‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

12.8.2012

מתחילים מאפס - חלק ב'

אחרי שבחלק הראשון בסדרה דיברנו על מוצרי לחות ובסיס למייקאפ בהם אני משתמשת בעונת הקיץ, הפעם הגיע הזמן לצעוד צעד אחד אחורה ולדבר על ניקוי העור.
רמזתי לכך כבר בחלק א' שהעור שלי בקיץ לא במיטבו. בראשי התנגנה לה פנטזיה בה אני עם עור חרסינה מושלם, מתאפרת בקלילות ובהתאם למזג האויר. מלבד שינויים קלים בצבע שיער, עיניים, מבנה פנים ודברים שוליים כאלה - ניראתי בדיוק כמו הדוגמנית בתמונה:

צילום: יפעת וורצ'יק, דוגמנית: ליאן לב, איפור/שיער: ליאן לב
נכון יופי? נכון נקי? נכון יש לה עור מושלם? (ואף מילה על פוטושופ!).
בפועל ניראתי יותר כמו קייטי פרי ביום עור רע:
מקור
רואות את הפצעונים הקטנים שבולטים לה באזור הסנטר מתחת לכל שכבות האיפור? רואות את הנקבוביות הפעורות? אז כזה. ממש ממש כזה. מינוס העיניים הכחולות, השיער השחור והחזה הגדול - ניראתי בול קייטי פרי. 
לפני שניגש לפתרונות, נסביר את הבעיה. העור שלי לא מגיב טוב לקיץ ולתנאי מזג האויר. יש לכך כמה סיבות ושתי העיקריות הן השמש והלחות. בניגוד לדיעה הרווחת - שמש היא אויב מאד גדול לבעלות נטייה לפצעונים. היא אולי מייבשת פצעונים קיימים, אבל מעודדת את היווצרותם של אחרים ויצירת צלקות מפצעונים ישנים. 
לעומת נזקי השמש שנבדקו על ידי מומחים גדולים יותר ממני, הגורם השני הוא תחושה אישית שלי לפי איך שהעור שלי מגיב ונראה. אני מרגישה שהלחות בשילוב עם החום פוערת לי את הנקבוביות וממיסה לתוכן כל דבר שהנחתי על הפנים. כך נוצרות נקבוביות חסומות שמזדהמות ויוצרות פצעונים ו"שחורים". המצאה? יכול להיות, אבל אני לחלוטין מרגישה שככל שאני שוהה יותר זמן בחוץ וככל שהאיפור יושב עליי יותר זמן לאורך היום בקיץ, כך העור שלי מגיב לכך יותר גרוע.
אז מה עושים? ראשית כל, מנקים!
הרגל הטיפוח מספר אחת שלי, שממנו אני לא זזה מילימטר באף עונה מעונות השנה הוא הניקוי היומי. בוקר וערב אני מנקה את העור עם תכשיר סבוני כלשהו, עם עדיפות לתכשירים העדינים ביותר.
Vichy Purifying Foaming Water - כשמו כן הוא. אלה מים סבוניים שהופכים לקצף בלחיצה על המשאבה. זה נראה כאילו מנקים את העור עם אויר, אבל זה בעצם די מרוכז ובד"כ הספיקה לי לחיצה אחת כדי להוציא מספיק חומר לנקות את כל הפנים. המים מצליחים לנקות את מרבית סוגי האיפור, אך מול מייקאפים עמידים במיוחד הם קצת מתקשים. אידיאלי עבורי לניקוי בוקר, פחות לניקוי ערב של איפור היום. השתמשתי בהם כחודש והייתי מרוצה, אבל אז גיליתי שחברה עם עור יבש אוהבת אותם ושהם נהדרים לה - כך שעשיתי מעשה של גבורה והחלטתי להעביר את חצי הבקבוק שנותר אליה. גמילות חסדים זה כאן!
שורה תחתונה: מוצר נחמד שעושה את העבודה, אבל עבורי לא היו לו יתרונות יוצאי דופן. הוא שווה את מחירו הגבוה - 88 ש"ח רק עבור מי שמצליחה להוציא ממנו תועלת נוספת, כמו חברתי עם העור היבש שמתקשה למצוא סבונים אחרים שלא ייבשו לה את העור עוד יותר.
Alpha Clean Skin של ד"ר עור - הנה לכן מוצר שאני לא מתכוונת להעביר הלאה לצדקה ולא אכפת לי מי המבקשת. כמו הדמי-מייקאפ של המותג, גם הסבון הזה הצליח להתעלות מעל מוצרי ד"ר עור האחרים שניסיתי ולבלוט ביתרונותיו. הוא מיועד לבעלות עור מעורב/שמן הנוטה לברק או אדמומיות וזה בדיוק העור שלי בקיץ. אחרי השימוש בו העור מרגיש מאד נקי ובאמת פחות מבריק ושמנוני, אבל לא מיובש. אדמומיות הוא לא כ"כ מצליח לנטרל, אבל אני מוצאת שהוא כן מצליח לכווץ נקבוביות. שילוב שלו עם קרם לחות חוסם ברק של ביודרמה עושה לי מהעור משטח חרסינה מאט. לייק!
שני דברים שלא אהבתי בו הם הריח, שמבושם בצורה קלינית ולא נעימה כ"כ. כמו כן, פיית השפופרת הלחיצה רחבה מידי עבור הסבון שיש לו מרקם נוזלי ודליל למדי ולפעמים נשפך מעט יותר מידי חומר ממנה.
שורה תחתונה: ה-סבון שלי לקיץ. מנקה ביסודיות, אבל לא מותיר אחריו מדבר יבש ומעקצץ. תכונת ניטרול הברק וכיווץ הנקבוביות הופכת אותו למנצח מבחינתי. מחירו 70 ש"ח וניתן להשיגו בפארמים.
אחרי שדיברנו על הניקוי היום יומי הרגיל, הגיע הזמן להתייחס לשלבי ניקוי וטיהור רציניים. כאן נכנסים לתמונה מוצרי הפילינג שבהם אני משתמשת בדבקות לפחות פעמיים בשבוע. לפני שאכנס לתיאור המוצרים, אסביר קצת על רוטינת הניקוי שלי. בימים שלישי ושישי, שאלה גם ימים שאני חופפת את השיער, אני מנצלת את ההזדמנות "לתקוף" את העור. השימוש במים חמים והאדים הנוצרים מהחפיפה עוזרים לי לפתוח את הנקבוביות ולהכין אותן לניקוי יסודי. ראשית אני מקרצפת את הפנים עם פילינג כלשהו ושוטפת היטב עם מים חמימים (אף פעם לא רותחים!). פעם בשבוע, אחרי שסיימתי את המקלחת, אני עושה גם טיפול הוצאת שחורים עם מדבקות. אחרון חביב הוא שלב המסיכה שעליהן אדבר בהמשך.
למה אני דבקה דווקא ברוטינה הזאת? קודם כל, כי אני בן אדם שאוהב רוטינה והקביעות של הימים חשובה לי. אבל מעבר להפרעת האישיות הקלה הזאת, יש לכך עוד סיבה. אני מרגישה שאם כבר אני מנקה את העור - אז כבר. לפילינג יש נטייה לפעור את הנקבוביות, כך שזו הזדמנות מצויינת גם להוציא את כל השחורים. ואם כבר פערנו את הנקבוביות והוצאנו לכלוכים, לא נסיים את התהליך עם מסיכה מטהרת ומנקה או מסיכת לחות שתכווץ לנו חזרה את הנקבוביות?
מילה לנבונים מבעלת ניסיון - פילינג זה פתרון מעולה לחידוש העור, ניקוי עמוק, וטיפול לטווח הארוך בצלקות. אבל פילינג הוא אסון לפצעונים פעילים ופתוחים. תסלחו לי על רגע הגועל, אבל בפילינג משתמשים רק אחרי שהדלקת של הפצע עברה לחלוטין ונשאר רק הסימן האדום והמרגיז. זה אמנם מרגיש כאילו ביחד עם הפילינג מקרצפים מהפנים את הפצעים, אבל זה בדיוק ההיפך ופעולת הקרצוף מגרה את העור ומחמירה את מצב הפצעונים. תאמינו לי - אני מדברת מניסיון כואב.
אז אחרי ההקדמה הארוכה הזאת ניגש לדבר על הפילנגים שאני משתמשת בהם.
על הפילינג אשכוליות של ניוטרוג'ינה כבר כתבתי בחורף ואני מזכירה אותו שוב כאן כי הוא הצליח לשרוד איתי עד עכשיו. כיוון שאני משתמשת בו רק פעם בשבוע, אפשר להבין למה. אני לא אחפור עליו שוב, רק אציין שאני מקפידה להשתמש בשני סוגי פילינג במהלך השבוע - פעם אחת עם פילינג עדין יותר ובפעם השניה עם פילינג גס ורציני יותר. הניוטרוג'ינה ממלא לי את המשבצת של פילינג עדין בהצלחה.
Oatmeal 'n Honey Natural Facial Scrub של Queen Helene הוא רכישת iHerb כמובן. הפילינג האהוב עליי של ג'ייד נגמר לי והחלטתי לנסות למצוא לו תחליף אחר. כיוון שקראתי ביקורות די אוהדות על המותג הזה, וגם כי הרעיון של שיבלת שועל ודבש נשמע לי טעים, החלטתי ללכת על זה. שימו לב שעל השפופרת רשום Gentle - כלומר מדובר, לכאורה, בפילינג עדין. אז זהו, שלא. חלק מהביקורות עליו באתר היו שמדובר בפילינג עדין מידי אפילו, ואני באמת לא מבינה במה אנשים רגילים לקרצף את הפנים שלהם - נייר זכוכית?
הפילינג עצמו מאד מאד מרוכז ו"עבה". צריך כמות ממש מעטה ממנו כדי לקרצף את הפנים טוב טוב והוא מותיר אחריו משטח חלק ונקי מאד. מה שאהבתי בו הוא התחושה שהוא מותיר על העור. כל מי שאי פעם ניסתה מסיכת דבש ביתית - מכירה את התחושה הרכה והמלוחחת הזאת שדבש נותן לעור, וככה בדיוק מרגיש העור אחרי שימוש בפילינג הזה. דבש בהחלט יש כאן!
שורה תחתונה: אם אתן מחפשות פילינג שיעשה לכן עבודת קרצוף רצינית, זה המוצר עבורכן. הוא גם עולה גרושים באתר של אייהרב - 3.74 דולר(!), הוא גם ידידותי למחפשות טיפוח שלא נוסה על בע"ח והוא גם פחות מתועש ממוצרי טיפוח גנריים אחרים. win win!
נמשיך מהפילינג אל השלב האחרון - המסיכה:
כרגע נמצאות אצלי ברוטציה 3 מסיכות שבהן אני משתמשת על בסיס שבועי. פעם בשבוע אני מתמרחת עם מסיכת ניקוי וטיהור, ופעם בשבוע עם מסיכת לחות, כדי לשמור על איזון ולא לייבש את העור יותר מידי.
יש לי שתי מסיכות טיהור וניקוי שאני עושה ביניהן רוטציה משבוע לשבוע.
Purifying Mask מסיכת ניקוי וטיהור של קרליין - מסיכה ירקרוקת שמותירה את הפנים בתחושה נקייה וקרירה. מאד מוצלחת להרגעת פצעונים והורדת נפיחות, ניטרול אדמומיות וכיווץ נקבוביות. לא מייבשת בצורה יוצאת דופן ויש לה ריח מעולה של מסטיק בטעם מנטה. היא מסוג המסיכות ש"שורפות" בנעימות בזמן שמניחים אותן, ומספיק לשבת איתה 10 דקות כדי שתעשה את פעולתה.
שורה תחתונה: קרליין שוב לא מאכזבים והמסיכה הזאת מוצלחת כמסיכת ניקוי. אהבתי במיוחד את התכונה שלה להרגיע נפיחות של פצעונים שממש משפרים הופעתם אחרי שמסירים אותה. מחירה 60 ש"ח וניתן להשיגה בכל הפארמים.
Mint Julep Masque של Queen Helene - עוד רכישת אייהרב. על המסיכה הזאת בוודאי קראתן בבלוגים השונים ואני לא אחדש לכן הרבה לגביה. מסיכת טיהור וייבוש מאד מאד אפקטיבית ועושה בדיוק את מה שצריך. יעילה מאד בייבוש פצעים פעילים ומלבד למרוח אותה על כל הפנים פעם בשבוע, אני מורחת אותה נקודתית על פצעונים שצצים לי פה ושם כדי לייבש אותם ולהעבירם לעולם שכולו טוב ושאינו על הפרצוף שלי. יש לה ריח מנטה חזק וגם היא, כמו הפילינג של המותג, מאד מרוכזת. לא כדאי לשבת איתה מעבר לרבע שעה, כיוון שהיא באמת מאד מייבשת. יום אחרי שאני מניחה אותה העור שלי שוכח לגמרי שהוא מעורב/שמן והופך לרגיל על גבול היבש. פלא של ממש!
שורה תחתונה: כל אחת שסובלת מפצעונים ומעור שמנוני צריכה מסיכה כזאת בארון האמבטיה. לכל בעלות העור היבש - לא כדאי להתקרב אליה בכלל. שוב היתרונות שלה דומים לפילינג - מחיר נמוך מאד של 3.84 דולר באייהרב, מוצר טבעי יחסית ולא נוסה על בעלי חיים.
אחרונה חביבה היא מסיכת לחות:
Instant Hydration Mask של L'Occitane - היא פינוק לשמו. מרקם ג'לי קריר ונעים, נספגת על הפנים תוך דקות ספורות ואת השאריות שלא נספגות מסירים עם צמר גפן ספוג במעט מי פנים או מים. מותירה את העור רך, נעים ומלוחח ושומרת על איזוני הלחות שלפעמים מתערערים עם כל המוצרים המייבשים והמאטיפיים שאני משתמשת בהם. שמעו לעצה טובה ממני - שימו את המסיכה במקרר ולפני שאתן נכנסות להתקלח תזרקו אותה אפילו למקפיא (בתנאי שאתן לא מבלות שעתיים במקלחת). מעטים פינוקי הטיפוח שאנחנו מוצאות בעונה המהבילה והגיהנומית הזו, ומריחה של מסיכת ג'ל קרירה מהמקרר היא תענוג קטן שעוד נותר. תאמינו לי, אתן עוד תודו לי על הטיפ הזה. מה גם שמכת הקור הזו תכווץ לכן את הנקבוביות, אז בכלל טוב.
שורה תחתונה: מלבד העובדה שהמסיכה הזו מצויינת, אני חושבת שכל אחת צריכה מסיכת לחות בסיסית באוסף. שוב אדגיש שעור שמנוני אינו בהכרח עור לחותי וצריך להקפיד על איזון של לחות בעור. במיוחד כשנלחמים עם כל מיני מרעין בישין על העור באמצעות סבונים, פילינגים ומסיכות טיהור שבהכרח מייבשות, חייבים למצוא גם פתרון ביניים למתן לחות לעור. בנות צעירות מאד אולי יכולות לוותר על זה, אבל בהתקרבי לגיל 30 אני לא מוכנה לוותר על הצעד הזה.
את המסיכה של לאוקסיטן ניתן להשיג בכל חנויות המותג ומחירה 170 ש"ח. כיוון שניתן להשתמש בה כמה פעמים שרוצים בשבוע, היא מומלצת גם לבעלות עור יבש שמחפשות מסיכת הזנה על בסיס קבוע.

אני לא מאמינה שהגענו לסיומה של סאגת הטיפוח הזו! זה היה ארוך ומפורט מהצפוי, אבל אני מקווה שהצלחתן לאסוף כאן כמה טיפים מועילים לשיפור מראה העור בקיץ. עם הרוטינה הזאת אני מצליחה לשמור על סטטוס קוו על הפנים ומלבד פצעונים חולפים מידי פעם בחודש (כשאין ברירה אז אין ברירה....), המצב נמצא יחסית תחת שליטה.
לא נותר אלא להמתין לימים קרירים ושפויים יותר ושיגיעו מהר!
אם בעקבות הפוסט תבצעו את רכישתכן הראשונה באתר iHerb, אל תשכחו להקליד את הקוד: WIW422 כדי לקבל 5$ הנחה :-)

לחלק א' בסדרת הטיפוח הקייצית - שם דיברנו על מוצרי לחות ובסיס למייקאפ.

מהי שגרת הניקוי שלכן לקיץ? והאם אתן מרגישות כמוני שאתן זקוקות לניקוי יסודי יותר במהלך העונה הזאת? שתפו אותי!

גילוי נאות: מוצרי קרליין, ד"ר עור, ווישי, ניוטרוג'ינה ולאוקיסטן התקבלו לסקירה

27 תגובות:

  1. אחד הפוסטים המעולים שקיימים! ולא כי שמת תמונה שלי והזכרת את העור היבש שלי!
    אני באמת אוהבת את ה"סבון" של וישי. אין לי מילה רעה אחת!

    השבמחק
  2. וואו ליאן איזה עיניים! 3>
    אחלה פוסט!
    מלבד המסכה האחרונה של לוקסיטן והשניים הראשונים השגרה שלנו זהה. כמעט!)))

    השבמחק
  3. את נהדרת. כמה דברים: 1 עכשיו כשקיבלתי את המשלוח הראשון שלי מאייהרב, אני מוכנה להתנסויות נוספות, ואין ספק שהמסיכה תהיה אחת מהן. 2. הקוסמטיקאית שלי חוזרת ואומרת לי לא לגרות את העור ולשים מסיכה רק פעם בשבוע למרות שהחצ׳קונים שלי חוגגים. אני תוהה אם להמרות את פיה. אין לי כרגע ״דלקות״ אבל אני נמצאת במצב מתמיד של אדומים מרגיזים שלא עוברים. מעצבן ממש!

    השבמחק
  4. סופסוף מישהי מדגמנת אצלי פנים בבלוג ;-)

    השבמחק
  5. תודה! את המסיכות של אייהרב קניתי בעיקר לאור ההמלצות שקראתי עליהן ממזמינות כמוך שניסו והיו מרוצות. ככה אני תמיד פועלת - מחכה שאחרים יהיו שפנות הניסיון ואז מזמינה בעצמי D-:

    השבמחק
  6. את בעצמך ;-)
    אייהרב אחלה אתר לדעתי. אמנם אני לא מזמינה משם בכמויות ובתדירות של כל מיני מכורות האתר, אבל כשאני צריכה משהו אני בהחלט פונה לחפש שם ומגלה מציאות.
    לגבי המסיכה - שימי לב שמסיכה "אגרסיבית" של ניקוי וטיהור גם אני לא מורחת יותר מפעם בשבוע. בד"כ ביום שלישי זה יום הטיהור (פילינג+שחורים+מסיכה) ויום שישי זה יום ההירגעות עם פילינג ומסיכת לחות. מסיכת הלחות היא בעצם כמו לשים קרם לחות עשיר יותר. כך שבפועל גם אני שומעת בעצת הקוסמטיקאית שלך ושמה מסיכה רק פעם בשבוע. אני מסכימה איתה, עד כמה שזה מפתה - עדיף לגרות את העור כמה שפחות במצבים כאלה ורק להקפיד על שגרת ניקוי טובה.

    השבמחק
  7. פוסט מעולה. הכנסתי את הפילינג שהמלצת לוויש ליסט שלי באייהרב

    השבמחק
  8. איזה כיף לשמוע שאני לא היחידה שמקרצפת את הפנים בסמוך לחפיפה :-))
    תודה על הסיקור! חידשת לי בנושא הפצעונים

    השבמחק
  9. תודה! שמחה לשמוע שלמדת משהו בפוסט :-)

    השבמחק
  10. המסכה של ל'אוקסיטן נשמעת לי טו-אוב. אם הייתי צריכה להשוות בינה לבין מסכת הלחות של ג'ייד עם "חתיכות" הפרי, יש מה להשוות בכלל לדעתך?

    השבמחק
  11. אין מה להשוות לדעתי מבחינת מרקם. התוצאה אמורה להיות דומה, אבל המסיכה של לאוקסיטן יותר סמיכה וצמיגית, ואילו של ג'ייד דלילה וגם נספגת יותר. האמת שבמסיכה של ג'ייד אני משתמשת כקרם לחות לכל דבר.

    השבמחק
  12. המסכה של ג'ייד נספגת מאוד מהר גם עלי אבל לא בא לי להשתמש בה כקרם לחות, אני מאוהבת בקרם הלחות שלי יותר מידי בשביל לזנוח אותו. טוב לדעת אבל :) תודה

    השבמחק
  13. אני גם לא משתמשת בו קבוע. מידי פעם כשבא לי לגוון :-)

    השבמחק
  14. שגרת הקיץ שלי לא שונה בהרבה מזו של החורף. שטיפת פנים פעמיים ביום עם סבון, פילינג ומסכה לעתים מעט קרובות יותר. המסכה של לאוקסיטן נשמעת נהדרת :) מה שכן, ברגע שהמסכה שלי תיגמר אני אזמין לי את המסכה של queen helene. אולי גם את הפילינג, למרות שיש לי עוד חצי צנצנת פילינג של סבון ו3/4 פילינג משי של ג'ייד, אז זה לא יקרה בקרוב...

    הסבון של ד"ר עור נראה לי כמו משהו שארצה לנסות, למרות שכרגע סבון הפנים של של סבוקלם עושה את העבודה - מסיר את כל האיפור ולא מייבש את העור, אז אולי עדיף ללכת לפי האימרה if it ain't broken don't fix it.

    השבמחק
  15. פוסט נהדר :) אני ממש אוהבת את המוצרים של לאוקיסטן אז אולי אנסה את המסכה הזו. על הפילינגים למינהם אני אוותר.. ההוא מ-IHERB נשמע טוב, אבל הקוסמטקאית אסרה עליי :)

    השבמחק
  16. תודה! אני חושבת שבעלות עור יבש כמו שלך באמת לא כ"כ מומלץ פילינג, כך שהקוסמטיקאית שלך צודקת. ואם את הולכת קבוע לקוסמטיקאית אז בכלל טוב - את מטופלת בידיים טובות!

    השבמחק
  17. אני חושבת שאם טוב לך עם המוצרים שאת משתמשת בהם כרגע אז באמת לא כדאי לנסות לחפש אחרים. בשלב מסויים לעור "נמאס" מהסבונים שאנחנו משתמשים בהם באופן קבוע, ואז צריך להתחיל לחפש תחלופות. בינתיים - אם זה עובד אז תשארי נאמנה :-)

    השבמחק
  18. אין ספק שקיץ פשוט רע בשביל עור מעורב/שומני. פתאום יוצאים כל מיני חברים שלא היו בעבר וגם העור בכללי יותר מבריק.
    אני לא מקפידה כמוך אבל כן שמתי לב שמסכות ופילינגים מקבלים יותר תשומת לב בקיץ.

    השבמחק
  19. רובנו אומללות בעונה הזאת, שיבוא כבר הסתיו!!

    השבמחק
  20. פוסט לעניין ! את הטיפ לגבי מסכת לחות לשים במקרר בהחלט הולכת ליישם :-)
    שאלה,

    queen helene אחרי שאת מורידה את המסכה של
    את שמה גם קרם לחות? ואחרי הפילינג ?

    השבמחק
  21. תודה רבה!
    אני תמיד מסיימת את שגרת הטיפוח שלי עם קרם לחות, ובטח שאחרי המסיכה המייבשת של קווין הלן. גם אחרי מסיכת לחות אני שמה קרם לחות! למרות שהעור שלי מעורב ונוטה לשומניות, הוא צריך לחות על בסיס קבוע גם בקיץ

    השבמחק
  22. היי! שמתי לב שלינקקת אותי, איזה כיף לי לגלות. תודה :) שבוע מעולה!

    השבמחק
  23. אם את מתכוונת לבלוגרול - אז בכיף :-)

    השבמחק
  24. מסכימה איתך לגמרי. בחום הכבד הפנים שלי רגישות הרבה יותר.
    בכלל, השילוב של חום ולכלוך - ואו. טירוף לגמרי.
    בתקופה שעבדתי בקיץ בחוות סוסים הייתי מלאת פצעים. בתקופה ההיא לא התאפרתי כך שלא היה שום דבר שיגן על העור.
    אז השילוב של הזעה, אבק, חום יצר עור מחורץ מפצעים. נורא.
    עם מייקאפ אני מרגישה שאני מצליחה לשרוד טוב יותר את הקיץ/החום/הלכלוך באויר. אבל מספיק יום אחד שהזנחתי (שבת שלא תכננתי לצאת מהבית בכלל) בשביל שהפנים יפרחו..
    הסבון של דר' עור נשמע נפלא! כרגע מתוך הסידרה האינספוית של מנקי פנים שהיו לי, נשארתי עם אחד - זה שאני הכי אוהבת של דר' פישר מסדרת היאנג.
    כשהוא יסתיים הבטחתי לעצמי לבדוק את קארט הישראלית עם סבון הרימונים שלה.
    מעניין ההסבר לגבי הפצעונים אני מרגישה שככל הניקוי יסודי יותר הם מתרפאים יותר מהר.. אבל זאת התחושה האישית שלי..
    המלכה הלן ממש עברה לגור כאן בארץ חחח אני שומעת על המוצרים שלה נון-סטופ! זה כמובן אומר שחייבים לנסות..
    יש לי הזמנה בדרך מאיהרב ועוד הזמנה בדרך להשלח אליהם :)
    בהזמנה בהתהוות מה שנקרא, יש פריט אחד בשביל אריק (אומגה 3 בריכוז לתפלצים) וחשבתי לנסות איזשהו תוסף מזון שאולי עוזר להרזיה
    ואם לא, הוא עוזר באופן כללי למטבוליזם בגוף שזה תמיד טוב.
    בעלות כזו נמוכה לגמרי עושה לי חשק להזמין את הפילינג ואת המסיכה בכלל!
    אני לא מרגישה צורך בשימוש במסיכת לחות. אמנם אני מקפידה על פילינג (במקרה שלי יום יומי) וגם על הקרם הזה שאמור לעשות בהעלמת סימני פצעים) ברח לי איך קוראים לו..
    בכל מקרה, אני מקפידה ללחח את הפנים מספיק כך שאני לא מרגישה שיש צורך ב*עוד* לחות שאני מרגישה גם ככה שהפנים שלי פולטות החוצה..
    אהבתי את הטיפ לגבי הכנסה למקרר!
    במקרר שלי יש סורבה גוף של "סבון" שאני מאוד אוהבת, בקיץ, כשאני רוצה קצת להתרענן הוא לגמרי "זה" :)

    השבמחק
  25. פילינג כל יום? את בטוחה שזה בריא לעור? אני יודעת מהתייעצות עם רופאת עור שלא כדאי לתקוף את העור בצורה כ"כ אגרסיבית לעיתים קרובות מידי. פעמיים בשבוע זה מעל ומעבר עבורי.
    המוצרים של קווין הלן מאד בסיסיים ועולים גרושים ולדעתי שווים את ההתנסות.

    השבמחק
  26. זה פילינג עדין בסה"כ שהגרגירים שלו מתפרקים
    (זה של דר' פישר)
    אני אמנם משתמשת בספוגית כזו לניקוי אבל עם הזמן היא הופכת לפחות ופחות "אגרסיבית" ויותר קלילה כזו על העור.

    השבמחק