‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

1.6.2012

לק לשבת - Vermillion Fantasy

השבוע האחרון התחיל ביום שני (כמו שצריך!) ועף לו טס לו במהירות האור. 
עם עבודה חדשה ולוח זמנים עמוס מהרגיל, אני שמחה שהגיע סופ"ש ואני שמחה שיש לי קצת פנאי להשקיע בעצמי פדיקור ומניקור כמו שצריך.

לסופ"ש הזה אני בוחרת את לק Vermillion Fantasy מסדרת Quick Dry של ג'ייד
כשמו של הלק (רק בטעות כתיב! ב-vermilion יש רק L אחת), כך גם הצבע. אדום כתמתם בהיר ובולט מאד, ממש על גבול הניאוני. זה לא צבע לביישניות והוא בהחלט נחשב מבחינתי לצבע קיץ נפלא. בשילוב עם קצת שיזוף הגוון הזה משגע!
ללק עצמו יש פורמולה דלילה אבל אטומה למדי. שכבה ראשונה מעט סטריקית, אבל שכבה שניה מכסה ומסדרת.
מה שהפריע לי בו הוא שבגלל הפורמולה הדלילה, הגימור גם הוא "שטוח" ודליל. כדי לתת לו גימור פלסטיקי, עבה ומבריק יותר חובה להשתמש בטופ מייבש מזן סשה ויט העבה.
ומה עם הטענה לייבוש מהיר? האמת שהופתעתי שהלק באמת מתייבשת מאד מהר. אני גם ככה לא סומכת על לק שיתייבש לבד, אלא משתמש בטופ מייבש. אבל כשמרחתי את הלק הבחנתי שבזמן ההמתנה הקצר בין שכבה ראשונה לשניה הלק הספיק להתייבש ייבוש כמעט מלא! גם זמן הייבוש עם מייבש קוצר משמעותית. מסקנה - לחסרות הסבלנות בינינו ולכאלה שלא משתמשות בטופים מייבשים כדאי לבדוק את הסדרה הזאת של ג'ייד.

והערה קטנה לפני סיום - את הלק צילמתי במניקור, אבל כפדיקור הוא מככב על הרגליים שלי כבר שבועיים! אני אוהבת צבעים זועקים לפדיקור :-)
מה אתן חושבות? גוון יפה למניקור? או שתעדיפו כפדיקור? ספרו לי!

שיהיה לכולן סופ"ש נהדר ומלא מנוחה!

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

12 תגובות:

  1. הלק אכן חמוד מאוד. לא יכולה לומר שבאמת מיוחד אבל לפעמים ממש לא צריך מיוחד צריך מחמיא :)
    אני גם אוהבת גוונים זועקים ומעניינים לפדיקור, אצלי כבר שבוע untamed luxury הירקרק של קולור קלאב מככב על הבהונות ואני כל פעם נהנית להסתכל עליהן מחדש :)
    על אצבעות הידיים אני בכלל עם לק מקולקציית קיץ של 2010 אבל למי אכפת, גם אז היה קיץ! :P
    מתכננת להחליף ללק צהבהב לקראת הסופשבוע, רק שלא ברור לי מתי כי המניקור מושלם עכשיו אז לא חבל? ;)

    השבמחק
  2. במשך השבוע היה לי לק ירוק/כחלחל, הלק הזה הוא שינוי מרענן לכיוון הנורמלי! D-:
    ואני אומרת שאם המניקור מושלם - אל תגעי בו!

    השבמחק
  3. הוא נראה נאוני באמת. אני מתקשה לאהוב את הלקים של ג'ייד . הפורמולה שלהם בלתי אפשרית עבורי. אבל הגוון מחמיא לך מאוד :)
    שבת שלום!

    השבמחק
  4. הוא ממש על גבול הניאוני, מהבחינה הזאת הוא מאד מזכיר לי את הוורוד קורלי של קרליין שאת מספרו אני כמובן לא זוכרת.
    לגבי הפורמולה - אהבתי עד שראיתי את הגימור. בלי טופ עבה זה לא היה לטעמי בכלל...
    שתהיה שבת של מנוחה!

    השבמחק
  5. מה המספר שלו?

    השבמחק
  6. 23 Vermillion Fantasy

    השבמחק
  7. thereisbeautyinallofus3 ביוני 2012 בשעה 22:46

    אהבתי את הגוון אבל לא את העובדה שהוא "שטוח". תמיד יש לך מריחה מושלמת!

    השבמחק
  8. זוית היופי שלי4 ביוני 2012 בשעה 0:44

    גוון מהמם ומעניין,אני אוהבת שאת מעזה :)). אני צריכה ״לעבוד״ על הציפורניים עם גוונים כהים,לפעמים אני צריכה להתחיל הכל מהתחלה. ני לא אוהבת שצריך לעבור על לק כמה פעמים כי שכבת המייבש אח״כ מוסיפה עוד עובי.. ואז יש מצביםמאני צריכה להתחיל הכל מההתחלה ;)

    השבמחק
  9. נכון זה קצת חבל שיש לו גימור כזה. אבל מצד שני אני חושבת שזו הסיבה שהוא מתייבש כ"כ מהר, אז כנראה שזה טוב בשביל מי שזה חשוב לה..
    ותודה!

    השבמחק
  10. אין צבע שלא תראי על הציפורניים שלי, אני תמיד מנסה הכל! מקסימום לא אוהבים ומסירים...
    עם כל לק אני שמה 2 שכבות ומעל טופ מייבש, זה כבר הרגל. אני לא חושבת שקיים לק שמספיק לשים ממנו רק שכבה אחת לצערי, גם מהאיכותיים ביותר...

    השבמחק
  11. ניסיתי לק אחר מהסדרה הזו, היא ממש מוצלחת מבחינת האיכות שלה לדעתי. לא השתמשתי בטופ והלק התייבש מהר וגם החזיק 5 ימים בכיף.

    ראיתי את הגוון הזה והתלבטתי לגביו, אני עדיין מתלבטת אם אני אשתמש בו או שאולי הוא בוהק לי מדי [צרות של עשירים, כנראה]

    השבמחק
  12. אני גם התרשמתי ממהירות הייבוש. עבור קצרות הסבלנות זה מצויין.
    ואצלי אין דבר כזה יותר מידי בוהק! D-:

    השבמחק