‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

25.6.2012

זול או זול יותר - צלליות קרם

פינה וותיקה ואהובה חוזרת לבקר אותנו היום (בעקבות בקשת הקהל!), והפעם נעסוק בצלליות קרם.
לאחרונה, הצטרפו שחקניות חדשות ומלהיבות לעולם צלליות קרם מבית היוצר של Mybelline. המותג, שבעבר הציג  לשוק העממי בהצלחה גדולה את קונספט האייליינר ג'ל, פרץ עם סדרה רחבה ומגוונת של צלליות קרם, במרקם ובאריזה מאד מאד דומה לפיינט פוטים של מאק. שמן בישראל: Color Tattoo 24hr

את הצלליות שלי הישגתי ביבוא אישי מהממלכה המאוחדת, והחלטתי להתחיל עם גוונים "בטוחים" ושימושיים בתור ניסיון ראשון. הצלליות מגיעות בצנצנות זכוכית קטנות המכילות אין לי מושג כמה גרם של מוצר (בדומה לג'ל ליינרים של החברה - אין שום ציון לגבי הכמות).
נתחיל עם גוון  Permanent Taupe 40 - צללית מאט אפורה עכברית "מלוכלכת" שהגיעה אלי מלוכלכת ביותר מאופן אחד. כיוון שלא בחרתי בעצמי את הצלליות בחנות, קיבלתי את אחת הצלליות פתוחה אחרי שמישהי כבר הספיקה להעביר בה סוואטצ'. אמנם באירופה נותנים אמון בלקוחות ולא אורזים את המוצרים בצורה הרמטית, אבל ככל הנראה אין באמת הצדקה לתת את האמון הזה... אבל לא נורא, אחרי ריסוס באלכוהול וניגוב השכבה העליונה, הכל חזר אל מקומו בשלום. 
ומה לגבי מרקם? הצללית מאד חלקה למגע ולהנחה ופיגמנטית באופן בינוני. בהנחה עם האצבע הגוון פחות חזק, אך בבנייה עם מברשת אפשר להגיע לגוון עמוק יותר. בכל מקרה, זו לא צללית שנעלמת על העפעף.
הבאה בתור היא צללית בגוון 35 On and On Bronze - ברונזה חום חם במרקם מעט שימרי. שימו לב שאת ההבדל בין צלליות שימר ומאט מציינים במייבלין באמצעות המדבקה על הפקק - מדבקה מאט לצלליות מאט ומדבקה מנצנצת לצלליות שימר (בדומה לסימון על שפתונים מסדרת קולור סנסיישונל). 
מרקמה שונה מהצללית הטאופית המאט, וכיוון שיש בה חלקיקי שימר היא פחות חלקה אבל הרגישה לי יותר רכה ופחות יבשה. הפיגמנטיות בינונית ברמה דומה לצללית טאופ - מברשת תביא לתוצאות רוויות יותר. 
אחרונה חביבה היא צללית בגוון 05 Eternal Gold - זהובה צהובה עם שימר על גבול הגליטר ממש. זו הצללית עם המרקם הכי פחות מוצלח מהשלישיה - יש בה חתיכות גליטר בריכוז מאד גבוה שפוגע במרקם החלק שלה והופך אותה למחוספסת הרבה יותר. לעומת זאת, אני מרגישה שהיא יותר פיגמנטית מהאחרות וניראת בולטת על העפעף גם בהנחה עם האצבעות.
עובדה מציקה אך חשובה - לצלליות יש שמות שונים בגרסתן האמריקאית והאירופאית. בארה"ב הצללית הטאופית היא Tough as Taupe, הצללית ברונזה היא Bad to the Bronze והצללית המוזהבת היא Bold Gold. למה ומדוע הסלט הזה? לאלוהי המייבלין הפתרונים, אבל חשוב לדעת את המידע הזה כשמחפשים לרכוש אותן באתרים און-ליין.
ביצועי עמידות בפועל - כל הצלליות תפקדו באופן זהה וכשהנחתי אותן לבד הן היו עמידות כ-6 שעות ולאחר מכן הצטברו מעט בקפלים. לעומת זאת, כבסיס לצלליות אבקה הן הפגיזו ביצועי עמידות של בטון, ושום דבר לא זז במשך 12 שעות ויותר. מבחינתי הן בהחלט תחליף לפריימר. 
קל מאד לעבוד איתן ויש מרחב תמרון נוח בין ההנחה ובין ההתקבעות שלהן על העור. בזמן זה אפשר לטשטש אותן, לשלב אותן או להניח מעליהן צלליות אבקה. בגלל מרקם הגליטר המצער מעט, מצאתי את הצללית הזהובה יותר קשה לטשטוש. בצללית הטאופ והברונזה לעומת זאת אני מרבה להשתמש כטשטוש בקפל בשילוב עם צלליות אבקה - למראה יום יומי מודגש ולא מתאמץ מידי.
שורה תחתונה: למרות קצת גמגומים פה ושם, אני בגדול מרוצה מהתמונה הכללית. מרקם הצלליות אמנם לא אחיד וגם העמידות שלהן לבד מגיעה בקושי לטענת ה-24 שעות, אבל בסה"כ הפיגמנט שלהן מרשים וכבסיס הן היו עמידות עלי עד אין סוף (כמובן שעמידות היא עניין מאד אישי).
זמינות: כרגע ניתן לרכוש אותן רק און-ליין באתרים כמו Feel Unique שם מחירן 5 פאונד, או אי-ביי שם תשלמו כ-10 דולר כולל משלוח. יחד עם זאת, השמועה גורסת שבקרוב מאד נוכל למצוא אותן על המדפים בארץ בתמחור של 70 ש"ח לפני הנחות. 

סיימנו את שלב ה"זול" של הפוסט, כעת נעבור ל"זול יותר"!
כל מי שבקיאה קצת בקטלוג המוצרים של ביוטיקייר, יודעת שמייבלין לא חידשו כלום וצלליות קרם במחיר רצפה כבר היו כאן קודם, זמינות לכל דורשת בכל סניפי הרשת. 
לכשהושקו הצלליות התלהבתי וקניתי 3 מהן בבת אחת.
בדומה לצלליות מייבלין - גם צלליות ביוטיקייר מגיעות בצנצנות (פלסטיק לעומת זכוכית) ומכילות 5 גרם של מוצר.
הגוונים שבחרתי בזמנו היו 01 הברונזה, 06 הזהובה ו-05 השמנת. לצלליות יש מרקם מאד סמיך וחלקלק, איכשהו אף מברשת שניסיתי איתן לא הצליחה לאסוף את החומר כמו שצריך, אלא רק עם האצבעות. בדומה לצלליות מייבלין, על העפעף הן פחות פיגמנטיות מאשר בסוואטצ', אולם בכ"ז הן לא שקופות. לכולן גימור שימרי מעט מטאלי. 
הגוונים ניראים מוכרים...?
אבל מה לגבי טענות העמידות? לא עמידות ולא מגפיים. אלה ככל הנראה הצלליות הכי פחות עמידות שאי פעם הינחתי עם העפעפיים שלי. כעבור לא יותר מ-5 דקות הן זזות על רחבי העפעף ומצטברות בחוסר אסטתיות בכל הקפלים. ומה עם שימוש כבסיס פריימר? אל תצחיקו אותי. 
אבל רגע, אל ייאוש! כפי שראיתן מהתמונה הקודמת, הצלליות שלי בהחלט ניראות כאילו אני עושה בהן שימוש קבוע. תשאלו, בתור מה? את זה תגלו בפוסט עתידי.... 
שורה תחתונה: ניסיון יפה של ביוטיקייר אך לצערנו הוא לא עלה יפה. בהתחשב בעובדה שאין לי בעיות עמידות על עפעפיים שומניות, הצלליות האלה איכשהו הצליחו לגרום לשמנוניות מלאכותית וסירבו להתקבע. לשם מטרתן - הן מיותרות לחלוטין. 
זמינות: ניתן להשיגן בכל סניפי ביוטיקייר, תמורת 7 שקלים.

מסקנה - זול, או זול יותר? במקרה זה בהחלט עדיף לבחור באופציה הזולה - צלליות מייבלין, מאשר באופציה הזולה ביותר של הביוטיקייר. צלליות מייבלין נותנות ביצועים שגם צלליות יקרות מהן לא היו מתביישות בהם, לעומת צלליות ביוטיקייר שמאכזבות מאד.
מאחלת לנו עלייה מהירה לארץ של סדרת קולור טאטו!

אני מקווה שנהנתן משובה של פינתנו החביבה :-)

מה דעתכן על צלליות קרם? תוספת חיונית לאוסף האיפור, או אפשר בלעדיהן? ואת הצלליות שהופיעו כאן יצא לכן לנסות? ספרו לי!

45 תגובות:

  1. הצלליות של מייבלין נראות חביבות לימי עצלנות :) הייתי מנסה את הברונזית.
    אני די מחבבת צלליות קרם, אבל עד עכשיו הייתה לי רק אחת - אפורה של סטנדל שלא זזה לי מהעפעף כל היום (ועוד בלי פריימר!) ובונוס נוסף: היא באה בשפורפרת קטנה, אז זה היה הגייני לחלוטין. לצערי היא נגמרה ולא מייצרים כאלה יותר, אחרת הייתי מנסה גוונים נוספים. חשבתי לנסות את הפיינטפוטס או את אלה של שיסיידו, אבל איכשהו זה לא קרה.

    השבמחק
  2. צודקת, מאד קל כשממהרים למרוח קצת צללית קרם על העפעף, מסקרה ואת מחוץ לדלת :-)
    ממליצה לך לנסות פיינט פוטס לפני שאת מגיעה לצלליות של שיסיידו, שעליהן שמעתי יותר ביקורות רעות מטובות....

    השבמחק
  3. פוסט כיפי וקליל- שהיה לי מאד כיף לקרוא. אני האמת עדיין חוששת משימוש בצלליות קרם, כי העפעפיים שלי מאד שמנוניות... אבל-- זה בהחלט רעיון גאוני להשתמש בהן בתור פריימר, זה יכול לחסוך לא מעט כסף, כי פריימרים בד"כ מאד יקרים :) גרסיאס.

    השבמחק
  4. תודה! אני מציעה לנסות קודם עם צללית אחת ולראות מה ביצועי העמידות. לדוגמה - יש כאלה שפיינט פוטים של מאק מספיקים להן כפריימר, ויש כאלה שרק פריימרים יעודיים יעשו את העבודה. אם תגלי שצלליות קרם יכולות למלא אצלך תפקיד כפול - מה טוב :-)

    השבמחק
  5. כיף לקרוא אותך :) בקאלר טאטו יש 4 גרם.

    השבמחק
  6. תודה :-)
    נחמד שהצלחתן לעלות על הכמות. על הצנצנות שלי אין שום מידע כזה.

    השבמחק
  7. א. מה בנוגע להשוואה לפיינט פוטים של מאק מבחינת עמידות ופיגמנטיות? (אגב אני לא מוצאת את הפיינטפוטס פיגמנטיים כ"כ בגוונים הכהים שרכשתי... התאכזבתי מאד כי הלכו כמעט 200 שקל).
    ב. תמיד אני שומעת שבחים על הצלליות קרם של MUF. מה חבל שאין פה. יש להן טווח גוונים ממש יפה ופיגמנטיות נהדרת ולפי מה שאומרים גם עמידות.

    השבמחק
  8. אני מתה להניח את ידיי על הקולור טאטו האלה! 2 הגוונים הראשונים הם אלה בדיוק שאני חומדת.
    הן נראות אלטרנטיבה עממית ראויה לחלוטין.
    את הביוטיקייר ניסיתי וכמוך לא אהבתי בכלל- נמרחת תוך שניה בערך, ולא עומדת בציפיות
    מחכה שיחזור המלאי לפיליוניק...

    השבמחק
  9. לי יש צנצנות גרסת USA,וכתוב שזה 4 גרם.אני מניחה שזאת אותה כמו :)

    השבמחק
  10. לא ברור לי למה בצנצנות האירופאיות אין את המידע הזה.

    השבמחק
  11. לא השוויתי אותן לפיינט פוטים כי מטרת הפוסט הייתה להשוותן לצלליות ממותג זול יותר, ולא יקר יותר :-)
    אבל אם זה מעניין אותך ספציפית - המרקם מאד דומה, חוץ מהצללית הזהובה הגליטרית שכמוה לא יצא לי להתקל במרקם דומה בפיינט פוטים. מבחינת פיגמנטיות - צלליות קרם הן בד"כ פחות אטומות בהנחה מצלליות אבקה, קחי את זה בחשבון.

    השבמחק
  12. את בטוחה שהסתיים שם המלאי? כשצירפתי את הלינק לפוסט לרכישה שם היה נראה שיש להם

    השבמחק
  13. אתן יודעות שבגיליון לאישה של השבוע יש כתבה קטנה שנקראת ניאון שיק בין המוצרים היה את הקולור טאטו לפי מיטב הבנתי
    הם דיברו על מוצרים שיש בארץ לשמחתי המוקדמת יצרתי קשר עם סופר פארם ושאלתי האם הם עשו עלייה
    ענו לי שעדיין לא באסה ..
    דרך אגב יש לי 4 מהצבעים של הקולור טאטו ואני מאד מרוצה מהם זוממת לשים את היד על עוד כמה צבעים בהחלט שווה את המחיר
    אתי

    השבמחק
  14. מהמם! כל כך אהבתי את ה40 וה35. זהב לא ממש מדבר אליי. אבל הטאופי [אייקון מאוהב]. את צודקת של ביוטיקייר פשוט גרועות ברמה לא חוקית. זה פשוט זוועה ולא שווה גם את הגרושים שהם עולות.

    בהחלט הצלליות קרם של מייבילין מפתות נורא ולצערי אחכה שהם ינחתו בארץ(לא סובלת לרכוש און ליין) ותתחדשי ובעיקר תהני זה שלושה צבעים משובחים יש לך טעם טוב ;)

    השבמחק
  15. שלחצתי על הזמנה קיבלתי את ההודעה, והשארתי מייל שיעדכנו אותי לכשיגיע

    השבמחק
  16. אכן גם לי זה נתן שאין במלאי ויודיעו לי כשיחזור

    השבמחק
  17. נכון לפי לאישה הצלליות אמורות להיות כבר כאן, אבל מה שקורה הרבה פעמים זה שבעיתון/מגזינים מפרסמים מידע קצת מוקדם מידי טרם שהמוצר הספיק להגיע לסניפים. אני מאמינה שעוד כמה שבועות הן כבר יגיעו :-)

    השבמחק
  18. תודה מותק!
    אני לא חושבת שתצטרכי להמתין עוד הרבה זמן למצוא אותם בארץ, להערכתי הן יגיעו בקרוב מאד :-)

    השבמחק
  19. אה בגלל זה לא ראיתי את זה בעמוד הראשי. התנפלות עולמית P-:

    השבמחק
  20. היי, יש לי שאלה.
    קיבלתי במתנה צללית קרם, עד עכשיו השתמשתי בה בעזרת האצבעות
    אבל זה לא הכי נוח, במיוחד עם ציפורנייים ארוכות
    איזה סוג מברשת ממולצת לשימוש בצללית מסוג כזה?

    השבמחק
  21. thereisbeautyinallofus26 ביוני 2012 בשעה 15:35

    לי יש בינתיים צללית אחת של מייבילין ואני לא מרגישה צורך בעוד במיוחד כי אין שם גוונים מלהיבים במיוחד. אני זוכרת שניסיתי פעם את אלו של ביוטיקייר והן היו נוראיות!

    השבמחק
  22. אני ממליצה על מברשות סינטטיות דחוסות מעט לצלליות קרם. הן עושות עבודה יותר טובה ממברשות רגילות משיער אמיתי

    השבמחק
  23. לי בינתיים מספיקות ה-3 שיש לי, הן מאד שימושיות, אפילו הזהובה הגליטרית

    השבמחק
  24. נהניתי מאוד. אין לי שום ניסיון עם צלליות קרם מהחשש הטבעי שהן יצטברו לי בכפל העין..

    השבמחק
  25. יש לי את כל הגוונים בסדרה ואני ממש אוהבת אותן! אני מצליחה להשתמש אפילו בגוונים הכי מוזרים שנראים הכי לא שמישים (כמו הכתום והטורקיז למשל). אין ממש מה להשוות את אלו של ביוטיקר, שכל כך תיסכלו אותי בגלל שלא הצלחתי להוציא מהם חומר בכלל!

    השבמחק
  26. לשלוח מוצר משומש?? איזה מעליב, הייתי שולחת להם אנתרקס! :(

    מעבר לזה, מוצרים מקסימים ונראים מאוד מפתים כמו אצל כל הוורניקיס מיוטיוב

    השבמחק
  27. האמת שאני ממש רוצה את הכתומה בגלל שהגוון שלה ניראה מדהים, אבל אני לא יודעת עד כמה זה יהיה שימושי עבורי (איפור כתום לעיניים חומות לא ניראה כ"כ מהמם....).
    הביוטיקייר לגמרי מתסכלות אם מנסים לעבוד איתן עם מברשת, רק אצבעות.... יש להן מרקם מוזר

    השבמחק
  28. LOL זו חברה שלי שקנתה עבורי את הצלליות, המסכנה לא ידעה לבדוק אחת אחת ולבדוק שהמדבקה הקטנה והשקופה לא קרועה....

    השבמחק
  29. דווקא השתמשתי בה היום עם Half Baked מה-Naked Palette ויצא מהמם ומתאים לכל עין לדעתי! אני אעלה את זה בקרוב...

    השבמחק
  30. אוי, איזה קטע
    אפילו שמפו בסופר אני לוקחת מהסוף של המדף, כולם חוראנים

    השבמחק
  31. לגמרי, אפילו באירופה!

    השבמחק
  32. ממתינה בציפיה :-)

    השבמחק
  33. מסתבר שכן :(
    גם בברלין אגב, פה ושם היו טסטרים שאני לא מגזימה שהם נראים כאילו דחפו אותם לת*ת והחזירו למדף

    השבמחק
  34. עזבי טסטרים, זו הייתה צללית חדשה!!! :-(

    השבמחק
  35. אגב ראיתי בחיפה שהכינו כבר סטנדים לטאטו במייבלין, עם שמות והכל, רק שהם נותרו ריקים. וואלה יופי.

    השבמחק
  36. זה אומר שהן בהחלט יגיעו בקרוב!

    השבמחק
  37. לא הפתיע אותה שהצלליות של ביוטיקר לא עמידות. יש דברים שהייתי מוכנה לרכוש אצלם, ויש כאלה שלא הייתי נותנת להם אפילו צ'אנס... כל מה שאמור להראות עמידות, או שאמור לעשות משהו "מרשים" לא הייתי מצפה אצלם. צלליות, לקים, אפשר לנסות כי הכל מגיע על בסיס מושקע יותר.
    אני משתמשת בצלליות קרם של מאדינה ומאוד אוהבת אותם כבסיס לצללית ואפילו במקום פריימר. אבל שום צללית קרם לא מחזיקה אצלי בלי צללית לקיבוע מעליה.
    לאחרונה אני מאוד אוהבת את הצלליות קרם (מאט) של אינגלוט. יש לי 3 והן ממש מגניבות. אחת מהן, מזכירה את העליונה של מייבלין שאני מגדירה אותה - אפור בטון.
    המרקם הוא קרמי אבל מעט דביק (במריחה עם האצבעות כשאני ממש מתעצלת.. או שהמברשת הסינטטית מלוכלכת ואין לי כוח לנקות אותה.. שוב, עצלנות :)) היא לא זזה המון המון שעות, לא יפתיע אותי גם 24 שעות אבל זה עם פריימר מתחת וצללית/ות מעל לקיבוע. עשיתי כמה וכמה מראות מושקעים איתן והן לא זזות לשום מקום כל היום.
    מה שכן, יש אותם רק במרקם מאט שזה חיסרון. היתרון? יכולות לשלם כג'ל ליינר.

    השבמחק
  38. תתחדשי :)
    אני עדיין מחזיקה את עצמי חזק לא להתפתות ולקנות את הצלליות של מייבלין [כי זה לא יגמר באחת אלא באיזה 10]

    השבמחק
  39. תודה! ממליצה לנסות עם צללית אחת קודם ולראות איך את מסתדרת ואיך העמידות. אולי תגלי זן חדש של צלליות שתאהבי :-)

    השבמחק
  40. אני מוכנה לתת צ'אנס כמעט להכל מביוטיקייר. לפעמים מגלים שם יהלומים בין התבן, אבל גם אם לא - לפחות הנזק הכספי לא משמעותי....
    האמת שגם הצלליות של מייבלין יכולות לשמש כאייליינר, אף לא ניסיתי. יהיה מעניין לנסות, נתת לי רעיון :-)

    השבמחק
  41. תודה! יש לי הרגשה שאחרי שהן סופסוף ינחתו בארץ (בקרוב....) יהיה לך יותר קשה לעמוד בפיתוי ;-)

    השבמחק
  42. Instead, put grass clippings to use as mulch for your garden.
    Place organic kitchen waste, as well as yard waste such as grass clippings, leaves, and
    the like into a compost bin. Cardboard mulch
    is very uncommon in Los Angeles, California and other parts of the country.


    Look at my homepage - mulching

    השבמחק
  43. Scenes from battles, settings from historical events or other scientific discoveries can be displayed with
    a shoe box filled with the appropriate materials. It stands 2nd position in population around the world.
    The cache of mummies of high priests of Amun at Deir
    el-Bahri has also yielded a large number of private coffins of the 21st Dynasty (1069 945 BC).

    'There is no middle way for Americans,' they write.
    Once you start packing with regular newspaper, 2 primary disadvantages become quickly apparent.



    Feel free to surf to my site egyptian newspapers

    השבמחק
  44. Djelloul: The Mafia has been portrayed in many ways in books and
    movies, and I don't have a quarrel with these portrayals, because the Mafia is a work of many facets. Some Local News papers/journals/ tabloids/Magazines focus on regional happenings and target local audiences/ readers. Newspaper production is known to be the most lucrative and respected industry in the modern age. The process of printing conditions requires alteration of flow from a fan or pump. Until I was five I lived with my mother's younger sister Dorothy
    and my grandmother, who told me before she died that my mother had
    received letters from my father for some years after bringing me to New York.


    my blog post: click here

    השבמחק