‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

15.6.2012

לק לשבת - Purple Rain

אחרי שבוע של לק ניודי משעמם, מתחשק לי לסופ"ש קצת יותר צבע. אני לא מתפרעת יותר מידי, אלא בוחרת בסגול כחלחל ובטוח:

במסגרת המהפך שעובר ליין הלקים של קרליין בתקופה האחרונה, הוסיפו ללקים גם שמות (מלבד המספרים) ולק זה הוא מס' 391 המתהדר בשם Purple Rain
ישר תקפצו ותגידו - אבל זה כחול! אז זהו, שלא. זה סגול-כחול, או כחול-סגול, תלוי איך מסתכלים על זה. בתמונות זה תמיד יוצא יותר כחול מסגול, לא משנה באיזו תאורה צילמתי. יש סגולים שכאלה שתמונות לעולם ילכדו אותם ככחולים.
הגוון נקי, גימור מבריק למדי, פורמולה מוצלחת וכמעט אטומה בשכבה ראשונה, ובשכבה שניה מושלמת.
לעניין הבקבוק - כבר ציינתי זאת בעבר שלי אין בעיה עם המברשת הרחבה החדשה, אבל זה לחלוטין עניין של הרגל. מה שכן ממשיך להפריע לי הוא המכסה המרובע. הייתי מעדיפה בהרבה מכסה מתברג פנימי מעוגל, כמו בלקים של דיור ושאנל.
אני מרוצה מהתוצאה ומהגון של הלק, בתור חובבת סגולים בכל צורה וצבע - אין לי כאן מה לא לאהוב! עוד מילת ברכה צריך להוסיף לקרליין שסופסוף הוסיפו שמות ללקים. 

מה דעתכן על הצבע? אוהבות סגולים? מעדיפות סגולים נקיים, או מחבבות גם סגולים כחולים? ספרו לי!

ושתהיה שבת נהדרת לכולם :-)

גילוי נאות: הלק התקבל לצורך סקירה

9 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus15 ביוני 2012 בשעה 17:58

    מאוד שמחתי לשמוע שהם הוסיפו שמות, באמת הגיע הזמן. והלק הזה מהמם. לא יודעת איך עדיין לא שמתי אותו. טוב אני לאט לאט עוברת על כל הגוונים.

    השבמחק
  2. אני מפחדת מסגולים אבל אהבתי את זה עליך. שבת שלום :-)

    השבמחק
  3. נראה כמו דיופ של pucci-licious של קולור קלאב לא? אחלה צבע, אם כי סגולים כאלו פחות מתחברים לי לקיץ

    השבמחק
  4. הצבע שלו מושלם!
    בהחלט צעד נבון מצד קרליין להוסיף שם, וגם לשנות את הצורה לצאת שאנל:)
    תהני מהציפורניים, הן מקסימות!

    השבמחק
  5. looking back אני חייבת לצייןשאני לא מבינה את הקולקציה של קרליין.
    יש להם לק אחד כמעט לבנדרי (כי הוא כהה יותר) מהמם! יש להם את 384 שהוא כחול סגול בינוני (לא תצליחי לשכנע אותי שהוא כחול ג'ינס כי הייתי מעצבנת להחריד ושאלתי 70000 נשים שונות וכולן אמרו לי שהוא בסופו של יום - סגול!!) והסגול הזה, שראיתי בפארם הוא מעט יותר כהה מה 384.
    אז זאת גרדינט קולקשן?
    במחשבה לאחור זה נראה לי סוג של חבל. למרות ששלושת הגוונים יפיפיים!

    השבמחק
  6. אני ממש אוהבת את העיצוב החדש של הבקבוקים, מודה שעד היום לא ניסיתי אותם ככה שאני לא יכולה להביע את דעתי על הנוחות.
    הסגול הזה חמוד, אני עדיין לא מצליחה להחליט אם אני רוצה אותו או לא. בכל מקרה הייתי שמחה לראות את קרליין מוציאים עוד גוונים חדשים

    השבמחק
  7. הלק יפיפה! בחנתי אותו כבר כמה פעמים בפארמים וי שסיכוי שאפילו אקח אותו מתישהו. הוא לא מרגיש לי קייצי במיוחד, אבל ללא ספק מאוד יפה ומחמיא. יש לי בינתיים לק אחד של קרליין, הכתום 375 שקניתי כבר לפני חודש. המברשת אכן גדולה, אבל גם לי לא מפריע במיוחד. הופתעתי לטובה מהאיכות של הלק.

    השבמחק
  8. הוא אכן סוג של דיופ, למרות שהקולור קלאב יותר בהיר ממנו.
    אני פתחתי את הקיץ עם ניאונים חזקים ועכשיו קצת נמאס לי מהם, חזרתי לגוונים רגועים וקצת "חורפיים" יותר..

    השבמחק
  9. אני לא מאמינה שאת עדיין לא חושבת שה-384 הוא כחול. אין כחול ממנו!! או שאני עיוורת צבעים, או שאת D-:
    קחי בחשבון שקרליין משדרגים את כל ליין הלקים שלהם כולל הוספת גוונים חדשים, כך שבאופן טבעי יהיו גוונים דומים בדרגות כהות משתנות כי ככה בונים ליין קבוע.
    אם הגוונים יפים והלקים טובים אני לא רואה עם זה בעיה.

    השבמחק