודה על התמיכה בשיטת הסקירה שלי, נעים לדעת שהקוראות מבינות שאני סוקרת הכל בצורה הכי כנה שאפשר :-)

    השבמחק
  27. הו איזה כיף לשמוע! אני תמיד שמחה לקבל פידבקים מקוראות שקנות לפי ההמלצות שלי והיו מרוצות. שמחה לשמוע שהוא עמד בכל הציפיות שלך :-)

    השבמחק
  28. אז מה, את בעצם מאשימה אותי בהתמכרות לפודרה? שתינו צריכות גמילה :-D

    השבמחק
  29. היא בהחלט מריחה מצויין :-)

    השבמחק
  30. אני אומרת סוס מנצח לא מחליפים. אם יתסיים לך ההלת'י מיקס תנסי אולי את 123 אבל לדעתי אל תתאמצי במיוחד כדי למצוא לו תחליף כי ברמה מסויימת הוא לא משתווה לו

    השבמחק
  31. תודה רבה! בהצלחה גם לך :-)

    השבמחק
  32. מספר 53 מושלם בשבילי! ואני בדיוק בחיפושים אחר מייק אפ טוב :)

    השבמחק
  33. מייקאפ מעולה! אני אוהבת אותו במיוחד בשילוב עם ספוגית סטייל ביוטי בלנדר שמטמיעה אותו לתוך העור וגורמת לו להיראות כמו עור שני. כמובן שגם העמידות לא פוגעת... באמת שבורז'ואה תותחים בתחום המייקאפים.
    בהזדמנות ארחרח את הפודרה כי היא נשמעת טעימה!

    השבמחק
  34. כתבת שמייקאפ 123 עולה 90 ש"ח. במבצע או מחיר מקורי?

    השבמחק
  35. אני גם מאוד אוהבת את המייק אפים של בורז'ואה! ה-Healthy Mix הוא אחד המייק אפים האהובים עלי באופן כללי.
    הסרום אמנם פחות עמיד עלי, אבל עם הפריימר החדש של אסתי לאודר הוא מושלם.
    את 123 עדיין לא ניסיתי, אבל אחרי כל מה שקראתי עליו אנסה בהחלט.
    הפודרה עושה לי חשק גם.

    השבמחק
  36. אוהבת איך שהמייקאפ זה נראה עליך. צודקת שהוא נראה יותר מאט, ולדעתי, בקיץ זה דווקא עדיף במקום מסוים.
    גם אם "נכון" יותר בעונה הזאת להיות יותר "לחים" (?).
    לא ניסיתי אותו עדיין למרות ששקלתי (מרינה כמעט גרמה לי לקחת דוגמית מהפארם ;))
    אולי עוד אעשה את זה עם ההמלצות החמות כאן (שנשמע שמתאים לי יותר מה"אחים הגדולים")
    השאלה היא אילו 8 גוונים יש בארץ.. אם אין 51 אני לא יודעת אם יש לי מה לנסות..
    ה 52 קצת קצת כהה לי מידי כשאני מניחה אותו אבל הווא עוד מתחמצן ומתכהה.. כך שאני חייבת את ה 51...

    הפודרה נראית נחמדת.
    ניסיתי פודרה אפויה שלהם לפני כמה זמן (הזמנתי מאיביי) והיה לה ריח ורדים מדהים!
    מבחינת ביצועים היא היתה מאוד נחמדה, אבל איכשהו לפופה אני שומרת אמונים..
    אני אוהבת את האריזה שלה וכיוון שאני מחפשת קופסית לנסיעה/לתיק אבדוק אם היא מספיק קומפקטית בשבילי.

    בהצלחה לשוקלדית שתזכה בהגרלה :)

    השבמחק
  37. מחפשת לאחרונה שינוי במייק אפ שלי ... אשמח לנסות לזכות במייק אפ הורדרד ... מקווה שיתאים לי ..אני די לבנה
    מיכל
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  38. מוזר לי הקפיצה הזו מ 52 ל 53. מעניין למה עשו זאת כך? חייבת לציין ולחזק שהם פשוט שיחקו אותה הקיץ בסדרת המייקאפים. אני כל כך אוהבת את מרקם ההלת׳י והסרום שזנחתי את זה של מאק כי הוא התחיל לחלחל לקימטוטים הקטנים שבמצח והם לא... הגיל נותן אותותיו ודורש שינוי הרגלים :-)

    השבמחק
  39. בחורף תהייה לי התלבטות קשה אם לחדש אותו בגוון 51-52, או לחזור להמשיך עם ההלת'י מיקס. החלטות לא פשוטות! :-P

    השבמחק
  40. את אוהבת בורז'ואה ידועה, הפוסט המשווה של המייקאפים שעשית עזר לי מאד בזמנו כשחיפשתי איזה מייקאפ שלהם לרכוש אחרי שאהבתי כ"כ את הסרום. בסוף הלכתי על ההלת'י מיקס הרגיל ואין מרוצה ממני :-)

    השבמחק
  41. אני חושבת שכן אמור להיות גוון 51 בארץ, כדי לבדוק, לשאוב דוגמית ולנסות.
    לא ידעתי אפילו שיש להם פודרות אפויות. אני מכירה את פודרת הפרחים שלהם ואת הפודרה הזו עם הריח האלוהי :-)

    השבמחק
  42. אם יש את גוון 51 אלך לקחת דוגמית. אבל אם אין לא ארצה להזמין "על בליינד"..
    אני מדברת על זו
    http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/pict/221075292060_3.jpg

    השבמחק
  43. היי, עשיתי לייק והצטרפתי כעוקבת דרך פונקציה שמעולם לא ראיתי בבלוגים ישראלים בעבר: דרך עוקב הבלוגים בלוגלובינג שעוקב לי אחרי בלוגים הולנדיים... כיף כיף כיף! האם מדובר ברשת קשר של גלוסי בוקס מסביב לעולם? קונספירציה!
    בקיצור, לאור ההגרלה הוצאתי עצמי מהמחשכים- אני לירון ואני חולת איפור והמייקאפ שלי נפח נשמתו אמש כשנקרעה לי (!!) שפופרת הפלסטיק. לאור עבודות הצלה נשאר לי עוד למספר ימים. אפשר?

    השבמחק
  44. אתמול ביקרתי בפארם אבל כמובן ששכחתי לקחת איתי קופסית ריקה..
    אי לכך ובהתאם לזאת, מרחתי מעט מה 51 על גב כף היד ולצידו מרחתי את הבאף של קולורסטיי.
    מההתרשמות שלי, הקולורסטיי מעט יותר בהיר ומעט יותר צהוב.
    זה לא אומר שה 51 לא יתאים לי כי ההבדל הוא קטן בסה"כ.

    השבמחק
  45. אז יאללה, פעם הבאה להגיע עם קופסית :-)

    השבמחק
  46. זה מחיר אחרי 40% שזו גם ככה הנחה קבועה

    השבמחק
  47. נכון, הקפיצה מאד גדולה ובאמת מפתיעה. מצד שני, אני חושבת ש-56 הוא מעט יותר בהיר מ-53. אולי בגלל החלוקה לגוונים צהובים וורודים יש כמה סקאלות.

    השבמחק
  48. לא כ"כ הבנתי את הקשר לגלוסיבוקס, אבל בכל מקרה לי אין קשר איתם :-)

    השבמחק
  49. 1. להיות מנויות לבלוג ("הצטרף לאתר זה")- עשיתי
    2. לשתף את הפוסט בפייסבוק/ללחוץ לייק-עשיתי/ וגם עשיתי
    3. להגיב לי כאן ולספר לי האם גוון הפרס יתאים לכן- יתאים לי וגם יתאים לי ;)


    תודה ובהצלחה!
    נ.ב.
    משום מה בIE9
    IE9...לא הצלחתי לרשום תגובה והומלץ לי לשדרג ל
    LOL
    מזל שיש כרום... :)

    השבמחק
  50. עוקבת ממזמן, עשיתי לייק והגוון מתאים לי בול :) כבר תקופה שאני מעוניינת להתנסות במייק אפ הזה - אז ממש אשמח לקבלו!

    השבמחק
  51. תודה על הסקירה! נראה לי שהמייקאפ מתאים לי. מילאתי את כל התנאים :-)

    השבמחק
  52. יואוווו י זכתה?????

    השבמחק
  53. אני זוכרת שאהבת אותו :-) לקראת החורף אצטייד לי עם גוון בהיר שיתאים לי ואז זה בכלל יהיה מושלם

    השבמחק
  54. איפור איפור26 במאי 2013 בשעה 16:18

    אשמח לנסות דברים חדשים :-) נראה לי שה-56 יתאים לי :-)

    השבמחק
  55. ההגרלה הסתיימה מזמן........

    השבמחק