‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

22.6.2012

לק לשבת - Euphoria

בניגוד מוחלט לשבוע שעבר, השבוע היה צבעוני למדי בגזרת הציפורניים ואילו היום אני לחלוטין בוחרת בגוון רגוע, משעמם, שקט ושליו מסיבה אחת ויחידה - אני עייפה מכדי להתעסק עכשיו עם מריחה של גוון צבעוני במיוחד שדורש דיוק וסבלנות.

נרדמתן? אז תתעוררו. מדובר באחד ממספר לקים שיש לי באוסף שאותם אני מגדירה - "לק לרגעי עצלנות".
הגוון הספציפי הזה הוא וורוד סגלגל פנינתי בשם Euphoria של Rimmel שרכשתי בחו"ל תמורת 3 פאונד. בזמנו רכשתי אותו כיוון שהייתי צריכה לק לסידור ציפורניים מיידי והוא אכן עומד במשימה - מורחים אפילו שכבה אחת והציפורניים ניראות קצת יותר מטופחות ומסודרות.
שתי שכבות יביאו להעמקת הגוון והאפקט הפנינתי. כעקרון לקים פנינתיים הם לא כ"כ בשבילי ובטח לא בגרסתם הלבנה, אבל לפעמים הם מתגלים כפתרונות חירום יעילים למדי.
הפורמולה של הלק נוחה לעבודה, המברשת עבה למדי (ניסיון ראשון שלי עם לקים של רימל) והזכירה לי את מברשת קרליין החדשה. הלק משתייך לסדרת Seconds 60 אשר הלקים בה מתיימרים להתייבש מאד מהר. אני לא יכולה להעיד לגבי טענה זו כי מרחתי עליו מיד מייבש טופ נפרד.
אז מה למדנו מהפוסט הפעם? שלכל אספנית לקים צריך שיהיה לפחות לק חירום אחד באוסף.......

שיהיה לכולן סוף שבוע עם הרבה מנוחה!


14 תגובות:

  1. הלוואי והיו לי האנרגיות להוריד את הלק שנמצא על ציפורניי עכשיו. הוא כבר מתקלף לחלוטין, פשוט אין לי כוח להוריד אותו. אבל אם אצליח לעשות את זה, כנראה שאבחר בלק בסגנון שבחרת. אין לי כוח להצהרה מניקורית כרגע.

    השבמחק
  2. אמרת יפה - הצהרה מניקורית. בחיי שאם לא הייתי מורידה אותו אתמול גם את הלק שהיה עלי לא היה לי כוח להוריד עכשיו, בדיוק כמוך.

    השבמחק
  3. אני איתך, לק משעמם ומרדים.
    נכון שלקים כאלו לא צריך להיזהר איתם, זה די מהיר, אבל זה.... לא. פשוט לא.

    השבמחק
  4. thereisbeautyinallofus22 ביוני 2012 בשעה 19:15

    הוא פשוט לא בשבילי. מעדיפה לקים ניודים משהו כפיתרון חירום ועצלנות.

    השבמחק
  5. אוי ואי.. חחחח
    לא לטעמי. למרות שאני מבינה את הטענה שצריך לק לחירום. אבל אין לי כזה. בחיי..
    אפשר פשוט למרוח לק עם שכבה אחת ומעל זה טופ גם בלי שזה יהיה משהו שקפקף לגמרי. אתמול היו לי 5 דק' (שלמות!) למרוח לק. שמתי את 259 של לה צ'ט בשכבה אחת עם טופ ועפתי מהבית. לא נמרח כלום..

    השבמחק
  6. בהחלט נרדמתי ;)
    אבל אני מסכימה לגמרי עם הטענה שכל אחת צריכה באוסף לפחות לק אחד לחירום [איכשהו במקרה שלי יש לי בערך חמישה]

    השבמחק
  7. מזל שאת רוב סוף השבוע ביליתי עמוק במיטה, לפחות לא הייתי צריכה להיראות איתו בציבור! D-:

    השבמחק
  8. האמת שיש לי גם לק ניודי כזה, אבל בו עשיתי שימוש בשבוע שעבר P-:

    השבמחק
  9. לי קשה עם שכבה אחת של לקים צבעוניים, זה תמיד ניראה לי סטריקי. אני חייבת שיהיה לי לפחות כמה לקים "משעממים" כאלה בקולקציה למקרי חירום, כי בלי כלום הציפורניים שלי מתגלות במלוא ההתקלפויות שלהן :-/

    השבמחק
  10. נו שויין, לפחות הסופ"ש זה זמן טוב להירדם ;-)

    השבמחק
  11. ממש לק חרום!
    פחות התחברתי בגלל הפנינתיות, אבל טוב שהוא על המדף.

    השבמחק
  12. האמת היא שלק החירום שלי הוא יותר חום-ניודי.
    לקים פנינתיים כמו זה של רימל קצת מפחידים אותי,כי תמיד סבתא שלי משתמשת בהם :) אבל הוא באמת נותן תחושה של יד עדינה ונקייה.

    השבמחק
  13. אני חושבת שלכולנו יש לקים כאלה על המדף - כאלה שבסתר ליבנו אנחנו חושבות שהם מכוערים, אבל סוגרים לנו את הפינה יפה כשאנחנו מחפשים משהו זריז לטיפוח ציפורניים....

    השבמחק
  14. גם לי יש לק ניודי למקרי חירום, רק שאיתו הייתי לפני שבועיים ונמאס לי ממנו....

    השבמחק