‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

18.6.2012

הזמן הירוק

מאז פורסם כאן פוסט המהפך הירוק שעברתי במאק קיבלתי אין ספור תגובות כאן ובפייסבוק מקוראות שקראו לי לאמץ את האיפור הירוק, כי לדעתן זה גוון שמאד מחמיא לי.
אז הלכתי ופשפשתי לי במגירות ושלפתי את האיפור הירוק שלי, ולקחתי החלטה לנסות להתמיד קצת יותר עם איפור בגוונים אלה. ירוק הוא גוון מאד אהוב עלי שגם בבגדים נאמר לי שמאד מחמיא לי, אז למה לא באיפור בעצם?

נשלפה לה גברת צללית ירקרוקת, חדשה ואפויה מבית Pupa. המותג חידש לאחרונה את ליין הצלליות האפויות שלו - Luminys Silk וכעת הן מגיעות במבחר גוונים שימושיים ולא משוגעים מידי, ביניהם הגוון הירוק שבתמונה - מס' 600 (ואם כבר מחדשים ליין צלליות אז הגיע הזמן גם להוסיף להן שמות!).
הצללית שמנמנה ועגלגלה ומגיעה באריזות הסטנדרטיות של פופה (שאני פחות מתחברת אליהן). בעבור המחיר שתשלמו עליה תקבלו צללית ענקית שלא תסתיים לכן לעולם - 2.2 גרם (להשוואה: 1.5 גרם לצלליות אפויות של בורז'ואה)
לצללית מרקם סאטני עם הברקה עדינה ופיגמנטיות בינונית פלוס. זאת לא צללית שצריך להזהר בהנחה שלה, אלא אפשר לשים ממנה מעט לשטיפה של צבע, או לבנות אותה לגוון עמוק יותר. הירוק כאן הוא ירוק יער עם תת גוון מעט צהבהב. לדעתי גווני ירוק דשא קשים יותר לשילוב עם איפור יום יומי לרוב המתאפרות, לעומת הגוון של הצללית הזו שהוא מאד לביש ולא צעקני. היא משתפת פעולה יפה עם כל מברשת והיא נוחה וקלה להנחה וטשטוש. 
כשאין לי זמן ו/או כוח להשקיע באיפור בבוקר אני מניחה את הצללית הזו על כל העפעף, מטשטשת קצת גבולות ומקנחת עם תיחום שחור כלשהו. איפור צבעוני מודגש ויפה תוך כמה דקות! ניתן להתרשם מדוגמה לאיפור כזה כאן. אני מאד אוהבת את הגימור של הצללית הזו על העפעף, משהו בגימור הסאטני המבריק גורם לה "לקפוץ" ולהדגיש את העיניים.
חסרון יחיד? היא הייתה עלי מאד לא עמידה ללא פריימר. במיוחד בתנאי מזג האויר העכשויים חובה להשתמש בה מעל בסיס כלשהו.
שורה תחתונה: צללית אפויה איכותית, בגוון שימושי ונגיש גם לחוששות מאיפור צבעוני. עם הצללית הזו היה לי מאד קל לעמוד בהחלטה שלי להתאפר יותר ירוק ומזל שאת החסרון היחידי שלה אפשר לפתור באמצעות שימוש בפריימר.
ניתן להשיגה בדוכני פופה בסופר פארם ומחירה 105 ש"ח לפני הנחות. כרגע לדעתי היא עדיין נמכרת במחיר השקה של 45 ש"ח.
אחת מהדרכים הנוחות לדעתי לאמץ איפור ירוק זה באמצעות עפרונות. לאיפור צבעוני מהיר שנראה מושקע אני מניחה צללית בגוון נייטרלי על כל העפעף ואז תוחמת עם עפרון כלשהו ומטשטשת. כך נוצר מראה שכאילו השקעתי בו הרבה זמן ומאמץ אבל בעצם מורכב משני מוצרים בלבד.
את סדרת העפרונות האוטומטיים של סופטאץ' אני מחבבת ומידי פעם כשאני מגלה אותם במבצעים אני מתחדשת בעיפרון בגוון חדש. את עיפרון Green 04 קניתי בגרושים (פחות מ-20 ש"ח עם קופון כלשהו) ומאז אני נהנת ממנו מאד. גוון ירוק טורקיזי, מאד רך וקל למריחה ולטשטוש. לא עמיד בכלל על קווי המים (או "מעקה העין"), אבל כן עמיד על העפעף ומתחת לקו המים התחתון. 
עיפרון של Ofra Cosmetics בגוון Green Go הגיע בקופסת גלוסי ועליו לצערי אין לי דברים טובים להגיד. אם נשווה רגע לעיפרון סופטאץ' שזול ממנו בכמה עשרות אחוזים (עפרון עפרה עולה 58 ש"ח) - הוא רך פחות וקשה יותר, פחות פיגמנטי ולא עמיד בכלל - לא על קווי המים ולא על העפעף. למרות הגוון היפה (ירוק חאקי מוזהב), עדיף לוותר.
את עיפרון 113 Olive של קרליין רכשתי בעקבות האכזבה מעיפרון עפרה שעשה לי חשק לגוון ירוק חאקי/זית עם ביצועים נורמליים. בגיחה קצרה למשביר איתרתי את העיפרון הזה ב-20 ש"ח, מחיר משתלם לכל הדיעות. כיוון שאת עיפרון קרליין השחור שלי אני מאד אוהבת, לא היססתי וקניתי. בחכמה עשיתי, כי העיפרון הזה הוא כל מה שעיפרון של עפרה מבטיח לעשות אבל לא מקיים - רך, פיגמנטי, נוח לטשטוש ועמיד. אמרתי זאת פעם ואמר זאת שוב - יופי של סדרת עפרונות יש לקרליין!
מימין: קרליין, עפרה וסופטאץ'. כפי שניתן לראות, הקרליין פחות זהוב ויותר בגוון זית מעיפרון עפרה, אבל לדעתי זה דווקא מבורך כי הגוון של עפרה עלול להיות צהוב מידי עבור חלק מהמשתמשות. 
ומי הצליח לעמוד במבחן המגבון? לאור מה שכתבתי למעלה התוצאות לא יפתיעו אף אחת:
אחרי שפשוף קל עפרונות סופטאץ' וקרליין לא נכנעים, אך עיפרון עפרה נעלם כלא היה......
אז אחרי שסגרנו את הפינה של איפור עיניים ירוק, נפנה לקצה אחר בגוף - הציפורניים:
לק Pesto 387 של קרליין הוא ככל הנראה אחד הלקים הירוקים היפים שנתקלתי בהם לאחרונה. הוא ישב לי כמה חודשים בקופסת הלקים ובזמן הזה אני הסתכלתי עליו והוא עלי ולא התחשק לי עליו בכלל. בשבוע שעבר סופסוף החלטתי לתת לו צ'אנס וגיליתי לק בגוון מאד מיוחד שהחמיא לי מאד. נו, כבר אמרתי שירוק זה צבע שמחמיא לי!
עם זאת, לצערי הוא לא היה עמיד עלי בכלל ותוך יום(!) התגלו צ'יפים ראשונים. חבל חבל.
תם לו פוסט האיפור הירוק, אך אני לא אותיר אתכן בלי טעימה קטנה ממלבושים ואקססוריז ירוקים שיש לי - חולצת טריקו אהובה ומשקפי שמש ירוקות וענקיות (של פורטופינו) שהתחדשתי בהן אך לפני שבוע! 

מה דעתכן, מגיע לי צל"ש על אימוץ הגוון הירוק? מה דעתכן על לק ירוק? ספרו לי!

גילוי נאות: צללית פופה ולק קרליין נשלחו לצורך סקירה.

40 comments:

  1. ירוק זו אופציה מעולה - הוא מדגיש את העיניים, לא שגרתי כמו חום או שחור ולא יכול ליפול למלכודת הצ'יפיות כמו טורקיז. אני מבינה למה לא אהבת את הקופסה של פופה - היא גם מסתירה את צבע המוצר (מה שלי אישית מפריע) וגם מעוצבת במוגזמות-חללית כזאת, כאילו אנחנו עדיין ב-1999 ו-"ווייטינג פור טונייט" הוא הלהיט הגדול של השנה.

    השבמחק
  2. בתור חובבת לקים צבעוניים נדלקתי על הלק הירוק.
    כבעלת עיניים ירוקות אני מרבה להשתמש בעפרונות/צלליות ירוקות-אפילו שיש האומרים שלא שמים צללית באותו הצבע של העין, אבל לעין יש גוונים נוספים ולא רק ירוק..
    העפרון של סופטאץ' מצא חן בעיני מאוד. אני מאוד אוהבת את העפרונות האוטומטיים שלהם-רכים, עמידים מאוד ולא נמרחים.
    תתחדשי ותיהני☺

    השבמחק
  3. הלק משגע!
    שוקלת לקנות גם עיפרון של קרליין רק בשחור,יש ימים שאין לי כוח להתעסק עם איליינר ועיפרון זה פתרון טוב,יש לי של ג'ייד אבל הוא כבר קטנטן..

    השבמחק
  4. הרסת אותי! ירוק הוא הצבע האהוב עליי - בתיקים, במשקפי שמש, בלבוש, בלקים ובאיפור! מרגישה שזה הצבע שהכי מחמיא לגוון העור הצהבהב שלי.
    מצטרפת להמלצה על העפרונות של קרליין, יש מספר לעפרון שלהם? הוא נראה מהמם!!

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus18 ביוני 2012 בשעה 22:52

    מהכל אני רוצה את העיפרון של קרליין! נראה באמת יפה ומיוחד :)

    השבמחק
  6. עפרון של סופטאץ' ללא חידוד בגוון COFFEE BEAN - מושלם מושלם... נמרח בקלות, מתקבע, אחד החומים הכי יפים שראיתי... שווה מחיר גם ללא מבצע. העפרונות של סופטאץ' באמת מוצלחים.בכלל סופטאץ' לא רעים - יש להם גם שפתונים טובים מאד. לא זזים, נמרחים אחיד, בכל מיני גימורים... ממש הופתעתי לטובה! גם מדי פעם במבצעים... שווה. חבל שהם לא משקיעים במיתוג, אנשים מפספסים אותם...
    ועשית חשק לנסות גם את של קרליין...
    אגב, פופה עפו עם המחיר. אני מעדיפה 1/3 כמות במחיר סביר... מי לעזאזל סיימה צללית אי פעם?

    השבמחק
  7. אני מסכימה שסופטאץ' צריכים להשקיע יותר במיתוג ובחדשנות, בייחוד לאור העובדה שמותגים ישראלים אחרים כמו ג'ייד וקרליין רצים לאחרונה קדימה. חבל שישארו מאחור כי באמת יש להם דברים טובים פה ושם.
    אם אפשר למצוא את הצללית של פופה עדיין במחיר השקה של 45 שח אז זה משתלם. יותר מזה גם ככה לדעתי לכל צללית עממית זה יותר מידי..

    השבמחק
  8. תקני לך אחד, רק 20 שח והוא בטוח שווה את הכסף :-)

    השבמחק
  9. מסכימה איתך מאד שירוק מחמיא לגוון עור צהוב. גם אני צהובה ולכן ירוק כ"כ מחמיא לי.
    ואיך שכחתי לכתוב את מספר הגוון של עיפרון קרליין! הוא מס' OLIVE 113 ועדכנתי גם בפוסט :-)

    השבמחק
  10. ממליצה על עפרונות של קרליין בכל הצבעים. יש לי את השחור והוא מעולה - רך ועמיד ואני כמוך משתמשת בו בימים שאין לי את הזמן להשקיע באייליינר מדוייק ומושקע

    השבמחק
  11. לא חשבתי שאוהב את הלק הירוק כמו שאהבתי, הוא מאד מיוחד!
    אני חושבת שמזמן כבר לא צריך להקשיב לחוקים של איך צריך לאפר עיניים בגוון מסויים. אני חושבת שאפשר להתאפר בכל גוון בצורה מחמיאה ועדיין העיניים ייראו מודגשות ויפות.
    ותודה! אני בהחלט נהנת :-)

    השבמחק
  12. את האריזות של פופה אף פעם לא אהבתי. הן נורא ניינטיז מגושמות ומיושנות, וגם אדום עגבניה זה אחד הגוונים הפחות אהובים עלי...

    השבמחק
  13. תאמיני לי שמגיע צל"ש! ירוק זה גוון שאני מאד אוהבת וגם באיפור אבל רק לעיתים רחוקות עושה בו שימוש עד לאחרונה. אבל עם הצללית והעפרונות האלה באמת הרבה יותר קל לי לאמץ את הלוק.
    העיפרון של עפרה נוראי ומתווסף לגלוס עפרה הנוראי שגם חולק בקופסת ינואר. לא מבינה מה האינטרס שלהם לחלק מוצרים כאלה איומים ולעשות רושם גרוע על לקוחות פוטנציאלים, כי בתאכלס כן יש להם מוצרים הרבה יותר טובים!

    השבמחק
  14. שאני לא אפתח את הפה על מה אני חושבת על ההתנהלות של עפרה..
    רק במשפט - לא מפתיע אותי שהשחצנים האלה החליטו להפתר ממלאי מיותר..

    השבמחק
  15. אני יודעת מה דעתך עליהם D-:
    חבל שהם חושבים על זה בתור להפטר ממלאי, כי בתאכלס בצורה כזאת הם מאבדים לקוחות.

    השבמחק
  16. אחלה פוסט! עשית לי חשק להתאפר היום בירוק :) העיפרונות של קרליין ניראים מעניינים , אבל יש לי את רוב הגוונים בעפרונות ואני לא מתה על השימוש בהם כאיילינר כי זה לא יוצא מדוייק כמו איילינר נוזלי... אוף!

    השבמחק
  17. אגב אנחנו לא נתנגד גם לתמונה של המראה הסופי ולא רק באינסטגרם! P:

    השבמחק
  18. איזה פוסט יאמי לגמרי! הצללית של פופה הורסת ! ממש אהבתי את הצבע . אני מאוד חובבת ירוקים [אולי לקים קצת פחות ואני יותר בררנית] אבל הצללית הזו מדהימה בעיניי. העפרונות של קרליין מאז ומתמיד היו האהובים עליי. גם של סופט טאץ' לא רעים , היה לי עיפרון ירוק שלהם שהחזיק שנים .
    הלק מאוד יפה עלייך. בהחלט מתאים לך ירוק!
    תתחדשי על הכל ותהני :-)

    השבמחק
  19. אני תומכת בדעה שירוק מאוד מאוד מחמיא לך ומוציא ממך רק טוב!
    אני אוהבת את הצלליות של פופה, ולאחרונה ירוק בא לי בטוב- ככה שקנית אותי:)
    את העפרון של סופט טאצ' יש לי בגרסט המתחדדת- ומדי פעם הוא גורף מחמאות ...
    הלק מטריף! הצבע שלו ממש מיוחד וממש ממש אהבתי!

    השבמחק
  20. הלק של קרליין מושלם, ומאוד אהבתי את הצבע של העפרון של סופטאץ׳. אני נהנית מאוד מהבלוג, אגב.

    השבמחק
  21. זוית היופי שלי20 ביוני 2012 בשעה 0:22

    אהבתי גם את הפוסט הירוק הזה. כתבתי איפשהו לא מזמן שהמון זמן לא קניתי פופה אז החלטתי בחודש שעבר לרכוש את אחת הצלליות האפויות שלהם. עדיין לא ניסיתי אותה. אם לא נתייחס רגע לעמידות, אני חושבת שהם בדרך הנכונה למתג את עצמם מחדש ואני בעד.סופט טאץ׳ תמיד היה לי משהו שלהם ולפעמים הם מצליחים להפתיע אותי.שמחה לשמוע שהם עמידים לפחות על העפעף התחתון, חבל שלא מייצרים עפרון שיהיה עמיד גם במעקה העין ( אם יש אחד כזה הייתי שמחה לדעת). בקיצור, באמת הולם אותך הלוק הירוק. אני אישית מאוד אוהבת .

    השבמחק
  22. שמחה שאהבת :-)
    מחכה לשמוע מה דעתך על הצללית. אני מאד מקווה שבכוונתם של פופה להחליף את האריזות שלהם, זה יהיה צעד מבורך!
    לגבי עפרון עמיד במעקה העין - של קרליין יחסית עמיד, במיוחד אם מקבעים מעליו עם קצת צללית.

    השבמחק
  23. שמחה לשמוע שאהבת את הלק והעיפרון ושמחה עוד יותר לשמוע שאת נהנת כאן :-)

    השבמחק
  24. תודה! כבר שנים אני יודעת שירוק זה צבע שמחמיא לי, אני באמת צריכה להשתדל לעשות בו יותר שימוש
    הלק מיוחד ממש! ממליצה לך לנסות אותו באופן אישי ;-)

    השבמחק
  25. הייתה לי הרגשה שתאהבי, בתור חובבת הירוקים שאת ;-)
    העפרונות של קרליין מעולים, אני לאט לאט אאסוף לי אותם בכל הגוונים. ואני ולקים ירוקים זה סיפור אהבה שגם את הצלחת לתרום לו במשהו אך לא מזמן ;-)

    השבמחק
  26. היי, קישרתי לתמונה שהעלתי לאלבום FOTD בפייס! תחטטי ותמצאי ;-)

    השבמחק
  27. תודה מותק! ראיתי שעשית איפור ירוק מנטה, שמחה ששימשתי השראה :-)
    האמת שעם עפרונות אני לא משתמשת כתחליף לאייליינר אלא רק מטושטשים, אוהבת את המראה שזה יוצר.

    השבמחק
  28. הי קראתי את החוויה הירוקה שעברת... לומדת ממך המון על מוצרים ובכלל על כל נושא האיפור !!! יש לי צלליות של פופה לא בצבע הזה הספציפי אלא בורוד עתיק ובחום לדעתי כבר כמה שנים אני מאודדדד מרוצה מהמרקם שלו ולגבי העיפרון יש לי משהו נגד עפרונות שמסובבים אותם והם לא ניתנים לחידוד לכן לא רוכשת כאלו.. אבל את צודקת לגבי קרלין שהם הוציאו ליין של עפרונות מדהים נוח למשתשמש רך עמיד ובקיצור מה שכתבת עליו מסכימה!!!!תמשיכי להעשיר מנסיונך כל הכבוד!!!!

    השבמחק
  29. תודה רבה צביה, שמחה מאד לשמוע שאת נהנת לקרוא כאן!
    העפרונות של קרליין נהדרים! בהחלט מתכוונת לרכוש עוד בקרוב :-)

    השבמחק
  30. יפייפה! כל הכבוד לקרלין. כל הכבוד לך על המקום שנתת לסופט טאץ׳ בבלוג. אני חושבת שזו אחת הפעמים הבודדות שאני פוגשת סיקור של איפור שלהם. הצללית מדהימה. אהבתי

    השבמחק
  31. גם לדעתי איפור ירוק הולם אותך מאוד.
    בכלל, אני אוהבת ירוק כשזה מגיע לאיפור עיניים. בלקים אני קצת פחות מתחברת, אני עדיין מתלבטת לגבי הלק ההוא של קרליין

    השבמחק
  32. בד"כ בלקים אני הולכת על גוונים טורקיזיים/מנתה יותר ופחות ירוקי יער כמו הלק של קרליין, אבל גיליתי שזה מאד מחמיא ואפילו לא ניראה בולט או "מוזר" מידי.

    השבמחק
  33. מתה על איפור ירוק. אחד הגוונים האהובים עליי באיפור. מכל המוצרים אהבתי מאוד את גוון העפרון של קרליין, והגוון של הלק מהמם. ירוק בלקים הוא גם פייבוריט שלי

    השבמחק
  34. אני מכירה את החולשה שלך לאיפור ירוק. גם גוון העור השזוף שלך זה בכלל מעלף וניראה אקזוטי לגמרי!

    השבמחק
  35. אני חושבת שאצל כל מותג אפשר למצוא "יהלומים" אם מחפשים. אצל סופטאץ' יש לי חולשה ארוכת שנים לעפרונות הצבעוניים האוטומטיים, אני באמת חושבת שהם נפלאים!

    השבמחק
  36. אוווו, תודה!
    איזה כיף זה לקבל מחמאה לא בבלוג שלי :)
    תודה!

    השבמחק
  37. מערכת התגובות שלי מאד אינטרקטיבית D-:

    השבמחק