‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

28.6.2012

עומד למבחן - מייקאפ Teint Idole Ultra 24hr

היום נבחן מייקאפ חדש של לנקום, וכהרגלי בקודש אני אקדיש לו סקירה שלימה עבור עצמו ואחפור עליו קצת מכל הבחינות החשובות.
מה? מייקאפ Teint Idole Ultra 24hr
מי? Lancome
כמה? 235 ש"ח מחיר התחלתי
איך? המייקאפ הזה מצטרף לאחיו הבוגר ה-Teint Miracle. בניגוד לטיינט מירקל אשר מעניק גימור זוהר וחי יותר, הטיינט איידול החדש מבטיח להעניק גימור מאט משיי ועמידות של עד 24 שעות (שימו לב שכבר קיים מייקאפ טיינט איידול אולטרה, אך זהו גלגול חדש ומשופר שלו).
 הבקבוק מעוצב מזכוכית מחוספסת כיאה למייקאפ מאט (אני בטוחה שיש שם לזכוכית כזאת, אבל המומחיות שלי היא לא בנושאי זגגות) ומצוייד במשאבה נוחה שלא מוציאה כמות גדולה או קטנה מידי של חומר. 
למייקאפ עצמו יש מרקם מיימי לא סמיך, הייתי אומרת אפילו על גבול הדליל. בגלל שהוא מייקאפ מבוסס מים, ההנחה שלו על העור מרגישה שונה. יש פחות את תחושת המריחה הנעזרת בסיליקונים ושמנים שמכניסים למייקאפים אחרים. אני מוצאת שאני זקוקה לכמות של לפחות לחיצה וחצי על המשאבה כדי שאוכל לעבוד איתו בנוחות (בד"כ במייקאפים אחרים מספיקה לי לחיצה אחת).
עכשיו ממבט אחורה אני יכולה להגיד שזהו מייקאפ שלוקח זמן להתרגל אליו. בתחילה, אני מודה, לא התחברתי אליו. הרגשתי שהמריחה שלו לא נוחה לי, הגימור שלו כבד מידי ותחושה כללית של חוסר שביעות רצון. אבל, לאט לאט למדתי לעבוד איתו והוא הפך להיות המייקאפ הקבוע שלי בבוקר. בגלל זה גם לא מיהרתי לסקור אותו, לדעתי זה לא מסוג המייקאפ שאפשר לשפוט משימוש אחד או שניים.
דבר ראשון שלמדתי הוא שהמייקאפ הזה לא אוהב פריימרים. הפריימר היחיד שהוא הסתדר איתו היה פריימר לחות של סיסלי, בעוד שעם פריימרים של גרלן, ג'יבנשי ודיור הוא לא התמודד טוב. 
אז שיעור ראשון: מייקאפ שעדיף להניח בלי פריימר.
דבר שני שלמדתי - את המייקאפ צריך להניח כמה שיותר קרוב לזמן מריחת קרם הלחות. בגלל מרקמו המימי וגימור המאט, המייקאפ זקוק לבסיס לחותי כמה שיותר על מנת שהמריחה שלו תהיה נוחה וכדי שיתקבע בצורה יפה על העור.
אז שיעור שני: מריחת המייקאפ מיד אחרי קרם לחות + קרם הגנה (לא לשכוח!!)
דבר שלישי שלמדתי הוא שמכל הפודרות שלי, המייקאפ מסתדר הכי טוב עם פודרה סטודיו פיקס של מאק דווקא. משהו בשילוב ביניהם יוצר את הגימור הכי מאט, אבל לא מקומח אלא קטיפתי ומשיי. עוד יתרון - הפודרה מאד תורמת לעמידות המייקאפ, עניין שניגע בו מיד.
אז שיעור שלישי: טיינט איידול וסטודיו פיקס פאודר זה צמד משמיים.
אלה שלושת השיעורים שלקח לי זמן ללמוד ולספוג ועד שלא עליתי על כל הטיפים האלה לא הגעתי להנאה שלמה מהמייקאפ. 
למייקאפ יש גימור מאט קטיפתי אבל לא "מת", שזו נקודה לטובתו. מצד שני, זה לא מסוג המייקאפים של "עור שני" ואם לא עושים עבודת טשטוש רצינית כן יבחינו בו "יושב" על העור. עניין קרם הלחות שציינתי למעלה חשוב כאן כפליים - על עור יבש המייקאפ לא ניראה טוב. לדעתי מלכתחילה הוא לא מתאים לבעלות עור יבש, אלא יותר מותאם לבעלות עור מעורב/שמן.
טיפ: טשטשתן במרץ ועדיין המראה ניראה לכן כבד מידי? הרטיבו ספוגית במים וסחטו ואז הטפיחו אותה בעדינות על הפנים. מהלך זה ירכך את שכבת הכיסוי וייצור מראה לחותי ועדין יותר.
רמת הכיסוי שלו בינונית, שזה מצויין עבור מי שמחפשת מייקאפ שיכסה בעיות על העור, וגם ניתן לבנות אותו בעדינות אפילו לכיסוי כמעט מלא. ניתן לראות תמונות שלי איתו כאן ו-כאן וגם כאן.
ומה עם העמידות המובטחת ל-24 שעות? כאן לצערי המייקאפ לא עומד בציפיות ובטח ובטח לא עמיד ל-24 שעות. עם פודרה מתאימה (אצלי סטודיו פיקס), המייקאפ עצמו עמיד על העור כ-10 שעות (כלומר בלי לזוז ולהיעלם). לעומת זאת, הברקות כן יופיעו תוך כ-3-4 שעות, תלוי בסוג העור. עם סטודיו פיקס הצלחתי להגיע ל-5 שעות בלי הברקות אבל לא מעבר. 
מילה לגבי הצבע: הגוון שנמצא אצלי הוא 03. כפי שראיתם בסוואטצ', הוא לא כהה כמו שהוא כתום. אם אני שומרת על שגרת שיזוף קבועה, המייקאפ עוד איכשהו מצליח להתאים לי, אבל כרגע לצערי אני קצת מוזנחת בתחום זה והוא כהה מידי עבורי. 
המייקאפ זמין ב-15 גוונים שונים ושימו לב שהמספור שם לא סדיר כ"כ (הגוון הכי בהיר לדוגמה הוא 05). ממליצה מאד לעשות התאמת גוון מושלמת, אחרת לאור רמת הכיסוי והגימור שלו כל טעות בגוון תהייה קשה לטשטוש על הפנים.
ציון סופי: 85
נימוק: אני מורידה 10 נקודות על עניין העמידות. אם לנקום לא היו מבטיחים לי 24 שעות, לא הייתי מצפה. אבל אם הבטחתם והמייקאפ מקיים בקושי 8 שעות, זו כבר סוג של אכזבה. עוד 5 נקודות אני מורידה בגלל עניין הגימור שחייבים ללמוד לעבוד עם המייקאפ כמו שצריך על מנת שייראה טבעי ויפה. 
שורה תחתונה: על אף חסרונותיו, אני חושבת שכן מדובר במייקאפ טוב. לוקח קצת זמן ללמוד אותו ולהתרגל אליו, אבל בסופו של דבר הוא נותן ביצועים יפים. הוא יתאים למי שמחפשת מייקאפ עם כיסוי משמעותי וגימור שאינו מבריק ולחותי, אבל שעניין העמידות לא קריטי עבורה. לעומת זאת, הוא לא יתאים למי שמחפשת עמידות ברזל או לשהייה ארוכה בשמש הקופחת של הקיץ הישראלי. אני מאמינה שלקראת החורף ביצועיו ישתפרו, כך שאולי זאת לא העונה הסלחנית ביותר לשפוט אותו במהלכה.... עוד נקודה שלדעתי היא לטובתו - המייקאפ מבוסס מים, ולא שמנים וסיליקונים שעלולים ליצור רגישויות מעצבנות. 

עד כאן סקירת המייקאפ החדש של לנקום. מה דעתכן עליו? האם רכשתן ואהבתן את אחיו הבכור הטיינט מיראקל? האם תשקלו לרכוש את המייקאפ הזה? ספרו לי!

גילוי נאות: המייקאפ התקבל לצורך סקירה.

26 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus28 ביוני 2012 בשעה 9:06

    אני ממש לא אהבתי אותו בעיקר בגלל שעליי הוא נראה פודרתי והבריק מאוד מהר. ישנם תחלופות אחרות הרבה יותר מוצלחות.

    השבמחק
  2. תודה על הסקירה.
    אם את מסיימת עם הסטודיו פיקס פאודר, אז את כביכול משתמשת בשני מייקאפים??
    אני עושה זאת כשאני משתמשת ביוטהלומייר אקווה בגרסת הקומפקט, וחשבתי שאולי זה יותר מידי,
    אבל אני רואה אני לא היחידה

    השבמחק
  3. לא חייבים לאהוב בכוח. מצד שני אני כן חושבת שזה מייקאפ שקשה לשפוט אחרי שימוש אחד

    השבמחק
  4. ממש רציתי לראות תמונות שלך עם המייקאפ, אבל כשלחצתי על הלינקים פייסבוק טען שהתוכן לא מאושר לצפייה על ידי.

    השבמחק
  5. זה כי כנראה לא הצטרפת עדיין לחברים של הבלוג בפייסבוק :-) התוכן חסום למי שאינו חבר מטעמי פרטיות

    השבמחק
  6. תודה על הסיקור (לגבי הזכוכית, ככל הידוע לי היא נקראת זכוכית חלבית :-))
    סוף שבוע נעים!

    השבמחק
  7. אתטיינט איידול לא ניסיתי באף אחד מהגילגולים שלו, אבל לאמא שלי יש בקבוק ואני אדגום אותו ללא ספק (ברגע שהוא יפתח). את טיינט מיראקל יש לי ואני די מחבבת אותו, במיוחד בחורף. בקיץ אני משתמשת בו רק כשהוא מעורבב עם דאבל וור לייט.
    האמת שעלייך המייקאפ הזה נראה ממש טוב, והוא נשמע כמו יופי של מייקאפ מלבד העובדה שהוא קצת כתום וקצת קשה לעבודה. :)

    השבמחק
  8. thereisbeautyinallofus28 ביוני 2012 בשעה 21:14

    בהחלט אבל לי אישית אם המייקאפ לא עושה איזשהו רושם לטובה כבר בניסיון הראשון אני מוותרת

    השבמחק
  9. אז לטעמי הוא בדיוק ההיפך כמעט מכל מה שכתבת...LOL
    מייק אפ מעולה לגמרי, מאוד הפתיע אותי כי לא ציפיתי לזה, ציפיתי למשהו כבד ומקומח.
    מהשימוש הראשון נהניתי ממנו. אכתוב על זה בפירוט בקרוב.
    אני דווקא ממליצה עליו בחום.

    השבמחק
  10. הי טוב לגנוב מאמא ;-)
    בסופו של דבר אחרי שלמדתי לעבוד איתו באמת הגעתי לתוצאות טובות ואני מרוצה ממנו עכשיו.

    השבמחק
  11. גם השורה התחתונה שלי היא שאני חושבת שהוא מוצלח. הייתי צריכה לשחק איתו קצת אבל בסופו של דבר הגענו להבנה משותפת ;-)
    רק עניין חוסר העמידות אפילו להרבה פחות מ-24 שעות מרגיז אותי.

    השבמחק
  12. ה-01 לא בהיר יותר?

    השבמחק
  13. ה-01 יותר בהיר, אבל מצד שני הגוון הבהיר ביותר הוא 05. המספור שם לא סדרתי משום מה

    השבמחק
  14. נשמע ששווה ניסיון!
    האמת היא שלא מזמן ניסיתי לקחת דוגמית שלו במשביר והדיילת ישר שלפה לי דוגמית באריזה הכסופה והיפה. הייתי קצת בהלם :). הבעיה היא שכל הדוגמיות הן מס 3, שעבורי כהה בדיוק בטון 1 (אותו סרט שהיה גם עם ה-Teint Miracle). בינתיים לא לקחתי דוגמית, אבל בטוח אנסה אותו בהמשך. תודה על הסקירה המפורטת!

    השבמחק
  15. בתור אחת שהשתמשה בו 10 שנים אני מאוד מאוכזבת.
    הוא כבד מידי , ממש רואים את המייק אפ. הקודם היה בדיוק מה שאהבתי: לא כבד מידי ולא קל ודליל.. בקיצור אני ממש תקועה כרגע עם הגרסה החדשה שאני לא אוהבת + מייק אפים אחרים שהם גרועים אף יותר.
    הייתי שמחה להמלצה על מייק אפ בסגנון של טיינט אידול בגרסה הישנה....

    השבמחק
  16. הו מפתיע! דיילת שמאורגנת על עצמה זה לא משהו שפוגשים כל יום...
    ה-3 לדעתי כהה לך בשני טונים לפחות ולא רק באחד, הוא גם די כתום ואת בכלל לא. נראה לי שהגוון הכי בהיר 05 יתאים לך (וגם לי..)

    השבמחק
  17. האמת שאף פעם לא ניסיתי את הגרסה הקודמת כך שאין לי למה להשוות. תנסי אולי לשים אותו ממש מיד אחרי שמרחת קרם לחות? אני מוצאת שבסיס לחותי מאד עוזר לשיפור הגימור שלו.
    כיוון שלא ניסיתי את הטיינט איידול הקודם אני לא יודעת איזה מייקאפים אני מכירה שמשתווים לו ושאוכל להמליץ לך עליהם..

    השבמחק
  18. אפשר להסתכל על זה כהוספת כיסוי, אבל האמת היא שאני שמה הרבה פחות מהפודרה כפודרה מאשר כשאני משתמשת בה כמייקאפ פודרה.
    יש מייקאפים שזה ניראה עליהם בסדר (כמו זה) ויש כאלה שלא. כל עוד התוצאה הסופית טבעית ולא ניראת מקומחת אני בעד :-)

    השבמחק
  19. לא נשמע מסוג המייקאפים שאתחבר עליהם, למרות שאני אוהבת את הקולורסטיי שגם הוא נותן מראה מאט וכיסוי די גבוה (תלוי בהנחה).
    אני חושבת שיש פספוס בעניין העמידות ביחס למה שהמוצר הזה מציע, וגם כל השיעורים שצריך ללמוד בשביל להשתמש בו קצת מורידים בעיני את הציון הכללי שלו.

    אני חייבת לציין שעם זאת שהמייקאפ יושב עליך נפלא, אני בהחלט לא רגילה לראות אותך עם מייקאפ בגימור כזה. ומעדיפה מייקאפים יותר קלילים עליך :) מרגיש לי (לחלוטין מהסתכלות מהצד) שאת לא זקוקה לכזה כיסוי).

    אני יודעת שהעור שלי, לשם הדוג', לא מושלם. כשאני עם הקולורסטיי העור נראה נפלא. כשאני עם מייקאפ קליל יותר רואים בבירור את פגעי הזמן שעל העור, אז נכון, זה נראה טבעי יותר שגם לזה יש יתרונות, אבל איכשהו במידה מסוימת, מחמיא פחות.

    המייקאפ הזה במידה מסוימת "עושה לך עוול" כיוון שאת לא זקוקה (בעיני) לכיסוי כזה גבוה. מצד שני, כמו שאמרתי, הוא כן נראה/יושב עליך טוב.

    השבמחק
  20. אני דווקא מאוד אוהבת את המייקאפ הזה, ועליי הוא היה עמיד ל-10 שעות, מתוכן 4 שעות אתמול בחצר של אחותי, אחה"צ, ב-70% לחות כולל קפיצות על מתנפחים :). זה הרבה עם הכמויות שהזעתי ב-4 שעות האלו... אבל העור שלנו שונה. העור שלך שמן. שלי די רגיל.
    מסכימה עם עניין ההברקות. גם אצלי אחרי משהו כמו 4-5 שעות ללא מזגן הוא כבר מבריק ב-T.
    אגב, הוא עובד טוב גם עם הפריימר של מורד.
    עוד פודרות שהוא עובד איתן טוב, כי ניסיתי - קולורסטיי של רבלון ודחוסה של גרלן, וגם עם פודרה הגימור שלו לא מאט "מת".
    אני חושבת גם שאהבתי אותו כי מצאתי גוון מושלם בשבילי, שזה לא פשוט בכלל בקיץ כשאני שזופה. או שאין כהים מספיק, או שהכהים כתומים או אדומים. לזה שיש לי יש גוון מושלם.

    השבמחק
  21. תודה יקירתי על המחמאות, אין בחורה שלא תשמח שאומרים לה שהיא צריכה כיסוי קליל ;-)
    בד"כ את גם צודקת, אבל לאחרונה לצערי העור שלי קצת מתחרפן, כך שדווקא הכיסוי של המייקאפ הזה בא לי בטוב... אבל אין ספק שהוא יותר "מייקאפי" ממייקאפים אחרים שאני רגילה להשתמש בהם

    השבמחק
  22. אני חושבת שאם את מצאת בו גם עמידות וגם גוון שמתאים לך, אז הוא מושלם עבורך. בשבילי יש כל מיני דברים שמפריעים לי בו, אבל עדיין, אני חושבת שהוא כן מייקאפ טוב, למרות שיש אפציות אחרות ואולי יותר טובות בשוק. אבל בגלל זה אני תמיד אומרת - מייקאפים זה דבר כ"כ אישי, אני סקירות שלהם זה אחד הדברים היותר בעיתיים בבלוג איפור....

    השבמחק
  23. מסכימה איתך. מייקאפים ומסקרות...

    השבמחק
  24. אני מנסה את הדוגמית שלו כרגע, גם אצלי זה 03 ובינתיים הניסיון שלי איתו נהדר. מסכימה עם מה שכתבת לגבי העמידות, אין קשר בין ההבטחות למציאות. עלי הוא עמיד לכ-6-7 שעות במצב המושלם ואיפה שהוא באמצע הטווח הזה אני כבר מתחילה להבריק. הגימור עלי לא נראה מאט, אלא אם כן אני מפדרת טוב.
    אני מניחה אותו עם הקבוקית של ביוטיקר ודווקא לא נתקלתי בבעיות הנחה איתו.

    השבמחק
  25. ואת מרגישה שה-03 מתאים לך מבחינת גוון? עכשיו שאני בקושי שזופה הוא כבר בלתי שמיש מרוב שהוא כהה... :-/
    מעניין שהוא לא מתקבל עלייך מאט. אצלי גם בלי פודרה הוא מאט לגמרי. אולי את משתמשת בקרם פנים מעט יותר שמנוני משלי, אני הרי משתדלת לסחוט כמה שיותר שמן ולחות מהפנים לפני שאני מניחה משהו....

    השבמחק