‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

31.7.2012

לעולם בעקבות ההיילייטר - חלק ב'

קודם כל - הרשו לי להכות על חטא. את חלק א' כתבתי ופרסמתי לפני חודשים והבטחתי שחלק ב' יפורסם ממש בקרוב. כצפוי, זה כמובן לא קרה. איכשהו חלק ב' של סדרת ההיילייטרים שלי התעכב והתעכב ואני אפילו לא יודעת למה. אז קבלו את התנצלותי הכנה, אני יודעת שרבות מהקוראות המתינו בציפייה אחרי פרסום החלק הראשון שיגיע גם החלק השני. אבל הנה, אני לא מבזבזת עוד זמן נוסף וניגשת למלאכת השימר והנצנץ במשנה מרץ.
אם גולת הכותרת של החלק הראשון היה ההיילייטר של דיור, הרי שנקודת הפוקוס של החלק השני יהיה ללא ספק ה-Shimmer Brick של Bobbi Brown:

השימר בריק הוא ככל הנראה המוצר שהתחיל את שיגעון ההיילייטר אשר גרף אחריו את מיטב מותגי האיפור המתחרים. משהו בעיצוב הנקי ובמבחר הגוונים שבהם הושק השימר בריק נגע לליבן של אלפי המתאפרות אשר קנו אותו בהמוניהן והפכו אותו למאסט האב בכל אוסף איפור שמכבד את עצמו.
מאז קמו לו הרבה מתחרים וחיקויים (שאחד מהם נראה אפילו כאן), אבל השימר בריק נותר אחד מהמוצרים הפופולריים והמזוהים ביותר עם הליין של בובי בראון.
אז על מה כל המהומה? מדובר ב-5 פסים בגוונים שונים אשר מטיילים על הקו הדק שבין סומק להיילייטר. אפשר לשחק עם קומבינציית הגוונים כשאוספים חומר על המברשת וכך לשלוט בסוג הגוון המתקבל על הפנים.
הגוון שקיבלתי לסקירה הוא Rose - גוונים משתנים של וורודים קרירים ופס אחד לבן עם שימר וורדרד שלדעתי מיוחד ממש.
הגוונים לבד אינם פיגמנטיים במיוחד וההבדלים ביניהם דקים. ביחד מתקבל גוון וורדרד קריר, מעין שטיפת צבע עדינה. כסומק הוא יתאים רק לבהירות עור במיוחד, על שחומות ושזופות זה יתקבל רק כהיילייטר. 
השימר גרוס דק דק וכמובן שאיננו מופיע בצורה של נצנצים. אני מוצאת שהגימור שלו מאד מבריק, על גבול הפרוסטי. את השימר בריק כדאי להניח ביד עדינה ועם מברשת קטנה שתפזר אותו רק באזורים שאנחנו רוצות להדגיש.
שורה תחתונה: מוצר דגל בקטגוריית ההיילייטרים, ולא בכדי. האיכות ניכרת בגימור ובשילובי הגוונים. למי שחשקה נפשה בהיילייטר "פסים" השימר בריק הוא בהחלט אחת האופציות הבולטות בשוק.
אם תסכימו להיפרד מ-198 שקלים הוא יכול להיות שלכן.

במעבר חד, נעבור לחיקוי של שימר בריק:
את Instant Glow של מותג האיפור הבריטי העממי "17" קניתי בחו"ל. סאקרית שימרים אנוכי, ובמחיר הפעוט שהוא עלה לא ממש היססתי פעמיים לפני שחטפתי אותו מהמדף.
הגוון שלקחתי (ולדעתי היחיד) הוא Pink Bronze המורכב מ-2 פסים וורדרדים בעוד שהשניים הנותרים נוטים לכיוון הברונזה/חום.
אכזבה קלה נרשמה כשהגוונים הוורודים הוכיחו פיגמנטיות נמוכה מהגוונים הברונזיים, מה שיצר השתלטות של ברונזה על הסוואטצ' הסופי. קיוויתי שאני באמת אעלה כאן על גוון ייחודי של וורדרד ברונזי, אבל באמת שאין הרבה וורוד בגימור הסופי על העור. אם כבר הפסים הוורודים מסייעים לאזן מעט את הגוון החום ויוצרים שטיפת היילייטר בגוון שמחמם את העור. בניגוד לשימר בריק - סומק אין כאן, אולם כהיילייטר הוא נפלא והגימור מאד זהה ומבריק על גבול הפרוסטיות.
שורה תחתונה: שימר בריק לעניים, אבל לא רק. בהחלט מוצר חמוד שכיף לאסוף מהמדף בנסיעה לחו"ל. לא בטוחה עד כמה הוא זמין לרכישה בנט (ואם כן אז רק באי-ביי), אבל אם חשקה נפשכן בדיופ לבריק אתן מוזמנות לנסות להריץ חיפוש ולדווח אם היו תוצאות.

נעבור למוצר במרקם אחר לגמרי:
עוד מוצר של מותג עממי, והפעם עממי מאד - All Over Color Stick של e.l.f בגוון Lilac Petal. את אחד ממוצרי e.l.f פגשתן פה בפוסט האכזבות, ואם הוא לא היה מאכזב גם הוא היה נכנס לקטגורייה של היילייטר. הפעם מדובר בסטיק היילייטר קטנטן שאמור לשמש בכלל כסומק.
אממה? הפיגמנטיות שלו לא גבוהה אך לעומת זאת מדד הברק גבוה מאד. לכן מבחינתי זהו היילייטר לכל דבר עם רמז לצבע ואני משתמשת בו ככזה.
שוב מדובר בגוון וורוד קר, כשהגימור השימרי הוא מטאלי. בגלל הגימור הזה קשה להשתמש בו כסומק, כי כל העמסה שלו תיצור מראה סופר מבריק על גבול היותר מידי.
הסטיק עצמו די רך ונמרח בקלות, אין בעיה לטשטש אותו עם מברשת או האצבעות, אם כי הוא כן מעט דביק ואני מרגישה שהוא לא כ"כ מתקבע ללא עזרה של פידור קל מעליו. אני משתמשת בו כבסיס לסומק בד"כ וכך גם ניתן לשלוט בגימור הסופר מבריק.
שורה תחתונה: בשביל ה-3 דולר שהוא עלה לי אני מרגישה שהוא עושה את העבודה. מוצרי e.l.f ידועים כלא אחידים כשזה מגיע לאיכות, כך שכל רכישה מהם ובמיוחד של מוצרי קרם/נוזל היא על אחריות הרוכשת. ניתן למצוא אותם בהמונים באי ביי והם זיל הזולים. 

אחרון חביב יהיה חוב שאני חייבת לכן מפוסט צלליות קרם שפרסמתי כאן לא מזמן. סיפרתי לכן על האכזבה מצלליות קרם של ביוטיקייר שלא תפקדו כפי שהן אמורות. מצד שני, רמזתי שמצאתי להן שימוש אחר ומוצלח למדי והגיע הזמן לחשוף במה מדובר. אז כן, כמו שאפשר לנחש אני משתמשת בהן כהיילייטר קרם על הפנים!
עשיתי סוואטצ'ים שלהן בצורה בה אני מניחה אותן על הפנים - מעט ומטושטש. הגוון הפנינתי במיוחד מתאים לאופן השימוש הזה, אבל בסה"כ שלושתן משמשות אותי כהיילייטרים מסוגים שונים. הזהובה והברונזית נהדרות כהיילייטר בקיץ כשאני רוצה להעצים מראה שזוף. ניתן להניח מהן מעט ולטשטש ואף אחד לא ינחש שאתן עושות בהן מעשים מגונים כשימרים במקום צלליות. הייתי אפילו מפריזה ואומרת שמי שרוצה להתנסות עם הקונספט של היילייטר קרם אבל לא רוצה להשקיע במוצר יקר, מוזמנת לנסות קודם את מזלה עם אחת מהצלליות האלה של ביוטיקייר.
אני נהנת למצוא שימושים אופציונאלים למוצרים שלא עומדים בציפיות המקוריות מהם!

וכעת אני רוצה לענות בקצרה לשאלה שעלתה הרבה בתגובות לחלק א': למי מתאים היילייטר? ואיפה מניחים?
אז בעקרון היילייטר מתאים לכולן, כל עוד יש לכן עור צעיר יחסית וחף מפגמים משמעותיים. הבעיה עם היילייטרים שהם מאד מדגישים את המשטח עליו מניחים אותם. כלומר, אם הנקבוביות שלכן פעורות או יש לכן קמטים אפילו הקטנים ביותר - היילייטר ידגיש הכל. צריך בסיס טוב ויד קלה עם היילייטרים כדי לא ליצור פנסי אור על הפנים, ובמיוחד שלא באזורים שזה לא יחמיא לנו. לנשים מבוגרות יותר אני ממליצה להשתמש בהיילייטרים בצורת טושים קונסילרים, אלה פחות מדגישים מהיילייטרים מרוכזים באבקות ובנוזל.
אז אם כבר מניחים היילייטר, היכן מניחים? על כל הנקודות הגבוהות בפנים אותן אנחנו רוצות להדגיש. הווי אומר: על עצמות הלחיים, מעל הגבות, גשר האף, קשת השפתיים וקצה הסנטר. כמובן שעדיף לא להדגיש את כל האזורים האלה בבת אחת, אלא להתמקד באזור או שניים, אחרת הפנים יהיו ירח אחד מואר וגדול. השימוש הנפוץ ביותר בשימרים הוא מעל עצמות הלחיים כדי להשלים קונטור אשר הונח מתחתן, אבל כל אחת עם הטכניקה הנוחה והמתאימה לה.

אני מקווה שלא אכזבתי עם חלק ב' ושאתן לא כועסות מידי על העיכוב בפרסומו :-)

האם אתן חיילות בצבא השימר בריק? או שאתן מאוהבות בהיילייטר אחר לגמרי? ספרו לי!

גילוי נאות: שימר בריק של בובי בראון התקבל לצורך סקירה

28 תגובות:

  1. אני מתה על שימרים!! אני מתה על השימר בריקים, וצריכה בהזדמנות לקנות עוד מהם. אני משתמשת בשימר בריק גם כצללית עדינה וזה מהמם :-) ומכיוון ששאלת, ההיילטר החביב עליי הוא candlelight של too faced. חמים, עדין וסאטני. אחלה פוסט כהרגלך.

    השבמחק
  2. איזה כיף שהפוסט הגיע :-)
    האמת שעד עכשיו ההילייטרים שלי היו רק צלליות בהירות ובוהקות (וברונזר מללין שמתאים להגדרה של צללית בהירה ובוהקת - עלה 10 שקלים).
    גילית עכשיו צללית ממש מושלמת להארה, של וואו מתוך שלישייה - כתבתי עליה אצלי בבלוג. היא ממש נוחה לטשטוש ועדינה, ויוצאת מראה הרבה יותר יפה מהמאולתרים האחרים שלי ...
    מבחינתי המוצר הכי זמין שהזכרת הן הצלליות של ביוטיקייר שאולי אני אנסה - רק מעניין לדעת מה העמידות שלהן ? הן לא מתפוגגות במהלך היום .. ?
    ולסיכום .. נהנתי מאוד מהפוסט, תודה על הפרסום המהיר :P

    השבמחק
  3. מהיר לאחר התגובה, לא מהיר מחלק א' ;)

    השבמחק
  4. וכמובן גיליתי* במקום גילית. אולי היה כדאי לקרוא לפני השליחה D:

    השבמחק
  5. פוסט מצוין!
    עד עכשיו נשים רבות השקיעו את כספן בברונזר אותו הן למדו להניח בעיכוב קל. כיום רבות משתמשות בטכניקת ההארה וחלקן מחמיצות ובענק: "ירח אחד גדול ומואר" אמרת, וקלעת בול!

    השבמחק
  6. מרוב התרגשות מפרסום הפוסט סופסוף לא הצלחת לכתוב את התגובה כמו שצריך! D-:
    הצלליות של ביוטיקייר דווקא עמידות על הפנים, בניגוד לביצועים על העפעף. גם ככה אני אף פעם לא מניחה אותן לבד אלא תמיד מעל שכבות של מייקאפ וכו', או מתחת ובונה מעליהן. לא נתקלתי איתן בבעיות של התפוגגות. בשביל המחיר הפעוט שווה לנסות :-)

    השבמחק
  7. תודה!
    גם הצללות וגם הארות צריך לעשות במידה ובצורה הגיונית כדי לא להיראות כמו פליטה של איפור פאשן, או גרוע יותר... לדעתי דווקא בקטעים האלה לס איז מור והדגשה עדינה תיראה יותר מחמיאה וטבעית.

    השבמחק
  8. תודה!
    גם לי יש חולשה לשימרים, כמו שאפשר ללמוד מהעבודה שהייתי צריכה לחלק את הסקירה שלי עליהם לשניים, ואני בטוחה שיהיו חלקים נוספים בעתיד.... |אייקון חבול|
    את הקנדלייט של טו פייסד אני זוכרת לך כאחד הפוסטים הראשונים בבלוג!

    השבמחק
  9. אני מאוהבת קשות בשימר בריק. משתמשת בו כמעט תמיד כסומק לערב, עם/בלי סומק קרמי מתחת, ולא מעט גם ביומיום לקבלת לחיים זוהרות (glow). חוץ מזה יש לי שימר זהוב ברונז גודס של אסתי לאודר שאני לא כ"כ יודעת מה לעשות איתו, והיילייטר של מאק שמשמש אותי לערב, מתחת לעצם הגבה ועל עצמות הבריח.
    ד"א, השימר בריק הוא המוצר הראשון של בובי בראון שקניתי, ובינתיים- לא נעים להודות- אבל גם המוצר היחיד שבאמת שווה את ההייפ והתמחור של המותג...

    השבמחק
  10. אין על השימר בריקים של בובי בראון, פשוט מוצלחים אחד אחד!
    מצא חן בעיני מאוד ה- Instant Glow, חיקוי לא רע במחיר מצחיק זה תמיד טוב (ודרך אגב גם לאינגלוט יש משהו בסגנון, אבל אני לא סגורה על המחיר), ולגבי הצלליות קרם של ביוטי קייר - הן בהחלט עושות עבודה טובה כהיילייטר, מה שמוכיח שאם משהו לא עובד בצורה אחת תמיד שווה לבדוק אם אפשר להשמיש אותו בדרך אחרת (והאמת שזה תקף בכל תחום, לא רק באיפור) :)

    השבמחק
  11. לקח לי זמן רב לגבש דיעה על השימר בריק של בובי בראון, ואפילו כעת - כשאני חיה איתו יחסית בשלום - אני לא בטוחה עד כמה נחוצים לי היילייטרים ושימרים. יחד עם זאת, אני ממשיכה לקנות אותם מדי פעם בפעם. גם כי אני אוהבת את הזהרורים, וגם כי מי יודע - אולי יום אחד יפול בחלקי המוצר האחד שבשבילו כל זה יתגלה כשווה.

    השבמחק
  12. לא ניסיתי את השימר בריק, ואם לומר את האמת, אני גם לא ממש משתמשת בהיילייטרים. מצד שני - יש לי די הרבה סמקים מבריקים - בין אם יש בהם סתם ברק או שימר בפועל, ככה שלהוסיף על זה שימר זה כבר big no no.
    את השימר בריק הייתי קונה, אבל לא ב-200 ש"ח. לא נראה לי שיש בעולם סומק/שימר שאני אהיה מוכנה להוציא עליו כזה סכום.

    השבמחק
  13. היילייטרים ממותגים הם בד"כ מוצרים יקרים למדי, בגלל שהם "מעוצבים" והרבה פעמים יוצאים במהדורות מוגבלות. אין ספק שעניין הפיתוי כאן הרבה יותר גדול מהשימושיות....

    השבמחק
  14. ממתי "נחוץ" הפך לחלק מהלקסיקון שלנו? שום דבר שאנחנו מוסיפות לאוסף שלנו כבר מזמן לא נחוץ.....

    השבמחק
  15. אני תמיד אוהבת לנסות למצוא שימוש חלופי למוצרים שאני לא מתה עליהם בצורה המקורית שלהם, כך שמאד שמחתי שאיכשהו כן הצלחתי להוציא מהצלליות האלה שימוש :-)

    השבמחק
  16. דווקא כשזה מגיע למחיר אני לא חושבת שהשימר בריק מצדיק את תג המחיר הגבוה. בכנות? אם אני משווה אותו לאמבר דיאמונד של דיור שעולה קצת יותר ממנו, אני אעדיף את הדיור....

    השבמחק
  17. השימר בריק בהחלט תפס מקום של כבוד בכל אוסף- קשה לעמוד מהי הסיבה המדוייקת- אני מאמינה שמכלול הסיבות שהעלת כאן גרם לתופעה.
    סה"כ הוא באמת מדהים...
    את הNO7 אהבתי- על אף שהוא אכזב מעט- סה"כ נראה נחמד למדי=]
    גם אני משתמשת בצלליות של ביוטיקייר (וגם של וואו) להארה- סה"כ התוצאה נחמדה!
    היה שווה להמתין לפוסט זה!

    השבמחק
  18. לדעתי השימר בריק היה החלוץ של אופנת ההיילייטרים המעוצבים וה"יפים" שקונים למטרות אספנות ולא רק למטרת שימוש. הרי מי באמת צריכה יותר מהיילייטר אחד...
    שמחה לשמוע שחלק ב' לא הכזיב ;-)

    השבמחק
  19. מצד אחד השימר בריק מעלף מצד שני, אני לא מרגישה שהוא מצליח למשוך אותי..
    אם כבר הזכרת חיקויים גם לאינגלוט יש שימר בריקים נעים במיוחד.
    אני בטוח לא אבדוק אותם אבל סאקרית שכמותך מוזמנת ;)

    מכל מה שאני שומעת על ELF אין לי שום רצון לרכוש מהם, גם עם המחיר הנמוך...
    מה שכן, הוא הזכיר לי את הואטס אפ של בנפיט ששקלתי לרכוש (ובסוף זנחתי)
    שימר שגם כן מגיע בסטיק שכזה. ויש לו עיצוב מגניב של נורה.
    בסוף הסתפקתי בשימר של מאק - לאסטר דרופס שאני מכורה לו אנושות!
    מזל שהצלחתי למצוא אותו פעמיים בקומונה! פעם בגרסת חצי מלאה ופעם בגרסה מלאה.
    just in case כי ברור שעם השימוש המסיבי שלי בו (באופן יחסי.. בגלל השילוב עם המייקאפ) הוא בטח לא ישרוד כ"כ הרבה זמן.. (אני סתם מברברת, הבקבוקון הזה אמנם קטנטן אבל יש בו כמות חומר עצומה!)

    כל הכבוד למיצוי של הצלליות של ביוטיקר, אצלי הן היו עוברות הלאה בעצבים..

    השבמחק
  20. יש לי שני שימר בריקים ואני מאוהבת בהם קשות. למרות שבקיץ לא אמורים ללכת עם שימר עם הפנים אני נהנת מכך :P

    השבמחק
  21. ואוו הרבה הייליטרים אני בטוחה שאת זוהרת במיוחד הקיץ! (;
    אהבתי מאוד מאוד את הראשון של בובי בראון , אני אישית רכשתי את של לוריאל פריז שהוא נחמד.
    ויש לי של רד ניו יורד שזה מין סומק אבל די שימרי .
    אין ספק שזה מוסיף אבל אני מעדיפה לשים את זה יותר בערב מאשר מביום יום.

    השבמחק
  22. מוצרי אלף לא כ"כ שווים את הטרחה לדעתי. מידי פעם אני אוספת מהם דבר אחד או שניים במחיר של פיצוחים, אבל בד"כ זה לא מוכיח את עצמו כקניות מלהיבות במיוחד....
    לאסטר דרופס של מאק מהממות!! בהחלט עשית בחירה מעולה עם ההיילייטר הקבוע שלך :-)

    השבמחק
  23. גם אני חוטאת עכשיו עם היילייטרים, למרות תנאי מזג האויר ;-)

    השבמחק
  24. בקיץ אכן צריכים להיות זהירים עם שימוש בהיילייטר, להשתמש בהם בעיקר בשעות הערב זה פתרון טוב לשלוט על ההברקות

    השבמחק
  25. אגב, עכשיו כשהזמנתי את הסומק של דניאל סנדלר אני מסוקרנת איך 2 הסמקים הבהירים שלו (שהוא טוען שיכולים לשמר שהיילייטר), הגוונים שלהם (לדעתי) די מזכירים את שני הגוונים של הלאסטר דרופס וגם מגיעים בדיוק באותו מארז (אבל המרקם אמור להיות שונה). מסקרן..

    השבמחק
  26. הבריק של בובי בראון הוא אחד המשומשים ביותר אצלי. יש לי את נקטר וחשבתי בדיור לצוות לו את רוז.
    elf נראה כמו השקעה טובה

    תתחדשי :-)

    השבמחק
  27. לדעתי שימר "פסים" אחד מספיק למשתמשת בממוצעת, אין באמת כ"כ הרבה הבדל בפועל בין הגוונים.
    האלף לפעמים השקעה טובה ולפעמים לא, האחידות לא תמיד קבועה אצלם.....

    השבמחק