‪Google+‬‏ ‪Google+‬‏
כמה מילים על הנושאים החשובים באמת.
לפניות, שאלות, בקשות וסתם להגיד שלום - אשמח אם תיצרו איתי קשר בכתובת israelmakeupblog@gmail.com

8.6.2012

לק לשבת - Big Apple Red

הלק השבוע הוא מסוג הלקים שאני מכנה אותם משעממים. לק אדום קלאסי נקי - היש נדוש מזה?

את Big Apple Red של O.P.I קיבלתי בגרסת המיניאטורה בגלוסיבוקס מרץ. לכל מותג לקים שמכבד את עצמו יש את לק הדגל האדום, ותפוחי של O.P.I הוא בהחלט כזה. אחד הלקים הוותיקים של המותג וחלק מהקולקציה הקבועה, הוא אחד האדומים האהובים והאהודים על מכורות לקים ברחבי העולם (ציון של 4.7 במייקאפ-אלי!).
הוא נחשב לאדום "נקי", בלי קשקושים גליטריים או תתי גוון. אני האמת רואה בו יותר עגבנייה מאשר תפוח, אבל כנראה ש-Big Apple Red נשמע יותר טוב מ-Big Tomato Red... כמו כן, לדעתי כן יש בו תת גוון כתום, ואני בד"כ מעדיפה עליי בהרבה אדומים כחולים.
הפורמולה שלו היא קרמית/ג'לית. אני לא מחשיבה אותו כלק ג'לי, פגשתי לקים ג'ליים ממנו, אבל הוא בהחלט לא קרמי סטנדרטי. אטימות משכבה ראשונה והוא נמרח חלק ולא סטריקי. שכבה שניה מעניקה גימור עבה ומוקפד יותר.
נתעכב רגע על עניין הגימור - זה לק מעולה לצאת איתו לשמש. בזכות הגימור המעט ג'לי הוא הופך להיות מבריק מאד ופלסטיקי. לעומת זאת, בתאורה מלאכותית, או אפילו בתאורת יום אבל במקום סגור - הוא מאבד הרבה מהברק ונהייה עמום ושטוח. כפי שניתן לראות בתמונה - הוא מהלקים הפחות מבריקים שפגשתן כאן (וזה עוד עם טופ קאוט מבריק..).
עוד מילה אני רוצה להוסיף לגבי מריחת לקים מיניאטורות - זה סיוט שלא כתוב בתורה. אף פעם לא אהבתי לקנות לקים מיניאטורים ואני כנראה אמשיך לבזבז את כספי על הגודל המלא כי אני פשוט לא מצליחה להתחבר למריחה המסורבלת, המברשת הפצפונת והאחיזה הלא נוחה. כשמדובר בלק אדום שדרוש איתו דייוק מירבי - על אחת כמה וכמה!
לסיכום - לק קלאסי ולא מסובך שאיכשהו בכ"ז לא הצליח להתחבב עלי. גם בגלל עניין הגימור (כי בכ"ז, לא כל הזמן אני מבלה בחוץ בשמש...) וגם בגלל שאני מעדיפה אדומים כחולים וכהים יותר.

מה דעתכן על הלק? אהבתן את האדום או לא אהבתן? שתפו אותי!

שיהיה לכולם סופ"ש נעים ומרובה בהנאה :-)

17 תגובות:

  1. רוקמת חלומות8 ביוני 2012 בשעה 15:28

    אוהבת את Big apple red !
    אחד הלקים האהובים עליי :-)
    הוא וה-גרניום של ESSIE אדומים מאוד מוצלחים בעיניי.

    השבמחק
  2. הלק מדהים, סקסי ונועז. אהבתי מאוד

    השבמחק
  3. בדיוק כשקיבלתי את הלק הזה עם הגלוסי חיפשתי את האדום המושלם שיהיה גם כן במרקם קצת ג'לי הייתי מאושרת להתקל בלק הזה! לא סבלתי נורא כשמרחתי אותו, דווקא המברשת היתה די נחמדת.
    בקיצור - אוהבת! נכון, צריך רק אחד כזה. ובטח כשהוא בא בקטן כי אני לפחות לא מורחת הרבה מהגוונים האלה..
    אני חושבת שהעניין עם השם הוא שהוא יצא בקולקציית מנהטן (הוא התפוח הגדול?) אז זה אדום של מנהטן באיזשהו אופן..

    השבמחק
  4. הוא נראה כייפי למריחה.
    בהחלט אדום אולטימטיבי- ולכן אני לא מתחברת אליו (אני לא חובבת גדולה של אדומים)
    אבל אני נהנית לראותם על אחרות- והוא ממש יפה עלייך!
    סופ"ש מקסים:)

    השבמחק
  5. הוא אדום חם ויפה. אני אוהבת יותר את האדום בסגנון Thrill in Brazil שלהם שהוא יותר אש [ותמרות עשן] . לקים במינאטורות זה סיוט מסוייט. שונאת את זה.

    שבת שלום!

    השבמחק
  6. לטעמי חובה להחזיק אדום קלאסי אחד לפחות באוסף.
    בחירה בלק הזה היא מושלמת.

    השבמחק
  7. בהחלט אדום קלאסי :) אני מסכימה עם דנרה שזה סוג של פריט חובה.
    למרות שקיבלתי אותו לא ניסיתי אותו עד היום בגלל שיש לי כמה דיופים משומשים ואני בשאיפה להעביר את הלק הזה הלאה.
    יש לי לק מיניאטורי אחר של OPI, המריחה בהחלט לא סימפטית אבל כבר נתקלתי בצרות גדולות יותר

    השבמחק
  8. thereisbeautyinallofus8 ביוני 2012 בשעה 22:41

    אני דווקא בעניין של לקים אדומים אבל בהחלט מספיק אחד/שניים באוסף קבוע. לק אדום מושלם בשבילי זה דרקון של שאנל. מעולה שבמעולה. לי אישית מיניאטורות לא מפריעות ואני מעדיפה 4 מהם מאשר 1 גדול אבל זה באמת עניין אישי...

    השבמחק
  9. פעם אהבתי לקים אדומים יותר, אבל לאחרונה הם נמאסו עליי. בכל מקרה, גם לקים אדומים אהובים עלי הם אלה עם תת גוון כחול, ולא כתמתם כמו האפל.
    העניין עם מיניאטורות הוא שזה באמת משתלם יותר, מצד שני אני ממש שונאת למרוח אותם....

    השבמחק
  10. דווקא מבין ה-10 אדומים שיש לי, לא מצאתי דיופ עבורו. אין ספק שהוא צבע מיוחד בגלל שהוא נקי יותר מרוב האדומים האחרים.
    ושמריחה לא נוחה של לק תהיה הצרה הגדולה ביותר שלנו!

    השבמחק
  11. מסכימה איתך, כולן צריכות למצוא את האדום "שלהן". עבורי זה לא האדום הזה, אבל אני בהחלט יכולה להבין את האהבה אליו, עם הצבע הנקי והגימור המהמם בשמש

    השבמחק
  12. ה-Thrill in Brazil הוא בהחלט אדום מכבי אש בולט! אני אמשיך לקנות לקים בגודל המלא, עם כל הכבוד למיניאטורות...

    השבמחק
  13. תודה! הוא בהחלט אדום קלאסי ויש לו הרבה מאד מעריצות. אני דווקא חושבת שהוא פחות מחמיא לי (חכי שתראי אותי עם אדומים כחולים!)

    השבמחק
  14. אני זוכרת שאהבת אותו. בשביל מי שמחפשת את האדום המושלם שלה זה דוקא נחמד להתקל בו ולנסות. למטרה זו גם מיניאטורות יכולות להיות השקעה טובה במקום לקנות מיליון גרסאות של צבע אחד בגודל מלא..

    השבמחק
  15. בהחלט אדום בולט ונועז!

    השבמחק
  16. גם ה-OPI וגם האסי הם אדומים קצת כתומים, הגיוני שתאהבי את שניהם בתור אדומים! מאד יפה לך צבעים בולטים, זה מתלבש יפה על צורת הציפורניים שלך! אני אוהבת את תמונות הלקים האינסטגראמיות שלך ;-)

    השבמחק