‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

11.6.2012

פוסט הלחויות הגדול

פוסט הלחויות הגדול, אך הקצר! לפני שתיבהלו לי מכותרת הפוסט, אני אקדים ואומר שזו תהיה רק סקירה זריזה ולא חופרת של מגוון מוצרי הלחות לגוף שחלפו אצלי בתקופה האחרונה (והצטברו הרבה!). אספתי וחילקתי אותם ל-3 קבוצות: קרם גוף, קרם ידיים ותחליבי גוף מבושמים.
נתחיל עם קרם גוף:

חלב רימונים של ד"ר פישר מסדרת צמחי מרפא - קרם גוף שרכשתי בעיצומו של החורף במסגרת ביקור בזק בסופר פארם. ראיתי אותו עומד על המדף במחיר מבצע של 10 ש"ח, חטפתי והרחתי אותו רק כששלפתי אותו מהארון כשנגמר קרם הגוף הקודם. או אז גיליתי למה הוא היה במכירת חיסול בסופר פארם - הקרם מריח כמו מפעל מסטיקים זול, ניחוח מתוק ומבחיל למדי נדף ממנו, רחוק  מאד מריח רימונים. הקרם עצמו דווקא היה נעים, קליל, נספג ומלחח. הריח לעומת זאת - מוי לא כיף. לא יירכש בשנית!
Verbena Body Lotion של לאוקסיטן - התקבל בקופסת גלוסי מרץ ומאז אני נהנת ממנו מאד. מרקם קליל ומימי, נספג בזריזות ומותיר את העור ריחני ולח. מתהדר בריח צימחי לימוני (אני לא יודעת לזהות את ההבדל בין וורבנה לפטרוזיליה, כך שעבורי זה ריח לימוני). פינוק כיפי! אם זאת אני לא חושבת שארכוש את הגודל המלא, 140 ש"ח עבור קרם גוף נעים אך לא פורץ דרך זה קצת יקר מידי עבורי.
חמאת גוף של 417- בריח Ocean - עוד תגלית גלוסיבוקס נחמדה. חמאת גוף המיוצרת מכל טוב ים המלח (כך לפחות טוען היצרן) והחלק שהכי אהבתי בה זה הריח. מאד פרשי ונקי ובאמת קצת ימי (בניגוד לריח אושן של ללין לדוגמה שהוא סינטתי מאד). המרקם שלה חמאתי ועשיר אבל לא שמנוני בכלל. לצערי בינתיים הצלחתי למצוא אותה רק באתר החברה בעבור 153 ש"ח שאין לי כוונה לשלם, אך אני מקווה למצוא את המותג בחנויות ואולי שם היא תעלה פחות. אם מצאתם את המותג איפושהו - אנא עדכנו!
אחרון חביב ואהובה במיוחד היא חמאת גוף Satsuma של The BodyShop הבריטי - ריח הקלמנטינות שמלווה אותי שנים ארוכות ובכל הזדמנות שאני מגיעה לממלכה המאוחדת אני מצטיידת בקופסה חדשה. גם בנסיעה האחרונה שלי לא חזרתי עם ידיים ריקות ומאז אני מתבשמת בריח הדרים מתוק ואמיתי שנדבק לגוף, לבגדים ולכלי מיטה. זה לא ריח לביישניות או לכאלה שבוחלות בניחוחות פירותיים. מי שכן תבחר בו תהנה ממרקם חלק,עשיר ומלחח. תענוג! יירכש שוב ושוב ושוב ושוב.....

נמשיך לקבוצת הקרמים לידיים:
קרם ידיים Icon Musk Oil של ג'ייד - נרכש במבצע מצויין של שניים ב-15 ש"ח ומאז הפך להיות הקרם הקבוע שלי במשרד. הקרמים האלה עשו את עבודתם נאמנה עם מרקם שנספג מהר, מלחח ומותיר ריח מאסקי נעים ולא סינטתי. זה לא מסוג הקרמים העשירים להקלה על ידיים יבשות מאד, אלא קרם לתחזוקה שוטפת של רכות הידיים במשך היום. כיוון שאני עכשיו מסיימת סופסוף את השופפרת השניה אני לא חושבת שארכוש אותו בשנית, קצת נמאס לי ממנו...
חמאת ידיים Karite 20% Shea של L'Occitane - הגיעה בגלוסי מרץ ביחד עם הקרם הגוף שפגשתן למעלה. הייתי בעליו של קרם הידיים המהולל הזה בגרסאותיו השונות לאורך השנים ואין ספק שזהו קרם מצויין, מספק הקלה לידיים יבשות, מלחח ונספג יחסית בזריזות למרקמו העשיר. לאור מחירו הגבוה (135 ש"ח) ולאור העובדה שמצאתי לו בינתיים תחליפים לא פחות טובים ויותר זולים, אני לא חושבת שארכוש אותו בשנית בגודל המלא. היה נחמד להזכר בו בזכות הדוגמית של גלוסי!
קרם ידיים אנטי אייג'ינג של Laka - המוצר המפתיע בחבורה. לא יודעת למה היו לי ציפיות כ"כ נמוכות ממנו, אבל הוא בהחלט הצליח להרשים. קודם כל הוא מתהדר בתכונה מאד חשובה - SPF15! שנית, יש לו מרקם מעולה והוא עשיר אך נספג ומותיר ידיים רכות ורגועות. הדבר היחיד שאני לא אוהבת בו זה את הריח שהוא לא מבושם אלא מריח כמו תחליב הגנה. אין מבחר גדול של קרמים לידיים עם מקדם הגנה (באופן אירוני), כך שלמצוא אחד שהוא גם עושה את העבודה, גם מגן מהשמש וגם לא יקר (35 ש"ח בדוכני לאקה בקניונים) זה לא דבר של מה בכך. בהחלט יירכש שנית!
חמאת ידיים וציפורניים Almond של בודישופ - נרכשה בחו"ל ביחד עם חמאת גוף סטסומה. היה דוכן השקה בקדמת החנות כשנכנסתי וגם הציעו הנחה נחמדה אז חשבתי לי למה לא. בד"כ אני לא אוהבת קרמים לידיים שמגיעים בצורה של צנצנות, אבל את הקרם הזה דווקא נחמד לשמור ליד המיטה ולהתמרח איתו בלילה ומידי בוקר. יש לו מרקם ג'לי מאד נעים וקריר ולמרות קלילותו הוא מלחח מאד וממש מעניק תחושת הקלה לידיים יבשות ממש. נהנתי ממנו מאד בימי החורף ואני אשמח לרכוש אותו שנית (והפעם בגרסת השפופרת) בהזדמנות הבאה. 

נסיים עם תחליבי הגוף המבושמים והיוקרתיים:
ראשית הקדמה קצרה - תחליבי בשמים אהובים עליי בעונת הקיץ ולכן כעת היא השעה היפה עבורם. לדעתי ריח של תחליב בושם נדבק נעים יותר על העור בקיץ ומותיר שובל ריח נקי, טבעי ופחות מכביד. בחורף הם קצת מאבדים מהאפקטיביות שלהם כיוון שהניחוח נספג בעור ונקבר מתחת לשכבות של בגדים. לתחליבים יש מרקם נוזלי מאד והם לא כ"כ לחותיים אלא יותר מרוכזי בושם. לא הייתי ממליצה על שימוש בהם לבעלות עור רגיל/מגורה/ יבש!
Womanity של טיירי מוגליר - תגלית גלוסיבוקס נוספת ואחרונה. הגיע בקופסת ינואר האגדית והחד פעמית והוא אחד הדברים שעשו את כל הקופסה עבורי. גיליתי ריח ממכר, מורכב ומשתלט שמבשם לי את חדר השינה מאז הרגע בו יצא מהקופסה. דווקא הבושם המקביל לתחליב גוף לא היה לטעמי בכלל והריח עלי כמו חמיצה מקולקלת. תחליב הגוף לעומת זאת - אלוהי לחלוטין! 
Versense של וורסצ'ה - תחליב הגוף המקביל לבושם מריח כמוהו מתובל, מעט חצמץ ומאד מבושם. אל הבושם הזה של וורסצ'ה אני פחות מתחברת וכך גם לתחליב הגוף שבנוסף על כל הצרות התגלה גם כבלתי עמיד בעליל.
Ricci Ricci של נינה ריצ'י - אחרי ה"וומאניטי" זה כנראה התחליב עם הריח האהוב עלי מהחבורה. קצת מתוק אבל עם טוויסט מתובל, מדיף שובל ניחוח רגוע ונעים. 
Hypnose Senses של לנקום - קיבלתי אותו מתנה ברכישת מוצרי לנקום ומאז אני מנסה לסיים אותו ולא כ"כ מצליחה. הריח לא הצליח להתחבב עלי ולדעתי מריח חמוץ וחריף מידי. מקווה שבקרוב יגיע לסיומו!

עד כאן סקירת מוצרי הלחות לגוף המלווים אותי בתקופה האחרונה. מקווה שנהנתן! 

האם אתן מכירות את אחד או כמה מהמוצרים שהצגתי כאן? והאם יש לכן בושם אהוב שאתן מקפידות להצטייד גם בגרסת התחליב שלו? ספרו לי!

גילוי נאות: קרם ידיים לאקה נשלח לצורך סקירה. קרמים של וורסצ'ה ונינה ריצ'י התקבלו במסגרת אירוע יח"צ אך לא למטרות סקירה

17 תגובות:

  1. כל פטרוזיליה הייתה מתה להיות ורבנה - אני מתה על הריח הזה. הוא די סקסי לטעמי ועם זאת לא כבד.

    בזמן האחרון הגעתי למסקנה שבשמים "אמיתיים" - גם אהובים עליי במיוחד (כמו "אמור" של קנזו) - נוטים לעשות לי כאב ראש מזעזע. תחליבי הגוף המבושמים מוצאים חן בעיניי - אולי הם יעזרו לי להתבשם במשהו יותר רציני מבודי מיסט, בלי לחטוף מיגרנה ובחילה.

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus11 ביוני 2012 בשעה 17:27

    מאוד אוהבת את סדרת ורבנה! גיליתי אותה לפני כמה שנים ומאז בבית בדרך כלל תמיד יש תחליב גוף/ג'ל/קרם בריח הזה.
    הקרם בריח סטסומה מושלם ברמות ואני אוהבת שהוא מאוד עמיד ואפשר להריחו גם לאחר יום שלם. בהחלט לייק עליו!

    השבמחק
  3. רוקמת חלומות11 ביוני 2012 בשעה 20:44

    מאוד אוהבת את המוצרים של The body shop,
    קניתי כמה כשהיינו באיטליה, והייתי מרוצה.
    גם קרם הידיים של ל'אוקסיטן מצוין.

    השבמחק
  4. את לא חייבת לסיים משהו שאת לא אוהבת :/
    מה ההגיון בכך? קורה שטועים בקנייה...

    השבמחק
  5. מבאס עם הד"ר פישר- יש לי סדרת לחויות שלהם לידיים, רגליים וגוף ואני ממש נהנית ממנה... טוב לכל חברה יש שיחוקים יותר ופחות.
    את הוומנייטי אני מחבבת, אבל יש ימים שממש לא בא לי בטוב הריח שלו!
    את הנינה העברתי לחברה כי יש לי המון- והיא מאוהבת בו (ואני נהנית להריח אותו ממנה!)

    פוסט קצרצר ומהנה, ומכין אותנו טוב לקיץ!

    השבמחק
  6. אני גרועה בעשבים ושיחים אכילים, בעיקר כי אני לא אוהבת לאכול/לשתות אותם...
    ממליצה לך לנסות דוגמית תחליב גוף, לדעתי זה ירגיש לך קליל יותר מבושם רגיל. התחליב מאפשר לבושם להספג יותר בעור ואז משתחרר ניחוח שהוא שילוב של הבושם עם ריח הגוף הטבעי, קצת יותר רגוע ופחות "מזוייף" מבושם רגיל

    השבמחק
  7. הריח נחמד אבל אני לא רואה את עצמי קונה את המוצרים שוב בגודל מלא. קצת יקר מידי לדעתי. בייחוד שיש את הסטסומה שאני קונה כל פעם בחו"ל בפחות וניהנת ממנה עוד הרבה זמן אח"כ!!

    השבמחק
  8. אני מעריצה גדולה של בודי שופ ובזמנו כשהם פתחו בישראל מאד התרגשתי. מה רבה הייתה אכזבתי כשגיליתי שזה לא אותם מוצרים בלשון המעטה, אלא רק אותו שם מותג...

    השבמחק
  9. את צודקת לגמרי אבל אני כן מסיימת משתי סיבות:
    1. אני שונאת לא לסיים מוצרים ולזרוק באמצע. סוג של הפרעה..
    2. אני לא רגישה לריחות ונדירים הריחות שמפריעים לי. גם אם אני לא אוהבת ריח מסויים אני אריח אותו לכמה דקות ואח"כ כבר לא, אז אין לזה באמת השפעה. אני פשוט לא אוהבת את הריח, אבל זה לא גורם לי בחילות/מיגרנות/הרגשה רעה כמו לאנשים אחרים...

    השבמחק
  10. יש לי את סדרת האינטנסיב רליף של ד"ר פישר ואני מאד מאד מרוצה מהקרם גוף, הוא מציל נפשות. רק הריח הספציפי מהסדרה הזאת לא היה מוצלח..
    איך העברת את הנינה, אני חולה על הריח הזה!
    שמחה שאהבת את הפוסט :-)

    השבמחק
  11. אני חייבת לציין שזה זמן מעניין לפוסט לחויות :)
    אני בדיוק מתבאסת שאני לא יכולה להתמרח בריחות האהובים עלי כי פשוט חם ולח מידי!
    נשארו שלושה פריטים בשימוש שוטף.. קרם רגליים נטול ריח של סבון, שמן גוף לרגליים היבשות תמידית שלי וקרם ידיים שיש לי בכל פינה אבל משתמשת אולי פעם בשבוע בלחץ..

    גם ברשותי היה קרם לחות ורבנה (מהגלוסי וגם ממארז של לאוקסיטן שקיבלתי) ולצערי אני פשוט לא מתחברת לריח הלימוני שלו.. למרות שהוא ללא ספק נעים ונספג בקלילות.

    לא שמעתי על המותג 417- עד גלוסי.. חמאת הגוף הזכירה לי שרכשתי לאחרונה גם קרם גוף בריח הדרים של לבידו. הוא מריח מצוין ונספג בקלילות. מידי פעם אני מגוונת בו במקום שמן הגוף.

    לא התחברתי לקרם ידיים של לאוקסיטן, מהולל ככל שיהיה.. בעיני הוא כבד מידי ונספג לאט מידי..

    אף פעם לא רכשתי תחליב בושם. לא יודעת למה, לא דיבר אלי.. אולי כי אני די בררנית בבשמים גם ככה. אז למצוא בדיוק את מה שאני אוהבת גם ככה מסובך..

    השבמחק
  12. דווקא מוצרי לחות אצלי בשימוש כל השנה, בין אם חורף או קיץ. זה כבר הרגל שכ"כ השתרש בי שאני לא יכולה בלעדיו. אני בטוחה שמתישהו בעתיד אני אברך על כך P-:
    בתחליבי בושם לעומת זאת אני כן משתמשת רק בקיץ, אני מרגישה שבחורף האפקט שלהם הולך לאיבוד מתחת לשכבות של ביגוד.

    השבמחק
  13. קיוויתי למצוא אצלך המלצה לקרם גוף כמה שיותר טבעי (איי-הרב, היר איי קאם!), שלא משאיר תחושת שמנוניות, משהו שמתאים לקיץ, ובכל ניחוח שהוא פרט ללבנדר (אני יודעת שלא אומרים איכס על אוכל, אבל איכס!)
    אני מבולבלת קמעה מהמבחר באתר...
    תודה ושבוע מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת מתאים לחורף? ;-)
      האמת שבאייהרב לא היה לי הרבה הצלחה עם קרם גוף. הזמנתי בינתיים רק אחד של דסרט אסנס בריח קוקוס ושנאתי אותו.
      בארץ אני ממליצה לך לבדוק את הסדרת "אינטנסיב קייר" של ד"ר פישר (או ככה לפחות נראה לי קוראים לזה). קרם גוף מצויין.

      מחק
    2. אמנם החורף בפתח, אבל התכוונתי מתאים לקיץ :) משהו כמה שיותר קליל אבל שעדיין עושה את העבודה

      מחק
    3. טוב, אז כמו שכתבתי מאייהרב אין לי המלצות לכאן או לכאן :-)
      אם בא לך להשקיע, ממליצה מאד על קרם גוף הדרים של ניל'ס יארד - מענג!

      מחק
    4. תודה :) אבדוק את העניין..

      מחק