‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

6.8.2012

הזמן העמיד

בלי הרבה הקדמות נתחיל עם הנושא הבוער של הפוסט: איפור עמיד.
תקום מי שלא מפנטזת על איפור מושלם שלא זז כל יום כל היום, גם לא בתנאי מזג האויר של הקיץ הישראלי. נכון, שבמשך שאר ימות השנה עמידות ברזל של איפור אולי פחות הכרחית, אבל בקיץ זה כמו אויר לנשימה. איפור שזולג, נמס, דוהה ומכתים הוא תוצר לוואי של אחוזי לחות גבוהים וטמפרטורות מרקיעות שחקים. זה לא נעים ולא נחמד וכולנו מחפשות דרכים להתמודד עם הבעיה.

Bobbi Brown משיקים קולקציית איפור עמידה במיוחד בשם המפתיע - Long Wear Collection. אמנם בחו"ל הקולקציה הזו הושקה די מזמן, אבל לכאן היא מגיעה אמנם באיחור, אבל לשם שינוי בתזמון מושלם.
על מנת להסביר ולהדגים לנו את הקולקציה, נחת במחוזותינו אדוארדו, שאותו כבר פגשתן כאן בעבר - מופע איפור ובידור באיש אחד, והסביר לנו את מהות הקולקציה, המוצרים השונים וכו'.
הקונספט העומד מאחורי הקולקציה? סינדרום תיק האיפור הבודד. המטרה של בובי בראון היא שנצא מהבית עם האיפור ומשם והלאה "נשכח" ממנו, בלי חידושים ובלי נעליים. את תיק האיפור הנצחי שכל אחת מאיתנו סוחבת איתה כל יום, אפשר להשאיר בבית.
אז אחרי שנשנשנו מאכלים קצת משונים (ביצי שליו מישהו?) ניגשנו לעניינים - מי ומה בקולקציה?
הקולקציה מורכבת ממספר פריטים וביניהם מייקאפים, שפתונים וצלליות קרם עמידות שצילמתי עבורכן. בנוסף ישנו גם עיפרון עיניים ג'ל עמיד (כן כן, עיפרון ג'ל. מיד נסביר) ומסקרה עמידה במיוחד.
מטרתם של כל המוצרים כאן לאפשר לנו לצאת מהבית עם איפור מושלם, ולחזור 10 שעות אח"כ בלי ששום דבר יזוז. בובי בראון טוענים כי כל המוצרים פותחו באופן שעמידות הברזל לא תפגע במרקם או בנוחות השימוש. מרקמים עמידים לא ידועים כמרקמים "סקסיים" כמו מרקמים קרמיים ולחותיים רגילים ולפעמים מרגישים כבדים, חונקים או מייבשים על הפנים.
בנוסף לליין האיפור העמיד, נחשפנו גם לכמה מוצרים אחרים של בובי בראון:
ביניהם היה סומק ג'ל שמגיע בשפופרת ובמהדורה מוגבלת, ליין של צלליות גילטריות במיוחד, מסיר איפור על בסיס שמן וליין הסמקים הקרמיים של בובי (שעליו עוד נשמע בהמשך).
אם להיות כנים, אני מחבבת את המותג בובי בראון. אני אוהבת את הגישה הפרקטית וה-No Nonsense שמסתכלת על איפור בעין מקצועית של מאפרת - "זה יעבוד או לא יעבוד"? הקולקציות שמושקות מאד מגובשות, לא עמוסות ולא תכופות מידי (שזה לא משהו שניתן לומר על קולקציות של מותג מקצועי אחר בתאגיד אסתי לאודר..). 
אז אחרי שהרעפתי מחמאות על המותג, בוודאי תהיו סקרניות לדעת איך המוצרים מבצעים בפועל?
קיבלתי לסקירה 3 מוצרים אשר שניים מהם מתוך הקולקציה העמידה - צללית קרם, עיפרון עיניים ג'ל וסומק קרם.
Long-Wear Eye Pencil בגוון Jet 1. מחיר: 120 ש"ח
נתחיל עם עיפרון עיניים בג'ל, שהוא ככל הנראה המוצר שאולי יסקרן אתכן ביותר. וותיקות ומנוסות באיפור יכירו את סוג העפרונות האלה ממותגים שונים אחרים בחו"ל. ככל שידוע לי, בארץ מדובר בחידוש. מדובר בעצם בעיפרון עיניים עם פורמולה שדומה מאד לאייליינר ג'ל - רכה כמו חמאה אבל עמידה כמו בטון.
דברים שמאד אהבתי בעיפרון: הוא באמת מאד רך ומאד קל להשתמש בו. העמידות מושלמת על העפעפיים, ויפה מאד גם בתוך קווי המים. בגלל שהוא קרמי ניתן לטשטש אותו בקלות וליצור איפור מעושן בדקה וחצי, או כבסיס לצלליות אבקה.
דברים שלא אהבתי: מדובר בעצם רק בדבר אחד, בגלל שהוא כ"כ רך קשה לצייר איתו קו דק ומדוייק והוא יותר שימושי כעיפרון לסמאדג'ינג ומראה סופי מטושטש מעט. אייליינר חתולי מדוייק וחד לא הייתי ממליצה לצייר איתו.
Long-Wear Cream Shadow בגוון Beach Bronze. מחיר: 120 ש"ח
נמשיך לצללית קרם שהיא חלק מסדרת צלליות קרם מהוללת ומשובחת של המותג. היצע הגוונים שם מיוחד ומהמם ובהחלט שווה בדיקה. הגוון הספציפי שקיבלתי הוא חום חם עם שימר זהוב - שילוב מוצלח ופופולרי שיכול להיות שימושי גם לאיפור יום וגם ללילה. 
יש לי רק דברים טובים לומר על הצללית הזאת. פיגמנטית, רכה, נוחה לטשטוש ובעיקר מאד מאד עמידה. אם תתעקשו, אוכל למצוא חסרון בכך שהיא מתקבעת די מהר על העפעף, כך שאם ברצונכן לבצע איתה עבודת טשטוש רצינית כדאי לעבוד מהר. 
Pot Rouge for Lips and Cheeks בגוון Raspberry. מחיר: 160 ש"ח
אחרון חביב הוא סומק קרם. אם אתן קוראות וותיקות של הבלוג, תדעו שיש לי חולשה לכל מוצר איפור בקרם, וסמקים במיוחד. לדעתי העניה, מרקמי קרם בסופו של דבר נותנים את הגימור הכי טבעי והרמוני על העור. אבל מה, לא תמיד קל למצוא מרקמי קרם מוצלחים.
סדרת הסמקים הקרמים של בובי בראון לא מביישת את הפירמה ומספקת לנו ליין סמקים קרמים במרקם קליל, פיגמנטי ואפילו עמיד למדי. שימוש עם מברשת סינטטית יביא לתוצאות מושלמות ופיגמנטיות. קל לטשטש אותו והוא ניראה נפלא לבד, וגם כבסיס לסומק באבקה. הגימור על העור לחותי, והגוון הספציפי הזה יוצר הסמקה שניראת מאד אורגינלית - כאילו באתן סמוקות מהבית.
הסומק מיועד לשימוש גם על השפתיים וזה פתרון נחמד למי שחובבת את המראה ההרמוני והתואם בין לחיים לשפתיים. הוא נמרח בקלות על השפתיים, אבל אני מוצאת שהוא קצת מייבש אותן לטווח הארוך ועדיף להניח אותו מעל ליפ באלם כלשהו.


את ערב ההשקה של ליין האיפור העמיד מבית בובי בראון סיימתי עם ביקור בנמל ת"א. הייתי אחרי יום ארוך עם האיפור שעליי (להשקה הגעתי אחרי יום עבודה שהתחיל ב-8 בבוקר.....) ועוד המשכתי את היום עד שעות הלילה המאוחרות.
ואיך האיפור שלי שרד את היום הארוך שהיה לי? הוא שרד אותו מצויין. אני לא יכולה להגיד שהשתמשתי באיפור עמיד במיוחד, אלא באיפור הרגיל שלי בשילוב עם טכניקות וטריקים כדי לשפר את ביצועי העמידות בקיץ. איפור ייעודי לבעיית עמידות יכול מאד לעזור, אבל גם עם האיפור הרגיל שלנו אפשר למצוא דרכים לעבור איתו את היום בשלום ובהרמוניה. אני לא חובבת של חידוש איפור במשך היום, כך שתיק האיפור הנייד שלי הוא די בודד באופן קבוע, בדיוק כמו שבובי בראון רוצה שיהיה.
אין ספק שמוצרים עמידים במיוחד נותנים לנו את השקט הנפשי הזה לצאת מהבית ולא לדאוג שהאיפור לא ישרוד עד שנגיע אל הרכב בחניה. מלבד העובדה שתנאי מזג האויר מקשים על עמידות של איפור, צריך לזכור שבעיות עמידות הן לא נחלתו של הקיץ בלבד, אלא כולנו נתקלות בהן בצורה זו או אחרת במהלך כל ימות השנה. כל מי שיש לה בעיה של שומניות מסויימת, בין אם בעור הפנים או בעפעפיים - מחפשת תמיד אחרי הפתרון העמיד ביותר.
אז לכל אלה שמחפשות איפור עמיד, אבל גם לאלה שלא - הסדרה העמידה של בובי בראון ממתינה לכן בסניף ברמת אביב. המומלצים שלי? צלליות הקרם ללא ספק!

ואיך אתן מצליחות לשרוד את תנאי מזג האויר של הקיץ הישראלי? ספרו לי!

גילוי נאות: הוזמנתי להשקה וקיבלתי את המוצרים לסקירה מטעם החברה

24 תגובות:

  1. את הקיץ הישראלי אני שורדת מתחת למזגן תוך דחיה של משימות שמחייבות יציאה.
    הייתי רוצה לשמוע מה הם הטריקים והטכניקות ששיפרו את ביצועי האיפור לך

    השבמחק
  2. איזה פוסט מקסים! גם לי אין כל כך בעיה עם עמידות האיפור, אבל זה בעיקר כי רוב האיפור שלי מתרכז בעיניים וגם בקיץ וגם בחורף לא נרשמות בעיות מיוחדות אצלי באיזור הזה... מה שכן, האייליינר הזה מהמם!
    אהבתי את התמונות מהנמל! איזה שקיעה יפייפיה!

    השבמחק
  3. תודה רבה שירי!
    גם אצלי אין כ"כ בעיה של עמידות באיפור עיניים, יש לי עפעפיים יבשים למדי. אבל בפנים בהחלט קשה לי לפעמים לשלוט בקיץ, עם סוג העור הנוטה לשמן.....
    הנמל יפהפה בשקיעה! ממליצה בחום לקפוץ שם לסיבוב. שמזג האויר הגיוני מאד נעים להסתובב שם :-)

    השבמחק
  4. לא לצאת מהבית זה טריק מצויין לשמור על עמידות של איפור ;-)
    חלק מהטיפים שלי חלקתי בפוסט שעסק בטיפוח קיץ (בסיס טוב, שליטה בשומניות וכו') וכל השאר זה שימוש במוצרים שמינסיון אני יודעת שמתקבעים על העור - כמו עפרונות, צלליות קרם ומייקאפים שאינם לחותיים מידי.

    השבמחק
  5. איך אני אוהבת תמונות של שקיעה/זריחה!
    ובהחלט היה כיף :)

    השבמחק
  6. אני לא מבינה, איך בישראל זה חידוש אם יש את זה למלא חברות - לרבלון יש (והוא אחד הטובים), למייבלין ייכנס עכשיו, לבורז'ואה, לשיק... פשוט הם לא ממתמגים את זה כאייליינר ג'ל עיפרון, אבל תכלס זה נראה קופי אותו דבר.

    השבמחק
  7. בדיוק עכשיו הייתי בקניון רצת אביב, ואני מודה לאל שלא קראתי את הפוסט קודם, כי עשית לי חשק מטורף, וגם ככה קניתי המון דברים!

    השבמחק
  8. האינסטגראם נולד בשביל תמונות שקיעה :-)

    השבמחק
  9. לא בטוחה שאני כ"כ מסכימה איתך, כי לא כל עיפרון טוב יכול להיות מוגדר כעיפרון ג'ל. יש לי הרבה עפרונות רכים ומצויינים שדווקא אותם אני מעדיפה לפעמים כי הם לא ג'ל ואפשר לצייר איתם קווים מדוייקים יותר.
    בכל מקרה תהי בטוחה שאם המותגים היו יכולים לקרוא לעפרונות שלהם "עפרון ג'ל", הם כבר היו עושים את זה. כולם רוצים למתג את המוצר החדש הבא.

    השבמחק
  10. אנשי בובי בראון מאד יצטערו לקרוא את התגובה הזאת ;-)

    השבמחק
  11. תודה, זאת הייתה המטרה ;-)

    השבמחק
  12. צילומים מהממים!
    מסכימה איתך לגבי המיקוד במוצרים בקולקציות שיוצאות למותג הזה.
    העפרון הזה מעולה. אני אוטומטית מושיטה אליו ידיים לאחרונה. מבחר הגוונים של הצלליות גם מאוד לטעמי. את הסומק הקרם טרם ניסיתי, כי עוד לא צילמתי אותו. מחסרונות הבלוג - צריך לפתח יכולת דחיית סיפוקים...

    השבמחק
  13. פוסט נהדר! הסומק הקרנברי הזה נראה יאמי, הוא בטח מהמם על הלחיים! והמקלוני דגים העגולים האלה על מקל היו שוס רציני, אני חושבת שהייתי אחראית להעלמות של אחוז גבוה מהם :-P

    השבמחק
  14. מעולה!
    כיף לקרוא את הסקירה שלך על האירוע ועל המוצרים, ואני לגמרי מסכימה איתך שזה שהם לא מוציאים קולקציות כל שני וחמישי, גורם לציפיה (וחסכון עד לקולקציה הבאה...)
    הסומק הזה מקסים=] אני מאוד אוהבת אותו, גם על השפתיים!
    תיארת מעולה את העפרון- אידאלי למעושן, ולא למי שרוצה קו ישר ואחיד.
    XOXO גם לך;)

    השבמחק
  15. תודה מותק!
    אני גם משתמשת הרבה בעיפרון. צללית בסיס וקצת מהעיפרון הזה מטושטש ואני עפה מחוץ לדלת בלי להשקיע הרבה זמן באיפור. פתרון מוצלח מאד לבקרים לחוצים.....
    אני הכרחתי את עצמי לצלם קודם את הכל יום אחרי ההשקה כדי שהסקירה הזאת לא תתעכב עוד ועוד ועוד עד שאני אזכר לעשות את זה....

    השבמחק
  16. תודה! :-)
    אני אהבתי את המאפינס, העוגות והאננס שלא צילמתי כי לא נשאר לי בצלחת! D-:

    השבמחק
  17. תודה יקירתי!
    אני אוהבת שהקולקציות שלהם ממוקדות ולא עמוסות ותדירות מידי. רמזתי שם לקולקציות של מאק שכבר מעייפות אותי עם העומס והעובדה שהן יוצאות כל שני וחמישי. בשורה התחתונה, רוב הקולקציות החפוזות האלה לא שוות כלום וכבר אין את הלהט אחרי הקולקציות המוגבלות שלהם כמו שהיה פעם. חבל....

    השבמחק
  18. תוכלי להמליץ על מוצרים עמידים נוספים שאת מכירה?

    השבמחק
  19. מבחינת צלליות - אז צלליות הקרם של בובי בראון, החדשות של מייבלין ופיינט פוטים של מאק, בד"כ מאד עמידות ולא זזות מהעפעף כל היום. אפשר גם להשתמש בהן כבסיס לצלליות אבקה.
    מבחינת קונסילר - pro longwear של מאק הוא הקונסילר הכי עמיד שאני מכירה וגם יש לו כיסוי גבוה.
    מבחינת מייקאפ - קולורסטיי של רבלון או דאבל וור של אסתי לאודר הם מייקאפים עמידים מאד. גם המייקאפ החדש 123 של בורז'ואה מוצלח בעמידות.

    השבמחק
  20. אני בהחלט חושבת שיש משהו בחברה שהיא נו-נונסנס כמו שאת מגדירה אותה. מצד שני, המחירים שלהם, וחוסר ההנחות שלהם, בעיני הופכים את המותג לפחות נגיש, שזה מבלי לדבר על העובדה שיש חנות אחת בקניון שצריך לשלם בו חניה (אחד "ה"דברים שאני שונאת)
    אצלי אין דבר כזה "תיק איפור" שהולך איתי לכל מקום, לאחרונה הוספתי כמה דברים לקיץ - ניירות סופגים ואפילו לפעמים אני סוחבת פודרה וקבוקי אבל בפועל השתמשתי בהם בדיוק פעמיים.. אני חושבת שאני פשוט כ"כ אוהבת את הקבוקי שקשה לי לוותר עליו בתיק אבל זה לא שבאמת יש בזה צורך..
    שפתון כמובן זה עניין אחר. לא מסוגלת להתמודד עם העמידים האלה (והמייבשים האלה) לכן אני מחדשת או פשוט שמה באלם וסוגרת את הפינה הזו
    הורדת אותי מהעפרון לגמרי.. חשבתי שהוא עשוי לשמש גם לתיחום. אם ככה נשאר עם הפלואידליין שלנו..
    לאחרונה אני בקטע של מוצרים נוזליים אבל לא בקטע של מוצקים. אולי זה השלב הבא? ;)
    הצללית הקרמית של בובי בראון מעניינת. אני תוהה כמה היא דומה לפיינטפוטס של מאק. אם מאוד אז נשאר ב"שלום-שלום" (כי כידוע אני לא סובלת אותם..)

    השבמחק
  21. איף, אני גם שונאת קניונים עם חניה בתשלום :-/
    אני כמוך לא מחדשת כמעט כלום במהלך היום מלבד שפתון/גלוס. מצד שני, אני כן נסחבת עם תיק איפור שיש בו הכל מהכל "למקרה ש-". זה דווקא הוכיח את עצמו מועיל בכל מיני פעמים שלא יצא לי להגיע הביתה לפני הבוקר הבא ;-)
    לדעתי צלליות הקרם של מייבלין דומות יותר לפיינטפוטס מאשר הקרמיות של בובי

    השבמחק
  22. העיפרון נראה לי להיט!

    השבמחק